Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: vag_fys στις Ιανουαρίου 24, 2009, 11:07:50 am
-
Ξεκινάω....
Θα πρότεινα σοβαρές εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.
Όλοι έχουμε αναρωτηθεί για κάποιους μαθητές πως είναι δυνατόν να τελείωσαν το Γυμνάσιο.
Με κάποιες σοβαρές εξετάσεις αυτοί δε θα πάνε στο Λύκειο για το καλό το δικό τους και των υπολοίπων.
Θα στραφούν κάπου αλλού και έτσι όσοι πηγαίνουν στο Λύκειο θα μπορούν να μάθουν κάτι περισσότερο.
-
Και με το Λύκειο που τα πράγματα είναι απαράδεκτα πως να συνεχίζουν οι μαθητές; Πως απο το Λύκειο θα πάψει επιτέλους η απαξίωση προς τα μαθήματα και τους καθηγητές και η πλήρης αδιαφορία των μαθητών για όλα;
Συμφωνώ με το γυμνασίο με τον vag_fys αλλά το μεγάλο πρόβλημα συνάδελφοι είναι στα Λύκεια. Ξεκάθαρα πράγματα πρέπει το Λύκειο να έχει ταυτότητα. Τι είναι εξεταστικό κέντρο 6 μαθημάτων ή εντάσσεται κι αυτό στα πλαίσια της γενικής εκπαίδευσης;
Προτείνω λοιπόν ότι αλλάγη γίνει (αν γίνει ποτέ) να γίνει καλά!
Δηλαδή αν δεν 'κοπούν' οι Πανελλήνιες τότε από τη
-
Θα τού πρότεινα να δει και να εφαρμόσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας ,έτσι όπως παρουσιάστηκε στην εκπομπή "Ερευνα" του Παύλου Τσίμα στο Μέγκα την περασμένη Τρίτη. Τίποτα λιγότερο ...
http://www.megatv.com/summaries.asp?catid=15313&subid=2&tag=11477&pubid=1318782
-
Θα ήθελα να καταργηθούν οι πανελλήνιες εξετάσεις και να μαζεύονται όλες οι ιατρικές για παράδειγμα και να βγάζουν θέματα εξετάσεων για να διαλέγουν τους μελλοντικούς τους φοιτητές. Έτσι θα υπάρχει ένα επίπεδο το οποίο δε θα χαλάει ανάλογα με τη βάση της σχολής όπως γίνεται τώρα (ειδικά σε κάτι ΤΕΙ). Επίσης θα πρέπει τα πανεπιστήμια να είναι σε μορφή campus και να παρέχουν στέγη και τροφή στους φοιτητές τους οι οποίοι θα μπορούν να εργάζονται στις βιβλιοθήκες και γενικότερα σε διάφορα πόστα στην πανεπιστημιακή κοινότητα ώστε να μην ασχολούνται με διάφορες άλλες ανοησίες. Φοιτητής σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ανευθυνότητα και καφέδες απ' το πρωί μέχρι το βράδυ. Τα μαθήματα τους να είναι υποχρεωτικά και να αξιολογούνται από εργασίες οι οποίες θα προάγουν τη γνώση και την έρευνα όπου είναι δυνατόν.
-
Θα ήθελα να καταργηθούν οι πανελλήνιες εξετάσεις και να μαζεύονται όλες οι ιατρικές για παράδειγμα και να βγάζουν θέματα εξετάσεων για να διαλέγουν τους μελλοντικούς τους φοιτητές. Έτσι θα υπάρχει ένα επίπεδο το οποίο δε θα χαλάει ανάλογα με τη βάση της σχολής όπως γίνεται τώρα (ειδικά σε κάτι ΤΕΙ). Επίσης θα πρέπει τα πανεπιστήμια να είναι σε μορφή campus και να παρέχουν στέγη και τροφή στους φοιτητές τους οι οποίοι θα μπορούν να εργάζονται στις βιβλιοθήκες και γενικότερα σε διάφορα πόστα στην πανεπιστημιακή κοινότητα ώστε να μην ασχολούνται με διάφορες άλλες ανοησίες. Φοιτητής σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ανευθυνότητα και καφέδες απ' το πρωί μέχρι το βράδυ. Τα μαθήματα τους να είναι υποχρεωτικά και να αξιολογούνται από εργασίες οι οποίες θα προάγουν τη γνώση και την έρευνα όπου είναι δυνατόν.
-
Θα του πρότεινα ν΄αναζητήσει σε άλλο Υπουργείο την "πολιτική" του εξέλιξη, και στο ΥΠΕΠΘ, στη θέση του, θα προτιμούσα κάποιον τεχνοκράτη, προερχόμενο από το συγκεκριμένο χώρο, που δε θα χρειάζεται καν τις προτάσεις μας για να κάνει το απλό και αυτονόητο: παιδεία.
-
Ψυχολόγους στα σχολεία όχι τώρα...χθες!!!!!!!! :-\
-
Σίγουρα δεν πρέπει να υιοθετούμε ολάκερα εκπαιδευτικά συστήματα γιατί θα φάμε τα μούτρα μας. Για παράδειγμα η Φιλανδία δεν είναι μια ηλιόλουστη χώρα όπως η Ελλάδα. Ο Φιλανδός θα κάτσει να διαβάσει και θα ασχοληθεί με εσωτερικές δραστηριότητες γιατί έξω έχει παγωνιά. Στην Ελλάδα έχουμε ήλιο 8 μήνες το χρόνο...
??
-
;)
-
Σίγουρα δεν πρέπει να υιοθετούμε ολάκερα εκπαιδευτικά συστήματα γιατί θα φάμε τα μούτρα μας. Για παράδειγμα η Φιλανδία δεν είναι μια ηλιόλουστη χώρα όπως η Ελλάδα. Ο Φιλανδός θα κάτσει να διαβάσει και θα ασχοληθεί με εσωτερικές δραστηριότητες γιατί έξω έχει παγωνιά. Στην Ελλάδα έχουμε ήλιο 8 μήνες το χρόνο...
??
Μια καλή φίλη μου που πήγε εράσμους στη Φιλανδία τα λέει αυτά. Θα την ενημερώσω ότι διαφωνείτε. Αλλά και πάλι σκέτη αντιγραφή άλλων εκπαιδευτικών συστημάτων σωστό δεν είναι.
-
Είναι τόσα πολλά τα μέτρα που δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω..Θα του ζητούσα να σκεφτεί το ιδανικό σχολείο για το παιδί του και έπειτα, να το κάνει πραγματικότητα για όλα τα παιδιά..
-
" Πείτε ένα μέτρο που θα προτείνατε στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων"
- Για αρχή, να αποφασίσει αν θέλει να είναι υπουργός παιδείας ή υπουργος θρησκευμάτων...
-
" Πείτε ένα μέτρο που θα προτείνατε στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων"
- Για αρχή, να αποφασίσει αν θέλει να είναι υπουργός παιδείας ή υπουργος θρησκευμάτων...
Όντως! ;)
-
Είναι τόσα πολλά τα μέτρα που δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω..Θα του ζητούσα να σκεφτεί το ιδανικό σχολείο για το παιδί του και έπειτα, να το κάνει πραγματικότητα για όλα τα παιδιά..
Ποιό παιδί του;;;
Αυτός έχει απαρνηθεί τη φύση του θα μπει και σε ηθικούς προβληματισμούς;
-
Σωστά..Τότε πρέπει να σκεφτεί τον εαυτό του, ως παιδί και να ονειρευτεί το σχολείο που θα ήθελε..
-
" Πείτε ένα μέτρο που θα προτείνατε στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων"
- Για αρχή, να αποφασίσει αν θέλει να είναι υπουργός παιδείας ή υπουργος θρησκευμάτων...
Απ' το στόμα μου το πήρες... Εγώ θα έλεγα ως πρώτο βήμα να κοπεί το "και θρησκευμάτων" από την παραπάνω φράση!
Έτερον εκάτερον...
Πιο σοβαρό όμως μέτρο θεωρώ τον έλεγχο των εκπαιδευτικών και την απομάκρυνση όσων αδυνατούν να κάνουν τη δουλειά τους και αυτή τη στιγμή "προστατεύονται" από τη μονιμότητα
-
από τα ΝΕΑ 3/1/2009. του Μιχάλη Μήτσου
".... Ο καλός δάσκαλος δεν είναι κατ΄ ανάγκη αυτός που έχει διδακτορικό. Και οι ικανότητές του δεν μπορεί να αξιολογηθούν πριν να μπει στην τάξη.
Το αποφασιστικό κριτήριο για το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν είναι ούτε το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων ούτε ο αριθμός των μαθητών στην τάξη, αλλά η ποιότητα των δασκάλων. Σύμφωνα με μια έρευνα του Έρικ Χάνουσεκ, ενός οικονομολόγου του Στάνφορντ, οι μαθητές ενός πολύ κακού δασκάλου μαθαίνουν κατά μέσο όρο σε έναν χρόνο τη μισή από την ύλη που πρέπει να διδαχθούν. Και οι μαθητές ενός πολύ καλού δασκάλου μιάμιση φορά αυτή την ύλη. Η διαφορά που τους χωρίζει είναι εντυπωσιακή: η διδασκαλία ενός ολόκληρου σχολικού έτους! Ο ίδιος οικονομολόγος υπολόγισε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσαν να «πιάσουν» τις πιο ανεπτυγμένες χώρες στον τομέα της παιδείας (όπως είναι ο Καναδάς και το
-
από τα ΝΕΑ 3/1/2009. του Μιχάλη Μήτσου
".... Ο καλός δάσκαλος δεν είναι κατ΄ ανάγκη αυτός που έχει διδακτορικό. Και οι ικανότητές του δεν μπορεί να αξιολογηθούν πριν να μπει στην τάξη.
Το αποφασιστικό κριτήριο για το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν είναι ούτε το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων ούτε ο αριθμός των μαθητών στην τάξη, αλλά η ποιότητα των δασκάλων. Σύμφωνα με μια έρευνα του Έρικ Χάνουσεκ, ενός οικονομολόγου του Στάνφορντ, οι μαθητές ενός πολύ κακού δασκάλου μαθαίνουν κατά μέσο όρο σε έναν χρόνο τη μισή από την ύλη που πρέπει να διδαχθούν. Και οι μαθητές ενός πολύ καλού δασκάλου μιάμιση φορά αυτή την ύλη. Η διαφορά που τους χωρίζει είναι εντυπωσιακή: η διδασκαλία ενός ολόκληρου σχολικού έτους! Ο ίδιος οικονομολόγος υπολόγισε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσαν να «πιάσουν» τις πιο ανεπτυγμένες χώρες στον τομέα της παιδείας (όπως είναι ο Καναδάς και το
-
αι φυσικά αυτά να ίσχυαν και (πρωτίστως) για τους ήδη διδάσκοντες
Και βέβαια να ισχύουν και γι' αυτούς που πραγματοποιούν και αναλαμβάνουν την επιμόρφωση και την αξολόγηση, αυτούς που είναι επιφορτισμένοι με το έργο της υποστήριξης του εκπαιδευτικού, καθώς και μ' εκείνουν που διοικούν τους εκπαιδευτικούς.
όπως επίσης να σχοληθούν λίγο σοβαρά με το κτιριακό. Γιατί καλό μάθημα σε κοτέτσι δε γίνεται!
-
Πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά αλλαγή νοοτροπίας. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα είπε η Ritalamp, πώς μπορεί να γίνει σωστό μάθημα όταν τα σχολεία είναι σε άθλια κατάσταση και οι υψηλά ιστάμενοι αδιαφορούν? Και κάτι άλλο..Είπατε για αξιολόγηση κ.τ.λ. Ποιός θα μας αξιολογήσει και με βάση ποιά κριτήρια? Διαβάσατε το απελπισμένο μήνυμα μιάς νεοδιόριστης, που της έχουν δώσει ένα πάρα πολύ δύσκολο τμήμα και αντί να την βοηθήσει η διευθύντριά της, επειδή δεν την συμπαθεί, ετοιμάζει επιστολή για να τη διώξει? Ευτυχώς, που υπάρχουν νόμοι και δεν θα μπορέσει να το κάνει αλλιώς, θα ήταν έρμαια οι εκπαιδευτικοί της συμπάθειας ή αντιπάθειας των υψηλά ισταμένων που για να διορίσουν τους δικούς τους δεν θα δίσταζαν να βρίσκουν λόγους ανικανότητας του εκπαιδευτικού.
-
Πριν μπούμε στην διαδικασία να ζητάμε διαγραφή του ¨και θρησκευμάτων¨ ας μελετήσουμε πρώτα γιατί ονομάστηκε έτσι το συγκεκριμένο Υπουργείο. Κάποιος λόγος θα υπήρχε…
Το πρόβλημα πιστεύω δεν είναι τόσο η παιδεία όσο η αγορά εργασίας. Αν αυτή προσέφερε ανάλογες θέσεις εργασίας σε άτομα όλων των επιπέδων εκπαίδευσης δεν θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα με τα Πανεπιστήμια. Αυτόματα θα υπήρχε αποσυμφόρηση. Μου άρεσε κάτι που είπε κάποιος σχετικά με αυτό, ότι δηλ. αν γίνει ελεύθερη η πρόσβαση στα Πανεπιστήμια, την επόμενη ημέρα θα πάνε όλοι να γραφτούνε στην ιατρική ή την νομική ή το πολυτεχνείο.
-
Πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά αλλαγή νοοτροπίας. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα είπε η Ritalamp, πώς μπορεί να γίνει σωστό μάθημα όταν τα σχολεία είναι σε άθλια κατάσταση και οι υψηλά ιστάμενοι αδιαφορούν? Και κάτι άλλο..Είπατε για αξιολόγηση κ.τ.λ. Ποιός θα μας αξιολογήσει και με βάση ποιά κριτήρια? Διαβάσατε το απελπισμένο μήνυμα μιάς νεοδιόριστης, που της έχουν δώσει ένα πάρα πολύ δύσκολο τμήμα και αντί να την βοηθήσει η διευθύντριά της, επειδή δεν την συμπαθεί, ετοιμάζει επιστολή για να τη διώξει? Ευτυχώς, που υπάρχουν νόμοι και δεν θα μπορέσει να το κάνει αλλιώς, θα ήταν έρμαια οι εκπαιδευτικοί της συμπάθειας ή αντιπάθειας των υψηλά ισταμένων που για να διορίσουν τους δικούς τους δεν θα δίσταζαν να βρίσκουν λόγους ανικανότητας του εκπαιδευτικού.
Συμφωνώ απόλυτα. Η αξιολόγηση στην Ελλάδα ΠΟΤΕ δεν θα είναι αντικειμενική. Το πιο πιθανό είναι το κριτήριο να είναι κομματικό.
-
Πριν μπούμε στην διαδικασία να ζητάμε διαγραφή του ¨και θρησκευμάτων¨ ας μελετήσουμε πρώτα γιατί ονομάστηκε έτσι το συγκεκριμένο Υπουργείο. Κάποιος λόγος θα υπήρχε…
Το πρόβλημα πιστεύω δεν είναι τόσο η παιδεία όσο η αγορά εργασίας. Αν αυτή προσέφερε ανάλογες θέσεις εργασίας σε άτομα όλων των επιπέδων εκπαίδευσης δεν θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα με τα Πανεπιστήμια. Αυτόματα θα υπήρχε αποσυμφόρηση. Μου άρεσε κάτι που είπε κάποιος σχετικά με αυτό, ότι δηλ. αν γίνει ελεύθερη η πρόσβαση στα Πανεπιστήμια, την επόμενη ημέρα θα πάνε όλοι να γραφτούνε στην ιατρική ή την νομική ή το πολυτεχνείο.
Σίγουρα υπήρχε, τον περασμένο αιώνα, όταν δημιουργήθηκε το ελληνικό κράτος. Οι αντιλήψεις και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει από τότε.
Πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά αλλαγή νοοτροπίας. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα είπε η Ritalamp, πώς μπορεί να γίνει σωστό μάθημα όταν τα σχολεία είναι σε άθλια κατάσταση και οι υψηλά ιστάμενοι αδιαφορούν? Και κάτι άλλο..Είπατε για αξιολόγηση κ.τ.λ. Ποιός θα μας αξιολογήσει και με βάση ποιά κριτήρια? Διαβάσατε το απελπισμένο μήνυμα μιάς νεοδιόριστης, που της έχουν δώσει ένα πάρα πολύ δύσκολο τμήμα και αντί να την βοηθήσει η διευθύντριά της, επειδή δεν την συμπαθεί, ετοιμάζει επιστολή για να τη διώξει? Ευτυχώς, που υπάρχουν νόμοι και δεν θα μπορέσει να το κάνει αλλιώς, θα ήταν έρμαια οι εκπαιδευτικοί της συμπάθειας ή αντιπάθειας των υψηλά ισταμένων που για να διορίσουν τους δικούς τους δεν θα δίσταζαν να βρίσκουν λόγους ανικανότητας του εκπαιδευτικού.
Συμφωνώ απόλυτα. Η αξιολόγηση στην Ελλάδα ΠΟΤΕ δεν θα είναι αντικειμενική. Το πιο πιθανό είναι το κριτήριο να είναι κομματικό.
Κι αυτό σημαίνει ότι το καλύτερο είναι να μην υπάρξει ποτέ αξιολόγηση και να διαιωνίζεται η σημερινή κατάσταση; Αξιολόγηση μπορεί να υπάρξει, νόμοι υπάρχουν και μπορούν να υπάρξουν και πολύ καλύτεροι. Αλλαγή νοοτροπίας απαιτείται!
-
Αυτό είπα κι εγώ..χρειάζεται ριζική αναθεώρηση του εκπαιδ.συστήματος & αλλαγή νοοτροπίας.
-
Θα τού πρότεινα να δει και να εφαρμόσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας ,έτσι όπως παρουσιάστηκε στην εκπομπή "Ερευνα" του Παύλου Τσίμα στο Μέγκα την περασμένη Τρίτη. Τίποτα λιγότερο ...
http://www.megatv.com/summaries.asp?catid=15313&subid=2&tag=11477&pubid=1318782
Ξέρει κανείς αν μπορούμε κάπου να "κατεβάσουμε" ολόκληροι την εκπομπή;
-
Αυτό είπα κι εγώ..χρειάζεται ριζική αναθεώρηση του εκπαιδ.συστήματος & αλλαγή νοοτροπίας.
Πιο εύκολο είναι ο Αράπης να γίνει λευκός.
Στην Ελλάδα ζούμε. Εδώ δεν αλλάζει τίποτα, εκτός από το κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία και αυτό σε τακτά διαστήματα για να μπορούμε να τα ρίχνουμε στους άλλους.
Δεν αλλάζει τίποτα γιατί η πλειοψηφία ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ!!!
-
Επομένως αυτό που μας μένει είναι να γίνουμε μέρος του συστήματος που κατακρίνουμε ή να δέσουμε μια πέτρα στο λαιμό μας και να βουτήξουμε;
Πιο εύκολο είναι ο Αράπης να γίνει λευκός.
Στην Ελλάδα ζούμε. Εδώ δεν αλλάζει τίποτα, εκτός από το κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία και αυτό σε τακτά διαστήματα για να μπορούμε να τα ρίχνουμε στους άλλους.
Δεν αλλάζει τίποτα γιατί η πλειοψηφία ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ!!!
Αν είναι ν' αλλάξει κάτι τέτοιες απόψεις δεν είναι οι πρώτες που πρέπει ν' αλλάξουν;
-
Θα τού πρότεινα να δει και να εφαρμόσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας ,έτσι όπως παρουσιάστηκε στην εκπομπή "Ερευνα" του Παύλου Τσίμα στο Μέγκα την περασμένη Τρίτη. Τίποτα λιγότερο ...
http://www.megatv.com/summaries.asp?catid=15313&subid=2&tag=11477&pubid=1318782
Ξέρει κανείς αν μπορούμε κάπου να "κατεβάσουμε" ολόκληροι την εκπομπή;
Για να το δεις μπορείς στο παρακάτω link:
http://video.google.com/videoplay?docid=143044669718494007
-
Πάντως συνάδελφοι όποιος δει το video θα διαπιστώσει ότι πέρα της νοοτροπίας που επιβάλλεται να αλλάξει, πέρα των καλών ή κακων εκπαιδευτικών το βασικό είναι η κυβερνηση (η εκάστοτε) να καταλάβει ότι η παιδεία είναι θέμα 1ης προτεραιότητας και άρα να επενδύσει χρήματα (και μάλιστα πολλά)..
Αυτό γίνεται στην προκειμένη στιγμη; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!! Αρα μην ελπίζετε. Φάγαν τα λεφτα μεταξύ τους ... και όσα εμείναν τα μοιράζουν στις τράπεζες και στα περιφημα Golden Boys. Θεωρείστε λοιπόν αυτονόνητο ότι τα πράγματα θα παραμείνουν ως έχουν ... και δυστυχώς δεν μεμψημοιρω... το μαθηματικά αποδεδειγμένο αναφέρω.. :'(
-
....
-
....
-
....
-
Επομένως αυτό που μας μένει είναι να γίνουμε μέρος του συστήματος που κατακρίνουμε ή να δέσουμε μια πέτρα στο λαιμό μας και να βουτήξουμε;
Πιο εύκολο είναι ο Αράπης να γίνει λευκός.
Στην Ελλάδα ζούμε. Εδώ δεν αλλάζει τίποτα, εκτός από το κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία και αυτό σε τακτά διαστήματα για να μπορούμε να τα ρίχνουμε στους άλλους.
Δεν αλλάζει τίποτα γιατί η πλειοψηφία ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ!!!
Αν είναι ν' αλλάξει κάτι τέτοιες απόψεις δεν είναι οι πρώτες που πρέπει ν' αλλάξουν;
Δεν κατάλαβες καλά. Πρέπει ΕΜΕΙΣ ως μέρος αυτής την πλειοψηφίας να ΘΕΛΟΥΜΕ να αλλάξουμε. Αυτό είναι στο χέρι μας και μπορούμε να το επηρεάσουμε. Έτσι, αν εγώ θα αλλάξω, θα αλλάξει και ένα κομμάτι του συστήματος και αν αλλάξεις και εσύ θα αλλάξει και ένα άλλο κομμάτι του συστήματος και αν αλλάξει η πλειοψηφία θα αλλάξει ένα μεγάλο κομμάτι του συστήματος. Εδώ όμως ο καθένας σκέφτεται τον εαυτό του και το πως θα βολευτεί. Οι άλλοι δεν πάνε να πνιγούνε....
-
Δεν νομιζω οτι η καθε κυβερνηση δεν το χει καταλαβει πολυ καλα αυτο.
Θα παραθεσω τα λογια ενος αγγλου πολιτικου :
'Υπάρχουν δυο τρόποι, νομίζω,για να ελέγχεις τους ανθρώπους.
Πρώτα, τρομάζεις τον λαό,
μετά του σπάζεις το ηθικό.
Δύσκολα κυβερνιέται μια χώρα μορφωμένη, υγιής και τολμηρή.
Είναι στη σκέψη κάποιων να μη θέλουν λαό μορφωμένο,υγιή και με αυτοπεποίθηση γιατί θα χάσουν τον έλεγχο.'
(Tonny Benn)
Για διαβάστε το παρακάτω σχετικό.
"Ας πούμε, από την αμερικανική σκοπιά, τι διαφορετικό κάνει το ευαγές ίδρυμα CDRSEE, με την αιγίδα των "The United States Government, Department of State", "The United States Agency for International Development", "The United Kingdom, Foreign & Commonwealth Office" και άλλων ευγενών οργανισμών (συμπεριλαμβανομένου του υπερηφάνου κρατικού μηχανισμού μας); (εκτός αν κάποιος πιστεύει ότι σκοπός όλων αυτών είναι η αγάπη, η ειρήνη, η κατανόηση και η σταθερότητα στην περιοχή —ό,τι διακυρήσουν δηλαδή, οπότε πάσο).
Γράφει ή όχι η κ. Κουλούρη σε επίσημο έγγραφο του CDRSEE ότι οι νέοι καιροί στα
-
ποιός ασχολείται σήμερα με αυτά που γράφεις αγαπητέ stasi... :(
η κοινωνική κ πολιτική συνείδηση έχει ισοπεδωθεί πια..δυστυχώς.. ο στόχος που περιγράφεις πετυχαίνεται μια χαρά απ ό τι φαίνεται...προς το παρόν τουλάχιστον..
-
ποιός ασχολείται σήμερα με αυτά που γράφεις αγαπητέ stasi... :(
η κοινωνική κ πολιτική συνείδηση έχει ισοπεδωθεί πια..δυστυχώς.. ο στόχος που περιγράφεις πετυχαίνεται μια χαρά απ ό τι φαίνεται...προς το παρόν τουλάχιστον..
Ποιον στόχο εννοείς;
-
Υποχρεωτική Δωδεκαετής εκπαίδευση από το Νηπιαγωγείο μέχρι και τη
-
Παραθέτω από την Α
-
Αγαπητοί συνάδελφοι, όλοι μιλάτε για το εξεταστικό σύστημα του Λυκείου και τους πιθανούς τρόπους εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εγώ θα έλεγα κάτι άλλο. Τι μας ενδιαφέρει, εμάς, τους μαθητές, τους γονείς τους το σύστημα εισαγωγής, όταν αυτό όσο καλό κι αν είναι, στην ουσία σε εισάγει σε ένα αβέβαιο μέλλον. Όταν κάποιος μαθητής καταφέρει και περάσει σε κάποιο ΑΕΙ-ΤΕΙ χάιρεται ο καημένος, κι αυτός και η οικογένειά του κι όλη η κοινωνία για την επιτυχία. Μια ποια επιτυχία; "Συγχαρητήρια πέτυχες να μπεις σε κάποια χρόνια στην ατελείωτη λίστα ανέργων πτυχιούχων!" Γιατί κάποιες σχολές εξακολουθούν να δέχονται πρωτοετείς, να μιλούν για εργασιακά δικαιώματα των αποφοίτων, τη στιγμή που όλο αυτό οικοδομεί μία τεράστια απάτη. Τι θέλω να πω;
-
Συμφωνώ απόλυτα με την παραπάνω τοποθέτηση. Δυστυχώς, όμως στην χώρα μας, θεωρείται ρομαντικός (στην καλύτερη περίπτωση) αν τολμήσει να μιλήσει διεξοδικά και απευθυνθεί στους εκλεγμένους εκπροσώπους. Η εμπειρία μου, ως μέλος μιας τέτοιας πρωτοβουλίας είναι πικρή. Οι απαντήσεις αποκαρδιωτικές, μας νομίζουν για λειτουργικά αναλφάβητους, οι τύποι είναι απερίγραπτοι!!!
-
Άρα θα ήταν σκόπιμο να ενισχυθεί ο ΣΕΠ και η λειτουργία των ΚΕΣΥΠ, όπως επίσης να ενισχυθεί και η τεχνολογική και επαγγελματική εκπαίδευση. Γιατί αν πάψει να είναι το καταφύγιο μόνο όσων "δεν παίρνουν τα γράμματα" και γίνει μια αξιοπρεπής και με κύρος διέξοδος για εκείνους που σκέφτονται καλύτερα με τα χέρια (μου ρθε ο Gardner αίφνης :P :P :P), θα μειωθούν τα καταναγκαστικά πτυχία και η "αίγλη" του άνεργου γιατρού που μέχρι τα 40 σπουδάζει χωρίς να είναι σε θέση να συντηρήσει εαυτό και οικογένεια πολλές φορές.