0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιά κοινή γνώμη κλπ; Ζήλια είναι! Οι περισσότεροι "αγανακτισμένοι" είναι δημόσιοι υπάλληλοι σε άλλες υπηρεσίες ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (πολλοί απο αυτούς χρυσοπληρωμένοι). Το παραμύθι το έχω ακούσει από τραπεζικούς, εφοριακούς, δικαστικούς και άλλους που δουλεύουν το κλασσικό ωράριο γραφείου. Από αγρότες, ελεύθερους επαγγελματίες και άλλους δεν άκουσα κάτι, δεν τους ενδιαφέρει, βλέπουν τη δουλειά τους (τουλάχιστον στην επαρχία, δεν ξέρω τι γίνεται στις πόλεις)
Καλημέρα!! Αν βγουν οι μεταθεσεις και τελικα την παρουμε (λεμε τωρα) ποια ειναι η διαδικασια; Πρεπει να παμε στη β/θμια να υπογραψουμε καποιο πρακτικο ή περιμενουμε να ανακοινωθουν τα κενα για να κανουμε αιτηση τοποθετησης;
...........................................................................................Μήπως όμως στους πρώτους έχεις ξεχάσει και τους wannabe εκπαιδευτικούς...ξέρεις εκείνους που εύχονται να αλλάξει το σύμπαν όσο είναι έξω και μόλις έρθουν στην αποδώ πλευρά το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι πόσες και ποιες άδειες δικαιούνται...
Τώρα εμένα της "στριμμένης" γιατί όλα αυτές οι δηλώσεις του υπουργού δεν μου "μυρίζουν" για καλά μαντάτα...Δεν εννοώ ότι λέει ψέματα και ότι δεν λείπουν τόσοι εκπαιδευτικοί αλλά τι νόημα έχουν αυτές οι δηλώσεις του τώρα τη στιγμή που μόνιμους διορισμούς δεν πρόκειται και δεν μπορούν να κάνουν...λόγω των γνωστών θεμάτων...Τι θέλει να πει το "κοκοράκι" ότι ο προηγούμενος δεν ήταν καλός και τα άφησε γης μαδιάμ; Επίσης μην αυταπατάστε ότι το λέει γιατί έχει πρόθεση να κάνει μεταθέσεις...τόσα και τόσα έχουν γραφεί για την άνιση κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας και άλλα τόσα έχουν ψηφιστεί (βλ. υποχρεωτικές μεταθέσεις). Τώρα τι θα μας κάνουν το καλό να μας δώσουν και μετάθεση;Μήπως λέω τώρα εγώ η "στριμμένη" και η "διεστραμμένη", μήπως θέλει να περάσει καινούρια αύξηση ωραρίου;
Καθόλου στριμμένη και διεστραμμένη! Μια χαρά τα λες!!! Και τις υποχρεωτικές μεταθέσεις θα κάνει και το ωράριο θα το αυξήσει στο βωμό της έλλειψης και της "ψυχοπονιάς" του! Γιατί δε γίνεται να στιβάζονται μαθητές στις τάξεις με συγχωνεύσεις... Το είπε και αυτό ο μέγας ελεήμων!!!!!! Χώρια που ανθρωποθυσίες δεν κάνει!!!!! Φτου!! Φτου!!!!Μην τον ματιάσουμε!!!!!! Πόσοι βέβαια από μας θα αντέξουν στο εξαποδώ το κέρατο και με ωράριο 25 ώρες ο νεοδιόριστος (χώρια που σε κάποιες ΔΔΕ οι υποχρεωτικές υπερωρίες πάνε σύννεφο, οπότε οι ώρες μπορεί να βγουν και παραπάνω) κανείς δεν το ξέρει..... Αλλά ανθρωποθυσίες δεν κάνουμε!!!!!Χριστέ μου δηλαδή, ήηηηηημαρτον!!!!!! Ό χι άλλο κάρβουνοοοοοοοοο!!!!!!
Να κάνω όμως τον κακό και τον συνήγορο του διαβόλου?Το πόσες ώρες κάνουμε δεν είναι και συνάρτηση τό πόσες ώρες έχουμε? Τι εννοώ? Οτι ειδικά στην δβθμια καλύτερα να μην μιλάμε ως άυξηση ωραρίου όταν κάποιοι πανηγύριζαν που "έφυγαν" κάποιοι στην αβθμια και παίρνουν τις ώρες τους πίσω (δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά αλλά οι μαζικές κινήσεις χωρίς αν΄τιδραση επηρεάζουν και αυτούς που βλέπουν λίγο στο μέλλον). Επίσης και κάποιοι άλλοι κάνουν χρόνια το ωράριο τους σε δύο και σε τρία σχολεία αλλά και για αυτούς δεν υπήρχε καμία σπουδαία αντίδραση...
Το χρόνιο και άλυτο πρόβλημα του κλάδου μας είναι η διαίρεση και η ομφαλοσκοπία! Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα σε αυτό! Κι αν είχαμε ομόνοια και σύμπνοια μεταξύ μας σίγουρα θα είχαμε άλλα δεδομένα τωρα για να συζητάμε.... Μόνο που οι κορώνες και οι απρεπείς τοποθετήσεις στις οποίες αναφέρεσαι -και τις ξέρω κι εγώ- δε χαρακτηρίζουν το σύνολο του κόσμου της β' θμιας ....Δυστυχώς όμως το καπελώνουν! Εγώ αναφέρομαι σε επίσης αληθινές συνθήκες που συνάδελφοι - και της β' θμιας και της α' θμιας εννοείται- διασκορπίζονται σε δύο και τρία σχολεία, πασχίζουν να καλύψουν ασθμαίνοντας ωράριο, τρώνε υποχρεωτικές υπερωρίες ελλείψει αναπληρωτών, αναλαμβάνουν διοικητικά καθήκοντα και κάνουν και τα άπειρα χιλιόμετρα για να πάνε στο σχολείο τους (ειδικά επαρχία). Το ότι είναι χώρια από οικογένειες ή σέρνουν τα μαυρόπαιδά τους σαν το νομάδα κατά το όπου γης και πατρίς, επίσης μέγα κεφάλαιο αλλά ποιον νοιάζει στο ΥΠΑΙΘ. Σε καμία περίπτωση πάντως δε θέλω να εκληφθεί η τοποθέτησή μου ως η κλάψα κάποιου που επειδή θίγεται, τώρα βρήκε να ουρλιάξει.... Είμαι ΠΕ02 , ξέρω ότι έχω ώρες στα Π.Σπουδών και ότι η ειδικότητά μου δεν είναι ιδιαιτέρως συμπαθής... όμως επειδή έχω την εμπειρία της επαρχίας, του να δουλεύεις σε δύο σχολεία, να σου φορτώνουν υπερωρίες που δεν τις θες αλλά κανείς δε σε ρωτάει και να καις τα άντερά σου σε καύσιμο, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο κλαυθμός και οδυρμός του υπουργού δε θα κάνουν καλύτερη τη ζωή κανενός.... ούτε αυτών που παρέμειναν, ούτε αυτών που άλλαξαν βαθμίδα, ούτε αυτών που έβγαζαν τις ηλίθιες κορώνες, ούτε αυτών που όταν - δε θέλω να πω αν- διοριστούν, θα πάνε να δουλέψουν σε συνθήκες τραγικές.....τώρα αν ανοίξουμε την κουβέντα ποιος δουλεύει και πόσες ώρες και αν δουλεύει πραγματικά ή δουλεύει τον κόσμο, θα μπούμε σε μια συζήτηση αδιέξοδη που κατά τη γνώμη μου εμπίπτει στη λαϊκή ρήση "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά".... είναι μια οπτική γενίκευσης που μας έχει φέρει μέχρι εδώ και την έχει εκμεταλλευτεί στο έπακρο το ΥΠΑΙΘ....
Πάμε τώρα και στο θέμα μας. Δεν φταίει μόνο ο ΥΠΑΙΘ, φταίμε και εμείς. Που; Άλλαξαν τόσοι Υπουργοί και ακόμα λέμε τι θα μας κάνουν... και το λέμε γιατί ξέρουμε ότι και θα το κάνουν και θα ξανασχοληθούμε με το επόμενο που θα μας κάνουν... χμμμμ .... το τι θα θέλαμε να μας κανουν και γιατί να μας το κάνουν έτσι (και ποιους θα συμφέρει άμα γίνει αυτό που θα προτείνουμε) γιατί δεν το λέμε? Π.χ. αφού ως κλάδος έχουμε επιχειρήματα, προτάσεις, τα έχουμε κοστολογήσει και είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας γενικότερα γιατί δεν ζητάμε συναντήσεις με τον Υπουργό on camera και κλεινόμαστε σε γραφεία και μετά ο καθένας βγαίνει και κάνει τις ανακοινώσεις του? Γιατί από τις εισφορές στην ΟΛΜΕ και στην ΔΟΕ δεν δίνεται ένα ποσό σε σχολεία που έχουν ανάγκη ή σε ιδρύματα ώστε να δείξεις την ευαισθησία των εκαπιδευτικών για την κοινωνία (εδώ φυσικά να επαινέσω τους ανθρώπους που έκαναν το κοινωνικό φροντιστήριο, ΜΠΡΑ
Ποιά κοινή γνώμη κλπ; Ζήλια είναι! Οι περισσότεροι "αγανακτισμένοι" είναι δημόσιοι υπάλληλοι σε άλλες υπηρεσίες ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (πολλοί απο αυτούς χρυσοπληρωμένοι). Το παραμύθι το έχω ακούσει από τραπεζικούς, εφοριακούς, δικαστικούς και άλλους που δουλεύουν το κλασσικό ωράριο γραφείου.
Πλέον δεν χρειάζεται καν αυτό γιατί πρόκειται για ένα ερώτημα που το έλυσε η ίδια η ζωή και οι χιλιάδες αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις, απεμπολώντας παράλληλα και τα "προνόμια" του εκπαιδευτικού ωραρίου υπέρ του 8ώρου/5μερου/12μηνου. Case closed!