0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όλοι εσείς που έχετε ''επιτυχίες'' στον Γραπτό του ΑΣΕΠ (του 2006, του 2008), πως και δεν έχετε μεγάλες προϋπηρεσίες; Γιατί διαφωνείτε, συνεπώς, με το προσοντολόγιο του Γαβρόγλου; Προς το συμφέρον σας είναι...Εκτός, κι αν είχατε τη δυνατότητα να δουλέψετε ως ταπεινοί αναπληρωτές, αλλά επειδή δεν το αντέχει το αριστοκρατικό ''εγώ'' σας, την απορρίψατε ως κάτι παρακατιανό...Μια ερώτηση έχω να σας κανω (με καλή προαιρεση, πάντα)...Οι διαγωνισμοί του 2006, του 2008 προέβλεπαν συγκεκριμένο αριθμό προσλήψεων. Σωστά; Δεν σημαινει οτι όσοι έγραψαν πάνω απο 50%, θα διοριστούν κιολας... Σωστά;
Δεν έχουμε μεγάλη προϋπηρεσία, γιατί στους πίνακες αναπληρωτών βρίσκαμε πάνω από εμάς συναδέλφους με προϋπηρεσία μέσω ΠΔΣ και μετά το 2006 τους τριτεκνους. Μεγάλη προϋπηρεσία έχουν οι επιτυχόντες που ήταν λίγες θέσεις πιο κάτω από τον τελευταίο διοριστεο. Οι έχοντες προϋπηρεσία χωρίς επιτυχία στο ΑΣΕΠ δε θα βρίσκονταν καν στους πίνακες αναπληρωτών, αν εφαρμοζόταν ο νόμος.Κατάλαβες συνάδελφε;
Δεν φταίω εγώ αν δεν κατανοείς το παράδειγμα. Το παράδειγμα και είναι αληθινό παράδειγμα, όσο αληθινό είναι και το δικό σου, δόθηκε επειδή κάποιοι θεωρούν ότι αν κάποιος δεν δώσει/δεν πετύχει στον ΑΣΕΠ είναι και άχρηστος. Αντίστοιχα επιχειρήματα έχω ακούσει και από τους έχοντας μεταπτυχιακά στην Ειδική Αγωγή. Κάθονταν και έγραφαν ότι και μόνο αυτός ο τίτλος τους καθιστά αυτομάτως καλύτερους καθηγητές. Ε έχω δει και καθηγητή ειδικής να είναι πιο θορυβώδης μέσα στην τάξη από ότι τα παιδιά, διότι δεν μίλαγε χαμηλόφωνα στο παιδί που είχε δίπλα του. Αντίστοιχα βέβαια θα επιχειρηματολογήσει κάποιος με 10-20 χρόνια προϋπηρεσία. Θα μιλήσει για πείρα που ο νέος δεν έχει. Έχω δει και πεπειραμένους καθηγητές που τους κάνουν γιο γιο τα παιδιά.Αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα, είναι το πως πολλοί ταυτίζουν αυτό που έχουν, ως το Α και το Ω για να έχει κάποιος δικαίωμα/προτεραιότητα στην πρόσληψη. Και πως αυτό που δεν έχουν το ταυτίζουν ως κάτι το άχρηστο και πλαστό. Καμιά φορά δυστυχώς παρασέρνουν και μας που ψάχνουμε να συζητήσουμε στα σοβαρά μια δίκαιη λύση, ασχέτως αν θα αδικήσουμε τον εαυτό μας. Αλλά στο τέλος απλά αποσύρεσαι από τέτοιου τύπου συζητήσεις.
Ναι..κατάλαβα ότι στο γηροκομείο εκτός από το " το...μο..νο δικαιο ει...ναι να γί...νει ..γρα...πτός αααα...σσσ....εεε...π!" θα ψιθυρίζεις και το " στους πι...νακες ανα..πληρω..των πρεπει να ει..ναι μόνο ό...σοι εχουν επι...τυχία αααα....σσσ....εεεε..π".
Ο τρόπος που μιλάς σε χαρακτηρίζει. Εγώ έγραψα την άποψή μου χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς και εμπάθεια. Εσύ που εκφράζεσαι με τέτοιο τρόπο θεωρείς ότι είσαι άξιος για το σχολείο επειδή έγραψες σε ένα γραπτό διαγωνισμό πριν από 10+ χρόνια; Αν είναι έτσι Οκ! Να κάτσουμε εμείς στο σπίτι να πλένουμε πιάτα και να πάτε εσείς στα σχολεία να μάθετε στους μαθητές να εκφράζουν με παρρησία τη γνώμη τους!
Συνάδελφε tolakis τα γνωστός γνωστού και μου 'πε ο φίλος που του το 'πε ο άλλος φίλος άσ' τα για τα μεσημεριανάδικα. Εδώ είναι εκπαιδευτικό φόρουμ.
Για ποιους κλάδους μιλάμε;Ολες οι ανωτέρω αναρτησεις είναι απο φιλόλογους...Πολύ εύκολα θίγεστε, αλλά το ίδιο εύκολα θίγετε κιόλας!!!Θα ήθελα, αλήθεια, μιαν απάντηση, ως προς το βασικό σκέλος της ερώτησής μου.
Με 166.000 υπάλληλους το υπουργείο Παιδείας είναι το πολυπληθέστερο υπουργείο ΔΥ...Γιατί να Θέλουν προσθέσουν χιλιάδες άλλους την στιγμή που σε μερικά χρόνια θα υπάρχει θέμα ακόμη και για μονίμους... Μέχρι τότε υπάρχει η αναπλήρωσή ίσως με συνδυασμό αύξησης ωραρίου και μαζικών συγχωνεύσεων...