0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδια το εξωδικο κοστιζει 200 ευρω (απο παλαιοτερη εμπειρια). Δεν θα βγει 50 ευρω το ατομο σε καμια περιπτωση. Σε δικη με 200 ατομα αντιδικους μας βγηκε 15 ευρω στον ιδιο δικηγορο.
Απορία (μιας και αναφέρθηκε κάτι πιο πάνω): πόσοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής έχουν βασικό τίτλο σπουδών Πληροφορικής; Ο ευρών αμειφθήσεται...
Άλλοι το έχουν κατεβάσει για να μην φαίνεται το βασικό πτυχίο τους:http://dide.ach.sch.gr/sympl-ait/στο κάτω μέρος εκεί που λέει Βιογραφικό:http://users.sch.gr/sympl-ait/sympl-ait_v1/cv.pdf
Όχι. Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό...Δεν ξέρω αν γνωρίζεις πώς γίνεται κάποιος (υποψήφιος) διδάκτορας στο ΕΑΠ. Κι αν δεις και το διδακτορικό του θα καταλάβεις: http://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/26260Από τα γνωστά διδακτορικά με Citation Index -> 0. Ας είναι καλά ο Θανάσης (που πήγε από το ένα ΕΑΠ στο άλλο).Τώρα, βέβαια, θα την έχουμε "σπάσει" στους συναδέλφους και θα μας πετάξουν οι διαχειριστές έξω από το νήμα. Μετά από αυτό ας το συνεχίσουμε σε ΠΜ.
υπάρχει κάτι το μεμπτό ;
Ναι υπάρχει. Δεν έχει βασικό πτυχίο πληροφορικής. Όσο και αν από την καλή του θέληση επιμορφώθηκε εις βάθος για να ανταποκριθεί στη δουλειά του, το βασικό του πτυχίο με το οποίο διορίστηκε δεν του εξασφάλιζε ότι θα μπορούσε πράγματι να ανταποκριθεί. Συνεπώς, μας εκθέτει και περνάει το λανθασμένο μήνυμα ότι ο οποιοσδήποτε με μία απλή επιμόρφωση μπορεί να αναλάβει να διδάσκει πληροφορική. Συμβάλλει στην απαξίωση των πτυχίων και του κλάδου μας.
Ένα μεταπτυχιακό και πολύ περισσότερο ένα διδακτορικό έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση, δεν μπορεί να καλύψει μία επιστήμη σφαιρικά και αυτός είναι ο λόγος που σε κανέναν κλάδο δεν μπορείς να μπεις με μεταπτυχιακό. Και εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να κάνουμε μεταπτυχιακό σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή της χώρας, π.χ. στο παιδαγωγικό. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κλάδο όμως, και να γίνουμε δάσκαλοι απλά με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Το να επιτρέπεται ειδικά για το δικό μας κλάδο και ειδικά για τα δικά μας μαθήματα συνιστά απαξίωση. Και αν δεχτούμε ότι, ναι, κάποιοι "μια χαρά την κάνουν τη δουλειά", δεχόμαστε ότι και ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει (π.χ. δάσκαλοί με Β΄επιπέδου).Η απαξίωση για εμένα ξεκινά από δύο πράγματα:1ον) ότι μπορούν να είναι στον κλάδο απόφοιτοι άλλων τμημάτων, εκτός πληροφορικής, και αναφέρομαι κυρίως στα σεμινάρια. Αυτό στον πολύ κόσμο που είναι άσχετος με του τι πρέπει να κάνουμε, περνάει το μήνυμα ότι "σιγά, word και excel διδάσκουν, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει". Το να είναι και οι σύμβουλοι μας μη πληροφορικοί είναι ακόμα χειρότερο.2ον) ότι τα τμήματα μας δεν προσφέρουν παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό περνάει το μήνυμα ότι δεν είμαστε επαρκείς για την εκπαίδευση, άρα ότι οι άλλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά μας καλύτερα από εμάς.Όλα τα υπόλοιπα για εμένα είναι αποτέλεσμα του ότι δεχτήκαμε αυτές τις δύο παράλογες αδικίες. Οι μόνιμοι δεν ασχολήθηκαν ποτέ γιατί διορίστηκαν εύκολα, αλλά εμείς οι αναπληρωτές έπρεπε να τα είχαμε καταλάβει αυτά χρόνια πριν και όχι να μετράμε απλά μόρια.Θεωρώ ότι το πρώτο που έπρεπε να έχουμε κάνει, θα ήταν να έχουμε υπερασπιστεί την αξία των πτυχίων μας και να έχουμε θωρακίσει τα εργασιακά μας δικαιώματα. Αλλά εμείς κοιτάζαμε ποιος θα απαξιώσει τον άλλο για να τον περάσει στον πίνακα (π.χ. "εγώ που ήμουνα πραγματικά έξυπνος έκανα τον κόπο και τις θυσίες και έκανα ασπαιτε ή μεταπτυχιακό, άρα εγώ είμαι κατάλληλος να διδάσκω ενώ εσύ όχι, άρα είναι πολύ λογικό να σε καπελώνω στον πίνακα"). Αν ανατρέξετε σε παλιότερες συζητήσεις μας εδώ μέσα αυτά θα βρείτε. Ακόμα και πριν λίγους μήνες έγινε η κορυφαία συζήτηση "εμείς οι αναπληρωτές έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση ενώ οι μόνιμοι όχι, άρα εμείς είμαστε κατάλληλοι να διδάσκουμε στα δημοτικά όπου είναι πιο μικρά τα παιδιά". Ορίστε τώρα που δίνει τη δυνατότητα στους δασκάλους να κάνουν το μάθημα μας και το αναλυτικό πρόγραμμα υποβιβάζεται για να είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες τους. Δεν θα πάρω τηλέφωνο στο υπουργείο να παρακαλέσω μπας και δώσει δέκα-είκοσι πιστώσεις παραπάνω (όπως είδα να δίνεται γραμμή στο fb), παρόλο που με ελάχιστες πιστώσεις παραπάνω θα μπορούσα να δουλέψω. Γιατί ξέρω ότι το πρόβλημα μου είναι ότι με έχουν απαξιώσει και ότι ακόμα και αν δουλέψω φέτος δεν θα δουλέψω του χρόνου ή του παραχρόνου. Η΄,για να είμαι ειλικρινής, μου φαίνεται γελοίο να διαμαρτυρηθώ για τις ώρες του πρότζεκτ, όταν πέρυσι λόγω της πίεσης των χημικών εξοστρακίστηκε η ΑΕΠΠ και φέτος μειώθηκαν σχεδόν στο μισό οι ώρες στο δημοτικό.Είμαστε απαξιωμένος κλάδος και γι' αυτό είμαστε εύκολος στόχος. Αυτό είναι το πρόβλημα μας και το έχουμε επιτρέψει εμείς εδώ και πολλά χρόνια.