*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 89049 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #126 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 10:08:23 πμ »
Δεν ήταν ακριβώς ο εγωκεντρισμός να πάρει η ευχή, αλλιώς το λένε και δεν το θυμάμαι. Σπάω το κεφάλι μου, αν το θυμηθώ θα σας πω.

 ;D ;D ;D
Γινόταν μία αναφορά για το θέμα στα εισαγωγικά του "νοητικού τομέα" στο παλιό βιβλίο δραστηριοτήτων. Έλεγε λοιπόν ότι η σκέψη στηρίζεται σε "προέννοιες" (δηλαδή επικεντρώνεται στο σύνολο, χωρίς να μπορεί να συσχετίσει επιμέρους στοιχεία)
Η ανικανότητα της παιδικής σκέψης για δημιουργία "λογικών κατηγοριών" (δεν μπορούν εύκολα να καταλάβουν ότι τα αντικείμενα ανήκουν σε κατηγορίες και δεν έχουν οργανώσει ομάδες αντικειμένων που διαφέρουν μεταξύ τους) είναι εμφανής στις λύσεις που δίνουν σε προβλήματα ταξινόμησης.
Δεν υπάρχει ακόμα ορθολογική αλλά απλή διαίσθηση στην οποία κυριαρχεί η αντιληπτική λειτουργία.


Μόλις έσωσες μια τρελή από την απομουρλαμάρα... :-* :-*:):):):) :-* :-* Αχ, αυτος ο παλιός οδηγός! Ευαγγέλιο ήταν. Τι θέλανε και τον καταργήσανε τελείως..
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:26:34 »

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #127 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 12:29:28 μμ »
Έχω σημειώσεις της Γιαννικοπούλου για δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης. Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του τις στείλω(το βραδάκι).
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #128 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 12:31:42 μμ »
Έχω σημειώσεις της Γιαννικοπούλου για δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης. Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του τις στείλω(το βραδάκι).
Ρόδο τελείωσες;;;; Και εγώ! Είχε δώσει σημειώσεις;;;

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #129 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 01:01:29 μμ »
Λοιπόν, όχι , δεν τελείωσα Ρόδο, αλλά Θεσσαλονίκη.
Επίσης, επειδή η κοπέλα που μου έστειλε τις σημειώσεις έκανε παρανόηση και βιάστηκα κι εγώ πριν τις δω, να κάνω μια διευκρίνηση, καθώς μόλις τις είδα..............δεν έχουν ασκήσεις, αναφέρονται στον αναδυόμενο γραμματισμό. Εν΄πάση περιπτώσει, εγώ θα σας τις στείλω κι εσείς τις αξιολογείτε.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:26:34 »

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #130 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 02:03:05 μμ »
Λοιπόν, όχι , δεν τελείωσα Ρόδο, αλλά Θεσσαλονίκη.
Επίσης, επειδή η κοπέλα που μου έστειλε τις σημειώσεις έκανε παρανόηση και βιάστηκα κι εγώ πριν τις δω, να κάνω μια διευκρίνηση, καθώς μόλις τις είδα..............δεν έχουν ασκήσεις, αναφέρονται στον αναδυόμενο γραμματισμό. Εν΄πάση περιπτώσει, εγώ θα σας τις στείλω κι εσείς τις αξιολογείτε.

Μπορεις να μου τις στειλεις? το mail μου το ξερεις.. Ευχαριστω
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος filiopets

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #131 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 10:44:58 μμ »
Έχω σημειώσεις της Γιαννικοπούλου για δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης. Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του τις στείλω(το βραδάκι).
  ευχαριστώ U2. το e-mail μου:filiopets@yahoo.gr. Περιμένω με αγωνία

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #132 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 08:07:59 μμ »
Δε ξερω εαν γραφω στο σωστο θεμα αλλα μηπως μπορειτε να μου πειτε γνωμες για το πως αντιλαμβανεστε τη διαφορετικοτητα και πως την ετεροτητα?ποιες οι διαφορες μεταξυ των 2 εννοιων?
για μενα τιποτα?

σορρυ που επανερχομαι αλλα για οποιον ενδιαφερεται τελικα:
ΕΤΕΡΟΣ ειναι ο "αλλος"  γενικα
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ειναι αυτος που παρουσιαζει διαφορα σε συγκριση με κατι,οποτε εμπεριεχει την εννοια του ετερου.Ενω ο ετερος δεν εμπεριεχει απαραιτητα την εννοια του διαφορετικου

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #133 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 10:03:01 πμ »
στο βιβλιο αυτο που μακαρι να ξερα τινος ειναι
λεει και πεξα και κεφαλαια για να συνηθιζουν  :-\
Κάτσε τώρα γιατί μπλόκαρα... :-\ (κι όχι τίποτε άλλο...τόσα χρόνια αυτόν τον οδηγό το ξέρω απ' έξω κι ανακατωτά!) Πού λεει για πεζά-κεφαλαία? Στο παλιό σύστημα υπήρχε προγραφή. Νομίζω ότι η βασική διαφορά παλιού-νέου αναλυτικού είναι στη γλώσσα. Όλα τα άλλα..."άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς!" :P

Μόλις έσωσες μια τρελή από την απομουρλαμάρα... :-* :-*:):):):) :-* :-* Αχ, αυτος ο παλιός οδηγός! Ευαγγέλιο ήταν. Τι θέλανε και τον καταργήσανε τελείως..
Χα...χα...χα...Είναι γιατί μόνο σε αυτό το κομμάτι είχα βασιστεί, για να αναπτύξω την απάντησή μου, καλή μου τότε...Με ένα μήνα διάβασμα...πάλι καλά δηλαδή! ;D
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #134 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 12:28:33 μμ »
Ούτε το Παρίσι ούτε η Μονίκ έχουν την ιδια μορφή με το παρίσι και τη μονίκ.
Πρέπει λοιπον να βάλουμε αμέσως κεφαλαία γράμματα στα αρχικά των ονοματων.
Το γεγονος αυτο ουτε θα διευκολυνει ουτε θα δυσκολεψει την αναγνωση.
Η γραφή του κεφαλαίου γράμματος θα αποτελεσει απλουστατα το ενα από τα ''χαρακτηριστικα'' που θα πρεπει να λαβει το παιδι υποψη του αναγνωρίζοντας το όνομά του .

αυτά γραφει το βιβλιο...συγγραφεα ειπαμε δεν ξερω :(
και παρακατω λεει αυτα που σου ειχα γραψει με τη σκριπτ και τη χειρογραφη.
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #135 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 12:41:36 μμ »
Κοινωνικές επιστήμες μπορούμε να δουλέψουμε με έννοιες. Δυο από αυτές είναι η ετερότητα και η ταυτότητα. Η ταυτότητα αναφέρεται στο ίδιο το άτομο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Η ετερότητα αναφέρεται στην αναπτυσσόμενη ικανότητα του παιδιού να διακρίνει τον εαυτό του από τους άλλους (π.χ. στα βρέφη να ξεχωρίσει τον εαυτό του από το μαστό και κατ επέκταση τη μάνα). Σε αυτή την ηλικία όπως γνωρίζουμε το παιδί διακατέχεται από εγωκεντρισμό, από τη δυνατότητα δηλ να βλέπει τα πράγματα μόνο από μία σκοπιά τη δική του (σχετίζεται με την εστίαση). Η δραστηριότητες που αφορούν την ετερότητα έχουν να κάνουν με τις σκοπιές των άλλων και βοηθούν το παιδί να διακρίνει τον εαυτό του από τους άλλους, να κατανοήσει ότι υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις (π.χ. μια καρέκλα στη μέση και δυο παιδιά τη ζωγραφίζουν από άλλη οπτική γωνία). (Ρίξτε μια ματιά στην Κουτσουβάνου για τις Κοινωνικές Επιστήμες)

Η διαφορετικότητα σχετίζεται και με τις δυο έννοιες και αναφέρεται στην πολυσυλλεκτικότητα της τάξης όπου υπάρχουν παιδιά αγόρια και κορίτσια, μικρά και μεγάλα, γηγενή και αλλοδαπά, με διαφορετκή πολιτισμική κα εθνική προέλευση, με ειδικές ανάγκες και χωρίς. Είναι μια διάσταση που ακουμπά τη διαπολιτισμική και την ειδική αγωγή.

Για τη γραφή και την ανάγνωση, αυτό που ξέρω είναι ότι το παιδί πρέπει να έρχεται σε επαφή με όλους τους τύπους γραπτού λόγου, (τυπωμένη, χειρόγραφη, κεφαλαία πεζά) και να ακολουθούνται οι κανόνες της γραμματικής από τον ενήλικο. Στην αρχή της πρότασης με κεφαλαίο π.χ. Το παιδί θα ακολουθήσει το δικό του δρόμο και τα δικά του στάδια (π.χ. όλο κεφαλαία), αλλά τελικά κάποια στιγμή (κατά πάσα πιθανότητα στην 'Α Δημοτικού) θα φτάσει στη συμβατική ορθογραφία. Αυτό που φωνάζουν γενικά οι παιδαγωγοί είναι να μην κάνουμε τις τάξεις ένα ατέλειωτο εργαστήρι γραφής και να μη γεμίσουμε ταμπέλες τα πάντα. (Από προφορική επικοινωνία με την Κουτσουβάνου)
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2008, 11:25:25 πμ από Ritalamp »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #136 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 12:43:01 μμ »
Μαίρη, εγώ όταν έχω τέτοιες απορίες συνήθως ανατρέχω στον οδηγό που λέει σελ 118 "Οι εκπαιδευτικοί συχνά προβληματίζονται για το αν στη διαμόρφωση των πινάκων αναφοράς θα πρέπει να χρησιμοποιούν πεζά ή κεφαλαία . Γράμματα. Οι παρατηρήσεις.....συγκλίνουν ότι τα παιδία αναγνωρίζουν ευκολότερα τα κεφαλαία γράμματα και τα χρησιμοποιούν συχνότερα όταν γράφουν.....Ωστόσο η πρόταση αυτή δεν είναι κανόνας. Οι εκπαιδευτικοί θα πειραματιστούν και θα επιλέξουν τη γραφή που θα θεωρήσουν ότι εναρμονίζεται με τις ανάγκες των παιδιών της τάξης τους."

Θεωρητικά αυτή είναι η θέση του Παιδαγωγικού Ινστιντούτου για το θέμα....
Τί λέτε και σεις?

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #137 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 12:47:21 μμ »
Εγώ λέω ότι εννοείται ότι θα παραθέσεις την άποψη του οδηγού, όμως πρέπει να ξέρεις ότι δεν είναι πανάκεια. Σε τελική ανάλυση χρησιμοποίησε τη ΖΕΑ για να υποστηρίξεις τη χρήση των πεζών, στο επίπεδο ότι ναι μεν το παιδί μπορεί τα κεφαλαία στην αρχή, αλλά η επαφή με τα πεζά θα το οδηγήσει στην κατάκτησή τους. Άλλο πώς αξιολογώ αυτό που κάνει το παιδί και άλλο τι δείχνω εγώ. Εννοείται ότι η προσπάθεια του παιδιού είναι πάντα αποδεκτή, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η δική μου δράση περιορίζεται σε αυτή.  :) :) Οι άλλοι τι λέτε;
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #138 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 12:47:42 μμ »
Ισως ειναι λαθος μου που εχω αφησει τον οδηγο τελευταιο ισως παλι ετσι μου λυθουν ολες οι αποριες !
ευχαριστω souvlitsa έχεις να προσθεσεις κατι αλλο και για προηγουμενες αποριες που εχω γραψει ? ειναι σε προηγουμενες σελιδες τονισμενες με χρωματα ;)
οποια -ος εχει κατι να πει θα το εκτιμουσα οταν τα συζηταμε τα μαθαινουμε πιο καλα ;D ;D


και ευχαριστώ και το ριτακι  :P
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #139 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 12:49:04 μμ »
Με καλυψατε με τα πεζα - κεφαλαια :-*
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 831
Σύνολο: 831

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.