*

Ψηφοφορία

ποιο συστημα διορισμων ειναι σωστο ?

το τωρινο οπως ειναι
110 (23.3%)
το τωρινο με προσαυξηση για ολες τις επιτυχιες
119 (25.2%)
σταδιακη αυξηση ποσοστου ΑΣΕΠ
38 (8.1%)
100% μεσω ΑΣΕΠ
150 (31.8%)
100% μεσω ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις
55 (11.7%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 465

Αποστολέας Θέμα: τροπος διορισμων  (Αναγνώστηκε 166266 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #560 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 02:19:47 μμ »
να βρε τελικα τηνεχουμε παρεξηγησει.....υπερατλαντικο ταξιδι κανει για χαρη μας... :P

Υπουργός και υφυπουργός ψάχνουν για τα "καλύτερα μυαλά" στην Αμερική .
Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2010 11:45    . .Ρεπορτάζ:esos.gr




Τρόπους συνεργασίας με τα «καλύτερα μυαλά», ελλήνων επιστημόνων του

εξωτερικού και την αξιοποίηση της Ελληνικής επιστημονικής διασποράς θα αναζητήσει ο υφ. Παιδείας Γιάννης Πανάρετος    στις Ηνωμένες Πολιτείες τις οποίες επισκέπτεται από σήμερα  .


Η επίσκεψη αυτή αποτελεί την πρώτη μιας σειράς τέτοιων επαφών με καταξιωμένα ηγετικά

στελέχη της εκπαίδευσης διεθνώς για την διερεύνηση των πρακτικών που ακολουθούν

αποτελεσματικά εκπαιδευτικά συστήματα.

Ανάμεσα στα στελέχη αυτά είναι παράγοντες στις διοικήσεις των Πανεπιστημίων,

Κολλεγίων, Ερευνητικών Κέντρων, καθώς και μέλη της Πολιτικής ηγεσίας.

Με την ευκαιρία, ο υφυπουργός θα έχει συναντήσεις και με φορείς της Ελληνικής

Ομογένειας καθώς και με Έλληνες καθηγητές και φοιτητές που ζουν στην Καλιφόρνια.

Στις συναντήσεις του Υφυπουργού, περιλαμβάνονται αυτές με τους:

• Glen Thomas, Υπουργός Παιδείας της Καλιφόρνιας (Secretary of Education of the

State of California)

• John W Etchemendy, Provost του πανεπιστημίου του Στάνφορντ

• Jeffrey H Wachtel, Επικεφαλής των συμβούλων του Προέδρου του Πανεπιστημίου

του Στανφορντ John Hennessy (λόγω απουσίας του τελευταίου) και Γραμματέα της

επιτροπής διοίκησης (Board of Trustees) του πανεπιστημίου

• Robert J. Birgeneau, Πρύτανη (Chancellor) του Πανεπιστημίου του Μπέρκλεϋ.

• Steven Beckwith, Αντιπρόεδρο (Vice President) υπεύθυνο για την Έρευνα και τις

μεταπτυχιακές σπουδές όλων των Πανεπιστημίων του συστήματος της Καλιφόρνιας

(University of California Systems)

• Jack Scott, Πρύτανη (Chancellor) of the California Community College System

• Helene Barcelo, αναπληρώτρια διευθύντρια (Deputy Director) και Dave Auckly

(associate Director), του Ινστιτούτου Mαθηματικών Επιστημών (Mathematical

Sciences Research Institute (MSRI)) στο Μπέρκλεϋ

• Graham Fleming, Αντιπρύτανη (Vice Chancellor) υπεύθυνο για την Έρευνα στο

Μπέρκλεϋ

• Carol Mimura, Αντιπρύτανη (Vice Chancellor) υπεύθυνη για θέματα πνευματικής

ιδιοκτησίας και βιομηχανικής έρευνας στο Μπέρκλεϋ (Assistant Vice Chancellor,

Intellectual Property & Industry Research Alliances)

Ε




Ο Υφυπουργός θα συναντήσει επίσης τον Μητροπολίτη του Σαν Φραντσίσκο Γεράσιμο, και

θα επισκεφθεί το Μεταπτυχιακό κέντρο Θεολογικών σπουδών του Πατριάρχου Αθηναγόρα

στο Μπέρκλεϋ όπου θα έχει συνάντηση με τον διευθυντή του, Μητροπολίτη Νικήτα.

Ενδεικτικά ζητήματα που θα συζητηθούν κατά τις συναντήσεις του Υφυπουργού είναι:

1. Το μέλλον της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μετά την οικονομική κρίση

2. Το σύστημα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας (University of California System)

και το σύστημα των πολιτειακών Πανεπιστημίων της Καλιφόρνιας (California State

Universities). Πρόκειται για δύο συστήματα που λειτουργούν παράλληλα με

επιτυχία. Το πρώτο δίνει έμφαση στην έρευνα το δεύτερο στην εκπαίδευση.

3. Η συνδιαχείριση των επί μέρους Πανεπιστημίων (Campuses) που απαρτίζουν το

Πανεπιστημιακό Σύστημα της Καλιφόρνιας ως μία ολότητα, αλλά με συνθήκες

εσωτερικού ανταγωνισμού και αποκέντρωσης.

4. Η πορεία του πανεπιστημίου του Στάνφορντ και ο «ανταγωνισμός» του με το

πανεπιστήμιο του Μπέρκλεϋ.

5. Η διαχείριση της χρηματοδότησης και προγραμματικές συμφωνίες μεταξύ Πολιτείας

και Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας. Ο ρόλος των διοικουσών επιτροπών (Boards of

Trustees) και των επιτηρητών (Regents).

6. Η χρήση του ηλεκτρονικού βιβλίου στην δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια

εκπαίδευση.

7. Η επιτυχία της πολιτικής ευρείας προσβασιμότητας με ταυτόχρονη έμφαση στην

αριστεία του Πανεπιστημίου του Μπέρκλεϋ.

8. Συστήματα διοίκησης πανεπιστημίων, εναλλακτικά υποδείγματα, ισορροπία

αυτονομίας και κεντρικής ρύθμισης, μοντέλα χρηματοδότησης, κοινωνική

λογοδοσία.

9. Το σύστημα των Κοινοτικών Κολλεγίων (Community College system), η θέση του

σε σχέση με το Πανεπιστημιακό και το Πολιτειακό Πανεπιστημιακό σύστημα, η

σύνδεσή του με τις ανάγκες της κοινότητας που εξυπηρετεί και η έμμεση πρόσβαση

μέσω των Κοινοτικών Κολλεγίων στα Πανεπιστήμια.

10. H διαμόρφωση προτεραιοτήτων και πολιτικής έρευνας στις ΗΠΑ.

11. Η ισορροπία μεταξύ κεντρικών ερευνητικών στοχεύσεων και «ανοιχτών» πεδίων

έρευνας με κριτήριο την αριστεία. Η σύνδεση της οικονομίας με την έρευνα. Μεγάλα

ερευνητικά κέντρα και εξειδικευμένα ερευνητικά κέντρα.


12. Μέθοδοι και πρακτικές προκήρυξης και χρηματοδότησης έρευνας.

13. Τομείς αιχμής στην έρευνα.

14. Συνεργασία Πανεπιστημίων και Ερευνητικών Κέντρων

15. Ερευνητικές καινοτομίες και δημιουργία start up εταιρειών με ερευνητικό

χαρακτήρα.

16. Μεταφορά τεχνολογίας (Technology Transfer).

17. Τρόποι συνεργασίας με τα «καλύτερα μυαλά», ελλήνων επιστημόνων του

εξωτερικού. Αξιοποίηση της Ελληνικής επιστημονικής διασποράς. Μονοπάτια

εξόδου από την εσωστρέφεια της Ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.


18. Πρακτικές ανοικτής διακυβέρνησης, διαβούλευσης και συμμετοχής.



και εις αλλα με υγεια..
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων - "Κουκιά έφαγε κουκιά μαρτυράει"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:44:39 »

Αποσυνδεδεμένος ribo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων - "Κουκιά έφαγε κουκιά μαρτυράει"
« Απάντηση #561 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 03:43:04 μμ »
Αν δεν το έχουμε καταλάβει η αγαπημένη μας πατρίδα οδεύει προς αμερικανοποίηση.
Ο Καλλικράτης (για τους φίλους Caly) στην ουσία δημιουργεί τα United States of Greece. Αν το δούμε έτσι, τότε όλα όσα ετοιμάζει η Άννα (για τους φίλους Cruella) δένουν απόλυτα. Όσο για τα ταξίδια στα μητρικά states, δεν είναι παρά για το know how (ελλην.  know how). Μιας και πρέπει να πραγματοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο όσα ο Υιός (του πατρός) διατάζει. Όστις αυτό το σύστημα ξέρει κι αγαπάει, αυτό θέλει να κάνει (σιγά μην έκανε της Φινλανδίας!). Γιατί όπως λέει ο (85% πασοκ+νδ) λαός μας  "κουκιά έφαγε, κουκιά μαρτυράει)

That's all folks!
(Μάλλον έτσι θα κλείνουμε τη διδακτική ώρα, χαιρετώντας τους μαθητάς, στο σχολείο της Cruella και του Jeffrey)

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #562 στις: Ιανουάριος 26, 2010, 12:10:40 μμ »
Εναν ...μα εναν να γνωρισω που να εχει διοριστει απο το 60% και να μην εχει κανει φροντιστηριο, δεν μπορω να βρω!

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #563 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 02:36:20 μμ »
http://www.skai.gr/player/radio/?mmid=109748

Παραπάνω υπάρχει εικοσάλεπτη συνέντευξη της υπουργού .
Από το 15 λεπτό έως το 19 υπάρχει αναφορά στο νέο σύστημα διορισμών .

Κατέγραψα κάποια σημεία :
Αυτός ο κατάλογος με βάση την εμπειρία , ποιοι είναι ?  γιατί προσλήφθηκε ο ένας και όχι ο άλλος ? 
Στην εκπαίδευση θα μπουν οι καλύτεροι !
Θέλουμε τους καλύτερους !  Χωρίς Α.Σ.Ε.Π. δεν θα μπει κανένας !
αφού περάσει το Α.Σ.Ε.Π. θα προσμετράται η υπηρεσία ως προσαύξηση στο βαθμό Α.Σ.Ε.Π.
δεν ήταν σαφές ποιοι έμπαιναν και με ποια κριτήρια .
σαφή κριτήρια , με αντικειμενικούς τρόπους θα μπαίνουν οι καλύτεροι !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:44:39 »

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #564 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 03:55:23 μμ »
αν τα καλύτερα μυαλά ασχοληθούν με αυτή την εκπαίδευση όπως ισχύει σήμερα, με αυτές τις συνθήκες εργασίας με την υπάρχουσα απαξίωση τότε ζήτω που καήκανε και ζήτω που καήκαμε.
μετά από 1,5 χρόνο ως εκπαιδευτικός πέρα από ένα σταθερό μισθό διαπιστώνεις ότι μάλλον ψιλοθάβεσαι σαν μυαλό σαν προσωπικότητα σαν πολλά.ξέρω ότι υπάρχουν πολλές αντιρρήσεις απλά έναν δικό μου προσωπικό προβληματισμό έθεσα.

Αποσυνδεδεμένος jonko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #565 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 05:09:00 μμ »
Εγώ δεν έχω καταλάβει 1 πράγμα και θα ήθελα αυτοί που είναι υπέρ του ΑΣΕΠ να μου το εξηγήσουν :
Κάποιος που γράφει καλύτερα στον ΑΣΕΠ είναι καλύτερος εκπαιδευτικός ;; Κάποιος που ξέρει κάποια θεωρητικά πράγματα, μέσα στην τάξη θα μπορέσει έτσι απλά να τα εφαρμόσει ;; Συγνώμη αλλά όποιος νομίζει αυτό, είναι μακριά νυχτωμένος και ακατάλληλος για την εκπαίδευση. Μπορείτε να μου πείτε πόσοι από τους διορισμένους εφαρμόζουν αυτά που γράφουν στον ΑΣΕΠ; Αν ισχύουν όλα αυτά που λέει η Διαμαντοπούλου τότε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές μας όπως και οι δάσκαλοι και καθηγητές της, δεν έκαναν σωστή δουλειά δεν ήταν επαρκείς και άρα ούτε και αυτή είναι σωστά μορφωμένη. Δεν θέλουμε λοιπόν ανεπαρκείς να διαφεντεύουν τις τύχες μας και τις τύχες αυτού του τόπου.
Αν κάποιος είναι επιτυχών του ΑΣΕΠ και την επόμενη φορά όχι τι σημαίνει αυτό;; Ότι ήταν καλός κάπως καλός εκπαιδευτικός αλλά μετά 2 χρόνια όχι;; Για ρωτήστε κα Διαμαντοπούλου κάποιον διορισμένο πότε κρίνει ότι έκανε καλύτερα τη δουλειά του  την πρώτη του χρονιά μετά απο το ΑΣΕΠ ή τον 10ο χρόνο του ώς εκπαιδευτικός;; Έτσι θα καταλάβετε τι έχει μεγαλύτερη αξία ....
Όλοι στην απεργία της Τετάρτης. Όλοι στον αγώνα για την μη καταπάτηση της αξιοπρέπειας και της ζωής των εκπαιδευτικών. Αν θέλει να εφαρμόσει μοντέλα άλλων χωρών να εφαρμόσει και μισθούς άλλων χωρών

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #566 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 06:04:29 μμ »
αν τα καλύτερα μυαλά ασχοληθούν με αυτή την εκπαίδευση όπως ισχύει σήμερα, με αυτές τις συνθήκες εργασίας με την υπάρχουσα απαξίωση τότε ζήτω που καήκανε και ζήτω που καήκαμε.
μετά από 1,5 χρόνο ως εκπαιδευτικός πέρα από ένα σταθερό μισθό διαπιστώνεις ότι μάλλον ψιλοθάβεσαι σαν μυαλό σαν προσωπικότητα σαν πολλά.ξέρω ότι υπάρχουν πολλές αντιρρήσεις απλά έναν δικό μου προσωπικό προβληματισμό έθεσα.

Φίλε geochem , με προβλημάτισες .
Ως αισιόδοξος προτείνω να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τα στραβά .
Ως ρεαλιστής καταλαβαίνω πως είναι δύσκολο να πετύχουμε κάτι .
Ως ρομαντικός νομίζω πως αξίζει η προσπάθεια .
Το ταξίδι είναι αυτό που αξίζει όπως λέει και ο ποιητής .

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #567 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 06:55:54 μμ »
Εγώ δεν έχω καταλάβει 1 πράγμα και θα ήθελα αυτοί που είναι υπέρ του ΑΣΕΠ να μου το εξηγήσουν :
Κάποιος που γράφει καλύτερα στον ΑΣΕΠ είναι καλύτερος εκπαιδευτικός ;;

θα απαντήσω με ερώτηση :
όσοι μπήκαν στον χορό των μορίων με Π.Δ.Σ. που τους έδωσε ο μπάρμπας από την Κορώνη και κούτσα κούτσα διορίστηκαν είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί ?  αυτοί της σιβιτανιδειου και των λοιπών παραθύρων είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί ?

Ο Α.Σ.Ε.Π. είναι ένα φίλτρο για να επιλέξεις εκπαιδευτικούς που κατέχουν το αντικείμενό τους καλά .  Από τη στιγμή που δεν γίνεται να διοριστούν όλοι , είναι πιο δίκαιο να διοριστεί αυτός που γράφει καλύτερα και όχι αυτός που έχει μπάρμπα στην Κορώνη .
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 21, 2010, 06:57:36 μμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #568 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 07:13:39 μμ »
Ο προβληματισμός του geochem απασχολεί και μένα έντονα.
Το δε καινούριο σύνθημα "πρώτα ο μαθητής", πολύ φοβάμαι, ότι θα επιφέρει περισσότερα προβλήματα.
Η εγκεφαλική μαλάκυνση, η αρχή της αδράνειας, η απαξίωση του γνωστικού αντικειμένου και του εκπαιδευτικού έργου κερδίζουν συνεχώς έδαφος στα ελληνικά σχολεία. Το σύνθημα θα εδραιώσει ακόμα περισσότερο φαινόμενα παρακμής. Εκτός αν, λόγω οικονομικής κρίσης, υπάρξει αντιστροφή του κλίματος.
Η τωρινή κατάσταση απαιτεί από τον υπάλληλο που μπαίνει να διδάξει να διαθέτει περισσότερο ικανότητες animateur, ψυχολόγου, ψυχιάτρου, κοινωνικού λειτουργού, δημοσίων σχέσεων, υποκριτικής,  παρά αυτό που γνωρίζαμε ως καθηγητή. Ναι, όλα τα προηγούμενα ενυπήρχαν στο ρόλο του καθηγητή, αλλά δεν υποσκέλιζαν το κύριο έργο της μετάδοσης γνώσεων και αξιών.  Ας σκεφτούμε και τις εξωδιδακτικές εργασίες  γραμματέα, λογιστή, γραφέα, παιδονόμου, προσωπικού ασφαλείας, κ.α.  Αν η υπουργός θεωρεί ότι όλα αυτά είναι οι σύγχρονες απαιτήσεις του ρόλου, ας πληρώσει αναλόγως για να τα απαιτεί.


Αποσυνδεδεμένος vnikolitsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #569 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 10:01:41 μμ »
Εγώ δεν έχω καταλάβει 1 πράγμα και θα ήθελα αυτοί που είναι υπέρ του ΑΣΕΠ να μου το εξηγήσουν :
Κάποιος που γράφει καλύτερα στον ΑΣΕΠ είναι καλύτερος εκπαιδευτικός ;;

θα απαντήσω με ερώτηση :
όσοι μπήκαν στον χορό των μορίων με Π.Δ.Σ. που τους έδωσε ο μπάρμπας από την Κορώνη και κούτσα κούτσα διορίστηκαν είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί ?  αυτοί της σιβιτανιδειου και των λοιπών παραθύρων είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί ?

Ο Α.Σ.Ε.Π. είναι ένα φίλτρο για να επιλέξεις εκπαιδευτικούς που κατέχουν το αντικείμενό τους καλά .  Από τη στιγμή που δεν γίνεται να διοριστούν όλοι , είναι πιο δίκαιο να διοριστεί αυτός που γράφει καλύτερα και όχι αυτός που έχει μπάρμπα στην Κορώνη .
Τι κάνει αυτόν που διορίζεται με το 40 τοις εκατό καλύτερον εκπαιδευτικό απο τον ασεπίτη;έχει περισσότερες γνώσεις;Έχει εμπειρία;Τι σημαίνει εμπειρία;Υπάρχουν καθηγητές διορισμένοι 20 χρόνια στην εκπαιδευση (όχι βέβαια όλοι)που δεν είναι απαραίτητα και ικανοί να σταθούν στην τάξη και πολλοί απ'αυτούς δεν θα μπορούσαν να πιάσουν ούτε την βάση σε έναν ΑΣΕΠ.Τόσοι αδιόριστοι γιατί δεν έδιναν τόσα χρόνια ασεπ;Μήπως γιατί είχαν δεμένο το γαιδαρό τους ή μήπως γιατί ήταν καλύτεροι στις γνωριμίες;

Αποσυνδεδεμένος jonko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #570 στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 08:17:56 πμ »
Δηλαδή κάποιος που στον ένα ΑΣΕΠ γράφει 85% στην διδακτική και στον επόμενο 30% τι σημαίνει ότι ήταν επαρκής στον ένα και στον επόμενο δεν ήταν;;

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #571 στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 08:46:56 πμ »
Όπως ειπώθηκε και από τους συναδέλφους, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις εκπαιδευτικών με χρόνια προϋπηρεσίας που δεν μπορούν να σταθούν μέσα στην τάξη και δεν επιτελούν ούτε στο ελάχιστο την εκπαιδευτική τους αποστολή. Από την άλλη, συμφωνώ ότι καλή επίδοση στο ΑΣΕΠ δεν σημαίνει αυτόματα και την ικανότητα για διδασκαλία. Ωστόσο, η διαφορά μεταξύ των δύο περιπτώσεων είναι ότι η περίπτωση του ΑΣΕΠ είναι μετρήσιμη, μπαίνει δηλαδή κάποιος βαθμός. Η περίπτωση της προϋπηρεσίας/διδακτικής εμπειρίας για να μετρηθεί, θα πρέπει να υπάρξει αξιολόγηση του διδακτικού έργου χιλιάδων εκπαιδευτικών, πράγμα αδύνατο.
Επίσης, κάποιος που θεωρεί ότι λόγω πολύμηνης ή πολύχρονης προϋπηρεσίας/εμπειρίας είναι καλύτερος και στη διδασκαλία και στο γνωστικό του αντικείμενο, ας το αποδείξει συμμετέχοντας στο διαγωνισμό. Εγώ αν δούλευα, π.χ. 2-3 χρόνια, θα θεωρούσα ότι θα μπορούσα να αποδώσω πολύ καλύτερα στο διαγωνισμό, ίσως και με λιγότερο διάβασμα, από κάποιον που μόλις πήρε το πτυχίο του και δεν ξέρει τι του γίνεται στα παιδαγωγικά (που δεν έχει διδαχθεί) και στο γνωστικό νομίζει ότι το πανεπιστημιακό διάβασμα είναι το κατάλληλο και για το ΑΣΕΠ. Αυτός που έχει προϋπηρεσία, δηλαδή, είναι πλέον επαγγελματίας και θα 'πρεπε να βλέπει το διαγωνισμό πιο ψύχραιμα γιατί ξέρει τι ακριβώς πρέπει να διαβάσει, και επιπλέον είναι και κερδιασμένος τόσα χρόνια που δούλευε και πληρωνόταν (εννοώ τους αναπληρωτές και όχι τους ωρομίσθιους φυσικά).

Αποσυνδεδεμένος jonko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #572 στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 11:55:51 πμ »
Ναι αλλά δεν απαντάς. Αφού ο ΑΣΕΠ βγάζει τους πιο επαρκείς πώς γίνεται κάποιος στον ένα ΑΣΕΠ να γράψει 85% και στον άλλο 30% ?? σημαίνει ότι ξέρεις να διδάσκεις ενώ την άλλη όχι ; Ο ΑΣΕΠ δεν έχει να κάνει με επάρκεια. Απλά ένα μέσο για να πάρε κάποιους. Και απο τη στιγμή που είναι αδιαφανής διαδικασία (δεν μπορείς να κάνεις αναβαθμολόγηση, δεν υπάρχουν οι σωστές απαντήσεις στην ειδική διδακτική κτλ) πως είσαι τόσο σίγουρος ότι αυτός είναι ο τρόπος για πρόσληψη των βυσμάτων;;;

Αποσυνδεδεμένος vnikolitsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #573 στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 12:16:07 μμ »
Ναι αλλά δεν απαντάς. Αφού ο ΑΣΕΠ βγάζει τους πιο επαρκείς πώς γίνεται κάποιος στον ένα ΑΣΕΠ να γράψει 85% και στον άλλο 30% ?? σημαίνει ότι ξέρεις να διδάσκεις ενώ την άλλη όχι ; Ο ΑΣΕΠ δεν έχει να κάνει με επάρκεια. Απλά ένα μέσο για να πάρε κάποιους. Και απο τη στιγμή που είναι αδιαφανής διαδικασία (δεν μπορείς να κάνεις αναβαθμολόγηση, δεν υπάρχουν οι σωστές απαντήσεις στην ειδική διδακτική κτλ) πως είσαι τόσο σίγουρος ότι αυτός είναι ο τρόπος για πρόσληψη των βυσμάτων;;;
Μπορεί κάποιος να μην έχει πάει το ίδιο προετοιμασμένος σε όλους τους ασεπ.Εγώ αναρωτιέμαι γιατί κάποιοι δεν μπορούν να περάσουν τη βάση ούτε σε ένα ασεπ ή γιατί αποφεύγουν τον ασεπ όπως ο διάβολος το λιβάνι.Και μην ακούσω τα περί υποχρεώσεων γιατί όλοι έχουμε υποχρεώσεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160805
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 384
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.