0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδια το εξωδικο κοστιζει 200 ευρω (απο παλαιοτερη εμπειρια). Δεν θα βγει 50 ευρω το ατομο σε καμια περιπτωση. Σε δικη με 200 ατομα αντιδικους μας βγηκε 15 ευρω στον ιδιο δικηγορο.
Απορία (μιας και αναφέρθηκε κάτι πιο πάνω): πόσοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής έχουν βασικό τίτλο σπουδών Πληροφορικής; Ο ευρών αμειφθήσεται...
Άλλοι το έχουν κατεβάσει για να μην φαίνεται το βασικό πτυχίο τους:http://dide.ach.sch.gr/sympl-ait/στο κάτω μέρος εκεί που λέει
Όχι. Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό...Δεν ξέρω αν γνωρίζεις πώς γίνεται κάποιος (υποψήφιος) διδάκτορας στο ΕΑΠ. Κι αν δεις και το διδακτορικό του θα καταλάβεις: http://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/26260Από τα γνωστά διδακτορικά με Citation Index -> 0. Ας είναι καλά ο Θανάσης (που πήγε από το ένα ΕΑΠ στο άλλο).Τώρα, βέβαια, θα την έχουμε "σπάσει" στους συναδέλφους και θα μας πετάξουν οι διαχειριστές έξω από το νήμα. Μετά από αυτό ας το συνεχίσουμε σε ΠΜ.
υπάρχει κάτι το μεμπτό ;
Ναι υπάρχει. Δεν έχει βασικό πτυχίο πληροφορικής. Όσο και αν από την καλή του θέληση επιμορφώθηκε εις βάθος για να ανταποκριθεί στη δουλειά του, το βασικό του πτυχίο με το οποίο διορίστηκε δεν του εξασφάλιζε ότι θα μπορούσε πράγματι να ανταποκριθεί. Συνεπώς, μας εκθέτει και περνάει το λανθασμένο μήνυμα ότι ο οποιοσδήποτε με μία απλή επιμόρφωση μπορεί να αναλάβει να διδάσκει πληροφορική. Συμβάλλει στην απαξίωση των πτυχίων και του κλάδου μας.
Ένα μεταπτυχιακό και πολύ περισσότερο ένα διδακτορικό έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση, δεν μπορεί να καλύψει μία επιστήμη σφαιρικά και αυτός είναι ο λόγος που σε κανέναν κλάδο δεν μπορείς να μπεις με μεταπτυχιακό. Και εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να κάνουμε μεταπτυχιακό σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή της χώρας, π.χ. στο παιδαγωγικό. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κλάδο όμως, και να γίνουμε δάσκαλοι απλά με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Το να επιτρέπεται ειδικά για το δικό μας κλάδο και ειδικά για τα δικά μας μαθήματα συνιστά απαξίωση. Και αν δεχτούμε ότι, ναι, κάποιοι "μια χαρά την κάνουν τη δουλειά", δεχόμαστε ότι και ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει (π.χ. δάσκαλοί με