0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν θέλεις μια αξιολόγηση να πετύχει πρέπει να ξέρεις από που ξεκινάς, που θέλεις να φτάσεις, πως θα το κάνεις και πως θα το αξιολογήσεις αν έφτασες και πως θα το διατηρήσεις.Ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς μέσα σε διάστημα 15 εργασίμων να κάνουν αξιολόγηση στο σχολείο τους με μεθοδολογία που κανένας δεν τους έμανε και με καμία επιμόρφωση καθώς και καθοδήγηση από δ/ντη και σύμβουλο.επίσης κανένας δεν τους έχει ενημερώσει αν κάπου υστερούν ποιες διορθωτικές κινήσεις και με ποιους πόρους θα γίνουν.Θα ήθελα λοιπόν εσύ που όπως υποστηρίζεις είναι εύκολο να μου πεις πως μετράς την ποιότητα του σχολικού κλίματος. Π.χ. πες μου μεθόδους και καλές πρακτικές διαχείρισης συμπεριφοράς σε κεντρικό ΕΠΑΛ της Αθήνας ή διαμόρφωση μηχανισμών τακτικής και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς που επιλέγουν να είναι συνέχεια απών και έρχονται μόνο να διαμαρτυρηθούν αν το παιδί τους πήρε χαμηλότερο βαθμό από αυτό της γειτόνισσας σε κάποιο επαρχιακό σχολείο. Ενώ το σύστημα όπως αναφέρεις είναι αποστηθιστικό (του οποίου του προσάπτουμε πολλά κακά αλλά δυστυχώς και οι γονείς αλλά και τα παιδιά το υποστηρίζουν...) αλλά και εξεταστικοκεντρικό (αλήθεια σε ποιο ακριβώς σύστημα ποιας χώρας τα παιδιά δεν δίνουν εξετάσεις;;. Η κατάταξη με βάση τα κριτήρια της PISA πως βγαίνουν χωρίς εξετάσεις; μου ζητάει να χρησιμοποιώ ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης (λες και η κοινωνία αργότερα έχει ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης....) και να αξιοποιήσω τα δεδομένα για αναμόρφωση της διδασκαλίας. Ερώτηση λοιπόν αν η μισή τάξη αποδίδει για 18 και πάνω και η μισή για 5 και κάτω....τι φταίει ακριβώς και πως μπορούν αν ένα μάθημα είναι μονόωρο να γίνουν διαφορετικοί τρόποι διδασκαλίας όταν πρέπει να καλυφθεί συγκεκριμένη ύλη μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο....ΥΓ. Εγώ στις παραπάνω απαντήσεις έχω αποτύχει....εσύ ως εκπαιδευτικός με προσόντα φαντάζομαι κάνε μου ένα πλάνο εργασίας για τάξη των 30 μαθητών....το οποίο φυσικά να έχει μετρήσιμα αποτελέσματα και όχι να αποτελεί αντιγραφή κάποιας διεθνής ή ελληνικής έρευνας...Και επειδή πιθανόν να μου δώσεις την κλασσική απάντηση έξω πως το κάνουν...θα σου απαντήσω...έξω έχουν ένα σύστημα εκπαίδευσης που δεν αλλάζει κάθε 1,5χρόνο, επενδύουν ένα σωρό λεφτά στην εφαρμοσμένη εκαπιδευτική έρευνα, αφήνουν τα σχολεία να παίρνουν τις αποφάσεις σε τοπικό επίπεδο και να διαχειρίζονται τους προυπολογισμούς τους και κυρίως κουλτούρα συνεργασίας....εδώ όλοι είμαστε ξερόλες και στην ουσία μια φούσκα....ΥΓ. Και κάτι τελευταίο...όπως είπες είσαι της ειδικής αγωγής και η εμπειρία σου φαντάζομαι είναι ατομική υποστήριξη εντός τάξης και διάβασμα το πολύ δύο παιδιών στο σπίτι σου...Εγώ λοιπόν έχω 150 μαθητές σε Λύκειο και άλλους τόσους σε Γυμνασιο και το κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα, στύλ μάθησης και εγώ πρέπει να φτιάξω μάθημα που να τα ικανοποιώ όλα αυτά μέσα σε 45 λεπτά...και επειδή μου τα έχουν κάνει τσουρέκια πολλοί "επιμορφωτές" όταν τους ζήτησα στα άπειρα σεμινάρια πως γίνεται να κάνεις διαχείριση προβληματων ομαδικής συμπεριφοράς ή αδιαφορίας σε εφήβους και όχι μεμονομένα σε παιδιά ή νήπια (στα οποία αναφέρεται η βιβλιογραφία της παιδαγωγικής που διδάσκεται ακόμα στα Πανεπιστήμια) καθώς και πως μπορείς να δαχειριστείς φαινόμενα σεξουαλικής, λεκτικής βίας, καταχρήσεων πάσης φύσεως, κυβερνοεκφοβισμού και παιδιά διαλυμένων οικογενειών μας είπαν γι αυτό κάνουμε τα σεμινάρια να μάθουμε πρακτικές από εσάς...(α ξέχασα ανάμεσα τους ήταν και πολλοί κάτοχοι Phd που την σχολική τάξη την γνώριζαν μέσα από διαφάνειες κάποιας παρουσίασης που αναφερόταν σε μελέτες πριν 20-30 χρόνων) κατάλαβα ότι από αμπελοφιλοσόφους έχουμε άφθονους σε αυτήν την χώρα...Ελπίζω να τα καταφέρεις καλύτερα από εμένα που πίστευα πως θα τα καταφέρω καλύτερα από άλλους...ΚΑλό μεσημέρι...
αγαπητε guesteacher εφοσον αυτο το επαγγελμα διαλεξες να υπηρετεις ,που αναφερεται ως επι το πλειστον στο κοινωνικο καλο ,αυτο θεωρω ειναι και η υποχρεωση σου να συνεχισεις να κανεις,ασχετα αν ξαφνικα εχει αρχισει να μεταβαλλεται..ειναι κι αυτο μεσα στους ορους του ..το τι κανω εγω με τα 2 παιδια μου φανταζομαι οτι το κανουν ολοι οι γονεις στο μετρο του δυνατου, εν κατακλειδι δεν με ενδιαφερει τι κανουν ..εξω ..εγω κι εσυ ειμαστε εδω μεσα ...σου αντευχομαι καλο μεσημερι και καλη δυναμη στο εργο σου.
γραφω εδω μεσα ως ελευθερη πολιτης στα πλαισια μιας δημοκρατικης συζητησης ενος forum που αφηνει να ακουστουν ολες οι γνωμες και να γινουν αφετηρια προβληματισμων και αυτοδιορθωσης του καθενος που συμμετεχει ..αγαπητε guesteacher οχι δεν θελω να διοριστω ,γιατι εργαζομαι στον ιδιωτικο τομεα κι εχω συνηθησει να με αξιολογουν για τη δουλεια μου..φροντισε να κανεις το ιδιο
αφου οι αποψεις pd ταυτίζονται με τις αποψεις και τις θεσεις των εκπαιδευτικών γιατι καταλήγουμε να εριζουμε?
@victoryhopeΕΑΠ μου μυρίζει...