*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1961257 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9114 στις: Απρίλιος 09, 2010, 11:43:47 πμ »
Αλλοι Υπουργοί π.χ. ο Βενιζέλος το πάλεψε και το κατάφερε μια χαρά να εξαιρεθούν από τις περικοπές μισθών οι ένστολοι. Η Διαμαντοπούλου αντίθετα είπε αμέσως το "ναι" χωρίς να τη νοιάζει καθόλου το προσωπικό του Υπουργείου της. Κατά τα άλλα παραδέχεται ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι πιο χαμηλά αμειβόμενοι δημόσιο υπάλληλοι και τόλμησε να πει και το μέγα παραμύθι " να μειωθεί ο αριθμός των εκπαιδευτικών για να βελτιωθεί και ο μισθός τους". Ντροπή της και για αυτό και για όλη τη συμπεριφορά της απέναντι στην Παιδεία που τόσο πολύ λέει ότι υποστηρίζει!!!

Εχθές πάντως πήρα τηλ στο Υπουργείο και μου είπαν ότι τη Δευτέρα θα δημοσιοποιηθεί  το νομοσχέδιο και ότι θα ξεκαθαρίζει ΄πως θα γίνουν φέτος οι διορισμοί΄...

Δεν έχει κανείς κάποιο γνωστό στο Υπουργείο κλπ για να μάθουμε καμιά λεπτομέρεια άμεσα, αφού το έχουν έτοιμο ?
Μόνο για ''φέτος'' είπε ότι ξεκαθαρίζει?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:09:38 »

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9115 στις: Απρίλιος 09, 2010, 12:12:52 μμ »
Περιμένουμε ως τη Δευτέρα δηλαδή και βλέπουμε ή μήπως έχει κανείς καμιά πηγούλα να μας βγαλει και από την αγωνία μας βρε παιδιά?
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9116 στις: Απρίλιος 09, 2010, 12:19:11 μμ »
Περιμένουμε ως τη Δευτέρα δηλαδή και βλέπουμε ή μήπως έχει κανείς καμιά πηγούλα να μας βγαλει και από την αγωνία μας βρε παιδιά?

Εγώ θα έλεγα να περιμένουμε γιατί πήξαμε αό "πηγές" και "χειμάρρους" όλο αυτό τον καιρό, που τελικά μόνο πανικό προκαλούσαν. Τόσο καιρό περιμέναμε, ας κάνουμε μερικές μέρες ακόμη υπομονή.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9117 στις: Απρίλιος 09, 2010, 12:20:37 μμ »

Εχθές πάντως πήρα τηλ στο Υπουργείο και μου είπαν ότι τη Δευτέρα θα δημοσιοποιηθεί  το νομοσχέδιο και ότι θα ξεκαθαρίζει ΄πως θα γίνουν φέτος οι διορισμοί΄...


Μόνο για ''φέτος'' είπε ότι ξεκαθαρίζει?


Πολύ σωστή παρατήρηση!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:09:38 »

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9118 στις: Απρίλιος 09, 2010, 12:20:57 μμ »
Περιμένουμε ως τη Δευτέρα δηλαδή και βλέπουμε ή μήπως έχει κανείς καμιά πηγούλα να μας βγαλει και από την αγωνία μας βρε παιδιά?

Εγώ θα έλεγα να περιμένουμε γιατί πήξαμε αό "πηγές" και "χειμάρρους" όλο αυτό τον καιρό, που τελικά μόνο πανικό προκαλούσαν. Τόσο καιρό περιμέναμε, ας κάνουμε μερικές μέρες ακόμη υπομονή.

Δεν έχεις καθόλου άδικο αλλά τώρα που πλησιάζει η μέρα το άγχος κορυφώνεται, όπως καταλαβαίνεις!
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9119 στις: Απρίλιος 09, 2010, 12:31:34 μμ »
Για να μην σας κατατρώει το άγχος, χαλαρώστε και μην σκέφτεστε το νομοσχέδιο κλπ. Όταν είναι να έρθει, θα έρθει και θα δούμε.
Όπως λένε και οι Σαλονικείς.. χαλλλαράααααααα ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9120 στις: Απρίλιος 09, 2010, 12:59:06 μμ »
Αλλοι Υπουργοί π.χ. ο Βενιζέλος το πάλεψε και το κατάφερε μια χαρά να εξαιρεθούν από τις περικοπές μισθών οι ένστολοι. Η Διαμαντοπούλου αντίθετα είπε αμέσως το "ναι" χωρίς να τη νοιάζει καθόλου το προσωπικό του Υπουργείου της. Κατά τα άλλα παραδέχεται ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι πιο χαμηλά αμειβόμενοι δημόσιο υπάλληλοι και τόλμησε να πει και το μέγα παραμύθι " να μειωθεί ο αριθμός των εκπαιδευτικών για να βελτιωθεί και ο μισθός τους". Ντροπή της και για αυτό και για όλη τη συμπεριφορά της απέναντι στην Παιδεία που τόσο πολύ λέει ότι υποστηρίζει!!!

Εχθές πάντως πήρα τηλ στο Υπουργείο και μου είπαν ότι τη Δευτέρα θα δημοσιοποιηθεί  το νομοσχέδιο και ότι θα ξεκαθαρίζει ΄πως θα γίνουν φέτος οι διορισμοί΄...

Δεν έχει κανείς κάποιο γνωστό στο Υπουργείο κλπ για να μάθουμε καμιά λεπτομέρεια άμεσα, αφού το έχουν έτοιμο ?

Ναι αλλα δεν μας ειπε ποια χρονου  ;D Το δουλεμα συνεχιζεται κανονικα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9121 στις: Απρίλιος 09, 2010, 01:05:12 μμ »
Δήλωση της Αγγελικής Φατούρου, μέλους του ΔΣ της ΟΛΜΕ
Εκπροσώπου των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ

«Πρώτα ο μαθητής» … με μετακίνηση των μαθητών για τις πανελλαδικές από χωρίου εις  χωρίον  και από δήμου εις δήμον!

Κάτι λιγότερο από 1.400.000 ευρώ τιμάται, σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, η ψυχική ηρεμία δεκάδων χιλιάδων μαθητών της 3ης Λυκείου,  που καλούνται από τις 14 Μαϊου να ξεκινήσουν το μαραθώνιο των πανελλήνιων εξετάσεων, διεκδικώντας μια θέση «στον ήλιο» (στο ημίφως ορθότερα…) των ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας μας.

Πρόκειται, βεβαίως, για την περικοπή 400 περίπου εξεταστικών κέντρων για λόγους … οικονομίας, γεγονός που θα οδηγήσει σε χιλιάδες μετακινήσεις μαθητών κυρίως από χωριά σε πόλεις, μετακινήσεις ενίοτε και 100 χιλιομέτρων την ημέρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη σωματική και ψυχολογική ταλαιπωρία των μαθητών σε μια τόσο κρίσιμη για τη ζωή τους στιγμή.

     «Πρώτα ο μαθητής» …
      με κατάργηση του θεσμού της Ενισχυτικής Διδασκαλίας

 Με ημερομηνία 17/3/2010 και Α.Π.: 2971 κυκλοφόρησε απόφαση του ΥΠΕΠΘ που καταργεί την ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ στα Γυμνάσια. Συγκεκριμένα αναφέρονται στην απόφαση τα ακόλουθα:

                                                              «ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Την ανάκληση ισχύος της με αρ. πρωτ. 11674/24-7-2009 επικαιροποίηση της με αρ. πρωτ. 22865/22-10-08 Ανοιχτής Πρόσκλησης της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για την υποβολή προτάσεων για την πράξη με τίτλο «Ενισχυτική διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» 2007-2013, λόγω επανασχεδιασμού της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων στο συγκεκριμένο τομέα.

                                                               H ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                                               Διαχείρισης προγραμμάτων ΚΠΣ
-                                                              ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΟΡΦΑΝΟΥ»

--Είναι αλήθεια ότι δεν διαβάσαμε με έκπληξη την απόφαση αυτή. Ήδη από φέτος, στην πράξη η ενισχυτική διδασκαλία  είχε καταργηθεί, αφού δεν προσελήφθη κανείς ωρομίσθιος καθηγητής, παρ’ όλο που δεκάδες χιλιάδες αιτήσεις μαθητών για συμμετοχή σε τμήματα ενισχυτικής υπήρχαν σε εκατοντάδες Γυμνάσια. Στα ελάχιστα  τμήματα που λειτούργησαν διδάσκουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν το ωράριό τους.

Είναι αλήθεια, επίσης, ότι πλέον δεν μας εκπλήσσει καμιά απόφαση της κ. Διαμαντοπούλου και της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Έχει κηρύξει πόλεμο εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης, εναντίον μαθητών – γονέων – εκπαιδευτικών, και αυτό δεν καλύπτεται με κανένα «πιασάρικο» σύνθημα  ή με κενές περιεχομένου ωραιοποιήσεις. Το «ανοιχτό σχολείο» που ευαγγελίζονται είναι όντως ορθάνοιχτο στην αγοραία αντίληψη, στην ιδιωτικοποίηση και την αμάθεια.


Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9122 στις: Απρίλιος 09, 2010, 01:58:44 μμ »
Πράσινο σχολείο ή πράσσειν άλογα;

Το νέο προσχέδιο νόμου για την Εκπαίδευση
 
Το προσχέδιο νόμου για την Εκπαίδευση που έδωσε στη δημοσιότητα η Υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, είναι ταυτόχρονα και για γέλια και για κλάματα. Είναι για γέλια γιατί πρόκειται καταρχάς για ένα προχειρογραμμένο κείμενο με ορθογραφικά λάθη, ασυνταξίες, φράσεις που μένουν μετέωρες, γιατί προφανώς αποκόπηκαν από κάπου αλλού και επικολλήθηκαν πρόχειρα, γραμμένο όμως σε μια δήθεν τεχνοκρατική γλώσσα με κακομεταφρασμένους και κακοχωνεμένους αγγλοσαξονικούς όρους στο πλαίσιο ενός συχνά ακατάληπτου μπουρδιστάν.
Προκαλεί τρανταχτά γέλια επίσης ο εκσυγχρονιστικός φανατισμός των εμπνευστών αυτής της νέας μεταρρύθμισης καθώς φιλοδοξούν να επιτύχουν τη δική τους… επανάσταση στο χώρο της Παιδείας με εξηντάρηδες και μάλιστα κακοπληρωμένους καθηγητές που θα διδάσκουν σε τμήματα των τριάντα μαθητών! Φαντάζεται κανείς τους υπερήλικες διδάσκοντες να επιχειρούν να εφαρμόσουν στους δεκαεξάρηδες τις… «καινοτόμες δράσεις» τους, κατά την ορολογία των συνεργατών της Υπουργού, και σκάει στα γέλια.
Είναι, ακόμη, εντελώς γελοίο να επιχειρείται η ωραιοποίηση κάποιων ιδεών και προτάσεων που όπου εφαρμόστηκαν οδήγησαν σε γενικευμένη αμάθεια και πλήρη αποτυχία των όποιων στόχων είχαν τεθεί. Για παράδειγμα, το ευφυολόγημα πως στο νέο σχολείο θα περάσουμε «από το πόσες λέξεις ξέχασες, στο τι κατάλαβες» αν δεν αποτελεί εμπαιγμό, με μόνο ελαφρυντικό την άγνοια της πραγματικότητας, τότε συνιστά βαρύτατη προσβολή για το έργο του εκπαιδευτικού. Στην πραγματικότητα όμως αυτό που λέγεται συγκαλυμένα είναι πως οι μαθητές δεν χρειάζεται πλέον να αποστηθίζουν τίποτα, αρκεί να «μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν»: η νέα καραμέλα των ταλιμπάν του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης. Πώς θα μάθουν βρε ανόητε, αν δεν κοπιάσουν και δεν ιδρώσει ο κώλος τους στην καρέκλα; Βρήκες εσύ τη μαγική συνταγή για τη απόκτηση της γνώσης χωρίς μόχθο κι εμείς οι ηλίθιοι φάγαμε τα χρόνια μας ξενυχτώντας στη μελέτη;
Τέλος, είναι γελοίο να πιστεύουν οι συντάκτες του προσχεδίου πως θα υπάρξουν αφελείς που μπορεί να το πάρουν στα σοβαρά. Πραγματικά, το κείμενο αυτό είναι λες και απευθύνεται σε ανθρώπους που ζουν σε άλλη χώρα, ίσως και σε άλλο πλανήτη. Αποτελεί σε γενικές γραμμές μια έκθεση ιδεών, κοινότοπων και χιλιοακουσμένων, που τις επικαλούνται κάθε φορά όλοι οι επίδοξοι μεταρρυθμιστές της πολύπαθης ελληνικής εκπαίδευσης: θέτουν για παράδειγμα ως κεντρικό τους στόχο την ανάπτυξη δημιουργικής κριτικής σκέψης στο μαθητή. Κι όμως έρχεται τώρα και η Διαμαντοπούλου να διαπιστώσει πως μετά από δεκαετίες… λυσσαλέου σφυροκοπήματος της παπαγαλίας η τελευταία εξακολουθεί να ζει και να βασιλεύει ταμπουρωμένη πίσω από την καθηγητική έδρα.   
Αυτό που κυριαρχεί στη φιλοσοφία και τις πρακτικές προτάσεις του προσχεδίου είναι η τυφλή πίστη πως αρκεί η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή για να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά τα υπαρκτά προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης. Αυτή η πίστη αγγίζει τα όρια του φετιχισμού: «από τη σχολική τσάντα στην ψηφιακή βιβλιοθήκη» είναι το σύνθημα του Υπουργείου. Έτσι, το μάθημα από μια βαρετή διαδικασία ακρόασης, μελέτης και επίλυσης ασκήσεων θα μετατραπεί σ’ ένα διασκεδαστικό video game! Οι μαθητές που έμπαιναν βαριεστημένοι για μάθημα, θα σπεύδουν στην ψηφιακή τάξη με ενθουσιασμό. Οι μαθητές που δεν άνοιγαν το σχολικό βιβλίο, τώρα θα πέσουν με τα μούτρα στη μελέτη ενός άλλου εγχειριδίου που όμως θα έχει ηλεκτρονική μορφή. Πώς είναι δυνατόν να ακούει κανείς όλες αυτές τις ανοησίες και να μην οργίζεται;  Ειδικά όταν πρόκειται να δαπανηθεί κοντά 1δις € για… διαδραστικούς πίνακες! Άλλη μια αρπαχτή μετά την απάτη με τους φορητούς υπολογιστές στην 1η Γυμνασίου.
Όσο για το περιεχόμενο της γνώσης, αυτή θα περιορίζεται στην απόκτηση κάποιων πρακτικών δεξιοτήτων αφού αυτό επιτάσσει η σύγχρονη κοινωνία της ελεύθερης αγοράς και της «δια βίου μάθησης». Το σύστημα σε εκπαιδεύει για μια συγκεκριμένη εργασία φροντίζοντας να μην αποκτάς σφαιρική αντίληψη για τον κόσμο και την κοινωνία, μία ευρύτερη κουλτούρα και μετά… σε απολύει, σε επανακαταρτίζει για να σε ξαναπροσλάβει, σε απολύει πάλι κι έτσι στο διηνεκές. Γι’ αυτό εκθειάζουν και θεωρούν ως απόλυτο κριτήριο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού αποτελέσματος το διεθνή διαγωνισμό PISA που ακριβώς στοχεύει στο να ελέγξει εάν ο δεκαπεντάχρονος είναι σε θέση απλώς να περιγράφει και όχι να εξηγεί (στις Φυσικές Επιστήμες), απλώς να επικοινωνεί και όχι να σκέφτεται, να ονειρεύεται, να κρίνει, να δημιουργεί (στη Γλώσσα) και, τέλος, να λύνει αποκλειστικά πρακτικά προβλήματα και όχι να σκέφτεται ολοκληρωμένες απαντήσεις έχοντας μια γενικότερη θεωρητική γνώση και εποπτεία του αντικειμένου (στα Μαθηματικά).
Το ίδιο εξοργιστική είναι και η ιδέα πως «ανοιχτό σχολείο» δεν σημαίνει τίποτα άλλο παρά την παράδοσή του σ’ έναν από τους πρωταθλητές της διαφθοράς στην Ελλάδα, τους Δήμους! Όπως επίσης και η για άλλη μια φορά πρόθεση να «αναβαθμιστεί» η τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, αλλάζοντας πάλι τίτλο (Τεχνολογικό Λύκειο) χωρίς βέβαια να υπάρχει καμία αξιολόγηση για την αποτυχία των προηγούμενων θεσμών (ΤΕΕ του ΠΑΣΟΚ, ΕΠΑΛ της ΝΔ) ούτε όμως και κάποια σοβαρή μελέτη της προοπτικής των διαφόρων επαγγελμάτων, οπότε να δημιουργηθούν και τα αντίστοιχα τμήματα, ούτε, τέλος, κάποια αναφορά στην ένταξη των διάφορων αδιαβάθμητων επαγγελματικών σχολών, που ανήκουν σήμερα σε διάφορα υπουργεία, στο Υπουργείο Παιδείας σε μία, επιτέλους, διακριτή βαθμίδα με καθορισμένα επαγγελματικά δικαιώματα στο πτυχίο που παρέχουν.
Τις ίδιες αερολογίες διαβάζουμε και για την Ειδική Εκπαίδευση, όπου μάλλον εννοείται η Ειδική Αγωγή, που και αυτή επίσης θα… αναβαθμιστεί χωρίς όμως να διασφαλίζεται η πρόσληψη μόνιμου εξειδικευμένου προσωπικού. Καμία κουβέντα για τα Πειραματικά, τα Μουσικά ή τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας που λειτουργούν, όταν λειτουργούν, μ’ ένα ιδιότυπο καθεστώς, συχνά με περισσότερους ωρομίσθιους παρά μόνιμους καθηγητές. Το πιο διασκεδαστικό είναι το σύνθημα για ένα «Πράσινο Σχολείο» όπου όλα βέβαια θα είναι οικολογικά, ανακυκλώσιμα και θα συμβάλλουν στην «αειφόρο ανάπτυξη»! Λες και υπήρχε κανείς ως τώρα που απέκλειε την οικολογία από τα σχολεία. Το πιο εξοργιστικό είναι ταυτόχρονα ότι περιφρονούνται τα υπέροχα παλιά πέτρινα σχολικά κτίρια και εξυμνούνται τα σύγχρονα τσιμεντένια κλουβιά που κατασκευάζονται με συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) κι έτσι οι μεγαλοεργολάβοι βρίσκουν άλλη μια ευκαιρία να πλουτίσουν λεηλατώντας το δημόσιο πλούτο.
Ενώ λοιπόν το προσχέδιο προσφέρεται για πολλά γέλια, τελικά είναι για κλάματα καθώς αντί να επιλύσει τα υπαρκτά προβλήματα επιχειρεί συνειδητά να βαθύνει ακόμη περισσότερο την κρίση του σχολείου και μάλιστα με τους χειρότερους όρους αφού οι μισθοί των εκπαιδευτικών μειώθηκαν, πολλές κενές θέσεις θα καλυφθούν από ωρομίσθιους, σχολεία και τμήματα θα κλείσουν ή θα συγχωνευτούν και θα γίνουν μεγαλύτερα.
Μια πραγματική μεταρρύθμιση στην ελληνική εκπαίδευση θα έδινε προτεραιότητα στη γνώση αντί για την απόκτηση δεξιοτήτων και την ψυχική και αισθητική καλλιέργεια των παιδιών αντί για τη μετατροπή τους σε παθητικούς χρήστες του διαδικτύου. Θα μάθαινε στα νέα παιδιά αξίες και αρχές και θα προέβαλλε τον ελληνικό πολιτισμό, όχι ως ανώτερων άλλων, αλλά ως τον δικό μας τρόπο να βλέπουμε τον κόσμο, να δίνουμε νόημα στην ύπαρξή μας και να είμαστε δημιουργικοί. Θα έδειχνε στους νέους ανθρώπους πως πρέπει να μάθουν να αγωνίζονται για να μπορούν να πάρουν τη ζωή τους στα χέρια τους και όχι να ζητούν, όπως γίνεται σήμερα, τον χαριστικό προβιβασμό και τα πτυχία χωρίς αντίκρισμα.
Ήταν όμως ποτέ δυνατόν να κατατεθεί άλλη πρόταση από ανθρώπους σαν τη Διαμαντοπούλου και τη Δραγώνα;

Τάσος Χατζηαναστασίου
Εκπαιδευτικός

http://rikseis.wordpress.com/2010/04/08/%CF%80%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%AE-%CF%80%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%B5%CE%B9%CE%BD-%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B1/#more-256

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9123 στις: Απρίλιος 09, 2010, 02:01:39 μμ »
Για όσους έλπιζαν οτι οι αποσπάσεις σε γραφεία βουλευτών είναι παρελθόν ( :D :D :D :D)

Απέσπασαν δάσκαλο σε βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στα Γιάννενα!


Η ανακολουθία λόγων και έργων της Υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου, όσον αφορά τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών, επιβεβαιώνεται και στα Γιάννινα.Παρά τις εξαγγελίες της Υπουργού για δραστικό περιορισμό των αποσπάσεων και την επισήμανσή της ότι πρώτα πρέπει να καλύπτεται το κενό και έπειτα να γίνει η απόσπαση εκπαιδευτικού, στο μέσο της σχολικής χρονιάς αποσπάστηκε δάσκαλος της ΣΤ’ τάξης του 27ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων σε γραφείο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, χωρίς να έχει προηγηθεί η αναπλήρωσή του......

Αυτό, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Δ.Α.Κ.Ε. Ιωαννίνων, προκάλεσε αλυσιδωτή αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων της περιοχής και χρειάστηκε η μετακίνηση δασκάλου από άλλο σχολείο για να καλυφθεί το κενό.Η Δ.Α.Κ.Ε. επισημαίνει ακόμη τη σιωπή του Προέδρου του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών, ο οποίος – υπενθυμίζει – πριν τις εκλογές του Οκτωβρίου- με την ύπαρξη έστω και μισού κενού, έπαιρνε «σεργιάνι» όλα τα τηλεοπτικά κανάλια και τις εφημερίδες κινδυνολογώντας και φέρνοντας την καταστροφή;Το εντυπωσιακό είναι, όπως προσθέτει η ΔΑΚΕ, ότι ο Πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων υπηρετεί στο συγκεκριμένο σχολείο, από το οποίο έγινε η απόσπαση, επισημαίνοντας ότι έχει ως γνώμονα το λαϊκισμό και την αυτοπροβολή και όχι ως πρώτη προτεραιότητα το σχολείο και το δάσκαλο.

http://skandalakommaton.blogspot.com/20 ... _3854.html
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος englishteacher06

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9124 στις: Απρίλιος 09, 2010, 02:03:04 μμ »
   Παιδια κανενας τελικα δεν ξερει τιποτα και ολοι βραζουμε στο ζουμι μας... ??? πριν μιση ωρα πηρα στο Υπουργειο ενα τηλεφωνο στο τμημα διορισμων και ρωτησα για το περιφημο νομοσχεδιο και η ευγενης υπαλληλος μου απαντησε πως μεσα στον μηνα (!) ισως υπαρχει νεοτερο...  >:( >:( >:(    και οταν μιλησα για 24μηνα , 30μηνα κτλ μου πε πως δεν γνωριζει κατι...απλα μου συνεστησε υπομονη και το επομενο διαστημα θα υπαρξουν νεοτερα...και αναρωτιεμαι ποση υπομονη...?  ??? εχουμε απο το φθινοπωρο σε σταση αναμονης...και τιποτα οριστικο και σιγουρο...αν δεν παθουμε τιποτα απο την συνολικη κουραση λογω υποχρεωσεων θα το παθουμε απο τις ασκησεις εδαφους αερος που μας υποβαλλουν εδω και τοσους μηνες...ας μας δει τουλαχιστον ο Θεος...εγω βαρεθηκα πια... :'( :'(   ΒΓΑΛΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ...ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΤΕ...

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9125 στις: Απρίλιος 09, 2010, 02:11:18 μμ »
Για όσους έλπιζαν οτι οι αποσπάσεις σε γραφεία βουλευτών είναι παρελθόν ( :D :D :D :D)

Απέσπασαν δάσκαλο σε βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στα Γιάννενα!


Η ανακολουθία λόγων και έργων της Υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου, όσον αφορά τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών, επιβεβαιώνεται και στα Γιάννινα.Παρά τις εξαγγελίες της Υπουργού για δραστικό περιορισμό των αποσπάσεων και την επισήμανσή της ότι πρώτα πρέπει να καλύπτεται το κενό και έπειτα να γίνει η απόσπαση εκπαιδευτικού, στο μέσο της σχολικής χρονιάς αποσπάστηκε δάσκαλος της ΣΤ’ τάξης του 27ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων σε γραφείο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, χωρίς να έχει προηγηθεί η αναπλήρωσή του......

Αυτό, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Δ.Α.Κ.Ε. Ιωαννίνων, προκάλεσε αλυσιδωτή αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων της περιοχής και χρειάστηκε η μετακίνηση δασκάλου από άλλο σχολείο για να καλυφθεί το κενό.Η Δ.Α.Κ.Ε. επισημαίνει ακόμη τη σιωπή του Προέδρου του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών, ο οποίος – υπενθυμίζει – πριν τις εκλογές του Οκτωβρίου- με την ύπαρξη έστω και μισού κενού, έπαιρνε «σεργιάνι» όλα τα τηλεοπτικά κανάλια και τις εφημερίδες κινδυνολογώντας και φέρνοντας την καταστροφή;Το εντυπωσιακό είναι, όπως προσθέτει η ΔΑΚΕ, ότι ο Πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων υπηρετεί στο συγκεκριμένο σχολείο, από το οποίο έγινε η απόσπαση, επισημαίνοντας ότι έχει ως γνώμονα το λαϊκισμό και την αυτοπροβολή και όχι ως πρώτη προτεραιότητα το σχολείο και το δάσκαλο.

http://skandalakommaton.blogspot.com/20 ... _3854.html

Με κανένα τρόπο δεν πρέπει να επιτρέψουμε να μείνει αδιόριστος, έστω με μεταβατικό στάδιο ,ούτε ένας

εκπαιδευτικός που κατοχυρώνει δικαίωμα διορισμού φέτος.

Θα είναι ... φασισμός...

Και να σας πω κάτι ,δεν με ενδιαφέρει σε ποια κατηγορία ανήκει ακόμα και αν είναι βύσμα!

Ξυπνήστε και ενωθείτε... θα μας πατήσουν...
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9126 στις: Απρίλιος 09, 2010, 02:19:27 μμ »
  Παιδια κανενας τελικα δεν ξερει τιποτα και ολοι βραζουμε στο ζουμι μας... ??? πριν μιση ωρα πηρα στο Υπουργειο ενα τηλεφωνο στο τμημα διορισμων και ρωτησα για το περιφημο νομοσχεδιο και η ευγενης υπαλληλος μου απαντησε πως μεσα στον μηνα (!) ισως υπαρχει νεοτερο...  >:( >:( >:(    και οταν μιλησα για 24μηνα , 30μηνα κτλ μου πε πως δεν γνωριζει κατι...απλα μου συνεστησε υπομονη και το επομενο διαστημα θα υπαρξουν νεοτερα...και αναρωτιεμαι ποση υπομονη...?  ??? εχουμε απο το φθινοπωρο σε σταση αναμονης...και τιποτα οριστικο και σιγουρο...αν δεν παθουμε τιποτα απο την συνολικη κουραση λογω υποχρεωσεων θα το παθουμε απο τις ασκησεις εδαφους αερος που μας υποβαλλουν εδω και τοσους μηνες...ας μας δει τουλαχιστον ο Θεος...εγω βαρεθηκα πια... :'( :'(   ΒΓΑΛΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ...ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΤΕ...

για να μην παιρνεις αδικα τηλεφωνο και χρεωνεσαι ειπαμε οτι το νομοσχδιο θα βγει ειτε μετα τις πανελληνιες ειτε στην καλυτερη περιπτωση λιγο πριν την εναρξη τους ωστε να μην κινδυνευσει η διεξαγωγη τους..για τις ενδοσχολικες δεν τους ενδιαφερει αφου μπορουν οι μαθητες να προαχθουν με τον βαθμο τετραμηνων..εχει ξαναγινει και παλιοτερα...κανενα μηνα υπομονη λοιπον ακομα..

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #9127 στις: Απρίλιος 09, 2010, 02:44:49 μμ »
Σα δε ντρεπόμαστε θέλουμε και διορισμό , κοιτάξτε τι κάνουν τα παιδάκια για την πατρίδα...

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7376:2010-04-09-11-38-11&catid=367:2009-12-02-07-26-59&Itemid=1072
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160674
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 378

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.