*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13  (Αναγνώστηκε 1036136 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3920 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 09:02:38 pm »
Αν συνεχιστούν με παρόμοιο ζήλο οι "φιλότιμες" προσπάθειες για κάλυψη των κενών με αποσπάσεις μονίμων, δε νομίζω ότι θα υπάρξει άλλη φάση στη δευτεροβάθμια.

http://www.pde.gr/index.php?page=5607

1o μακάρι σε όλες τις
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 09:18:39 pm από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:41:16 »

Αποσυνδεδεμένος katerinal

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3921 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 09:12:15 pm »
Αν συνεχιστούν με παρόμοιο ζήλο οι "φιλότιμες" προσπάθειες για κάλυψη των κενών με αποσπάσεις μονίμων, δε νομίζω ότι θα υπάρξει άλλη φάση στη δευτεροβάθμια.

http://www.pde.gr/index.php?page=5607

1o μακάρι σε όλες τις

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3922 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 09:14:59 pm »
Πω πω δασκαλίστικο ύφος.... Άκου εκεί... 1ο, 2ο και 3ο... Μήπως χρειάζεστε και ψυχολόγο;... γιατί δεν σας βλέπω καλά...

χαχαχα είδες άμα κάνεις παρέα με δασκάλους, έχουμε μια τάση για αυτοέλεγχο και μεθοδολογία... ψυχολόγο έχουμε αλλά ακόμα δεν έχει καλύψει τα παιδιά, αργούμε εμείς...

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3923 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 09:19:04 pm »
Αν συνεχιστούν με παρόμοιο ζήλο οι "φιλότιμες" προσπάθειες για κάλυψη των κενών με αποσπάσεις μονίμων, δε νομίζω ότι θα υπάρξει άλλη φάση στη δευτεροβάθμια.

http://www.pde.gr/index.php?page=5607

1o μακάρι σε όλες τις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:41:16 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3924 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 09:42:44 pm »

1o Για εξήγησέ μας, γιατί "ο μόνιμος εκπαιδευτικός είναι προτιμότερος από έναν αναπληρωτή σε ένα σχολείο";

2ο Στο σχολείο σου ποιά είναι τα προσόντα των εκπαιδευτικών; (φαντάζομαι η προϋπηρεσία είναι "αξιότερη" , κατά την εκτίμησή σου. Πόσοι εργάζονται και πόσοι άπό αυτούς έχουν σπουδές Τριτοβάθμιας στην Ειδική;

3ο Φαντάζομαι θα περιμένεις μονίμους με αυτές τις ειδικότητες , έτσι;

αν και διακρίνω μια μικρή ειρωνεία στον τρόπο γραφής σου ειδικά στο πως διατυπώνεις το 2ο και 3ο θα σου απαντήσω καλοπροαίρετα

1ο Ο μόνιμος είναι από την αρχή της χρονιάς, έχει χρόνο να προετοιμαστεί για το μάθημα του, να διαβάσει τον φάκελο του μαθητή, να αναλάβει αρμοδιότητες στο σχολείο, το σχολείο να ρολάρει γρήγορα σε όλες τις λειτουργίες του με ότι προστιθέμενη αξία δίνει κάτι τέτοιο. Ο μόνιμος αν πάρει και οργανική είναι ότι καλύτερο αφού γνωρίζει τα παιδιά από τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε, γενικά έχει κέρδος.
Αντίθετα η εμπειρία λέει ότι ο αναπληρωτής έρχεται με μεγάλη καθυστέρηση στο σχολείο με ότι συνέπειες μαθησιακές σημάνει κάτι τέτοιο για τους μαθητές αλλά και για την οργάνωση του σχολείου, επίσης απαιτεί κάποιο διάστημα προσαρμογής στο ξένο μέρος, στο σχολείο, στους μαθητές, στο μάθημα που καλείτε να διδάξει. Σπάνια θα πάει στο ίδιο σχολείο και πρέπει να ξεκινάει συνήθως από την αρχή.

2ο στο σχολείο μου έχουμε και μόνιμους και αναπληρωτές. Όλοι έχουν προϋπηρεσία από 2+ χρόνια το λιγότερο και όλοι σχεδόν έχουν το λιγότερο σεμινάριο και πάνω (μεταπτυχιακό). Όσο για αυτά που φαντάζεσαι ότι θεωρώ αξιότερα, κράτα τις υποθέσεις για εσένα. Αν ήθελες ας με ρωτούσες κανονικά τι θεωρώ.

3ο Αν υπήρχαν μόνιμοι ειδικής αγωγής διαθέσιμοι θα ήταν το καλύτερο αλλά δεν υπάρχουν και περιμένουμε όπως είπα μπας και μας στείλουν αναπληρωτές .
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 09:57:21 pm από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος Jane_Eyre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3925 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 10:19:21 pm »
http://www.alfavita.gr/arthra/

είναι πολύ πιο ξεκάθαρη η αναφορά για κάθε περίπτωση και τα διαχωρίζει α'θμια, β'θμια, ΕΑΕ, ΕΣΠΑ,
και αναφέρει ανθρωπομήνες και αριθμό ατόμων οπότε είναι πολύ δύσκολο να μπερδευτεί κανείς διαβάζοντάς το..

Κοίτα, επειδή εμείς οι καινούριοι έχουμε μπερδευτεί, μπορείς να μου πεις, εσύ που το κατάλαβες πόσοι μένουν σε αριθμό ατόμων για
Ποτέ μην αφήνεις μέρα να περάσει χωρίς
να χαμογελάσεις!!!

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3926 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 10:40:55 pm »

1o Για εξήγησέ μας, γιατί "ο μόνιμος εκπαιδευτικός είναι προτιμότερος από έναν αναπληρωτή σε ένα σχολείο";

2ο Στο σχολείο σου ποιά είναι τα προσόντα των εκπαιδευτικών; (φαντάζομαι η προϋπηρεσία είναι "αξιότερη" , κατά την εκτίμησή σου. Πόσοι εργάζονται και πόσοι άπό αυτούς έχουν σπουδές Τριτοβάθμιας στην Ειδική;

3ο Φαντάζομαι θα περιμένεις μονίμους με αυτές τις ειδικότητες , έτσι;

αν και διακρίνω μια μικρή ειρωνεία στον τρόπο γραφής σου ειδικά στο πως διατυπώνεις το 2ο και 3ο θα σου απαντήσω καλοπροαίρετα

1ο Ο μόνιμος είναι από την αρχή της χρονιάς, έχει χρόνο να προετοιμαστεί για το μάθημα του, να διαβάσει τον φάκελο του μαθητή, να αναλάβει αρμοδιότητες στο σχολείο, το σχολείο να ρολάρει γρήγορα σε όλες τις λειτουργίες του με ότι προστιθέμενη αξία δίνει κάτι τέτοιο. Ο μόνιμος αν πάρει και οργανική είναι ότι καλύτερο αφού γνωρίζει τα παιδιά από τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε, γενικά έχει κέρδος.
Αντίθετα η εμπειρία λέει ότι ο αναπληρωτής έρχεται με μεγάλη καθυστέρηση στο σχολείο με ότι συνέπειες μαθησιακές σημάνει κάτι τέτοιο για τους μαθητές αλλά και για την οργάνωση του σχολείου, επίσης απαιτεί κάποιο διάστημα προσαρμογής στο ξένο μέρος, στο σχολείο, στους μαθητές, στο μάθημα που καλείτε να διδάξει. Σπάνια θα πάει στο ίδιο σχολείο και πρέπει να ξεκινάει συνήθως από την αρχή.

2ο στο σχολείο μου έχουμε και μόνιμους και αναπληρωτές. Όλοι έχουν προϋπηρεσία από 2+ χρόνια το λιγότερο και όλοι σχεδόν έχουν το λιγότερο σεμινάριο και πάνω (μεταπτυχιακό). Όσο για αυτά που φαντάζεσαι ότι θεωρώ αξιότερα, κράτα τις υποθέσεις για εσένα. Αν ήθελες ας με ρωτούσες κανονικά τι θεωρώ.

3ο Αν υπήρχαν μόνιμοι ειδικής αγωγής διαθέσιμοι θα ήταν το καλύτερο αλλά δεν υπάρχουν και περιμένουμε όπως είπα μπας και μας στείλουν αναπληρωτές .

1o Δηλαδή, κατά την εκτίμησή σου, το χρονικό διάστημα 01-11/09 κάθε χρονιάς ο μόνιμος
α) προετοιμάζεται για το μάθημα του. 
β) διαβάζει τον φάκελο του μαθητή,
γ) αναλαμβάνει αρμοδιότητες στο σχολείο

 ώστε το σχολείο να ρολάρει γρήγορα σε όλες τις λειτουργίες του με ότι προστιθέμενη αξία δίνει κάτι τέτοιο.

Ερωτήσεις:
α)Πόσοι μόνιμοι γνωρίζουν τις τάξεις- τμήματα- μαθητές και τα μαθήματα που θα διδάξουν για το υπόλοιπο της σχ. χρονιάς από την 01/09; Εγώ προσωπικά είχα από τις 03/09 μια αδρή περιγραφή και κυρίως για τα προβλήματα συμπεριφοράς χωρίς να γνωρίζω τους μαθητές. Άλλωστε νέοι μαθητές έρχονται μέχρι και σήμερα και όπως θα γνωρίζεις ένας καινούργιος μαθητής μπορεί να αλλάξει όλο το μαθησιακό "κλίμα" του τμήματός του. Τα τμήματα, στο σχολείο μου δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα. Τα μαθήματα που θα κάνω τα έμαθα μόλις την προηγούμενη βδομάδα και δεν είναι 4 και 5.
β) Πόσοι μόνιμοι διάβασαν από 01-11/09 τους φακέλους των μαθητών χωρίς να τους έχουν δει και τι μπορεί να βοηθάει αυτό; και δεν το κάνουν (ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ) κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όταν προκύψει κάποια απορία-θέμα; Οι αναπληρωτές δεν (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ) κάνουν το ίδιο;
γ) Το ότι θα αναλάβουν μητρώο ή καταστάσεις ή οικονομικά ή βιβλία βοηθάει κάπου; Δεν το κατάλαβα αυτό.

Λες:
 "Ο μόνιμος αν πάρει και οργανική είναι ότι καλύτερο αφού γνωρίζει τα παιδιά από τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε, γενικά έχει κέρδος."

Σίγουρα το να γνωρίζεις τα παιδιά από προηγούμενα χρόνια σε κάνει πιο προετοιμασμένο για το τι θα κάνεις. Και αυτός ο μόνιμος με οργανική δεν ξεκίνησε, όμως, πριν κάποιο/-α χρόνια; Όπως τα παραπάνω α), β), γ) που αναφέρεις; Ο αναπληρωτής δεν μπορεί να είναι και 2η και 3η χρονιά στο ίδιο σχολείο αν το βάλει στις προτιμήσεις του; Μόνιμοι δεν παίρνουν μετάθεση ΑΠΟ το σχολείο;

Το να είναι όλοι μόνιμοι στα σχολεία και να τους αρέσει παράγει το καλύτερο για τα παιδιά. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο; Μπορεί να γίνει; Όσο είναι έτσι η κατάσταση, οι αναπληρωτές όχι μόνο κακό, αλλά καλό κάνουν , καθώς (ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΗΣΑ) φέρνουν νέες ιδέες (και για το σχολείο και για τους μαθητές).
Η εκπαίδευση δεν είναι μονοπρόσωπη. Είναι αλληλεπίδραση ανθρώπων και γνωριμία (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ) νέων καταστάσεων που τους πάει 1 βήμα πιο πέρα.

2ο Σε ρώτησα κάτι συγκεκριμένο: Πόσοι έχουν Γ΄/θμια Εκπ/ση. Αν θεωρείς τα σεμινάρια ως τέτοια, πάω πάσο.Αν θες μου απαντάς.
 Και για να μην πολυλογώ, επειδή όλοι στο σχολείο σου έχουν τα προσόντα: ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ;

Η απάντησή μου είναι με προϋπηρεσία από το μηδέν. Σωστά; Κατά την εκτίμησή σου, ότι αποκτήθηκε αποκτήθηκε; Όσοι έγιναν μόνιμοι στην Ειδική έγιναν; Να μην γίνουν άλλοι;
Σε ερώτησή μου σε μόνιμο: "Πώς ξεκίνησες στην Ειδική;" Απάντηση: "Με ΑΣΕΠ."

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3927 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 10:53:46 pm »

Αποσυνδεδεμένος pe02.5

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Τα καλύτερα είναι τώρα, μην τα αφήνεις για αύριο.
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3928 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 11:08:20 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 11:23:08 pm από pe02.5 »
Χαμογέλα!

Αποσυνδεδεμένος hello kitty

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος pe02.5

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Τα καλύτερα είναι τώρα, μην τα αφήνεις για αύριο.
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3930 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 11:27:19 pm »
Εκεί που είσαι, ήμουνα κι εκεί που είμαι, θα' ρθεις.
Όσο χτυπάει το καμπανάκι και η Τρόικα, καλώς ή κακώς, εκουσίως ή ακουσίως..
Αυτό από μένα, γιατί είναι μικρόβιο που σε παρασύρει η στείρα αντιπαράθεση κι εδώ είμαστε για το δικό μας ζήτημα, όπως είπαμε..
Χαμογέλα!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3931 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 11:58:09 pm »
1o Δηλαδή, κατά την εκτίμησή σου, το χρονικό διάστημα 01-11/09 κάθε χρονιάς ο μόνιμος
α) προετοιμάζεται για το μάθημα του. 
β) διαβάζει τον φάκελο του μαθητή,
γ) αναλαμβάνει αρμοδιότητες στο σχολείο

 ώστε το σχολείο να ρολάρει γρήγορα σε όλες τις λειτουργίες του με ότι προστιθέμενη αξία δίνει κάτι τέτοιο.

Ακριβώς, όπως και το ίδιο θα έκανε και ο αναπληρωτής αν η πρόσληψη του ήταν έγκαιρη.


Παράθεση
Ερωτήσεις:
α)Πόσοι μόνιμοι γνωρίζουν τις τάξεις- τμήματα- μαθητές και τα μαθήματα που θα διδάξουν για το υπόλοιπο της σχ. χρονιάς από την 01/09; Εγώ προσωπικά είχα από τις 03/09 μια αδρή περιγραφή και κυρίως για τα προβλήματα συμπεριφοράς χωρίς να γνωρίζω τους μαθητές. Άλλωστε νέοι μαθητές έρχονται μέχρι και σήμερα και όπως θα γνωρίζεις ένας καινούργιος μαθητής μπορεί να αλλάξει όλο το μαθησιακό "κλίμα" του τμήματός του. Τα τμήματα, στο σχολείο μου δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα. Τα μαθήματα που θα κάνω τα έμαθα μόλις την προηγούμενη βδομάδα και δεν είναι 4 και 5.

την πρώτη μπορεί κανείς αλλά η δ/νση έχοντας από την 1η το προσωπικό του μπορεί να τα έχει όλα συντομότερα από όταν το προσωπικό έρχεται αφού ανοίξουν τα σχολεία και αν... και αυτό το καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω.

Νέος μαθητής μπορεί να σου έρθει αλλά αυτό είναι σπάνια περίπτωση και δεν αλλάζει το δεδομένο που είπα παραπάνω. Αν θεωρείς ότι ένας νέος που θα έρθει μπορεί να αλλάξει όλο το σχολείο ως κανόνα δεν μπορώ να κάνω κάτι γιαυτό, άποψη σου, εγώ διαφωνώ. Το ότι τα τμήματα στο σχολείο σου δεν έχουν οριστικοποιηθεί οφείλετε στο ότι το προσωπικό δεν ήρθε εγκαίρως ώστε ο δ/ντης να καθορίσει τα τμήματα το ίδιο ισχύει και για τα μαθήματα.
Αν είχες μια αδρή περιγραφή τότε σίγουρα είναι καλύτερο από το τίποτα και στην τελική εσύ προετοιμάζεσαι για αυτό που έρχεται. Ο αναπληρωτής που θα έρθει 1 μήνα στην καλύτερη αφού ανοίξουν τα σχολεία θα πέσει στα βαθιά αμέσως. Την διαφορά την καταλαβαίνουμε όλοι.

Επίσης στην φάκελο του παλιού μαθητή υπάρχουν εκτός από την έκθεση του ΚΕΔΔΥ και εκθέσεις ψυχολόγου-κοινωνικού λειτ. από προηγούμενες χρονιές αν δεν είναι πρωτάκι και σίγουρα αν έχει αυτό το υλικό είναι κάτι παραπάνω από αδρή περιγραφή ειδικά αν εμπλουτιστεί από συζητήσεις με περσινούς εκπαιδευτικούς.


Παράθεση
β) Πόσοι μόνιμοι διάβασαν από 01-11/09 τους φακέλους των μαθητών χωρίς να τους έχουν δει και τι μπορεί να βοηθάει αυτό; και δεν το κάνουν (ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ) κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όταν προκύψει κάποια απορία-θέμα; Οι αναπληρωτές δεν (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ) κάνουν το ίδιο;

Εμείς τις διαβάζουμε, εσείς δεν ξέρω. Εμάς μας βοηθάει τα μέγιστα. Σου είπα δεν είναι μόνο γνωματεύσεις.
Ότι και να κάνει ο αναπληρωτής θα το κάνει με μια χρονοκαθηστέριση και σε μια πίεση που σε σύγκριση με τον μόνιμο που είναι από την αρχή εκεί κάνει την διαφορά. Ότι και να λες δεν μπορείς να εξαφανίσεις τον παράγοντα χρόνο.


Παράθεση
γ) Το ότι θα αναλάβουν μητρώο ή καταστάσεις ή οικονομικά ή βιβλία βοηθάει κάπου; Δεν το κατάλαβα αυτό.

Αν η εμπειρία σου λέει ότι ένα σχολείο είναι μόνο το μάθημα που γίνετε μέσα στην τάξη τότε είναι λογικό να μην το καταλάβεις. Η δική μου εμπειρία που την μοιράζομαι μαζί σου λέει άλλα. Επίσης οι εξωδιδακτικές δεν είναι μόνο αυτές υπάρχουν και άλλα πράγματα. Το σχολείο είναι ένας οργανισμός με πολλές λειτουργίες ακόμα και το πρακτικό έχει την σημαντικότητα του, ο προγραμματισμός της ύλης, των γιορτών, των δραστηριοτήτων κλπ κλπ

Παράθεση
Λες:
 "Ο μόνιμος αν πάρει και οργανική είναι ότι καλύτερο αφού γνωρίζει τα παιδιά από τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε, γενικά έχει κέρδος."

Σίγουρα το να γνωρίζεις τα παιδιά από προηγούμενα χρόνια σε κάνει πιο προετοιμασμένο για το τι θα κάνεις. Και αυτός ο μόνιμος με οργανική δεν ξεκίνησε, όμως, πριν κάποιο/-α χρόνια; Όπως τα παραπάνω α), β), γ) που αναφέρεις; Ο αναπληρωτής δεν μπορεί να είναι και 2η και 3η χρονιά στο ίδιο σχολείο αν το βάλει στις προτιμήσεις του; Μόνιμοι δεν παίρνουν μετάθεση ΑΠΟ το σχολείο;

Αφού αναγνωρίζεις ότι ο μόνιμος που έχει οργανική σε σχολείο έχει το πλεονέκτιμα μετά μου λες για το πως ξεκίνησε ? τι σχέση έχει αυτό ? και μετά λες ότι ο αναπληρωτής άμα θέλει δηλώνει το ίδιο σχολείο ? Νομίζω ότι η πραγματικότητα λέει ότι οι περισσότεροι δεν διορίζονται καν στην ίδια περιοχή !!! και ακόμα και αν υποθέσουμε ότι είναι στην ίδια περιοχή είναι ΣΠΑΝΙΟ να πάει στο ίδιο σχολείο για πολλούς και διάφορους λόγους. Οπότε ο αναπληρωτής κατά κανόνα δεν έχει το πλεονέκτημα που έχει ο μόνιμος.

Παράθεση
Το να είναι όλοι μόνιμοι στα σχολεία και να τους αρέσει παράγει το καλύτερο για τα παιδιά. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο; Μπορεί να γίνει;


Ναι μπορεί να γίνει. Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι της ειδικής που ήταν αναπληρωτές και μονιμοποιήθηκαν, επίσης υπάρχουν μόνιμοι τους ενδιαφέρει η ειδική και επιμορφώθηκαν ή επιμορφώνονται. Αν ο δ/ντης είναι καπάτσος θα τους βρει και θα τους προσελκύσει στο σχολείο του. Μπορεί να του πάρει κάποιο καιρό αλλά μπορεί να γίνει.

Παράθεση
Όσο είναι έτσι η κατάσταση, οι αναπληρωτές όχι μόνο κακό, αλλά καλό κάνουν , καθώς (ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΗΣΑ) φέρνουν νέες ιδέες (και για το σχολείο και για τους μαθητές).

Η κατάσταση με τους αναπληρωτές είναι μια λύση αναγκης γιαυτό λέγονται αναπληρωτές. Δεν είναι ο κανόνας και δεν πρέπει να θεωρηθεί κανόνας από τους ίδιους τους αναπληρωτές γιατί τότε θα μείνουν για πάντα αναπληρωτές. Ήμουν και εγώ και τα ξέρω και από μέσα και από έξω. Το επιχείρημα σου λοιπόν ότι οι αναπληρωτές είναι καλό πράγμα γιατί φέρνουν νέες ιδέες γιατί ανακυκλώνονται κάθε χρόνο είναι άκυρο. Νέες ιδέες ναι όχι όμως νέα πρόσωπα συνέχεια, χρειαζόμαστε σταθερότητα ειδικά στην ειδική αγωγή.

Παράθεση
Η εκπαίδευση δεν είναι μονοπρόσωπη. Είναι αλληλεπίδραση ανθρώπων και γνωριμία (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ) νέων καταστάσεων που τους πάει 1 βήμα πιο πέρα.

Γνωριμίες θα κάνουν και εκτός σχολείου οι μαθητές, σταθερούς εκπαιδευτικούς χρειάζονται, να βρουν τον ρυθμό τους, να οριοθετηθούν, να μάθουν δουλεύουν με 1-2 μεθόδους και όχι κάθε χρονιά και φτου από την αρχή.

Παράθεση
2ο Σε ρώτησα κάτι συγκεκριμένο: Πόσοι έχουν Γ΄/θμια Εκπ/ση. Αν θεωρείς τα σεμινάρια ως τέτοια, πάω πάσο.Αν θες μου απαντάς.

Ο γυμναστής έχει βασικό πτυχίο με ειδίκευση. Από τους υπόλοιπους μια φιλόλογος έχει μεταπτυχιακό ε.α.ε..
Οι υπόλοιποι μόνιμοι-αναπληρωτές έχουν σεμινάριο με προϋπηρεσίες στην ε.α.ε. 

 
Παράθεση
Και για να μην πολυλογώ, επειδή όλοι στο σχολείο σου έχουν τα προσόντα: ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ;

Οι περισσότεροι ήταν αναπληρωτές και είχαν σεμινάριο και προϋπηρεσία ως αναπληρωτές ε.α.ε. ενώ 2 απόκτησαν πρώτα προυπηρεσία.

Παράθεση
Η απάντησή μου είναι με προϋπηρεσία από το μηδέν. Σωστά;

Λάθος όπως σου είπα παραπάνω.
Προσπάθησε να ηρεμήσεις γιατί είναι προφανές από τον τρόπο που γράφεις ότι έχεις μεγάλη ένταση.

Παράθεση
Κατά την εκτίμησή σου, ότι αποκτήθηκε αποκτήθηκε;

Ναι, γιατί ότι αποκτήθηκε δεν αποκτήθηκε ? Η εμπειρία είναι εμπειρία και δεν σβήνει. Μπορεί να έχει άλλο βαθμό για τον καθένα μας αλλά υπάρχει.

Παράθεση
Όσοι έγιναν μόνιμοι στην Ειδική έγιναν; Να μην γίνουν άλλοι;

φυσικά και πρέπει να γίνουν, αυτό λέω, ότι χρειαζόμαστε μόνιμους όχι αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος vasilis_2.5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #3933 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 12:08:01 am »
Δε μπορώ να καταλάβω πού οδηγεί αυτή η αντιπαράθεση μονίμων ᾱναπληρωτών.
Φαίνεται πως τελικά εχουμε ικανούς πολιτικούς στο υπουργείο που το πα΄ζουν καλά το παιχνίδι της διαίρεσης και της φιλονεικίας.
Ο αντίπαλος, κύριοι, είναι το υπουργείο, όχι ο μόνιμος.
Για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, σας προτείνω να έρθετε την  Κυριακή στις 6 στη συνέλευση της ΠΕΑΕ στα γραφεία της ΟΛΜΕ.
Αφήστε το πληκτρολόγιο και τον αλληλοσπαραγμό και ελάτε να κάνουμε μια κίνηση ουσίας, να συσπειρωθούμε.
Ξέρω λίγοι θα δώσετε σημασία στο σχόλιό μου κι ελάχιστοι θα έρθετε.
Όσοι πρόθυμοι νοιάζονται για το κοινό καλό του κλάδου να έρθουν.
Παρτάκηδες και φοβικοί, ας συνεχίσουν να γράφουν στα fora και να ξεσπάνε στον υπολογιστή
Για περισσότερα στη διάθεσή σας με προσωπικό μήνυμα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182560
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.