0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας κάνουν έναν δειγματοληπτικό έλεγχο σε κάποια σχολεία για να διαπιστώσουν το ποσοστό παρουσίας των εκπαιδευτικών στη θέση τους (που αγγίζει το 100%, είναι σπανιότατη περίπτωση εκπαιδευτικός να λείπει από την τάξη του ενώ έχει μάθημα) και ας κάνουν το ίδιο στα γραφεία των αξιολογητών. Αν προσεγγίσουν έστω και στο μισό το ποσοστό των εκπαιδευτικών, εγώ θα δεχτώ να με αξιολογήσουν αυτοί οι άνθρωποι.
Μάρκο θα ήθελα να μου το εξηγήσεις, γιατί είναι ατυχές το παράδειγμα.
Γιατί, κατά την γνωμη μου, δεν αποτελει κριτήριο η παρουσια του εκπαιδευτικου στην ταξη, μιας και είναι τετοια η φυση του επαγγέλματος.Το θεωρουν δηλαδή δεδομενο. Ο ιδιος, μάλιστα, λες πως δεν μπορει να κανει διαφορετικά. Ξερω πως εχεις κατά νου δεκάδες αλλα παραδείγματα που σιγουρα είναι πιο σταθερα Επειτα, το ότι δεν μπορει να απουσιαζει δεν σημαινει και πως κανει και σωστά το μαθημα του 9κυριως για να μη πω αποκλειστικα, μιλαω για την β/βαθμια). Η φυσικη παρουσια δεν σημαινει και πολλά. Οποιοσδήποτε μπορει σωματι να είναι στην θεση του αλλα δουλεια να μην παραγει.Δεν ξερω αν σου δινω να καταλάβεις τι εννοουσα
Συνάδελφοι φέτος οι αναπληρωτές εντάσσονται στην αυτοαξιολόγηση;