0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό θα έπρεπε να είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητες του κλάδου, αλλά δυστυχώς πολλοί εκμεταλλεύονται αυτή την έλλειψη διαφάνειας για να πρωθήσουν τα συμφέροντά τους και να υλοποιήσουν τις δικές τους εξυπηρετήσεις.Και συγγνώμη εκ των προτέρων για ένα ακόμα ογκώδες μήνυμα που θα ακολουθήσει, αλλά διαβάζοντας τα μηνύματα του g.t., ακόμα και αν δεχτούμε όλα όσα λέει, ο βασικότερος λόγος που δεν θα πρέπει να περιμένουμε αριθμό κενών ούτε καν πάνω απο τις συνταξιοδοτήσεις στη δευτεροβάθμια, είναι το όργιο μαγειρεμάτων που έγινε πέρυσι (εκτός αν έχουμε τα αντίστοιχα μαγειρέματα και φέτος).Προσπαθώντας λοιπόν να υπολογίσω πόσα οργανικά κενά θα έχουμε φέτος, έκανα μια έρευνα πάνω στους πίνακες των κενών μεταθέσεων που είχαν κοινοποιήσει πέρυσι οι αιρετοί των δύο βαθμίδων.Για τη δευτεροβάθμια είχαν κυκλοφορήσει από τον αιρετό Θ. Κατσωνόπουλο δύο τέτοιοι πίνακες: ο πρώτος κατέγραφε τα κενά που δηλώθηκαν από τις ΔΔΕ και τις ΠΔΕ και ο δεύτερος τα τελικά κενά με τα οποια τροφοδοτήθηκε το σύστημα για να τρέξουν οι μεταθέσεις (αυτό καταλαβαίνω εγώ και διορθώστε με αν κάνω λάθος). Θα βρείτε τους πίνακες εδώ: https://thodoros-katsonopoulos.webnode.gr/kysde/Παίρνοντας για παράδειγμα τα κενά/πλεονάσματα που δηλώθηκαν για τους ΠΕ02 έχουμε τα εξής στοιχεία:Κενά ΔΔΕ: 474Πλεονάσματα ΔΔΕ: 103(Χωρις τις ανακλήσεις των συντάξεων, άρα ήταν λιγότερα τα κενά και μεγαλύτερα τα πλεονάσματα στην πραγματικότητα)Κενά ΠΔΕ: 493Πλεονάσματα ΠΔΕ: 101Κενά μεταθέσεων: 583Πλεονάσματα μεταθέσεων: ?**Το αρχείο του αιρετού με τα τελικά κενά δεν είχε συμπληρωμένα τα πεδία όπου δεν υπήρχαν κενά ή υπήρχαν πλεονάσματα.Αυτό που κατευθείαν βγάζει μάτι είναι πως από τα ήδη φουσκωμένα 474 κενά που δήλωσαν οι διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το σύστημα έτρεξε τελικά με 583 κενά ΠΕ02 (χωρίς να υπολογίζω τα πλεονάσματα φυσικά). Για αυτό και έπειτα προέκυψαν 560 κενά στις μετατάξεις και 421 διορισμοί, εξού και κάποιοι συνάδελφοι θεωρούν πως έχουν περισσέψει τα 139.Σε τι νούμερο πραγματικών οργανικών κενών μάλιστα συνολικά στη δευτεροβάθμια θα οδηγούμασταν αν κάναμε τη σούμα για όλους τους κλάδους, δεν το σκέφτομαι καν και το excel δεν βοηθάει, οπότε δεν πρόκειται να ασχοληθώ παραπάνω (αν κάποιος ασχοληθεί να προσέξει ότι τα αθροίσματα των στηλών βγαίνουν με SUM στο excel του αιρετού, οπότε θα πρέπει να δουλέψει ξεχωριστά τα ελλείμματα με τα πλεονάσματα για να βγάλει τα νούμερα). Συμπέρασμα: τα οργανικά κενά (ειδικά στη δευτεροβάθμια που δεν είναι ξεκάθαρα ορισμένα με ΦΕΚ) φαίνεται ότι μπορούν να γίνουν αντικείμενο χειραγώγησης από τον διευθυντή ενός σχολείου, από τον υπάλληλο μιας ΔΔΕ, από το ΠΥΣΔΕ, απο τον προϊστάμενο της ΔΔΕ, από τη ΠΔΕ και τέλος από το ίδιο το υπουργείο (εκεί γίνεται το μεγαλύτερο μαγείρεμα και το τελικό ξεκαθάρισμα). Οπότε ότι και να λέμε, αν όλα δεν γίνουν ψηφιακά και προσβάσιμα σε όλους άκρη δεν θα βγαίνει και το υπουργείο θα παίρνει την απόφαση για μεταθέσεις και διορισμούς αναλόγως των προθέσεων του, εκδίδοντας εγκυκλίους περί υπολογισμού κενών, μόνο και μόνο για να ανασκευάζει μετά τα κενά όπως το ίδιο το συμφέρει.
Μπερδεύεις τα οργανικά κενά μεταθέσεων/διορισμών με τα οργανικά κενά τοποθέτησης.
ειναι προφανες οτι δεν ασχοληθηκες με τους αριθμους που παρεθεσα γιατι αν τους ειχες επεξεργαστει θαχες καταλαβει την απαντηση μουg.t. έγραψες "Πιο συγκεκριμενα ειναι βεβαιο οτι καποια περσινα κενα χρησιμοποιωντας το προαναφερθεν παράδειγμά μου ως περσινα κενα εννοω το 1 κενο που σκεπαστηκε απο τη μετακινηση του υπεραριθμου που προανεφερα στην ομαδα 2 απο την ομαδα 1 σκεπαστηκαν απο τη μετακινηση υπεραριθμων σε κενες οργανικες θεσεις". Αυτές οι κενές οργανικές θέσεις που αναφέρεις αναφέρονται σε κενά οργανικής τοποθέτησης σωστα μεχρι στιγμης και όχι σε κενά μεταθέσεων διορισμών εδω ομως μου τα χαλας.. Μα με το προηγουμενο αριθμητικο μου παραδειγμα σου απεδειξα οτι η τελικη εκβαση της αρσης των υπεραριθμιων και των οποιων βελτιωσεων κατα το 2023 επηρεαζει ΑΔΙΑΜΦΙΣ
Διάβασε εδώ: https://www.especial.gr/organika-kena-diorismoi-ekpaideftikwn-anakoinwsi-tis-pev/ εκεί που γράφει: "Σε πολλές περιπτώσεις, δημιουργείται σύγχυση, ακούσια ή εκούσια, των οργανικών κενών των μεταθέσεων με τις οργανικές θέσεις στα σχολεία."
\Μήπως αυτά των ΔΔΕ και ΠΔΕ που αναφέρεις είναι πριν τις μεταθέσεις και τα άλλα μετά τις μεταθέσεις;
Επιπλεον και σε σχεση με το δημοσιευμα που αναφερεις θα προσθεσω/συμπληρωσω τα σημεια στα οποια παρουσιαζει προβληματα και τα οποια οφειλονται στο οτι οι συντακτες του αρθρου δεν εχουν δει/επεξεργαστει πινακες Α-