Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pixel

Σελίδες: 12345 ... 11
29
Ηλεία 3 κενά

30
Σχετικά με τη Β Αθήνας που αναφέρθηκε παραπάνω διάβασα το εξής : κάποιοι συνάδελφοι διαμαρτυρήθηκαν ότι τα κενά ειδικοτήτων που ήταν αναρτημένα στην ιστοσελίδα πριν τις προσλήψεις ήταν πολύ λιγότερα από τα πραγματικά. Μετά από παρέμβασή τους, ο διευθυντής της α/θμιας έστειλε τα πραγματικά κενά στο υπουργείο την Πέμπτη που προφανώς είχε ήδη τρέξει το σύστημα. Οπότε μη μας λέει ότι ζήτησε 22 πληροφορικούς, γιατί αν είχε ζητήσει 5... πήρε όσους ζήτησε αρχικά.
Όσο για την πορεία, να δούμε πως θα κινηθεί η βθμια. Πιστεύω ότι λόγω της αλλαγής με τις β αναθέσεις θα πάρει αρχικά σε απομακρυσμένα (πχ Δ Δωδεκανήσου) και μετά σε ότι δεν καλυφθεί. Αλλά αυτό το "10-11 Οκτώβρη θα 'χουν καλυφθεί τα περισσότερα κενά" μου ακούγεται σαν ανέκδοτο!

31
Καλή αρχή σε όσους προσλήφθηκαν και καλή επιτυχία στους υπόλοιπους!
Ευχαριστούμε trust για τον πίνακα, απλά να προσθέσω ότι πρέπει να υπάρχουν ακόμη σε αυτόν άτομα της ειδικής που ίσως προσληφθούν εκεί. Οπότε όλοι μπορεί να έχουμε λίγο καλύτερη σειρά.. ;)
Για τον συνάδελφο που ρωτάει για πέρυσι, αν έχω υπολογίσει σωστά σε α/θμια και β/θμια πρέπει να δούλεψαν πάνω από 450 άτομα. Για φέτος.. δεν τολμάμε να κάνουμε προβλέψεις

32
Από ανάρτηση των συναδέλφων μας δασκάλων σε συζήτηση για τη Β φάση τους..

"Παιδιά επειδή είμαστε όλοι πε70 φαντάζομαι πρέπει να πιέσουμε για μεγάλη β φαση απο ΠΔΕ δεν είναι δυνατον να υπάρχουν κλειστα σχολεια και να μοιράσει τις περισσλοτερες πιστώσεις σε ειδικότητεσ!!! Θα στείλω μνματα στον ΣΚΑΙ στισ πρωινες εκπομπές. Δε ξέρω αν θα το δούνε αλλά ας κάνουμε οτι μπορουμε για να ακουστούμε...ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.."

Διαβάζοντας λίγο από το πρωί και στο fb τα διάφορα γεγονότα... η εικόνα μου θυμίζει σκυλιά που μαλώνουν γύρω από ένα μισοφαγωμένο κομμάτι κρέας.
Που θα πάει όμως, αν μέχρι τέλος Οκτώβρη προσληφθούν αρκετά άτομα, θα ηρεμήσουμε και πάλι εμείς οι ταπεινοί και αναλώσιμοι αναπληρωτές!

υ.γ. μάλλον η συγκεκριμένη δασκάλα δεν είχε πάρει ακόμη το πτυχίο της όταν πριν από δύο χρόνια οι πιστώσεις των ειδικοτήτων μοιράστηκαν στους δασκάλους και πληροφορικοί, αγγλικών και γυμναστές πήγαν στα σχολείο το Δεκέμβρη!

33
Πέρυσι μέχρι τέλη Σεπτέμβρη είχανε πάρει 222 α/θμια και 66 β/θμια.Φέτος - όταν πάρουν - θα είμαστε στα μισά..Αυτό το "κάθε πέρσι και καλύτερα" επιβεβαιώνεται χρόνο με το χρόνο..

34
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Δεν ήξερα ότι μιλάμε για τέτοιο αριθμό. Και σε εμάς έχουν γίνει αλλά είναι λόγω ενστάσεων και μάλλον αρκετά λιγότερες. thanks για την πληροφορία πάντως..

35
Αυτό που αναφέρεται για τις μετατάξεις σε άλλες ειδικότητες δε νομίζω ότι ισχύει. Βασικά, δεν έγιναν επιπλέον μετατάξεις αλλά δόθηκαν οργανικές. Κάποιες από αυτές τα προηγούμενα χρόνια καλύπτονταν από μεταταγμένους (γυμναστές, αγγλικών, μουσικής), άρα δεν αλλάζει τόσο ο συνολικός αριθμός των κενών για αυτές τις ειδικότητες, αλλά μπορεί να αλλάζουν λιγάκι τα κενά σε κάθε περιοχή. Οπότε δε νομίζω ότι θα υπάρχει μείωση των αναπληρωτών για αυτές τις τρεις ειδικότητες, ώστε να υποθέσουμε πως θα πάρουν παραπάνω από τη δικιά μας. Διορθώστε με αν κάνω κάποιο λάθος...
Πιστεύω πως έχουν το λιγότερο 350 κενά σε α/θμια και 150 σε β/θμια. Αν πάρουν γύρω στα 130 και μόνο α/θμια δεν θα προχωρήσει και πολύ ο πίνακας. Καλό θα είναι να καλύψουν α/θμια και β/θμια συγχρόνως όπως πέρυσι μήπως και πάρουν περισσότερα άτομα και πάνε αρκετοί στις επιλογές τους. Τους αριθμούς δεν τους λέω τυχαία, αλλά σύμφωνα με τα περσινά δεδομένα.
Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο σε όλους!!

36
Στα ΕΑΕΠ με ένα τμήμα ολοημέρου χρειάζονται 15 ώρες δασκάλου για να λειτουργήσει το ολοήμερο, που σημαίνει αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου. Ποτέ δεν είδα όμως να προσλαμβάνουν δάσκαλο με μ.ω. Αντίθετα, ψάχνουν να βρουν μαθητές για ενισχυτική για να καλύψουν τις υπόλοιπες 9 ώρες. Και λέω "ψάχνουν" γιατί πολλές φορές οι μαθητές αυτοί απλά δε γουστάρουν την ενισχυτική και ο δάσκαλος πίνει ήσυχος τον καφέ του στο γραφείο.
Πολλοί θα πούνε να μην κατηγορούμε τους συναδέλφους, αλλά χρόνο με το χρόνο που τα κενά θα αυξάνονται και τι να πρωτοκαλύψει αυτό το έρμο το ΕΣΠΑ, όλοι θα πούνε πως το παιδάκι στο δημοτικό πρέπει να κάνει τα βασικά μαθήματα και όχι αγγλικά, θεατρική, εικαστικά, ΤΠΕ κτλ... Οπότε θα παραχωρούμε πλέον τις πιστώσεις ειδικοτήτων για προσλήψεις δασκάλων.
Να προσθέσω και κάτι άλλο που παρατήρησα πέρυσι στο νομό που ήμουν. Ναι είναι νομός με πολλά κενά δασκάλων, πως γίνεται όμως τα τελευταία χρόνια, ειδικά από Γενάρη και μετά να υπάρχουν τόσοι δάσκαλοι αναπληρωτές στη διάθεση στο γραφείο;; Αφού πλέον τα σχολεία ζητούσαν να καλύψουν κάποιο έκτακτο κενό για 1-2 μέρες και είχαν και το δικαίωμα επιλογής!
Για γέλια ή όχι... πάντως συμβαίνουν

37
Περιοχές σχολείων / Απ: Δυσπρόσιτα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2015, 09:51:51 μμ »
ευχαριστώ για τις απαντήσεις! άρα μάλλον ισχύει και ο πίνακας του Μπράτη και αυτά του Λοβέρδου που είχαν βγει στην περσινή εγκύκλιο για τα δυσπρόσιτα. με κάποια σχολεία λογικά να είναι κοινά και στους δυο πίνακες..
ευχαριστώ και πάλι..

38
Περιοχές σχολείων / Απ: Δυσπρόσιτα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2015, 09:07:20 μμ »
Επειδή έχω μπερδευτεί σχετικά με το θέμα "δυσπρόσιτα" θα εκτιμούσα οποιαδήποτε βοήθεια.. Πως γίνεται αναπληρωτής (ειδικότητα και όχι δάσκαλος) να προσλήφθηκε σε δημοτικό ΕΑΕΠ στην Καβάλα και να έχει διπλασισμό μορίων για το 2014-15;
Το δημοτικό στα Λιμενάρια Θάσου είναι μεν ΕΑΕΠ αλλά κατηγορίας Ε και όσο και αν έψαξα δεν βρήκα πουθενά να αναφέρεται ως δυσπρόσιτο.
Διπλασιασμός γίνεται μόνο για τα δημοτικά κατηγορίας Ι,Θ ή ισχύει κάτι άλλο;
Οποιοδήποτε ξεκαθάρισμα ευπρόσδεκτο, γιατί διπλασιασμό στα Δωδεκάνησα να τον καταλάβω, αλλά στην Καβάλα;;

39
Πτυχίο το 2005 και προϋπηρεσία το 2000-01.
Πτυχίο 2007 και προϋπηρεσίες 1999, 2002 και 2004..
Τι μπορεί να συμβαίνει; Δικαιολογείται κάπως;;

40
Καλησπέρα! Ξέρει κάποιος αν προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί σε άλλο κλάδο π.χ. ΠΕ 09, μετράει κανονικά αν αργότερα κάποιος πάρει πτυχίο ΠΕ 19 και κάνει τα χαρτιά του στον κλάδο των ΠΕ 19-20;

41
Αναγκάζομαι και πηγαίνω πολύ πιο μακριά από τον τόπο κατοικίας μου για να δουλέψω, πολύ απλά γιατί εκεί που μένω δεν υπάρχουν κενά. Με τοποθετούν στο πιο μακρινό σχολείο του νομού (γιατί ο Λοβέρδος ήθελε να καλύψει πρώτα τα μακρινά!) Και στο κενό που καλύπτεται τώρα, το οποίο υπήρχε από την αρχή αλλά δεν δόθηκε στους αναπληρωτές από το ΠΥΣΠΕ προφανώς θα το πάρει κάποιος ντόπιος και θα είναι και δίπλα στο σπίτι του. Προσωπικά θα πληρώνω και ενοίκια και βενζίνες και ο ντόπιος θα πηγαίνει σχολείο με τα πόδια. 
Αλλά εφόσον δεν υπάρχει κάποιος νόμος, εγκύκλιος ή κάτι σχετικό, μάλλον δεν μπορώ να κάνω τίποτα...

42
Μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει : στη βελτίωση θέσης αναπληρωτών προηγούνται τα κοινωνικά κριτήρια και όχι η φάση πρόσληψης; Δηλαδή κάποιος με γάμο που προσλαμβάνεται σε β φάση, προηγείται από κάποιον ανύπαντρο που έχει προσληφθεί στην α φάση; Ευχαριστώ!

Σελίδες: 12345 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 323
Σύνολο: 330

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.