0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
οταν η αξιολογηση των εκπαιδευτικων εφαρμοζεται σε ολες τις ευρωπαικες χωρες εδω και δεκαετιες εμεις αναρωτιωμαστε ακομα το πως, τι ,γιατι,απο που,αλλιωτικα και πασαλιμανιωτικα....ας συνεχισουμε.σε καμια 100ετια σε κατι μπορει να καταληξουμε.το πηγαδι εχει φτασει πατο ετσι και αλλιως, παρακατω δεν παει...
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Ωραία ιδέα! Είχα καθηγητές που το τελευταίο μέρος στο οποίο θα έπρεπε να βρίσκονται είναι το σχολείο... μάλλον σε κανένα καφενείο θα τους ταίριαζε να βρίσκονται! Αυτοί φταίνε που τρέχουν οι μαθητές στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα!Ναι, οι καθηγητές θα έπρεπε ίσως να αξιολογούνται πάνω στην πράξη. Να ελέγχεται ενδεχομένως η μεταδοτικότητά τους, ο ρυθμός που προχωράνε στην ύλη κτλ κτλ ..Ναι λοιπόν σε μια αξιολόγηση, που να λαβαίνει υπόψη της και τις συνθήκες στις οποίες εργάζονται οι καθηγητές, γιατι σίγουρα δεν είναι όλοι οι κακοί, οι ασυνείδητοι που κάνουν την παραπαιδεία να αντικαθιστά την παιδεία. Όταν για παράδειγμα σε μια τάξη υπάρχουν 32 μαινόμενοι έφηβοι που μόνο για μάθημα δεν έχουν όρεξη- όπως το τμήμα μου της Β Λυκείου- λοιπόν, σ αυτήν την περίπτωση,πώς μπορεί να αξιολογηθεί δίκαια, ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός, πάνω στην απόδοση ενός τέτοιου τμήματος? Στη τάξη μου κανείς δεν κατάφερνε να κάνει μάθημα παρα μόνο στα μικρότερα τμήματα κατεύθυνσης. Γι αυτό και μας έγραφαν στο τέλος και αυτοί και το '' κανονικό'' μάθημα γινόταν σε ιδιαίτερα -που τα μισά έκαναν οι ίδιοι καθηγητές που στο σχολείο έκαναν ένα υποτυπώδες μάθημα. Τους μισούσα γι αυτό παλιότερα, οχι που οι διορισμένοι πλούτιζαν από τα ιδιαίτερα, αλλά που στο σχολείο μας κορόϊδευαν κανονικά- (φυσικά με ελάχιστες εξαιρέσεις). Σε μια αξιολόγηση αυτοί θα έπαιρναν πόδι. Στην πορεία όμως κατάλαβα ότι δεν έφταιγαν και τόσο αυτοί οι άνθρωποι που αν παραβλέψουμε το γεγονός της συγκεκριμένης περίπτωσης , ότι επρόκειτο κυρίως για αναπληρωτές και ωρομίσθιους που διένυαν 80 χλμ καθημερινά απ τη Αθήνα για να μας κάνουν μάθημα, είχαν να αντιμετωπίσουν μια τάξη με τους διπλούς μαθητές απ ό,τι θα έπρεπε, ένα σχολείο ασπαρχαιωμένο και άλλα τόσα άσχετα με την παρούσα συζήτηση. Στη τελική έβλεπα ορισμένους που πάσχιζαν να κάνουν μάθημα και που έμεναν αναγκαστικά πίσω στην ύλη, επειδή το πρώτο μισάωρο το περνούσαν παρακαλώντας, φωνάζοντας και απειλώντας για ησυχία. Με τι τρόπο θα αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς δηλαδή ,όταν τα σχολεία βρίσκονται σε τέτοια χάλια?? Βάβαια παίζει να κάνω λάθος, ίσως ήμουν απλώς άτυχη που φοίτησα σ ΄ένα σχολείο που αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Μακάρι. Φοβάμαι όμως ότιμάλλον η αξιολόγηση στο εξωτερικό γίνεται εδώ και τόσα χρόνια επειδή τα περάγματα είναι ούτως ή άλλως όλα διαφορετικά. Μήπως θα έπρεπε πρώτα να γίνει μια αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος, να αλλάξουν τα κακώς κείμενα που το χαρακτηρίζουν και να αξιολογήσουν μετά και τους δόλιους τους καθηγητές???
..Με τι τρόπο θα αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς δηλαδή ,όταν τα σχολεία βρίσκονται σε τέτοια χάλια?? Angry Angry Angry Βέβαια παίζει να κάνω λάθος, ίσως ήμουν απλώς άτυχη που φοίτησα σ ΄ένα σχολείο που αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Μακάρι. Φοβάμαι όμως ότιμάλλον η αξιολόγηση στο εξωτερικό γίνεται εδώ και τόσα χρόνια επειδή τα περάγματα είναι ούτως ή άλλως όλα διαφορετικά. Μήπως θα έπρεπε πρώτα να γίνει μια αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος, να αλλάξουν τα κακώς κείμενα που το χαρακτηρίζουν και να αξιολογήσουν μετά και τους δόλιους τους καθηγητές???