0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γνωρίζουμε άραγε τι συμβαίνει στα τμήματα που έκλεισαν; Ας πούνε κλείνει το Α1. υποτίθεται παρέχεται τηλεκπαίδευση. Πότε; την ώρα που θα είχαμε μάθημα από χώρο του σχολείου; Αν δεν υπάρχει υποδομή; Έχουν στείλει το λίνο για ενεργοποίηση του webex? δεν έχω δει κάτι. Άρα είναι σχολεία κλειστά κ το υπουργείο δεν προσφέρει τίποτα;
Αν λείπει τμήμα ή μαθητής σε κάποιο τμήμα, μπαίνει υπολογιστής με σύνδεση στην αντίστοιχη αίθουσα και μπαίνει ο καθηγητής με τους δικούς του κωδικούς. Φαντάζομαι ότι το υπουργείο εξασφάλισε ότι αυτό είναι νόμιμο όσον αφορά στα προσωπικά δεδομένα μαθητών και καθηγητών.
Ειλικρινά απορώ που το πρόβλημα ορισμένων ακόμη είναι η ανύπαρκτη τεχνική υποδομή. Βάζω την ανακοίνωση της Δ.Ο.Ε.16 Σεπτεμβρίου 2020Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζοντας το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που πραγματικά στηρίζουν όλους τους μαθητές τους στην εξαιρετικά δύσκολη συνθήκη της πανδημίας και ότι είναι αυτοί που θα συνεχίσουν να το πράττουν ενισχύοντας τον αγώνα της μάθησης τόσο των μαθητών εκείνων που φοιτούν, δια ζώσης, καθημερινά στο σχολείο όσο και αυτών που εξαιτίας της ένταξής τους σε ευπαθείς ομάδες αναγκάζονται να απουσιάζουν συμμετέχοντας στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή σε κατ’ οίκον μορφές διδασκαλίας, δηλώνει την ξεκάθαρη αντίθεσή του στον τρόπο με τον οποίο το Υ.ΠΑΙ.Θ. μεθοδεύει την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχοντας αναδείξει τα τεράστια παιδαγωγικά ζητήματα που δημιουργεί η ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων μέσα από τη σχολική αίθουσα και έχοντας πλήρως δικαιωθεί στις θέσεις του από την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, δηλώνει ότι δεν θα επιτρέψει τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων και θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε οι αίθουσες των σχολείων να μην μετατραπούν σε «τηλεοπτικά στούντιο», αφυδατώνοντας την εκπαιδευτική πράξη και «εκθέτοντας» τους μαθητές σε διαδικασίες που μετατρέπουν σε δημόσια τα προσωπικά τους δεδομένα, τις τυχόν μαθησιακές δυσκολίες και τις αυθόρμητες συμπεριφορές τους.Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια υλοποίησης της ζωντανής αναμετάδοσης μαθημάτων από τη σχολική αίθουσα και να αναμένουν το σχετικό πρακτικό που θα αποστείλει άμεσα το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε η στάση του κλάδου να είναι ενιαία και δυναμική.Πηγή: http://doe.gr/%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%85-%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%83%cf%8d%ce%b3%cf%87%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%b7/
Εντάξει μας έπεισες τώρα... Δηλ οποίος μιλάει για βαρέα μέταλλα στα εμβόλια και για μη ύπαρξη β κύματος πανδημίας δεν είναι επιστήμονας; Ωραία επιχειρήματα. Εσύ θες επιστήμη κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της νέας πολιτικής ορθότητας. Δεν δέχεστε αντίλογο. Όμως ο αντίλογος παρ όλο που φιμωνεται στα συστημικά ΜΜΕ έχει επικρατήσει ....Άραγε η επιτροπή που εισηγήθηκε υποχρεωτική μάσκα στα σχολεία έχει κάποιον λοιμωξιολογο; Όχι! Κανένας λοιμωξιολογος δεν τολμάει να βάλει την υπογραφή του... Γιατί σε λίγο καιρό μπορεί να αλλάξουν γνωμοη οι "αλαθητοι " ειδικοί ...Ελπίζω να μην βρίσκεις τις "πληροφορίες" σου από το αδρως χρηματοδοτούμενο site https://www.ellinikahoaxes.gr/ ... Το οποίο έχει πολλές καταγγελίες για διασπορά ψευδών πληροφοριών... https://www.armyvoice.gr/2020/07/%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B1-ellinika-hoaxes-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82/
ΒΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ, Καθηγητής Μικροβιολογίας, Τμήμα Πολιτικών Δημόσιας Υγείας ΠΑΔΑ. ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Λοιμώξεων. ΓΙΑΜΑΡΕΛΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, Ομότιμη Καθηγήτρια Παθολογίας ΕΚΠΑ, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Χημειοθεραπείας. ΓΩΓΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος, Καθηγητής Παθολογίας Ιατρικού Τμήματος Παν/μίου Πατρών. ΔΑΪΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Ομότιμος Καθηγητής Παθολογίας Λοιμώξεων ΕΚΠΑ. ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, Πρόεδρος Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου. ΖΑΟΥΤΗΣ ΘΕΟΚΛΗΣ, Καθηγητής Παιδιατρικής & Επιδημιολογίας – University of Pennsylvania – School of Medicine. ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, Νοσηλεύτρια Επιτήρησης Λοιμώξεων Γ.Ν.Ε. «ΘΡΙΑΣΙΟ». ΛΑΓΙΟΥ ΠΑΓΩΝΑ, Παθολόγος, Καθηγήτρια Υγιεινής & Επιδημιολογίας Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, Πρόσεδρη Καθηγήτρια Επιδημιολογίας Παν/μίου Harvard, ΗΠΑ. ΛΑΖΑΝΑΣ ΜΑΡΙΟΣ, Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης & Αντιμετώπισης του AIDS. ΛΟΥΡΙΔΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ, Παιδίατρος-Λοιμωξιολόγος, Δ/ντρια ΕΣΥ – Α΄ Παιδιατρική Κλινική Γ.Ν.Π. «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ». ΜΑΓΙΟΡΚΙΝΗΣ ΓΚΙΚΑΣ, Καθηγητής, Τμήμα Υγιεινής & Επιδημιολογίας Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ – Ομάδα Εργασίας με αντικείμενο την επισκόπηση των επιστημονικών δεδομένων και των εξελίξεων της επιδημίας του κορονοϊού 2019-nCoV. ΜΕΝΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, Διευθυντής Μικροβιολογικού Εργαστηρίου Ε.Ι. PASTEUR. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, Καθηγητής Δημόσιας Υγείας ΠΑΔΑ (πρώην ΕΣΔΥ.) ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, Καθηγήτρια Γ΄ Παιδιατρικής, Γ.Ν.Θ. «ΑΤΤΙΚΟΝ». ΠΑΠΠΑ – ΚΟΝΙΔΑΡΗ ΆΝΝΑ, Καθηγήτρια ΑΠΘ, Διευθύντρια Α΄ Εργαστηρίου Μικροβιολογίας, Εθνικό Κέντρο Αναφοράς Αρμποϊών & Αιμορραγικών Πυρετών. ΣΑΡΟΓΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος, Ομότιμος Καθηγητής Παθολογίας Ανωτάτης Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ, τέως Πρόεδρος ΚΕΕΛΠΝΟ. ΣΥΨΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Καθηγητής Παθολογικής Φυσιολογίας Λοιμώξεων ΕΚΠΑ. ΤΟΛΟΥΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Υποπτέραρχος, Διευθυντής Υγειονομικού ΓΕΕΘΑ. ΤΣΑΚΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, Καθηγητής Μικροβιολογίας, Διευθυντής Εργαστηρίου Μικροβιολογίας Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, Αντιπρύτανης ΕΚΠΑ. ΤΣΙΟΔΡΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ, Καθηγητής Ιατρικής ΕΚΠΑ - ΓΝΑ ΑΤΤΙΚΟΝ, Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος. ΤΣΟΛΙΑ ΜΑΡΙΑ, Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας ΕΚΠΑ. ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, Υποπτέραρχος, Λοιμωξιολόγος, Διευθυντής Υγειονομικού Πολεμικής Αεροπορίας. ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ, Καθηγητής Υγιεινής & Επιδημιολογίας, Τμήμα ιατρικής, Παν/μιο Θεσσαλίας. ΚΟΤΑΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Εντατικής Θεραπείας. ZΑΚΥΝΘΙΝΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, Πρόεδρος Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας. ΣΥΨΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ –ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (ΒΑΝΑ), Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιδημιολογίας και Ιατρικής Στατιστικής στο Εργαστήριο Υγιεινής, Επιδημιολογίας και Ιατρικής Στατιστικής της Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής Επιδημιολογίας –Προληπτικής Ιατρικής, Εργαστήριο Υγιεινής Επιδημιολογίας και Ιατρικής Στατιστικής, Ιατρική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. ΓΚΙΚΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ, Καθηγητής Εσωτερικής Παθολογίας Μολυσματικών Ασθενειών, Πρόεδρος Ενδονοσοκομειακών Λοιμώξεων, Πανεπιστήμιο Κρήτης. ΘΗΡΑΙΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, Διευθυντής Κέντρου Υγείας Βάρης. ΜΑΡΙΟΛΗΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ, Διευθυντής Κέντρου Υγείας Αρεόπολης.
Σύμφωνα με νέο πρωτόκολλο αφήνεται να εννοηθεί ότι το κλείσιμο τμήματος δεν είναι αυτονόητο, θα αποφασίζεται κατ εκτίμηση των συνθηκών....Θα ενημερώνονται όμως οι γονείς των συμμαθητών του κρούσματος.σαν να λενε, αν δεν θετε μη στείλετε τα παιδιά σας, εμείς δεν γουστάρουμε να βλέπουμε κλειστά σχολεία ή τμήματα. Ο καθηγητής που θα αρρωστήσει λογικά θα εργάζεται κ άρρωστος κ αν δεν θέλουν οι μαθητες, ας μην έρθουν. Συζητάμε ακόμα αν η μάσκα θα μας κάνει κακό;;;;
Λίγα λόγια για τους ψευδοεπιστήμονες που προαναφέρθηκαν από κάτι σπουργίτια παραπάνω:1) Stefano Montanari (προσπερνώ τον τίτλο νανοπαθολογίας..) διάσημος για.. τις "έρευνές" του κατά των παιδικών εμβολίων (ακόμα ψάχνει για βαρέα μέταλλα), άκρως επικίνδυνες οι απόψεις του!2) Atanas Mangarov αγνώστων λοιπών στοιχείων, πλην του γεγονότος ότι πριν λίγο καιρό αμφισβητούσε ότι θα υπάρξει 2ο κύμα επιδημίας covid-19.3) Dr Hoffman αγνώστων λοιπών στοιχείων (ούτε όνομα, ούτε ειδικότητα, ούτε άλλα γνωστά στοιχεία).4) Giulio Tarro είχε κατηγορηθεί στο παρελθόν στη χώρα του για.. κατοχή ψευδοτίτλων σε ανύπαρκτους οργανισμούς κλπ., καθώς και εμπνευστής ψευτοθεραπείας. Ψάξτε το!5) Harvey Schonwald ουρολόγος (δεν περιγράφω άλλο!!!)Όσο για αυτό το "συνέδριο", η ιστοσελίδα των διοργανωτών αυτού του webinar είναι η εξής:http://www.eoeresearch.org/covid19/Μέσα από την παραπάνω ιστοσελίδα, όπου δεν είναι κατανοητό ποιοι είναι*, βλέπουμε και το εξής:http://www.eoeresearch.org/projectall-top-secrets/The truth is out there... * Εδώ μπορούμε να δούμε και τους.. εγκεφάλους πίσω από αυτή την ιστοσελίδα:http://www.eoeresearch.org/about-us/
Εγώ περιμένω να σκάσει βόμβα με τις καραντίνες. Οι συνάδελφοι που κινούνται σε πολλά τμήματα σε διάφορα σχολεία, ενδέχεται να έρθουν σε επαφή πολλές φορές με κρούσματα, άρα παίζει και να βγάλουν το χειμώνα σε διαδοχικές καραντίνες 14 ημερών.