*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 729888 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1218 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:15:05 μμ »

Γι' αυτούς και μόνο, η αξιολόγηση να αποτελέσει τιμωρία!!!

τι τιμωρια φιλε Κωσταντινε;μην με κανεις να γελαω κυριακατικα.. ο υπουργος σε καθε λογο του για το θεμα της αξιολογησης ξεκινα με την φραση "η αξιολογηση δεν εχει την εννοια της τιμωριας" ..καραμελα το εχει κανει..περιμενεις απο αυτους σοβαρη αξιολογηση; ανεπαρκης θα κριθει ο αλλος θα συνεχιζει να διδασκει κανονικοτατα ..και να εισπραττει φυσικα..το πολυ πολυ θα του κανει μια επιμορφωση για τα ματια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:28:02 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1219 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:16:16 μμ »
Όσοι έχουμε την τύχη να παραμείνουμε αναπληρωτές του χρόνου θα αξιολογηθούμε;
Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι τον μόνιμο διορισμό μου...  :P  Θα έχω μεταναστεύσει μέχρι τότε.
Μπορώ να ζητήσω να αξιολογηθώ για την εμπειρία και μόνο; Θέλω να το ζήσω...  8)

Αποσυνδεδεμένος Χόμπιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1220 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:27:23 μμ »
καλό γλύψιμο συναδελφοι.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1221 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:30:14 μμ »
gio66, γιατί δυστυχώς θα είναι αξιολόγηση λογιστικού τύπου εγώ απλά επισήμανα την μόνη αδιάψευστη αλήθεια, την αλήθεια των αριθμών ;)....που απλά χαλάει ....τις ψευδαισθήσεις κάποιων :), ωστόσο επειδή είμαι καλοπροαίρετη, και δεν θέλω πραγματικά να είναι μόνο μια "λογιστικού τύπου" αξιολόγηση αλλά μια ουσιαστική αξιολόγηση όπου οι άριστοι δεν θα ταυτίζονται (ως σύνολο) κατ΄ανάγκην με τους αρεστούς όπως δυστυχώς πολλάκις έχουμε δει να γίνεται σε κρίσεις στελεχών, και στις πρόσφατες το ίδιο έγινε (οι καρέκλες πλέον μοιράζονται αναλογικά σύμφωνα με τις κομματικές δυνάμεις στην περιοχή ενδιαφέροντος), έχω τη διάθεση να ακούσω κάθε απάντηση με συγκεκριμένα επιχειρήματα, στο ερώτημά μου(προκειμένου να εξαφανιστούν και οι "φόβοι μου".. ) ;)
panos 2, νομίζω ότι όχι, συνεπώς μπορείς να μεταναστεύσεις 8)...αφού δεν θα ζήσεις αυτή την εμπειρία..μια εμπειρία ακόμη λοιπόν που λέει και το τραγούδι ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2013, 11:40:45 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:28:02 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1222 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:36:51 μμ »

Γι' αυτούς και μόνο, η αξιολόγηση να αποτελέσει τιμωρία!!!

τι τιμωρια φιλε Κωσταντινε;μην με κανεις να γελαω κυριακατικα.. ο υπουργος σε καθε λογο του για το θεμα της αξιολογησης ξεκινα με την φραση "η αξιολογηση δεν εχει την εννοια της τιμωριας" ..καραμελα το εχει κανει..περιμενεις απο αυτους σοβαρη αξιολογηση; ανεπαρκης θα κριθει ο αλλος θα συνεχιζει να διδασκει κανονικοτατα ..και να εισπραττει φυσικα..το πολυ πολυ θα του κανει μια επιμορφωση για τα ματια...
Εγώ λέω τι πρέπει να γίνει!
Τώρα το τι θα γίνει είναι ένα άλλο θέμα!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1223 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:39:16 μμ »
Μα το θέμα είναι ακριβώς αυτό: τι θα γίνει και όχι ευχολόγια τι θα θέλαμε να γίνει, ακόμα και τώρα που τα πράγματα άρχισαν να συγκεκριμενοποιούνται.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1224 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:41:00 μμ »
Μα το τι θα γίνει δεν το ξέρει κανένας!
Ούτε ο ίδος ο υπουργός!
Και μην κοιτάτε τι λέει γιατί δεν πέφτει ποτέ μέσα!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1225 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:45:58 μμ »
Το τι θα γίνει όλοι το ξέρουμε, αρκεί να διαβάσουμε προσεκτικά το υπό διαβούλευση π δ
Μήπως νομίζεις ότι η διαβούλευση θα αλλάξει κάτι στο περιεχόμενό του? :P
Πάντως η ποσόστωση προαγωγής έχει ήδη ψηφιστεί (με μηδενική αντίδραση από τον κλάδο) και δεν πρόκειται να αλλάξει, και έτσι το ερώτημα που έθεσα στην προηγούμενη σελίδα θα παραμείνει αναπάντητο ;)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1226 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:46:49 μμ »
Ποιο ερώτημα;

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1227 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:48:44 μμ »

Θα το επαναλάβω:
έχω ένα ερώτημα που αφορά το ποσοστό προαγωγής από βαθμό σε βαθμό.
π χ από τον Δ στον Γ προάγεται νομίζω το 80%
Έστω λοιπόν ότι σε μια δδε ή δπε οι κρινόμενοι από όλες τις ειδικότητες που είναι στο τελευταίο μκ του Δ είναι τζίνια και οι ελλιπείς βάσει συνολικής βαθμολογίας είναι το 10%. Το υπόλοιπο 10% που βάσει ενιαίου μισθολογίου πρέπει να μην προαχθεί, με ποια κριτήρια δεν θα προαχθεί εκ των υστέρων? 
Από την άλλη, αν οι κρινόμενοι από όλες τις ειδικότητες σε μια δδε ή δπε που είναι στο Δ2 είναι σκράπες και κρίνονται ελλιπείς βάσει συνολικής βαθμολογίας σε ποσοστό 30%, τότε επειδή προάγεται το 70%<80%, όλα θα είναι οκ? 
Όσον αφορά τη μοριοδότηση των τυπικών προσόντων δεν είναι η πρώτη φορά που το δεύτερο πτυχίο ή το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό εξισώνονται (για την ακρίβεια ξεφτιλίζονται  ) από χαρτάκια επιπέδου πιστοποίησης 1 ή 2 στα οποία συμμετέχεις κατόπιν επιλογής μέσω ..κλήρωσης   Έχει ξαναγίνει και στο πρόσφατο παρελθόν σε κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης...και έχει οδηγήσει μεταξύ άλλων και σε πολυυυυυυυυυυυυυυυυύ επιτυχημένες επιλογές στελεχών...ναι αυτών που θα μας αξιολογήσουν...
Όμορφος κόσμος...αγγελικά πλασμένος...
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1228 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:51:29 μμ »
Εγώ πάντως δεν το έχω ξεκαθαρίσει για να σου το απαντήσω!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1229 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:53:52 μμ »
Δεν είσαι ο μόνος ???
Φαίνεται ότι οι μόνοι που το έχουν ξεκαθαρισμένο είναι οι συντάκτες του ενιαίου μισθολογίου...

οι υπόλοιποι... 8) 8)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1230 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:56:01 μμ »
Αυτό είναι το κακό!!
Και δε γίνεται μόνο για την αξιολόγηση αλλά σε κάθε νόμο που βγάζουν!!

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1231 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 12:09:22 πμ »
  Είναι προφανές ότι με το παρόν Σχέδιο Π.Δ. γίνεται προσπάθεια αντικειμενικοποίησης των κριτηρίων αξιολόγησης με ποσοτικό και ποιοτικό χαρακτηρισμό. Όμως, με την έκφραση των προϋποθέσων (όπως γίνεται) επιτυγχάνεται το ακριβώς ανάποδο.

Δεν είναι τυχαίο ότι στα κριτήρια των στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντές κλπ) τα άρθρα που διευκρινίζουν το πότε "μπαίνει" ο κάθε χαρακτηρισμός σε κάθε κριτήριο, οι σελίδες δεν ξεπερνάνε τις 5 (κάποιες φορές και 3 σελίδες). Αντίθετα, το ίδιο δεν ισχύει για τα μη στελέχη (στην εκπαιδευτική αξιολόγηση) είναι 20 (ΕΙΚΟΣΙ ΣΕΛΙΔΕΣ). Η έκφραση των προϋποθέσεων ("εφόσον......") είναι απλή παράθεση (χωρίς ΚΑΙ ανάμεσά τους) που κάποιες φορές δημιουργεί το πρόβλημα να κάνει ο εκπαιδευτικός κάτι από τον επαρκή χαρακτηρισμό στο κριτήριο και κάτι από τον πολύ καλό χαρακτηρισμό, ενώ ο χρόνος που "θα τον δει ο σύμβουλος" δεν επαρκεί για να αναγνωρίσει τα έμμεσα -μακροχρόνια αποτελέσματα της διδασκαλίας του (αρνητικότερα ή θετικότερα από τα άμεσα φαινόμενα).

Παράδειγμα από το σχέδιο Π.Δ.:

"      δ) Στο κριτήριο εμπέδωσης της νέας γνώσης και της αξιολόγησης των μαθητών, ο αξιολογούμενος εκπαιδευτικός εντάσσεται σε βαθμίδα περιγραφικής κλίμακας ποιοτικού χαρακτηρισμού ως εξής:
αα) Ελλιπής, εφόσον παραλείπει την αξιολόγηση των μαθητών ή την υλοποιεί πλημμελώς ή με λανθασμένο τρόπο, όταν κυρίως, δεν λαμβάνει υπόψη του τους διδακτικούς στόχους και το περιεχόμενο της διδασκαλίας, την ηλικία των μαθητών της τάξης του καθώς και τις ικανότητες και τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους.
ββ) Επαρκής, εφόσον:
i) χρησιμοποιεί για εμπέδωση ασκήσεις ανάκλησης και εφαρμογής του τύπου «Να συμπληρώσετε τα κενά», «Να διαγράψετε/υπογραμμίσετε ...», «Να αντιστοιχήσετε ...» και «Να λύσετε ...», «Να επαναλάβετε …».
ii) χρησιμοποιεί κριτήρια αξιολόγησης σύμφωνα με τους στόχους της διδασκαλίας και τους γενικότερους σκοπούς του γνωστικού αντικειμένου,
iii) αναθέτει κατ’ οίκον εργασίες ανάλογης έκτασης και δυσκολίας, ώστε να  μπορούν από μόνοι τους όλοι οι μαθητές να τις ολοκληρώσουν και
iv) διαμορφώνει θέματα για διαγωνίσματα και εξετάσεις σαφή και εντός ύλης.
γγ) Πολύ καλός, εφόσον:
i) προβλέπει εναλλακτικούς τρόπους εμπέδωσης και αξιολόγησης γνώσεων, εννοιών, δεξιοτήτων, πρακτικών και τεχνικών,
ii) αξιοποιεί εναλλακτικούς τρόπους αναπαράστασης της γνώσης, όπως είναι οι περιλήψεις, τα διαγράμματα, οι εννοιολογικοί χάρτες, τα γραφήματα, οι προσομοιώσεις, οι συνθέσεις, οι κατασκευές, οι δραματοποιήσεις, καθώς και ασκήσεις διατύπωσης και διασκευής προβλημάτων και μεταφοράς της γνώσης σε νέες καταστάσεις,
iii) αξιοποιεί τα συμπεράσματά του από την αξιολόγηση για την ανατροφοδότηση των μαθητών και της διδασκαλίας του,
iv) αναθέτει διαφοροποιημένες κατ’ οίκον εργασίες,
v) διαμορφώνει για τα διαγωνίσματα θέματα σαφή, εκτεταμένου εύρους και κλιμακούμενης δυσκολίας και   
vi) αξιοποιεί όποιον άλλον τρόπο κρίνει παιδαγωγικά κατάλληλο, με βάση  την ηλικία των μαθητών της τάξης του και τη φύση του διδασκόμενου μαθήματος, και πρόσφορο για την εμπέδωση και την αξιολόγηση της συγκεκριμένης ενότητας.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
δδ) Εξαιρετικός, εφόσον, πλέον των προϋποθέσεων της προηγούμενης υποπερίπτωσης,:
i) αναθέτει διαφοροποιημένες ασκήσεις εμπέδωσης ή και κατ’ οίκον εργασίες βάσει ενδιαφερόντων, ρυθμού μάθησης και βαθμού δυσκολίας για τους μαθητές,
ii) προβλέπει διαδικασίες αυτο – αξιολόγησης και ετερο – αξιολόγησης με βάση κριτήρια που θέτει ο ίδιος ή οι μαθητές, αλλά και συνεργασίας σε μικρο – ομάδες, προκειμένου να συμβάλλει στην ανάπτυξη γνωστικών και μετα – γνωστικών δεξιοτήτων,
iii) αξιοποιεί, επικουρικά και όπου είναι εφικτό, τον φάκελο του μαθητή (portfolio) και
iv) αξιολογεί, περιστασιακά, ψυχοσυναισθηματικούς, κοινωνικούς και ψυχοκινητικούς στόχους της διδασκαλίας με κλίμακες αυτο – αξιολόγησης και αυτο – εκτίμησης, συνεντεύξεις και στοχαστικά σχόλια από τον φάκελο του μαθητή."


Και μόνο οι εκφράσεις (πχ "λανθασμένο.....") αναδεικνύουν τον "λανθασμένο τρόπο έκφρασης του Π.Δ.". Ας αφήσουμε το να εφαρμόζει το 1 από "επαρκής" και το 2 από το "εξαιρετικός". Τότε τί γίνεται; Ή εκφράσει όπως :"ψυχοσυναισθηματικούς" ή άλλες που δεν μπορεί να διαπιστωθούν στο σύντομο χρονικό διάστημα που θα τον δει ο σύμβουλος (που έχει να δει άλλους 200).
Η λύση; "Ναι το κάνω και αυτό..... και αυτό......κλπ" και σε μια συζήτηση "όλα ωραία και καλά" (όπως γίνεται πολλές φορές οταν έρχονται σύνβουλοι στα σχολεία και από πίσω γίνεται............).

Όσον αφορά την αξιολόγηση των Δ/ντών σχολείων:  (3 και κάτι ΜΟΝΟ σελίδες προϋποθέσεις- άρθρο 10) αντιγράφω:

"α) Στο κριτήριο του τρόπου υλοποίησης του νομοθετικού πλαισίου ο αξιολογούμενος διευθυντής  σχολικής μονάδας εντάσσεται σε βαθμίδα περιγραφικής κλίμακας ποιοτικού χαρακτηρισμού ως εξής:
αα) Ελλιπής, εφόσον αρκείται στην τήρηση του ισχύοντος νομοθετικού και ευρύτερου κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας των σχολικών μονάδων χωρίς να αξιοποιεί ούτε κατ’ ελάχιστον τις δυνατότητες αποδοτικής οργάνωσης και διοίκησης.
ββ) Επαρκής, εφόσον τηρεί απαρέγκλιτα το προβλεπόμενο σχολικό ωράριο και το ωρολόγιο πρόγραμμα, συγκαλεί τακτικά τα συλλογικά όργανα, μεριμνά ιδιαίτερα για την υγιεινή και την ασφάλεια των μαθητών καθώς και για την τακτική και έγκαιρη ενημέρωση των γονέων.
γγ) Πολύ καλός, εφόσον, εκτός των προϋποθέσεων της προηγούμενης περίπτωσης, ασκεί με δημοκρατικό τρόπο τη διευθυντική του εξουσία, ενημερώνει τα μέλη του συλλόγου διδασκόντων για κάθε θεσμική αλλαγή και παρέχει ανάλογες διευκρινίσεις, παρακολουθεί την ορθή εφαρμογή των εγκυκλίων, εμπλέκει ενεργά τα μέλη του συλλόγου στις δράσεις του σχολείου παρέχοντας πεδίο πρωτοβουλιών εντός του θεσμικού πλαισίου και φροντίζει για την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με τους γονείς και για τη συνεργασία μαζί τους με στόχο την προαγωγή του επιπέδου των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.
δδ) Εξαιρετικός, εφόσον, πλέον των προϋποθέσεων της προηγούμενης υποπερίπτωσης, εισηγείται καινοτομικές ή άλλων προσεγγίσεις που θεωρεί ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων."


ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ:
Πόσες φορές εμείς οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε ότι πραγματικά συμβαίνει το 1 (στο ελλιπής για παράδειγμα) , αλλά φαίνεται το 2 (που το εμφανίζει ο Δ/ντης ώς τέτοιο που να εντάσσεται στο εξαιρετικός για παράδειγμα);  Ή ακόμα και μη τήρηση Νόμων σε σχέση με το "Ελλιπής, εφόσον αρκείται στην τήρηση του ισχύοντος νομοθετικού και ευρύτερου κανονιστικού πλαισίου" που να δικαιολογείται ως "καινοτομικές ή άλλων προσεγγίσεις που θεωρεί ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου" (εξαιρετικός)";

Τέτοια παραδείγματα μπορεί να βρεθούν πολλά.

Νομίζω ότι από εδώ και πέρα στο post αυτό (αφού έχουμε το Π.Δ.) μπορούμε να αναδειξούμε αυτά τα σημεία.

Κατά την εκτίμησή μου αυτό θα είναι μια πολλοστή ανάδειξη της Ελληνικής πραγματικότητας σε εποχές τριμερούς (τροϊκανής) κλίματος φόβου (ο νοών νοείτω).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2013, 01:29:41 πμ από sapore »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160787
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 376
Σύνολο: 392

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.