0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το συζήτησα με τους μαθητές μου της Β΄ Λυκείου την Πέμπτη. Και την Παρασκευή με όσους μαθητές είχαν απομείνει στο σχολείο. Με εξέπληξαν τα αντανακλαστικά τους και χάρηκα με το γεγονός ότι παίρνουν θέση απέναντι στην κατάσταση. Ότι δε βλέπουν τα πράγματα άσπρα ή μαύρα. Ότι αντιλαμβάνονται το ρόλο των πολιτικών και των δημοσιογράφων. Ότι αγωνιούν για το μέλλον τους και αμφισβητούν τον τρόπο με τον οποίο η οικογένεια και το σχολείο τα προετοιμάζουν γι αυτό. Η λαχτάρα τους να μιλήσουν, να εκφραστούν, να κάνουν διάλογο για την πραγματική ζωή, για τα θέματα που τους καίνε. Δεν επιχείρησα να χειραγωγήσω την κουβέντα και ανέλαβα το ρόλο της συντονίστριας της κουβέντας και της εμψυχώτριας των πιο εσωστρεφών. Έκατσα στη θέση μου και τ' άκουγα. Δέχτηκα την αμφισβήτησή τους για το θεσμικό μου ρόλο. Χάρηκα που εκφράστηκαν ελεύθερα (και να δείτε σε πόσο καλά ελληνικά!) χωρίς το φόβο της παρεξήγησης και της αξιολόγησης. Και βγήκα από την τάξη με πολύ μεγαλύτερη εκτίμηση για τους εφήβους μου.
Εκείνη τη μέρα θα έπρεπε να μην είχε πάει κανένας μας στη δουλειά του, χωρίς απεργία , χωρίς καμία ενημέρωση ή συννενόηση.Σ'αυτό καταλήξαμε. Αλλά μείναμε για μια άλλη φορά πίσω από τα γεγονότα , αποδεικνύοντας ότι είμαστε ανίκανοι να οδηγήσουμε τη νεολαία και τους εαυτούς μας στο αληθινό πεδίο δημιουργίας της ιστορίας : στη διαμαρτυρία και τη διεκδίκηση, το διάλογο και την αναζήτηση της αλήθειας ! Μπάμπης
Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουνπως σε πιστεύουν, σ' αγαπούνκαι πώς σε θένεΈχε το νου σου στο παιδί,κλείσε την πόρτα με κλειδίψέματα λένεΚάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί,λογάδες και γραμματικοίγια να σε πείσουνΈχε το νου σου στο παιδίκλείσε την πόρτα με κλειδί,θα σε πουλήσουνΚαι όταν θα 'ρθουν οι καιροίπου θα 'χει σβήσει το κερίστην καταιγίδαΥπερασπίσου το παιδίγιατί αν γλιτώσει το παιδίυπάρχει ελπίδαΜίκης Θεοδωράκης Λευτέρης Παπαδόπουλος Παύλος Σιδηρόπουλος