*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2024;  (Αναγνώστηκε 249413 φορές)

makisele, victor123, daskalos2365, swan69 και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #714 στις: Μάρτιος 03, 2024, 06:37:55 μμ »
Αυτό θα έπρεπε να είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητες του κλάδου, αλλά δυστυχώς πολλοί εκμεταλλεύονται αυτή την έλλειψη διαφάνειας για να πρωθήσουν τα συμφέροντά τους και να υλοποιήσουν τις δικές τους εξυπηρετήσεις.

Και συγγνώμη εκ των προτέρων για ένα ακόμα ογκώδες μήνυμα που θα ακολουθήσει, αλλά διαβάζοντας τα μηνύματα του g.t., ακόμα και αν δεχτούμε όλα όσα λέει, ο βασικότερος λόγος που δεν θα πρέπει να περιμένουμε αριθμό κενών ούτε καν πάνω απο τις συνταξιοδοτήσεις στη δευτεροβάθμια, είναι το όργιο μαγειρεμάτων που έγινε πέρυσι (εκτός αν έχουμε τα αντίστοιχα μαγειρέματα και φέτος).

Προσπαθώντας λοιπόν να υπολογίσω πόσα οργανικά κενά θα έχουμε φέτος, έκανα μια έρευνα πάνω στους πίνακες των κενών μεταθέσεων που είχαν κοινοποιήσει πέρυσι οι αιρετοί των δύο βαθμίδων.

Για τη δευτεροβάθμια είχαν κυκλοφορήσει από τον αιρετό Θ. Κατσωνόπουλο δύο τέτοιοι πίνακες: ο πρώτος κατέγραφε τα κενά που δηλώθηκαν από τις ΔΔΕ και τις ΠΔΕ και ο δεύτερος τα τελικά κενά με τα οποια τροφοδοτήθηκε το σύστημα για να τρέξουν οι μεταθέσεις (αυτό καταλαβαίνω εγώ και διορθώστε με αν κάνω λάθος). Θα βρείτε τους πίνακες εδώ: https://thodoros-katsonopoulos.webnode.gr/kysde/

Παίρνοντας για παράδειγμα τα κενά/πλεονάσματα που δηλώθηκαν για τους ΠΕ02 έχουμε τα εξής στοιχεία:

Κενά ΔΔΕ: 474
Πλεονάσματα ΔΔΕ: 103

(Χωρις τις ανακλήσεις των συντάξεων, άρα ήταν λιγότερα τα κενά και μεγαλύτερα τα πλεονάσματα στην πραγματικότητα)

Κενά ΠΔΕ: 493
Πλεονάσματα ΠΔΕ: 101

Κενά μεταθέσεων: 583
Πλεονάσματα μεταθέσεων: ?*

*Το αρχείο του αιρετού με τα τελικά κενά δεν είχε συμπληρωμένα τα πεδία όπου δεν υπήρχαν κενά ή υπήρχαν πλεονάσματα.

Αυτό που κατευθείαν βγάζει μάτι είναι πως από τα ήδη φουσκωμένα 474 κενά που δήλωσαν οι διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το σύστημα έτρεξε τελικά με 583 κενά ΠΕ02 (χωρίς να υπολογίζω τα πλεονάσματα φυσικά). Για αυτό και έπειτα προέκυψαν 560 κενά στις μετατάξεις και 421 διορισμοί, εξού και κάποιοι συνάδελφοι θεωρούν πως έχουν περισσέψει τα 139.

Σε τι νούμερο πραγματικών οργανικών κενών μάλιστα συνολικά στη δευτεροβάθμια θα οδηγούμασταν αν κάναμε τη σούμα για όλους τους κλάδους, δεν το σκέφτομαι καν και το excel δεν βοηθάει, οπότε δεν πρόκειται να ασχοληθώ παραπάνω (αν κάποιος ασχοληθεί να προσέξει ότι τα αθροίσματα των στηλών βγαίνουν με SUM στο excel του αιρετού, οπότε θα πρέπει να δουλέψει ξεχωριστά τα ελλείμματα με τα πλεονάσματα για να βγάλει τα νούμερα).

Συμπέρασμα: τα οργανικά κενά (ειδικά στη δευτεροβάθμια που δεν είναι ξεκάθαρα ορισμένα με ΦΕΚ) φαίνεται ότι μπορούν να γίνουν αντικείμενο χειραγώγησης από τον διευθυντή ενός σχολείου, από τον υπάλληλο μιας ΔΔΕ, από το ΠΥΣΔΕ, απο τον προϊστάμενο της ΔΔΕ, από τη ΠΔΕ και τέλος από το ίδιο το υπουργείο (εκεί γίνεται το μεγαλύτερο μαγείρεμα και το τελικό ξεκαθάρισμα). Οπότε ότι και να λέμε, αν όλα δεν γίνουν ψηφιακά και προσβάσιμα σε όλους άκρη δεν θα βγαίνει και το υπουργείο θα παίρνει την απόφαση για μεταθέσεις και διορισμούς αναλόγως των προθέσεων του, εκδίδοντας εγκυκλίους περί υπολογισμού κενών, μόνο και μόνο για να ανασκευάζει μετά τα κενά όπως το ίδιο το συμφέρει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:59:09 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #715 στις: Μάρτιος 03, 2024, 07:56:08 μμ »
Αυτό θα έπρεπε να είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητες του κλάδου, αλλά δυστυχώς πολλοί εκμεταλλεύονται αυτή την έλλειψη διαφάνειας για να πρωθήσουν τα συμφέροντά τους και να υλοποιήσουν τις δικές τους εξυπηρετήσεις.

Και συγγνώμη εκ των προτέρων για ένα ακόμα ογκώδες μήνυμα που θα ακολουθήσει, αλλά διαβάζοντας τα μηνύματα του g.t., ακόμα και αν δεχτούμε όλα όσα λέει, ο βασικότερος λόγος που δεν θα πρέπει να περιμένουμε αριθμό κενών ούτε καν πάνω απο τις συνταξιοδοτήσεις στη δευτεροβάθμια, είναι το όργιο μαγειρεμάτων που έγινε πέρυσι (εκτός αν έχουμε τα αντίστοιχα μαγειρέματα και φέτος).

Προσπαθώντας λοιπόν να υπολογίσω πόσα οργανικά κενά θα έχουμε φέτος, έκανα μια έρευνα πάνω στους πίνακες των κενών μεταθέσεων που είχαν κοινοποιήσει πέρυσι οι αιρετοί των δύο βαθμίδων.

Για τη δευτεροβάθμια είχαν κυκλοφορήσει από τον αιρετό Θ. Κατσωνόπουλο δύο τέτοιοι πίνακες: ο πρώτος κατέγραφε τα κενά που δηλώθηκαν από τις ΔΔΕ και τις ΠΔΕ και ο δεύτερος τα τελικά κενά με τα οποια τροφοδοτήθηκε το σύστημα για να τρέξουν οι μεταθέσεις (αυτό καταλαβαίνω εγώ και διορθώστε με αν κάνω λάθος). Θα βρείτε τους πίνακες εδώ: https://thodoros-katsonopoulos.webnode.gr/kysde/

Παίρνοντας για παράδειγμα τα κενά/πλεονάσματα που δηλώθηκαν για τους ΠΕ02 έχουμε τα εξής στοιχεία:

Κενά ΔΔΕ: 474
Πλεονάσματα ΔΔΕ: 103

(Χωρις τις ανακλήσεις των συντάξεων, άρα ήταν λιγότερα τα κενά και μεγαλύτερα τα πλεονάσματα στην πραγματικότητα)

Κενά ΠΔΕ: 493
Πλεονάσματα ΠΔΕ: 101

Κενά μεταθέσεων: 583
Πλεονάσματα μεταθέσεων: ?*

*Το αρχείο του αιρετού με τα τελικά κενά δεν είχε συμπληρωμένα τα πεδία όπου δεν υπήρχαν κενά ή υπήρχαν πλεονάσματα.

Αυτό που κατευθείαν βγάζει μάτι είναι πως από τα ήδη φουσκωμένα 474 κενά που δήλωσαν οι διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το σύστημα έτρεξε τελικά με 583 κενά ΠΕ02 (χωρίς να υπολογίζω τα πλεονάσματα φυσικά). Για αυτό και έπειτα προέκυψαν 560 κενά στις μετατάξεις και 421 διορισμοί, εξού και κάποιοι συνάδελφοι θεωρούν πως έχουν περισσέψει τα 139.

Σε τι νούμερο πραγματικών οργανικών κενών μάλιστα συνολικά στη δευτεροβάθμια θα οδηγούμασταν αν κάναμε τη σούμα για όλους τους κλάδους, δεν το σκέφτομαι καν και το excel δεν βοηθάει, οπότε δεν πρόκειται να ασχοληθώ παραπάνω (αν κάποιος ασχοληθεί να προσέξει ότι τα αθροίσματα των στηλών βγαίνουν με SUM στο excel του αιρετού, οπότε θα πρέπει να δουλέψει ξεχωριστά τα ελλείμματα με τα πλεονάσματα για να βγάλει τα νούμερα).

Συμπέρασμα: τα οργανικά κενά (ειδικά στη δευτεροβάθμια που δεν είναι ξεκάθαρα ορισμένα με ΦΕΚ) φαίνεται ότι μπορούν να γίνουν αντικείμενο χειραγώγησης από τον διευθυντή ενός σχολείου, από τον υπάλληλο μιας ΔΔΕ, από το ΠΥΣΔΕ, απο τον προϊστάμενο της ΔΔΕ, από τη ΠΔΕ και τέλος από το ίδιο το υπουργείο (εκεί γίνεται το μεγαλύτερο μαγείρεμα και το τελικό ξεκαθάρισμα). Οπότε ότι και να λέμε, αν όλα δεν γίνουν ψηφιακά και προσβάσιμα σε όλους άκρη δεν θα βγαίνει και το υπουργείο θα παίρνει την απόφαση για μεταθέσεις και διορισμούς αναλόγως των προθέσεων του, εκδίδοντας εγκυκλίους περί υπολογισμού κενών, μόνο και μόνο για να ανασκευάζει μετά τα κενά όπως το ίδιο το συμφέρει.

Στη Βθμια υπάρχει συγκεκριμένος αλγόριθμος, που περιγράφεται στην εγκύκλιο προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις, ο οποίος δίνει τα κενά και τα πλεονάσματα. Το πρόβλημα για μένα είναι στην Αθμια, όπου χρειάζεται ένα σχολείο να παρακολουθηθεί σε βάθος τριετίας, για να καταργήσεις ή να ιδρύσεις οργανικές θέσεις. Δηλαδή ένα σχολείο με π.χ. 10 οργανικές θέσεις μπορεί να χρειάζεται 6 δασκάλους για να λειτουργήσει και η οργανικότητά του να παραμένει στο 10.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2024, 07:57:41 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #716 στις: Μάρτιος 03, 2024, 10:08:24 μμ »
Αυτό θα έπρεπε να είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητες του κλάδου, αλλά δυστυχώς πολλοί εκμεταλλεύονται αυτή την έλλειψη διαφάνειας για να πρωθήσουν τα συμφέροντά τους και να υλοποιήσουν τις δικές τους εξυπηρετήσεις.

Και συγγνώμη εκ των προτέρων για ένα ακόμα ογκώδες μήνυμα που θα ακολουθήσει, αλλά διαβάζοντας τα μηνύματα του g.t., ακόμα και αν δεχτούμε όλα όσα λέει, ο βασικότερος λόγος που δεν θα πρέπει να περιμένουμε αριθμό κενών ούτε καν πάνω απο τις συνταξιοδοτήσεις στη δευτεροβάθμια, είναι το όργιο μαγειρεμάτων που έγινε πέρυσι (εκτός αν έχουμε τα αντίστοιχα μαγειρέματα και φέτος).

Προσπαθώντας λοιπόν να υπολογίσω πόσα οργανικά κενά θα έχουμε φέτος, έκανα μια έρευνα πάνω στους πίνακες των κενών μεταθέσεων που είχαν κοινοποιήσει πέρυσι οι αιρετοί των δύο βαθμίδων.

Για τη δευτεροβάθμια είχαν κυκλοφορήσει από τον αιρετό Θ. Κατσωνόπουλο δύο τέτοιοι πίνακες: ο πρώτος κατέγραφε τα κενά που δηλώθηκαν από τις ΔΔΕ και τις ΠΔΕ και ο δεύτερος τα τελικά κενά με τα οποια τροφοδοτήθηκε το σύστημα για να τρέξουν οι μεταθέσεις (αυτό καταλαβαίνω εγώ και διορθώστε με αν κάνω λάθος). Θα βρείτε τους πίνακες εδώ: https://thodoros-katsonopoulos.webnode.gr/kysde/

Παίρνοντας για παράδειγμα τα κενά/πλεονάσματα που δηλώθηκαν για τους ΠΕ02 έχουμε τα εξής στοιχεία:

Κενά ΔΔΕ: 474
Πλεονάσματα ΔΔΕ: 103

(Χωρις τις ανακλήσεις των συντάξεων, άρα ήταν λιγότερα τα κενά και μεγαλύτερα τα πλεονάσματα στην πραγματικότητα)

Κενά ΠΔΕ: 493
Πλεονάσματα ΠΔΕ: 101

Κενά μεταθέσεων: 583
Πλεονάσματα μεταθέσεων: ?*

*Το αρχείο του αιρετού με τα τελικά κενά δεν είχε συμπληρωμένα τα πεδία όπου δεν υπήρχαν κενά ή υπήρχαν πλεονάσματα.

Αυτό που κατευθείαν βγάζει μάτι είναι πως από τα ήδη φουσκωμένα 474 κενά που δήλωσαν οι διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το σύστημα έτρεξε τελικά με 583 κενά ΠΕ02 (χωρίς να υπολογίζω τα πλεονάσματα φυσικά). Για αυτό και έπειτα προέκυψαν 560 κενά στις μετατάξεις και 421 διορισμοί, εξού και κάποιοι συνάδελφοι θεωρούν πως έχουν περισσέψει τα 139.

Σε τι νούμερο πραγματικών οργανικών κενών μάλιστα συνολικά στη δευτεροβάθμια θα οδηγούμασταν αν κάναμε τη σούμα για όλους τους κλάδους, δεν το σκέφτομαι καν και το excel δεν βοηθάει, οπότε δεν πρόκειται να ασχοληθώ παραπάνω (αν κάποιος ασχοληθεί να προσέξει ότι τα αθροίσματα των στηλών βγαίνουν με SUM στο excel του αιρετού, οπότε θα πρέπει να δουλέψει ξεχωριστά τα ελλείμματα με τα πλεονάσματα για να βγάλει τα νούμερα).

Συμπέρασμα: τα οργανικά κενά (ειδικά στη δευτεροβάθμια που δεν είναι ξεκάθαρα ορισμένα με ΦΕΚ) φαίνεται ότι μπορούν να γίνουν αντικείμενο χειραγώγησης από τον διευθυντή ενός σχολείου, από τον υπάλληλο μιας ΔΔΕ, από το ΠΥΣΔΕ, απο τον προϊστάμενο της ΔΔΕ, από τη ΠΔΕ και τέλος από το ίδιο το υπουργείο (εκεί γίνεται το μεγαλύτερο μαγείρεμα και το τελικό ξεκαθάρισμα). Οπότε ότι και να λέμε, αν όλα δεν γίνουν ψηφιακά και προσβάσιμα σε όλους άκρη δεν θα βγαίνει και το υπουργείο θα παίρνει την απόφαση για μεταθέσεις και διορισμούς αναλόγως των προθέσεων του, εκδίδοντας εγκυκλίους περί υπολογισμού κενών, μόνο και μόνο για να ανασκευάζει μετά τα κενά όπως το ίδιο το συμφέρει.

.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2024, 10:21:10 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1801
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #717 στις: Μάρτιος 03, 2024, 10:13:36 μμ »
Μπερδεύεις τα οργανικά κενά μεταθέσεων/διορισμών με τα οργανικά κενά τοποθέτησης.
Οσοι γνωριζουν τις σχετικές διαδικασιες θα συμφωνησουν ότι αυτά τα  δύο, που εσυ λες ότι  μπερδευω,  καθως και οι διαδικασίες που τα δημιουργουν είναι ΑΡΡΗΚΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ  αφου το ένα επιδρα καταλυτικα στο άλλο.
Πιο συγκεκριμένα:
Εσυ θεωρεις ότι το οργανικο  κενο τοποθετησης (για τις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολές) σε ένα σχολειο που είναι 12 ωρες  Α αναθεσης και το κενο για μεταθεση/διορισμο που είναι  20 ωρες/ομαδα
(αν κ όπως σου ειπα/διορθωσα και σε παλαιοτερη αναρτηση μπορει να υπαρξει κενο για μεταθεση/διορισμο και με το υπολοιπο 12 ωρων/ομαδα),
είναι  2 εντελως ανεξάρτητοι και διαφορετικοι κοσμοι..
Κι όμως μιλαμε για τον ιδιο κόσμο που βλεπει στον ιδιο ουρανό και (προφανως) στα ιδια άστρα..
Ειδικοτερα, εχουμε τη δδε Χ με 2 όμορες ομαδες σχολειων:
ETOΣ 2023-24
(ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΡΟΗ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ)
12/2/23:
Εστω ότι η παρακατω εικονα συμβαινει στους πινακες σχολειων Α και ειδικοτερα στους πε02 μία ημέρα πριν ληξει η προθεσμια των αιτήσεων συνταξιοδότησης
ΟΜΑΔΑ 1
ΣΧΟΛ Α
ΠΕ02= -11  ωρες
ΣΧΟΛ Β
ΠΕ02= +10 ωρες 
ΣΧΟΛ Γ
ΠΕ02= -11 ωρες 

ΟΜΑΔΑ 2
ΣΧΟΛ Δ
ΠΕ02= -31 ωρες
ΣΧΟΛ Ε
ΠΕ02= +20
ΣΧΟΛ ΣΤ
ΠΕ02= Μηδέν ώρες
13/2/23:
συνεδριαζει το πυσδε για να καταρτισει πινακα Γ κενων μεταθεσεων . Εκεινη την ημερα εληγε η προθεσμια για αιτηση συνταξιοδοτησης, οποτε το ΥΣ ενσωματωσε τις όποιες παραιτησεις στα τρεχοντα οργανικα κενα. Ενας 18 αρης εκπκος του σχολειου Ε υποβάλλει αιτηση παραιτησης την ιδια ημερα.
Οποτε η προηγουμενη εικονα των πινακων Α αναδιαμορφωνεται μόνο ως προς το σχολειο Ε από
ΣΧΟΛ Ε
ΠΕ02= +20
σε
ΣΧΟΛ Ε
ΠΕ02= +2
Και οι τελικοι πινακες Β των 2 ανωτερω ομαδων θα διαμορφωθουν ως εξης:
ΠΙΝΑΚΑΣ Β της 1ης ομαδας:
-11 (σχολ Α) +10 (σχολ Β) -11 (ΣΧΟΛ Γ)= -12 δηλ 1 οργανικο κενο (όπως σου εχω ξαναπει βγαινει κενο και με λιγοτερες των 20 ωρων…)
ΠΙΝΑΚΑΣ Β της 2ης ομαδας:
-31  (σχολ Δ) + 2 (σχολ Ε λογω συνταξιοδοτησης) + μηδεν (σχολ ΣΤ)= -29 δηλ 1 οργανικο κενο (το υπολοιπο των 9 ωρων δεν αρκει για δευτερο οργανικο κενο).
Τελικος πινακας Γ με ενσωματωμενη τη συνταξιοδοτηση¨
1 οργ κενο (ομαδα 1η)
1 οργ κενο (ομαδα 2η)
Συνολο= 2 οργανικα κενα θα σταλούν στο υπουργειο για μεταθεσεις.
2/3/23= μεταθεσεις
Εστω ότι ερχεται ενας 18αρης μεταθεση και φευγει από σχολειο Ε ενας 18αρης με μεταθεση.
Το κυσδε (ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ) θα κανει λογιστικο υπολογισμο ενοψει μεταταξεων και θα πει ενας εφυγε ενας ηρθε οποτε ο προηγουμενος πινακας Γ της συγκεκριμενης δδε υφισταται ως εχει. Και λεω πολύ κακως διοτι θα επρεπε να δοθει από το υπουργειο μία νέα οδηγια προς τις δδε για να κανουν πραγματικη ενσωματωση του εκπκου που εφυγε από το σχολειο Ε και επαναδιαμορφωση πινακων Β και Γ, συνυπολογιζοντας βεβαια στον τελικο αριθμο κενων και αυτόν που ηρθε (ΟΜΩΣ αυτή η ιστορια είναι μια άλλη πονεμενη ιστορια που δεν είναι της παρούσης).
Επομενως εν οψει μετατάξεων παραμενουν τα 2 οργανικα κενα.
11/4/23:
 γινονται οι μεταταξεις και στη συγκεκριμενη δδε δεν μεταταχθηκε κανενας εκπκος.
Επομενως στη συγκεκριμενη δδε ΚΑΝΟΝΙΚΑ θα πρεπει  να  δοθούν 2 κενα για διορισμο.
4/5/23:
Το υπουργειο τελικα δινει (για τους δικους του λογους) 1 κενό για διορισμό.
Περναει ο καιρος και φτανουμε στο σημερα δηλ  3/3/2024 και λες εσυ, που εισαι πχ ενας αδιοριστος φιλολογος (φυσικος κλπ δεν εχει σημασια):
περυσι στην προαναφερομενη δδε το υπουργειο εκανε 1 διορισμο,  ενώ τα κενα ηταν δυο αρα για φετος μας χρωσταει +1 κενο μιας και ο αριθμος τμηματων και προτυπων στην περιοχη παρεμεινε ιδιος.
ΚΑΙ ΓΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ συναφελφε oliver..ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ +1 κενο ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΥ ΕΣΥ OLIVER μας λες ότι είναι ασχετα μεταξυ τους  και κακως τα μπερδευω:
Μαιος 2023:
 στη συγκεκριμενη δδε θα πρεπει να γινουν οι εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολές:
Παρατηρουμε ότι στο
ΣΧΟΛ Β= +10 ωρες
και  υπαρχουν εξι  18αρηδες  και οι ωρες που χρειαζεται το σχολειο είναι 98.  Οποτε καλυπτουν ωραριο οι πεντε 18αρηδες και απομενουν ΜΟΝΟ 8 ωρες  για τον έκτο 18αρη (νεότερα τοποθετηθέντας) που κρινεται υπεραριθμος . Αυτος  κανει αρση υπεραριθμιας δηλωνοντας το σχολειο Δ  που ανηκει στην ομορη  ομαδα 2, μιας και δεν υφισταται οργανικο κενό στη δικη του ομάδα (όπως αλλωστε προβλεπει η σχετικη νομοθεσια).
Οποτε οι πινακες Α των σχολειων της ΔΔΕ  επαναδιαμορφωνονται (για το επομενο σχολ ετος) ως εξης:

ΟΜΑΔΑ 1
ΣΧΟΛ Α
ΠΕ02= -11  ωρες
ΣΧΟΛ Β
ΠΕ02= -8 ωρες 
ΣΧΟΛ Γ
ΠΕ02= -11 ωρες 

ΟΜΑΔΑ 2
ΣΧΟΛ Δ
ΠΕ02= -13 ωρες
ΣΧΟΛ Ε
ΠΕ02= +2
ΣΧΟΛ ΣΤ
ΠΕ02= Μηδέν ώρες
Και οι τελικοι πινακες Β των 2 ανωτερω ομαδων θα διαμορφωθουν ως εξης:
ΠΙΝΑΚΑΣ Β της 1ης ομαδας:
-11 (σχολ Α) -8 (σχολ Β) -11 (ΣΧΟΛ Γ)= -30 δηλ παραμενει 1 οργανικο κενο
ΠΙΝΑΚΑΣ Β της 2ης ομαδας:
-13  (σχολ Δ) + 2 (σχολ Ε λογω συνταξιοδοτησης) + μηδεν (σχολ ΣΤ)= -11 δηλ μηδεν οργανικα κενα.
Τι παρατηρουμε λοιπον??
 Ότι τα δυο κενα που υπηρχαν πριν τις υπηρεσιακες μεταβολες εγιναν μετα απο αυτές και λογω της αρσης υπεραριθμιας 1 οργανικο κενο δηλ εξαφανιστηκε το 1 οργανικο λογω των εσωτερικων υπηρεσιακων μεταβολων και απεμεινε το έτερο κενο που όμως ηδη εχει φαγωθει από το νεοδιορισθεντα. Πάπαλα λοιπον oliver το +1 κενο που θα νομιζε καποιος αδιοριστος ότι του χρωσταει το υπουργειο.
Όπως βλεπεις για να  σε πεισω ότι ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ (και περαν πασης δικης σου αμφιβολίας)  ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ οι κεντρικες υπηρεσιακες μεταβολές (μεταθεσεις-μεταταξεις-διορισμοι) με τις εσωτερικες (υπεραριθμιες,βελτιωσεις), σου παρεθεσα ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ αλγοριθμου σε ολο  το φασμα  των μεταβολών αυτων.
Κι αν  βεβαια με ρωτησεις τωρα , όπως εκανες και σε αντιστοιχη παλαιοτερη  αναρτηση, αν το παραπανω παραδειγμα είναι υποθετικο ή πραγματικο, πιθανολογω ότι  θα επακολουθουσε ο παρακατω διαλογος:
Gt: είναι υποθετικο oliver
O: Μα αν είναι υποθετικο δεν εχει νοημα να το ασπαστω διοτι μπορει να μην εχει συμβει ποτέ στην πραγματικοτητα ή να εχει συμβει σε μια μεμονωμενη περιπτωση στη δικη σου δδε
Gt: μωρε μανούλα μου  oliver εχω δει να συμβαινουν πολλα ομοια  παραδειγματα σε πραγματικές συνθηκες , όταν υπηρετουσα στο πυσδε της δδε που ανηκω
O: μα δεν ξερω ποιος εισαι ουτε κι αν ισχυει ότι δουλευες σε πυσδε  για να εχεις σχετικη εμπειρια
Gt:  Ε  τοτε ρωτα το αρμοδιο τμημα της δικης σου δδε για να σε ενημερωσουν για τα  θεματα αυτά και  για τα  οποια εχεις αλλωστε κι εννομο συμφερον ως αδιοριστος
O: και που να ξερω αν (και) αυτοι γνωριζουν τι τους γινεται ή αν μου λενε την αληθεια??


Gt: E τοτε εισαι απιστος θωμας και oliver μαζι..
Καταληκτικα και με βαση όλα τα ανωτερω θα σου πω

ότι δεν τα μπερδευω εγω,  αλλα εσυ δε γνωριζεις (ή δεν  εχεις συνειδητοποιησει)  τα πως και τα γιατι ολων αυτων των διαδικασιων



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:59:09 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #718 στις: Μάρτιος 03, 2024, 10:27:50 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2024, 10:51:03 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1801
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #719 στις: Μάρτιος 03, 2024, 10:52:55 μμ »
ειναι προφανες οτι δεν ασχοληθηκες με τους αριθμους που παρεθεσα γιατι αν τους ειχες επεξεργαστει θαχες καταλαβει την απαντηση μου
g.t. έγραψες "Πιο συγκεκριμενα ειναι βεβαιο οτι καποια περσινα κενα χρησιμοποιωντας το προαναφερθεν παράδειγμά  μου ως περσινα κενα εννοω το 1 κενο  που σκεπαστηκε απο τη μετακινηση του  υπεραριθμου που προανεφερα στην ομαδα 2 απο την ομαδα 1 σκεπαστηκαν απο τη μετακινηση υπεραριθμων σε κενες οργανικες θεσεις". Αυτές οι κενές οργανικές θέσεις που αναφέρεις αναφέρονται σε κενά οργανικής τοποθέτησης σωστα μεχρι στιγμης και όχι σε κενά μεταθέσεων διορισμών εδω ομως μου τα χαλας.. Μα με το προηγουμενο αριθμητικο μου παραδειγμα σου απεδειξα οτι η τελικη εκβαση της αρσης των υπεραριθμιων και των οποιων βελτιωσεων κατα το 2023 επηρεαζει ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ τον τελικο αριθμο των κενων για διορισμο κατα το 2024 και συ συνεχιζεις να μου μιλας γι αυτες τις 2 διιαδικασιες (κενα οργανικης τοποθετησης και κενα διορισμων) σα να ειναι 2 εντελως ασχετα μεταξυ τους πραγματα.. Μα δεν ειναι!! με το στανιο δηλ να θεωρησω οτι ειναι ανεξαρτητα?? . Για τον υπολογισμό των κενών μεταθέσεων λαμβάνονται υπόψιν όλοι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί στην περιοχή είτε με οργανική τοποθέτηση είτε όχι. ειναι προφανες αυτο που λες οτι δηλ στα κενα των μεταθεσεων συνυπολογιζονται οι οργανικα τοποθετηθεντες + οι προσωρινα τοποθετηθεντες (αυτοι που δενε χουν οργανικη) . Προσωπικα αναφερθηκα στο πως επηρεαζει η μετακινηση των οργανικά τοποθετηθεντων ειτε με βελτιωση ειτε με αρση υπεραριθμιας τα οργανικα κενα που θα καταγραφουν στο επομενο σοχλ ετος για μεταθεσεις διορισμους και δεν ασχοληθηκα με τους προσωρινα τοποθετηθεντες. Παρεμπιπτοντως θα σου πω ότι για τον υπολογισμο των κενων για μεταθεσεις οι Π.Τ υπολογιζονται στα σχολεια που βρισκονται με προσωρινη τοποθετηση την τρεχουσα στιγμη και αντιμετωπιζονται ως οργανικα τοποθετηθεντες
Οτι ηταν να σου πω στο ειπα για το συγκεκριμενο ζητημα. Ισχυει το κλασσικο: συμφωνουμε οτι διαφωνουμε.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2024, 11:05:54 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #720 στις: Μάρτιος 03, 2024, 11:12:19 μμ »
Αυτό θα έπρεπε να είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητες του κλάδου, αλλά δυστυχώς πολλοί εκμεταλλεύονται αυτή την έλλειψη διαφάνειας για να πρωθήσουν τα συμφέροντά τους και να υλοποιήσουν τις δικές τους εξυπηρετήσεις.

Και συγγνώμη εκ των προτέρων για ένα ακόμα ογκώδες μήνυμα που θα ακολουθήσει, αλλά διαβάζοντας τα μηνύματα του g.t., ακόμα και αν δεχτούμε όλα όσα λέει, ο βασικότερος λόγος που δεν θα πρέπει να περιμένουμε αριθμό κενών ούτε καν πάνω απο τις συνταξιοδοτήσεις στη δευτεροβάθμια, είναι το όργιο μαγειρεμάτων που έγινε πέρυσι (εκτός αν έχουμε τα αντίστοιχα μαγειρέματα και φέτος).

Προσπαθώντας λοιπόν να υπολογίσω πόσα οργανικά κενά θα έχουμε φέτος, έκανα μια έρευνα πάνω στους πίνακες των κενών μεταθέσεων που είχαν κοινοποιήσει πέρυσι οι αιρετοί των δύο βαθμίδων.

Για τη δευτεροβάθμια είχαν κυκλοφορήσει από τον αιρετό Θ. Κατσωνόπουλο δύο τέτοιοι πίνακες: ο πρώτος κατέγραφε τα κενά που δηλώθηκαν από τις ΔΔΕ και τις ΠΔΕ και ο δεύτερος τα τελικά κενά με τα οποια τροφοδοτήθηκε το σύστημα για να τρέξουν οι μεταθέσεις (αυτό καταλαβαίνω εγώ και διορθώστε με αν κάνω λάθος). Θα βρείτε τους πίνακες εδώ: https://thodoros-katsonopoulos.webnode.gr/kysde/

Παίρνοντας για παράδειγμα τα κενά/πλεονάσματα που δηλώθηκαν για τους ΠΕ02 έχουμε τα εξής στοιχεία:

Κενά ΔΔΕ: 474
Πλεονάσματα ΔΔΕ: 103

(Χωρις τις ανακλήσεις των συντάξεων, άρα ήταν λιγότερα τα κενά και μεγαλύτερα τα πλεονάσματα στην πραγματικότητα)

Κενά ΠΔΕ: 493
Πλεονάσματα ΠΔΕ: 101

Κενά μεταθέσεων: 583
Πλεονάσματα μεταθέσεων: ?*

*Το αρχείο του αιρετού με τα τελικά κενά δεν είχε συμπληρωμένα τα πεδία όπου δεν υπήρχαν κενά ή υπήρχαν πλεονάσματα.

Αυτό που κατευθείαν βγάζει μάτι είναι πως από τα ήδη φουσκωμένα 474 κενά που δήλωσαν οι διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το σύστημα έτρεξε τελικά με 583 κενά ΠΕ02 (χωρίς να υπολογίζω τα πλεονάσματα φυσικά). Για αυτό και έπειτα προέκυψαν 560 κενά στις μετατάξεις και 421 διορισμοί, εξού και κάποιοι συνάδελφοι θεωρούν πως έχουν περισσέψει τα 139.

Σε τι νούμερο πραγματικών οργανικών κενών μάλιστα συνολικά στη δευτεροβάθμια θα οδηγούμασταν αν κάναμε τη σούμα για όλους τους κλάδους, δεν το σκέφτομαι καν και το excel δεν βοηθάει, οπότε δεν πρόκειται να ασχοληθώ παραπάνω (αν κάποιος ασχοληθεί να προσέξει ότι τα αθροίσματα των στηλών βγαίνουν με SUM στο excel του αιρετού, οπότε θα πρέπει να δουλέψει ξεχωριστά τα ελλείμματα με τα πλεονάσματα για να βγάλει τα νούμερα).

Συμπέρασμα: τα οργανικά κενά (ειδικά στη δευτεροβάθμια που δεν είναι ξεκάθαρα ορισμένα με ΦΕΚ) φαίνεται ότι μπορούν να γίνουν αντικείμενο χειραγώγησης από τον διευθυντή ενός σχολείου, από τον υπάλληλο μιας ΔΔΕ, από το ΠΥΣΔΕ, απο τον προϊστάμενο της ΔΔΕ, από τη ΠΔΕ και τέλος από το ίδιο το υπουργείο (εκεί γίνεται το μεγαλύτερο μαγείρεμα και το τελικό ξεκαθάρισμα). Οπότε ότι και να λέμε, αν όλα δεν γίνουν ψηφιακά και προσβάσιμα σε όλους άκρη δεν θα βγαίνει και το υπουργείο θα παίρνει την απόφαση για μεταθέσεις και διορισμούς αναλόγως των προθέσεων του, εκδίδοντας εγκυκλίους περί υπολογισμού κενών, μόνο και μόνο για να ανασκευάζει μετά τα κενά όπως το ίδιο το συμφέρει.
\

Μήπως αυτά των ΔΔΕ και ΠΔΕ που αναφέρεις είναι πριν τις μεταθέσεις και τα άλλα μετά τις μεταθέσεις;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1801
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #721 στις: Μάρτιος 03, 2024, 11:51:08 μμ »
Διάβασε εδώ: https://www.especial.gr/organika-kena-diorismoi-ekpaideftikwn-anakoinwsi-tis-pev/ εκεί που γράφει: "Σε πολλές περιπτώσεις, δημιουργείται σύγχυση, ακούσια ή εκούσια, των οργανικών κενών των μεταθέσεων με τις οργανικές θέσεις στα σχολεία."
Το συγκεκριμενο δημοσιευμα  σφάλει ολοκληρωτικα ως προς το  κεντρικο ζητημα του τροπου υπολογισμου των οργανικων κενων . Συγκεκρμενα γραφει

"Τα οργανικά κενά της κάθε ειδικότητας σε κάθε περιοχή μετάθεσης προκύπτουν μετά τη διαίρεση των ωρών Α΄ Ανάθεσής της (ανά ομάδα σχολείων) με το 20 και την αφαίρεση από εκεί των υπηρετούντων στην περιοχή καθηγητών της ειδικότητας..".

Σα να μας λεει δηλ οτι αν σε μια περιοχη εχουμε μια ομαδα σχολειων με 2 σχολεια πχ σχολειο Α με 120 απαιτουμενες ωρες Α αναθεσης πε02 και οργανικα ανηκοντες 3 πε02 (τρεις 23αρηδες)  και σχολ Β με τα ιδια στοιχεια τοτε τα οργανικα κενα θα ειναι:
απαιτουμενες ωρες σχολ Α+Β= 240/20=αρα για να γινει μαθημα χρειαζονται 12 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ και εχουμε 6 συνολικα στα 2 σχολεια οποτε υπαρχει ελλειμμα 6 καθηγητων.
Ο σωστος υπολογισμος ομως απαιτει (βλ σχετικη εγκυκλιο προσδιορισμου οργανικων κενων και συνημμένων πινακων) να λαβουμε υποψη ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΙΜΟΝΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΔΗΛ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ (τους οποιους θεωρει οτι θα εχουν 20 ωρες ωραριο οπως και ο παρονομαστης της διαιρεσης)  ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΚΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΩΡΑΡΙΟ. Ειδικοτερα:

σχολειο Α= απαιτουμενες ωρες 120 και διαθεσιμες 69 (3 επι 23)  = -51
σχολειο Β ομοιως -51
πινακας Β αυτης της ομαδας -102/20 =5 κενα και οχι 6

Οποτε το παραπανω δημοσιευμα ειναι λανθασμενο.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2024, 12:02:48 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #722 στις: Μάρτιος 03, 2024, 11:55:45 μμ »
\

Μήπως αυτά των ΔΔΕ και ΠΔΕ που αναφέρεις είναι πριν τις μεταθέσεις και τα άλλα μετά τις μεταθέσεις;

Όχι, και τα 2 excel αφορούν κενά πριν τις μεταθέσεις (δείτε τα νούμερα π.χ. σε Α' και Β' Θεσσαλονίκης, αν ήταν μετά τις μεταθέσεις θα ήταν μηδενικά τα κενά του δεύτερου αρχείου στις περιοχές αυτές).

Και επειδή μάλλον δεν έγινε κατανοητό το πως υπολόγισα τα νούμερα εξηγώ: στο link που δίνω πρέπει να κατεβείτε κάτω για να φτάσετε στις αναρτήσεις του Μαρτίου του 2023. Στις 1/3 αναρτήθηκε ένα excel με το όνομα "αρχικά οργανικά κενά" και στις 3/3 ένα ακόμα με τους τελικούς πίνακες. Αν πάτε στην στήλη των ΠΕ02 και αθροίσετε τα κενά (μόνο δηλαδή τις αρνητικές τιμές, το excel δίνει άλλο νούμερο στο σύνολο γιατί αθροίζει και τις θετικές), θα βρείτε τα νούμερα που δίνω. Στο δεύτερο excel έχει μόνο κενά οπότε ισχύει το νούμερο που υπάρχει κάτω στο σύνολο.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #723 στις: Μάρτιος 04, 2024, 12:43:09 πμ »
Εν τω μεταξύ ψάχνοντας λίγο παραπάνω διαπίστωσα πως εκτός από όλα όσα έχω ήδη γράψει, το μαγείρεμα δεν σταμάτησε εδώ. Τελικά τα πλεονάσματα όχι απλώς απουσιάζουν από τον πίνακα του αιρετού, αλλά φαίνεται όντως να εξαφανίστηκαν εντελώς από το ΚΥΣΔΕ και να μπήκαν μηδενικά στις πλεονασματικές περιοχές για το τρέξιμο των μεταθέσεων.

Το θεώρησα αδιανόητο υποθέτωντας πως για λόγους ευκολίας μέτρησης των κενών απουσίαζαν τα πλεονάσματα από το δεύτερο αρχείο του αιρετού, για αυτό και δεν το έψαξα παραπάνω, αλλά από ότι φαίνεται το ίδιο το υπουργείο αποφάσισε να παρακάμψει εντελώς τον δικό του αλγόριθμο πέρυσι, σε πολλές περιπτώσεις.

Δείτε τι έγινε για παράδειγμα στο Κιλκίς στους ΠΕ02: από τη ΔΔΕ δηλώθηκε πλεόνασμα +15, με το οποίο συμφώνησε και η ΠΔΕ. Όλα τα πλεονάσματα όμως σβήστηκαν από το ΚΥΣΔΕ και αντικαταστάθηκαν με 0 από ότι φαίνεται. Από το Κιλκίς όμως έφυγαν προς άλλες περιοχές 15 άτομα και αντί τότε να μηδενίσει το πλεόνασμα, επειδή το σύστημα τρέχει με καραμπόλες και είχε δηλωθεί 0 στην αρχή, επέτρεψε να έρθουν άλλοι 14 στο Κιλκίς.

Θα πουν κάποιοι και τι έγινε αφού στην τελική το πλεόνασμα έμεινε πάλι πλεόνασμα, και δόθηκαν και αυτές οι 14 παραπάνω μεταθέσεις. Όμως πολλοί έρχονται και υπολογίζουν κενά διορισμών την επόμενη χρονιά χωρίς να τα γνωρίζουν όλα αυτά με αποτέλεσμα να υπερεκτιμούν τα πραγματικά οργανικά κενά και όλοι οι υπόλοιποι, φυσικά χωρίς καμιά είδους έρευνα, να προσυπογράφουν.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1801
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #724 στις: Μάρτιος 04, 2024, 01:35:35 μμ »
Διάβασε εδώ: https://www.especial.gr/organika-kena-diorismoi-ekpaideftikwn-anakoinwsi-tis-pev/ εκεί που γράφει: "Σε πολλές περιπτώσεις, δημιουργείται σύγχυση, ακούσια ή εκούσια, των οργανικών κενών των μεταθέσεων με τις οργανικές θέσεις στα σχολεία."
Επιπλεον και σε σχεση με το δημοσιευμα που αναφερεις θα προσθεσω/συμπληρωσω τα σημεια στα οποια παρουσιαζει προβληματα και τα οποια οφειλονται στο οτι οι συντακτες του αρθρου δεν εχουν δει/επεξεργαστει πινακες Α-Β-Γ με βαση τους οποιους συμπληρωνονται τα οργανικα κενα.
Βοηθητικα παραθετω εναν πινακα Α και εναν Β:
https://ibb.co/QjFQVh6
https://ibb.co/gmTcCCK

α. συμπληρωνοντας την προηγ σχετικη μου αναρτηση θα πω οτι ο λογος που ειναι παντελως λαθος ο τροπος υπολογισμου οργανικων κενων που αναφερεται στο δημοσιευμα ειναι οτι οι συντακτες του αρθρου αγνοουν πως στον υπολογισμο συνυπολογιζονται τα ωραρια των εκπκων, οπως αλλωστε φαινεται και στους πινακες που παραθετω

β. σε καποιο αλλο σημειο αναφερεται το

" Οι τελευταίες υπολογίζονται με διαφορετικό αλγόριθμο, με βάση τις 12 ώρες Α΄ Ανάθεσης στο σχολείο. Ειδικά για τους ΠΕ04 όμως, θα πρέπει επιπλέον να υπάρχουν 12 τουλάχιστον ώρες ΠΕ04 ακάλυπτες στο σχολείο για να προκύψει οργανική θέση. Άρα, σε σχολεία που το υποχρεωτικό ωράριο των ανηκόντων ΠΕ04, υπολογίζοντας και τη Β’ ανάθεση, δεν αφήνει ακάλυπτες 12 ώρες, τότε δεν προκύπτει οργανική θέση ακόμη και αν υπάρχουν πχ. 20 ώρες Βιολογίας χωρίς να υπάρχει Βιολόγος. ".
Δεν ισχυει ετσι ακριβως αυτο που υπονοουν οι συντακτες του αρθρου.
Ειδκοτερα στις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολες (προφανως σε αυτες αναφερονται στο συγκεκριμενο σημείο) κατα την Α φαση των υπεραριθμιων + φαση Γ εναπομειναντων κενων,  υπαρχει οντως ενιαια αντιμετωπιση, αλλα στην πολυπληθεστερη σε μεταβολες Β φαση των βελτιωσεων/οριστικων τοποθετησεων υπαρχει διακριτη αντιμετωπιση στις ειδικοτητες του ΠΕ04 δηλ για να δοθει (απο το πυσδε) για βελτιωση ενα οργανικο κενο βιολογιας πχ  θα πρεπει να υπαρχουν ακαλυπτες 12 ωρες αποκλειστικα βιολογιας
γ.  Εσυ,  επηρεαζομενος απο ενα αλλο σημειο του αρθρου που αναφερει οτι
"Σε πολλές περιπτώσεις, δημιουργείται σύγχυση, ακούσια ή εκούσια, των οργανικών κενών των μεταθέσεων με τις οργανικές θέσεις στα σχολεία ",  εγραψες οτι εκανα και γω το διο λαθος δηλ οτι μπερδεψα τα δυο προαναφερομενα αριθμητικα γεγονοτα. Ομως, οπως σου εδειξα με τη χρηση αριθμ παραδειγματων  σε προηγουμενο μηνυμα, δεν μπερδεψα προφανως το Α και το Ω των υπηρεσιακων μεταβολων δηλ το  πως υπολογιζεται το οργανικο κενο ανα σχολειο για τις οργανικες τοποθετησεις των εκπκων στις εσωτερ υπηρεσ μεταβολες και το οργανικο κενο ανα ομαδα για τις μεταθεσεις, αλλα ανεφερα (και εδειξα) το πως το ενα (οργανικες τοποθετησεις) μπορει να επηρεασει τη διαμορφωση του αλλου (κενα για μεταθεσεις), Επομενως το προβλημα δεν ειναι οτι μπερδεψα εγω, αλλα οτι εσυ δεν εχεις συνειδητοποιησει τις διαδικασιες και τις οποιες ευελπιστω, μετα τη χρηση ολων αυτων των παραδειγματων να εχεις κατανοησει-συνειδητοποιησει
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2024, 01:38:32 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος typos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #725 στις: Μάρτιος 04, 2024, 01:51:01 μμ »
τα δεδομένα παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.....
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/441421_anaplirotes-kai-neo-kyma-paraitiseon-akoma-761-ekpaideytikoi-odigithikan-se-exodo


Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3188
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #726 στις: Μάρτιος 04, 2024, 04:47:28 μμ »
Επιπλεον και σε σχεση με το δημοσιευμα που αναφερεις θα προσθεσω/συμπληρωσω τα σημεια στα οποια παρουσιαζει προβληματα και τα οποια οφειλονται στο οτι οι συντακτες του αρθρου δεν εχουν δει/επεξεργαστει πινακες Α-Β-Γ με βαση τους οποιους συμπληρωνονται τα οργανικα κενα.
Βοηθητικα παραθετω εναν πινακα Α και εναν Β:
https://ibb.co/QjFQVh6
https://ibb.co/gmTcCCK

α. συμπληρωνοντας την προηγ σχετικη μου αναρτηση θα πω οτι ο λογος που ειναι παντελως λαθος ο τροπος υπολογισμου οργανικων κενων που αναφερεται στο δημοσιευμα ειναι οτι οι συντακτες του αρθρου αγνοουν πως στον υπολογισμο συνυπολογιζονται τα ωραρια των εκπκων, οπως αλλωστε φαινεται και στους πινακες που παραθετω

β. σε καποιο αλλο σημειο αναφερεται το

" Οι τελευταίες υπολογίζονται με διαφορετικό αλγόριθμο, με βάση τις 12 ώρες Α΄ Ανάθεσης στο σχολείο. Ειδικά για τους ΠΕ04 όμως, θα πρέπει επιπλέον να υπάρχουν 12 τουλάχιστον ώρες ΠΕ04 ακάλυπτες στο σχολείο για να προκύψει οργανική θέση. Άρα, σε σχολεία που το υποχρεωτικό ωράριο των ανηκόντων ΠΕ04, υπολογίζοντας και τη Β’ ανάθεση, δεν αφήνει ακάλυπτες 12 ώρες, τότε δεν προκύπτει οργανική θέση ακόμη και αν υπάρχουν πχ. 20 ώρες Βιολογίας χωρίς να υπάρχει Βιολόγος. ".
Δεν ισχυει ετσι ακριβως αυτο που υπονοουν οι συντακτες του αρθρου.
Ειδκοτερα στις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολες (προφανως σε αυτες αναφερονται στο συγκεκριμενο σημείο) κατα την Α φαση των υπεραριθμιων + φαση Γ εναπομειναντων κενων,  υπαρχει οντως ενιαια αντιμετωπιση, αλλα στην πολυπληθεστερη σε μεταβολες Β φαση των βελτιωσεων/οριστικων τοποθετησεων υπαρχει διακριτη αντιμετωπιση στις ειδικοτητες του ΠΕ04 δηλ για να δοθει (απο το πυσδε) για βελτιωση ενα οργανικο κενο βιολογιας πχ  θα πρεπει να υπαρχουν ακαλυπτες 12 ωρες αποκλειστικα βιολογιας
γ.  Εσυ,  επηρεαζομενος απο ενα αλλο σημειο του αρθρου που αναφερει οτι
"Σε πολλές περιπτώσεις, δημιουργείται σύγχυση, ακούσια ή εκούσια, των οργανικών κενών των μεταθέσεων με τις οργανικές θέσεις στα σχολεία ",  εγραψες οτι εκανα και γω το διο λαθος δηλ οτι μπερδεψα τα δυο προαναφερομενα αριθμητικα γεγονοτα. Ομως, οπως σου εδειξα με τη χρηση αριθμ παραδειγματων  σε προηγουμενο μηνυμα, δεν μπερδεψα προφανως το Α και το Ω των υπηρεσιακων μεταβολων δηλ το  πως υπολογιζεται το οργανικο κενο ανα σχολειο για τις οργανικες τοποθετησεις των εκπκων στις εσωτερ υπηρεσ μεταβολες και το οργανικο κενο ανα ομαδα για τις μεταθεσεις, αλλα ανεφερα (και εδειξα) το πως το ενα (οργανικες τοποθετησεις) μπορει να επηρεασει τη διαμορφωση του αλλου (κενα για μεταθεσεις), Επομενως το προβλημα δεν ειναι οτι μπερδεψα εγω, αλλα οτι εσυ δεν εχεις συνειδητοποιησει τις διαδικασιες και τις οποιες ευελπιστω, μετα τη χρηση ολων αυτων των παραδειγματων να εχεις κατανοησει-συνειδητοποιησει
Στο Α έχεις περίπου δίκαιο είναι μια απλοποιημένη διατύπωση, έπρεπε να λέει ότι το περίσσευμα ωρών διαιρείται με το 20. Όμως όταν λέει αφαιρώντας τους εκπαιδευτικούς εννοεί το υποχρεωτικό τους ωράριο όχι 20 ώρες για τον καθενα. Για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς. Δεν είναι λάθος είναι όμως παράξενα διατυπωμένο.
Στο Β έχεις άδικο. Αν οι πε04 έστω όλοι βιολόγοι σε ένα σχολείο καλύπτουν με το υποχρεωτικό ωράριο όλες τις ώρες ΠΕ04 τότε 49 από τα 50 κάτι ΠΥΣΔΕ δεν δίνουν οργανικό κενό για βελτίωση ή τοποθέτηση σε ας πούμε φυσικό και ασ έχει 30 ώρες φυσικής το σχολείο χωρίς φυσικό. Αν βάλουν φυσικό θα βγει αυτόματα υπεράριθμος και θα έχει πλεονέκτημα στις επόμενες μεταβολές έναντι των συναδέλφων στην ίδια περιοχή. Έχει γίνει σε 3-4 περιοχές. Δεν έγινε κάποια φασαρία. Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει παρανομία γιατί γίνεται κάθε χρόνο και θα γίνει και φέτος.
Για το Γ η επιρροή δεν κατάλαβα πως λες ότι επηρεάζει το ένα το άλλο. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να επηρεάζεται η εκτίμηση του ΠΔΕ για τα κενά των μεταθέσεων η οποία σε κάποιες περιπτώσεις αντανακλά την πρώην εκτίμηση ΠΥΣΔΕ πχ. Πιερία και κεντρική Μακεδονία
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2024, 05:08:21 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #727 στις: Μάρτιος 04, 2024, 06:49:14 μμ »
.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160673
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 402

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.