*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 138763 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #910 στις: Ιούλιος 30, 2022, 07:18:01 μμ »
Σου απάντησα αναλυτικά και στο χθεσινό σου κείμενο πιο πάνω. Δεν ξέρω αν το είδες.

Ναι, το είδα, σας ευχαριστώ και πάλι για τα "σεντόνια" τα οποία μπαίνετε στον κόπο να γράφετε, και συμφωνώ με όσα αναφέρατε, γι' αυτό και δεν ανταπάντησα.

Θα προσθέσω όμως και μια αντίρρηση σε αυτό που γράψατε παραπάνω, περί "ξεφορτώματος" """overqualified""" (εντός πολλών εισαγωγικών) στελεχών. Γιατί το θεωρείτε έτσι per se; Θεωρείτε ότι όλοι αυτοί δεν έχουν, αν θέλουν φυσικά, να δώσουν κάποια προστιθέμενη αξία στην εκπαίδευση, αξία την οποία έχουν επισωρεύσει κατά τα χρόνια της έρευνας που επιτελούσαν με καθεστώς επισφαλούς εργασίας; (Επαναλαμβάνω, δεν μιλάμε για κατόχους "πέτσινων" διδακτορικών.)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2022, 07:25:26 μμ από Scout »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:56:29 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2537
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #911 στις: Ιούλιος 30, 2022, 07:40:47 μμ »


[...] Θα προσθέσω όμως και μια αντίρρηση σε αυτό που γράψατε παραπάνω, περί "ξεφορτώματος" """overqualified""" (εντός πολλών εισαγωγικών) στελεχών. Γιατί το θεωρείτε έτσι per se; Θεωρείτε ότι όλοι αυτοί δεν έχουν, αν θέλουν φυσικά, να δώσουν κάποια προστιθέμενη αξία στην εκπαίδευση, αξία την οποία έχουν επισωρεύσει κατά τα χρόνια της έρευνας που επιτελούσαν με καθεστώς επισφαλούς εργασίας; (Επαναλαμβάνω, δεν μιλάμε για κατόχους "πέτσινων" διδακτορικών.)

Σωστά. Σίγουρα, κάποιοι από αυτούς που έχουν κάνει σοβαρή έρευνα (κυρίως εκπαιδευτική) έχουν να προσφέρουν πολλά στην εκπαίδευση, γιατί όχι να την αναβαθμίσουν;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4185
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #912 στις: Ιούλιος 30, 2022, 08:06:20 μμ »
Ναι, το είδα, σας ευχαριστώ και πάλι για τα "σεντόνια" τα οποία μπαίνετε στον κόπο να γράφετε, και συμφωνώ με όσα αναφέρατε, γι' αυτό και δεν ανταπάντησα.

Θα προσθέσω όμως και μια αντίρρηση σε αυτό που γράψατε παραπάνω, περί "ξεφορτώματος" """overqualified""" (εντός πολλών εισαγωγικών) στελεχών. Γιατί το θεωρείτε έτσι per se; Θεωρείτε ότι όλοι αυτοί δεν έχουν, αν θέλουν φυσικά, να δώσουν κάποια προστιθέμενη αξία στην εκπαίδευση, αξία την οποία έχουν επισωρεύσει κατά τα χρόνια της έρευνας που επιτελούσαν με καθεστώς επισφαλούς εργασίας; (Επαναλαμβάνω, δεν μιλάμε για κατόχους "πέτσινων" διδακτορικών.)

Εγώ το θεωρώ αφύσικο όταν καταλήγει να είναι προϋπόθεση. Είνα άλλο πράγμα να ενθαρρύνεις τους εκπαιδευτικούς δίνοντας άδειες ή υποτροφίες, άλλο πράγμα να χρειάζεσαι βιογραφικό ανάλογο κρίσης για πανεπιστημιακή θέση. Πιστεύω οτι είναι αντιληπτή η διαφορα. Επίσης δεν είναι ωραίο να πιάνονται θέσεις στα σχολεία από διδάκτορες που το βλέπουν σαν βήμα για απόσπαση σε παν/μια, φορείς όπως βιβλιοθήκες κλπ. Το σωστό είναι οι διάφοροι επιστημονικοί χώροι να στελεχώνονται με μόνιμο προσωπικό επιλεγμένο γι αυτή τη θέση και η εκπαίδευση να είναι για όποιον εξαρχής θέλει την εκπαίδευση, που δεν χρειάζεται να αγωνία αν θα του φάει τη θέση ο διδάκτορας με τις τρεις ξένες γλώσσες και τις είκοσι δημοσιεύσεις, γιατί σε λίγο εκεί θα πάει το πράγμα. Δεν υποτιμώ το σχολείο σαν επαγγελματική επιλογή, αλλά κάποιοι κάνουν διδακτορικό στοχεύοντας κυρίως στην έρευνα, το λογικο είναι να μπορούν να εργαστούν εκεί πρωτίστως, εκτός αν όντως δεν θέλουν κάτι άλλο πέρα από τη διδασκαλία.

Κατά τ' άλλα, κρίνοντας και από τη δική μου εμπειρία, σίγουρα το να έχεις διατηρήσει επαφή με μελέτη και έρευνα μετά τις σπουδές, βοηθάει όταν ας πούμε αλλάζουν τα προγράμματα σπουδών ή οι μέθοδοι διδασκαλίας και εξέτασης. Επίσης σου δίνει κάποιους ορίζοντες για να προσθέσεις λίγο "αλατοπίπερο", να πεις κάτι παραπάνω, να κάνεις ένα ωραίο project. Δεν θεωρώ όμως per se ότι το διδακτορικό σε κάνει πιο αποτελεσματικό εκπαιδευτικό συνολικά. Κι εγώ προσωπικά, ως παιδαγωγός έμαθα πολλά από τις παλιές φιλολόγους του σχολείου, που δεν εχουν ούτε μεταπτυχιακό.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2022, 08:17:30 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #913 στις: Ιούλιος 30, 2022, 08:18:28 μμ »
Εγώ το θεωρώ αφύσικο όταν καταλήγει να είναι προϋπόθεση. Είνα άλλο πράγμα να ενθαρρύνεις τους εκπαιδευτικούς δίνοντας άδειες ή υποτροφίες, άλλο πράγμα να χρειάζεσαι βιογραφικό ανάλογο κρίσης για πανεπιστημιακή θέση. Πιστεύω οτι είναι αντιληπτή η διαφορα.

Ασφαλώς και είναι αντιληπτή η διαφορά, πιστεύω όμως κι εσείς να αντιλαμβάνεστε ότι ο πυρήνας του προβλήματος δεν είναι το "overqualification", αλλά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, με διάφορες διατάξεις, αναγνωρίζονται, ισοτιμούνται και αντιστοιχίζονται (σε επαγγελματικά δικαιώματα) τα πάντα όλα. Όταν πρόσφατα το υπουργείο ισοτίμησε και έδωσε πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στα πιστοποιητικά των ιδιωτικών κωλεγίων (sic) για διορισμό ακόμα και στο δημόσιο, μετά μας κάνει εντύπωση που στη Διαύγεια αναρτώνται σαράντα-σαράντα οι αποφάσεις αντιστοίχισης μεταπτυχιακών τίτλων; Δηλαδή το "απλό" πτυχίο δεν απαξιώνεται με τον τρόπο αυτό; Μόνο με την... εισπήδηση των "overqualified" διδακτόρων στους πίνακες απαξιώνεται;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:56:29 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4185
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #914 στις: Ιούλιος 30, 2022, 09:01:26 μμ »
Ασφαλώς και είναι αντιληπτή η διαφορά, πιστεύω όμως κι εσείς να αντιλαμβάνεστε ότι ο πυρήνας του προβλήματος δεν είναι το "overqualification", αλλά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, με διάφορες διατάξεις, αναγνωρίζονται, ισοτιμούνται και αντιστοιχίζονται (σε επαγγελματικά δικαιώματα) τα πάντα όλα. Όταν πρόσφατα το υπουργείο ισοτίμησε και έδωσε πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στα πιστοποιητικά των ιδιωτικών κωλεγίων (sic) για διορισμό ακόμα και στο δημόσιο, μετά μας κάνει εντύπωση που στη Διαύγεια αναρτώνται σαράντα-σαράντα οι αποφάσεις αντιστοίχισης μεταπτυχιακών τίτλων; Δηλαδή το "απλό" πτυχίο δεν απαξιώνεται με τον τρόπο αυτό; Μόνο με την... εισπήδηση των "overqualified" διδακτόρων στους πίνακες απαξιώνεται;

Αυτά εγω τα θεωρώ αλληλένδετα. Η βιομηχανία μεταπτυχιακών σπουδών με ενοχλεί, αυτό θεωρώ ότι απαξιώνει και το πτυχίο και το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό. Παλιότερα ήταν αλλιώς τα πράγματα: κάποιοι ακολουθούσαν δρόμο μεταπτυχιακό και δρ μετά το πτυχίο κατευθείαν, στοχεύοντας σε κάτι ακαδημαϊκο, που μερίδα αυτών θα το πετύχαινε, κάποιοι άλλοι έκαναν μεταπτυχιακά ή και διδακτορικά σε πιο μεγάλη ηλικία γιατί τους άρεσε, κάποιοι ήθελαν ένα μάστερ για εμπλουτισμό του βιογραφικού, μέχρι εκεί. Αυτό ήταν το φυσιολογικό. Μετά άρχισε να ξεφεύγει. Μετά το δρ ήθελες post doc για έρευνα, στις ανθρωπιστικές σπουδές δεν υπήρχαν χρήματα, άρα χαμένη υπόθεση. Μετά άρχισαν όλοι να έχουν μεταπτυχιακό, ε προφανώς θα γίνονταν και βιομηχανία αμφιβόλου ποιότητας. Μετά ήρθαν και τα σεμινάρια επι πληρωμή, που αναρωτιόσουν αν θα σου βγει μπροστά κάποιος που είχε να τα πληρώσει ενώ εσυ θα έμενες με ένα «σκέτο» διδακτορικό. Μετά ακούς και την ανοησια «διδακτορικό εξ αποστάσεως» λες και είναι παρακολούθηση σεμιναρίων και καταλαβαίνεις πόση κοροϊδία πουλάνε σε ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει έρευνα. Όλα αυτά με ενοχλούν εμένα γιατί απαξιώνονται όλα τα πτυχία και διπλώματα. Γι αυτό έχω πει κιόλας ότι ιδανικά θα ήμουν υπέρ διαγωνισμού γραπτού χωρίς καμία έξτρα μοριοδότηση προσόντων, παρα μόνο του βαθμού πτυχίου. Ακραίο και ριζικό αλλά αν θέλει κάποιος να σταματήσει να συντηρεί την μπιζνα, μόνο έτσι μπορεί να γίνει.

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #915 στις: Ιούλιος 31, 2022, 11:26:44 πμ »
Απαξίωση του εκπαιδευτικού είναι αυτό που βιώσαμε πάνω από 15(!) χρόνια.Να διάβάζεις και να δίνεις γραπτούς τετράκις και ενώ δικαιούσαι μονιμότητα σύμφωνα με το Σύνταγμα να μην σε καλούν ούτε για αναπληρωτή.Μια χαρά κουβεντιάζετε εδώ αλλά όλα καλά στην θεωρία και ειδικά αν δεν τα έχεις βιώσει τα παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #916 στις: Ιούλιος 31, 2022, 12:05:43 μμ »
Δεν έχετε δώσει ποτέ γραπτό για να καταλάβετε την δυσκολία του.Αχανής ύλη(εσκεμμένα),αρνητική(!) βαθμολόγηση λανθασμένων απαντήσεων,οι λανθασμένες απαντήσεις εκλαμβάνονται ως σωστές και τούμπαλιν(ανάλογα με το βιβλίο από το οποίο άντλησαν την ερώτηση),ύλη από νέο βιβλίο υπό έκδοση(!)-ναι σθον κλάδο μου έβαλαν 4 ερωτήσεις από νέο βιβλίο 2 τόμων εκ των οποίων οι 2 ήταν από τον δεύτερο τόμο που εκδόθηκε μετά(!) από την διεξαγωγή του γραπτού!Μια χαρά λοιπόν τα λέτε στην θεωρία ωστόσο μου θυμίζετε τα παιδιά στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο που…πλάθουν όνειρα για το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν στο…συννεφάκι τους:γιατρός,δικηγόρος,πιλότος.Μακάρι να μην ζήσετε όσα βιώσαμε μερικοί όταν δεν υπήρχε ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ.Και να επιτυγχάνει πολύ υψηλό βαθμό δις και να…διορίζεται η κομματική πελατεία των…παλαιών προυπηρεσιούχων ΑΚΟΠΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΣΤΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ…Αν ο γραπτός έχει την ίδια μορφή επιβάλλεται ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ ΣΑΣ…

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #917 στις: Ιούλιος 31, 2022, 02:11:31 μμ »
ΕΠΟ6 τώρα διάβασα το σχόλιό σου:Το έχω γράψει αναλυτικά.Σε μερικούς κλάδους δεν έπαιρναν καθόλου αναπληρωτές τότε μέσω επιτυχίας γραπτού.Οι παλαιοί προύχοντες είχαν κατσικωθεί στον πίνακα και δεν πήγαμε ποτέ αναπληρωτές από το 2004(!) που θα έπρεπε σύμφωνα με το Σύνταγμα ούτε στον τόπο μας ούτε αλλού μολονότι βάζαμε σε όλη την χώρα!9(!) χρόνια ωρομίσθιος.Από το 2003 έως το 2009.Και από το 2009 έως το 2012.Μας κάλεσε αναπληρωτή πρώτη φορά(!) το…2019(!) τον Νοέμβρη 40(!) χλμ.από το σπίτι μας δλδ.15(!) μόλις χρόνια μετά από τότε που θα έπρεπε.Πώς να αναρριχηθούμε και να ανέβουμε στον πίνακα;

Αποσυνδεδεμένος ΕΠ06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 634
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #918 στις: Ιούλιος 31, 2022, 02:23:46 μμ »
Ούτε στον δικό μου κλάδο έπαιρναν αναπληρωτές πριν το 2010 κι εγώ από το 2003 μπήκα ωρομίσθια στα ολοήμερα επιτυχούσα ΑΣΕΠ 02,04,06. Η διαφορά μας είναι ότι μετά εμένα έστω κι αλλού με έπαιρναν αναπληρώτρια όχι κάθε χρόνο βέβαια.Εύχομαι ότι καλύτερο, να δικαιωθείς στον αγώνα σου όπως και όλοι οι συνάδελφοι που περιμένουν.

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #919 στις: Ιούλιος 31, 2022, 02:26:37 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ ΕΠΟ6!

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #920 στις: Ιούλιος 31, 2022, 02:36:29 μμ »
Επίσης:την χρονιά που επεβλήθη το πρώτο Μνημόνιο ετοιμαζόμουν να διοριστώ με το 24μηνο και γραπτό.Δεν μας κάλεσαν ποτέ λόγω Μνημονίου.Παράλληλα το 24μηνο κηρύχτηκε αντισυνταγματικό πράγμα που σήμαινε πως θα έπρεπε να διοριστώ μέσω γραπτού απευθείας(που το ξέραμε και όταν δίναμε αλλά βλέπαμε τους…κοτζαμπάσηδες-προυπηρεσιούχους να δουλεύουν αναπληρωτές και μόνιμοι στην θέση μας!)Σκέψου:νόμος στην Ελλάδα,το 24μηνο,που άλλοι διορίστηκαν και άλλοι όχι.Και έφτασε το…2015(!) για να αποφασίσει το Σ.τ.Ε.(Ολομέλεια) πως θα έπρεπε εμείς οι του γραπτού και εννοείται οι υψηλόβαθμοι με την 527 και ψήφους 23-0 υπέρ ημών αλλά ΧΩΡΙΣ επί του πρακτέου να διοριζόμαστε αυτόματα ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΟΛΙΣ 7(!) χρόνια!Και με το δίκαιο υπέρ ημών ε;Και τα χρόνια 2012 με 2019 ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΠΟΤΕ!Έπαιρνε μόνο τους τρίτεκνους!Και στην ωρομισθία που δούλεψα οι μισές χρονιές που δούλεψα ήταν από τον…Μάρτη και μετά για 4 και 8 ώρες εβδομαδιαίως!

Αποσυνδεδεμένος ΕΠ06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 634
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #921 στις: Ιούλιος 31, 2022, 02:46:25 μμ »
Επίσης:την χρονιά που επεβλήθη το πρώτο Μνημόνιο ετοιμαζόμουν να διοριστώ με το 24μηνο και γραπτό.Δεν μας κάλεσαν ποτέ λόγω Μνημονίου.Παράλληλα το 24μηνο κηρύχτηκε αντισυνταγματικό πράγμα που σήμαινε πως θα έπρεπε να διοριστώ μέσω γραπτού απευθείας(που το ξέραμε και όταν δίναμε αλλά βλέπαμε τους…κοτζαμπάσηδες-προυπηρεσιούχους να δουλεύουν αναπληρωτές και μόνιμοι στην θέση μας!)Σκέψου:νόμος στην Ελλάδα,το 24μηνο,που άλλοι διορίστηκαν και άλλοι όχι.Και έφτασε το…2015(!) για να αποφασίσει το Σ.τ.Ε.(Ολομέλεια) πως θα έπρεπε εμείς οι του γραπτού και εννοείται οι υψηλόβαθμοι με την 527 και ψήφους 23-0 υπέρ ημών αλλά ΧΩΡΙΣ επί του πρακτέου να διοριζόμαστε αυτόματα ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΟΛΙΣ 7(!) χρόνια!Και με το δίκαιο υπέρ ημών ε;Και τα χρόνια 2012 με 2019 ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΠΟΤΕ!Έπαιρνε μόνο τους τρίτεκνους!Και στην ωρομισθία που δούλεψα οι μισές χρονιές που δούλεψα ήταν από τον…Μάρτη και μετά για 4 και 8 ώρες εβδομαδιαίως!
Μία από τα ίδια..άσε ακόμα και την ειδικότητά σου κατάλαβα..σε δύο μόνο ειδικότητες συνέβη αυτό..η μία είναι η δική μου.

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #922 στις: Ιούλιος 31, 2022, 03:05:09 μμ »
Και μολαταύτα δεν τα παρατήσαμε!Παρά τα 20(!) χρόνια κλοπής μισθών,ενσήμων επιμένουμε!Και φυσικά οπόταν διοριστώ θα μου λένε διευθυντές,συνάδελφοι κ.λπ.:<<Α είσαι νεοδιόριστος θα έχεις κέφι τώρα!>>Που με αφαίμαξαν ψυχολογικά και οικονομικά!

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #923 στις: Ιούλιος 31, 2022, 03:53:23 μμ »
Ασχετα με ολα τ αλλά , αυτό π γίνεται τώρα 5 χρόνια στο Ελλαντα(στην ειδική ειν παραπανω χρόνια η φαμπρικα) , ειναι παγκοσμια πατέντα επιλογη εκπαιδευτικών =με ενα ντενεκε λαδι αγοράζουνε ολοι τα ΙΔΙΑ "προσοντα" απο τα ΙΔΙΑ ανύπαρκτα παραμαγαζα π δουλεύουν μονο μ Ελληναρες π θελουνε ντημοσιοοοοο . Ονλαιν "προφισιενσι" μέχρι "μεταπτυχιακα" "διδακτορικά" του 5χιλιαρου απο μαγαζια με κατι τυχάρπαστους μεσάζοντες Ελληνες π ψαρευουνε πελατεία στα fb , μονο το Ελλάντα τα μετράει στην επιλογη εκπαιδευτικών- ΚΑΝΕΙΣ άλλος!!!!

κ ετσι κ μπει γραπτός θα γελασει κ το παρδαλο κατσίκι -απλα ναι τα πράματα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160801
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 427
Σύνολο: 441

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.