*

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 123 ... 10
1
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Σήμερα στις 06:11:19 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι και σε εμάς  όταν είχε συμβεί, ήταν σε άπειρους καθηγητές, αξιομνημόνευτο όμως ότι ήταν όντως Βιολόγοι, δεν είχε συμβεί ποτέ αν το μάθημα το έκανε άλλος ΠΕ04. Όμως ταυτόχρονα όταν είχε συμβεί ήταν σε καθηγητές εναντίον των οποίων υπήρχε συντονισμένη εμπάθεια απι γονείς, επειδή ήθελαν να κάνουν μάθημα και ξεβολευαν τα παιδιά τους. Οπότε το θέμα το βλέπω με τελείως άλλη οπτική. Και γενικα εκνευρίζομαι όταν οι γονείς ξεψειρίζουν πράγματα αν δεν είναι εξωφρενικά ή παράνομα, μόνο και μόνο επειδή τα παιδιά θα ζοριστούν λίγο σε ένα μάθημα. Σε όλα τα μαθήματα για διάφορους λόγους, οι απαιτήσεις είναι πολύ χαμηλές πλέον, είτε γιατί κάποιοι έχουν παραιτηθεί από την προσπάθεια, είτε γιατί συμβαδίζουν με το γενικα χαμηλό μαθησιακό επίπεδο, είτε γιατί δεν θέλουν να επιβαρύνουν τα επιμελή παιδιά με το ήδη φορτωμένο πρόγραμμα. Τα βιβλία δεν είναι θεόπνευστα, είναι τελείως αυθαίρετη κρίση των συγγραφέων ποια πληροφορία θα εντάξουν στο κυρίως κείμενο και με ποια διατύπωση, είναι προβληματικό το ότι πολλοί συνάδελφοι εξετάζουν «το βιβλίο» και όχι τη γνώση, και είναι και φοβερό το να φοβάται τους γονείς κάποιος ππυ θέλει τα παιδιά να μάθουν. Γιατί δεν διαμαρτύρονται οι γονείς αν κάποιος πάει με ρυθμό χελώνας, αν κάνει παιδαριώδες μάθημα, αν δεν βάζει ποτέ ασκήσεις. Διαμαρτύρονται μόνο όταν έχει απαιτήσεις.

(έχω ακούσει φιλολόγους να εξετάζουν συγκεκριμένες λεζάντες ή να βάζουν στην ύλη απαντήσεις σε πηγες που έχουν γραφτεί στο τετράδιο. όχι επίσημα αλλά ανεπίσημα να λενε στα παιδιά να τα μάθουν. Και φυσικά ποιος είναι τότε παράξενος; Εγω που βάζω τουλάχιστον 1 αδίδακτη πηγή. Η οποία μπορεί να είναι παιδαριώδης, αλλά εγω είμαι κακιά και η κυρία τάδε που τους έδινε απαντήσεις έτοιμες να αποστηθίσουν, είναι καλή).
2
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από ppil στις Σήμερα στις 06:01:03 μμ »
Ένας έμπειρος βιολόγος δεν νομίζω πως έχει αμφιβολίες για το αν θα εξετάσει αυτά που η εγκύκλιος ζητά να κατανοήσει ο μαθητής. Σε μας δεν υπήρξαν ποτέ τέτοιες διαμαρτυρίες στο παρελθόν. Αν όμως ο σκοπός είναι να μπουν θέματα που θα ζορίσουν ακόμη και τον "άριστο" -κατά τις βαθμολογίες πάντα- μαθητή, που θα αυξήσουν την αίγλη του μαθήματος ή θα λύσουν τα χέρια στον βιολόγο για να βάλει μεν θέματα αποστήθισης, αλλά που δεν θα τα γράψουν όλοι όσοι θα διαβάσουν, τότε καταφεύγει και στις εικόνες. Επειδή έχω γνώση των βιβλίων αυτών με παιδί στο Γυμνάσιο, καταλαβαίνω πως δεν είναι θέμα μικρής ύλης ή ύπαρξης θεμάτων, αλλά απειρίας. Είναι μεν μονόωρο μάθημα αλλά δεν είναι ασήμαντο καθόλου και οι οδηγίες είναι σαφείς.
Εμείς οι φιλόλογοι θα είχαμε λύσει το θέμα της ύλης των παραθεμάτων-εικόνων με άπειρα τηλ στον σύμβουλο, ακόμη και με ερωτήσεις στο υπουργείο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ξέφυγε τέτοιο θέμα, που μπορεί να τινάξει στο αέρα την εξέταση του μαθήματος από γονείς που θα το ψάξουν.
3

Άρα,το ΚΥΣΠΕ/ ΚΥΣΔΕ αποφασίζει υποκειμενικά? Γιατί στο σχετικό νόμο δεν αναφέρει πουθενά ως προϋπόθεση το αν υπηρέτησες σε σχολείο ή φορέα την προηγούμενη χρονιά...
Αποδεσμευτηκαν και εκαπιδευτικοι που υπηρετουσαν σε σχολεία
4
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Σήμερα στις 05:28:22 μμ »
Άρα είναι κάτι που κάνουν γενικα πολλοί Βιολόγοι. Γι αυτό το ανέφερα. Εγω δεν έχω δει το βιβλίο οπότε δεν μπορώ να κρίνω το τι ζητείται. Γενικα είμαι και τελείως άλλης φιλοσοφίας ως προς του τι ζητάμε στις εξετάσεις, ειδικά για τα μαθήματα που θεωρούνται μαθήματα απομνημόνευσης. Αλλά καταλαβαίνω τη δυσκολία να κανεις μια σοβαρή επιστήμη σε μονόωρο μάθημα και να πρέπει να βάλεις και 9 διαφορετικά ερωτήματα.
5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από lyxnari στις Σήμερα στις 05:00:08 μμ »

Υ.Γ. Αυτή η λογική του να επαίρουμε/ψηφίζουμε κάποιον γιατί κάνει 1 (ολογράφως ένα) πράγμα που μας βολεύει/συμφωνούμε μαζί του και να αγνοούμε τα άλλα 213435454234 καταστροφικά για μας και την υπόλοιπη κοινωνία είναι που μας έχει φέρει στο σημερινό χάλι.
[/quote]

Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό........
6
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« Τελευταίο μήνυμα από Σούζη στις Σήμερα στις 04:57:18 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα,
έχει κάποιος γνώση για τα Γυμνάσια της Λέρου;
7
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Τελικές εξετάσεις αγγλικών Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από Matina7 στις Σήμερα στις 04:32:59 μμ »
Βρήκα κάποια υποδείγματα εδώ:

https://rcel2.enl.uoa.gr/files/xenesglossesedu/themata/index.html

Διάβασα και το ΦΕΚ Α 211/2016.

Είναι υποχρεωτικό να ακολουθήσω κατά γράμμα το συγκεκριμένο τύπο αξιολόγησης, δηλαδή τον ίδιο τύπο ασκήσεων; Στα τεστ και διαγωνίσματα έβαζα μία άσκηση πολλαπλών και μία συμπλήρωσης για κάθε κατηγορία (λεξιλόγιο, γραμματική, κατανόηση κειμένου).
8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από trust no one στις Σήμερα στις 04:18:22 μμ »
Όταν ο άλλος έχει 10-15-20 χρόνια στην αναπλήρωση έλα να του πεις οτι ο διορισμός δεν είναι σημαντικός...

Δε διαφωνώ ότι οι διορισμοί είναι κάτι το σημαντικό

Αν ο ΣΥΡΙΖΑ προλάβαινε να κάνει τους διορισμούς που είχε προϋπολογίσει, υποθέτω θα ήσουν οκ με το να τον ξαναψήφιζαν για αυτόν τον λόγο ε; Ή να ψηφίζουν εφ όρου ζωής ΣΥΡΙΖΑ όσοι επανέφερε από τη διαθεσιμότητα; Ανεξαρτήτως όλου του υπόλοιπου προγράμματος του;

Υποθέτω κι εσύ ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ, γιατί το σύστημα με βάση το οποίο γίνονται οι διορισμοί είναι δικός του νόμος, άρα είναι πολύ θετικό αυτό που έκαναν, άρα όλοι να ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ για αυτό το καλό που έκανε;

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από milks στις Σήμερα στις 04:14:34 μμ »
Όταν ο άλλος έχει 10-15-20 χρόνια στην αναπλήρωση έλα να του πεις οτι ο διορισμός δεν είναι σημαντικός...


Δε διαφωνώ ότι οι διορισμοί είναι κάτι το σημαντικό, αλλά μην παραβλέπουμε όλα τα άλλα που έκαναν στη θητεία τους ρε παιδιά μόνο και μόνο επειδή διόρισαν. Όταν το κάνετε αυτό, πρώτον υποτιμάτε τον εαυτό σας και δεύτερον φαίνεται λες και πιστεύετε ότι οι διορισμοί της Κεραμέως ήταν χάρη.

Υ.Γ. Αυτή η λογική του να επαίρουμε/ψηφίζουμε κάποιον γιατί κάνει 1 (ολογράφως ένα) πράγμα που μας βολεύει/συμφωνούμε μαζί του και να αγνοούμε τα άλλα 213435454234 καταστροφικά για μας και την υπόλοιπη κοινωνία είναι που μας έχει φέρει στο σημερινό χάλι.
10
Στο δίνω εγώ ως πληροφορίας . Όσοι απορρίφθησαν δούλευαν σε σχολείο την προηγούμενη χρονιά. Όσοι εγκρίθηκαν όλοι ήταν αποσπασμένοι σε κάποια υπηρεσία ή σε κάποιο φορέα.

Άρα,το ΚΥΣΠΕ/ ΚΥΣΔΕ αποφασίζει υποκειμενικά? Γιατί στο σχετικό νόμο δεν αναφέρει πουθενά ως προϋπόθεση το αν υπηρέτησες σε σχολείο ή φορέα την προηγούμενη χρονιά...
Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160694
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 380
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.