0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
" Πείτε ένα μέτρο που θα προτείνατε στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων"- Για αρχή, να αποφασίσει αν θέλει να είναι υπουργός παιδείας ή υπουργος θρησκευμάτων...
από τα ΝΕΑ 3/1/2009. του Μιχάλη Μήτσου".... Ο καλός δάσκαλος δεν είναι κατ΄ ανάγκη αυτός που έχει διδακτορικό. Και οι ικανότητές του δεν μπορεί να αξιολογηθούν πριν να μπει στην τάξη. Το αποφασιστικό κριτήριο για το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν είναι ούτε το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων ούτε ο αριθμός των μαθητών στην τάξη, αλλά η ποιότητα των δασκάλων. Σύμφωνα με μια έρευνα του Έρικ Χάνουσεκ, ενός οικονομολόγου του Στάνφορντ, οι μαθητές ενός πολύ κακού δασκάλου μαθαίνουν κατά μέσο όρο σε έναν χρόνο τη μισή από την ύλη που πρέπει να διδαχθούν. Και οι μαθητές ενός πολύ καλού δασκάλου μιάμιση φορά αυτή την ύλη. Η διαφορά που τους χωρίζει είναι εντυπωσιακή: η διδασκαλία ενός ολόκληρου σχολικού έτους! Ο ίδιος οικονομολόγος υπολόγισε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσαν να «πιάσουν» τις πιο ανεπτυγμένες χώρες στον τομέα της παιδείας (όπως είναι ο Καναδάς και το
αι φυσικά αυτά να ίσχυαν και (πρωτίστως) για τους ήδη διδάσκοντες
Πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά αλλαγή νοοτροπίας. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα είπε η Ritalamp, πώς μπορεί να γίνει σωστό μάθημα όταν τα σχολεία είναι σε άθλια κατάσταση και οι υψηλά ιστάμενοι αδιαφορούν? Και κάτι άλλο..Είπατε για αξιολόγηση κ.τ.λ. Ποιός θα μας αξιολογήσει και με βάση ποιά κριτήρια? Διαβάσατε το απελπισμένο μήνυμα μιάς νεοδιόριστης, που της έχουν δώσει ένα πάρα πολύ δύσκολο τμήμα και αντί να την βοηθήσει η διευθύντριά της, επειδή δεν την συμπαθεί, ετοιμάζει επιστολή για να τη διώξει? Ευτυχώς, που υπάρχουν νόμοι και δεν θα μπορέσει να το κάνει αλλιώς, θα ήταν έρμαια οι εκπαιδευτικοί της συμπάθειας ή αντιπάθειας των υψηλά ισταμένων που για να διορίσουν τους δικούς τους δεν θα δίσταζαν να βρίσκουν λόγους ανικανότητας του εκπαιδευτικού.
Πριν μπούμε στην διαδικασία να ζητάμε διαγραφή του ¨και θρησκευμάτων¨ ας μελετήσουμε πρώτα γιατί ονομάστηκε έτσι το συγκεκριμένο Υπουργείο. Κάποιος λόγος θα υπήρχε… Το πρόβλημα πιστεύω δεν είναι τόσο η παιδεία όσο η αγορά εργασίας. Αν αυτή προσέφερε ανάλογες θέσεις εργασίας σε άτομα όλων των επιπέδων εκπαίδευσης δεν θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα με τα Πανεπιστήμια. Αυτόματα θα υπήρχε αποσυμφόρηση. Μου άρεσε κάτι που είπε κάποιος σχετικά με αυτό, ότι δηλ. αν γίνει ελεύθερη η πρόσβαση στα Πανεπιστήμια, την επόμενη ημέρα θα πάνε όλοι να γραφτούνε στην ιατρική ή την νομική ή το πολυτεχνείο.
Παράθεση από: N.Π. στις Ιανουαρίου 25, 2009, 07:02:22 pmΠρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά αλλαγή νοοτροπίας. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα είπε η Ritalamp, πώς μπορεί να γίνει σωστό μάθημα όταν τα σχολεία είναι σε άθλια κατάσταση και οι υψηλά ιστάμενοι αδιαφορούν? Και κάτι άλλο..Είπατε για αξιολόγηση κ.τ.λ. Ποιός θα μας αξιολογήσει και με βάση ποιά κριτήρια? Διαβάσατε το απελπισμένο μήνυμα μιάς νεοδιόριστης, που της έχουν δώσει ένα πάρα πολύ δύσκολο τμήμα και αντί να την βοηθήσει η διευθύντριά της, επειδή δεν την συμπαθεί, ετοιμάζει επιστολή για να τη διώξει? Ευτυχώς, που υπάρχουν νόμοι και δεν θα μπορέσει να το κάνει αλλιώς, θα ήταν έρμαια οι εκπαιδευτικοί της συμπάθειας ή αντιπάθειας των υψηλά ισταμένων που για να διορίσουν τους δικούς τους δεν θα δίσταζαν να βρίσκουν λόγους ανικανότητας του εκπαιδευτικού.Συμφωνώ απόλυτα. Η αξιολόγηση στην Ελλάδα ΠΟΤΕ δεν θα είναι αντικειμενική. Το πιο πιθανό είναι το κριτήριο να είναι κομματικό.
Θα τού πρότεινα να δει και να εφαρμόσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας ,έτσι όπως παρουσιάστηκε στην εκπομπή "Ερευνα" του Παύλου Τσίμα στο Μέγκα την περασμένη Τρίτη. Τίποτα λιγότερο ...http://www.megatv.com/summaries.asp?catid=15313&subid=2&tag=11477&pubid=1318782
Αυτό είπα κι εγώ..χρειάζεται ριζική αναθεώρηση του εκπαιδ.συστήματος & αλλαγή νοοτροπίας.
Πιο εύκολο είναι ο Αράπης να γίνει λευκός. Στην Ελλάδα ζούμε. Εδώ δεν αλλάζει τίποτα, εκτός από το κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία και αυτό σε τακτά διαστήματα για να μπορούμε να τα ρίχνουμε στους άλλους. Δεν αλλάζει τίποτα γιατί η πλειοψηφία ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ!!!
Παράθεση από: Sun στις Ιανουαρίου 24, 2009, 04:13:19 pmΘα τού πρότεινα να δει και να εφαρμόσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας ,έτσι όπως παρουσιάστηκε στην εκπομπή "Ερευνα" του Παύλου Τσίμα στο Μέγκα την περασμένη Τρίτη. Τίποτα λιγότερο ...http://www.megatv.com/summaries.asp?catid=15313&subid=2&tag=11477&pubid=1318782Ξέρει κανείς αν μπορούμε κάπου να "κατεβάσουμε" ολόκληροι την εκπομπή;