0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καθηγητές Ξένης γλώσσας και φιλολογίας είναι και όχι ξενόγλωσσοι.....
Οι αναθέσεις (Α΄, Β΄ και οι Γ' που έρχονται) σαφώς και θα πρέπει να γίνονται με βάση επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, με όρους φυσικής και όχι μεταφυσικής. Με κριτήρια ορθολογικά (για το συμφέρον των μαθητών) και όχι με όρους μεσαίωνα (για να υπηρετηθούν συντεχνιακά συμφέροντα) Τα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια μπορεί να είναι:Α) η Ε Ι Δ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α του πτυχιούχου και όχι γενικά ο "κλάδος" στον οποίο κάποιος σήμερα ανήκει με βάση τον νόμο (1566) του περασμένου αιώνα (1985).* Π.χ. στον ενιαίο, πολυσυλλεκτικό (εξ επόψεως διαφορετικών ειδικοτήτων) κλάδο ΠΕ02: Eίσαι Φιλόλογος (= απόφοιτος Τμήματος Φιλολογίας) έχεις Α΄ ανάθεση τα αμιγώς φιλολογικά, Β΄ ανάθεση Ιστορία. Φιλοσοφία, Ψυχολογία, Γ΄ ανάθεση Θρησκευτικά. Είσαι Ιστορικός (= απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας) έχεις Α' ανάθεση Ιστορία, Β΄ ανάθεση φιλολογικά, Φιλοσοφία, Ψυχολογία και Γ΄ ανάθεση Θρησκευτικά. Είσαι απόφοιτος του Φ.Π.Ψ; Εχεις Α΄ ανάθεση Φιλοσοφία, Ψυχολογία και το μάθημα του Σ.Ε.Π. γιατί είσαι ο μόνος που έχει διδαχθεί επαρκώς Ψυχολογία και Παιδαγωγική που χρειάζονται ως επιστημονικά προσόντα για τη διδασκαλία του μαθηματος. Παίρνεις Β΄ ανάθεση Ιστορία, Κοινωνιολογία και φιλολογικά και Γ΄ ανάθεση Θρησκευτικά (ειδικά στη Γ΄ Λυκείου) και Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή.* Στο επίσης ενιαίο κλάδο ΠΕ01 Θεολόγων. Είσαι απόφοιτος του Τμήματος Θεολογίας; A΄ ανάθεση Θρησκευτικά, Β΄ ανάθεση Ιστορία, Φιλοσοφία, Γ΄ ανάθεση Κοινωνιολογία και Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή. Είσαι απόφοιτος του Τμήματος Ποιμαντικής (pastoral) και Κοινωνικής Θεολογίας: Α΄ ανάθεση Θρησκευτικά, Β΄ ανάθεση Κοινωνιολογία και Κοινωνική Πολιτική Αγωγή, Γ΄ ανάθεση Ιστορία, Φιλοσοφία.Στις λοιπές ειδικότητες τα πράγματα είναι σαφώς πιο απλά και ήδη εξακαθαρισμένα, ακριβώς επειδή υφίστανται ως ειδικότητες και όχι ως κλάδοι (διαφορετικών ειδικοτήτων)Β) τα Δ Ι Δ Α Χ Θ Ε Ν Τ Α Μ Α Θ Η Μ Α Τ Α στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, βάσει των πιστοποιητικών αναλυτικής βαθμολογίας των μαθημάτων που έχει παρακολουθήσει ο κάθε απόφοιτος. Είναι π.χ. απολύτως κατανοητό να επιστημονικά παραδεκτό να διδάσκει με Β΄ ανάθεση Κοινωνιολογία ο απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών (Φ.Κ.Σ.) που είναι μέχρι στιγμής ενταγμένος στον κλ. "ΠΕ02 Φιλολόγων", αλλά βάσει ποιάς λογικής διδάσκει με Β΄ ανάθεση Κοινωνιολογία ο απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας που ΔΕΝ έχει διδαχθεί την Κοινωνιολογία ούτε σαν επιλεγόμενο;Γ) ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ οι εισηγήσεις του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.). Δεν μπορεί π.χ. το Ι.Ε.Π. να έχει εισηγηθεί εδω και 25 χρόνια, ως Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) την Β΄ ανάθεση της Ιστορίας στους Θεολόγους (ΠΕ01) και το Υπ. Παιδείας να ανακαλεί (!!!) την ισχύουσα εδώ και 25 χρόνια Β΄ ανάθεση της Ιστορίας στους Θεολόγους και - αντίθετα - να εισηγείται το Ι.Ε.Π. να ανακληθεί η Β΄ ανάθεση της Ιστορία από τους Ξενόγλωσσους (ΠΕ05 - 07) "εφόσον δεν έχουν διδαχθεί επαρκώς ελληνική Ιστορία" και το Υπ. Παιδεία να γράφει στα παλιά του τα παπούτσαι την εισήγηση του Ι.Ε.Π. και να αναθέτει την Β΄ ανάθεση της Ιστορίας στους Ξενόγλωσσους.Τα πράγματα είναι απλά... Διαλέγουμε κριτήρια: ορθολογικά και επιστημονικά, ή μεσαιωνικά και συντεχνιακά;