*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2014  (Αναγνώστηκε 1545750 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5922 στις: Ιούλιος 22, 2014, 02:14:22 πμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο, πάντως στο πρόσφατο παρελθόν έχουμε βιώσει και εμείς και αυτή την πραγματικότητα, δε διοριστήκαμε απευθείας σε μεγάλα ΠΥΣΔΕ, απλά στη σημερινή πολύ δύσκολη συγκυρία έτυχε να βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά, αυτό κάνει και όλη τη διαφορά. :)

Μην είσαι τόσο σίγουρη (για το βήμα μπροστά εννοώ). ;)
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:19:20 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5923 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:08:38 πμ »
Είναι λίγο δύσκολο να εισακουστούν νηφάλιες τοποθετήσεις μέσα σε αυτόν τον ορυμαγδό μηνυμάτων. Όχι όμως και μάταιο.

Δεν υπάρχουν κενά/πλεονάσματα από κάποιον αλγόριθμο/myschool κτλ.

Αν κάποιος μελετήσει την 97338/Δ2/24-06-2014 - Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015 (http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/egiklios_kenon_2014_2015.doc) θα διαπιστώσει ότι στον πίνακα Γ υπάρχουν τελικά οι στήλες:

1) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
2) ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ

Δείτε λίγο τον Πίνακα Γ της Α' Αθήνας για να καταλάβετε τι εννοώ: http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/organikes_theseis_pysde_a_athinas_2014.xls

Αυτές οι 2 στήλες καταχωρίζονται στο e-DataCenter από τις ΔΔΕ, όπως αναφέρει στη συνέχεια και η εγκύκλιος:

"Επισημαίνεται εκ νέου ότι τα στοιχεία του Πίνακα Γ΄ θα καταχωρισθούν στο σύστημα e-DataCenter αρμοδίως από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης θα καταχωρίσουν την εκτίμησή τους στη στήλη «Εκτίμηση Περιφερειακού Διευθυντή Ελλείμματα(-) /Πλεονάσματα(+)»,με το ανάλογο πρόσημο, καθώς η στήλη είναι ενιαία και το έλλειμμα ή πλεόνασμα φαίνεται από το πρόσημο του αριθμού που σημειώνεται."

Έχουμε λοιπόν:

1) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
2) ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
3) Εκτίμηση Περιφερειακού Διευθυντή Ελλείμματα(-) /Πλεονάσματα(+)

Το 1) είναι αυτό που πολλοί εδώ στο forum λένε εκτίμηση αλγορίθμου/myschool, o Κορδής αναφέρει ότι κάποιοι τα αποκαλούν και "πραγματικά" κενά, η ουσία, όμως, είναι ότι πρόκειται για τα ελλείμματα/πλεονάσματα όπως αυτά έχουν υπολογιστεί από τις ΔΔΕ κατ' εφαρμογή της σχετικής εγκυκλίου και από τον Πίνακα Γ για κάθε Περιοχή Μετάθεσης έχουν καταχωριστεί στο e-DataCenter.
Ευχαριστώ για την ανάλυση αλλά δεν εννοούσα κάτι άλλο.
Ξερεις λοιπόν ποιος μπορει να τα δημοσιεύσει αυτά? που πρέπει να απευθυνθούν οι ενδιαφερόμενοι?
Ή μηπως να πω ποιός δεν θέλει να τα δημοσιεύσει? Έχει κάτι να κρύψει?


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5924 στις: Ιούλιος 22, 2014, 07:34:04 πμ »
Δεν είναι άλλο θέμα. Τότε οι φιλόλογοι πανηγυρίζατε εις βάρος των ξενόγλωσσων, γιατί φυσικά σας συνέφερε η αύξηση των ωρών των αρχαίων. Για ποια αλληλεγγύη μιλάμε; Ο θάνατος σου η ζωή μου...
Αυτό είναι η λογική κατάληξη του πραγματικού γεγονότος, ότι η αύξηση ωρών ενός μαθήματος, συνεπάγεται αυτομάτως την μείωση σε κάποιο άλλο ή άλλα, εφόσον αναφερόμαστε σε μαθήματα που αφορούν διαφορετικές ειδικότητες.
  

Αποσυνδεδεμένος Giatros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5925 στις: Ιούλιος 22, 2014, 08:13:50 πμ »
Δεν το είδα παραπάνω και ρωτώ. Δηλαδή αφού δεν θα δώσει μεταθέσεις λόγω λίγων οργανικών κενών, θα δώσει αποσπάσεις σε λειτουργικά κενά, που μάλλον είναι πολλά; μήπως γίνει έτσι; ξέρουμε τίποτα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:19:20 »

Αποσυνδεδεμένος bal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5926 στις: Ιούλιος 22, 2014, 08:37:34 πμ »
Καλημέρα,,για να δούμε, θα βγει σήμερα άσπρος καπνός από το Μαρούσι ή θα συνεχιστεί το θέατρο του παραλόγου για άλλη μία καλοκαιρινή μέρα.. :-\

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5927 στις: Ιούλιος 22, 2014, 08:49:21 πμ »
Το ύφος, ο τρόπος γραφής, το μονοτονικό ή το ατονικό που επιλέγει ο καθένας από εμάς για να εκφράσει την άποψή του ή την πληροφόρησή του για το "τι μέλλει γενέσθαι" με τις μεταθέσεις 2014, καταδεικνύει και το επίπεδο του "πολιτισμού" που φέρει καθώς και την συναισθηματική του νοημοσύνη. Το χαρακτηριστικό της ανωνυμίας μάλιστα αποκτά ιδιαίτερο βάρος καθώς αφήνει σε πολλούς το "περιθώριο της πιο ελεύθερης έκφρασης", της αποκάλυψης βαθύτερων σκέψεων και απόψεων.

Ως κλάδος εκπαιδευτικών οφείλουμε να ξεχωρίζουμε για τις αξίες μας, την καλλιέργειά μας, την στάση μας, τις προσωπικές μας επιλογές και το ήθος μας. Οι τελευταίες 30-40 σελίδες του φόρουμ αυτού αποκτούν συνεπώς ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μας.

Η αγανάκτηση για τον μικρό αριθμό των μεταθέσεων είναι κατανοητή και μας αγγίζει όλους (σε οποιαδήποτε ειδικότητα κι αν ανήκει κάποιος) αλλά με εντυπωσιάζει το γεγονός του αιφνιδιασμού που αισθάνονται οι περισσότεροι.
Δεν είχατε προετοιμαστεί για το τι θα γινόταν με αυτό το θέμα; Πιθανότατα πολλοί δεν παρακολουθούσαν το φόρουμ τους προηγούμενους μήνες όταν το ζήτημα του μικρού αριθμού είχε καταδειχθεί καθώς και οι λόγοι γι' αυτό. Και ως απόρροια των παντός είδους μετατάξεων που έγιναν από πέρυσι τον Αύγουστο μέχρι και λίγους μήνες πριν με τις συνεχόμενες ενστάσεις. Ας μην ξεχνάμε και τον αριθμό των εκπ/κών που επέλεξαν διοικητικές θέσεις. Έγινε μία αποψίλωση των "ανεπιθύμητων περιοχών" κατά το πλείστο των περιπτώσεων-και αυτό κάτι λέει-κάτι που στην πορεία οδήγησε σε ανάκληση (ποσοστό δεν γνωρίζω) μετά από πιο ψύχραιμη σκέψη.

Εν ολίγοις, επίσης. νομίζω έχει σημασία να σκεφτούμε ότι το ωράριο έως 11 ώρες δεν συνιστά οργανικό κενό (επομένως δεν δίνεται) και υπάρχουν απ' ότι πληροφορούμαι πολλές τέτοιες ώρες (6-11 ώρες) οι οποίες εξυπηρετούν αυτούς που δεν συμπληρώνουν σε ένα σχολείο.
Κλείνοντας να υπενθυμίσω τις αποσπάσεις που θα ακολουθήσουν τέλος Αυγούστου (και όλο τον Σεπτέμβρη...για να μην πω και Οκτώβρη), όπου εκεί θα έχουμε β' κύμα αγωνίας...
Κάποια κενά "πρέπει να μείνουν κενά" για να καλύψουν και αυτές τις περιπτώσεις....

Τώρα το τι γίνεται σε κάθε ειδικότητα ξεχωριστά, νομίζω το γνωρίζει καλύτερα ο καθένας που ανήκει στην ειδικότητα μιας που κανείς δεν φροντίζει να γνωρίζει τίποτα πέρα από τη μύτη του. Καλό κακό, δεν θα το χαρακτηρίσω με επίθετο.
Μεγάλα παιδιά είμαστε, ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του...

Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5928 στις: Ιούλιος 22, 2014, 08:58:52 πμ »
Είναι λίγο δύσκολο να εισακουστούν νηφάλιες τοποθετήσεις μέσα σε αυτόν τον ορυμαγδό μηνυμάτων. Όχι όμως και μάταιο.

Δεν υπάρχουν κενά/πλεονάσματα από κάποιον αλγόριθμο/myschool κτλ.

Αν κάποιος μελετήσει την 97338/Δ2/24-06-2014 - Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015 (http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/egiklios_kenon_2014_2015.doc) θα διαπιστώσει ότι στον πίνακα Γ υπάρχουν τελικά οι στήλες:

1) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
2) ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ

Δείτε λίγο τον Πίνακα Γ της Α' Αθήνας για να καταλάβετε τι εννοώ: http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/organikes_theseis_pysde_a_athinas_2014.xls

Αυτές οι 2 στήλες καταχωρίζονται στο e-DataCenter από τις ΔΔΕ, όπως αναφέρει στη συνέχεια και η εγκύκλιος:

"Επισημαίνεται εκ νέου ότι τα στοιχεία του Πίνακα Γ΄ θα καταχωρισθούν στο σύστημα e-DataCenter αρμοδίως από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης θα καταχωρίσουν την εκτίμησή τους στη στήλη «Εκτίμηση Περιφερειακού Διευθυντή Ελλείμματα(-) /Πλεονάσματα(+)»,με το ανάλογο πρόσημο, καθώς η στήλη είναι ενιαία και το έλλειμμα ή πλεόνασμα φαίνεται από το πρόσημο του αριθμού που σημειώνεται."

Έχουμε λοιπόν:

1) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
2) ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
3) Εκτίμηση Περιφερειακού Διευθυντή Ελλείμματα(-) /Πλεονάσματα(+)

Το 1) είναι αυτό που πολλοί εδώ στο forum λένε εκτίμηση αλγορίθμου/myschool, o Κορδής αναφέρει ότι κάποιοι τα αποκαλούν και "πραγματικά" κενά, η ουσία, όμως, είναι ότι πρόκειται για τα ελλείμματα/πλεονάσματα όπως αυτά έχουν υπολογιστεί από τις ΔΔΕ κατ' εφαρμογή της σχετικής εγκυκλίου και από τον Πίνακα Γ για κάθε Περιοχή Μετάθεσης έχουν καταχωριστεί στο e-DataCenter.

Και βάσει αυτού, αν κάποιος παρακολουθούσε τους ανάλογους πίνακες που κοινοποιούσε το κάθε ΠΥΣΔΕ, οι περισσότερες ειδικότητες έβγαιναν πλεονασματικές ή σωστότερα υπήρχαν πολλά πλεονάσματα. Κάνω λάθος;
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5929 στις: Ιούλιος 22, 2014, 09:04:01 πμ »
Παιδιά έχει κανείς πληροφόρηση για το πως θα διαμορφωθεί η βάση για τους μαθηματικούς στην Β Ανατολική Αττική?
Ευχαριστώ και εύχομαι καλές μεταθέσεις σε όλους.

Αποσυνδεδεμένος mariaor

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5930 στις: Ιούλιος 22, 2014, 09:10:19 πμ »
Η χαρά του διορισμού ήταν απερίγραπτη...Τι γίνεται όμως όταν διορίζεσαι σε περιοχή που δεν έχει ούτε ένα κενό??????????Μένεις εκεί για πάντα χωρίς καμία ελπίδα μετάθεσης...... Άντε να δούμε..........

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5931 στις: Ιούλιος 22, 2014, 09:25:36 πμ »
Μην είσαι τόσο σίγουρη (για το βήμα μπροστά εννοώ). ;)
Το να μένεις σπίτι σου (ακόμα κι αν δεν υπηρετείς κοντά στο σπίτι σου) είναι αυτό που εννοώ όταν λέω βήμα μπροστά, κατά τα άλλα συγκρίνοντας τη σημερινή μας υπηρεσιακή κατάσταση με την αντίστοιχη της πρόσφατης εποχής ..............των βραχονησίδων, είμαστε πολλά βήματα πίσω ;), πλανόδιοι όλοι στη χώρα του σκύψε - σκύψε υπό την σκέπη της παραμυθούπολης του υπουργείου παιδείας:
Η Παραμυθούπολη του υπουργείου Παιδείας, του Γιώργου Παπαδάκη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2014, 09:37:26 πμ από Stelios »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5932 στις: Ιούλιος 22, 2014, 09:29:48 πμ »
Αν θυμάμαι καλά εκπαιδευτικοί υπήρξαμε και αρκετοί από εμάς κατά την διάρκεια των εποχών διορισμού υπεραρίθμων από πόρτες, παράθυρα, φεγγίτες κλπ. μέσω πινάκων, ειδικών κατηγοριών και τρέχα γύρευε... Ας μην αναφερθούμε στο φιάσκο, όπου μόνον το 32% των "κορόϊδων" διοριζόταν μέσω ΑΣΕΠ... Μα να μην θυμάται βρε παιδί μου κανείς το πόσοι πέρνανε μετάθεση σε περιοχές της Αττικής και μένανε 15 χρόνια και βάλε στην διάθεση των ΠΥΣΔΕ και χωρίς οργανική, μόνον και μόνον γιατί έπρεπε να μετατεθούν συγκεκριμένα άτομα σε περιοχές της πρωτεύουσας και άλλων νομών? Ή σάμπως ξεχάσαμε τον μεγάλο αριθμό των αποσπάσεων, όπου ειδικά σε κάποιες θέσεις στα νησιά γινότανε το "φύγε εσύ έλα εσύ"... Σχολεία σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές μένανε χωρίς βασικές ειδικότητες μέχρι τον μήνα Δεκέμβριο, γιατί αυτοί που είχανε τοποθετηθεί εκεί βάζανε λυτούς και δεμένους για να πάρουν την απόσπαση τους. Εκπαιδευτικός δεν γνωρίζω αν είναι αυτος που έχει το θάρρος να αναφέρεται στις στρεβλώσεις που είχαμε εμείς οι ίδιοι δημιουργήσει, αλλά σίγουρα ΔΕΝ είναι αυτός ο οποίος "αφήνει" τους μαθητές του Νοέμβριο μήνα χωρίς δάσκαλο, μαθηματικό ή φιλόλογο μόνον και μόνον για να βρεθεί κοντά στο σπίτι του. Όσον αφορά δε την κοινωνική μέριμνα από πλευράς κράτους (επιδότηση ενοικίου, εισιτηρίων κλπ) αυτά έπρεπε να τα ζητούσαμε κάθε φορά που πηγαίναμε στις εκλογές των εκπροσώπων του κλάδου και όχι να κρατάμε στο καρνέ τα τηλέφωνα των αιρετών για να παρακαλέσουμε για καλή τοποθέτηση, απόσπαση κλπ...

Ως κλάδος εκπαιδευτικών οφείλουμε να ξεχωρίζουμε για τις αξίες μας, την καλλιέργειά μας, την στάση μας, τις προσωπικές μας επιλογές και το ήθος μας. Οι τελευταίες 30-40 σελίδες του φόρουμ αυτού αποκτούν συνεπώς ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μας.
Συνάδελφοι τη μόρφωση δεν την κάνουν τα πτυχία.Κι εμείς ως κλάδος δεν έχουμε πλέον καμία σχέση με "λειτούργημα","αγάπη για τον Ανθρωπο","ενδιαφέρον για το καλό της πατρίδας" κι άλλες τέτοιες αξίες που για τους περισσότερους σήμερα ακούγονται ως μεγαλοστομίες.Δυστυχώς και οι εκπ/κοί,οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι να εμπνέουν ένα διαφορετικό ήθος σε μια κοινωνία,έχουν απορροφηθεί από την μιζέρια,τη δουλοπρέπεια,το συμβιβασμό,το λαϊκισμό,την υποκρισία,την ισοπέδωση.
Μην περιμένετε αυτό το νήμα για να καταλήξετε σε τέτοιες δυσάρεστες διαπιστώσεις.
Ρίξτε μια ματιά στην επισκεψιμότητα συζητήσεων σχετικά με προτάσεις για αλλαγή στο σύστημα εξετάσεων ή γενικότερου προβληματισμού για τη βελτίωση της παιδείας μας και συγκρίνετέ τη με την επισκεψιμότητα του παρόντος αλλά και με όποιο άλλο αφορά διοικητικές εξελίξεις (διορισμούς,αποσπάσεις,τοποθετήσεις κτλ.).Ξαφνικά εφευρίσκεται άπειρος χρόνος ενασχόλησης!
Αφήστε μας λοιπόν στην ησυχία μας.Καταλάβετε ότι στην πραγματικότητα κανείς δεν ενδιαφέρεται να ακούσει κανέναν κι απλά εδώ το κάθε Εγώ εκτονώνει την ατομική του αγωνία του εν είδει chat room, facebook, twitter κτλ.Υπομονή.Θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα κι όλοι θα εξαφανιστούν (μέχρι τις αποσπάσεις ή τους διορισμούς κτλ.) 

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5933 στις: Ιούλιος 22, 2014, 09:58:23 πμ »
Καλημέρα, τι  ώρα έχει προγραμματιστεί το ΚΥΣΔΕ ξερετε; Δεδομένου ότι σήμερα υπάρχει συμβούλιο στις 2 στο υπουργείο παιδείας (απ' ότι διάβασα χτες εδω) λογικά αν βγουν σήμερα θα βγούν το απόγευμα, αν προλάβουν και φέρουν στον υπουργό τα αποτελέσματα, όταν τελειώσει το συμβούλιο και αν τελικά τα εγκρίνει, σωστά;
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5934 στις: Ιούλιος 22, 2014, 09:59:47 πμ »
Το ΚΥΣΔΕ θα συνεδριάσει 11 η ώρα.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5935 στις: Ιούλιος 22, 2014, 10:01:10 πμ »
Οπότε έτσι όπως τα υπολογίζω ή μετά τις 5 σήμερα ή από αύριο, έτσι;
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160803
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 416
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.