*

Αποστολέας Θέμα: Β γλωσσα-δημοτικό  (Αναγνώστηκε 71719 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #154 στις: Ιούνιος 05, 2011, 10:45:13 πμ »
Κατ' αρχάς θα έπρεπε οι ίδιοι οι γονείς να είναι έξω φρενών με αυτό που συμβαίνει, γιατί για τη ξένη γλώσσσα δίνουν λεφτά στα φροντιστήρια από το δημοτικό. Επομένως η διδασκαλία της ξ.γ. είναι κάτι που τους αφορά άμεσα. Και σε τελική ανάλυση όσοι είμαστε στην εκπαίδευση είναι βέβαιο ότι έχουμε πτυχία ξένων φιλολογιών και όχι απλές επάρκειες..., όπως μπορεί να συμβαίνει στα φροντιστήρια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:17:38 »

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #155 στις: Ιούνιος 05, 2011, 12:27:26 μμ »
Διορθωστε στην παραθεση που μου κανατε στο μηνυμα μου περι Στεφανιδου,το "παντως"που ειναι με ο,καταρχας.Εδω δασκαλοι θα κανουν γυμναστικη,εικαστικα,μπορει να μας βαζουν κι εμας να κανουμε κατακορυφο για συμπληρωση ωραριου

Αποσυνδεδεμένος npb

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #156 στις: Ιούνιος 05, 2011, 03:44:22 μμ »
Συνάδελφοι, ας μην πέσουμε με τίποτα στην παγίδα να αποδείξουμε αν είναι πιο χρήσιμη η γερμανική ή η γαλλική ως β ξένη γλώσσα. Εγώ είμαι γερμανοτραφής από τα γεννοφάσκια μου και η σχέση μου με τη γερμανική γλώσσα έπαιξε σημαντικό ρόλο στη ζωή μου - όχι μόνο ως επιλογή επαγγέλματος. Αν είχα υποχρεωθεί να κάνω γαλλικά στο σχολείο, θα ήμουν μέσα στην κακή αντίδραση. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι παραγνωρίζω το ρόλο της γαλλικής γλώσσας και κουλτούρας στον ευρωπαικό πολιτισμό. Πιστεύω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις η επιλογή της β ξένης γλώσσας είναι μια συνειδητή επιλογή (της οικογένειας, έστω) και η καταστρατήγησή της -ειδικά με τον αιφνιδιαστικό, αντιπαιδαγωγικό και αντιεκπαιδευτικό τρόπο που επιχειρείται- θα προκαλέσει τεράστια αναστάτωση στα παιδιά και στις οικογένειές τους (για εμάς τους εκπαιδευτικούς ας μη μιλήσουμε καν). Πρέπει να επιμείνουμε στο δημοκρατικό δικαίωμα της επιλογής, χωρίς ανταγωνισμούς μεταξύ μας.

Υ.Γ. Markos, όπως ανέφεραν και άλλοι συνάδελφοι, το μάθημα της β ξένης γλώσσας διδασκόταν μέχρι το 2005 τρεις ώρες την εβδομάδα. Η κα Γιαννάκου αποφάσισε ότι στο γυμνάσιο είναι σκόπιμο τα παιδιά να διδάσκονται περισσότερα αρχαία και λιγότερη ξένη γλώσσα και μας αφαίρεσε μία ώρα - παρόλο που ήταν δήθεν θιασώτης του φιλανδικού μοντέλου εκπαίδευσης. Η Γιαννάκου έφυγε, η επιλογή της όμως έμεινε. Η τωρινή ηγεσία, πάλι, δεν κουραζόταν να λέει ότι προτεραιότητα του νέου σχολείου θα ήταν οι ξένες γλώσσες και η πληροφορική - και τώρα, σε καιρούς που πολλοί γονείς δυσκολεύονται πραγματικά να πληρώσουν τα φροντιστήρια, τσακίζει κυριολεκτικά τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας, σε μια χώρα όπου ο τουρισμός αποτελεί το μοναδικό κεφάλαιο που της απομένει.
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #157 στις: Ιούνιος 05, 2011, 04:05:19 μμ »
Να μην ξεχνάμε ότι πλήττονται όλοι οι κλάδοι γιατί προβλέπεται η ελεύθερη μετακίνηση μαθητών από σχολείο σε σχολείο λόγω επιλογής γλώσσας άρα αν αυτό το επιλέξουν πολλοί θα γίνει μπάχαλο και με τις θέσεις των άλλων ειδικοτήτων αφού θα αλλάξει ο αριθμός των μαθητών και των τμημάτων σε πολλά σχολεία.
O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:17:38 »

Αποσυνδεδεμένος npb

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #158 στις: Ιούνιος 05, 2011, 04:15:43 μμ »
Να μην ξεχνάμε ότι πλήττονται όλοι οι κλάδοι γιατί προβλέπεται η ελεύθερη μετακίνηση μαθητών από σχολείο σε σχολείο λόγω επιλογής γλώσσας άρα αν αυτό το επιλέξουν πολλοί θα γίνει μπάχαλο και με τις θέσεις των άλλων ειδικοτήτων αφού θα αλλάξει ο αριθμός των μαθητών και των τμημάτων σε πολλά σχολεία.
Σωστή επισήμανση. Ας μην έχουν, επίσης, οι υπόλοιποι κλάδοι ψευδαισθήσεις: αν δε μας στηρίξουν, θα είναι οι επόμενοι. Αν τολμούν να ξεκινήσουν τις βίαιες περικοπές από τις ξένες γλώσσες (των οποίων η χρησιμότητα στο πλαίσιο της παγκοσμιοποιημένης πραγματικότητας είναι αυτονόητη), σύντομα θα βγουν και άλλοι κλάδοι περιττοί. Ας μην είμαστε κοντόφθαλμοι - αυτό που βάλλεται είναι το δημόσιο σχολείο.
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #159 στις: Ιούνιος 05, 2011, 11:01:37 μμ »
 Δεν πολυπσιτεύω πάντως ότι η γλώσσα που θα επιλεγεί για το κάθε σχολείο θα είναι αποτέλεσμα τόσο της προτίμησης των μαθητών.Λογικά οι προιστάμενοι θα μοιράσουν κάπως τα σχολεία ανάλογα με τον άριθμό των μόνιμων.

Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #160 στις: Ιούνιος 05, 2011, 11:29:50 μμ »
Και ανάλογα με το ποιος τους είναι πιο αρεστός κομματικά από κάθε σχολείο.
O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #161 στις: Ιούνιος 05, 2011, 11:47:50 μμ »
συμφωνω απολυτα οτι αυτο που βαλλεται ειναι το δημοσιο σχολειο και οτι σιγουρα θα ακολουθησουν και αλλοι κλαδοι που θα αντιμετωπισουν την ιδια κατασταση με εμας. Γι'αυτο ζηταμε αλληλεγγυη απο ολους τους συναδελφους!!Σημερα υπηρχε ενα σταντ στην εκθεση βιβλιου και διανεμαμε και υλικο πληροφορησης στους γονεις. Καποιοι εδειχναν ενδιαφερον, καποιοι οχι.Ελεος, να αδιαφορουν για τα παιδια τους!!!Τελος παντων, στελνω αγωνιστικους χαιρετισμους και ελπιζω να κερδισουμε κατι απο την χαμενη εργασιακη μας αξιοπρεπεια.

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #162 στις: Ιούνιος 06, 2011, 12:04:52 πμ »
 Συζητώντας το θέμα με κάποιους γονείς κατάλαβα τα εξής.Αυτό που τους ενδιαφέρει κυρίως είναι ότι δίνεται μεγάλη βαρύτητα στα αγγλικά.Και αυτό έρχεται να αντισταθμίσει την κατάσταση με τη β γλώσσα.Επίσης δεν τους νοιάζει ιδιαίτερα ποια θα είναι η β ξένη γλώσσα που θα κάνει το παιδί τους,όσο να το να πηγαίνει το παιδί σε σχολείο που να βρίσκεται κοντά τους και ας κάνει οποιαδήποτε ξένη γλώσσα.Νομίζω ότι αρκετοί γονείς θεωρούν τη β ξένη γλώσσα ως ένα δευτερεύον μάθημα και όχι σαν ένα εργαλείο για το μέλλον τους.Δηλαδή αυτό που αναστάτωσε μερικούς είναι ότι ίσως πάνε στράφι τα ιδιαίτερα ή τα φροντιστήρια και δε θα έχουν τα παιδιά καλό βαθμό στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος zoi9

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #163 στις: Ιούνιος 06, 2011, 12:10:00 πμ »
Μην ξεχνάμε λοιπόν, πως όλα αυτά γίνονται για να μπορέσει επιτέλους το δημόσιο σχολείο να είναι ανταγωνιστικό...  :'(   

Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #164 στις: Ιούνιος 06, 2011, 12:48:12 πμ »
Bασικά όλα αυτά γίνονται διότι
ΣΕΝΑΡΙΟ 1: έκαναν την πατάτα να μετατρέψουν τους ωρομίσθιους σε ΑΜΩ χωρίς να έχουν μελετήσει νομικά το θέμα καλά και τελικά πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι καθώς ο πρώην ωρομίσθιος των 400ευρώ και ούτε τους κοστίζει τώρα 720+ με δώρα κλπ Έτσι λοιπόν τα πήραν στον κρανίο και για να μη γίνουν ρόμπα στο οικονομικών που τους έβαλε χέρι αποφάσισαν να κόψουν μαχαίρι τις θέσεις ώστε να είναι σίγουρη ότι δε θα υπάρχει ΑΜΩ φέτος και ότι θα βγάλουν και τη φετινή χασούρα + να γλιτώσουν και κάμποσα επιδόματα ΟΑΕΔ του χρόνου.
ΣΕΝΑΡΙΟ 2: Θέλουν να μειώσουν τόσο τις θέσεις ώστε να βγάλουν όσο το δυνατόν περισσότερους υπεράριθμους μόνιμους που δεν συμπληρώνουν ωράριο και να προχωρήσουν γρηγορότερα σε ρυθμίσεις για εκπαιδευτικούς μόνιμους μειωμένου ωραρίου με ανάλογη μείωση μισθών + να αναγκάσουν κάποιους σε παραίτηση λόγω εξαναγκαστικών μεταθέσεων+ να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα που θα αυξάνει τις δυνατότητες για ρουσφέτι εφόσον θα είναι ο κάθε μόνιμος έρμαιο του διευθυντή εκπαίδευσης ποια γλώσσα θα αποφασίσει να βάλει στο σχολείο που υπηρετεί. Γι αυτό στις περιοχές που κινδυνεύουν οι μόνιμοι να συμπληρώσουν ωράριο θα χώσουν και μερικούς ΑΜΩ σφήνα ώστε να μην υπάρχει μόνιμος που να συμπληρώνει και όλοι να είναι "υπεράριθμοι".
ΣΕΝΑΡΙΟ 3: Έχουν περισσέψει λίγα κονδύλια ΕΣΠΑ και προτειμούν να τα φάνε πιο "έξυπνα" από το να τα δίνουν για ΑΜΩ μέσω ΑΣΕΠ και αποφάσισαν να λήξουν το πρόγραμμα άδοξα.
Για να δούμε ποιο σενάριο θα κερδίσει το ΟΣΚΑΡ φέτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 06, 2011, 12:51:13 πμ από spasiklaki »
O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #165 στις: Ιούνιος 06, 2011, 01:01:04 πμ »
Bασικά όλα αυτά γίνονται διότι
ΣΕΝΑΡΙΟ 1: έκαναν την πατάτα να μετατρέψουν τους ωρομίσθιους σε ΑΜΩ χωρίς να έχουν μελετήσει νομικά το θέμα καλά και τελικά πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι καθώς ο πρώην ωρομίσθιος των 400ευρώ και ούτε τους κοστίζει τώρα 720+ με δώρα κλπ Έτσι λοιπόν τα πήραν στον κρανίο και για να μη γίνουν ρόμπα στο οικονομικών που τους έβαλε χέρι αποφάσισαν να κόψουν μαχαίρι τις θέσεις ώστε να είναι σίγουρη ότι δε θα υπάρχει ΑΜΩ φέτος και ότι θα βγάλουν και τη φετινή χασούρα + να γλιτώσουν και κάμποσα επιδόματα ΟΑΕΔ του χρόνου.
ΣΕΝΑΡΙΟ 2: Θέλουν να μειώσουν τόσο τις θέσεις ώστε να βγάλουν όσο το δυνατόν περισσότερους υπεράριθμους μόνιμους που δεν συμπληρώνουν ωράριο και να προχωρήσουν γρηγορότερα σε ρυθμίσεις για εκπαιδευτικούς μόνιμους μειωμένου ωραρίου με ανάλογη μείωση μισθών + να αναγκάσουν κάποιους σε παραίτηση λόγω εξαναγκαστικών μεταθέσεων+ να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα που θα αυξάνει τις δυνατότητες για ρουσφέτι εφόσον θα είναι ο κάθε μόνιμος έρμαιο του διευθυντή εκπαίδευσης ποια γλώσσα θα αποφασίσει να βάλει στο σχολείο που υπηρετεί. Γι αυτό στις περιοχές που κινδυνεύουν οι μόνιμοι να συμπληρώσουν ωράριο θα χώσουν και μερικούς ΑΜΩ σφήνα ώστε να μην υπάρχει μόνιμος που να συμπληρώνει και όλοι να είναι "υπεράριθμοι".
ΣΕΝΑΡΙΟ 3: Έχουν περισσέψει λίγα κονδύλια ΕΣΠΑ και προτειμούν να τα φάνε πιο "έξυπνα" από το να τα δίνουν για ΑΜΩ μέσω ΑΣΕΠ και αποφάσισαν να λήξουν το πρόγραμμα άδοξα.
Για να δούμε ποιο σενάριο θα κερδίσει το ΟΣΚΑΡ φέτος.

Μάλλον είναι συνδυασμός των σεναρίων με μεγάλη βαρύτητα στο 3.
Βλέπω πως με τον καιρό έχεις εντρυφήσει στο σκεπτικό τους. Σκέφτηκες ποτέ να κάνεις καριέρα σαν "πράσινος" πολιτικός; Είσαι σε θέση να ξεπεράσεις την Άννα... Σύμβουλος ίσως...;D ;D

Αποσυνδεδεμένος marigen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #166 στις: Ιούνιος 06, 2011, 10:09:20 πμ »
και τα τρια μαζί φυσικά! το πρόγραμμα στη α'θμια ήταν πιλοτικό με κονδύλια του εσπα που τελειώνει το 2013. μετά από αυτό ή και πριν από αυτό θα έπρεπε να δημιουργηθούν οργανικές και να πληρώνονται από το κρατικό προϋπολογισμό. οτι δίνουν οι επενδύσεις στην παιδεία είδαμε σε τι φτάνουν από τους διορισμούς που έγιναν πέρσι. σαφώς έπρεπε να βγεί ένα πλάνο να απασχοληθούν οι υπάρχοντες οργανικοί (υπεράριθμοι και εναπομείναντες διοριστέοι) και στην α΄θμια. το βρήκαν λοιπόν. μένει τώρα να συγχωνεύσουν και τα τμήματα των ξένων γλωσσών στα πανεπιστήμια και να μειωθεί και η "παραγωγή" καθηγητών και να μη τίθεται θέμα αδιόριστων. με τις συγχωνεύσεις, τα χτυπήματα στο ολοήμερο και την αναλογία 5 προν 1 στις συνταξιοδοτήσεις κατάφεραν να μειώσουν ΚΑΙ τον αριθμό που θα χρειάζονται από δασκάλους. βλέποντας και τις άλλες ειδικότητες από τη β'θμια που υποβαθμίζονται.. έχουμε να θαυμάσουμε πολλά στο "νέο σχολείο"..

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #167 στις: Ιούνιος 06, 2011, 03:54:41 μμ »
 
Bασικά όλα αυτά γίνονται διότι
ΣΕΝΑΡΙΟ 1: έκαναν την πατάτα να μετατρέψουν τους ωρομίσθιους σε ΑΜΩ χωρίς να έχουν μελετήσει νομικά το θέμα καλά και τελικά πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι καθώς ο πρώην ωρομίσθιος των 400ευρώ και ούτε τους κοστίζει τώρα 720+ με δώρα κλπ Έτσι λοιπόν τα πήραν στον κρανίο και για να μη γίνουν ρόμπα στο οικονομικών που τους έβαλε χέρι αποφάσισαν να κόψουν μαχαίρι τις θέσεις ώστε να είναι σίγουρη ότι δε θα υπάρχει ΑΜΩ φέτος και ότι θα βγάλουν και τη φετινή χασούρα + να γλιτώσουν και κάμποσα επιδόματα ΟΑΕΔ του χρόνου.
ΣΕΝΑΡΙΟ 2: Θέλουν να μειώσουν τόσο τις θέσεις ώστε να βγάλουν όσο το δυνατόν περισσότερους υπεράριθμους μόνιμους που δεν συμπληρώνουν ωράριο και να προχωρήσουν γρηγορότερα σε ρυθμίσεις για εκπαιδευτικούς μόνιμους μειωμένου ωραρίου με ανάλογη μείωση μισθών + να αναγκάσουν κάποιους σε παραίτηση λόγω εξαναγκαστικών μεταθέσεων+ να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα που θα αυξάνει τις δυνατότητες για ρουσφέτι εφόσον θα είναι ο κάθε μόνιμος έρμαιο του διευθυντή εκπαίδευσης ποια γλώσσα θα αποφασίσει να βάλει στο σχολείο που υπηρετεί. Γι αυτό στις περιοχές που κινδυνεύουν οι μόνιμοι να συμπληρώσουν ωράριο θα χώσουν και μερικούς ΑΜΩ σφήνα ώστε να μην υπάρχει μόνιμος που να συμπληρώνει και όλοι να είναι "υπεράριθμοι".
ΣΕΝΑΡΙΟ 3: Έχουν περισσέψει λίγα κονδύλια ΕΣΠΑ και προτειμούν να τα φάνε πιο "έξυπνα" από το να τα δίνουν για ΑΜΩ μέσω ΑΣΕΠ και αποφάσισαν να λήξουν το πρόγραμμα άδοξα.
Για να δούμε ποιο σενάριο θα κερδίσει το ΟΣΚΑΡ φέτος.
Πολύ καλά τα λες...έκαναν βλακεία με τους ΑΜΩ,αν και εγώ πιστεύω ότι σύμφωνα με την ευρωπαική ένωση ήτα παράνομο το καθεστώς της ωρομισθίας και έπρεπε από την αρχή να δουλεύουμε με δικαιώματα αναπληρωτή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160804
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 395
Σύνολο: 402

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.