*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1961251 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος intemperanta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 217
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8988 στις: Απρίλιος 05, 2010, 07:14:48 μμ »
να κανω και εγω μια ερωτηση:
υπαρχει μηπως καποια ενημερωση για το ποτε θα γινει ο επομενος ΑΣΕΠ;
εχει πει κατι σχετικο η υπουργος η το ΑΣΕΠ; γιατι τα φροντιστηρια λενε διαφορα, αλλα ποιος τα πιστευει..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:07:45 »

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8989 στις: Απρίλιος 05, 2010, 07:16:20 μμ »
να κανω και εγω μια ερωτηση:
υπαρχει μηπως καποια ενημερωση για το ποτε θα γινει ο επομενος ΑΣΕΠ;
εχει πει κατι σχετικο η υπουργος η το ΑΣΕΠ; γιατι τα φροντιστηρια λενε διαφορα, αλλα ποιος τα πιστευει..

ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8990 στις: Απρίλιος 05, 2010, 07:26:52 μμ »
Διαβάζεις καθόλου ή μόνο γράφεις?
έλα ρε σύ, στο διαδίκτυο δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα, μα πως κάνεις έτσι!
εεεε ? ! ?

θέλω να πω, πως το κείμενο του geochem δεν είναι δικό του, είναι copy paste από άλλο φόρουμ

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8991 στις: Απρίλιος 05, 2010, 07:30:21 μμ »
http://alfavita.gr/ank_b/ank5_4_10_0329.php
Δεν καταπίνονται κυρία υπουργέ όσο και αν προσπαθείτε
 
Πέρασαν περίπου έξι μήνες από τις πρώτες εξαγγελίες της υπουργού παιδείας σχετικά με τις αλλαγές που επρόκειτο να συμβούν στο χώρο της εκπαίδευσης.

Χρησιμοποιώντας ανούσια και γενικόλογα συνθήματα όπως, «πρώτα ο μαθητής», «καρδιά του σχολείου ο εκπαιδευτικός», «νέο σχολείο» κλπ προσπάθησε να χαϊδέψει τα αυτιά των γονιών, των μαθητών, των εκπαιδευτικών και της κοινής γνώμης.

Τι σημαίνουν τα παραπάνω συνθήματα;

-Ότι οι μαθητές θα φοιτούν σε σύγχρονα σχολεία που δεν θα κινδυνεύουν να γκρεμιστούν, που δεν θα είναι κοντέινερ προορισμένα να στεγάσουν σεισμόπληκτους, που θα έχουν εξοπλισμένα εργαστήρια στα οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές και όχι εργαστήρια-ντουλάπες όπως συμβαίνει δυστυχώς σε πολλά σχολεία; Ή μήπως σημαίνει κάτι άλλο;

-Ότι οι μαθητές θα έχουν όλους τους καθηγητές στην ώρα τους και για ολόκληρη τη σχολική χρονιά, όλα τα βιβλία στην ώρα τους χωρίς να γίνονται διακρίσεις σε «καλά» και «καλύτερα» σχολεία αναλόγως την περιοχή στην οποία βρίσκονται; Ή μήπως σημαίνει κάτι άλλο;

-Ότι οι μαθητές δεν θα στριμώχνονται σε τριαντάρια τμήματα, ότι θα ξεκινούν την ενισχυτική και πρόσθετη διδασκαλία με την έναρξη των μαθημάτων ώστε να μην καταφεύγουν σε φροντιστήρια; Ή μήπως σημαίνει κάτι άλλο;

-Ότι οι εκπαιδευτικοί θα είναι πλήρως καταρτισμένοι, με ηθικό ανεβασμένο που θα μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς με το μισθό τους χωρίς να χρειάζεται να κάνουν και δεύτερη δουλειά για να τα φέρουν βόλτα; Ή μήπως σημαίνει κάτι άλλο;

Ας καινοτομήσετε αξιοποιώντας τα χρήματα από τα διάφορα «ευρωπαϊκά πακέτα» για την αναβάθμιση της λειτουργίας των σχολείων και όχι για βραβεύσεις και φιέστες οι οποίες το μόνο που κάνουν είναι να διαχωρίζουν τους εκπαιδευτικούς σε καλούς και κακούς.

Ας ξοδέψετε τα χρήματα από τα διάφορα ΕΣΠΑ για να μπορούν να μαθαίνουν γράμματα όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς ακόμη και όσα είναι «παιδιά ενός κατώτερου θεού» και όχι σε αγορές διαδραστικών πινάκων ή ηλεκτρονικών υπολογιστών, όπως έγινε με τους προκατόχους σας, μόνο και μόνο για να κερδίζουν κάποιες επιχειρήσεις (πρόσφατα υπήρξαν δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία υπάρχει δυνατότητα να κατασκευαστούν διαδραστικοί πίνακες με πολύ μικρό κόστος).Αν τα χρήματα αυτά δίνονται για να κερδίζουν κάποιες επιχειρήσεις και όχι για να βελτιώνεται η ζωή των απλών ανθρώπων τότε να μας το πουν ξεκάθαρα γιατί αλλιώς τα διαφημίζουν.

Βαφτίζετε την πληροφόρηση ως γνώση θεωρώντας ότι κάποιος μαθαίνει τόσο καλύτερα όσο περισσότερες πληροφορίες συλλέξει (γιʼαυτό επικαλείστε το ίντερνετ) λες και δεν χρειάζεται η σύνδεση των πληροφοριών ούτε η γνώση των αρχών και νόμων που τις διέπουν.

Έχετε καταφέρει να σπείρετε τη διχόνοια ανάμεσα στους αδιόριστους εκπαιδευτικούς αναγγέλλοντας δραματική μείωση των διορισμών προκαλώντας ανασφάλεια σε χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι αρχίζουν να βλέπουν το συνάδελφό τους ως αντίπαλο και όχι ως συνοδοιπόρο. Λέτε χωρίς ντροπή στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που περίμεναν να διοριστούν φέτος ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί.Το ίδιο ανακοινώνετε σε όσους βρίσκονται στους πίνακες (30μηνο, ενιαίος πίνακας, 24μηνο) και περίμεναν άμεσα διορισμό.

Με τον τρόπο αυτό δείχνετε έλλειψη σεβασμού σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς που περίμεναν με τον έναν ή τον άλλον από τους υπάρχοντες τρόπους να διοριστούν, τους μετατρέπετε σε ζητιάνους μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο,τους απαξιώνετε και μετά τους στέλνετε να διδάξουν.Με τι ψυχή,με τι ηθικό;

Παίζετε έτσι με τους μαθητές που είναι το μέλλον και η ελπίδα της χώρας μας, παίζετε με την αγωνία των γονιών που βλέπουν να πειραματίζεστε άσχημα στις πλάτες των παιδιών τους.

Επιστρατεύετε άσχετους δημοσιογράφους για να δίνετε συνεντεύξεις με ανώδυνες και στημένες ερωτήσεις και να διαρρέετε σιγά-σιγά αυτά που εσείς θέλετε ενώ ταυτόχρονα πληροφορείτε τους θεσμικούς συνομιλητές σας (ενώσεις,ομοσπονδίες,συλλόγους κλπ) για τις προθέσεις σας. Οι τελευταίοι θα έπρεπε να βρίσκονται διαμαρτυρόμενοι έξω από το υπουργείο και όχι να περιφέρονται στους διαδρόμους του υπουργείου ζητώντας συνάντηση με ¨υπουργικά στελέχη και παράγοντες¨ παζαρεύοντας το ποιοι και με ποιον τρόπο θα θυσιαστούν στο βωμό της «κρίσης».Οι αγώνες δίνονται και κερδίζονται μόνο στους δρόμους και όχι στους διαδρόμους.

Όμως δυστυχώς για σας δεν μπορούμε να τα καταπιούμε όλα τα παραπάνω. Καταλάβαμε και τις προθέσεις σας και τις πρακτικές σας. Σύντομα έρχεται η απάντηση και θα είναι μαζική. Μπορεί για την ώρα να περιμένουμε αλλά έχουμε πολύ δυνατή μνήμη. Οι άνθρωποι δεν ξεχνούν ποτέ αυτούς που σκοτώνουν την αξιοπρέπειά τους και παίζουν με τις ζωές τους.

Με εκτίμηση

Χρήστος Κυργιάκης: φυσικός
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:07:45 »

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8992 στις: Απρίλιος 05, 2010, 07:46:19 μμ »
τόσο καιρό που συμβαίνουν όλες αυτές οι αδικίες με αυτό το άθλιο σύστημα διορισμών κανείς δεν μιλούσε γιατί πίστευε ότι με κάποιο παραθυράκι θα καταφέρει να διοριστεί.
και ξέρεις κάτι; για να βολευτούν κάποιοι με οποιοδήποτε τρόπο υπονόμευσαν το μέλλον εκατοντάδων άλλων συναδέλφων
Για λόγους που σχετίζονται με το στρεβλό σύστημα των αποσπάσεων, μια από τις ειδικότητες στην οποία συναντάμε πολλούς εκπαιδευτικούς με συσσωρευμένη προϋπηρεσία είναι ο κλάδος Φυσικής Αγωγής. Οι πραγματικές οργανικές ανάγκες των σχολείων σε γυμναστές είναι μηδενικές (στην πραγματικότητα υπάρχει πλεόνασμα), όμως λόγω των πολλών αποσπάσεων δημιουργούνται κενά που καλύπτονται από αναπληρωτές. Εξαιτίας όμως της υπερπληθώρας των μονίμων, άλλο που δεν υπηρετούν στα σχολεία, το ΑΣΕΠ προκηρύσσει λίγες θέσεις γυμναστών. Για την ακρίβεια, στον προηγούμενο διαγωνισμό είχε προκηρύξει μόλις 72 θέσεις. Οι διοριστέοι του διαγωνισμού απορροφούνται κατά τη διάρκεια δύο σχολικών ετών, οπότε το 2008 έπρεπε να διοριστούν μέσω ΑΣΕΠ 36 γυμναστές. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στο 60% των προσλήψεων, οπότε, για να συμπληρωθεί το 100%, έπρεπε να διοριστούν άλλοι 24 γυμναστές μέσω του πίνακα αναπληρωτών με προϋπηρεσία. Σε αυτό όμως το νούμερο, (36+24=60), έπρεπε να προστεθούν και οι εγγεγραμμένοι στους πίνακες 24μηνου και 30μηνου. Ξέρετε πόσοι ήταν αυτοί; Γύρω στους 650! Έτσι, το 2008 προσλήφθηκαν περί τους 700 γυμναστές, εκ των οποίων μόλις 36 μέσω ΑΣΕΠ, οι οποίοι, βάσει του νόμου (και των νέων μαθηματικών) αντιστοιχούν στο 60% του συνόλου των διοριστέων. Οι αντίστοιχες οργανικές θέσεις είναι βέβαια ελάχιστες, αν όχι εντελώς ανύπαρκτες.


Για αυτές τις αθλιότητες κανείς δεν μιλούσε όλοι γαργάρα.όλες οι φούσκες κάποια στιγμή σκάνε.όταν όμως σκάσουν τότε αρχίζουν όλοι και τρέχουν
Είπαμε να υπάρξει εξορθολογισμός του συστήματος και αλλαγές σε όλα. Όμως όσοι είμαστε παγιδευμένοι σε μια διαδικασία που ίσχυσε πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεφύγουμε με όσο πιο ανώδυνο τρόπο. Γιατί δεν φέρουμε ευθύνη για όλο αυτό.
Είναι αδικία να μας φορτώσουν όλες τις στρεβλώσεις που οι πολιτικοί κυρίως επέτρεψαν και άφησαν να γιγαντωθούν αλλά και κάποιοι από τους εκπαιδευτικούς που συμπράξαν. Όσοι είναι άσχετοι με όλο αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί να λειτουργήσουν σαν εξιλαστήρια θύματα.
Οι ευθύνες να αποδοθούν εκεί που πρέπει. Και να υπάρξει, έστω για μία φορά, τιμωρία για όσους βρήκαν την εκπαίδευση ξέφραγο αμπέλι.
Να αποδοθούν ευθύνες σε αυτούς που αποσπούσαν χωρίς λόγο με παρεμβάσεις αυθαίρετες καθώς και όσοι εκπαιδευτικοί αποδεδειγμένα φταίνε να σηκώσουν για πρώτη έστω φορά το μερίδιο του δικού τους φταιξίματος.
Δεν μπορεί να αφήνεις τόσους ανθρώπους έκθετους μόνο και μόνο γιατί μια αντιδημοκρατική μορφή ασυλίας αφορά τους πολιτικούς ,τους μόνιμους ή τους αρεστούς  ενώ οι έκτακτοι είναι β διαλογής πολίτες.
Να μάθουν όλοι για μια φορά να συνεργάζονται με το σύνολο των εκπαιδευτικών και σε αυτό να απευθύνονται και όχι  με επιμέρους μεταβαλλόμενα υποσύνολα για μικροπολιτικούς λόγους…

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8993 στις: Απρίλιος 05, 2010, 07:59:37 μμ »
geochem έχεις δίκιο!
Θα πρέπει αφού διοριστείς και γίνεις μόνιμος και κάνεις οικογένεια...
1ο Να καταργηθεί η μονιμότητα και να κρατάμε όσους χρειαζόμαστε κάθε έτος γιατί έτσι γίνεται και σε κάθε εργοστάσιο και σε κάθε άλλο πτυχιούχο.
2ο Να καταργηθεί η οργανική και να πηγαίνεις όπου έχει ανάγκη η υπηρεσία κάθε έτος γιατί έτσι κάνει κάθε αλυσίδα που σέβεται τον εαυτό της.
3ο Αν δεν σου αρέσει, να απολύεσαι και να μην παίρνεις αποζημίωση γιατί έτσι κάνει κάθε πολυεθνική εταιρία που ενοικιάζει εργαζόμενους.
4ο  Να συνεχίζουν όλοι οι εργαζόμενοι να μιλάνε για το τι πρέπει να χάσουν όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι ...για να πάει μπροστά η χώρα!
5ο Αφού απολυθείς να πάρεις δάνειο και να  δώσεις 200.000 ευρώ να αγοράσεις ταξί και την επόμενη μέρα να αξίζει 10.000 γιατί έτσι ξύπνησε ο υπουργός.

Κάποιος είπε ότι
"ότι εύχεσαι ο Θεός είναι καλός και θα στο δώσει...εσύ απλά πρόσεχε τι ευχεσαι "

Πολλά +++++++++++ αν και θα στεναχωρήσεις τον φίλτατο teogan, που αν και φυσικός που δεν έχει διδαχτεί κανένα μάθημα παιδαγωγικής , καταδέχεται να καταλαμβάνει θέση στο δημόσιο σχολείο κι επιπλέον να διορθώνει και τα ορθογραφικά λάθη των άλλων.

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8994 στις: Απρίλιος 05, 2010, 08:03:21 μμ »
Δεν αμφιβάλλω πως στον χώρο του Πανεπιστημίου υπάρχουν και λαμπροί επιστήμονες και άνθρωποι, αλλά η πλειοψηφία τους είναι άτομα με ελάχιστα προσόντα που προωθήθηκαν λόγω γνωστών. Αμφιβάλλεις γι'αυτό;;;

Στο φιλικό μου περιβάλλον υπάρχει ένα άτομο που "κατάφερε" το 2008 να ενταχθεί στην πανεπιστημιακή κοινότητα.
Το συγκεκριμένο πρόσωπο έχει διδακτορικό,αλλά πριν γίνει λέκτορας δεν ανήκε σε καμία ερευνητική ομάδα και δεν είχε ούτε μια ώρα προϋπηρεσίας,πουθενά-μάλιστα θεωρούσε υποτιμητικό να παραδώσει ιδιαίτερα μαθήματα.
Ας είναι καλά οι γονείς του,οι γνωριμίες τους και το απίστευτο τρέξιμο που έριξαν,προκειμένου να αποκατασταθεί το παιδί τους.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος margarita23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8995 στις: Απρίλιος 05, 2010, 08:34:29 μμ »
Θα μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει πότε βγαίνει η ύλη για τον ΑΣΕΠ; Δε θα έπρεπε να είχε ανακοινωθεί; Ή θα μας πουν ότι ΑΣΕΠ δε θα γίνει;

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8996 στις: Απρίλιος 05, 2010, 08:47:06 μμ »
αν θυμαμαι καλα στον προηγουμενο ασεπ η υλη ειχε βγει τελη μαιου- αρχες ιουνιου (πρωτη φορα που η υλη ειχε βγει τοσο νωρις γιατι νομιζω οτι εβγαινε γυρω στον αυγουστο). χωρις να θελω να σε απογοητευσω κατα τη γνωμη μου το βλεπω λιγο χλωμο να γινει ασεπ. δε γινεται να μη διοριζει τους διοριστεους κ παραλληλα να διεξαγει νεο διαγωνισμο. ισως κανει για συγκεκριμενες ειδικοτητες που υπαρχουν κενα που πρεπει να καλυφθουν

Αποσυνδεδεμένος Γάτος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8997 στις: Απρίλιος 05, 2010, 08:52:57 μμ »
Teogan, το πρόβλημα έγκειται στο ότι δεν υπάρχουν σταθεροί κανόνες παιχνιδιού. Όταν περάσαμε στις καθηγητικές σχολές (στη φιλοσοφική εγώ), ήταν σε όλους δεδομένο ότι δεν πάμε να κατακτήσουμε την επιστήμη μόνο αλλά να ετοιμαστούμε να μπούμε στην τάξη (και μη μου πεις ότι ήμαστε τόσο αφελείς ώστε με 19 + να περνάμε στη φιλολογία, χωρίς να συνδέουμε τη φοίτησή μας και την επένδυση των γονιών μας με την επαγγελματική αποκτατάσταση)
Κι επειδή κάνεις λόγο για ιδιωτικό τομέα, στην περίπτωσή μας αυτός είναι τα φροντιστήρια. Δούλεψες ποτέ εκεί; Να σου κολλούν την ταμπέλα "παραπαιδεία", να σου καταπατούν κάθε εργασιακό δικαίωμα, να ασφαλίζεσαι στοΤαμείο Εμπόρων και το κράτος να σου σφυρίζει αδιάφορα.
Ε λοιπόν, οφείλουν να σεβαστούν (αν κι αυτή η λέξη δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό τους) μια γενιά που είναι υποχρεωμένη να κρέμεται από τα χείλη τους, για ν' ακούσει τι παπάρα θα ξεστομίσουν κάθε φορά οι αναμορφωτές του συστήματος και προασπιστές της αξιοκρατίας.
Αυτή είναι η αλήθεια! Ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται με τους ερευνητές των ελληνικών πανεπιστημίων. Οι γλύφτες και οι συγγαινείς των πανεπιστημιακών γίνονται μόνιμοι... Το πιο βρώμικο κύκλωμα στην Ελλάδα είναι οι πανεπιστημιακοί. Άρα στην ουσία μονόδρομος είναι να γίνεις εκπαιδευτικός αν δεν έχεις μέσον στο πανεπιστήμιο. Όποιος λέει το αντίθετο πολύ απλά μας δουλέυει.

Νομίζω ότι μιλάς ισοπεδωτικά. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις το ίδιο. Μην απαξιώνεις χιλιάδες επιστήμονες ερευνητές που με την αξία τους και τα προσόντα τους προσφέρουν στην επιστήμη χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα, παρά μόνο αυτό της ηθικής αναγνώρισης. Επίσης να προσέξεις λίγο την ορθογραφία σου, "συγγενείς", όχι "συγγαινείς".
Αυτό σε πείραξε... Οχι δε ξέρω ορθογραφία καθόλου εσένα περίμενα ερευνητάρα να με διορθώσεις ???
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2010, 03:27:34 πμ από Γάτος »

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8998 στις: Απρίλιος 05, 2010, 09:26:33 μμ »
geochem, δεν είσαι καθόλου σωστός. Εχεις βολευτεί πλέον ( και μπράβο σου που τα κατάφερες και διορίστηκες μέσω ασέπ κι όχι μέσω άλλων οδών) και πολύ απλά μιλάς εκ του ασφαλούς, προσπαθώντας να δημιουργήσεις " θέμα". Να σε ρωτήσω  κάτι και απάντησε μας ειλικρινά: διορίστηκες έχοντας γράψει - ας πούμε 78 μέσο όρο. Αν έγραφες λιγότερο ( πχ 76,8) και δεν είχες διοριστεί, αλλά έμπαινες με την αξία σου στον πίνακα αναπληρωτών, σε καλή σειρά, πήγαινες αναπληρωτής και γνώριζες ότι με την προυπηρεσία σου θα διοριστείς, για πες μας τι θα έκανες;;;; Θα έλεγες "Οχι, κυβερνησούλα μου, μην με διορίζεις. Θα ξαναδίνω σαν μαλ....μέχρι να διοριστώ μέσω ασέπ;;;" Κακά τα ψέματα. Δεν θα το έκανες. Θα ήσουν τώρα στην ίδια θέση με μας που τώρα έχεις το θράσος να μας κατηγορείς που γκρινιάζουμε,επειδή γκρεμίστηκαν τα όνειρά μας για ένα καλύτερο μέλλον.
Α...και όσοι πάνε ωρομίσθιοι δε σημαίνει ότι έχουν χρήματα. Πληρώνουν, δεν πληρώνονται. Στερούνται τα βασικά για να έχουν προυπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8999 στις: Απρίλιος 05, 2010, 09:51:42 μμ »
Δε νομίζω να μην ήξερε ο άνθρωπος την ορθογραφία της λέξης..... Η κεκτημένη ταχύτητα και το δίκιο που μας πνίγει, όταν έρχονται μερικοί-μερικοί βολεμένοι να μας υποδείξουν τι να κάνουμε, μας έχει κάνει να ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε, φίλε μου...Δεν αμφιβάλλω πως στον χώρο του Πανεπιστημίου υπάρχουν και λαμπροί επιστήμονες και άνθρωποι, αλλά η πλειοψηφία τους είναι άτομα με ελάχιστα προσόντα που προωθήθηκαν λόγω γνωστών. Αμφιβάλλεις γι'αυτό;;;Επίσης πώς να δεχτώ να κατευθυνθώ ξαφνικά στον ιδιωτικό χώρο των φρονριστηρίων με το αβέβαιο μέλλον και τις συνθήκες που όλοι γνωρίζουμε, όταν τα τελευταία χρόνια παιδεύομαι να τρέχω χιλιόμετρα από το σπίτι μου για να συγκεντρώσω προυπηρεσία;;;Αν μου έλεγαν από την αρχή ότι " κοπέλα μου, αυτό είναι το σύστημα. Αν θες, δούλεψε. Αν δεν θες, κάνε κάτι άλλο στη ζωή σου" να το δεχτώ. Να μην κατηγορήσω κανέναν. Οταν όμως μου λένε " δώσε ασέπ,γράψε καλά για να είσαι επιτυχών, μάζεψε προυπηρεσία, ξαναδώσε ασεπ, για να είσαι σίγουρη και κάποια στιγμή θα διοριστείς" κινούμαι μα βάση αυτό. Τι φταίμε όλοι εμείς οι άμοιροι που η κάθε κυβέρνηση έρχεται και μας τα κάνει μαντάρα;;;;

Η δική μου εμπειρία από τον πανεπιστημιακό χώρο με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η πλειοψηφία των ερευνητών είναι άξιοι και λαμπροί επιστήμονες και όχι το αντίθετο.

geochem, δεν είσαι καθόλου σωστός. Εχεις βολευτεί πλέον ( και μπράβο σου που τα κατάφερες και διορίστηκες μέσω ασέπ κι όχι μέσω άλλων οδών) και πολύ απλά μιλάς εκ του ασφαλούς, προσπαθώντας να δημιουργήσεις " θέμα". Να σε ρωτήσω  κάτι και απάντησε μας ειλικρινά: διορίστηκες έχοντας γράψει - ας πούμε 78 μέσο όρο. Αν έγραφες λιγότερο ( πχ 76,8) και δεν είχες διοριστεί, αλλά έμπαινες με την αξία σου στον πίνακα αναπληρωτών, σε καλή σειρά, πήγαινες αναπληρωτής και γνώριζες ότι με την προυπηρεσία σου θα διοριστείς, για πες μας τι θα έκανες;;;; Θα έλεγες "Οχι, κυβερνησούλα μου, μην με διορίζεις. Θα ξαναδίνω σαν μαλ....μέχρι να διοριστώ μέσω ασέπ;;;" Κακά τα ψέματα. Δεν θα το έκανες. Θα ήσουν τώρα στην ίδια θέση με μας που τώρα έχεις το θράσος να μας κατηγορείς που γκρινιάζουμε,επειδή γκρεμίστηκαν τα όνειρά μας για ένα καλύτερο μέλλον.
Α...και όσοι πάνε ωρομίσθιοι δε σημαίνει ότι έχουν χρήματα. Πληρώνουν, δεν πληρώνονται. Στερούνται τα βασικά για να έχουν προυπηρεσία.

Οι ωρομίσθιοι πραγματικά έχουν πρόβλημα, διότι τα χρήματα είναι ελάχιστα και τα παίρνουν μετά από 1 χρόνο και βάλε. Είναι αλήθεια ότι στερούνται τα βασικά για να έχουν προϋπηρεσία. Το ίδιο στερείται όμως και αυτός που παρατάει τη δουλειά του για να διαβάσει 1-2 χρόνια εντατικά για ΑΣΕΠ, χωρίς να είναι σίγουρος και για το αποτέλεσμα. Τέλος, οι αναπληρωτές δεν είναι το ίδιο με τους ωρομίσθιους, διότι και πληρώνονται καλύτερα από το μόνιμο και στην ώρα τους.
Όσον αφορά την προϋπηρεσία, εφόσον το σύστημα γίνει 100% από ΑΣΕΠ, θα πρέπει να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα ως προσαύξηση, από αυτή που έχει τώρα (1μόριο/έτος), ώστε να επιβραβευτούν οι συνάδελφοι που έτρεχαν τόσα χρόνια να την αποκτήσουν (παράδειγμα, μπορεί να μετράει 4 μόρια/12μήνες, δηλαδή 2 χρονιές αναπληρωτής = 18 μήνες = 6 μόρια). Όχι όμως και να ζητούν να μην αλλάξει τίποτε στο σύστημα, μόνο και μόνο για να διοριστούν. Αφού το σύστημα είναι τελείως λάθος, πώς να το κάνουμε!

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9000 στις: Απρίλιος 05, 2010, 11:03:14 μμ »
AITHΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

http://www.youtube.com/watch?v=Z0dhHWUabbo

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9001 στις: Απρίλιος 05, 2010, 11:04:14 μμ »
επειδη διαβαζω για μοριοδοτησεις αναρωτιεμαι
αν εχω παιδια 2,3.. πρεπει να μοριοδοτηθω γιατι ειμαι καλυτερος απο καποιον αλλο (εχω 2)
αν εχω πτυχιο γερμανικων θα μοριοδοτηθει γιατι ειμαι καλυτερος απο καποιον αλλο (εχω και απο αυτα)
αν ειμαι φυσικος και εχω ενα μεταπτυχιακο ασχετο με τα παιδαγωγικα σε τι με κανει καλυτερο καθηγητη και πρεπει να μοριοδοτηθει (απο αυτο δεν εχω)
αν ειναι να μοριοδοτησουμε τα παντα, να καταθεσω και το δελτιο που ειχα οταν επαιζα ποδοσφαιρο, ειναι εξισου ασχετο, αλλα αφου το εχω γιατι να παει χαμενο( εχασε το ποδοσφαιρο, αλλα κερδισε η επιστημη) ;D ;D ;D
αν εχετε τετοιους σκοπους εκει στο υπεπθ, ειστε για γελια

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160674
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 385

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.