*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 477337 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2464 στις: Μάιος 02, 2024, 08:52:24 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2024, 10:50:29 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:24:22 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2465 στις: Μάιος 04, 2024, 12:15:25 πμ »
δες μια παλιοτερη σχετικη αναρτηση
https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1195633#msg1195633
σε σχεση με αυτην θα προσθεσω τα εξης:
Αναφερεται στο συνολο των εσωτερικων οργανικων υπηρεσιακων μεταβολων του πε04 και οχι μονο στις οργανικες οριστικες τοποθετησεις/βελτιωσεις.

Γενικα για καθε οργανικο κενο τοποθετησης/σχολειο οποιασδηποτε ειδικοτητας απαιτουνται  , οπως σου ξαναειπα,  20 ωρες και κατ ελαχιστον 12 συμφωνα με τις 19644/ε2 και 84582/δ2.
Απλα σε σας τους πε04 ισχυουν επιπλεον οι γνωστες διαταξεις περι ενιαιας αντιμετωπισης.

Σε σχεση με την αναρτηση που παρεθεσα διευκρινιζω παρακατω
Σε σχεση με το κοκκινο σημειο θα διευκρινισω οτι ο τελευταιος τοποθετηθεις,που ηταν μια βιολογος με 23 ω,  εχει διαθεσιμες  μονο 8 ωρες διδασκαλιας και πλεοναζε κατα 15, οποτε κριθηκε υπεραριθμη γιατι δεν ειχε κατ ελαχιστον διαθεσιμες 12 ωρες
(οσα εγραψα γινονται ετσι ακριβως στο πυσδε που υπηρετω και στα όμορα, αλλα σιγουρα δε γινονται ακριβως ετσι σε ολα)

Για τις οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις θέσης, για να βγει π.χ. κενό τοποθέτησης ΠΕ04.01 πρέπει να υπάρχει έλλειμμα 12 ωρών Φυσικής σε σχολείο και ταυτόχρονα 12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών. Αυτή η 2η συνθήκη (12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών) από πού προκύπτει;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2466 στις: Μάιος 04, 2024, 10:54:52 πμ »
καλό μήνα!
ερώτηση: όταν εκπαιδευτικός ειδ. κατηγορίας τοποθετείται σε ένα σχολείο, τότε προηγείται όλων των άλλων (αρχαιότερων & μη) στη συμπλήρωση ωραρίου και στην προστασία από υπεραριθμία?
Σωστα διότι δεν κρινονται οργανικα υπεραριθμοι και κατ επέκταση ουτε λειτουργικα υπεραριθμοι και ως εκ τουτου δεν μετακινουνται σε αλλα σχολεια για συμπληρωση ωραριου. Επιπλεον υπαρχει η εσφαλμενη εντυπωση οτι το ζητημα της συμπληρωσης ωραριου μεταξυ των εκπαιδευτικων

α) των ειδικοτητων ενος κλαδου πχ πε04
β) κλαδων με κοινες Α  αναθεσεις
γ) της ιδιας ειδικοτητας,  οταν τυχαινει να ανηκει σε ειδικη κατηγορια ο νεοτερα τοποθετηθεις και δεν εχει κανει ουτε αυτος ουτε ο αρχαιοτερος αιτηση για συμπληρωση ωραριου σε καποιο αλλο σχολειο,
κρινεται μεταξυ τους και σε επιπεδο σχολειου. Κι ομως κρινεται σε επιπεδο πυσδε και το οποιο ειναι το μονο αρμοδιο για να αποφασισει ποιος πλεοναζει σε καθε σχολειο μιας και στη συνεχεια θα πρεπει να αναρτησει τα σχετικα πλεονασματα στο πινακα λειτουργικων κενων/πλεονασματων (τα τελευταια χρονια αυτο γινεται εντος αυγουστου)

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2467 στις: Μάιος 04, 2024, 11:22:33 πμ »
Για τις οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις θέσης, για να βγει π.χ. κενό τοποθέτησης ΠΕ04.01 πρέπει να υπάρχει έλλειμμα 12 ωρών Φυσικής σε σχολείο και ταυτόχρονα 12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών.
που το ειδες να γινεται αυτο που εχω με κοκκινο?
αυτο που γνωριζω και εχω δει προσωπικα να γινεται σε καποιες δδε ειναι οτι για τη Β φαση δηλ αυτη των βελτιωσεων/οριστ τοποθετησεων ισχυει για τους φυσικους οτι ισχυει για ολες τις ειδικοτητες δηλ απαιτειται για την υπαρξη οργανικου κενου ελλειμμα 20 ωρων και εαν και εφοσον δεν υπαρχει τετοιο ελλειμμα, τοτε απαιτουνται κατ ελαχιστο (και κατ εξαιρεση) 12 ωρες οπως προβλεπεται στη  σελ 4 της 84582/δ2.
Επιπλεον για τη  Β φαση και για το πε04 υπαρχει και η 60818/δ2 (που χρησιμοποιεται μεχρι και σημερα απο πολλα πυσδε)  οπου στο (2) αναφερει το
".. οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον
κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.." και η οποια ουσιαστικα λεει οτι ο φυσικος στη φαση των βελτιωσεων θα τοποθετηθει κατα ειδικοτητα δηλ θα παρει κενο φυσικου και δεν αναφερει αυτο που εγραψες στην παραθεση σου δηλ το
απαιτειται ταυτόχρονα 12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών. και για το οποιο προσωπικα δε γνωριζω καποια σχετικη διαταξη. Εκει που το διαβασες αυτο δε νομιζω να το εγραφαν για τη φαση των βελτιωσεων αλλα σαν συνεχεια της αρσης υπεραριθμιων της Α φασης
[/quote]

Αυτή η 2η συνθήκη (12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών) από πού προκύπτει;
που την ειδες γραμμενη αυτη τη 2η συνθηκη? μηπως σε κεινο το εγγραφο της διδε πειραια?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2024, 11:24:33 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:24:22 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2947
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2468 στις: Μάιος 04, 2024, 12:11:59 μμ »
Για την οριστική τοποθέτηση (κακώς κάκιστα λέγεται οργανική, δεν είναι οργανική) ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2024, 12:15:39 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2469 στις: Μάιος 04, 2024, 04:04:53 μμ »
Η εγκυκλιος παπαθεοδωρου ειναι η  δεκαδες φορες ειπωμενη, τον τελευταιο καιρο, σε αυτο το νημα,  84582/δ2 και η οποια δικαιως εχει αναφερθει τοσο συχνα μιας και οι εμπλεκομενοι σε ΥΣ τη βρισκουν συνεχως μπροστα τους. Οποτε δε νομιζω να μας προσεφερε επιπλεον γνωση το οτι την υπεγραψε ο παπαθεοδωρου.

Αυτη η εγκυκλιος δεν αναφερεται σε κανενα σημειο της στους πε04.

Το οτι για την οριστική τοποθέτηση στη φαση Β δηλ των βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων, ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο, δεν αναφερεται σε καμία διαταξη εξ οσων γνωριζω. Αν μου διαφευγει καποια εγκυκλιος καλο θα ηταν να μας την παραθεσει καποιος συναδελφος για να εμπλουτιστουμε.

Αυτο που γινεται στη φαση Β ειναι αυτο που προανεφερα σε προηγουμενο ποστ δηλ

στη φαση των βελτιωσεων/οριστ τοποθετησεων ισχυει για τους φυσικους οτι ισχυει για ολες τις ειδικοτητες δηλ απαιτειται για την υπαρξη οργανικου κενου ελλειμμα 20 ωρων και εαν και εφοσον δεν υπαρχει τετοιο ελλειμμα, τοτε απαιτουνται κατ ελαχιστο (και κατ εξαιρεση) 12 ωρες οπως προβλεπεται στη  σελ 4 της 84582/δ2.
Επιπλεον για τη  Β φαση και για το πε04 υπαρχει και η 60818/δ2 (που χρησιμοποιεται μεχρι και σημερα απο πολλα πυσδε)  οπου στο (2) αναφερει το
".. οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον
κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.." και η οποια ουσιαστικα λεει οτι ο φυσικος στη φαση των βελτιωσεων θα τοποθετηθει κατα ειδικοτητα δηλ θα παρει κενο φυσικου
.
Αρα απο τα προαναφερομενα προκυπτει οτι στη φαση των οριστικων τοποθετησεων η οριστ τοποθετηση δε γινεται στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες, αλλα στην ειδικοτητα που εχει κατ ελαχιστον 12 ωρες και για παραδειγμα, οπως ηδη ανεφερα, για να τοποθετηθει οργανικα ενας  φυσικος σε καποιο σχολειο θα πρεπει να υπαρχει ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρες φυσικης και για εναν χημικο τουλαχιστον 12 ωρες χημειας.

Μόνο στη Γ φαση των εναπομειναντων η οριστικη τοποθετηση  θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες και αυτο ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ, αλλα επειδη το λεει ο Κουλαιδής δηλ η εγκυκλιος (60818/δ2) που σημερα την ανεφερα μεχρι στιγμης 7 φορες ( βλ στο

 http://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/4191-organikes-topothetiseis-ekpaideftikon-pysde-prevezas-apo-veltioseis-oristikes-topothetiseis-metatheseis-pinakas-organikon-kenon-enapomeinanta-1-5-2024)


Αρα στη φαση Γ δηλ των εναπομειναντων κενων, οπως ενδεικτικα αναφερεται στην παραπανω ιστοσελιδα, εφαρμοζεται η 60818/δ2 δηλ το
"α) Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 είναι δυνατόν να διεκδικήσουν τα οργανικά κενά του κλάδου τους, που δεν κατέστη δυνατόν να καλυφθούν, γνωρίζοντας ότι το κάθε κενό μπορεί να δηλωθεί από όλες τις ειδικότητες, σύμφωνα με το αριθ. 60818/Δ2/27-05-2011 έγγραφο ΥΠΠΕΘ και στο οποίο αναφέρεται ότι:

«…τυχόν κενά μετά την παραπάνω διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης. Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».

( ως προς το οτι η οριστική τοποθέτηση κάκιστα λέγεται οργανική, προσωπικα δε διαφωνω αλλα φαινεται να διαφωνουν με αυτο οι κυριες διαταξεις των οριστικων τοποθετησεων των εκπκων δηλ το πδ 50/97 που σε πολλά του αρθρα μιλαει για "κενες οργανικες θεσεις", καθως και η παπαθεοδωραινα εγκυκλιος και στην οποια η λεξη "οργανικα κενα" αναφερεται 15 φορες)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2024, 04:14:54 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2947
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2470 στις: Μάιος 04, 2024, 04:44:10 μμ »
Οριστική τοποθέτηση λέγεται, άσχετα αν συνηθίζεται να καλείται οργανική, καθώς κι οι διαθεσίτες έχουν οργανική. Όλες οι οργανικές όλων των εκπαιδευτικών ανήκουν στο υπουργείο (περί καρεκλών, ένα προς ένα για κάθε δημόσιο υπάλληλο, πρόκειται). Κι όχι σε σχολείο.

Οπότε η εγκύκλιος Κουλαϊδή αναφέρει τα σχετικά με τους ΠΕ04 κι όχι η του Παπαθεοδώρου όπως νόμιζα. Χρήσιμο. Δώδεκα ώρες σε σχολείο πολύ δύσκολα να προκύψουν (για τους γεωλόγους σχεδόν αδύνατον) οπότε απ' το να γίνονται συνέχεια φάσεις δίνονται μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση 32ώρου για δυο κτλ. Αν δε γινόταν αυτό θα μέναν οι πιο πολλοί στη διάθεση.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2024, 04:49:00 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2471 στις: Μάιος 04, 2024, 06:45:15 μμ »
που το ειδες να γινεται αυτο που εχω με κοκκινο?
αυτο που γνωριζω και εχω δει προσωπικα να γινεται σε καποιες δδε ειναι οτι για τη Β φαση δηλ αυτη των βελτιωσεων/οριστ τοποθετησεων ισχυει για τους φυσικους οτι ισχυει για ολες τις ειδικοτητες δηλ απαιτειται για την υπαρξη οργανικου κενου ελλειμμα 20 ωρων και εαν και εφοσον δεν υπαρχει τετοιο ελλειμμα, τοτε απαιτουνται κατ ελαχιστο (και κατ εξαιρεση) 12 ωρες οπως προβλεπεται στη  σελ 4 της 84582/δ2.
Επιπλεον για τη  Β φαση και για το πε04 υπαρχει και η 60818/δ2 (που χρησιμοποιεται μεχρι και σημερα απο πολλα πυσδε)  οπου στο (2) αναφερει το
".. οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον
κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.." και η οποια ουσιαστικα λεει οτι ο φυσικος στη φαση των βελτιωσεων θα τοποθετηθει κατα ειδικοτητα δηλ θα παρει κενο φυσικου και δεν αναφερει αυτο που εγραψες στην παραθεση σου δηλ το
απαιτειται ταυτόχρονα 12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών. και για το οποιο προσωπικα δε γνωριζω καποια σχετικη διαταξη. Εκει που το διαβασες αυτο δε νομιζω να το εγραφαν για τη φαση των βελτιωσεων αλλα σαν συνεχεια της αρσης υπεραριθμιων της Α φασης

που την ειδες γραμμενη αυτη τη 2η συνθηκη? μηπως σε κεινο το εγγραφο της διδε πειραια?

Ναι

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2472 στις: Μάιος 04, 2024, 06:48:56 μμ »
Οριστική τοποθέτηση λέγεται, άσχετα αν συνηθίζεται να καλείται οργανική, καθώς κι οι διαθεσίτες έχουν οργανική. Όλες οι οργανικές όλων των εκπαιδευτικών ανήκουν στο υπουργείο (περί καρεκλών, ένα προς ένα για κάθε δημόσιο υπάλληλο, πρόκειται). Κι όχι σε σχολείο.

Οπότε η εγκύκλιος Κουλαϊδή αναφέρει τα σχετικά με τους ΠΕ04 κι όχι η του Παπαθεοδώρου όπως νόμιζα. Χρήσιμο. Δώδεκα ώρες σε σχολείο πολύ δύσκολα να προκύψουν (για τους γεωλόγους σχεδόν αδύνατον) οπότε απ' το να γίνονται συνέχεια φάσεις δίνονται μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση 32ώρου για δυο κτλ. Αν δε γινόταν αυτό θα μέναν οι πιο πολλοί στη διάθεση.

Στο Γυμνάσιο με 4 τμήματα Α Γυμν. και 4 τμήματα Β Γυμν. βγαίνει. Δύσκολο, αλλά βγαίνει. Αυτά που βγαίνουν σπανιότατα είναι χημικού σε Γυμνάσιο και βιολόγου σε ΕΠΑΛ.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2473 στις: Μάιος 04, 2024, 07:53:04 μμ »
 
Για να ειμαστε ακριβεις:

Οντως η τοποθετηση ενος εκπκου σε σχολειο ακριβεστερα πρεπει να αποκαλειται οριστικη τοποθετηση μιας και ολες οι οργανικές όλων των εκπαιδευτικών ανήκουν στο υπουργείο, οπως αλλωστε εχει αναλυσει εξειδικευμενα ο patreas σε σχετικες αναρτησεις.
Όντως οι διαθεσιτες εχουν υπο την ευρεια εννοια οργανικη θεση, οπως αλλωστε αναφερεται και στη σελ 2  παρ 3 της 19644/Ε2  δηλ την κεντρικη εγκυκλιο υπολογισμου οργανικων κενων και πλεονασματων.
Ομως δεν μπορουμε να διορθωνουμε οσους χρησιμοποιουν τον ορο οργανικη θεση σε σχολικη μοναδα μιας και οι καθ υλην αρμοδιοι δηλ υπουργειο και διαφορες δδε, χρησιμοποιουν κατα κορον αυτη την εννοια.
Πχ
μια προχειρη αναζητηση στη διαυγεια μας δινει τα παρακατω αποτελεσματα που βριθουν απο την εννοια "οργανικη θεση σε σχολικη μοναδα"
https://diavgeia.gov.gr/search?advanced=true&query=q:%22%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD%20%CF%83%CE%B5%20%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%82%22&page=0&fq=organizationUid:%22100081880%22

ή το πδ 50/97 οπου στο κυριο αρθρο των οριστικων τοποθετησεων δηλ το αρ 15 αναφερεται, σε τρεις απο τις παραγραφους του, στην προαναφερομενη εννοια
ή
η 84582 οπου αναφερεται 15 φορες η εννοια αυτη
ή
η αλλη κεντρικη εγκυκλιος οργανικων τοποθετησεων δηλ η 137644/ε1 οπου στη σελ 3 εχει ως επικεφαλιδα
"τοποθετηση σε οργανικα κενα" και αλλες 3 φορες την εκφραση "Οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας ".
Τωρα,  ως προς το οτι οι δδε
απ το να κανουν συνέχεια φάσεις δίνουν μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση 32ώρου για δυο κτλ., διαφωνω στο 100%.

Οι οργανικες υπηρεσιακες μεταβολες εχουν 3 διακριτες φασεις που απορρεουν απο το πδ 50/97.
Στη δευτερη φαση δηλ αυτη των βελτιωσεων/οριστικων τοποθετησεων, οπως ανεφερα σε προηγουμενα ποστ, οι πε04 δεν τοποθετουνται με την προυποθεση ενος αθροιστικου 12 ωρου, αλλα ενος αποκλειστικου και κατα ειδικοτητα 12 ωρου.

Μονο στη  τελευταια (τριτη) φαση των εναπομειναντων τοποθετουνται ενιαια και με αθροισμα ωρων στο συνολο του πε04.
Τις σχετικες διαταξεις τις εχω χιλιογραψει σε προηγ αναρτησεις και  προφανως τις ασπαζομαι στο 100% μεχρι να δω καποια σχετικη διαταξη που να αντιτιθεται σε αυτες.
Επιπλεον θα πω οτι αν καποιος συναδελφος θελει με ακριβεια να διαπιστωσει/μαθει με ακριβεια το πως τοποθετουνται οι πε04 στη φαση των βελτιωσεων (δευετρη φαση) ας κανει ενα σερφαρισμα στις διαφορες δδε.
Ενδεικτικα
https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf
(βλ παραδειγμα 2 και 3)
και στις αναρτησεις των δδε
https://dide.les.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/okpgp160424.xlsx
https://dide.kyk.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/didekyk_kena_gia_oristikes_beltiwseis_geniki_web_15-04-2024.pdf

https://dide.ach.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/%CE%A0%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%9F%CF%81%CE%B3.-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%A5%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%89%CE%BD_05_%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%A1_%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8.-%CE%A5%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81_%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A1%CE%A4.pdf

https://dide-new.flo.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/2024-04-09-%CE%94%CE%94%CE%95-%CE%A6%CE%9B%CE%A9-2111-%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D-%CE%92%CE%95%CE%9B%CE%A4%CE%99%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D-%CE%9F%CE%A1.%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98.-%CE%93%CE%A0-%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%95%CE%9E%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%97-PDF.xls

που αναφερονται στη φαση των βελτιωσεων. Στις αναρτησεις αυτες βλεπουμε ξεκαθαρα οτι τα κενα αναγραφονται κατα ειδικοτητα και οχι ενιαια στο πε04 δηλ δεν προκυπτει κενο απο αθροισμα ωρων στο συνολο του πε04, παρα μονο προκυπτει αποκλειστικο (ανα ειδικοτητα του πε04) οργανικο κενο






Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2947
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2474 στις: Μάιος 04, 2024, 08:41:32 μμ »
g.t. Στη ΔΔΕ Πειραιά στο λινκ που εσύ έβαλες στο παράδειγμα 1 για τους ΠΕ04 δείχνει ότι η ξεχωριστή ανά ειδικότητα αντιμετώπιση που λες στη Β' Φάση είναι λάθος. Προκύπτουν στο εν λόγω παράδειγμα -21 ώρες κενό χημικού και δε δίνεται καθώς αθροιστικά δεν υπάρχει τουλάχιστο -12. Άρα αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο (και πρωτύτερα) είναι εσφαλμένο. Η αντιμετώπιση είναι αθροιστική κι άρα ενιαία. Μάλιστα και το ίδιο το έγγραφο το υπογραμμίζει στην υπ' αριθμόν 5 παράγραφο. Αλλιώς θα το 'διναν το κενό στο χημικό αν υπήρχε πράγματι (όπως διατείνεσαι) ξέχωρη αντιμετώπιση. Από κει και πέρα κι όπως φαίνεται στο παράδειγμα 2 αυτού που παράθεσες η ΔΔΕ Πειραιά περιμένει τη Γ' φάση για να το δώσει σε φυσικό με τις πιότερα ελλειμματικές ώρες. Άλλες ΔΔΕ δίνουν το κενό ήδη απ' τη Β' Φάση κι ας μην έχει -12 έλλειμμα ο φυσικός.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2024, 08:56:52 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2475 στις: Μάιος 06, 2024, 03:10:02 πμ »
...Aπαντησεις μέρος 1ο:

Ας δουμε σε ποια σημεια εγκειται η διαφορα μας :
Μου ειπες οτι

Για την οριστική τοποθέτηση  ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.

Απ αυτη σου την αναρτηση καταλαβα οτι αναφερεσαι στη Β φαση [ βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων) και οχι στη Γ φΑΣΗ ΤΩΝ εναπομειναντων κενων, μιας και δεν κανεις μια τετοια σχετικη μνεία ή διευκρινηση και ισχυριζεσαι οτι ΚΑΙ στη φαση αυτη αντιμετωπιζονται ενιαια οι πε04 δηλ απαιτειται απλα 1 [αθροιστικα] δωδεκαωρο και οτι το παιρνει η ειδικοτητα με τις περισσοτερες ωρες δηλ σα να λες και διορθωσε με αν καταλαβα λαθος, οτι στη φαση των βελτιωσεων αν τυχον σε ενα σχολειο υπαρχει ελλειμμα 6 ωρες φυσικης, 2 χημειας, 4 βιολογιας και 4 γεωγραφιας θα δοθει ενα οργανικο κενο ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ και προηγειται να το καλυψει ο φυσικος.

Και γω σου απαντησα το

 
Για να ειμαστε ακριβεις:
Στη δευτερη φαση δηλ αυτη των βελτιωσεων/οριστικων τοποθετησεων, οπως ανεφερα σε προηγουμενα ποστ, οι πε04 δεν τοποθετουνται με την προυποθεση ενος αθροιστικου 12 ωρου, αλλα ενος αποκλειστικου και κατα ειδικοτητα 12 ωρου.
Μονο στη  τελευταια (τριτη) φαση των εναπομειναντων κενων τοποθετουνται ενιαια και με αθροισμα ωρων στο συνολο του πε04.

Και θα πει καποιος,  σε ποιες διαταξεις στηριχτηκα και οι οποιες  τεκμηριώνουν την αποψη μου?

Στην 60818/Δ2:
«..1) Η κρίση κι άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο (αφορά στην Α΄ φάση των κρίσεων).
2) Οι  βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα
kαι στην
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2
«Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α ́ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β ́ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα…»,

καθως και στο
Σύμφωνα με την παρ.11 άρ.15 ΠΔ 50/96  «..Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση (σσ. δηλ στη Γ φαση) στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους..»
Επιπλέον, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (σσ.εννοείται αυτή της Β΄ φάσης - βλ και το κομματι της 60818 που ανεφερα λιγο παραπανω και το οποιο συνδεεται με αυτο) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».


Άραγε  σε ποιες διαταξεις στηριχτηκες εσυ για να διατυπωσεις τη δικη σου αποψη, οτι δηλαδη και στη Β φαση εχουμε ενιαία αντιμετωπιση και  αθροισματα ωρων στο συνολο του πε04?

Που να ξερω, αφου δεν παρεθεσες καποια σχετικη νομοθεσία και για αυτο θα σε παρακαλουσα να μου παραθεσεις τις διαταξεις που τεκμηριωνουν  τη δικη σου αποψη. Προκαταβολικα ομως θα σου πω οτι δεν μπορεις να μου παραθεσεις  μια τετοια νομοθεσια ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Εστω όμως, κανοντας μια υποθεση εργασιας,  οτι η νομοθεσια που παρεθεσα εχει καταργηθει απο νεωτερες διαταξεις ή οτι ειναι ασχετη με το ζητημα που διαπραγματευομαστε.

Τοτε προκυπτει το ερωτημα  για ποιο λογο  οι παρακατω δδε πραττουν αυτο που λεει η νομοθεσια που παρεθεσα?
[Σε οσες απο τις παρακατω δδε δεν εχουν ολοκληρωθει οι δυο πρωτες φασεις, γινεται παραθεση των περσινων διαδικασιων]
1)   Δδε Α  αθηνας φαση βελτιωσεων 2023
Παρατηρησε πχ το 15ο γυμνασιο ή το 38ο και ενα σωρο ομοιες περιπτωσεις σχολειων και θα διαπιστωσεις πως οι διαδικασιες  γίνονται με τον τροπο που σου προανεφερα δηλ κατα κλαδο και ειδικοτητα [και με ατοφια 12ωρα ανα ειδικοτητα] και οχι βεβαια ενιαία.

https://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/%CE%A0%CE%9504_%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1._3.7.2023.xlsx

2)   Ανατ αττικη: ΦΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ 2023
Δινονται κατα ειδικότητα ατοφια 12ωρα [ ή και περισσοτερων ωρων] κενα

https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx
3)   Ομοιως και στην δδε κερκυρας
https://blogs.sch.gr/dideker/files/2023/05/%CE%9F%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84.-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-3.xlsx?x72112

4)   Καρμπόν η διαδικασια και στην καρδιτσα

https://dide.kar.sch.gr/kar/index.php?option=com_attachments&task=download&id=650

5)   Τα ιδια και στη λαρισα
https://dide.lar.sch.gr/site/2014-12-23-06-26-54/2015-01-08-09-05-43/download/7966_6a3cf963090f485912638367ff4fd5fc

6)   Ομοιως και στο Λασηθι

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DnogtVWK0qih2UpH0oKnAQHZMqX5N5oL/edit?pli=1#gid=94908927    [β φαση ]
και επιπροσθετα αναφερει [εντός του xls] το
«ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
(Τα κενά θα καλυφθούν από ειδικότητα με τουλάχιστον 12 ώρες Α΄ ανάθεσης. Τα κενά στα οποία καμία ειδικότητα δεν έχει 12 ώρες Α΄ ανάθεσης (με κίτρινο χρώμα) θα καλυφθούν σε επόμενη φάση, κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες λαμβάνοντας υπόψη και τις Β΄ αναθέσεις, σύμφωνα με την αριθ. 60818/Δ2/27-52011 (ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ) εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας»

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qqDqftgwfVKZDE7wqtyE70fDmwzY9zru/edit?usp=sharing&ouid=105854865369367602455&rtpof=true&sd=true     [γ φαση]
και επιπροσθετα αναφερει [εντός του xls] το
ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
(Τα κενά θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες λαμβάνοντας υπόψη και τις Β΄ αναθέσεις, σύμφωνα με την αριθ. 60818/Δ2/27-5-2011 (ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ) εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.
ΔΗΛ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΦΑΣΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΝΟΜΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ

7)   ΠΕΛΛΑ [ για μια βορειοελλαδιτικη γευση]

https://www.didepellas.gr/images/stories/documents/article_files/2024/4/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%A0%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1_%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD_%CE%93%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82_%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82_24-4-2024.xlsx

8)   Δυτ αττικη

https://dide-dytik.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/3_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%91-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%A0%CE%A1.08.14-06-2023-%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA..xls


9)  Στροφη προς ηπειρο

http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/PYSDE_NEW/23-5-2023/2-anamorfomenos%20pinakas%20kenon%20yperarthmion%202023-24.pdf

10)
Αργολικός καμπος

https://dide.arg.sch.gr/site/wp-content/uploads/2024/05/%CE%95%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%9C%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%91-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97%CE%A3-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%97%CE%A3-%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%97%CE%A3.pdf
11)
https://dide.dra.sch.gr/wp-content/uploads/2023/07/%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CE%AC_%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC_%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_.xlsx
12)
https://dide.evr.sch.gr/wp-content/uploads/2023/07/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9C%CE%9F%CE%A1%CE%A6.-%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D-34-%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%9E%CE%97-11-7-2023.pdf
13)
https://blogs.sch.gr/dideeyvo/files/2024/04/%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D-%CE%91-%CE%92-%CE%95%CE%A5%CE%92%CE%9F%CE%99%CE%91%CE%A3-24-25-%CE%92%CE%95%CE%9B%CE%A4%CE%99%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D-%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D.pdf?x48999
[ενδεικτικο παραδειγμα το 1ο γελ βεροιας]
14)
https://dide-new.kav.sch.gr/site/wp-content/uploads/2023/06/3.-%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%91%CE%84-%CE%9A%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%82.pdf


15) Λεσβος  [για μια νησιωτικη εμπειρια]

[απο δω και κατω οι δδε που θα αναφερθουν δεν εχουν τα ελλειμματα ΚΑΙ σε ωρες, παρα μονο σε ατομα μιας και οπως λεει η σχετικη νομοθεσια δηλ η χιλιοειπωμενη
60818, δεν υποχρεουνταν να κανουν αναφορα σε ωρες απο τη φαση των βελτιωσεων, παρα μονο στην Γ φαση .
Κι αν αναρωτηθεις
«αφου δεν γραφουν τις ωρες μπορει να μην υπηρχε ατοφιο 12ωρο σε μια ειδικότητα»
 θα πω οτι δεν στεκει αυτη η πιθανη σκεψη γιατι αν επροκειτο  για αθροιστικο 12 ωρο οφειλαν να το λενε αναλυτικα σε ωρες, οπως επιτασσει  η 60818]


https://dide.les.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/kgp050424.xlsx

16)
Κεντρικη πελοποννησος
https://dide.ark.sch.gr/?p=3487

17)
https://dide.voi.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%91-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97%CE%A3-%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%9E%CE%97-%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95-11-26-06-2023-2.xls
18)

https://blogs.sch.gr/dideeyvo/files/2024/04/%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D-%CE%91-%CE%92-%CE%95%CE%A5%CE%92%CE%9F%CE%99%CE%91%CE%A3-24-25-%CE%92%CE%95%CE%9B%CE%A4%CE%99%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D-%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D.pdf?x48999

19)
https://dide.ioa.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2023/06/2023_06_-%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CE%AC-2023.pdf
[ φαση βελτιωσεων]
https://dide.ioa.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2023/06/2023_06_21-%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-2023-1.pdf
[ Γ φαση εναπομειναντα οπου ΟΡΘΩΣ  στη φαση αυτη γινεται ενιαια και αθροιστικη αντιμετωπιση ]

20]

https://dide-new.kav.sch.gr/site/wp-content/uploads/2023/06/3.-%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%91%CE%84-%CE%9A%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%82.pdf

21)
https://dide.kef.sch.gr/wp-content/uploads/2023/04/%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-1%CE%91.pdf

22)
 https://dide.kor.sch.gr/?p=3679
23)
https://dide.lak.sch.gr/wp-content/uploads/2023/07/%CE%9F%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%AC%CF%81%CF%83%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%8E%CE%BD.pdf
24)
https://blogs.sch.gr/diderod/files/2024/04/kena-meta-2024.xlsx?x94384

25)
https://dide-new.flo.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/2024-04-09-%CE%94%CE%94%CE%95-%CE%A6%CE%9B%CE%A9-2111-%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D-%CE%92%CE%95%CE%9B%CE%A4%CE%99%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D-%CE%9F%CE%A1.%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98.-%CE%93%CE%A0-%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%95%CE%9E%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%97-PDF.xls
26)
https://dide.kyk.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/didekyk_kena_gia_oristikes_beltiwseis_geniki_web_15-04-2024.pdf

27)
https://dide.ach.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/%CE%A0%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%9F%CF%81%CE%B3.-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%A5%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%89%CE%BD_05_%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%A1_%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8.-%CE%A5%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81_%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A1%CE%A4.pdf


Μετα λοιπον απο την παραθεση της μισης ελλάδας, καθως και  της σχετικης νομοθεσιας που προανεφερα παραπανω, βλεπεις να εχουν καποιο νοημα οι παρακατω ισχυρισμοι σου??

... Άρα αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο (και πρωτύτερα) είναι εσφαλμένο. Η αντιμετώπιση είναι αθροιστική κι άρα ενιαία...
θα το 'διναν το κενό στο χημικό αν υπήρχε πράγματι (όπως διατείνεσαι) ξέχωρη αντιμετώπιση
 

Ή μηπως να τους πεταξουμε στα σκουπιδια?

Και  επιπλεον αναρωτιεμαι λοιπον για ποιο λογο να ασπαστω τις δικες σου αποψεις και οχι της μισης -απο δοικητικης αποψεως- ελλαδας?
ΥΓ
1) αν παρ΄ ελπιδα υπαρχει καποια σχετικη νομοθεσια πανω στην οποια εδραζεται η δικη σου αποψη θα ηθελα να μου την κορνιζαρεις εδω.
Πολυ φοβαμαι ομως οτι η "νομοθεσια" πανω στην οποια στηριχτηκε η αποψη σου ειναι η γνωστη και μη εξαιρετεα "καποιος , καπου, καποτε μου ειπε αυτο" ή
η αλλη σχετικη "καπου, καποτε ειδα να γινεται αυτο"

2) Οπως ηδη ανεφερα σε 2 προηγουμενες- σχετικες με το ζητημα των πε04- αναρτησεις μου, δεν ακολουθουν ολες οι δδε την ιδια ακριβως σταση, οπως αλλωστε συμβαινει και σε ενα σωρο αλλα ζητηματα.
Ομως η μεγαλη πλειοψηφια των δδε, οπως κατεδειξα με τις σχετικες παραθεσεις, τηρουν με προσηλωση τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ και δεν αυθαιρετουν αντιμετωπιζοντας ενιαία τους πε04 ηδη απο τη β φαση.
Οσες το κανουν ειναι ολοφανερο οτι καταστρατηγουν την Γ φαση των εναπομειναντων κενων και δεν τηρουν τα οσα λεει για τη  φαση αυτή  η μοναδικη σχετικη εγκυκλιος δηλ η 60818

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 08:46:44 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2947
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2476 στις: Μάιος 06, 2024, 07:33:38 πμ »
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας). Κάποιες ΔΔΕ αν προκύψει κενό στην ενιαία αντιμετώπιση (-12 αθροιστικά δηλαδή) κι υπάρχει και -12 σε ειδικότητα το δίνουν στην ειδικότητα. Κάποιες άλλες ΔΔΕ το δίνουν στην ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες χωρίς να περιμένουν τη Γ' Φάση ακόμη κι αν δεν καλύπτεται το -12. Αυτά ισχύουν και μπαίνει τελεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 07:48:38 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2477 στις: Μάιος 06, 2024, 08:49:58 πμ »
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας). Κάποιες ΔΔΕ αν προκύψει κενό στην ενιαία αντιμετώπιση (-12 αθροιστικά δηλαδή) κι υπάρχει και -12 σε ειδικότητα το δίνουν στην ειδικότητα. Κάποιες άλλες ΔΔΕ το δίνουν στην ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες χωρίς να περιμένουν τη Γ' Φάση ακόμη κι αν δεν καλύπτεται το -12. Αυτά ισχύουν και μπαίνει τελεία.
ΜΗπως σου βρισκεται καποια νομοθεσια? ή "καποιος καπου καποτε ενα δειλινο.."
υπαρχουν κι αλλα μερη απαντησεων και σε καλω να μεινεις στο ακουστικο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 343
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.