*

Αποστολέας Θέμα: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή  (Αναγνώστηκε 135198 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #882 στις: Ιανουάριος 05, 2024, 05:09:54 μμ »
Δεν διαφωνώ πως το σχολείο είναι ένα προστατευμένο περιβάλλον σε σχέση με τους δρόμους, αλλά η συνύπαρξη ανηλίκων για πολλές ώρες ακόμη και σε τέτοια περιβάλλοντα δημιουργεί προβλήματα. Αν βάλεις παραβατικούς ανήλικους σε αυτό το μείγμα, θερίζεις θύελλες όσο και να τους προσέχεις. Παραβατικούς εδώ εννοώ όσους παραβαίνουν τους κανονισμούς του σχολείου, μαζί και τους θύτες, ακόμη και αν οι ίδιοι υπήρξαν θύματα. Η εμπειρία λέει πως η επίβλεψη δεν φτάνει, χρειάζονται μέτρα πρόληψης και ποινές (λέξη απαγορευμένη) που θα κινητοποιήσουν και την κοινωνία και την διαλυμένη οικογένεια, όπως και παρακολούθηση από ομάδα ειδικών και εκτός σχολείου.
Ούτε στο δικό μας σχολείο υπάρχει εκφοβισμός, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που ακούω σε άλλα σχολεία. Ίσως να πίστευα κι εγώ πως παρουσιάζεται πιο έντονα το φαινόμενο στα ΜΜΕ από ό,τι πραγματικά είναι, αν δεν υπήρχε το Δημοτικό της περιοχής μου.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:00 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #883 στις: Ιανουάριος 05, 2024, 08:46:18 μμ »
Δεν διαφωνώ πως το σχολείο είναι ένα προστατευμένο περιβάλλον σε σχέση με τους δρόμους, αλλά η συνύπαρξη ανηλίκων για πολλές ώρες ακόμη και σε τέτοια περιβάλλοντα δημιουργεί προβλήματα. Αν βάλεις παραβατικούς ανήλικους σε αυτό το μείγμα, θερίζεις θύελλες όσο και να τους προσέχεις. Παραβατικούς εδώ εννοώ όσους παραβαίνουν τους κανονισμούς του σχολείου, μαζί και τους θύτες, ακόμη και αν οι ίδιοι υπήρξαν θύματα. Η εμπειρία λέει πως η επίβλεψη δεν φτάνει, χρειάζονται μέτρα πρόληψης και ποινές (λέξη απαγορευμένη) που θα κινητοποιήσουν και την κοινωνία και την διαλυμένη οικογένεια, όπως και παρακολούθηση από ομάδα ειδικών και εκτός σχολείου.
Ούτε στο δικό μας σχολείο υπάρχει εκφοβισμός, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που ακούω σε άλλα σχολεία. Ίσως να πίστευα κι εγώ πως παρουσιάζεται πιο έντονα το φαινόμενο στα ΜΜΕ από ό,τι πραγματικά είναι, αν δεν υπήρχε το Δημοτικό της περιοχής μου.

Δεν διαφωνώ σε όλα αυτά. Απλώς δεν μου αρέσει να παρουσιάζεται σαν σχολικό ζήτημα η εφηβική παραβατικότητα (εννοώ η ποινική παραβατικότητα, όχι η παραβίαση κανόνων του σχολείου), η οποία είναι ένα κοινωνικό πρόβλημα. Σχολικό ζήτημα είναι η φασαρία στην τάξη, που δεν συνδέεται όμως με τις συμμορίες και τα μαχαίρια. H συνύπαρξη των παιδιών στο σχολείο ειναι ένα θέμα, ειδικά αν δεν έχουν σαφή σκοπό (δλδ σε εκδρομές, παρατεταμένη παραμονή στο προαυλιο, εκδηλώσεις μ το σχολείο χύμα κλπ), γιατί τότε συμβαίνουν τα έκτροπα, γενικά όμως θα έλεγα ότι τα παιδια πρε΄πει να μάθουν να απέχουν από τις κακοτοπιές και να έχουν κριτήριο για τις παρέες τους. Εμείς όπως είπα, μπουλινγκ δεν είχαμε ποτέ. Παρενόχληση από παιδιά που παριστάνουν τους τραμπούκους, τα δύο τελευταία χρόνια έχουμε, όμως το παράδοξο είναι ότι δεν γίνεται εναντίον ήσυχων παιδιών, καλών μαθητών και κοριτσιών. Γίνεται εναντίον των αγοριών που τους έχουν κάπως σαν είδωλα και τους ακολουθούν, εν ολίγοις πηγαίνουν γυρεύοντας. Αν τα παιδιά είχαν κριτήριο, οι τραμπούκοι του γλυκού νερού θα ήταν απομονωμένοι και στοχοποιημένοι.

Για τις ποινές επίσης συμφωνώ και απορώ πώς δεν ήταν το πρώτο που θα ξήλωνε η τελευταία κυβέρνηση. Αυτή θα ήταν η πιο αναγκαία μεταρρύθμιση. Η διήμερη αποβολή είναι χάδι, και είναι υποκρισία και η προσπάθεια να μην χρησιμοποιούμε τον όρο "ποινή". Για την παραβατικότητα όμως, η σχολική ποινή δεν είναι λύση. Αν το παιδί φέρνει μαχαίρι στο σχολείο, δεν θα αλλάξει αυτό επειδή πήρε 4 μέρες αποβολή αντί για μόνο 2. Το πολύ πολύ, να μην φέρνει το μαχαίρι στο σχολείο. Το ζήτημα είναι, γιατί ένα παιδι΄14 ετών έχει μαχαίρι, πώς το αγόρασε και τι έκαναν οι γονείς επ αυτού. Είναι ζήτημα καθαρά εξωσχολικό και ποινικό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται και από τα σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος kosks

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 196
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #884 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 12:15:52 πμ »
Δεν είναι δικό μου...αλλά το παραθέτω για την συζήτηση...

Παράθεση
Η απουσία των γονιών που καλύπτεται από το γερό χαρτζιλίκι προκαλεί την έκρηξη της εφηβικής και νεανικής βίας. Σε τέτοιες οικογένειες γονείς και παιδιά απλώς συγκατοικούν στο ίδιο σπίτι. Καμιά ενδοοικογενειακή επικοινωνία, καμιά καθοδήγηση, κανείς έλεγχος.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #885 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 12:31:15 πμ »
Δεν είναι δικό μου...αλλά το παραθέτω για την συζήτηση...

Η απουσία των γονιών που καλύπτεται από το γερό χαρτζιλίκι προκαλεί την έκρηξη της εφηβικής και νεανικής βίας. Σε τέτοιες οικογένειες γονείς και παιδιά απλώς συγκατοικούν στο ίδιο σπίτι. Καμιά ενδοοικογενειακή επικοινωνία, καμιά καθοδήγηση, κανείς έλεγχος.

Ναι, και ίσως δεν είναι τυχαίο ότι η έκρηξη της νεανικής βίας παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στα βόρεια προάστια της Αθήνας και σε ιδιωτικά σχολεία. Κάτι λείπει σε αυτά τα παιδιά και αυτό σίγουρα δεν είναι το χρήμα.

Είναι μάλιστα αξιοσημείωτο ότι η κατάσταση χειροτέρευσε μετά την πανδημία, που οι οικογένειες πέρασαν πιο πολύ χρόνο μαζί.

Βίοι παράλληλοι προφανώς... :(


https://www.ieidiseis.gr/ellada/229569/apo-koryfaio-idiotiko-sxoleio-tis-athinas-oi-3-drastes-pou-vasanisan-ton-14xrono-stin-agia-paraskevi
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2024, 12:33:32 πμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:00 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #886 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 08:50:24 πμ »
Όντως η ειδησεογραφία τον τελευταίο καιρό αναφέρει περιστατικά σε «καλές» περιοχές, και έχω διαβάσει και ότι οι έλεγχοι γίνονται κυρίως στα μερη αυτά, Βόρεια και Νοτια προάστια. Πολλοί θυμώνουν όταν σχολιάζουμε τις ευθύνες των οικογενειών, γιατί οι γονείς είναι εξαθλιωμενοi, δουλεύουν πολύ για να τα βγάλουν πέρα, η κακούργα κοινωνία κλπ κλπ, αλλά είναι πολύ στενόμυαλο να μην βλέπεις ότι το φαινόμενο δεν εντοπίζεται μόνο σε περιοχές με χαμηλό οικονομικό και μορφωτικό επίπεδο.

Τα παιδιά μεγαλώνουν στον αυτόματο με απεριόριστες παροχές και ελευθερίες. Και ναι, φαίνεται ότι όσο διάστημα πέρασαν με τους γονείς επι καραντίνας, δεν τους έκανε καλό, ενώ θα έπρεπε να ισχύει το αντίθετο.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #887 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 10:25:47 πμ »
Όντως η ειδησεογραφία τον τελευταίο καιρό αναφέρει περιστατικά σε «καλές» περιοχές, και έχω διαβάσει και ότι οι έλεγχοι γίνονται κυρίως στα μερη αυτά, Βόρεια και Νοτια προάστια. Πολλοί θυμώνουν όταν σχολιάζουμε τις ευθύνες των οικογενειών, γιατί οι γονείς είναι εξαθλιωμενοi, δουλεύουν πολύ για να τα βγάλουν πέρα, η κακούργα κοινωνία κλπ κλπ, αλλά είναι πολύ στενόμυαλο να μην βλέπεις ότι το φαινόμενο δεν εντοπίζεται μόνο σε περιοχές με χαμηλό οικονομικό και μορφωτικό επίπεδο.

Τα παιδιά μεγαλώνουν στον αυτόματο με απεριόριστες παροχές και ελευθερίες. Και ναι, φαίνεται ότι όσο διάστημα πέρασαν με τους γονείς επι καραντίνας, δεν τους έκανε καλό, ενώ θα έπρεπε να ισχύει το αντίθετο.
Το ίδιο σκηνικό παίζει και στη Θεσσαλονικη. Μια συγκεκριμένη περιοχή νεόπλουτων είναι συχνά-πυκνά στα τοπικά δελτία γιατί οι μαθητες έχουν δημιουργήσει συμμορίες που δέρνονται σε δυο τρία συγκεκριμένα μέρη. Η αστυνομία κάνει πλέον συχνούς ελέγχους εκει, για ένα διάστημα ήταν και έξω από ένα σχολικό συγκρότημα γιατί μαχαιρωνονταν, πετάνε αυγά στα σπίτια συμμαθητών ή καθηγητών που δεν χωνεύουν, βανδαλίζουν τα σχολεία της περιοχής και πλέον έχουν μπει κάμερες που λειτουργούν με το που κλείνει το σχολείο και γενικά η κατάσταση αντί να εκτονώνεται, μάλλον χειροτερεύει. Το σκηνικό ξεκινάει ήδη από τα δημοτικά όπου η αγένεια και η αλαζονεία πάει σύννεφο από τα παιδιά και αρκετούς γονείς που μεγαλώνουν πολύτιμες χιονονιφαδες χωρίς κανένα όριο!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2024, 10:28:18 πμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #888 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 12:27:14 μμ »
Μπα, άμα τους φέρονταν ως πολύτιμες χιονονιφάδες καλά θα ήταν. Μπορεί να ήταν κακομαθημένα, αλλά δεν θα έβγαζαν τέτοιο θυμό. Πιστεύω ότι αντιθέτως αδιαφορούν γι' αυτά και καλύπτουν τις τύψεις τους με την οικονομική υποστήριξή τους.
Γι' αυτό τα παιδιά αυτά εκφράζουν τον θυμό τους βίαια και γι' αυτό εντάσσονται σε συμμορίες όπου νιώθουν περισσότερο σημαντικά από ο,τι στις οικογένειές τους.

Ίσως μάλιστα στις καραντίνες τα παιδιά να ένιωσαν πιο έντονα την αδιαφορία, αφού δεν υπήρχε η δικαιολογία της απουσίας των γονιών στην εργασία. Δεν εξηγείται γιατί προέκυψαν ξαφνικά τόσα περιστατικά.

Ω καιροί, ω ήθη.... ??? ::)
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #889 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 03:56:44 μμ »
apri δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Ενδιαφέρον.
Η δική μου οπτική είναι ότι τα παιδιά μεγαλώνουν χωρίς να ακούνε όχι, χωρίς ηθική καθοδήγηση και με την ιδέα ότι δικαιούνται τα πάντα, εξ ου κσι το χιονιφαδες: το παιδί στενοχωρηθηκε, θίχτηκε, πιέστηκε επειδή ο δάσκαλος το μάλωσε/τιυ έβαλε πολλές ασκήσεις/ δεν το άφησε να καεί στην τουαλέτα κλπ κλπ, οτιδήποτε στενοχωρεί το παιδί μας είναι καταπίεση και φασισμός κοκ. Κι επειδή δεν έχουν μάθει ότι οι πράξεις έχουν συνέπειες, θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ο,τι θέλουν.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #890 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 05:15:47 μμ »
Και τέτοια παιδιά υπάρχουν. Είναι αυτά που επιμένουν να γίνει το δικό τους, γιατί δεν έχουν μάθει στο "όχι". Είναι αυτά που μπορεί να αυθαδιάσουν, αν ακούσουν "όχι". Είναι αυτά που θα αρνηθούν να κάνουν τις ασκήσεις τους, γιατί δεν έχουν μάθει ότι υπάρχουν συνέπειες όταν δεν κάνεις το καθήκον σου.

Δεν είναι όμως αυτά τα παιδιά που εντάσσονται σε συμμορίες και νιώθουν την ανάγκη να επιβάλουν την εξουσία τους σε κάποιον, για να νιώσουν σημαντικά.
Τέτοια παιδιά, πέρα από έλλειψη ελέγχου, έχουν βιώσει αδιαφορία και απόρριψη από την οικογένεια.
Γι' αυτό νιώθουν οργή απέναντι σε ενηλίκους ή σε συνομηλίκους τους με ομαλή οικογενειακή ζωή. Γι' αυτό βιαιοπραγούν για ασήμαντους φαινομενικά λόγους (βγάζουν τα απωθημένα τους σε άλλους πιο αδύναμους). Και γι' αυτό εντάσσονται σε ομάδες που έχουν μια διεστραμμένη οικογενειακή θαλπωρή (συμμορίες). Αναζητούν σε αυτές ο,τι δεν παίρνουν από τις οικογένειές τους. Γιατί τι να το κάνεις το χαρτζιλίκι των 300 ευρώ, αν δεν ακούς ούτε μια φορά "πώς πέρασες σήμερα;", "γιατί είσαι στεναχωρημένος;", "μη φοβάσαι, δεν είσαι μόνος", "μπράβο, είδες που τα κατάφερες;".

Δεν είμαι ψυχολόγος βέβαια, αλλά μου βγάζει περισσότερο νόημα η συμπεριφορά τους σε ένα τέτοιο πλαίσιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2024, 05:37:30 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #891 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 06:53:03 μμ »
Συμφωνώ ότι μεγαλύτερη αυθάδεια και αρνητικότητα και αντίδραση στο όχι του καθηγητή θα βρεις σε παιδιά ευκατάστατων οικογενειών, που τους έχουν περάσει την αντίληψη ότι πρόκειται για άτομα χαρισματικά, χωρίς κάτι τέτοιο να ισχύει βέβαια...
Στο άλλο άκρο επιθετικότητα θα βρεις και στο παιδί της άκρως προβληματικής οικογένειας όπου κυριαρχεί το αλκοόλ, οι ξυλοδαρμοί και άλλα...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #892 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 08:04:43 μμ »
Συμφωνώ ότι μεγαλύτερη αυθάδεια και αρνητικότητα και αντίδραση στο όχι του καθηγητή θα βρεις σε παιδιά ευκατάστατων οικογενειών, που τους έχουν περάσει την αντίληψη ότι πρόκειται για άτομα χαρισματικά, χωρίς κάτι τέτοιο να ισχύει βέβαια...
Στο άλλο άκρο επιθετικότητα θα βρεις και στο παιδί της άκρως προβληματικής οικογένειας όπου κυριαρχεί το αλκοόλ, οι ξυλοδαρμοί και άλλα...


Οχι μονο σε παιδια ευκαταστατων αλλα και σε παιδια αυτων που θεωρουν οτι ειναι ανωτεροι πνευματικα, κοινωνικα κλπ απο τους αλλους!

Στα 20+ χρονια μου σε νηπιαγωγεια, ΚΕΔΔΥ και πανεπιστημιο, οι πιο αναιδεις τις περισσοτερες ειναι παιδια αυτων των κατηγοριων. Ναι και στα νηπιαγωγεια!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1347
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #893 στις: Ιανουάριος 08, 2024, 09:08:36 μμ »
Τρεις ανήλικοι μαθητές της σχολής «Μωραΐτη» επιτέθηκαν σε 14χρονο – Όσα είπε η μητέρα του  https://nassosblog.gr/agia-paraskevi-sokarei-i-agriotita-tis-epithesis-trion-anilikon-enantion-14chronou-osa-eipe-i-mitera-tou/?fbclid=IwAR3Ec7oaTTt_ONWm8vaTMiWtKgS6zQz0mw5BssvRg7jpNe9Be9K9eSmSifo 

Γιώργος Θαλάσσης
Ολόκληρη η επιστολή.
Προς το Προσωπικό του Σχολείου
Χθες, Κυριακή 7/1 τα ξημερώματα, ένας ισχυρός ανεμοστρόβιλος πέρασε από την περιοχή του Ψυχικού και της Φιλοθέης ξεριζώνοντας πολλά δέντρα και δημιουργώντας σοβαρές ζημιές στην περιοχή. Το Σχολείο βρέθηκε στο πέρασμά του με αποτέλεσμα να πέσουν δέντρα (μαζί και το «αιώνιο» κυπαρίσσι στη δεξιά πρόσοψη του Σχολείου), να γίνουν γενικότερες ζημιές και οι αυλές να θυμίζουν «τοπίο πολέμου». Θα ήθελα να συγχαρώ το προσωπικό του Σχολείου (τεχνικοί, κηπουροί, προσωπικό καθαριότητας), οι οποίοι με αυταπάρνηση δούλεψαν όλη την Κυριακή ώστε το Σχολείο να είναι έτοιμο να υποδεχτεί, σήμερα Δευτέρα, με ασφάλεια τους μαθητές και τις μαθήτριες. Θέλω, επίσης, να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε γονέα του Σχολείου για την πολύτιμη βοήθειά του καθώς σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης (χιόνια, κτλ.) βοηθά πάντα με τη διάθεση του τεχνικού εξοπλισμού και του προσωπικού του.
Παράλληλα, θέλω να αναφερθώ σε ένα άλλο, πολύ σοβαρό θέμα που προέκυψε και προβλήθηκε από τα ΜΜΕ τις τελευταίες μέρες. Μέσα στις διακοπές, υπήρξε ένα περιστατικό βίας και εκφοβισμού (bullying) ανάμεσα σε 4 παιδιά, μεταξύ των οποίων 2 μαθητές του Σχολείου μας. Από την πρώτη στιγμή που μας γνωστοποιήθηκε το γεγονός, επικοινωνήσαμε με τις οικογένειες για να ενημερωθούμε σχετικά με αυτό. Ο αλληλοσεβασμός, η προάσπιση της αξιοπρέπειας των άλλων και η καλοσύνη αποτελούν τη βάση της λειτουργίας της σχολικής μας κοινότητας και αποτυπώνονται με σαφήνεια στον εσωτερικό κανονισμό και στις «Θέσεις του Σχολείου». Μαθητές και μαθήτριες που δεν σέβονται αυτές τις αρχές δεν μπορούν να είναι μέλη της σχολικής μας κοινότητας.
Εξάλλου, η Σχολή Μωραΐτη ήταν το πρώτο σχολείο στην Ελλάδα, το οποίο το 1994 κατάρτισε έναν πλήρη κανονισμό κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού - έννοιες, τότε ακόμα άγνωστες στην Ελλάδα - και έκτοτε εφαρμόζει με επιτυχία πληθώρα σχετικών προγραμμάτων.
Κλείνοντας, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω πως βρισκόμαστε σε μια περίοδο (όπως άλλωστε και πριν τις γιορτές) έξαρσης των ιώσεων και ως εκ τούτου ισχύουν όλα τα - γνωστά πλέον - μέτρα πρόληψης (συχνό πλύσιμο χεριών, κάλυψη στόματος στο φτέρνισμα/βήχα, συχνός αερισμός αιθουσών, παραμονή στο σπίτι μέχρι την πλήρη υποχώρηση των συμπτωμάτων, κ.ά).
Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid023VLFDnyzVMWHfAPCtyF22L5jcKjQPJsuP3n4f97VddriotwNeMwifRnxr3Gj4Desl&id=100016764643240

https://www.newsit.gr/ellada/agia-paraskeyi-to-idiotiko-sxoleio-tha-apovalei-dia-pantos-ton-mathiti-pou-ksylokopise-ton-14xrono/3949977/
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2024, 09:47:53 μμ από menandros »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #894 στις: Ιανουάριος 09, 2024, 06:29:57 πμ »
Έχει ένα ενδιαφέρον ότι ο Γ. Θαλασσης στα σχόλια εξηγεί ότι η αποβολή δια παντός είναι επικοινωνιακό τέχνασμα γιατί δεν προβλέπεται. Να υποθέσω ότι γίνεται σιωπηρή συμφωνία να φύγουν «οικειοθελώς» με αντάλλαγμα να μην αποκαλυφθούν;

Θαυμάστε τα τα ωραία ιδιωτικά σχολεία όσοι νομίζετε ότι εκεί όλα κυλάνε ρολόι.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #895 στις: Ιανουάριος 09, 2024, 04:32:24 μμ »
Σε μερικά χρόνια από τώρα ελάχιστοι θα είναι αυτοί οι οποίοι θα επιθυμούν να διοριστούν στο δημόσιο σχολείο. Με τόσα και τόσα γραφειοκρατικά καθώς και με τα προβλήματα που το συνοδεύουν το δημόσιο σχολείο θα καταστεί παρακμή για έναν πτυχιούχο με προσόντα. Θα ψάχνουν με το τηλεσκόπιο για εκπαιδευτικούς...

Στο καθόλου μακρινό παρελθόν, οι σχολές για μόνιμα στελέχη των ΕΔ (αξκών και υπαξκών) ήταν εξαιρετικά επίζηλες, με υψηλές βάσεις εισαγωγής, καθώς προσέφεραν επαγγελματική εξασφάλιση ήδη από τα 18 και δια βίου. Συναγωνίζονταν ακόμα και πολυτεχνικές σχολές εγνωσμένου κύρους ως προς τη βάση εισαγωγής. Οι δε ιατρικές (ΣΣΑΣ) ήταν σε μόρια σαφώς πάνω από οποιοδήποτε τμήμα ιατρικής για πολίτες. Ρίξτε τώρα μια ματιά στις βάσεις εισαγωγής των δύο τελευταίων ετών στη ΣΣΕ (Ευελπίδων), καθώς και στον ετήσιο αριθμό πρόωρων αποχωρήσεων στελεχών (ακόμα και ανώτερων αξκών) από τις ΕΔ και θα καταλάβετε πόσο έχει τρωθεί η ελκυστικότητά τους. Ε, κάπως έτσι θα γίνει και στο δημόσιο σχολείο, θα απαξιωθεί και αποδομηθεί εντελώς ο ρόλος του εκπαιδευτικού και η ελκυστικότητα του λειτουργήματός του ως επαγγελματική επιλογή για τους νέους, προϊόντος (αλλά σύντομου) του χρόνου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 09, 2024, 04:52:15 μμ από Scout »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 401
Σύνολο: 410

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.