*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου  (Αναγνώστηκε 9144 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 13, 2010, 03:05:01 μμ »
Εκτός από το κλασικό μπλοκάκι του καθηγητή τι άλλο έχετε να προτείνετε σχετικά με την καταγραφή της καθημερινής αξιολόγησης των μαθητών; Βλέπω συναδέρφους που έχουν φτιάξει διάφορα φύλλα τα οποία κρατούν σαν επτασφράγιστο μυστικό. Ομολογώ ότι δεν ξέρω πώς να φτιάξω κάτι ανάλογο ώστε να είναι εύχρηστο. Ιδέες; 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:14:37 »

Αποσυνδεδεμένος συννεφούλα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Γυναίκα
  • φωτο: σύννεφα στο Βόσπορο
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 06:00:07 μμ »
Απ' όσο ξέρω το εξέλ προσφέρεται για τέτοιου είδους χρήση. Αν είσαι εξοικειωμένη με τα υπολογιστικά φύλλα (έτσι θαρρώ πως λέγεται), είναι ένας πολύ εύχρηστος τρόπος για να κρατάς βαθμολογίες. Αν πάλι δεν είσαι, δεν είναι τπτ να σου δείξει κάποιος που ξέρει ή ακόμη κ να παρακολουθήσεις μαθήματα σχετικά (ούτε κρατά πολύ η ενότητα, ούτε ακριβά είναι).
H ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, Φ.Ντοστογιέφσκι

"Καθένας μας κρύβει μέσα του μιαν αναπάντεχη άνοιξη" Α.Κ.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 08, 2011, 04:25:03 μμ »
Κατά πόσο το θεωρείτε σωστό το ισχύον σύστημα, ένας μαθητής που έγραψε πχ Μαθηματικά 0 στο τέλος και είχε και 8άρια στα τετράμηνα, τελικα να προβιβάζεται στην επόμενη τάξη χωρίς ούτε καν να παραπέμπεται στα Μαθηματικά τον Σεπτέμβρη, επειδή έβγαλε γενικό μέσο όρο από όλα τα μαθήματα πάνω από 9,5?

Εγώ το θεωρώ απαράδεκτο. Βλέπεις μαθητές στην Γ Λυκείου να μην ξέρουν ούτε πρόσθεση και να τους έχεις Μαθηματικά κατεύθυνσης. Αναρωτιέσαι, μα καλά πως τους περάσανε; η απάντηση είναι απλή: αφού με 2-3 καλούς βαθμούς Θρησκευτικά, Έκθεση, Ιστορία, Αγγλικά εξασφαλίζει την προαγωγή του στην επόμενη τάξη ακόμα και αν έχει 0 Μαθηματικά, Φυσική κλπ

Κατά τη γνωμη μου, έστω και σε ένα μάθημα αν βγει ο τελικός μέσος όρος (από προφορικά & γραπτά) κάτω από τη βάση, ο μαθητής θα πρέπει να παραπέμπεται τον Σεπτέμβρη στο συγκεκριμένο μάθημα. Δεν έχει καμία σχέση αν Θρησκευτικά πήρε 20

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 08, 2011, 04:59:50 μμ »
Απλά πράγματα : να επανέλθει στα λύκεια ο τρόπος προβιβάσεως των μαθητών που ίσχυε προ Αρσένη και ισχύει λίγο-πολύ στα γυμνάσια. Αν αθροιστικά σε μάθημα δεν έχεις σε 2 τετράμηνα + Ιούνιο κάποιο δεδομένο αριθμό μονάδων ΜΕΝΕΙΣ ΜΕΤΕΞΕΤΑΣΤΕΟΣ. ΤΕΛΟΣ.

Επίσης κατά τη γνώμη μου πρέπει να επιστέψουν τα τρίμηνα στο λύκειο διότι με το ισχύον σύστημα οι μαθητές καταντάνε να διαβάζουν το εκάστοτε μάθημα 1-2 φορές το χρόνο όταν είναι να μπει διαγώνισμα τετραμήνου και τον υπόλοιπο καιρό το ρίχνουν στο ζαμανφού καθώς δεν έχουν την έννοια της βαθμολογίας...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:14:37 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 08, 2011, 07:43:59 μμ »
συμφωνώ με την επαναφορά των τριμήνων και στο Λύκειο. Έχεις μεγαλύτερη ευκαιρία να χτυπήσεις το καμπανάκι στον μαθητή όσον αφορά τον βαθμό του και αυτός στη συνέχεια να βελτιώσει την απόδοσή του.
Τώρα με τα τετράμηνα παίρνει έναν βαθμό στο Α τετράμηνο και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει τίποτα στο ενδιάμεσο. Θεωρώ ειδικά τον βαθμό του Β τριμήνου (αν υπήρχαν τρίμηνα) πολύ καθοριστικό για τον μαθητή. Τώρα με τα τετράμηνα ο μαθητής ενημερώνεται για την απόδοσή του τέλη Ιουνίου!!!! που τις περισσότερες φορές είναι αργά για αυτόν... Καλό είναι να ξέρει ενδιάμεσα και αυτός και οι γονείς (!) τι γίνεται

Επίσης πιστεύω ότι δεν είναι δίκαιο ούτε να χάσει ολόκληρη την χρονιά και να την επαναλάβει επειδή κόπηκε σε ένα μάθημα. Έστω ότι δηλαδή ότι δίνει μόνο Μαθηματικά τον Σεπτέμβρη και κόβεται ξανά. Γιατί να επαναλάβει όλη τη χρονιά; Δεν είναι άδικο να επαναλάβει ξανά πχ τα ΑΡχαία αν εκεί ήταν άριστος;
Για το λόγο αυτό, και το έχω γράψει και άλλη φορά εδώ στο φορουμ, πιο σωστό θα ήταν κάτι σαν το σύστημα που ισχύει στο πανεπιστήμιο δηλαδή στο παράδειγμά μου να προβιβάζεται στην Β Λυκείου για παράδειγμα αλλά να χρωστάει Μαθηματικά Α Λυκείου!!!! καλό;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2011, 07:48:25 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 09, 2011, 12:01:09 μμ »
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Τον συγκεκριμένο μαθητή δεν έχει νόημα να τον κόψεις τον Ιουνη αφού θα τον περάσεις το Σεπτέμβρη! Επίσης ένας μαθητής που γράφει σε ένα μάθημα 0-5 σε κάθε διαγώνισμα και είναι ήδη μαθητής Λυκείου (αν και στο Γυμνάσιο δε βλέπω διαφορά) δεν υπάρχει περίπτωση όσες φορές και να τον κόψεις κάποια στιγμή να μάθει τα βασικά στο συγκεκριμένο μάθημα.
Είμαι βαθύτερο το πρόβλημα. Είναι κάποιοι μαθητές τόσο αδιαφοροι; είναι ηλίθιοι; είναι τόσο χαμηλό το πολιτισμικό κεφάλαιο που κουβαλούν από την οικογένειά τους που το σχολείο ουσιαστικά δεν μπορεί να τους προσφέρει τίποτα παρά μονο κοινωνικοποίηση; Αν τους προσφερε το σχολείο ουσιαστική επαγγελματική-τεχνικη εκπαίδευση θα ήταν πολύ καλοί στα τεχνικά λύκεια κι όχι στα ΓΕΛ;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος summit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 09, 2011, 01:27:21 μμ »
Είμαι βαθύτερο το πρόβλημα. Είναι κάποιοι μαθητές τόσο αδιαφοροι; είναι ηλίθιοι; είναι τόσο χαμηλό το πολιτισμικό κεφάλαιο που κουβαλούν από την οικογένειά τους που το σχολείο ουσιαστικά δεν μπορεί να τους προσφέρει τίποτα παρά μονο κοινωνικοποίηση; Αν τους προσφερε το σχολείο ουσιαστική επαγγελματική-τεχνικη εκπαίδευση θα ήταν πολύ καλοί στα τεχνικά λύκεια κι όχι στα ΓΕΛ;

Είναι όλα αυτά μαζί. Προσφέρουμε κοινωνικοποίηση μαζί με "φύλαξη" για μια μεγάλη μερίδα μαθητών. Ειδικότερα για τα ΕΠΑΛ  είναι πιο έντονα τα φαινόμενα της σχεδόν μηδενικής προσπάθειας σε συνδυασμό με βαθύτατη αμάθεια, με φωτεινές όμως εξαιρέσεις μαθητών που ξεχωρίζουν σε ήθος, επίδοση, συμπεριφορά και στόχους ζωής.
Αντιμετώπιση της κατάστασης με:
1. Επανάληψη τάξης σε Δημοτικό και Γυμνάσιο, όταν υπάρχουν κενά σε βασικές γνώσεις.
2. Ενισχυτική Διδασκαλία από το Δημοτικό Σχολείο (υποχρεωτική), όταν υπάρχουν κενά.
3. Βελτίωση των σχολικών βιβλίων ως προς τη γλώσσα, το ύφος, τη μεθοδολογία, την αισθητική τους, τους παιδαγωγικούς & μορφωτικούς στόχους κ.λπ., ανάλογα και με την ηλικία των μαθητών.  Πιο ελκυστικά και με καλύτερη τη συνολική τους σχεδίαση.
4. Κατάργηση του Γ.Μ.Ο. 9,5 (επαναφορά του Γ.Μ.Ο. π.χ. στο 13) Παραπομπή για το Σεπτέμβριο μόνο μέχρι 4 μαθήματα.

Φυσικά, αν ισχύσει μόνο το τελευταίο (αλλαγή του Γ.Μ.Ο.) χωρίς όλα τα υπόλοιπα που απαιτούνται, θα αυξηθεί η μαθητική διαρροή με όλες τις κοινωνικές επιπτώσεις που έχει αυτό.

Επομένως, η βελτίωση της κατάστασης πρέπει να είναι συνολική και να αρχίζει από τις μικρότερες τάξεις.


Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 09, 2011, 03:01:53 μμ »
Οι προτάσεις σου είναι αξιόλογες και εμένα, τουλάχιστον, με βρίσκουν σύμφωνη. Ωστόσο θα ήθελα να επισημάνω κάτι. Εδώ το κράτος δεν έχει... μαντίλι να κλάψει και πιστεύεις ότι θα ενέκρινε κονδύλια για ενισχυτική στο δημοτικό και νέα βιβλία; Ή, μάλλον, για να το θέσω και γενικότερα... το νοιάζει;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 09, 2011, 03:03:11 μμ »
Τον συγκεκριμένο μαθητή δεν έχει νόημα να τον κόψεις τον Ιουνη αφού θα τον περάσεις το Σεπτέμβρη!

Γιατί να τον περάσω Σεπτέμβρη υποχρεωτικά; Με αυτό που πρότεινα θα μπορεί να πάει στη Γ Λυκείου αλλά να χρωστάει ακόμα τα Μαθηματικά της Α. Διάβασε καλύτερα αυτό που πρότεινα. Έτσι δεν θα είμαι υποχρεωμένος να τον περάσω Σεπτέμβρη ή να νιώθω τύψεις ότι αν τον κόψω θα χάσει μια ολόκληρη χρονιά και αυτό ίσως έχει συνέπειες στη ζωή του. Απλά πράγματα. Όπως στο πανεπιστήμιο.

Επίσης ένας μαθητής που γράφει σε ένα μάθημα 0-5 σε κάθε διαγώνισμα και είναι ήδη μαθητής Λυκείου (αν και στο Γυμνάσιο δε βλέπω διαφορά) δεν υπάρχει περίπτωση όσες φορές και να τον κόψεις κάποια στιγμή να μάθει τα βασικά στο συγκεκριμένο μάθημα.
Ούτε σε αυτό συμφωνώ. Πολλοί κοπήκαμε στο πανεπιστήμιο γράφοντας 0 και 1. Αλλά τελικά όταν στρωθήκαμε το περάσαμε το μάθημα. Τουλάχιστον τα βασικά θα τα μάθει. Τώρα δεν μπαινει καν στον κόπο να τα μάθει αφού με το 20άρι στα θρησκευτικά κέρδισε την προαγωγή του στην επόμενη τάξη. Ισχύει δηλαδή σήμερα το εξής παραλογο: γιατί να διαβάσω Μαθηματικά αφού θα γράψω καλά Θρησκευτικά και έτσι θα κάνω τη δουλειά μου χωρίς κόπο!!!!  Απαράδεκτο κατ' εμέ.

Συμφωνώ με summit ότι πιο αυστηρά πρέπει να είναι τα πράγματα σε Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Αποσυνδεδεμένος summit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 09, 2011, 04:20:30 μμ »
Οι προτάσεις σου είναι αξιόλογες και εμένα, τουλάχιστον, με βρίσκουν σύμφωνη. Ωστόσο θα ήθελα να επισημάνω κάτι. Εδώ το κράτος δεν έχει... μαντίλι να κλάψει και πιστεύεις ότι θα ενέκρινε κονδύλια για ενισχυτική στο δημοτικό και νέα βιβλία; Ή, μάλλον, για να το θέσω και γενικότερα... το νοιάζει;

Στο Τεχνολογικό Λύκειο (που θα ισχύσει από τη φετινή πρώτη Λυκείου) προβλέπεται υποχρεωτική ενισχυτική μετά από διαγνωστικό τεστ σε γλώσσα και μαθηματικά, με βαθμό ο οποίος συμψηφίζεται με εκείνον του κανονικού μαθήματος. Επειδή στο Λύκειο είναι πλέον αργά κάτι τέτοιο θα βοηθούσε στις μικρότερες τάξεις, στις οποίες και δίνονται στο μαθητή οι βασικές γνώσεις.
Ως προς τα κονδύλια: Με ένταξη της ενισχυτικής μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, με περιορισμό της ύλης η οποία διδάσκεται με γρήγορους ρυθμούς χωρίς να αφομοιώνεται και γενικότερα με αναδιαρθρώσεις στο τι και πώς διδάσκεται  μπορεί να βρεθεί λύση και στο οικονομικό.
Τα βιβλία ευθύνονται εως και 50% για την κακή επίδοση των μαθητών, γιατί απλά δεν "διαβάζονται". Δε μπορεί να συνεχιστεί αυτό. Αυτό είναι βέβαια μια ξεχωριστή συζήτηση που πρέπει να κάνουμε.
Φυσικά και απαιτείται η βούληση για βελτίωση της κατάστασης. Απλά εμείς συζητώντας συνειδητοποιούμε καλύτερα, το πού βρισκόμαστε και ότι το πρόβλημα των επιδόσεων-βασικών γνώσεων των μαθητών είναι πάρα πολύ σοβαρότερο σε σχέση με την προηγούμενη π.χ. δεκαετία.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 09, 2011, 04:41:26 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και είμαι και εγώ της άποψης ότι στο Λύκειο είναι καμένο χαρτί η υπόθεση. Απλώς, έχω την αίσθηση ότι έχουν επικεντρωθεί τόσο πολύ στις οικονομικές πτυχές όλων των θεμάτων και στο πώς να βγάλουν από τη μύγα ξίγκι που παραβλέπουν την ουσία και την επένδυση σε κάτι που θα έχει μακροπρόθεσμα οφέλη.

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 09, 2011, 06:23:56 μμ »
Εκτός από το κλασικό μπλοκάκι του καθηγητή τι άλλο έχετε να προτείνετε σχετικά με την καταγραφή της καθημερινής αξιολόγησης των μαθητών; Βλέπω συναδέρφους που έχουν φτιάξει διάφορα φύλλα τα οποία κρατούν σαν επτασφράγιστο μυστικό. Ομολογώ ότι δεν ξέρω πώς να φτιάξω κάτι ανάλογο ώστε να είναι εύχρηστο. Ιδέες;
Εγώ χρησιμοποιώ πίνακες που έφτιαξα στον υπολογιστή με τα ονόματα των παιδιών και στήλες με τους βαθμούς στα γραπτά, περιγραφή της κίνησης του κάθε μαθητή μέσα στην τάξη (συμμετοχή,προφορικά) αν κάνει εργασίες, αν φέρνει τετράδιο κλπ. Επειδή έχω πολλά τμήματα, όταν έρχεται ο γονιός έχω μια καλή εικόνα για να του περιγράψω την επίδοση του παιδιού. Ανάλογα και με την ειδικότητα φαντάζομαι φτιάχνεις και τον πίνακα που ανταποκρίνεται στις δικές σου απαιτήσεις.

Αποσυνδεδεμένος summit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 09, 2011, 06:25:23 μμ »
Αν συνειδητοποιήσουμε κάποια προβλήματα, στη συγκεκριμένη περίπτωση την έκταση της ημιμάθειας-αμάθειας των μαθητών (αποτέλεσμα της δομής του σχολείου=πολιτική ευθύνη και των στρεβλών νοοτροπιών που αυτή η δομή δημιούργησε στην κοινωνία και στους γονείς-εκπαιδευτικούς-μαθητές) μπορεί να αρχίσει η αντιμετώπιση θεμάτων που ως τώρα τα υποτιμούσαμε (δεν πειράζει το ένα, δεν πειράζει το άλλο..).
Και τι εννοώ: Να μπει στοπ στην αδιαφορία και να πάψουμε να την επιβραβεύουμε. Να κάνουμε σαφείς τις απαιτήσεις μας σε μαθητές και γονείς (κυρίως σε αυτούς).
Αλλιώς και η δουλειά μας θα γίνεται σε δυσμενέστερες διδακτικές συνθήκες και θα χρεωνόμαστε την αποτυχία των μαθητών. Να σφίξουμε τα λουριά χωρίς να γινόμαστε αυταρχικοί. Την κατανόηση προς τον μαθητή να την δείχνουμε όταν την αξίζει πραγματικά. "Πρώτα ο φιλότιμος μαθητής".
Την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος την ξέρουμε όλοι πιστεύω και τους υπεύθυνους. Όμως, από την πλευρά μας, ας βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους, για να επιβιώσουμε σαν δάσκαλοι μέσα στην "αρένα".

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 09, 2011, 09:35:06 μμ »
Αν συνειδητοποιήσουμε κάποια προβλήματα, στη συγκεκριμένη περίπτωση την έκταση της ημιμάθειας-αμάθειας των μαθητών (αποτέλεσμα της δομής του σχολείου=πολιτική ευθύνη και των στρεβλών νοοτροπιών που αυτή η δομή δημιούργησε στην κοινωνία και στους γονείς-εκπαιδευτικούς-μαθητές) μπορεί να αρχίσει η αντιμετώπιση θεμάτων που ως τώρα τα υποτιμούσαμε (δεν πειράζει το ένα, δεν πειράζει το άλλο..).
Και τι εννοώ: Να μπει στοπ στην αδιαφορία και να πάψουμε να την επιβραβεύουμε. Να κάνουμε σαφείς τις απαιτήσεις μας σε μαθητές και γονείς (κυρίως σε αυτούς).
Αλλιώς και η δουλειά μας θα γίνεται σε δυσμενέστερες διδακτικές συνθήκες και θα χρεωνόμαστε την αποτυχία των μαθητών. Να σφίξουμε τα λουριά χωρίς να γινόμαστε αυταρχικοί. Την κατανόηση προς τον μαθητή να την δείχνουμε όταν την αξίζει πραγματικά. "Πρώτα ο φιλότιμος μαθητής".
Την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος την ξέρουμε όλοι πιστεύω και τους υπεύθυνους. Όμως, από την πλευρά μας, ας βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους, για να επιβιώσουμε σαν δάσκαλοι μέσα στην "αρένα".

Αυτό ακριβώς εφάρμοσα εγώ φέτος...Και ξέρεις κάτι; η (δυσάρεστη) έκπληξη ήρθε από αλλού και όχι από τους μαθητές, οι οποίοι (επιμένω) αντιδρούν θετικά, όταν κάνεις τις προθέσεις και τις απαιτήσεις σου σαφείς ΕΞΑΡΧΗΣ και εμμένεις ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ σε αυτές, παρέχοντας ίση αντιμετώπιση σε όλους. Δηλαδή ακόμα και οι μαθητές που πήραν 8 δεν παραπονέθηκαν γιατί, με βάση αυτά που είχα ζητήσει στην αρχή του τετραμήνου παραδέχτηκε ότι....το κέρδισε με το σπαθί του  ;D ;D ΑΚόμη κι όταν το 8 παρέμεινε...8 στο β' τετράμηνο (αυτό δεν πίστευαν ότι θα το έκανα χε χε ...κι όμως!)

Η έκπληξη λοιπόν σε πληροφορώ ήρθε από τους συναδέλφους....όπου πρέπει συνεχώς να προσπαθείς να αποδείξεις τα αυτονόητα, να αποδεικνύεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, ότι δεν είσαι το άψυχο σκληρό άκαρδο τέρας που θέλει να κόψει τους πάντες, ότι δεν το παίζεις επιστήμονας και καπελώνεις τους συναδέλφους σου, ότι δεν πετάς το μπαλάκι στους άλλους για να κάνεις εσύ το κομμάτι σου (δηλαδή και καλά το "παίζεις" αυστηρός στην πλάτη των άλλων, ξέροντας ότι τελικά αυτοί θα περάσουν τα παιδιά - ΝΑΙ, ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!).

Για να μη μιλήσω για τη διευθύντρια, διαπλεκόμενη σε βαθμό υπερ-κακουργήματος με διάφορους ντόπιους, η οποία πήγε μέχρι και να μου αλλάξει βαθμό από την κατάσταση στην καρτέλα ώστε να..."περάσει το παιδί"

Ιστορίες γι'αγρίους και καραφλά παπάκια...

Πάντως, εφόσον με τα παιδιά πήγε οκ, λέω να το συνεχίσω και του χρόνου! Βέβαια δεν ξέρω αν κι αυτά είναι τόσο ψύχραιμα ακριβώς επειδή ξέρουν ότι τελικά θα περάσουν με το Μ.Ο. (πιθανότατα).
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 350
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.