0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει. μετά τις μεταθέσεις τα κενά των πε02 στα Δωδεκάνησα ήταν 203 ενώ ο πινακας που ανέβασε η δδε με τα οργανικά κενά δείχνει 139.ξερετε τι παίζει;
Για βελτίωση θέσης/οριστική τοποθέτηση είναι όντως τα κενά που ανεβάζουν τώρα οι ΔΔΕ, αλλά αν μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει γιατί είναι τόσο μεγάλη η διαφορά από τα οργανικά κενά. Γιατί και πώς υπολογίζονται διαφορετικά δηλαδή;
Τι λες ρε αδερφέ. Δηλαδή με ένα σεμινάριο 400 ωρών στα μαθηματικά να γίνω ΠΕ03, να κάνω μετάταξη, να μειώσω κατά 1 τα οργανικά σας κενά για τα επόμενα 30 χρόνια. Κι αυτό επί 3000. Έχω την εντύπωση ότι δυστυχώς ώρες ώρες δε σκέφτεσαι τι λες...Τεχνητή νοημοσύνη έκανα εγώ στη σχολή πολλά χρόνια πριν. Προφανώς σε αντίθεση με άλλες επιστήμες, η Πληροφορική εξελίσσεται. Εγώ δε διδάχτηκα ούτε προγραμματισμό κινητών, ούτε ρομποτική. Αλλά θεωρώ ότι πιο εύκολα θα μάθει ένας πληροφορικός το αντικείμενο, παρά κάποιος άλλος.
Ευχαριστούμε πολύ, θέλαμε μια επιβεβαίωση και από άλλη ειδικότητα. Άρα κάτι συμβαίνει με τον τρόπο υπολογισμού των κενών που δίνονται για βελτίωση/οριστική τοποθέτηση σε σχέση με το σύνολο των οργανικών κενών. Η Μακρή πάντως είπε ότι οι διορισμοί θα γίνουν επί των κενών μετά τις μεταθέσεις.
Άρα κάτι συμβαίνει με τον τρόπο υπολογισμού των κενών που δίνονται για βελτίωση/οριστική τοποθέτηση σε σχέση με το σύνολο των οργανικών κενών. Η Μακρή πάντως είπε ότι οι διορισμοί θα γίνουν επί των κενών μετά τις μεταθέσεις.
και στους ΠΕ70 Α Θεσ/κης από 253 οργανικά ο πίνακας που ανέβασε για βελτίωση είναι 208
Υπήρξαν ανακλήσεις παραιτησεων δασκάλων στη Θεσσαλονίκη. Αυτοί που πήραν μετάθεση έτσι κι αλλιώς δε θα παιρνανε οργανική φέτος οπότε με τις συνταξιοδοτήσεις του επόμενου χρόνου θα τοποθετηθούν όλοι.
Όπως με ένα σεμινάριο δεν μπορεί ένας ΠΕ03 να γίνει πληροφορικός, έτσι με ένα σεμινάριο δεν μπορεί ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός να γίνει δάσκαλος (και νηπιαγωγός σύντομα). Πλέον υπάρχουν πολλοί δάσκαλοι εκπαιδευμένοι στις ΤΠΕ, οπότε δεν υπάρχει ανάγκη για ΠΕ86 στην πρωτοβάθμια. Να αναλάβουν οι δάσκαλοι τα μαθήματα στην πρωτοβάθμια και οι μηχανικοί να μπορούν να δουλέψουν μόνο στη δευτεροβάθμια.