Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεν σε κάλεσαν αναπληρωτή ακόμα ε; φαίνεται
εισαι το κάτι άλλο , δε θα αλλάξεις ποτέ και αυτό φαίνεται τρουπώστε παιδιά αυτό μετρά ρε να διοριστείτε , ναι εννοείται αλλά να έχουμε μια στοιχειώδεις άποψη , σταθερή χωρίς επιθετικούς χαρακτηρισμούς και από το πορτοκάλι το παλιό από επιθέσεις άλλο τπτ
γιατί θέλει να έχει στρατιές ομήρων σε όλο το δημόσιο και συνταγματοποιεί τις ελαστικές μορφές εργασίας ξυπνήστε επίτέλους...
Μόνο στην εκπαίδευση θέλει στρατιές ομήρων; Στο υπόλοιπο δημόσιο γιατί διορίζει;
Το σωστό είναι να γίνει διαγωνισμός
μα και αλλού γινεται του συμβασιούχου το κάγκελο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2792810/rekor-proslipseon-simvasiouchon-sto-dimosiohttp://www.kathimerini.gr/913276/article/epikairothta/ellada/ay3hsh-rekor-twn-symvasioyxwn-to-2016
Ναι αλλά μηδενικούς διορισμούς την τελευταία τετραετία μόνο στα σχολεία έχουμε.
Ασφαλώς, συνάδελφε, κι αν γίνει νέος γραπτός ΑΣΕΠ θα μείνουν πολλοί ικανοί συνάδελφοι εκτός δημοσίων σχολείων, γιατί με αυτό το σύστημα επιλέγονται οι καλύτεροι/οι άριστοι πάνω στα συγκεκριμένα αντικείμενα που εξετάζονται (κι αυτά δεν είναι λίγα). Όμως, κι αυτοί που έχουν 8 ή 10 χρόνια προυπηρεσίας, τι σημαίνει; Πώς είναι οι καλύτεροι/ οι πιο άριστοι; Ή απλά οι πιο ικανοί στο να βρίσκουν τρόπο και να αποκτούν προυπηρεσία, ακόμη και με μη "συνταγματικούς" τρόπους; Εν κατακλείδι, θα προσθέσω πως ναι, ένας παλιός δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιον νεώτερο συνάδελφο, όχι όμως από την οπτική που εσύ το γράφεις, αλλά επειδή ο νέος συνάδελφος και πιο όρεξη για δουλειά, έχει πιο φρέσκιες ιδέες, έχει και παραπάνω αντικειμενικά προσόντα από τον παλιό, καθώς ο τελευταίος συχνά έχει επαναπαυτεί και θεωρεί πως μόνο να απαιτεί του πρέπει! Ας "ψαχτούν"λοιπόν, και οι παλαιοί συνάδελφοι αλλού, γιατί απλά όλοι είναι αναλώσιμοι στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και κανένας δεν νομιμοποιείται να ζητά ό,τι θεωρεί δίκαιο για τον εαυτό του (υπ' αυτές τις συνθήκες)!
Ο καλύτερος/άριστος εκπαιδευτικός επιλέγεται με διαγώνισμα? Μάλλον ο καλύτερα θεωρητικά καταρτισμένος. Δεν ξέρω αν είναι καλοί ή άριστοι, ξέρω οτι έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Αλήθεια, για να είναι κανείς καλός και άριστος σε αυτό που κάνει, η εμπειρία πόσο ρόλο παίζει? Τώρα τί αξία δίνει κανείς στην εμπειρία....ας κοιτάξει κάποιος τριγύρω του, επαγγελματικα, κοινωνικά, οικονομικά, ιατρικά, κλπ κλπΆρα σύμφωνα με την κατακλείδα αφού βλεπουμε έτσι ακριβως παλιούς και νέους συναδελφους, και μας καίει η εκπαιδευση και θελουμε το καλο της, να βλέπουμε μακροπρόθεσμα, να μην είμαστε συγκυριακοι τυχοδιωκτες. να καταργήσουμε την μονιμότητα των εκπαιδευτικών αγαπητοί......λίγα χρόνια και μετά ΠΟΔΙ ΟΛΟΙ να έρθουν οι κεφάτοι απο τον βερόπουλο με την καινούρια γνώση... 10-15 χρονάκια είναι καλά, να το αφήσω??καθε 15 χρόνια οι φρέσκοι, οι νεοι, με τις ιδεες και τα προσόντα. οι αλλοι σπιτάκι. θέλετε?Οσο για το ψαξιμο συμφωνώ, για αυτό έγραψα ειδικα και οχι αποκλειστικαΚαι φυσικά όλοι ζητάνε το δίκαιο που τους συμφέρει.....αν τυχόν αποφασίσει η δικαιοσύνη για ενα δίκιο που δεν μας συμφέρει, τι θα κάνουμε άραγε....
η εμπειρία είναι κάτι που έρχεται και σαφώς παίζει ρόλο, και αυτοί που έχουν εμπειρία από το 0 ξεκίνησανη κατάρτιση όμως κομματάκι δύσκολο στα 40 ή 50
Και πρέπει να έγινε ένα αστραπιαίο άλμα στο dna, στην εκπαιδευτικη κοινότητα και την παρεχόμενη εκπαίδευση γτ ξαφνικά όλοι οι παλιοί μοιάζουν χομο ηρέκτους μπροστά στους καινούργιους απο αυτά που διαβάζω.....Άρα καθε 15 χρονάκια αλλαγή?? να έχουμε παντα τους πιο καταρτισμένους, νεους, φρεσκους κλπ