Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ασε με ρε με την εμπειρια και την εμπειρια ...Καφεδακι πινουνε οι περισσοτεροι και οι μονιμοι και φυσικα οι αναπληρωτες...Παρτε τα αποτελεσματα των πανελλαδικων στα Μαθηματικα και θα καταλαβετε...50% κατω απο την βαση...Απο την πολλη εμπειρια θα ειναι...
Καταρχάς δε διαφώνησα με grita, άλλο έγραψα και ρώτησα για το οποίο δεν απάντησε ποτέ, μετά πετάχτηκε εσυΓια αυτό λέω 402 errorΔιαβάζετε σωστά και αν θέλετε απαντάτε σε αυτά που σας ρωτάνε
Anemos and grita 402 errorΔεν έχει νόημα
Αν εσύ πίνεις καφέ μόνο πρόβλημά σου... ρε.... Στην υπάρχουσα κατάσταση της παιδείας αν μπει κάποιος που πέρασε ΑΣΕΠ θα ανατρέψει τα πάντα και θα γίνουν όλοι φωστήρες δλδ....Μάλιστα!
@grita, διάβασα καλά τι έγραψες. Πράγματι η πράξη μπορεί να έχει τεράστια απόσταση από την θεωρία. Άλλο αυτό και άλλο να καταργούμε τα Παιδαγωγικά και την Διδακτική σαν επιστήμες και να τις βαφτίζουμε άχρηστες...Έχω και εγώ εμπειρίες απο διάφορες καταστάσεις. Αλλά στο τέλος δεν γενίκευσα ακύρωνοντας τις βασικές αρχές της Διδακτικής. Ακόμη φτιάχνω ένα σχέδιο μαθήματος πριν μπω στην τάξη. Μερικές φορές δεν πετυχαίνει. Κάνω διρθώσεις και ξαναπροσπαθώ. Τελικά βγαίνει.
Όλοι εσείς με το ΑΣΕΠ έχετε καταντήσει εμμονικοί. Λες κι όλα είναι μετρήσιμα, αριθμήσιμα, προσδιορίσιμα διά του ζυγού ακριβείας. Νιώθω όταν συζητώ μαζί σας φυλακισμένος μες σε τέσσερες τοίχους κι ασφυκτιώντας. Απωλέσθη ο φυσικός ορίζοντας της αβεβαιότητος κι εξοβελίσθη διά του εξακοντισμού η δημιουργική ασάφεια. Δεν πάμε έτσι μπροστά. Δεν προκόβουμε. Θα θερίσουμε δυστυχισμένες ανθρώπινες υπάρξεις ενηλίκων κι αγιάτρευτα παιδικά τραύματα.
Απο οτι εχω καταλαβει και αυτοι με τον ΑΣΕΠ καταληγουν αργα η γρηγορα στο καφεδακι... κοιταξε ομως πως φαινομαστε στα ματια της κοινωνιας...συνολικα...https://www.liberal.gr/arthro/227311/apopsi/stili-alatos/daskaloi-kopanatzides.html
Oταν δωσεις 3 φορες στον ΑΣΕΠ και πετυχεις...αλλα να μου πεις οτι δεν ειναι "ολα μετρησιμα η αριθμησιμα"....
Ακριβώς....δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Σε 4 τμήματα ίδιας τάξης δυο σχολείων χρειάστηκε για ένα γραμματικό φαινόμενο (ξένη γλώσσα) να ακολουθήσω διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας μερικές φορές αυτοσχεδιάζοντας. Οι τάξεις αποτελούνται από μαθητές διαφορετικού χαρακτήρα, διαφορετικού μαθησιακού επίπεδου, κλπ. Πολλές φορές η εμπειρία και η ψυχραιμία μας σώζουν, χωρίς φυσικά να καταργούμε την Παιδαγωγική και την Διδακτική επιστήμη.
Σωστά έπραξες! H διδασκαλία είναι η τέχνη του εφικτού! Η σύγχρονη αντίληψη για τον τρόπο εργασίας ενός εκπαιδευτικού είναι ότι πρέπει να λειτουργεί ως ένας Μηχανικός!. Παρακάτω σου παραθέτω τον Charters που εισήγαγε την ιδέα.Charters, W. (1948). Idea Men and Engineers in Education. The Educational Forum, 12(4), 399-406. http://dx.doi.org/10.1080/00131724809340359Και μερικά μοντέλα:Peterson, C. (2003). Bringing ADDIE to Life: Instructional Design at Its Best. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 12(3), 227-241. Norfolk, VA: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE).Dick, W., Carey, L., & Carey, J. (2015). The systematic design of instruction (8th ed.). United States of America: Pearson Education.---------------------------------------------------------------------------------Πάντως η επιτυχία στον Γραπτό ΑΣΕΠ είναι αδιαπραγμάτευτη για κάποιον που θέλει να εισέλθει στην Εκπαίδευση. Πιστοποιεί ότι ο εκπαιδευτικός διαθέτει ένα ελάχιστο επίπεδο προσόντων. Φυσικά θα πρέπει να μετρούν και τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα , προϋπηρεσία κτλ. καθώς και αφού προσληφθεί να Αξιολογείται ανα τακτά χρονικά διαστήματα (πχ 2 χρόνια)--------------------------------------------[Αυτά επειδή ο panos2 διαμαρτυρήθηκε ότι ρίξαμε το επίπεδο (δίκιο έχει ...)]