Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mpap84

Σελίδες: 123
1
Στο καθόλου μακρινό παρελθόν, οι σχολές για μόνιμα στελέχη των ΕΔ (αξκών και υπαξκών) ήταν εξαιρετικά επίζηλες, με υψηλές βάσεις εισαγωγής, καθώς προσέφεραν επαγγελματική εξασφάλιση ήδη από τα 18 και δια βίου. Συναγωνίζονταν ακόμα και πολυτεχνικές σχολές εγνωσμένου κύρους ως προς τη βάση εισαγωγής. Οι δε ιατρικές (ΣΣΑΣ) ήταν σε μόρια σαφώς πάνω από οποιοδήποτε τμήμα ιατρικής για πολίτες. Ρίξτε τώρα μια ματιά στις βάσεις εισαγωγής των δύο τελευταίων ετών στη ΣΣΕ (Ευελπίδων), καθώς και στον ετήσιο αριθμό πρόωρων αποχωρήσεων στελεχών (ακόμα και ανώτερων αξκών) από τις ΕΔ και θα καταλάβετε πόσο έχει τρωθεί η ελκυστικότητά τους. Ε, κάπως έτσι θα γίνει και στο δημόσιο σχολείο, θα απαξιωθεί και αποδομηθεί εντελώς ο ρόλος του εκπαιδευτικού και η ελκυστικότητα του λειτουργήματός του ως επαγγελματική επιλογή για τους νέους, προϊόντος (αλλά σύντομου) του χρόνου.
Δημόσιο σχολείο=όποιος έχει πτυχίο στην Ελλάδα απο σχολές π φτάσανε προ ΕΒΕ 3 κ 4,000 κ τώρα μ ΕΒΕ 8,000 μόρια.

Είναι 150.000  στους πίνακες :o κ αγοραζουνε αβέρτα ο,τι χαρτί βρούνε για μισό μόριο-ΠΟΙΑ έλλειψη?? μονο ΠΕ70 ειδικη για παραλ κ κυρίως επαρχία υπάρχει έλλειψη κ αυτό γιατί Ελλάδα το δημοτικό ειν μονοπώλιο. Σ ολες τις άλλες χώρες μπαίνουν κ στεμ κ χιουμανιτιζ.

Η σύγκριση ειδικά μ τους γιατρούς=η μονη κατηγ δημ υπαλ π παραιτείται αβέρτα διοτι βγάζει το μισθό της στο ΕΣΥ σ 1 βδομάδα, μπορεί κ σ ενα πρωινό ανάλογα την ειδικότητα, ασχολίαστη  ;D την στρατ ιατρική ΔΕΝ την δηλώνουν διοτι ΑΝ παραιτηθείς πληρώνεις ΤΕΡΑΣΤΙΑ φέσια , σ έχουνε στις μεταθέσεις κ στο κλώτσο κλπ.

2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 08, 2024, 07:35:59 μμ »
Εννοεί ότι θα μπορούν όλες οι ειδικότητες να αποκτήσουν 2η, πιο ελκυστική ειδικότητα, θεωρητικά πιο εύκολα από ότι τώρα, σπουδάζοντας σε ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Κατά τα άλλα μην αγχώνεσαι και μην παίρνεις τοις μετρητοίς την ισοπέδωση και την καταστροφολογία του, αυτό του αρέσει να κάνει να σπέρνει πανικό.
καταστρφολογία όταν λέτε???
θέτε να κοιτάξετε πόσοι πε01/02 /05/07  κ πολλοί άλλοι έχουν 2ονλαιν "προφισιενσι"  κ "μεταπτυχιακά"??
την ίδια μάρκα απ τα ίδια μαγαζά κ δεν μπορούν να δουν σχολείο ούτε ΑΜΩ??

Εγω κύριε μ είμαι νεοδιόριστη , στον περιγυρο μ όμως έχω ανθρώπους απελπισμένους απο ειδικότητες π δεν έχουν στον ήλιο μοίρα κ ήδη ψάχνουνε πως θα μεταφέρουνε τις πιστωτικές μονάδες απ τα χαρτιά π αγοράσανε απ τα ίδια μαγαζά σ προπτυχιακά πραιμαρι εντουκεισιο.
Εσείς αν έχετε διοριστεί καλά κάνετε κ εφυσηχαζετε το κοσμάκι , γιατί προφανώς σκασίλα σας, αν δεν έχετε διοριστεί, καλόν υπνο.


3
Η κα Λιοτριβη ειναι φιλολογος μ διδακτορικό , πρωτοτυπο, στους 35,000 οι μισοί έχουν απο 2, π έκανε τεράστια ακαδ κ ερευνητική καριέρα στο τεράστιο ίδρυμα κυπρίων μαγαζατορων/ ξενοδόχων π εκτός απο ξενεδοχεία κ κανονικά μαγαζά, ανοίξαν κ το  γιουβιβερσιτιοβνεαπολισπαφος  ;D
Μ αυτά τ μαγαζά θα κάνει μπιζνεσ η ΝΔ, αυτή την υπουργό έφερε.
Όλη την Ελλάδα έψαξε, κανενα ΔΕΠ απο απθ, εμπ, εκπα κλπ δεν βρέθηκε να χει ΑΥΤΑ τα προσόντα
αχαααααααααχααααααχα
αριστειαΝΔ

4
Όμοιος στον όμοιο και η κοπριά στα λάχανα...
Ακριβως . εφυγε η Δόμνα απτσο οξφορδες κ ήρθε  η γλυκουλα απ το γιουνιβερσιτιοβνεαπολιςπαφος των Κυπριων μαγαζατορων /ξενοδόχων.
Θα αυνεννοείται κ καλύτερα , θα τα ξεπουλήσει γρηγορότερα!! Ετσι κ αλλιώς οξφορδες κ MIT δεν θα βλέπαμε, κυπριοβουλγαρικα ιδωτικά μαγαζα θα ρθουνε, οπότε σ λεει βάλε ενα υπαλληλο τους , πρωην "ΣΕΠ" π ξέρει κ τι θέλουνε οι άνθρωποι!!!

5
Ο γραπτός διαγωνισμός θα παραμείνει "Εν κοιμήσει" και τα επόμενα έτη, με το άνοιγμα πινάκων να γίνεται κανονικά με μοριοδότηση προσόντων, αρχές 2025 για την Ειδική αγωγή και αρχές 2026 για την Γενική αγωγή.

Έκτος του ότι δεν προλαβαίνουν μέσα στο επόμενο εξάμηνο να συστήσουν ομάδα εργασίας, να γίνει συζήτηση με την εκπαιδευτική κοινότητα, να καταρτιστεί νομοσχέδιο, να γίνει διαβούλευση και να ψηφιστεί, έρχονται Ευρωεκλογές τον Ιούνιο και δεν θέλουν να ανοίξουν παράλληλα με την πανεπιστημιακή κοινότητα και τα μη κρατικά πανεπιστήμια, μέτωπο και με την εκπαιδευτική κοινότητα.

ΑΝ γίνει γραπτός διαγωνισμός κατά το μεθεπόμενο άνοιγμα πινάκων το 2028-2029, τότε θα πρέπει να ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να δώσει τη βάση σε ΟΛΟΥΣ τους αναπληρωτές που έχουν υπηρετήσει στη δημόσια εκπαίδευση με έστω και ΕΝΑ μόριο προϋπηρεσίας, στα πλαίσια μεταβατικής περιόδου.

Εδώ σε κάποιες ειδικότητες δεν βρίσκουν αναπληρωτές με το ισχύον Συνταγματικό σύστημα της μοριοδότησης προσόντων και βγάζουν ειδικές προσκλήσεις, ας φανταστούμε τι θα γινόταν αν έμπαινε και η προϋπόθεση της επιτυχούς βάσης στο διαγωνισμό.

Ο Ένας και Ενιαίος πίνακας του υπάρχοντος συστήματος τους έχει δέσει τα χέρια, καθώς οι προσλήψεις δεν βασίζονται σε διπλούς πίνακες με ποσοστώσεις, οι οποίες κατά την εφαρμογή τους μόνο προβλήματα και δικαστικές προσφυγές μπορούν να προκαλέσουν, όπως ακριβώς στο παρελθόν. Έκτος φυσικά του ότι εδώ το ΑΣΕΠ κάνει ένα χρόνο για να φτιάξει ένα πίνακα, πόσο μάλλον να καταρτίσει διπλούς πίνακες.

Ο μόνος που θέλει διακαώς διαγωνισμό για τους εκπαιδευτικούς με υποχρεωτική βάση επιτυχίας, εκτός από τους ιδιοκτήτες των φροντιστηρίων, είναι ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ για να μην υπολογίζει προσόντα σε 150.000 άτομα, αλλά μόνο στους μισούς επιτυχόντες.

Ας ευχηθούμε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα Καλή χρονιά με υγεία και μόνο χαρούμενες στιγμές και οι λάτρεις του διαγωνισμού ας μην αναπαράγουν άλλο ζητήματα που έχουν τελειώσει, αλλά ας αλλάξουν πλευρό παραμένοντας και αυτοί "Εν κοιμήσει".
Οι μόνοι π δεν βρίσκει ειναι πε70 κ σ λίγο θα τους έχει με το κιλό κ αυτούς=ιδιωιτικα κυπριακά μαγαζα Αθήνα

6
Δεν νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο... θα υπάρχουν χωριστοί πίνακες και θα γίνονται διορισμοί και από τους δυο με κάποια ποσόστωση, ο ένας πίνακας μάλλον θα θυμίζει την επετηρίδα, ο άλλος θα δημιουργείται με βάση την επιτυχία στον ασεπ... κάτι αντίστοιχο έχει και στην Κύπρο
Στη Κύπρο απο 2027 είναι 100% γραπτός μόνο. Ο πίνακας διοριστέων -π είναι σαν τον εδω κ παίρνει ενα ποσοστό των διορισμών, έχει βαλτώσει σ τέτοιο σημείο π διορίζονται στα 50 κ τα 60, τα 64 οι άνθρωποι ή κ ποτέ. Σκοτωνοται μεταξύ τους αυτοί π γράψανε με τους άλλους π δεν γράψανε.
 Οι δε "νεοδιόριστοι" π δεν έχουν γράψει κ δεν έχουν μονιμοποιηθεί τρέμουνε διοτι ΔΕΝ υπάρχει  νομοθετική ρύθμιση γι αυτούς μ την αλλαγή τ 2027 κ παίζει να γράψουνε ΚΑΙ αυτοί.

7
Αυτό το υβριδικό σύστημα αποτελεί μέγα γρίφο! Ποιο θα είναι το πλαφόν προϋπηρεσίας που θα τεθεί  για να μην δώσει κάποιος παλιός εκπαιδευτικός ασεπ ή μήπως τελικά θα οδηγηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί στον γραπτό ασεπ;;;
Μια "μεταβατική" μπούρδα θα ναι μ ψίχουλα θέσεις.

Μ 150,000+ στους πίνακες συν τις ορδές π θα βγαίνουν απ τα ιδιωτικά ΑΕΙ/μαγαζα τι μπούρδες συζητάμε δεν καταλαβαίνω.
Ήδη έρμοι φιλόλογοι μ καρο χαρτιά διδακτορικαοθεοςνατακανει κ μεταπτυχιακά ψάχνουνε απο τώρα κ ρωτάνε στα κυπριακά μαγαζα τι ects θα πάρουνε για πτυχίο παιδαγωγικού.
Απαξ κ καταφέρει κ ανοίξει ιδιωτικά αει, καταπατήσει το άρθρο 16 , το τοπίο αλλάζει. Κ όποιος καταφέρνει κ κάνει τέτοιο πράμα, πραγματικά χε$%%κε για το ποσοστό των αναπληρωτών π ναι στα ρετιρέ στους πίνακες. Πουλάει ελπίδα στη μάζα, βγάζουν οι μαγαζάτορες κ ολα καλα.
Πως θα κάνουνε 2απεργίες η ΔΟΕ κ η ΟΛΜΕ ?? ;D εδω δεν τον κόφτει τι θα γίνει στα ΑΕΙ . Ενας Τσίπρας ήταν, παει εξαφανιζολ κ αυτός.
Ποιός θα αντιδράσει???

8
Μα αν το ζήτημα είναι να δουλέψουν οι έχοντες την οικονομική δυνατότητα, τότε η λύση θα δινόταν πολύ εύκολα με ένα υπερπροσοντολόγιο που θα μοριοδοτούσε άλλα τόσα χαρτιά (π.χ. 3ο, 4ο μεταπτυχιακό κ.ο.κ.). Εξάλλου τα μεγέθη των διδάκτρων ανάμεσα σε μεταπτυχιακά και προπτυχιακά προγράμματα απέχουν εξαιρετικά μεταξύ τους (για έναν που δεν διστάζει να πληρώσει για να πάρει το πτυχίο του, η απόκτηση επιπλέον ενός ή περισσοτέρων μεταπτυχιακών είναι παιχνιδάκι). Γιατί να επιλεγεί ο γραπτός διαγωνισμός όταν δεν τους ενδιαφέρει η αξιοκρατική επιλογή των πτυχιούχων, αλλά απλώς να δουλέψουν οι "δικοί" τους; Εκτός αν τελικά ο γραπτός διαγωνισμός δεν είναι και τόσο αξιοκρατικός όσο τον παρουσιάζουν. Εξάλλου δεν ξέρω αν το έχετε διαπιστώσει και εσείς αλλά οι φανατικοί θιασώτες του, συνήθως υποστηρίζουν (ή και ανήκουν επίσημα) σε συγκεκριμένες πολιτικές οντότητες οι οποίες παράλληλα υποστηρίζουν την ιδιωτικοποίηση των πάντων (και την παιδείας πολύ περισσότερο). Πως γίνεται όλοι αυτοί να κράζουν παράλληλα το προσοντολόγιο του Γαβρόγλου που βασίζεται ακριβώς σε αυτήν την λογική, αλλά να επαινούν την κυβέρνηση για τα νέα μη κρατικά και ΕΛΕΥΘΕΡΑ πανεπιστήμια που πάει τώρα να στήσει;

Και ως προς τα τελευταία "άρθρα" που ανέβηκαν σε ιστοσελιδες όπως το alfavita κλπ., είναι δυνατόν συνάδελφοι να έφτασαν στα χέρια των "δημοσιογράφων" αυτών, οι κυβερνητικοί φάκελοι με τις 221 μεταρρυθμίσεις και δη του ΥΠΑΙΘΑ και απλώς να διαβάζουμε τα ίδια μασημένα κείμενα που διαβάζουμε τους τελευταίους μήνες, που ούτε καν μετά από τόσες αναρτήσεις είναι τουλάχιστον διορθωμένα ορθογραφικά και συντακτικά; Απλά οι ειδήσεις περί μπλε φακέλων κυκλοφόρησαν στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και τα απελπισμένα site βρήκαν ξανα ευκαιρία να συνδυάσουν ότι διάβασαν από αλλού με τις "δικές" τους "πληροφορίες". Δεν είναι εξάλλου πρώτη φορά που (ξανά)συμβαίνει.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως στις μεταρρυθμίσεις που θα προχωρήσουν δεν είναι και αυτή, για αυτό πρέπει να υπάρχει εγρήγορση και διάθεση μαχητικότητας στον εκπαιδευτικό κλάδο, πράγμα που δυστυχώς απουσιάζει σε μεγάλο βαθμό...
3 κ 4 μεταπτυχιακό ??αχαααααααααχααααα κ 7 ονλαιν λοουερ κ 5διδακτορικά απ τα μαγαζα στη Κύπρο κ τη Βουλγαρία , σαμπως διαβάζει κ κανείς για να τα πάρει??δουλεύουνε αναπληρωτές κανα σδε κανα ιεκ, ιδιαίτερα για να τα πληρώνουνε , τους δίνει κ ο μπαμπας κανα 1000ρικο π το χει καημό να τα διορίσει -ελλανταχωραΕΕ2023

Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σύστημα ΕΕ κ Β Αμερική κύριε μ να ζητάει κ να μετράει "διδακτορικά"  κ ονλαιν προφισιενσι σ άσχετες γλώσσες . Δεν μετράει κανείς τέτοια χαρτιά σκουπίδια. Δεν πάνε για ακαδ καριέρα οι εκπαιδευτικοί ούτε έχει σχέση η ποιότητα τ μαθήματος π κάνει ο μαθηματικός μ το αν ξέρει βουλγάρικα ή αν έχει πληρώσει ενακατοσταρικο για ενα χαρτί.

Μετά απο να σημείο καταντάει γελοία η κατάσταση . Ούτε ο πρυτανης τ ΕΜΠ δεν ειν μ 3μεταπτυχιακα 2διδακτορικά κ 2-3 ξενες γλώσσες ,ελεος καπου

9

 
Ανοίγουν ιδιωτικά μαγαζά οι άνθρωποι, καταργούν το άρθρο 16, κανείς άλλο δεν το χει καταφέρει αυτό, στο γραπτό θα κολλήσουνε? ;D
Τώρα τ 2024  θα δώσουν ψίχουλα κ απο τ χρόνου γραπτός.   

Δημιουργειται ενα ξέφραγο αμπέλι π προφανωωως κ θα γίνει ρεγκουλειτιντ μ γραπτό. Κ οι μαμαδες χώρες π χουνε ιδιωτικά παραμαγαζα Κύπρος +  Ισπανία -(γιατί έρχεται κ απο κει παραμάγαζο π ήδη κάνεις μπιζνεσ μονο μ Ελληνες "διδάκτορες"  ;D)  αυτό κάνουνε, τυπώνουνε χαρτιά αβέρτα μ το ντενεκε το λάδι, αλλά για να δεις σχολείο, ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

Οι μαγαζάτορες εξετάσεις θέλουνε.
Εκτός τις πρωτοκλασσατες ιατρικές κ νομικές π θα τα σκάσει το απερ κλασ τα 20χιλιαρα το χρόνο για να κληρονομήσει το παιδι το ιατρείο, η μέση πλέμπα=η μάζα, για να τα σκάσει στα μαγαζα τα δίδακτρα π ψιλοπαλεύονται, πρέπει να χει το τυρί οτι το παιδί θα μπει στο δημόσιο, το παιδί θα γινει εκπαιδευτικός. ΠΩΣ θα γίνει εκπαιδευτικός αμα ειναι μπλοκαρισμένοι οι πίνακες μ μια 150ρε χιλιάδες π το τρώνε λάχανο??




10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Βαθμός πτυχίου
« στις: Δεκέμβριος 23, 2023, 12:47:53 μμ »
Ρωτάω γιατί στην πρακτική που κάνω συνάντησα δασκάλες 23 και 25 ετών και μου έκανε πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση. Αύτες που μόλις τέλειωσαν τη σχολή είχα κοινό χαρακτηριστικό ότι είχαν πολύ υψηλό μέσο όρο ( γύρω στο 9) και παρότι δεν είχαν μεταπτυχιακό δούλευαν ως ειδικής ( και όλα αυτά στη θεσσαλονίκη).
Καλά οκ, τώρα ναι 23 μ 9πτυχιο, διότι δεν έχουν ανοίξει τα κυπριακά μαγαζά Αθήνα/Θεσσαλονίκη/Κρήτη κλπ να τυπώνουνε χαρτιά πε70.

Του παραχρόνου θα ναι 45 πρωην πε02  μ δεύτερο "πτυχίο" ιν πραιμαρι εντουκεισιο μ βαθμό 10 μ αναγνωρισμένα ισιτι εσ απ το πτυχίο απ τη φιλοσοφική κ απ τα 2 "μεταπτυχικά" κ τα" διδακτορικα"  στην ειδική π χουνε ψωνίσει ήδη, ολα απ το ίδιο μαγαζί. Κ μετά θα γράψουνε ασεπ ολοι κ θα ηρεμήσουνε.

11
Εχουν  αγοράσει ολοι οι απελπισμένοι συνάδελφοι π θέλουν να μπουν σ τάξη απο 2-3 τέτοια , τώρα θα ανοίξουν μαγαζα κ Αθήνα/Θεσσαλονικη κλπ κ θα ψωνίζουν οι έρμοι οι πε02 κ οι λοιποι απελπισμένοι κ χαρτιά π θα λένε πε70 κ πε23 πάνω, σ 1-2χρονάκια μέσα, ενεκα τα κοινα "ισιτιεσ" . Κ μετά π θα χει δημιουργηθεί η ατελείωτη δεξαμενή χρεωμένων χαιβανιών κ θα ναι ολοι με 2ΠΕ=ΠΕ02 + ΠΕ70πχ, 2"μεταπττχιακα", "διδακτορικά", θα βάλει γραπτό κ  θα τα χετε κορνίζα, όλοι τα ίδια χαρτιά απ τα ίδια μαγαζά, όπως άλλωστε γίνεται κ στη μαμά τους τη Κύπρο.

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 21, 2023, 03:34:33 μμ »
Δεν προβλέπεται απόλυση, απλά παραμένει ως δόκιμος μέχρι να αξιολογηθεί ή μέχρι να αλλάξει η κυβέρνηση...
αλλάξει η κυβ???αχαααααχαααααα
  ;D γουισφουλ θινκινγ , η κυβ πήρε 41% πριν κανα 3μηνο, εξαφανίζει τ άρθρο 16 κ ανοίγει τα ιδιωτικά κυπριακά μαγαζα στο κέντρο της Αθήνας/σαλονικα/χερακλιον κ δεν κουνιέται ΤΙΠΟΤΑ, αντιπολίτευση ανύπαρκτη, ο καθενας ειν αρχηγός στο δικό τ το μαγαζάκι.

Σ 2-3 χρόνια απο τώρα θα ναι ολοι οι πε01/02/05/07/78= πε70 , θα τους αναγνωρισουν τα μαγαζα τα κοινά "ects" , θα αγοράζει ο καθενας οοο,τι γουστάρει κ μετά αξιολόγηση κανονική θα περάσει αγγλοσαξον σταιλ-η τωρινή ειν της πλάκας- κ ασεπ κ απ ούλα.

13
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Δεκέμβριος 16, 2023, 03:21:01 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχει πάρει κάποιος; γνωρίζετε αν την δίνουν εύκολα την άδεια άνευ αποδοχών για ένα μήνα; από τη στιγμή που δεν πληρώνουν τον εργαζόμενο υπάρχει περίπτωση να αρνηθουν ;
εγω σ αναπληρωτές ξέρω οτι δεν υπάρχει καν-γι αυτό τρωγε ποινές αβέρτα ειδικα 12νησα/ιονιο/κρτη/κυκλαδες 
σ μόνιμους μ δυσκολία ,πρέπει οντως να αποδείξεις οτι υπάρχει πρόβλημα

14
Οι διευθυντές ευθύνονται εάν δεν αντιμετωπίσουν τα όσα κάνουν οι μαθητες.
Δυσάρεστο γεγονός στην τάξη δεν είναι αυτό που περιγράφεις. Όταν κινδυνεύει η ζωή σου, δεν είναι απλα ένα «δυσάρεστο» γεγονός. Και αν σε μια τάξη κινδυνεύει η ζωή ενός καθηγητη, αυτό σημαίνει ότι κινδυνεύουν και ζωές παιδιών. Μπορει εσυ να θες να περάσεις γρηγορότερα τις πύλες του παραδείσου, δεν μπορείς όμως να πάρεις την ίδια απόφαση για τους μαθητες σου. Μέσα στην τάξη εσυ είσαι ο ενήλικας, και όσο κι αν είναι αδυνατο να τα βάλει ένας ενήλικας με έναν όχλο, εσυ ως ενήλικας είσαι υπεύθυνος για την όλη διαχείριση του περιστατικού στη συνέχεια. Αν δεν θες να κινηθείς δικαστικά για τον εαυτό σου, δικό σου πρόβλημα. Το λιγότερο που πρέπει να κανεις, που έπρεπε ήδη να ειχες κάνει, θα ήταν συνεδρίαση για διήμερη αποβολή, που είναι χάδι, αλλά δεν γίνεται και να περάσει έτσι. Θα έλεγα τώρα να ζητούσες και συνδικαλιστική υποστήριξη, οι μαθητοπατερες βέβαια δεν θα τα βάλουν ποτέ με τα παιδιά και τις οικογένειες, αλλά ίσως θα τους άρεσε η ιδέα να τα βάλουν με μια διευθύντρια που αφήνει ακάλυπτη εκπαιδευτικό.

Οι καλές προθέσεις δεν βάφουν αυγά, για να παραφράσω την παροιμία. Δεν υπάρχει καλή πρόθεση όταν κινδυνεύει εκπαιδευτικός στην τάξη και ο διευθυντής δεν κάνει τίποτα.
Σ χώρα ΕΕ 2023, σ φόρουμ εκπαιδευτικών δημόσιων σχολείων, συζητάμε αν μαθητές-έφηβοι-αγόρια μπορούν να ασκουν εκτός απο ψυχολογική ΚΑΙ σωματική βία  :o σ γυναίκα εκπαιδευτικό μπροστά στα μάτια της τάξης κ βασικά ολου τ σχολείου π φυσικά το έμαθε 5λεπτα αργότερα μαξ.
Η δε επίσης γυναίκα κ "καλή" δντρια, ουσιαστικά είπε στο θύμα να το κάνει αβαβα κ το ίδιο το θύμα θέλει μ αγωνία να το λήξει , για να ξεχαστεί κ δικαιολογεί τη δντρια.  :o

Αυτή είναι παιδείαααα. Στις θεωρίες καλά τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι ισότητες κ τα μιτου κ παπαριές, αλλά οταν μπροστά στα μάτια τους, συμμαθητές τους τραμπούκοι τραυματίζουν τη καθηγήτρια !?!ΟΛΑ ΚΑΛΑ
Φανταστικό σχολείο. Φαντάζομαι οι μαθητές/τριες π τρώνε φουλ μπούλιγνκ κει μέσα επίσης δεν βγάζουν κιχ. Να ναι καλά η καλή δντρια  :o
ο χριστος κ η παναγία κ τι διαβάζουμε δω μέσα
ελλανταιραν





Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160787
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 394

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.