0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν το κράτος (δηλ. οι κυβερνώντες) ενδιαφέρονταν ειλικρινά και πραγματικά για το μέλλον της χώρας και την εκπαίδευση, τότε:1) θα βοηθούσαν οικονομικά (με ειδικά, σοβαρά επιδόματα κλπ) όσους έχουν από 1 παιδί και περισσότερα, αναλογικά, δημιουργώντας πιο κατάλληλες, για τον 21ο αιώνα στον προηγμένο δυτικό κόσμο, συνθήκες και κίνητρα για τη γέννηση περισσότερων παιδιών,2) θα φρόντιζαν ώστε εκπαιδευτικοί να είναι όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και αξίζουν αντικειμενικά, και όχι πριμοδοτόντας τους.. "καρπερούς".Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά για να τα λέμε...
Συμφωνώ απολύτα και επαυξάνω με τη Λώρα!Η Πολιτεία οφείλει να διαχωρίζει τα κοινωνικά κριτήρια από τα επιστημονικά.Τι λογική είναι αυτή,επειδή δεν υπάρχουν λεφτά,διορίζουμε ανάπηρους και πολύτεκνους και οι υπόλοιποι μένουν άνεργοι με σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης;;; σαφώς και να στηρίζονται οι ευάλωτες ομάδες,αλλά όχι εις βάρος των άλλων!Τότε,δεν υφίσταται ισότητα και δικαιοσύνη,αλλά ανισότητα και αδικία.Το ηθικό και θεμιτό είναι η αξιοκρατία και η δικαιοσύνη με την πραγματική σημασία τους όμως,όχι όπως συμφέρει τον καθένα.
Και εγώ συμφωνώ και με τη Λώρα και τον anka , φέτος καταργήθηκαν και οι ειδικές κατηγορίες στις πανελλήνιες - εδώ και 3 χρόνια οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι έμπαιναν ακόμη και με 3000 μόρια από τη βάση στη γενική σειρά στην ίδια σχολή !! ( Να μη σχολιάσω το φιάσκο επί Διαμαντοπούλου όταν θέσπισε τις ειδικές κατηγορίες το 2011, όπου στη φιλολογία Αθήνας κάποιος μπήκε με 2000 μόρια επειδή άνηκε στην ειδική κατηγορία ) και η βάση στη γενική σειρά ήταν 17500 !!Και αντίστοιχα κάποιος άλλος για ένα μόριο στη γενική σειρά έχασε τη Φιλολογία Αθήνας , όπως και άλλες σχολές πχ Ιατρική !!Να είναι καλά το στε που έβγαλε τη δίκαιη απόφαση φέτος επειδή προσέφυγαν 2 άτομα που έχασαν για λίγα μόρια την Ιατρική Αθήνας στη γενική σειρά και πήγαν Πάτρα και δικαιώθηκαν !! Τουλάχιστον στις Πανελλήνιες τέρμα οι ειδικές κατηγορίες , δείχνει και αυτό μια ακτίνα φωτός
επειδη στο 1ο) δεν υπάρχουν τα χρήματα να το κάνει, πριμοδοτεί. η αντίληψη σου ότι οι "καρπεροί" που πριμοδοτούνται δεν "είναι όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και αξίζουν αντικειμενικά" προκύπτει από κάπου; γιατί τα φέρνεις σε αντιδιαστολή;
Ελεος πια με τη γκρινια! Πριν μας φταιγαγαν τα αμεα τωρα οι πολυτεκνοι. Που ειναι η ψηφοθηρια; πριν ειχαν προταξη τωρα μοριοδοτηση. Αντε κανε διδακτορικο να τους περασεις. Η εργατικοτητα αμοιβεται. Για να μιλησουμε με νουμερα σε ολες τις ειδικοτητες της δευτεροβαθμιας στους πινακες της ειδικης, μιλαμε για λιγοτερα απο 20 ατομα. Ειπαμε αντιλογος ναι, αλλα οχι να καταλυσουμε και το συνταγμα. Και εγω προτιμω να τους δινουν μια βοηθεια στην ευρεση εργασιας και οχι ετοιμα χρηματα.Εχω γενικα μια απορια, πως γινεται ατομα με τετοιο ελλειμα κοινωνικης ευαισθησιας να αγαπανε την ειδικη αγωγη.Υ.Γ. δε νομιζω παντως η luis vuitton να αγοραζεται με το μισθο του πολυτεκνου αναπληρωτη. Και τελικη γιατι να τεθουν οικονομικα κριτηρια, να δουλευουμε βαση Ε1, οι πιο φτωχοι, ειναι πιο αξιολογοι εκπαιδευτικοι; αν ο πλουσιος εχει μερακι το καθηγητιλικι αν εχει τα προσοντα, καλοδεχουμενος.Ειδαμε και παθαμε για διαγεια και αντικειμενικοτητα: ασεπ, μοριοδοτηση προσοντων κ.α. θα γυρισουμε στις κλικες με συνεντευξεις κλικες γνωριμιες και πολλα αλλα. Με 10 χρονια εμπειρια στον ιδιωτικο μπορω να εχω μια ιδεα ποσο ονειρικος ειναι.... Οκ αξιολογηση:θα μιλησω με ενα παραδειγμα, η κολλητη του διευθυντη ειναι η πιο τεμπελα που εχω γνωρισει...... Πως περιμενετε να αξιολογηθει; στα κρατη που λειτουργουν οι προσληψεις εκπαιδευτικων με συνεντευξεις κλπ η εκπαιδευση δεν ανηκει αποκλειστικα στο κρατος. Θελουμε ιδιωτικοποιηση; θελουμε αξιολογηση; πως και απο ποιον; τελικα ποιες δαφνες ψαχνουμε να δρεψουμε και ποια ευσημα να εισπραξουμε;μηπως τελικα αρκει να κανουμε ο καθενας σωστα τη δουλεια του; πριν κρινουμε τους αλλους με γενικευσεις περι ελλαδισταν ας προσπαθησουμε να βελτιωσουμε οτι περναει απο το χερι του καθενος μας αλλα και τους εαυτους μας. Σε τελικη αναλυση, η πορτα ειναι ανοικτη για οποιον θελει να δοκιμασει τις δυναμεις του σε ενα πιο <ανταποδωτικο> ιδιωτικο τομεα. Ολο το νοημα ειναι ενα αξιοκρατικο διαφανο και σταθερο συστημα καταταξης μεσα στις δομες δημοσιας παιδειας, αν μπορεσουμε ποτε να συμφωνησουμε μεταξυ μας.