*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2014  (Αναγνώστηκε 1545673 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3794 στις: Ιούνιος 15, 2014, 10:25:30 πμ »
Ποιά κοινή γνώμη κλπ; Ζήλια είναι!  ;D
 Οι περισσότεροι "αγανακτισμένοι" είναι δημόσιοι υπάλληλοι σε άλλες υπηρεσίες ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (πολλοί απο αυτούς χρυσοπληρωμένοι). Το παραμύθι το έχω ακούσει από τραπεζικούς, εφοριακούς, δικαστικούς και άλλους που δουλεύουν το κλασσικό ωράριο γραφείου.
 Από αγρότες, ελεύθερους επαγγελματίες και άλλους δεν άκουσα κάτι, δεν τους ενδιαφέρει, βλέπουν τη δουλειά τους (τουλάχιστον στην επαρχία, δεν ξέρω τι γίνεται στις πόλεις)  8)

Να αλλάξεις παρέες τότε... αφού σε χαλάνε αυτοί γιατί τους συνεχίζεις;  ;D ;D ;D
Ασε που αυτά τα επαγγέλματα είναι ανιαρά... ειδικά οι αγρότες στην επαρχία σιγά μην ασχοληθούν με εμάς κυρίως τα βράδυα.... (λογικό οι άνθρωποι με τόοοοσα που έχουν δει και ζήσει είναι τελείως ακομπλεξάριστοι... ).
Μήπως όμως στους πρώτους έχεις ξεχάσει και τους wannabe εκπαιδευτικούς...ξέρεις εκείνους που εύχονται να αλλάξει το σύμπαν όσο είναι έξω και μόλις έρθουν στην αποδώ πλευρά το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι πόσες και ποιες άδειες δικαιούνται...  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:48:17 »

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3795 στις: Ιούνιος 15, 2014, 10:55:14 πμ »
Καλημέρα!! Αν βγουν οι μεταθεσεις και τελικα την παρουμε (λεμε τωρα) ποια ειναι η διαδικασια; Πρεπει να παμε στη β/θμια να υπογραψουμε καποιο πρακτικο ή περιμενουμε να  ανακοινωθουν τα κενα για να κανουμε αιτηση τοποθετησης;

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3796 στις: Ιούνιος 15, 2014, 11:02:58 πμ »
Καλημέρα!! Αν βγουν οι μεταθεσεις και τελικα την παρουμε (λεμε τωρα) ποια ειναι η διαδικασια; Πρεπει να παμε στη β/θμια να υπογραψουμε καποιο πρακτικο ή περιμενουμε να  ανακοινωθουν τα κενα για να κανουμε αιτηση τοποθετησης;



Ας περιμένουμε να δουμε τι θα λέει η ανακοίνωση των μεταθέσεων και συνεννοείστε με την Δ/νση υποδοχής (όσοι πάρουν μετάθεση).

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3797 στις: Ιούνιος 15, 2014, 01:10:54 μμ »
...........................................................................................
Μήπως όμως στους πρώτους έχεις ξεχάσει και τους wannabe εκπαιδευτικούς...ξέρεις εκείνους που εύχονται να αλλάξει το σύμπαν όσο είναι έξω και μόλις έρθουν στην αποδώ πλευρά το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι πόσες και ποιες άδειες δικαιούνται...  ;)
Έχεις απόλυτο δίκιο, αυτούς τους είχα ξεχάσει εντελώς! Συνήθως δεν φανερώνουν τις κρυφές επιθυμίες τους!  ;D ;D
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:48:17 »

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3798 στις: Ιούνιος 15, 2014, 01:45:34 μμ »
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/a-loberdos-leipoyn-22-000-ekpaideytikoi-yparxei-kindynos-na-mhn-anoijoyn-ta-sxoleia-to-septembrio

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Λείπουν 22.000 εκπαιδευτικοί-Υπάρχει κίνδυνος να μην ανοίξουν τα σχολεία το Σεπτέμβριο
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3799 στις: Ιούνιος 15, 2014, 03:19:02 μμ »
Τώρα εμένα της "στριμμένης" γιατί όλα αυτές οι δηλώσεις του υπουργού δεν μου "μυρίζουν" για καλά μαντάτα...
Δεν εννοώ ότι λέει ψέματα και ότι δεν λείπουν τόσοι εκπαιδευτικοί αλλά τι νόημα έχουν αυτές οι δηλώσεις του τώρα τη στιγμή που μόνιμους διορισμούς δεν πρόκειται και δεν μπορούν να κάνουν...λόγω των γνωστών θεμάτων...
Τι θέλει να πει το "κοκοράκι" ότι ο προηγούμενος δεν ήταν καλός και τα άφησε γης μαδιάμ;
Επίσης μην αυταπατάστε ότι το λέει γιατί έχει πρόθεση να κάνει μεταθέσεις...τόσα και τόσα έχουν γραφεί για την άνιση κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας και άλλα τόσα έχουν ψηφιστεί (βλ. υποχρεωτικές μεταθέσεις). Τώρα τι θα μας κάνουν το καλό να μας δώσουν και μετάθεση;
Μήπως λέω τώρα εγώ η "στριμμένη" και η "διεστραμμένη", μήπως θέλει να περάσει καινούρια αύξηση ωραρίου;  ::)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3800 στις: Ιούνιος 15, 2014, 03:34:11 μμ »
Τώρα εμένα της "στριμμένης" γιατί όλα αυτές οι δηλώσεις του υπουργού δεν μου "μυρίζουν" για καλά μαντάτα...
Δεν εννοώ ότι λέει ψέματα και ότι δεν λείπουν τόσοι εκπαιδευτικοί αλλά τι νόημα έχουν αυτές οι δηλώσεις του τώρα τη στιγμή που μόνιμους διορισμούς δεν πρόκειται και δεν μπορούν να κάνουν...λόγω των γνωστών θεμάτων...
Τι θέλει να πει το "κοκοράκι" ότι ο προηγούμενος δεν ήταν καλός και τα άφησε γης μαδιάμ;
Επίσης μην αυταπατάστε ότι το λέει γιατί έχει πρόθεση να κάνει μεταθέσεις...τόσα και τόσα έχουν γραφεί για την άνιση κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας και άλλα τόσα έχουν ψηφιστεί (βλ. υποχρεωτικές μεταθέσεις). Τώρα τι θα μας κάνουν το καλό να μας δώσουν και μετάθεση;
Μήπως λέω τώρα εγώ η "στριμμένη" και η "διεστραμμένη", μήπως θέλει να περάσει καινούρια αύξηση ωραρίου;  ::)

Υπάρχει μια μαγική έκφραση που λέγεται ανακατανομή κονδυλίων ΕΣΠΑ από Υπουργείο σε Υπουργείο.
Επίσης υπάρχει και μια τακτκή κλάψε κλάψε κάτι θα πάρεις...

ΥΓ. Τόσο μ...α να βγαίνει και να διαφημίζει από πριν αύξηση ωραρίου δεν τον έχω...αυτά τα κάνεις άμεσα και τα δικαιολογείς την ίδια ώρα ή λίγο μετά... τέλος πάντων θα δείξει... δεν είμαι και στο μυαλό του ούτε καν στο γραφείο του.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2014, 03:36:22 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος beacon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην προσπερνάς όταν μπορείς να βοηθάς....
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3801 στις: Ιούνιος 15, 2014, 03:36:15 μμ »
Καθόλου στριμμένη και διεστραμμένη! Μια χαρά τα λες!!!

Και τις υποχρεωτικές μεταθέσεις θα κάνει και το ωράριο θα το αυξήσει στο βωμό της έλλειψης και της "ψυχοπονιάς" του! Γιατί δε γίνεται να στιβάζονται μαθητές στις τάξεις με συγχωνεύσεις... Το είπε και αυτό ο μέγας ελεήμων!!!!!! Χώρια που ανθρωποθυσίες δεν κάνει!!!!! Φτου!! Φτου!!!!Μην τον ματιάσουμε!!!!!! Πόσοι βέβαια από μας θα αντέξουν στο εξαποδώ το κέρατο και με ωράριο 25 ώρες ο νεοδιόριστος (χώρια που σε κάποιες ΔΔΕ οι υποχρεωτικές υπερωρίες πάνε σύννεφο, οπότε οι ώρες μπορεί να βγουν και παραπάνω) κανείς δεν το ξέρει..... Αλλά ανθρωποθυσίες δεν κάνουμε!!!!!

Χριστέ μου δηλαδή, ήηηηηημαρτον!!!!!! Ό χι άλλο κάρβουνοοοοοοοοο!!!!!!
"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3802 στις: Ιούνιος 15, 2014, 03:44:48 μμ »
Καθόλου στριμμένη και διεστραμμένη! Μια χαρά τα λες!!!

Και τις υποχρεωτικές μεταθέσεις θα κάνει και το ωράριο θα το αυξήσει στο βωμό της έλλειψης και της "ψυχοπονιάς" του! Γιατί δε γίνεται να στιβάζονται μαθητές στις τάξεις με συγχωνεύσεις... Το είπε και αυτό ο μέγας ελεήμων!!!!!! Χώρια που ανθρωποθυσίες δεν κάνει!!!!! Φτου!! Φτου!!!!Μην τον ματιάσουμε!!!!!! Πόσοι βέβαια από μας θα αντέξουν στο εξαποδώ το κέρατο και με ωράριο 25 ώρες ο νεοδιόριστος (χώρια που σε κάποιες ΔΔΕ οι υποχρεωτικές υπερωρίες πάνε σύννεφο, οπότε οι ώρες μπορεί να βγουν και παραπάνω) κανείς δεν το ξέρει..... Αλλά ανθρωποθυσίες δεν κάνουμε!!!!!

Χριστέ μου δηλαδή, ήηηηηημαρτον!!!!!! Ό χι άλλο κάρβουνοοοοοοοοο!!!!!!

Να κάνω όμως τον κακό και τον συνήγορο του διαβόλου?
Το πόσες ώρες κάνουμε δεν είναι και συνάρτηση τό πόσες ώρες έχουμε?
Τι εννοώ? Οτι ειδικά στην δβθμια καλύτερα να μην μιλάμε για άυξηση ωραρίου όταν κάποιοι πανηγύριζαν που "έφυγαν" κάποιοι στην αβθμια και παίρνουν τις ώρες τους πίσω (δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά αλλά οι μαζικές κινήσεις χωρίς αντίδραση επηρεάζουν και αυτούς που βλέπουν πιο ψύχραιμα το τι έρχεται στο μέλλον). Επίσης και κάποιοι άλλοι κάνουν χρόνια το ωράριο τους σε δύο και σε τρία σχολεία αλλά και για αυτούς δεν υπήρχε καμία σπουδαία αντίδραση...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2014, 03:46:54 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος beacon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην προσπερνάς όταν μπορείς να βοηθάς....
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3803 στις: Ιούνιος 15, 2014, 04:06:58 μμ »
Να κάνω όμως τον κακό και τον συνήγορο του διαβόλου?
Το πόσες ώρες κάνουμε δεν είναι και συνάρτηση τό πόσες ώρες έχουμε?
Τι εννοώ? Οτι ειδικά στην δβθμια καλύτερα να μην μιλάμε ως άυξηση ωραρίου όταν κάποιοι πανηγύριζαν που "έφυγαν" κάποιοι στην αβθμια και παίρνουν τις ώρες τους πίσω (δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά αλλά οι μαζικές κινήσεις χωρίς αν΄τιδραση επηρεάζουν και αυτούς που βλέπουν λίγο στο μέλλον). Επίσης και κάποιοι άλλοι κάνουν χρόνια το ωράριο τους σε δύο και σε τρία σχολεία αλλά και για αυτούς δεν υπήρχε καμία σπουδαία αντίδραση...

Το χρόνιο και άλυτο πρόβλημα του κλάδου μας είναι η διαίρεση και η ομφαλοσκοπία! Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα σε αυτό! Κι αν είχαμε ομόνοια και σύμπνοια μεταξύ μας σίγουρα θα είχαμε άλλα δεδομένα τωρα για να συζητάμε.... Μόνο που οι κορώνες και οι απρεπείς τοποθετήσεις στις οποίες αναφέρεσαι -και τις ξέρω κι εγώ- δε χαρακτηρίζουν το σύνολο του κόσμου της β' θμιας ....Δυστυχώς όμως το καπελώνουν!
 
Εγώ αναφέρομαι σε επίσης αληθινές συνθήκες που συνάδελφοι - και της β' θμιας και της α' θμιας εννοείται- διασκορπίζονται σε δύο και τρία σχολεία, πασχίζουν να καλύψουν ασθμαίνοντας ωράριο, τρώνε υποχρεωτικές υπερωρίες ελλείψει αναπληρωτών, αναλαμβάνουν διοικητικά καθήκοντα και κάνουν και τα άπειρα χιλιόμετρα για να πάνε στο σχολείο τους (ειδικά επαρχία). Το ότι είναι χώρια από οικογένειες ή σέρνουν τα μαυρόπαιδά τους σαν το νομάδα κατά το όπου γης και πατρίς, επίσης μέγα κεφάλαιο αλλά ποιον νοιάζει στο ΥΠΑΙΘ.

Σε καμία περίπτωση πάντως δε θέλω να εκληφθεί η τοποθέτησή μου ως η κλάψα κάποιου που επειδή θίγεται, τώρα βρήκε να ουρλιάξει.... Είμαι ΠΕ02 , ξέρω ότι έχω ώρες στα Π.Σπουδών και ότι η ειδικότητά μου δεν είναι ιδιαιτέρως συμπαθής... όμως επειδή έχω την εμπειρία της επαρχίας, του να δουλεύεις σε δύο σχολεία, να σου φορτώνουν υπερωρίες που δεν τις θες αλλά κανείς δε σε ρωτάει και να καις τα άντερά σου σε καύσιμο, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο κλαυθμός και οδυρμός του υπουργού δε θα κάνουν καλύτερη τη ζωή κανενός.... ούτε αυτών που παρέμειναν, ούτε αυτών που άλλαξαν βαθμίδα, ούτε αυτών που έβγαζαν τις ηλίθιες κορώνες, ούτε αυτών που όταν - δε θέλω να πω αν- διοριστούν, θα πάνε να δουλέψουν σε συνθήκες τραγικές.....

τώρα αν ανοίξουμε την κουβέντα ποιος δουλεύει και πόσες ώρες και αν δουλεύει πραγματικά ή δουλεύει τον κόσμο, θα μπούμε σε μια συζήτηση αδιέξοδη που κατά τη γνώμη μου εμπίπτει στη λαϊκή ρήση "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά".... είναι μια οπτική γενίκευσης που μας έχει φέρει μέχρι εδώ και την έχει εκμεταλλευτεί στο έπακρο το ΥΠΑΙΘ....
"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3804 στις: Ιούνιος 15, 2014, 04:17:51 μμ »
Το χρόνιο και άλυτο πρόβλημα του κλάδου μας είναι η διαίρεση και η ομφαλοσκοπία! Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα σε αυτό! Κι αν είχαμε ομόνοια και σύμπνοια μεταξύ μας σίγουρα θα είχαμε άλλα δεδομένα τωρα για να συζητάμε.... Μόνο που οι κορώνες και οι απρεπείς τοποθετήσεις στις οποίες αναφέρεσαι -και τις ξέρω κι εγώ- δε χαρακτηρίζουν το σύνολο του κόσμου της β' θμιας ....Δυστυχώς όμως το καπελώνουν!
 
Εγώ αναφέρομαι σε επίσης αληθινές συνθήκες που συνάδελφοι - και της β' θμιας και της α' θμιας εννοείται- διασκορπίζονται σε δύο και τρία σχολεία, πασχίζουν να καλύψουν ασθμαίνοντας ωράριο, τρώνε υποχρεωτικές υπερωρίες ελλείψει αναπληρωτών, αναλαμβάνουν διοικητικά καθήκοντα και κάνουν και τα άπειρα χιλιόμετρα για να πάνε στο σχολείο τους (ειδικά επαρχία). Το ότι είναι χώρια από οικογένειες ή σέρνουν τα μαυρόπαιδά τους σαν το νομάδα κατά το όπου γης και πατρίς, επίσης μέγα κεφάλαιο αλλά ποιον νοιάζει στο ΥΠΑΙΘ.

Σε καμία περίπτωση πάντως δε θέλω να εκληφθεί η τοποθέτησή μου ως η κλάψα κάποιου που επειδή θίγεται, τώρα βρήκε να ουρλιάξει.... Είμαι ΠΕ02 , ξέρω ότι έχω ώρες στα Π.Σπουδών και ότι η ειδικότητά μου δεν είναι ιδιαιτέρως συμπαθής... όμως επειδή έχω την εμπειρία της επαρχίας, του να δουλεύεις σε δύο σχολεία, να σου φορτώνουν υπερωρίες που δεν τις θες αλλά κανείς δε σε ρωτάει και να καις τα άντερά σου σε καύσιμο, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο κλαυθμός και οδυρμός του υπουργού δε θα κάνουν καλύτερη τη ζωή κανενός.... ούτε αυτών που παρέμειναν, ούτε αυτών που άλλαξαν βαθμίδα, ούτε αυτών που έβγαζαν τις ηλίθιες κορώνες, ούτε αυτών που όταν - δε θέλω να πω αν- διοριστούν, θα πάνε να δουλέψουν σε συνθήκες τραγικές.....

τώρα αν ανοίξουμε την κουβέντα ποιος δουλεύει και πόσες ώρες και αν δουλεύει πραγματικά ή δουλεύει τον κόσμο, θα μπούμε σε μια συζήτηση αδιέξοδη που κατά τη γνώμη μου εμπίπτει στη λαϊκή ρήση "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά".... είναι μια οπτική γενίκευσης που μας έχει φέρει μέχρι εδώ και την έχει εκμεταλλευτεί στο έπακρο το ΥΠΑΙΘ....

Απλά να συμπληρώσω οτι δεν έχω πρόβλημα με ειδικότητες αλλά με νοοτροπίες. Οι περισσότεροι γνωστοί μου είναι φιλόλογοι (λογικό άλλωστε) και πολλοί λένε αυτά που λες και σε προκάλεσα επίτηδες (εντάξει δεν είμαι και το καλύτερο παιδί ως χαρακτήρας) να βγεις και να τα πεις για να σταματήσουν οι ταμπελούχοι.

Πάμε τώρα και στο θέμα μας. Δεν φταίει μόνο ο ΥΠΑΙΘ, φταίμε και εμείς. Που; Άλλαξαν τόσοι Υπουργοί και ακόμα λέμε τι θα μας κάνουν... και το λέμε γιατί ξέρουμε ότι και θα το κάνουν και θα ξανασχοληθούμε με το επόμενο που θα μας κάνουν... χμμμμ .... το τι θα θέλαμε να μας κανουν και γιατί να μας το κάνουν έτσι (και ποιους θα συμφέρει άμα γίνει αυτό που θα προτείνουμε) γιατί δεν το λέμε? Π.χ. αφού ως κλάδος έχουμε επιχειρήματα, προτάσεις, τα έχουμε κοστολογήσει και είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας γενικότερα γιατί δεν ζητάμε συναντήσεις με τον Υπουργό on camera και κλεινόμαστε σε γραφεία και μετά ο καθένας βγαίνει και κάνει τις ανακοινώσεις του? Γιατί από τις εισφορές στην ΟΛΜΕ και στην ΔΟΕ δεν δίνεται ένα ποσό σε σχολεία που έχουν ανάγκη ή σε ιδρύματα ώστε να δείξεις την ευαισθησία των εκαπιδευτικών για την κοινωνία (εδώ φυσικά να επαινέσω τους ανθρώπους που έκαναν το κοινωνικό φροντιστήριο, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ) και τέλος γιατί δεν κάνουμε κάποια στιγμή και κάποιες έρευνες στην Ελλάδα για την εκπαίδευση (που πάσχει, που χρειάζεται βελτίωση κ.α. και απλά μένουμε στο να αρνούμαστε αξιολόγηση από τους άλλους;) ώστε για όποιον μας πει για κάτι που γίνεται έξω να πούμε αυτό γίνεται εδώ για τους χ kai y λόγους?

ΥΓ. Aν δεν θέλουμε τα παραπάνω τότε ας μέινουμε να κρίνουμε τον Luerdi όπως και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο και...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2014, 04:19:31 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος beacon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην προσπερνάς όταν μπορείς να βοηθάς....
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3805 στις: Ιούνιος 15, 2014, 04:32:22 μμ »
Πάμε τώρα και στο θέμα μας. Δεν φταίει μόνο ο ΥΠΑΙΘ, φταίμε και εμείς. Που; Άλλαξαν τόσοι Υπουργοί και ακόμα λέμε τι θα μας κάνουν... και το λέμε γιατί ξέρουμε ότι και θα το κάνουν και θα ξανασχοληθούμε με το επόμενο που θα μας κάνουν... χμμμμ .... το τι θα θέλαμε να μας κανουν και γιατί να μας το κάνουν έτσι (και ποιους θα συμφέρει άμα γίνει αυτό που θα προτείνουμε) γιατί δεν το λέμε? Π.χ. αφού ως κλάδος έχουμε επιχειρήματα, προτάσεις, τα έχουμε κοστολογήσει και είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας γενικότερα γιατί δεν ζητάμε συναντήσεις με τον Υπουργό on camera και κλεινόμαστε σε γραφεία και μετά ο καθένας βγαίνει και κάνει τις ανακοινώσεις του? Γιατί από τις εισφορές στην ΟΛΜΕ και στην ΔΟΕ δεν δίνεται ένα ποσό σε σχολεία που έχουν ανάγκη ή σε ιδρύματα ώστε να δείξεις την ευαισθησία των εκαπιδευτικών για την κοινωνία (εδώ φυσικά να επαινέσω τους ανθρώπους που έκαναν το κοινωνικό φροντιστήριο, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ) και τέλος γιατί δεν κάνουμε κάποια στιγμή και κάποιες έρευνες στην Ελλάδα για την εκπαίδευση (που πάσχει, που χρειάζεται βελτίωση κ.α. και απλά μένουμε στο να αρνούμαστε αξιολόγηση από τους άλλους;) ώστε για όποιον μας πει για κάτι που γίνεται έξω να πούμε αυτό γίνεται εδώ για τους χ kai y λόγους?

ΥΓ. Aν δεν θέλουμε τα παραπάνω τότε ας μέινουμε να κρίνουμε τον Luerdi όπως και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο και...

Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού, έτσι δε λένε; Εγώ θα προσθέσω ότι είναι και η τέχνη του παζαριού, που συνήθως γίνεται κάτω από το τραπέζι.... ανοίγουμε ξανά μεγάλο κεφάλαιο συνάδελφε.... και μάλλον και εκτός τόπικ.... μη μας κράξετε από τους διαχειριστές.... ;D ;D

Θα πω μόνο το εξής..... αν δε δούμε όλοι μαζί σοβαρά τις συλλογικές διαδικασίες, δεν ασκήσουμε σοβαρή και ακομμάτιστη κριτική στα συνδικαλιστικά μας όργανα και δε συμμετέχουμε όλοι στην ανάδειξη άξιων στελεχών, δε θέτουμε τέτοια μείζονα ζητήματα σε επίπεδο πρωτοβάθμιων σωματείων μας, δε θα έχουμε μέλλον... Αυτό για τις κλειστές πόρτες και τις ανακοινώσεις.....

Από κει και πέρα αυτό που πραγματικά θα ήθελα να δω αν θες τη γνώμη μου, είναι εμάς ως εκπαιδευτικούς να ανοιγόμαστε στη κοινωνία ο καθένας από τα σχολεία του και να κάνουμε τους γονείς και τα παιδιά κοινωνούς των προβλημάτων μας.... μόνο έτσι δε θα φαινόμαστε στα μάτια τους ως τα "λαμόγια", οι "ξύστρες" που κάθονται και πληρώνονται.... μόνο έτσι δε θα μπορεί κανείς να μας αποδομήσει στα μάτια τους...

Τώρα, για το ζήτημα της διαμαρτυρίας μας απέναντι στο louerdi όπως λες, εεεεεε βρε αδερφέ, άμα δε μιλήσουμε κι εδώ μέσα, να βρούμε και κανά ομοιοπαθή, θα σκάσουμε!!!!!!!!! Μπάααααμ!!!!!!  ;D ;D ;D
"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3806 στις: Ιούνιος 15, 2014, 06:36:28 μμ »
Ποιά κοινή γνώμη κλπ; Ζήλια είναι!  ;D
 Οι περισσότεροι "αγανακτισμένοι" είναι δημόσιοι υπάλληλοι σε άλλες υπηρεσίες ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (πολλοί απο αυτούς χρυσοπληρωμένοι). Το παραμύθι το έχω ακούσει από τραπεζικούς, εφοριακούς, δικαστικούς και άλλους που δουλεύουν το κλασσικό ωράριο γραφείου.

Παλιότερα για να απαντήσουμε στις αιτιάσεις περί υπερβολικά μεγάλων διακοπών και μικρού ωραρίου, χρειαζόταν να παραπέμψουμε σε έρευνες που εξίσωναν τη μία ώρα διδασκαλίας με 3 και 4 ώρες δουλειάς γραφείου και στη διεθνή πρακτική που θέλει τους εκπαιδευτικούς να έχουν ένα παρόμοιο φόρτο εργασίας παντού (γιατί άραγε;).

Πλέον δεν χρειάζεται καν αυτό γιατί πρόκειται για ένα ερώτημα που το έλυσε η ίδια η ζωή και οι χιλιάδες αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις, απεμπολώντας παράλληλα και  τα "προνόμια" του εκπαιδευτικού ωραρίου υπέρ του 8ώρου/5μερου/12μηνου. Case closed!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #3807 στις: Ιούνιος 15, 2014, 06:52:14 μμ »

Πλέον δεν χρειάζεται καν αυτό γιατί πρόκειται για ένα ερώτημα που το έλυσε η ίδια η ζωή και οι χιλιάδες αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις, απεμπολώντας παράλληλα και  τα "προνόμια" του εκπαιδευτικού ωραρίου υπέρ του 8ώρου/5μερου/12μηνου. Case closed!
Μήπως όμως η αίτηση μετάταξης σε γραφείο είναι ένας τρόπος για να φύγει ένας εκπαιδευτικός από το νησί, Έβρο κλπ και να πιάσει Αθήνα Θεσ/νίκη και άλλες πόλεις, αφού πλέον το κόστος της ζωής μακριά από το σπίτι του είναι δυσβάσταχτο και η προοπτική μετάθεσης σε σχολείο περιορισμένη έως ανύπαρκτη?
  

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160801
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 462

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.