*

Αποστολέας Θέμα: Οι επόμενες κινήσεις μας  (Αναγνώστηκε 57657 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ekpaideytikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #98 στις: Αύγουστος 25, 2009, 03:57:07 μμ »
Θεωρώ ότι η παρουσία όσων μένουν στη Αθήνα είναι επιβεβλημένη.
Ένας ολόκληρος κλάδος ΠΕ19-ΠΕ20 βάλλεται, μέσα από φωτογραφικές τροπολογίες, που ευνοούν όλους αυτούς που μέσα σε ένα βράδυ θα αποκτήσουν Παιδαγωγική Επάρκεια.
Όλοι εμείς δηλαδή που δουλεύουμε στην εκπαίδευση τόσα χρόνια, και το ίδιο το κράτος μας θεωρεί ικανούς ώστε να εξεταζόμαστε στα παιδαγωγικά μαθήματα μέσω ΑΣΕΠ δεν πρέπει κάποτε να απελευθερωθούμε από την ομηρία της ωρομίσθιας;

Νομίζω ότι έχουμε όλοι την υποχρέωση, κυρίως απέναντι στους εαυτούς μας να παραστούμε στην συνάντηση διαμαρτυρίας. Μακάρι να μπορούσα και εγώ αλλά μένω πολύ μακριά (Έβρο) ώστε να το καταφέρω. Καλή επιτυχία στον αγώνα που τώρα φαντάζομαι ότι τώρα ξεκινάει.

Δεν νομίζω κανείς να πιστεύει πως δεν πρέπει ΟΛΟΙ (όλοι όσοι έως σήμερα τρέχουν πανικόβλητοι να μαζέψουν μόρια μέσα απο την ωρομισθία) να αποκτήσουν επιτέλους επάρκεια.
 Η κοροϊδια πρέπει να σταματήσει. Δηλαδή μπορούμε να διδάσκουμε ελεύθερα σαν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι αλλα να διοριστούμε όχι;
"Let's get together and feel all right" ΠΕ86.ΕΑΕ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:45:14 »

Αποσυνδεδεμένος mop

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #99 στις: Αύγουστος 25, 2009, 04:54:10 μμ »
Δηλαδή εσείς θεωρείται σωστό να αποκτήσουν ΟΛΟΙ παιδαγωγική επάρκεια; Και εμείς που φάγαμε χρόνια και χρήμα για αποκτήσουμε παιδαγωγική επάρκεια (και τα ονειρά μας έχουν καταρρεύσει); Κανονικά δεν πρέπει να γίνει κάτι και για εμάς? Τουλάχιστον να έχουμε κάποιο πλεονέκτημα... νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό και δεν νομίζω ότι έχετε κάποια άλλη γνώμη.....

Αν είναι άδικο όλοι οι απόφοιτοι των τεχνικών σχολών να πρέπει να  πάρουν επιπλέον πτυχίο/α για να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια, δεν είναι δύο φορές άδικο να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική κατάρτιση και να έχουν τα ίδια δικαιώματα με αυτούς που αφήσαν δουλειές, εδώσαν χρήματα και τέλος πάντων αγωνιστήκαν  και με την αξία τους αποκτήσαν (επιτέλους!!!) παιδαγωγική επάρκεια; Γιατί δεν λέτε ότι ούτε αυτό (δηλαδή να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική κατάρτιση) δεν είναι πραγματικά το σωστό;

Νομίζω ότι όποιο και να είναι το συμφέρον κάποιου δεν μπορεί να αμφισβητήσει οτι το απόλυτο δίκαιο είναι να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική κατάρτιση άλλα κάποιοι που πρόλαβαν να αποκτήσουν παιδαγωγική κατάρτιση να έχουν πλεονέκτημα.......

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #100 στις: Αύγουστος 25, 2009, 05:43:21 μμ »
Δηλαδή εσείς θεωρείτε σωστό να αποκτήσουν ΟΛΟΙ παιδαγωγική επάρκεια; Και εμείς που φάγαμε χρόνια και χρήμα για αποκτήσουμε παιδαγωγική επάρκεια (και τα ονειρά μας έχουν καταρρεύσει); Κανονικά δεν πρέπει να γίνει κάτι και για εμάς? Τουλάχιστον να έχουμε κάποιο πλεονέκτημα... νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό και δεν νομίζω ότι έχετε κάποια άλλη γνώμη.....

Αν είναι άδικο όλοι οι απόφοιτοι των τεχνικών σχολών να πρέπει να  πάρουν επιπλέον πτυχίο/α για να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια, δεν είναι δύο φορές άδικο να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική κατάρτιση και να έχουν τα ίδια δικαιώματα με αυτούς που αφήσαν δουλειές, εδώσαν χρήματα και τέλος πάντων αγωνιστήκαν και με την αξία τους αποκτήσαν (επιτέλους!!!) παιδαγωγική επάρκεια; Γιατί δεν λέτε ότι ούτε αυτό (δηλαδή να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική κατάρτιση) δεν είναι πραγματικά το σωστό;

Νομίζω ότι όποιο και να είναι το συμφέρον κάποιου δεν μπορεί να αμφισβητήσει οτι το απόλυτο δίκαιο είναι να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική κατάρτιση άλλα κάποιοι που πρόλαβαν να αποκτήσουν παιδαγωγική κατάρτιση να έχουν πλεονέκτημα.......

Σωστά.

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #101 στις: Αύγουστος 25, 2009, 06:31:39 μμ »
Δηλαδή εσείς θεωρείται σωστό να αποκτήσουν ΟΛΟΙ παιδαγωγική επάρκεια; Και εμείς που φάγαμε χρόνια και χρήμα για αποκτήσουμε παιδαγωγική επάρκεια (και τα ονειρά μας έχουν καταρρεύσει); Κανονικά δεν πρέπει να γίνει κάτι και για εμάς? Τουλάχιστον να έχουμε κάποιο πλεονέκτημα... νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό και δεν νομίζω ότι έχετε κάποια άλλη γνώμη.....
Οχι βέβαια δεν πρέπει όλοι. Γι'αυτο ζητάει η ΕΠΕ να γίνει καθορισμός κριτηρίων για τις καθηγητικές σχολές και μετά κάθε σχολή που πληροί τα κριτήρια να μπει. Και τότε να ξέρεις ότι θα μπείτε πρώτοι πρώτοι. Αλλά ως τότε είναι άδικο να χαντακώνονται συνάδελφοι που οι σχολές τους πληρούν τα κριτήρια αυτά, τα οποία δεν έχουν γίνει εσκεμμένα σαφή τόσα χρόνια!

Το αίτημα του Συλλόγου σας είναι δικαιότατο (να έλειπε και η παράγραφος ότι είστε διαφορετικοί από όλους τους άλλους, θα ήταν καλύτερα). Δεν τα έχουμε με σας, αλλά με το Υπουργείο, το οποίο δεν καθορίζει τα σαφή κριτήρια ένταξης στις καθηγητικές σχολές.

Και επειδή όντως τις πρώτες μέρες είχα εκφράσει άποψη ότι δεν θα έπρεπε να ήσασταν στους ΠΕ19, παρασυρόμενος από όλους τους συναδέλφους και από απόψεις που θεώρησα δόκιμες, ευτυχώς αποφάσισα να το ψάξω προσωπικά και εις βάθος. Λοιπόν, τώρα έχω στοιχεία και μπορώ να απολογηθώ λέγοντας ότι είσαστε απόφοιτοι Πληροφορικής, κι όχι τεχνολόγοι όπως κακώς κι εγώ ανέφερα. Και ζητώ και δημόσια συγνώμη.

Αλλά επιμένω ότι το θέμα πρέπει να λυθεί ταυτόχρονα για όλους που πληρούν τα κριτήρια. Κι αυτό επιδιώκουμε.
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:45:14 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #102 στις: Αύγουστος 25, 2009, 06:41:19 μμ »
Οχι βέβαια δεν πρέπει όλοι. Γι'αυτο ζητάει η ΕΠΕ να γίνει καθορισμός κριτηρίων για τις καθηγητικές σχολές και μετά κάθε σχολή που πληροί τα κριτήρια να μπει. Και τότε να ξέρεις ότι θα μπείτε πρώτοι πρώτοι. Αλλά ως τότε είναι άδικο να χαντακώνονται συνάδελφοι που οι σχολές τους πληρούν τα κριτήρια αυτά, τα οποία δεν έχουν γίνει εσκεμμένα σαφή τόσα χρόνια!

Το αίτημα του Συλλόγου σας είναι δικαιότατο (να έλειπε και η παράγραφος ότι είστε διαφορετικοί από όλους τους άλλους, θα ήταν καλύτερα). Δεν τα έχουμε με σας, αλλά με το Υπουργείο, το οποίο δεν καθορίζει τα σαφή κριτήρια ένταξης στις καθηγητικές σχολές.

Αλλά επιμένω ότι το θέμα πρέπει να λυθεί ταυτόχρονα για όλους που πληρούν τα κριτήρια. Κι αυτό επιδιώκουμε.
Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι σχολές αυτές (ονομαστικά);
Για ποιο λόγο προσπαθείτε να βάλετε ΟΛΟΥΣ τους πληροφορικούς να πάρουν το μέρος της ΕΠΕ από τη στιγμή που αυτός ο σύλλογος διεκδικεί δικαιώματα για δυο - τρεις σχολές ακόμη;

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #103 στις: Αύγουστος 25, 2009, 06:50:34 μμ »
Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι σχολές αυτές (ονομαστικά);
Για ποιο λόγο προσπαθείτε να βάλετε ΟΛΟΥΣ τους πληροφορικούς να πάρουν το μέρος της ΕΠΕ από τη στιγμή που αυτός ο σύλλογος διεκδικεί δικαιώματα για δυο - τρεις σχολές ακόμη;
Μα καλά, αφού λέμε ότι δεν υπάρχει πλαίσιο που να ορίζει τα κριτήρια για τις καθηγητικές σχολές, πως μου ζητείται να πω ποιες είναι οι σχολές; Αυτό επιδιώκουμε, ώστε να υπάρχει διαφάνεια.

Επίσης, κακώς με συγχέεις με την ΕΠΕ. Η ΕΠΕ ήρθε μαζί μας στο υπόμνημα αλλά ότι λέω εγλω δεν σημαίνει ότι εκφράζουν την ΕΠΕ!
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #104 στις: Αύγουστος 25, 2009, 06:57:05 μμ »
Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι σχολές αυτές (ονομαστικά);
Για ποιο λόγο προσπαθείτε να βάλετε ΟΛΟΥΣ τους πληροφορικούς να πάρουν το μέρος της ΕΠΕ από τη στιγμή που αυτός ο σύλλογος διεκδικεί δικαιώματα για δυο - τρεις σχολές ακόμη;
Μα καλά, αφού λέμε ότι δεν υπάρχει πλαίσιο που να ορίζει τα κριτήρια για τις καθηγητικές σχολές, πως μου ζητείται να πω ποιες είναι οι σχολές;

Επίσης, κακώς με συγχέεις με την ΕΠΕ. Η ΕΠΕ ήρθε μαζί μας στο υπόμνημα αλλά ότι λέω εγλω δεν σημαίνει ότι εκφράζουν την ΕΠΕ!
Ζήτησα τη γνώμη σου μετά τη φράση που είπες "δεν πρέπει όλοι". Άρα θα έχεις στο νου σου κάποιες σχολές οι οποίες είναι σίγουρα ΕΚΤΟΣ...
Απλά πρόσεξα ότι μερικές φορές συμβαδίζεις με τη νοοτροπία της ΕΠΕ.
Πάντως βλέπω ότι πολλοί έχουν αρχίσει να κοιτάζουν πάλι το ατομικό συμφέρον με συνέπεια τη διάσπαση πληροφορικών και όχι για την ενοποίηση τους ώστε να αποκτήσουμε και εμείς κάποια δύναμη όπως οι άλλοι κλάδοι.

Αποσυνδεδεμένος fortran

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #105 στις: Αύγουστος 25, 2009, 07:02:27 μμ »
Παιδια..παιδαγωγικη επαρκεια για ολους τελος...ειτε Πολυτεχνειο ,ειτε Πανεπιστημιο ειτε ΤΕΙ
Να αγωνιζονται ολους με ισους ορους

Και κατι ακομη...
Καταργηση της ΑΣΠΑΙΤΕ...και ολων των αλλων μεσων (πχ καθηγητικες σχολες μεταπτυχιακα) κτλ

Να θεσπιστουν εξετασεις ετσι ολοι οσοι θελουνε να παρουνε επαρκεια..να μπορουνε με ΔΥΣΚΟΛΕΣ εξετασεις..και με προσωπικο διαβασμα να το καταφερνουνε...

Ολα τα αλλα ειναι μαλα*... γιατι δηλαδη εμεις των Πολυτεχνειων που ισοτιμα ανηκουμε στην ΕΠΕ να μην παρουμε... αμα παρουνε τα πληροφορικης και τα επιστημης υπολογιστων στα παπαρ* που πηρε το ΔΤΨΣ... απλα θα χειροτερεψει για μας το συστημα γιατι δεν θα ειναι μια σχολη αλλα 10..και εμεις παλι απεξω ..το ιδιο και για τα ΤΕΙ... Λοιπον αν θελετε να διεκδικησουμε επαρκεια να την διεκδικησουμε για ΟΛΟΥΣ... ειδαλως δεν εχει για πολλους νοημα ο οποιος αγωνας....

Ισες αφετηριες..

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #106 στις: Αύγουστος 25, 2009, 07:21:26 μμ »
Έχουν δημιουργηθεί ομάδες που ζητούν τα εξής:

Προτεραιότητα στους επιτυχόντες ΑΣΕΠ
Προτεραιότητα σε αυτούς που έχουν παιδαγωγική κατάρτιση
Να πετάξουμε έξω αυτούς που διδάσκουν πληροφορική από άλλες ειδικότητες (μαθηματικοί, θεολόγοι κλπ).
Να πετάξουμε αποφοίτους μερικών σχολών απ' έξω (κατάργηση του ΠΔ268)
Να πετάξουμε αποφοίτους όλων των ΤΕΙ
Προτεραιότητα σε αυτούς που έχουν πολυετή προϋπηρεσία
Να αναγνωρίζεται πάντα η προϋπηρεσία σε ΟΑΕΔΙΤΕΣ
Να αναγνωρίζεται πάντα η προϋπηρεσία σε ΠΔΣ, ΣΔΕ κλπ
Προτεραιότητα σε πολύτεκνους
Προτεραιότητα σε ανάπηρους
Προτεραιότητα σύμφωνα με την ημερομηνία λήψης πτυχίου

και ξέρω γω τι άλλο μπορεί κανείς να σκεφτεί για να διοριστεί!

Μόνο αν οι παραπάνω ομάδες καταλήξουν στο συμπέρασμα για ένα κοινό καλό, ανάπτυξη τεχνολογικού εξοπλισμού στα σχολεία και εισαγωγή της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, μπορεί να μειωθεί η διαμάχη μεταξύ μας.

Αποσυνδεδεμένος ritaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #107 στις: Αύγουστος 25, 2009, 07:55:41 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου fortran!Aν αναγνωριστεί σε όλες τις σχολές παιδαγωγική επάρκεια δε θα υπάρχουν παραθυράκια και όλοι θα έχουν τις ίδιες ευκαιρίες!

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #108 στις: Αύγουστος 25, 2009, 08:16:57 μμ »
Πως θα πάρουν όλοι παιδαγωγική επάρκεια ρε παιδιά? Ξεχνάτε ότι τμήματα του πολυτεχνείου εντάσσονται στους ΠΕ19? Πως είναι  δυνατόν να συνδυαστούν αυτά τα 2?  ??? ??? ???

Επίσης γνωρίζουμε ποια είναι τα κριτήρια ένταξης στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Στην οποία ως επί το πλείστον ο κόσμος μπαίνει αξιοκρατικά.  Βάσει αυτών, κάποιοι κάνουν το προγραμματισμό τους και προσπαθούν να κάνουν ένα μεταπτυχιακό ή να μάθουν 2-3 γλώσσες για να μπουν. Είναι δυνατόν να μπουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι?
Με αυτή τη λογική δίνουμε κατευθείαν προβάδισμα στα βύσματα που μπαίνουν είτε στη Σιβιτανίδειο είτε Εκκλησιαστικά είτε οπουδήποτε αλλού...

Fortran ποιες ίσες αφετηρίες? Γιατί να μπει στήν ίδια αφετηρία κάποιος που προσπαθεί να μαζέψει τα κριτήρια για να μπει ΑΣΠΑΙΤΕ με τον οποιοδήποτε που είναι χαλαρός και δεν ενδιαφέρεται? Καλώς η κακώς οι  θεωρούμενες καθηγητικές σχολές έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Γιατί να μπει στην ίδια αφετηρία με 'σένα' κάποιος που τελείωσε μία σχολή πληροφορικής και έδωσε κατατακτήριες για να τελειώσει και μια τετοια σχολή ή το αντίστροφο?  >:( >:( >:(

Για χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά.... Ο καθένας κοιτάει την πάρτυ του. Δίκιο έχει ο phych@ra 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2009, 08:25:34 μμ από geok_salonika »
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος vgp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #109 στις: Αύγουστος 25, 2009, 08:29:43 μμ »
Έχουν δημιουργηθεί ομάδες που ζητούν τα εξής:

Προτεραιότητα στους επιτυχόντες ΑΣΕΠ
Προτεραιότητα σε αυτούς που έχουν παιδαγωγική κατάρτιση
Να πετάξουμε έξω αυτούς που διδάσκουν πληροφορική από άλλες ειδικότητες (μαθηματικοί, θεολόγοι κλπ).
Να πετάξουμε αποφοίτους μερικών σχολών απ' έξω (κατάργηση του ΠΔ268)
Να πετάξουμε αποφοίτους όλων των ΤΕΙ
Προτεραιότητα σε αυτούς που έχουν πολυετή προϋπηρεσία
Να αναγνωρίζεται πάντα η προϋπηρεσία σε ΟΑΕΔΙΤΕΣ
Να αναγνωρίζεται πάντα η προϋπηρεσία σε ΠΔΣ, ΣΔΕ κλπ
Προτεραιότητα σε πολύτεκνους
Προτεραιότητα σε ανάπηρους
Προτεραιότητα σύμφωνα με την ημερομηνία λήψης πτυχίου

και ξέρω γω τι άλλο μπορεί κανείς να σκεφτεί για να διοριστεί!

Μόνο αν οι παραπάνω ομάδες καταλήξουν στο συμπέρασμα για ένα κοινό καλό, ανάπτυξη τεχνολογικού εξοπλισμού στα σχολεία και εισαγωγή της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, μπορεί να μειωθεί η διαμάχη μεταξύ μας.

Παιδιά ο psych@ra έχει δίκιο!!! Μόνο που ελάχιστοι το έχουν συνειδητοποιήσει!! Δεν καταφέρνουμε τίποτα όσο ο καθένας θεωρεί τη σχολή του ανώτερη από του άλλου κι έχουμε χωριστεί σε Πανεπιστημιακούς και ...ΤΕΙτζήδες!! Έχω συναντήσει αποφοίτους ΤΕΙ που έχουν πολύ περισσότερες γνώσεις από κάτι Πανεπιστημιακούς που το παίζουν ξερόλες... Δεν αμφισβητώ κανέναν... όποιος το γουστάρει το αντικείμενο και ασχολείται μπορεί να το διδάξει και πολύ καλά!! Είναι καιρός να συνειδητοποιήσουμε ότι για να διεκδικήσουμε πρέπει να έχουμε κοινούς στόχους κι όχι ο καθένας να κοιτάει την πάρτη του!!!

Αποσυνδεδεμένος fortran

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #110 στις: Αύγουστος 25, 2009, 08:31:05 μμ »
@geok_salonika

Ναι ρε...αλλα και εσυ την παρτη σου κοιτας στην προκειμενη περιπτωση..οποτε αδικα με κατηγορεις....

Eγω αυτο που λεω και διορθωσε με αν κανω λαθος..ειναι να κατεβω σε αγωνα ναι....
αλλα για ποιον .... τα τους αποφοιτους του επιστημης υπολογιστων που αδικουνται ??? εγω ομως ειμαι ΗΜΜΥ... εσυ θα κατεβαινες ?? πες μου την αληθεια..ειδικα αν ξερεις οτι οι συνθηκες για σενα μετα την επιτυχη εκβαση του αγωνα θα δυσκολεψουν :).

Ειμαι νομιζω αρκετα σαφης...και κυριως ειλικρινης...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2009, 08:36:24 μμ από fortran »

Αποσυνδεδεμένος ritaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #111 στις: Αύγουστος 25, 2009, 08:33:17 μμ »
Mε τη διαφορά ότι οι θέσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ είναι περιορισμένες και έτσι είναι άδικο να μην μπορούν να μπούνε όλοι όσοι θα ήθελαν και όσο για τα προσόντα......... στην Ελλάδα ζούμε ...όπου και να κοιτάξεις βλέπεις άτομα με μεταπτυχιακά,διδακτορικά ξένες γλώσσες κτλ.Είναι δυνατόν στην ΑΣΠΑΙΤΕ να μπούνε όλοι αυτοί;Το θέμα δεν είναι αυτοί που έχουν βγάλει την ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά η σχολή στην οποία θέλει να αναγνωρίσει παιδαγωγικη επάρκεια για προφανείς λόγους.Τέλος να αναφέρω οτι παρόμοιο πρόβλημα είχε προκύψει το 2003 όπου τότε είχαν αρχίσει να καλούν ωρομισθίους απο τον πίνακα Δ ο οποίος είχε απόφοιτους άλλων σχολών με σεμινάρια.Ο λόγος; Οτι αυτοί είχαν παιδαγωγική επάρκεια.Τα κατάφεραν λοιπόν τότε να βολέψουν πάρα πολλά άτομα και μετα αναθεώρησαν!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161041
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 427
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 362

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.