*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1725883 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3486 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:54:42 μμ »
Ασε με ρε με την εμπειρια και την εμπειρια ...Καφεδακι πινουνε οι περισσοτεροι και οι μονιμοι και φυσικα οι αναπληρωτες...Παρτε τα αποτελεσματα των πανελλαδικων στα Μαθηματικα και θα καταλαβετε...50% κατω απο την βαση...Απο την πολλη εμπειρια θα ειναι... ;D ;D ;D
Αν εσύ πίνεις καφέ μόνο πρόβλημά σου... ρε.... Στην υπάρχουσα κατάσταση της παιδείας αν μπει κάποιος που πέρασε ΑΣΕΠ θα ανατρέψει τα πάντα και θα γίνουν όλοι φωστήρες δλδ....Μάλιστα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:04:14 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3487 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:55:53 μμ »
Καταρχάς δε διαφώνησα με grita, άλλο έγραψα και ρώτησα για το οποίο δεν απάντησε ποτέ, μετά πετάχτηκε εσυ
Για αυτό λέω 402 error
Διαβάζετε σωστά και αν θέλετε απαντάτε σε αυτά που σας ρωτάνε

Λίγη σοβαρότητα και σεβασμός δεν θα έβλαπτε.
Που διαφωνείς σε όσα έγραψα;
Τι σημαίνει πετάχτηκα;

Αυτή ειναι απάντηση εκπαιδευτικού  με επιχειρήματα;

Παράθεση
Anemos and grita 402 error
Δεν έχει νόημα
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3488 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:58:57 μμ »
@grita, διάβασα καλά τι έγραψες.  Πράγματι η πράξη μπορεί να έχει τεράστια απόσταση από την θεωρία. Άλλο αυτό και άλλο να καταργούμε τα Παιδαγωγικά και την Διδακτική σαν επιστήμες και να τις βαφτίζουμε άχρηστες...
Έχω και εγώ εμπειρίες απο διάφορες καταστάσεις. Αλλά στο τέλος δεν γενίκευσα ακύρωνοντας τις βασικές αρχές της Διδακτικής.
Ακόμη φτιάχνω ένα σχέδιο μαθήματος πριν μπω στην τάξη. Μερικές φορές δεν πετυχαίνει. Κάνω διρθώσεις και ξαναπροσπαθώ. Τελικά βγαίνει.

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3489 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:59:48 μμ »
Απο οτι εχω καταλαβει και αυτοι με τον ΑΣΕΠ καταληγουν αργα η γρηγορα στο καφεδακι... ;D

κοιταξε ομως πως φαινομαστε στα ματια της κοινωνιας...συνολικα...

https://www.liberal.gr/arthro/227311/apopsi/stili-alatos/daskaloi-kopanatzides.html

Αν εσύ πίνεις καφέ μόνο πρόβλημά σου... ρε.... Στην υπάρχουσα κατάσταση της παιδείας αν μπει κάποιος που πέρασε ΑΣΕΠ θα ανατρέψει τα πάντα και θα γίνουν όλοι φωστήρες δλδ....Μάλιστα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:04:14 »

Αποσυνδεδεμένος grita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3490 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:03:52 μμ »
@grita, διάβασα καλά τι έγραψες.  Πράγματι η πράξη μπορεί να έχει τεράστια απόσταση από την θεωρία. Άλλο αυτό και άλλο να καταργούμε τα Παιδαγωγικά και την Διδακτική σαν επιστήμες και να τις βαφτίζουμε άχρηστες...
Έχω και εγώ εμπειρίες απο διάφορες καταστάσεις. Αλλά στο τέλος δεν γενίκευσα ακύρωνοντας τις βασικές αρχές της Διδακτικής.
Ακόμη φτιάχνω ένα σχέδιο μαθήματος πριν μπω στην τάξη. Μερικές φορές δεν πετυχαίνει. Κάνω διρθώσεις και ξαναπροσπαθώ. Τελικά βγαίνει.
Δεν ακύρωσα τίποτα. Έχω κάνει παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια σε ένα από τα καλύτερα μέρη που θα μπορούσα να κάνω. Πήρα πολλά, αλλά επιμένω ότι δεν κάνουν όλοι για τάξη.... Δεν είναι μια οποιαδήποτε δουλειά. Θέλει αγάπη για τα παιδιά, υπομονή, εγρήγορση και ενσυναίσθηση... Καλό να ξέρεις να κάνεις σχέδιο μαθήματος κι έχω κάνει πολύ καλά σε πληροφορώ κατά τη διάρκεια της κατάρτισής μου, αλλά σημασία έχει όταν δεν σου βγαίνει, τι καλύτερο μπορείς να κάνεις και πώς να προσαρμοστείς... Αυτό λέω κι επιμένω ότι δε διδάσκεται!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2018, 08:09:17 μμ από grita »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3491 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:10:51 μμ »
@grita, διάβασα καλά τι έγραψες.  Πράγματι η πράξη μπορεί να έχει τεράστια απόσταση από την θεωρία. Άλλο αυτό και άλλο να καταργούμε τα Παιδαγωγικά και την Διδακτική σαν επιστήμες και να τις βαφτίζουμε άχρηστες...
Έχω και εγώ εμπειρίες απο διάφορες καταστάσεις. Αλλά στο τέλος δεν γενίκευσα ακύρωνοντας τις βασικές αρχές της Διδακτικής.
Ακόμη φτιάχνω ένα σχέδιο μαθήματος πριν μπω στην τάξη. Μερικές φορές δεν πετυχαίνει. Κάνω διρθώσεις και ξαναπροσπαθώ. Τελικά βγαίνει
.

Ακριβώς....δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Σε 4 τμήματα ίδιας τάξης  δυο σχολείων χρειάστηκε για ένα γραμματικό φαινόμενο (ξένη γλώσσα) να ακολουθήσω διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας μερικές φορές αυτοσχεδιάζοντας. Οι τάξεις αποτελούνται από μαθητές διαφορετικού χαρακτήρα, διαφορετικού μαθησιακού επίπεδου, κλπ. Πολλές φορές η εμπειρία και η ψυχραιμία μας σώζουν, χωρίς φυσικά να καταργούμε την Παιδαγωγική και την Διδακτική επιστήμη.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3492 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:13:21 μμ »
Όλοι εσείς με το ΑΣΕΠ έχετε καταντήσει εμμονικοί. Λες κι όλα είναι μετρήσιμα, αριθμήσιμα, προσδιορίσιμα διά του ζυγού ακριβείας. Νιώθω όταν συζητώ μαζί σας φυλακισμένος μες σε τέσσερες τοίχους κι ασφυκτιώντας. Απωλέσθη ο φυσικός ορίζοντας της αβεβαιότητος κι εξοβελίσθη διά του εξακοντισμού η δημιουργική ασάφεια. Δεν πάμε έτσι μπροστά. Δεν προκόβουμε. Θα θερίσουμε δυστυχισμένες ανθρώπινες υπάρξεις ενηλίκων κι αγιάτρευτα παιδικά τραύματα.

Αποσυνδεδεμένος grita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3493 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:18:00 μμ »
Όλοι εσείς με το ΑΣΕΠ έχετε καταντήσει εμμονικοί. Λες κι όλα είναι μετρήσιμα, αριθμήσιμα, προσδιορίσιμα διά του ζυγού ακριβείας. Νιώθω όταν συζητώ μαζί σας φυλακισμένος μες σε τέσσερες τοίχους κι ασφυκτιώντας. Απωλέσθη ο φυσικός ορίζοντας της αβεβαιότητος κι εξοβελίσθη διά του εξακοντισμού η δημιουργική ασάφεια. Δεν πάμε έτσι μπροστά. Δεν προκόβουμε. Θα θερίσουμε δυστυχισμένες ανθρώπινες υπάρξεις ενηλίκων κι αγιάτρευτα παιδικά τραύματα.
Ακριβώς...Ξεφύγαμε από τον στόχο μας. Παιδαγωγοί είμαστε πάνω απ' όλα. Και η κατάρτισή μας στην παιδαγωγική επάρκεια έβγαλε από μέσα μας πράγματα. Δεν μπαίνουμε να δώσουμε ξερή γνώση. Θα τύχει και μέρες που τα παιδιά ή οι έφηβοι στη δική μου περίπτωση, θα έχουν ανάγκη από συμβουλή και καθοδήγηση σε κάποιο θέμα που τους απασχολεί. Εγώ τι θα τους πω δλδ; Έχω σχέδιο μαθήματος δεν μπορώ να παρεκλίνω;

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3494 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:24:23 μμ »
Απο οτι εχω καταλαβει και αυτοι με τον ΑΣΕΠ καταληγουν αργα η γρηγορα στο καφεδακι... ;D

κοιταξε ομως πως φαινομαστε στα ματια της κοινωνιας...συνολικα...

https://www.liberal.gr/arthro/227311/apopsi/stili-alatos/daskaloi-kopanatzides.html
Τα συμπεράσματα σου ειναι αυθαίρετα.
Προφανώς ούτε εσυ ούτε ο αρθρογράφος γνωρίζετε οτι μέχρι το 2002 οι εκλογές των αιρετών γινόντουσαν Σάββατο.  Αρχές του 2003 με αλλαγή του ΠΔ καθιερώθηκε η πρώτη εργάσιμη Τετάρτη του Νοεμβρίου για την διεξαγωγή των εκλογών που δεν ειναι συνδικαλιστικές φυσικά.


Όσο για τους γονείς που δεν είχαν που να αφήσουν τα παιδιά τους...τι λες να καταργήσουμε τις καλοκαιρινές διακοπές;
Η συλλογική ευθύνη ειναι γνώρισμα των απολυταρχικών καθεστώτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2018, 08:26:36 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3495 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:25:37 μμ »
Oταν δωσεις 3 φορες στον ΑΣΕΠ και πετυχεις...αλλα να μου πεις οτι  δεν ειναι "ολα μετρησιμα η αριθμησιμα".... 8)

Όλοι εσείς με το ΑΣΕΠ έχετε καταντήσει εμμονικοί. Λες κι όλα είναι μετρήσιμα, αριθμήσιμα, προσδιορίσιμα διά του ζυγού ακριβείας. Νιώθω όταν συζητώ μαζί σας φυλακισμένος μες σε τέσσερες τοίχους κι ασφυκτιώντας. Απωλέσθη ο φυσικός ορίζοντας της αβεβαιότητος κι εξοβελίσθη διά του εξακοντισμού η δημιουργική ασάφεια. Δεν πάμε έτσι μπροστά. Δεν προκόβουμε. Θα θερίσουμε δυστυχισμένες ανθρώπινες υπάρξεις ενηλίκων κι αγιάτρευτα παιδικά τραύματα.

Αποσυνδεδεμένος grita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3496 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:28:45 μμ »
Oταν δωσεις 3 φορες στον ΑΣΕΠ και πετυχεις...αλλα να μου πεις οτι  δεν ειναι "ολα μετρησιμα η αριθμησιμα".... 8)
Το "πετύχεις" πώς το προσδιορίζεις; Έπιασες τη βάση; Δεν αρίστευσες δλδ... Για να δώσεις 3 φορές...

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3497 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:41:45 μμ »
Ακριβώς....δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Σε 4 τμήματα ίδιας τάξης  δυο σχολείων χρειάστηκε για ένα γραμματικό φαινόμενο (ξένη γλώσσα) να ακολουθήσω διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας μερικές φορές αυτοσχεδιάζοντας. Οι τάξεις αποτελούνται από μαθητές διαφορετικού χαρακτήρα, διαφορετικού μαθησιακού επίπεδου, κλπ. Πολλές φορές η εμπειρία και η ψυχραιμία μας σώζουν, χωρίς φυσικά να καταργούμε την Παιδαγωγική και την Διδακτική επιστήμη.

Σωστά έπραξες! H διδασκαλία είναι η τέχνη του εφικτού!

Η σύγχρονη αντίληψη για τον τρόπο εργασίας ενός εκπαιδευτικού είναι ότι πρέπει να λειτουργεί ως ένας Μηχανικός!. Παρακάτω σου παραθέτω τον Charters που εισήγαγε την ιδέα.

Charters, W. (1948). Idea Men and Engineers in Education. The Educational Forum, 12(4), 399-406. http://dx.doi.org/10.1080/00131724809340359


Και μερικά μοντέλα:
Peterson, C. (2003). Bringing ADDIE to Life: Instructional Design at Its Best. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 12(3), 227-241. Norfolk, VA: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE).

Dick, W., Carey, L., & Carey, J. (2015). The systematic design of instruction (8th ed.). United States of America: Pearson Education.
---------------------------------------------------------------------------------

Πάντως η επιτυχία στον Γραπτό ΑΣΕΠ είναι αδιαπραγμάτευτη για κάποιον που θέλει να εισέλθει στην Εκπαίδευση. Πιστοποιεί ότι ο εκπαιδευτικός διαθέτει ένα ελάχιστο επίπεδο προσόντων.

Φυσικά θα πρέπει να μετρούν και τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα , προϋπηρεσία κτλ. καθώς και αφού προσληφθεί να Αξιολογείται ανα τακτά χρονικά διαστήματα (πχ 2 χρόνια)

--------------------------------------------
[Αυτά επειδή ο panos2 διαμαρτυρήθηκε ότι ρίξαμε το επίπεδο (δίκιο έχει ...)]


 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2018, 08:44:43 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3498 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:47:57 μμ »
@ mpi

Ουδεμία αντίρρηση...με μια μικρή μόνο παρατήρηση...η αξιολόγηση να βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια...για το καλό όλων...
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος t_p_m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 306
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3499 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 08:49:36 μμ »
Σωστά έπραξες! H διδασκαλία είναι η τέχνη του εφικτού!

Η σύγχρονη αντίληψη για τον τρόπο εργασίας ενός εκπαιδευτικού είναι ότι πρέπει να λειτουργεί ως ένας Μηχανικός!. Παρακάτω σου παραθέτω τον Charters που εισήγαγε την ιδέα.

Charters, W. (1948). Idea Men and Engineers in Education. The Educational Forum, 12(4), 399-406. http://dx.doi.org/10.1080/00131724809340359


Και μερικά μοντέλα:
Peterson, C. (2003). Bringing ADDIE to Life: Instructional Design at Its Best. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 12(3), 227-241. Norfolk, VA: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE).

Dick, W., Carey, L., & Carey, J. (2015). The systematic design of instruction (8th ed.). United States of America: Pearson Education.
---------------------------------------------------------------------------------

Πάντως η επιτυχία στον Γραπτό ΑΣΕΠ είναι αδιαπραγμάτευτη για κάποιον που θέλει να εισέλθει στην Εκπαίδευση. Πιστοποιεί ότι ο εκπαιδευτικός διαθέτει ένα ελάχιστο επίπεδο προσόντων.

Φυσικά θα πρέπει να μετρούν και τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα , προϋπηρεσία κτλ. καθώς και αφού προσληφθεί να Αξιολογείται ανα τακτά χρονικά διαστήματα (πχ 2 χρόνια)

--------------------------------------------
[Αυτά επειδή ο panos2 διαμαρτυρήθηκε ότι ρίξαμε το επίπεδο (δίκιο έχει ...)]

Το ελάχιστο επίπεδο προσόντων πιστοποιείται από το πτυχίο και από τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα που διαθέτει κανείς.
Με τον γραπτό απλά τζογάρεις τα χρόνια της προηγούμενης πορείας σου (ακαδημαϊκή και προϋπηρεσία).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 368
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.