0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν συνεχιστούν με παρόμοιο ζήλο οι "φιλότιμες" προσπάθειες για κάλυψη των κενών με αποσπάσεις μονίμων, δε νομίζω ότι θα υπάρξει άλλη φάση στη δευτεροβάθμια. http://www.pde.gr/index.php?page=5607
Παράθεση από: vickyN στις Οκτώβριος 17, 2012, 07:51:53 μμΑν συνεχιστούν με παρόμοιο ζήλο οι "φιλότιμες" προσπάθειες για κάλυψη των κενών με αποσπάσεις μονίμων, δε νομίζω ότι θα υπάρξει άλλη φάση στη δευτεροβάθμια. http://www.pde.gr/index.php?page=56071o μακάρι σε όλες τις Β/θμιες να καλύπτουν τα κενά στην ειδική με μόνιμους με προσόντα τόσο νωρίς όπως έκανε η β/θμια που είναι στον σύνδεσμο. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί ο μόνιμος εκπαιδευτικός είναι προτιμότερος από έναν αναπληρωτή σε ένα σχολείο.2ο αν υπονοείς ότι όσοι αποσπάστηκαν μπορεί να μην έχουν τα προσόντα από τον νόμο, τότε οφείλεις να πεις συγκεκριμένα και όχι να αφήνεις υπονοούμενα που θίγουν συναδέλφους σου3ο στο δικό μου σχολείο έχουμε ακόμα κενά 1 ΠΕ02, 1 ΠΕ09, 1 ΠΕ19/20, και ΠΕ36, επίσης χρειαζόμαστε επειγόντως κοινωνικό λειτουργό.
Πω πω δασκαλίστικο ύφος.... Άκου εκεί... 1ο, 2ο και 3ο... Μήπως χρειάζεστε και ψυχολόγο;... γιατί δεν σας βλέπω καλά...
1o Για εξήγησέ μας, γιατί "ο μόνιμος εκπαιδευτικός είναι προτιμότερος από έναν αναπληρωτή σε ένα σχολείο";2ο Στο σχολείο σου ποιά είναι τα προσόντα των εκπαιδευτικών; (φαντάζομαι η προϋπηρεσία είναι "αξιότερη" , κατά την εκτίμησή σου. Πόσοι εργάζονται και πόσοι άπό αυτούς έχουν σπουδές Τριτοβάθμιας στην Ειδική;3ο Φαντάζομαι θα περιμένεις μονίμους με αυτές τις ειδικότητες , έτσι;
Παράθεση από: Jane_Eyre στις Οκτώβριος 17, 2012, 08:08:09 μμΠαράθεση από: pe02.5 στις Οκτώβριος 17, 2012, 07:02:35 μμΠαράθεση από: Jane_Eyre στις Οκτώβριος 17, 2012, 02:58:48 μμhttp://www.alfavita.gr/arthra/είναι πολύ πιο ξεκάθαρη η αναφορά για κάθε περίπτωση και τα διαχωρίζει α'θμια, β'θμια, ΕΑΕ, ΕΣΠΑ,και αναφέρει ανθρωπομήνες και αριθμό ατόμων οπότε είναι πολύ δύσκολο να μπερδευτεί κανείς διαβάζοντάς το..Κοίτα, επειδή εμείς οι καινούριοι έχουμε μπερδευτεί, μπορείς να μου πεις, εσύ που το κατάλαβες πόσοι μένουν σε αριθμό ατόμων για Β/θμια από κρατικό προυπολογισμό και από ΕΣΠΑ αντίστοιχα; Μόνο για Β/θμια όμως..έστω και σε πμ. Ευχαριστώ!PE.02.5 Αν διαβάσεις με προσοχή το άρθρο - και προτείνω να το διαβάσεις από το ΑΒ - θα δεις τι ποσό προβλεπόταν αρχικά για προσλήψεις στην Ε.Α. α'θμια - β'θμια - ΕΣΠΑ (παράλληλη στήριξη) - ΕΑΕ/ΣΜΕΑΕ - και μετά από τις προσλήψεις που έχουν κάνει τι υπολείπεται ακόμη και πώς αυτό μεταφράζεται σε άτομα προσληφθέντα.Μόνο στο ΕΣΠΑ δεν διευκρινίζει αν το ποσό αυτό είναι και για τις 2 εκπαιδευτικές βαθμίδες....Αλλά αυτό είναι το λιγότερο πιστεύω.....Μακάρι μέχρι και τέλος Νοέμβρη να πάρουν αρκετούς αναπληρωτές ειδικής αγωγης γιατί φέτος η κοροιδία δεν έχει προηγούμενο. Βέβαια αν και Μαθηματικός, πιστεύω όμως ότι στην όλη αυτή κατάσταση οι πιο αδικημένοι είναι οι φιλόλογοι σε σχ'εση με πέρυσι..... Αλλά βρε παιδιά τι να πω είστε και πάρα πολλοί:)Ξαναλέω ούτε για το ΕΣΠΑ αλλά ΟΥΤΕ και για την ειδική αγωγή έχει διαχωρίσει το άρθρο την Πρωτ/μια από την Δευτ/μια!!! Άρα οι θέσεις που υπολείπονται είναι ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΘΜΙΔΕΣ!! Ξαναδές λίγο με προσοχή στις ημερομηνίες των φάσεων για να καταλάβεις ότι είμαστε όλοι μαζί της ειδικής! Δεν μπορεί να το βλέπω μόνο εγώ!
Παράθεση από: pe02.5 στις Οκτώβριος 17, 2012, 07:02:35 μμΠαράθεση από: Jane_Eyre στις Οκτώβριος 17, 2012, 02:58:48 μμhttp://www.alfavita.gr/arthra/είναι πολύ πιο ξεκάθαρη η αναφορά για κάθε περίπτωση και τα διαχωρίζει α'θμια, β'θμια, ΕΑΕ, ΕΣΠΑ,και αναφέρει ανθρωπομήνες και αριθμό ατόμων οπότε είναι πολύ δύσκολο να μπερδευτεί κανείς διαβάζοντάς το..Κοίτα, επειδή εμείς οι καινούριοι έχουμε μπερδευτεί, μπορείς να μου πεις, εσύ που το κατάλαβες πόσοι μένουν σε αριθμό ατόμων για Β/θμια από κρατικό προυπολογισμό και από ΕΣΠΑ αντίστοιχα; Μόνο για Β/θμια όμως..έστω και σε πμ. Ευχαριστώ!PE.02.5 Αν διαβάσεις με προσοχή το άρθρο - και προτείνω να το διαβάσεις από το ΑΒ - θα δεις τι ποσό προβλεπόταν αρχικά για προσλήψεις στην Ε.Α. α'θμια - β'θμια - ΕΣΠΑ (παράλληλη στήριξη) - ΕΑΕ/ΣΜΕΑΕ - και μετά από τις προσλήψεις που έχουν κάνει τι υπολείπεται ακόμη και πώς αυτό μεταφράζεται σε άτομα προσληφθέντα.Μόνο στο ΕΣΠΑ δεν διευκρινίζει αν το ποσό αυτό είναι και για τις 2 εκπαιδευτικές βαθμίδες....Αλλά αυτό είναι το λιγότερο πιστεύω.....Μακάρι μέχρι και τέλος Νοέμβρη να πάρουν αρκετούς αναπληρωτές ειδικής αγωγης γιατί φέτος η κοροιδία δεν έχει προηγούμενο. Βέβαια αν και Μαθηματικός, πιστεύω όμως ότι στην όλη αυτή κατάσταση οι πιο αδικημένοι είναι οι φιλόλογοι σε σχ'εση με πέρυσι..... Αλλά βρε παιδιά τι να πω είστε και πάρα πολλοί:)
Παράθεση από: Jane_Eyre στις Οκτώβριος 17, 2012, 02:58:48 μμhttp://www.alfavita.gr/arthra/είναι πολύ πιο ξεκάθαρη η αναφορά για κάθε περίπτωση και τα διαχωρίζει α'θμια, β'θμια, ΕΑΕ, ΕΣΠΑ,και αναφέρει ανθρωπομήνες και αριθμό ατόμων οπότε είναι πολύ δύσκολο να μπερδευτεί κανείς διαβάζοντάς το..Κοίτα, επειδή εμείς οι καινούριοι έχουμε μπερδευτεί, μπορείς να μου πεις, εσύ που το κατάλαβες πόσοι μένουν σε αριθμό ατόμων για Β/θμια από κρατικό προυπολογισμό και από ΕΣΠΑ αντίστοιχα; Μόνο για Β/θμια όμως..έστω και σε πμ. Ευχαριστώ!
http://www.alfavita.gr/arthra/είναι πολύ πιο ξεκάθαρη η αναφορά για κάθε περίπτωση και τα διαχωρίζει α'θμια, β'θμια, ΕΑΕ, ΕΣΠΑ,και αναφέρει ανθρωπομήνες και αριθμό ατόμων οπότε είναι πολύ δύσκολο να μπερδευτεί κανείς διαβάζοντάς το..
Παράθεση από: sapore στις Οκτώβριος 17, 2012, 09:19:04 μμ1o Για εξήγησέ μας, γιατί "ο μόνιμος εκπαιδευτικός είναι προτιμότερος από έναν αναπληρωτή σε ένα σχολείο";2ο Στο σχολείο σου ποιά είναι τα προσόντα των εκπαιδευτικών; (φαντάζομαι η προϋπηρεσία είναι "αξιότερη" , κατά την εκτίμησή σου. Πόσοι εργάζονται και πόσοι άπό αυτούς έχουν σπουδές Τριτοβάθμιας στην Ειδική;3ο Φαντάζομαι θα περιμένεις μονίμους με αυτές τις ειδικότητες , έτσι;αν και διακρίνω μια μικρή ειρωνεία στον τρόπο γραφής σου ειδικά στο πως διατυπώνεις το 2ο και 3ο θα σου απαντήσω καλοπροαίρετα1ο Ο μόνιμος είναι από την αρχή της χρονιάς, έχει χρόνο να προετοιμαστεί για το μάθημα του, να διαβάσει τον φάκελο του μαθητή, να αναλάβει αρμοδιότητες στο σχολείο, το σχολείο να ρολάρει γρήγορα σε όλες τις λειτουργίες του με ότι προστιθέμενη αξία δίνει κάτι τέτοιο. Ο μόνιμος αν πάρει και οργανική είναι ότι καλύτερο αφού γνωρίζει τα παιδιά από τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε, γενικά έχει κέρδος.Αντίθετα η εμπειρία λέει ότι ο αναπληρωτής έρχεται με μεγάλη καθυστέρηση στο σχολείο με ότι συνέπειες μαθησιακές σημάνει κάτι τέτοιο για τους μαθητές αλλά και για την οργάνωση του σχολείου, επίσης απαιτεί κάποιο διάστημα προσαρμογής στο ξένο μέρος, στο σχολείο, στους μαθητές, στο μάθημα που καλείτε να διδάξει. Σπάνια θα πάει στο ίδιο σχολείο και πρέπει να ξεκινάει συνήθως από την αρχή.2ο στο σχολείο μου έχουμε και μόνιμους και αναπληρωτές. Όλοι έχουν προϋπηρεσία από 2+ χρόνια το λιγότερο και όλοι σχεδόν έχουν το λιγότερο σεμινάριο και πάνω (μεταπτυχιακό). Όσο για αυτά που φαντάζεσαι ότι θεωρώ αξιότερα, κράτα τις υποθέσεις για εσένα. Αν ήθελες ας με ρωτούσες κανονικά τι θεωρώ.3ο Αν υπήρχαν μόνιμοι ειδικής αγωγής διαθέσιμοι θα ήταν το καλύτερο αλλά δεν υπάρχουν και περιμένουμε όπως είπα μπας και μας στείλουν αναπληρωτές .
1o μακάρι σε όλες τις Β/θμιες να καλύπτουν τα κενά στην ειδική με μόνιμους με προσόντα τόσο νωρίς όπως έκανε η β/θμια που είναι στον σύνδεσμο. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί ο μόνιμος εκπαιδευτικός είναι προτιμότερος από έναν αναπληρωτή σε ένα σχολείο.2ο αν υπονοείς ότι όσοι αποσπάστηκαν μπορεί να μην έχουν τα προσόντα από τον νόμο, τότε οφείλεις να πεις συγκεκριμένα και όχι να αφήνεις υπονοούμενα που θίγουν συναδέλφους σου3ο στο δικό μου σχολείο έχουμε ακόμα κενά 1 ΠΕ02, 1 ΠΕ09, 1 ΠΕ19/20, και ΠΕ18.35, για θρησκευτικά, τεχνολογία και κάτι ψιλά δεν λέω, επίσης χρειαζόμαστε επειγόντως κοινωνικό λειτουργό.
Βρε παιδιά διαβάζω καλοπροάιρετα όσα γράφετε, αλλά εδώ είναι το θέμα των αναπληρωτών ειδικής αγωγής 2012-13.Β
1o Δηλαδή, κατά την εκτίμησή σου, το χρονικό διάστημα 01-11/09 κάθε χρονιάς ο μόνιμος α) προετοιμάζεται για το μάθημα του. β) διαβάζει τον φάκελο του μαθητή, γ) αναλαμβάνει αρμοδιότητες στο σχολείο ώστε το σχολείο να ρολάρει γρήγορα σε όλες τις λειτουργίες του με ότι προστιθέμενη αξία δίνει κάτι τέτοιο.
Ερωτήσεις: α)Πόσοι μόνιμοι γνωρίζουν τις τάξεις- τμήματα- μαθητές και τα μαθήματα που θα διδάξουν για το υπόλοιπο της σχ. χρονιάς από την 01/09; Εγώ προσωπικά είχα από τις 03/09 μια αδρή περιγραφή και κυρίως για τα προβλήματα συμπεριφοράς χωρίς να γνωρίζω τους μαθητές. Άλλωστε νέοι μαθητές έρχονται μέχρι και σήμερα και όπως θα γνωρίζεις ένας καινούργιος μαθητής μπορεί να αλλάξει όλο το μαθησιακό "κλίμα" του τμήματός του. Τα τμήματα, στο σχολείο μου δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα. Τα μαθήματα που θα κάνω τα έμαθα μόλις την προηγούμενη βδομάδα και δεν είναι 4 και 5.
β) Πόσοι μόνιμοι διάβασαν από 01-11/09 τους φακέλους των μαθητών χωρίς να τους έχουν δει και τι μπορεί να βοηθάει αυτό; και δεν το κάνουν (ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ) κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όταν προκύψει κάποια απορία-θέμα; Οι αναπληρωτές δεν (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ) κάνουν το ίδιο;
γ) Το ότι θα αναλάβουν μητρώο ή καταστάσεις ή οικονομικά ή βιβλία βοηθάει κάπου; Δεν το κατάλαβα αυτό.
Λες: "Ο μόνιμος αν πάρει και οργανική είναι ότι καλύτερο αφού γνωρίζει τα παιδιά από τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε, γενικά έχει κέρδος."Σίγουρα το να γνωρίζεις τα παιδιά από προηγούμενα χρόνια σε κάνει πιο προετοιμασμένο για το τι θα κάνεις. Και αυτός ο μόνιμος με οργανική δεν ξεκίνησε, όμως, πριν κάποιο/-α χρόνια; Όπως τα παραπάνω α), β), γ) που αναφέρεις; Ο αναπληρωτής δεν μπορεί να είναι και 2η και 3η χρονιά στο ίδιο σχολείο αν το βάλει στις προτιμήσεις του; Μόνιμοι δεν παίρνουν μετάθεση ΑΠΟ το σχολείο;
Το να είναι όλοι μόνιμοι στα σχολεία και να τους αρέσει παράγει το καλύτερο για τα παιδιά. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο; Μπορεί να γίνει;
Όσο είναι έτσι η κατάσταση, οι αναπληρωτές όχι μόνο κακό, αλλά καλό κάνουν , καθώς (ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΗΣΑ) φέρνουν νέες ιδέες (και για το σχολείο και για τους μαθητές).
Η εκπαίδευση δεν είναι μονοπρόσωπη. Είναι αλληλεπίδραση ανθρώπων και γνωριμία (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ) νέων καταστάσεων που τους πάει 1 βήμα πιο πέρα.
2ο Σε ρώτησα κάτι συγκεκριμένο: Πόσοι έχουν Γ΄/θμια Εκπ/ση. Αν θεωρείς τα σεμινάρια ως τέτοια, πάω πάσο.Αν θες μου απαντάς.
Και για να μην πολυλογώ, επειδή όλοι στο σχολείο σου έχουν τα προσόντα: ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ;
Η απάντησή μου είναι με προϋπηρεσία από το μηδέν. Σωστά;
Κατά την εκτίμησή σου, ότι αποκτήθηκε αποκτήθηκε;
Όσοι έγιναν μόνιμοι στην Ειδική έγιναν; Να μην γίνουν άλλοι;
Σε ερώτησή μου σε μόνιμο: "Πώς ξεκίνησες στην Ειδική;" Απάντηση: "Με ΑΣΕΠ." Βγάλε άκρη!!
Βρε παιδιά διαβάζω καλοπροαίρετα όσα γράφετε, αλλά εδώ είναι το θέμα των αναπληρωτών ειδικής αγωγής 2012-13.Βαρέθηκα να διαβάζω όλη την ώρα (κάτι που γίνεται πολύ συχνά, αλλιώς δε θα το έθιγα ως πρόβλημα) για τα προσόντα των μονίμων και πώς τα απέκτησαν και ποιο είναι το σωστότερο για τις δομές της ΕΑ κτλ. Αν σας ενδιέφερε η σωστή λειτουργία της ΕΑ και το καλό των παιδιών, δε θα τρέχατε να κάνετε τα άκρως απαράδεκτα - για τον τρόπο οργάνωσής τους - 400ωρα σεμινάρια, ούτε τα ετήσια μεταπτυχιακά με τις 2 ή και 3 φορές το χρόνο όλο κι όλο παρακολουθήσεις και να έχετε την ΑΠΑΙΤΗΣΗ μετά με την αποκτηθείσα προυπηρεσία σας να εδραιωθείτε στην ΕΑ και να πάρετε και οργανική. ΕΛΕΟΣ! Πάντα στο ίδιο έργο θεατές!Πουθενά λόγος για αξιολόγηση, πουθενά λόγος για ΑΣΕΠ ή όπως αλλιώς θέλετε να ονομάσετε τις υποχρεωτικές εξετάσεις, στις οποίες πρέπει όλοι να δοκιμαστούμε. Γιατί φοβάστε; Αφού, ακολουθώντας τη μεθοδολογία του kinegiros1. Έχετε την απαιραίτητη διδακτική εμπειρία2. Έχετε τις απαραίτητες εξειδικευμένες γνώσεις3. Έχετε τουλάχιστον το κίνητρο για απόκτηση οργανικής4. Έχετε ''πιάσει'' την καρέκλα σας, αλλά σίγουρα δεν έχετε πιάσει την καλή..5. Είστε οι παλιοί, πού χώρος για νέους και άσχετους6. Ας παρέμβει κάποιος από τους διαχειριστές, όπως κάνει και σε άλλες περιπτώσεις για επιστροφή στο θέμα που συζητάμε εδώ "Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2012-13'', όσο αντέχουμε κι όσο υπάρχουμε...