*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 486169 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Αν το κράτος (δηλ. οι κυβερνώντες) ενδιαφέρονταν ειλικρινά και πραγματικά για το μέλλον της χώρας και την εκπαίδευση, τότε:
1) θα βοηθούσαν οικονομικά (με ειδικά, σοβαρά επιδόματα κλπ) όσους έχουν από 1 παιδί και περισσότερα, αναλογικά, δημιουργώντας πιο κατάλληλες, για τον 21ο αιώνα στον προηγμένο δυτικό κόσμο, συνθήκες και κίνητρα για τη γέννηση περισσότερων παιδιών,
2) θα φρόντιζαν ώστε εκπαιδευτικοί να είναι όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και αξίζουν αντικειμενικά, και όχι πριμοδοτόντας τους.. "καρπερούς".

Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά για να τα λέμε...

επειδη στο 1ο) δεν υπάρχουν τα χρήματα να το κάνει, πριμοδοτεί.

η αντίληψη σου ότι οι "καρπεροί" που πριμοδοτούνται δεν "είναι όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και αξίζουν αντικειμενικά" προκύπτει από κάπου; γιατί τα φέρνεις σε αντιδιαστολή;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Aν,...αν... ας ελθουμε στην πραγματικοτητα.
 για μενα καλυτερα να δωσει δουλεια παρα επίδομα, από πολλες απόψεις και τις γνωριζουμε.

και για σταθειτε, αν καποιος ικανότατος στην δουλεια του εχει 1 παιδι αλλα τυγχανει να είναι και καρπερότατος και στην δευτερη γεννα του λαχουν 3διμα, παυει να είναι ικανος ή να μη θελει να δουλευει και να ζει με τα ψίχουλα του επιδόματος?
Ειμαστε σοβαροι?

και ρωτώ, για τι ποσοστο μιλαμε?
και επαναλαμβάνω, άλλοι είναι το πρόβλημα

Βρε, στην τελική, αν δεν υπηρχαν οι πολυτεκνοι ουτε σεις θα υπήρχατε σε τάξη... ;D ;D
Να θυμήσω τον Θουκυδίδη, Βιβλ.ΙΙ παρ 44 (αν θυμάμαι καλά)  :) ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 05:05:15 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kimwlia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παιδιά η παιδαγωγική επάρκεια, αναφέρεται στο προσχέδιο; Αν ναι, πως μοριοδοτείται;  ???

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
1)Καταρχήν εγώ όταν μίλησα για αξιολόγηση δεν εννοούσα αυτό το καραγκιοζλίκι που δρομολογείται αυτή τη στιγμή...γι αυτό kinegire μη βάζεις λόγια στο στόμα μου....εγώ μίλησα για ουσιαστική αξιολόγηση που είναι θεμιτή και μέσο προόδου!!

2) Τα Συντάγματα kinegire δεν είναι ευαγγέλια,....αναθεωρούνται κιόλας ξέρεις τα Συντάγματα, ειδικά όταν οι ρυθμίσεις τους προέρχονται από εποχές τελείως διαφορετικές σε συνθήκες αλλά και σε κοινωνιολογικές απόψεις περί ηθικής, ορθού και δίκαιου!

3)Να σου πω εγώ ποιος εργάζεται στην Ειδική με νύχια και με δόντια....έχω συναδέλφους (ειδικής αγωγής...τρομάρα τους) που δεν μπορούν να αποτρέψουν ούτε το να μην πάρει απουσία στην ώρα της παράλληλης στήριξης (λόγω συμπεριφοράς) ο μαθητής ΔΕΠ-Υ!!! Ωραία "νύχια" κι ωραία "δόντια".....

4)Το ποιος είναι "ανθρωπάκι" μ'αυτά που έχω δει μέσα στα σχολεία άστο να το ξέρω καλύτερα....όπως το ξέρεις κι εσύ καλά,αλλά μας έχει φάει ο καθωσπρεπισμός και η δήθεν εργασιακή αλληλεγγύη και συναδελφικότητα, ενώ στην πραγματικότητα στο δημόσιο όι 8 στους 10 κοιτάν απλά να φορτώσει ο ένας στον άλλο τις ευθύνες του!!!

5) Στην Ελλάδα της κρίσης επίσης το ποια  είναι κοινωνικά κριτήρια είναι κάτι πολύ ρευστό...απ'τη στιγμή που βάλλεται ασύστολα όλη η κοινωνία δεν μπορούμε να μιλάμε πλέον μόνο για συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες....θες να σου πω στα χρόνια που έχω μπει στα σχολεία πόσες τρίτεκνες με Louis Vitton και το SUV παρκαρισμένο απ'έξω έχω δει κατά καιρούς να καταφτάνουν στο σχολείο....;;!! Εαν μιλάμε για κοινωνικά κριτήρια στην Ελλάδα του 2014...να γίνεται η εφαρμογή τους με βάση το Ε1 και το δηλωθέν εισόδημα γιατί υπάρχουν άλλοι που δυσκολεύονται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να μεγαλώσουν όχι 4 παιδιά, αλλά έστω και ένα!!! Μπορώ άνετα να σου παραθέσω 4-5 παραδείγματα (και μάλιστα εκπαιδευτικών) απ'το περιβάλλον μου, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του φόρουμ...Με 2 λόγια....η τριτεκνία κι η πολυτεκνία δεν είναι εκ προοιμίου κριτήριο ευπαθούς ομάδας....είναι σε πολλές περιπτώσεις, αλλά και πολλές άλλες δεν είναι...όταν η τρίτεκνη που ξέρω εγώ έχει σύζυγο δικαστικό....δεν μπορεί να προσλαμβάνεται με το ποσοστό 20% στους πίνακές μας κι απ'την άλλη όπως προανέφερα άλλοι (και οι δύο άνεργοι) να ζορίζονται με το ένα παιδί....!! Αυτές οι ρεμούλες δεν μπορούν να βαφτίζονται κοινωνική πολιτική...ας γίνει με το Ε1 να υπάρξει κοινωνική δικαιοσύνη για όλους και τότε θα δούμε έντρομοι πόσοι άλλοι (εκτός από τρίτεκνους-πολύτεκνους) είναι πλέον ευπαθής κοινωνική ομάδα.....αυτες οι χαζομάρες που εφαρμόζονται τώρα μόνο κοινωνική αδικία επιφέρουν!!!!

6)Το ότι τους πολύτεκνους σε κάθε αφορμή στο φόρουμ βρίσκονται με το ζόρι ένα το πολύ δύο άτομα να τους υπερασπιστούν...αυτό από μόνο του δείχνει κάτι για τη στάση της κοινωνίας πλέον εν μέσω κρίσης που ΌΛΟΣ ο κόσμος βογγάει!!!

7) Το ύφος με το οποίο μιλάω πηγάζει απ'το αίσθημα αδικίας απ'το γεγονός ότι η καλή δουλειά πάει στα σκουπίδια...αυτό δεν προχωράει την Ειδική Αγωγή ούτε κανέναν τομέα!!!! Κι αν το προσπερνάς αυτό και δεν το σχολιάζεις καν είναι λόγω αδυναμίας αντεπιχειρήματος μια και ξέρεις καλά πως έχω δίκιο...αυτό ακριβώς μας έφαγε τόσα χρόνια στην Ελλάδα!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 05:24:21 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνώ απολύτα και επαυξάνω με τη Λώρα!Η Πολιτεία οφείλει να διαχωρίζει τα κοινωνικά κριτήρια από τα επιστημονικά.Τι λογική είναι αυτή,επειδή δεν υπάρχουν λεφτά,διορίζουμε ανάπηρους και πολύτεκνους και οι υπόλοιποι μένουν άνεργοι με σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης;;; σαφώς και να στηρίζονται οι ευάλωτες ομάδες,αλλά όχι εις βάρος των άλλων!Τότε,δεν υφίσταται ισότητα και δικαιοσύνη,αλλά ανισότητα και αδικία.
Το ηθικό και θεμιτό είναι η αξιοκρατία και η δικαιοσύνη με την πραγματική σημασία τους όμως,όχι όπως συμφέρει τον καθένα.

Αποσυνδεδεμένος vasia (phil-ergo)

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συμφωνώ απολύτα και επαυξάνω με τη Λώρα!Η Πολιτεία οφείλει να διαχωρίζει τα κοινωνικά κριτήρια από τα επιστημονικά.Τι λογική είναι αυτή,επειδή δεν υπάρχουν λεφτά,διορίζουμε ανάπηρους και πολύτεκνους και οι υπόλοιποι μένουν άνεργοι με σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης;;; σαφώς και να στηρίζονται οι ευάλωτες ομάδες,αλλά όχι εις βάρος των άλλων!Τότε,δεν υφίσταται ισότητα και δικαιοσύνη,αλλά ανισότητα και αδικία.
Το ηθικό και θεμιτό είναι η αξιοκρατία και η δικαιοσύνη με την πραγματική σημασία τους όμως,όχι όπως συμφέρει τον καθένα.

Και εγώ συμφωνώ και με τη Λώρα και τον anka  ;) , φέτος καταργήθηκαν και οι ειδικές κατηγορίες στις πανελλήνιες - εδώ και 3 χρόνια οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι έμπαιναν ακόμη και με 3000 μόρια από τη βάση στη γενική σειρά στην ίδια σχολή  :-\ !! ( Να μη σχολιάσω το φιάσκο επί Διαμαντοπούλου όταν θέσπισε τις ειδικές κατηγορίες το 2011, όπου στη φιλολογία Αθήνας κάποιος μπήκε με 2000 μόρια  >:( επειδή άνηκε στην ειδική κατηγορία ) και η βάση στη γενική σειρά ήταν 17500 !!Και αντίστοιχα κάποιος άλλος για ένα μόριο στη γενική σειρά έχασε τη Φιλολογία Αθήνας , όπως και άλλες σχολές πχ Ιατρική !!Να είναι καλά το στε που έβγαλε τη δίκαιη απόφαση φέτος επειδή προσέφυγαν 2 άτομα που έχασαν για λίγα μόρια την Ιατρική Αθήνας στη γενική σειρά και πήγαν Πάτρα και δικαιώθηκαν !! 8) Τουλάχιστον στις Πανελλήνιες τέρμα οι ειδικές κατηγορίες  ;D , δείχνει και αυτό μια ακτίνα φωτός  :)
i <3 occupational therapy

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Και εγώ συμφωνώ και με τη Λώρα και τον anka  ;) , φέτος καταργήθηκαν και οι ειδικές κατηγορίες στις πανελλήνιες - εδώ και 3 χρόνια οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι έμπαιναν ακόμη και με 3000 μόρια από τη βάση στη γενική σειρά στην ίδια σχολή  :-\ !! ( Να μη σχολιάσω το φιάσκο επί Διαμαντοπούλου όταν θέσπισε τις ειδικές κατηγορίες το 2011, όπου στη φιλολογία Αθήνας κάποιος μπήκε με 2000 μόρια  >:( επειδή άνηκε στην ειδική κατηγορία ) και η βάση στη γενική σειρά ήταν 17500 !!Και αντίστοιχα κάποιος άλλος για ένα μόριο στη γενική σειρά έχασε τη Φιλολογία Αθήνας , όπως και άλλες σχολές πχ Ιατρική !!Να είναι καλά το στε που έβγαλε τη δίκαιη απόφαση φέτος επειδή προσέφυγαν 2 άτομα που έχασαν για λίγα μόρια την Ιατρική Αθήνας στη γενική σειρά και πήγαν Πάτρα και δικαιώθηκαν !! 8) Τουλάχιστον στις Πανελλήνιες τέρμα οι ειδικές κατηγορίες  ;D , δείχνει και αυτό μια ακτίνα φωτός  :)


Εμείς filologe που είμαστε και τόσοι πολλοί πότε θα ξυπνήσουμε να καταφύγουμε στο ΣΤΕ....;;;; Πραγματικά παιδιά...πρέπει να οργανωθούμε σ'αυτό και με το προηγούμενο που υπάρχει πλέον με τις Πανελλήνιες θα είναι πιο εύκολο! Λοιπόν...ρίχνω πρόταση...εφόσον ψηφιστεί μεγάλη μοριοδότηση στις πολυτεκνίες όποιος θέλει να συμμετέχει σε μια τέτοια κίνηση ας αναλάβει δράση (όλοι μαζί δηλαδή)...εγώ εφόσον γίνεται και μεμονωμένα και εφόσον βρεθώ πιο πίσω του χρόνου σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προσφύγω...!!
Η Ελλάδα ολόκληρη βογγάει κι εμείς έχουμε μείνει σε τίτλους και τακτικές άλλης εποχής....Ας μπει κριτήριο το Ε1 (στους τρίτεκνους και πολύτεκνους) αν θέλουν σώνει και καλά κοινωνικά κριτήρια και όχι η τυφλή μοριοδότηση!!



ΥΓ: Για να μην παρεξηγούμαι....δεν είναι όλο μου το πρόβλημα στον νέο τρόπο κατάταξης οι πολύτεκνοι...έγραψα κι άλλα κανα δυο σελίδες πριν...δεν θεωρώ πως όλο το πρόβλημα εξαντλείται σ'αυτούς ούτε έχω καμιά μονομανία.... ??? ??? ???


« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 10:26:27 μμ από newseditor »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Ελεος πια με τη γκρινια! Πριν μας φταιγαγαν τα αμεα τωρα οι πολυτεκνοι. Που ειναι η ψηφοθηρια; πριν ειχαν προταξη τωρα μοριοδοτηση. Αντε κανε διδακτορικο να τους περασεις. Η εργατικοτητα αμοιβεται. Για να μιλησουμε με νουμερα  σε ολες τις ειδικοτητες της δευτεροβαθμιας στους πινακες της ειδικης, μιλαμε για λιγοτερα απο 20 ατομα. Ειπαμε αντιλογος ναι, αλλα οχι να καταλυσουμε και το συνταγμα. Και εγω προτιμω να τους δινουν μια βοηθεια στην ευρεση εργασιας και οχι ετοιμα χρηματα.
Εχω γενικα μια απορια, πως γινεται ατομα με τετοιο ελλειμα κοινωνικης ευαισθησιας να αγαπανε την ειδικη αγωγη.
Υ.Γ. δε νομιζω παντως η luis vuitton να αγοραζεται με το μισθο του πολυτεκνου αναπληρωτη. Και τελικη γιατι να τεθουν οικονομικα κριτηρια, να δουλευουμε βαση Ε1, οι πιο φτωχοι, ειναι πιο αξιολογοι εκπαιδευτικοι; αν ο πλουσιος εχει μερακι το καθηγητιλικι αν εχει τα προσοντα, καλοδεχουμενος.


Ειδαμε και παθαμε για διαγεια και αντικειμενικοτητα: ασεπ, μοριοδοτηση προσοντων κ.α. θα γυρισουμε στις κλικες με συνεντευξεις κλικες γνωριμιες και πολλα αλλα. Με 10 χρονια εμπειρια στον ιδιωτικο μπορω να εχω μια ιδεα ποσο ονειρικος ειναι....
Οκ αξιολογηση:θα μιλησω με ενα παραδειγμα, η κολλητη του διευθυντη ειναι η πιο τεμπελα που εχω γνωρισει...... Πως περιμενετε να αξιολογηθει;  στα κρατη που λειτουργουν οι προσληψεις εκπαιδευτικων με συνεντευξεις κλπ η εκπαιδευση δεν ανηκει αποκλειστικα στο κρατος. Θελουμε ιδιωτικοποιηση; θελουμε αξιολογηση; πως και απο ποιον; τελικα ποιες δαφνες ψαχνουμε να δρεψουμε και ποια ευσημα να εισπραξουμε;μηπως τελικα αρκει να κανουμε ο καθενας σωστα τη δουλεια του; πριν κρινουμε τους αλλους με γενικευσεις περι ελλαδισταν ας προσπαθησουμε να βελτιωσουμε οτι περναει απο το χερι του καθενος μας αλλα και τους εαυτους μας. Σε τελικη αναλυση, η πορτα ειναι ανοικτη για οποιον θελει να δοκιμασει τις δυναμεις του σε ενα πιο <ανταποδωτικο> ιδιωτικο τομεα.

Ολο το νοημα ειναι ενα αξιοκρατικο διαφανο και σταθερο συστημα καταταξης μεσα στις δομες δημοσιας παιδειας, αν μπορεσουμε ποτε να συμφωνησουμε μεταξυ μας.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
επειδη στο 1ο) δεν υπάρχουν τα χρήματα να το κάνει, πριμοδοτεί.

η αντίληψη σου ότι οι "καρπεροί" που πριμοδοτούνται δεν "είναι όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και αξίζουν αντικειμενικά" προκύπτει από κάπου; γιατί τα φέρνεις σε αντιδιαστολή;

Χρήματα υπάρχουν, απλά είναι για τις τράπεζες και όχι για την παιδεία και την υγεία.

Σχετικά με τη δεύτερη παρατήρησή σου, δεν έγραψα τίποτα τέτοιο, και δεν έφερα τίποτα σε αντιδιαστολή. Απλά τόνισα την έλλειψη πραγματικής στήριξης των πολυτέκνων και τη στρεβλή, διαχρονικά, αντίληψη περί στήριξης, μέσω διορισμών στο δημόσιο, χωρίς να τηρείται μία αξιοκρατική διαδικασία. Όποιος διορίζεται ή προσλαμβάνεται με τέτοιες πριμοδοτήσεις, μπορεί να είναι άξιος ή όχι, κάτι που αντικειμενικά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε. Για αυτό διαφωνώ με τέτοιες "βοήθειες" από το κράτος.

Και ψυχραιμία παιδιά.. συζήτηση (ακαδημαϊκή) κάνουμε, ο καθένας εκθέτει τις προσωπικές του απόψεις για συγκεκριμένο(α) θέμα(τα). Μακάρι όσοι δουλεύουν στην εκπαίδευση, να το κάνουν επειδή το θέλουν κιόλας, και όχι απλά για να βολευτούν (όπως συνήθως συμβαίνει).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Εχει γνωρισει κανεις σας ατομο ειδικης κατηγοριας που εδινε πανελληνιες; εγω γνωρισα τρια παιδακια σε μια αιματολογικη κλινικη, ειχαν ολα λευχαιμια, 17,18 , 19 χρονων, ολα αριστοι μαθητες πριν αλλα τα τελευταια χρονια παλευαν με τις χημειοθεραπειες. Τα δυο καταφεραν να κανουν τα χαρτια τους το αλλο δεν προλαβε. Τελικα κανενα δεν καταφερε να τελειωσει το πρωτο ετος........ Ελπιδα ψαχνουν.....οτι η ζωη τους δεν θα σταματησει εστω και αν αρρωστησαν.

Τι να πω ρε παιδια; δεν το γυριζουμε καλυτερα τον καβγα ποιανου μεταπτυχιακο ειναι καλυτερο;

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως τα νούμερα δεν ισχύουν σε όλες τις ειδικότητες,στους φιλολόγους ο πίνακας Α μόνο έχει 110 άτομα περίπου και άλλοι τόσοι μπορεί και παραπάνω είναι οι πολύτεκνοι.Επίσης,δεν κατάλαβα γιατί θα καταλυθεί το σύνταγμα,εάν διαχωριστούν τα κοινωνικά από τα επιστημονικά κριτήρια.Και γιατί να κάνουν διδακτορικό για να περάσουν έναν πολύτεκνο ή Αμεα;για να ενισχυθεί και άλλο η φάμπρικα των μεταπτυχιακών διδακτορικων κ.λπ;δηλαδή το να εχει κάποιος εμπειρία,μεταπτυχιακό,εξειδίκευση τον κάνει κατώτερο απο εναν πολυτεκνο ή Αμεα;ή το αντίστροφο;μα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις 2 κατηγορίες!γι'αυτό μιλάμε για ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ κοινωνικων κ επιστημονικων κριτηρίων!ειναι εντελώς διαφορετικές κατηγορίες!

Ελεος πια με τη γκρινια! Πριν μας φταιγαγαν τα αμεα τωρα οι πολυτεκνοι. Που ειναι η ψηφοθηρια; πριν ειχαν προταξη τωρα μοριοδοτηση. Αντε κανε διδακτορικο να τους περασεις. Η εργατικοτητα αμοιβεται. Για να μιλησουμε με νουμερα  σε ολες τις ειδικοτητες της δευτεροβαθμιας στους πινακες της ειδικης, μιλαμε για λιγοτερα απο 20 ατομα. Ειπαμε αντιλογος ναι, αλλα οχι να καταλυσουμε και το συνταγμα. Και εγω προτιμω να τους δινουν μια βοηθεια στην ευρεση εργασιας και οχι ετοιμα χρηματα.
Εχω γενικα μια απορια, πως γινεται ατομα με τετοιο ελλειμα κοινωνικης ευαισθησιας να αγαπανε την ειδικη αγωγη.
Υ.Γ. δε νομιζω παντως η luis vuitton να αγοραζεται με το μισθο του πολυτεκνου αναπληρωτη. Και τελικη γιατι να τεθουν οικονομικα κριτηρια, να δουλευουμε βαση Ε1, οι πιο φτωχοι, ειναι πιο αξιολογοι εκπαιδευτικοι; αν ο πλουσιος εχει μερακι το καθηγητιλικι αν εχει τα προσοντα, καλοδεχουμενος.


Ειδαμε και παθαμε για διαγεια και αντικειμενικοτητα: ασεπ, μοριοδοτηση προσοντων κ.α. θα γυρισουμε στις κλικες με συνεντευξεις κλικες γνωριμιες και πολλα αλλα. Με 10 χρονια εμπειρια στον ιδιωτικο μπορω να εχω μια ιδεα ποσο ονειρικος ειναι....
Οκ αξιολογηση:θα μιλησω με ενα παραδειγμα, η κολλητη του διευθυντη ειναι η πιο τεμπελα που εχω γνωρισει...... Πως περιμενετε να αξιολογηθει;  στα κρατη που λειτουργουν οι προσληψεις εκπαιδευτικων με συνεντευξεις κλπ η εκπαιδευση δεν ανηκει αποκλειστικα στο κρατος. Θελουμε ιδιωτικοποιηση; θελουμε αξιολογηση; πως και απο ποιον; τελικα ποιες δαφνες ψαχνουμε να δρεψουμε και ποια ευσημα να εισπραξουμε;μηπως τελικα αρκει να κανουμε ο καθενας σωστα τη δουλεια του; πριν κρινουμε τους αλλους με γενικευσεις περι ελλαδισταν ας προσπαθησουμε να βελτιωσουμε οτι περναει απο το χερι του καθενος μας αλλα και τους εαυτους μας. Σε τελικη αναλυση, η πορτα ειναι ανοικτη για οποιον θελει να δοκιμασει τις δυναμεις του σε ενα πιο <ανταποδωτικο> ιδιωτικο τομεα.

Ολο το νοημα ειναι ενα αξιοκρατικο διαφανο και σταθερο συστημα καταταξης μεσα στις δομες δημοσιας παιδειας, αν μπορεσουμε ποτε να συμφωνησουμε μεταξυ μας.

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Αν μετρησεις τους πολυτεκνους του πινακα Β. σε ολες τις ειδικοτητες της δευτεροβαθμιας ειναι συνολικα λιγοτερα απο 20 ατομα. Και εχουν ολοι σεμιναριο τουλαχιστον. 20 ατομα στις τοσες χιλιαδες που κανουν χαρτια για αναπληρωτες.

Υπηρχε διαχωρισμος κοινωνικων και ακαδημαικων κριτηριων, γιαυτο υπηρχε πινακας α και β. 20% απο τον α και 80% απο το β. προκειμενου λοιπον να ενοποιησουν τους πινακες σκεφτονται μια αντιστοιχη μοριοδοτηση. Το σκεπτικο ηταν μια καλυτερη τοποθετηση ωστε να υπαρχει προσβαση σε νοσοκομεια (αιμοκαθαρσεις, εξετασεις, μεταγγισεις κλπ) νομιζω οτι και η μοριοδοτηση σε αυτο το σκεπτικο βασιζεται.

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το παλιό σύστημα είχε πολλά αρνητικά όπως όλοι ξέρουμε, οπότε ήταν αναγκαία και αναμενόμενη αυτή η αλλαγή με τη μοριοδότηση που έρχεται. Πιστεύω πως η ειδική αγωγή θα βρει το δρόμο που της αρμόζει, καθώς εκπαιδευτικοί και μαθητές θα λειτουργούν πιο θετικά μέσα σε πιο δίκαια πλαίσια με μεγαλύτερη συνεργασία, επικοινωνία και αλληλοβοήθεια! Μακάρι να υπάρξουν και άλλες βελτιώσεις στη συνέχεια στο χώρο της ειδικής αγωγής με θετικά αποτελέσματα!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
4 συντομες σημειώσεις:

1ον Πραγματική βοηθεια ειναι η δουλεια και όχι το επίδομα. Από κει και περα θα ξιολογηθουν, όπως όλοι.
2ον άλλο μοριοδότηση, άλλο ποσόστωση,
3ον άλλο πανελλήνιες, άλλο εργασία και
4ον....  "Ειδική Αγωγή"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160801
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 443
Σύνολο: 457

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.