0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι λές ρε μάστορα; Δηλαδή εγώ που ως μισθωτός έχω εκαθαριστικό 15000 και δεν μπορώ να κρύψω ούτε ευρώ είμαι κορόιδο; Πως γίνεται το 90% των ελεύθερων επαγγελματιών να δηλώνει το 1/3 του δικού μου εισοδήματος (μέχρι 5000) και να ζεί 3 φορές πιο πλουσιοπάροχα. Δεν βγαίνουν τα κουκιά. Όταν μαθηματικά λοιπόν το 90% των ε.ε. κλέβει και έρχεται κάποιος να τους φορολογήσει καλά θα κάνει. Για να μην πώ πρέπει να γίνει έλεγχος τρόπου ζωής (εξόδων) για μια πενταετία πρίν και να φορολογηθούν αναδρομικά.
Παιδια ειναι δεδομενο οτι το 24 θα γινουν οι διορισμοι με το συστημα που εχουμε και τωρα... το θεμα ειναι για το 25 και μετα τι θα γινει..
Οι μαγαζάτορες εξετάσεις θέλουνε. Εκτός τις πρωτοκλασσατες ιατρικές κ νομικές π θα τα σκάσει το απερ κλασ τα 20χιλιαρα το χρόνο για να κληρονομήσει το παιδι το ιατρείο, η μέση πλέμπα=η μάζα, για να τα σκάσει στα μαγαζα τα δίδακτρα π ψιλοπαλεύονται, πρέπει να χει το τυρί οτι το παιδί θα μπει στο δημόσιο, το παιδί θα γινει εκπαιδευτικός. ΠΩΣ θα γίνει εκπαιδευτικός αμα ειναι μπλοκαρισμένοι οι πίνακες μ μια 150ρε χιλιάδες π το τρώνε λάχανο??
Γ. Θα καταργεί το νόμο "Γαβρόγλου" για το τον διορισμό των εκπαιδευτικών και θεσμοθετήσει ένα νέο υβριδικό σύστημα. Με το νέο σύστημα διορισμών ένα ποσοστό προκηρυσσόμενων θέσεων οι διορισμοί θα γίνεται μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ, κι ένα άλλο αποκλειστικά με μοριοδότηση.https://www.esos.gr/arthra/86198/eisigiseis-gia-rizikes-allages-se-dimotika-gymnasia-kai-lykeia-zitise-o-k-pierrakakis
Μα αν το ζήτημα είναι να δουλέψουν οι έχοντες την οικονομική δυνατότητα, τότε η λύση θα δινόταν πολύ εύκολα με ένα υπερπροσοντολόγιο που θα μοριοδοτούσε άλλα τόσα χαρτιά (π.χ. 3ο, 4ο μεταπτυχιακό κ.ο.κ.). Εξάλλου τα μεγέθη των διδάκτρων ανάμεσα σε μεταπτυχιακά και προπτυχιακά προγράμματα απέχουν εξαιρετικά μεταξύ τους (για έναν που δεν διστάζει να πληρώσει για να πάρει το πτυχίο του, η απόκτηση επιπλέον ενός ή περισσοτέρων μεταπτυχιακών είναι παιχνιδάκι). Γιατί να επιλεγεί ο γραπτός διαγωνισμός όταν δεν τους ενδιαφέρει η αξιοκρατική επιλογή των πτυχιούχων, αλλά απλώς να δουλέψουν οι "δικοί" τους; Εκτός αν τελικά ο γραπτός διαγωνισμός δεν είναι και τόσο αξιοκρατικός όσο τον παρουσιάζουν. Εξάλλου δεν ξέρω αν το έχετε διαπιστώσει και εσείς αλλά οι φανατικοί θιασώτες του, συνήθως υποστηρίζουν (ή και ανήκουν επίσημα) σε συγκεκριμένες πολιτικές οντότητες οι οποίες παράλληλα υποστηρίζουν την ιδιωτικοποίηση των πάντων (και την παιδείας πολύ περισσότερο). Πως γίνεται όλοι αυτοί να κράζουν παράλληλα το προσοντολόγιο του Γαβρόγλου που βασίζεται ακριβώς σε αυτήν την λογική, αλλά να επαινούν την κυβέρνηση για τα νέα μη κρατικά και ΕΛΕΥΘΕΡΑ πανεπιστήμια που πάει τώρα να στήσει; Και ως προς τα τελευταία "άρθρα" που ανέβηκαν σε ιστοσελιδες όπως το alfavita κλπ., είναι δυνατόν συνάδελφοι να έφτασαν στα χέρια των "δημοσιογράφων" αυτών, οι κυβερνητικοί φάκελοι με τις 221 μεταρρυθμίσεις και δη του ΥΠΑΙΘΑ και απλώς να διαβάζουμε τα ίδια μασημένα κείμενα που διαβάζουμε τους τελευταίους μήνες, που ούτε καν μετά από τόσες αναρτήσεις είναι τουλάχιστον διορθωμένα ορθογραφικά και συντακτικά; Απλά οι ειδήσεις περί μπλε φακέλων κυκλοφόρησαν στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και τα απελπισμένα site βρήκαν ξανα ευκαιρία να συνδυάσουν ότι διάβασαν από αλλού με τις "δικές" τους "πληροφορίες". Δεν είναι εξάλλου πρώτη φορά που (ξανά)συμβαίνει.Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως στις μεταρρυθμίσεις που θα προχωρήσουν δεν είναι και αυτή, για αυτό πρέπει να υπάρχει εγρήγορση και διάθεση μαχητικότητας στον εκπαιδευτικό κλάδο, πράγμα που δυστυχώς απουσιάζει σε μεγάλο βαθμό...