*

Αποστολέας Θέμα: Πείτε ένα μέτρο που θα προτείνατε στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων  (Αναγνώστηκε 8224 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σωστά..Τότε πρέπει να σκεφτεί τον εαυτό του, ως παιδί και να ονειρευτεί το σχολείο που θα ήθελε..
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
" Πείτε ένα μέτρο που θα προτείνατε στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων"

- Για αρχή, να αποφασίσει αν θέλει να είναι υπουργός παιδείας ή υπουργος θρησκευμάτων...
Απ' το στόμα μου το πήρες... Εγώ θα έλεγα ως πρώτο βήμα να κοπεί το "και θρησκευμάτων" από την παραπάνω φράση!
Έτερον εκάτερον...
Πιο σοβαρό όμως μέτρο θεωρώ τον έλεγχο των εκπαιδευτικών και την απομάκρυνση όσων αδυνατούν να κάνουν τη δουλειά τους και αυτή τη στιγμή "προστατεύονται" από τη μονιμότητα

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
από τα ΝΕΑ 3/1/2009. του Μιχάλη Μήτσου

".... Ο καλός δάσκαλος δεν είναι κατ΄ ανάγκη αυτός που έχει διδακτορικό. Και οι ικανότητές του δεν μπορεί να αξιολογηθούν πριν να μπει στην τάξη.

Το αποφασιστικό κριτήριο για το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν είναι ούτε το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων ούτε ο αριθμός των μαθητών στην τάξη, αλλά η ποιότητα των δασκάλων. Σύμφωνα με μια έρευνα του Έρικ Χάνουσεκ, ενός οικονομολόγου του Στάνφορντ, οι μαθητές ενός πολύ κακού δασκάλου μαθαίνουν κατά μέσο όρο σε έναν χρόνο τη μισή από την ύλη που πρέπει να διδαχθούν. Και οι μαθητές ενός πολύ καλού δασκάλου μιάμιση φορά αυτή την ύλη. Η διαφορά που τους χωρίζει είναι εντυπωσιακή: η διδασκαλία ενός ολόκληρου σχολικού έτους! Ο ίδιος οικονομολόγος υπολόγισε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσαν να «πιάσουν» τις πιο ανεπτυγμένες χώρες στον τομέα της παιδείας (όπως είναι ο Καναδάς και το

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
από τα ΝΕΑ 3/1/2009. του Μιχάλη Μήτσου

".... Ο καλός δάσκαλος δεν είναι κατ΄ ανάγκη αυτός που έχει διδακτορικό. Και οι ικανότητές του δεν μπορεί να αξιολογηθούν πριν να μπει στην τάξη.

Το αποφασιστικό κριτήριο για το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν είναι ούτε το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων ούτε ο αριθμός των μαθητών στην τάξη, αλλά η ποιότητα των δασκάλων. Σύμφωνα με μια έρευνα του Έρικ Χάνουσεκ, ενός οικονομολόγου του Στάνφορντ, οι μαθητές ενός πολύ κακού δασκάλου μαθαίνουν κατά μέσο όρο σε έναν χρόνο τη μισή από την ύλη που πρέπει να διδαχθούν. Και οι μαθητές ενός πολύ καλού δασκάλου μιάμιση φορά αυτή την ύλη. Η διαφορά που τους χωρίζει είναι εντυπωσιακή: η διδασκαλία ενός ολόκληρου σχολικού έτους! Ο ίδιος οικονομολόγος υπολόγισε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσαν να «πιάσουν» τις πιο ανεπτυγμένες χώρες στον τομέα της παιδείας (όπως είναι ο Καναδάς και το

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
αι φυσικά αυτά να ίσχυαν και (πρωτίστως) για τους ήδη διδάσκοντες

Και βέβαια να ισχύουν και γι' αυτούς που πραγματοποιούν και αναλαμβάνουν την επιμόρφωση και την αξολόγηση, αυτούς που είναι επιφορτισμένοι με το έργο της υποστήριξης του εκπαιδευτικού, καθώς και μ' εκείνουν που διοικούν τους εκπαιδευτικούς.

όπως επίσης να σχοληθούν λίγο σοβαρά με το κτιριακό. Γιατί καλό μάθημα σε κοτέτσι δε γίνεται!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά αλλαγή νοοτροπίας. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα είπε η Ritalamp, πώς μπορεί να γίνει σωστό μάθημα όταν τα σχολεία είναι σε άθλια κατάσταση και οι υψηλά ιστάμενοι αδιαφορούν? Και κάτι άλλο..Είπατε για αξιολόγηση κ.τ.λ. Ποιός θα μας αξιολογήσει και με βάση ποιά κριτήρια? Διαβάσατε το απελπισμένο μήνυμα μιάς νεοδιόριστης, που της έχουν δώσει ένα πάρα πολύ δύσκολο τμήμα και αντί να την βοηθήσει η διευθύντριά της, επειδή δεν την συμπαθεί, ετοιμάζει επιστολή για να τη διώξει? Ευτυχώς, που υπάρχουν νόμοι και δεν θα μπορέσει να το κάνει αλλιώς, θα ήταν έρμαια οι εκπαιδευτικοί της συμπάθειας ή αντιπάθειας των υψηλά ισταμένων που για να διορίσουν τους δικούς τους δεν θα δίσταζαν να βρίσκουν λόγους ανικανότητας του εκπαιδευτικού.
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος stasi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πριν μπούμε στην διαδικασία να ζητάμε διαγραφή του ¨και θρησκευμάτων¨ ας μελετήσουμε πρώτα γιατί ονομάστηκε έτσι το συγκεκριμένο Υπουργείο. Κάποιος λόγος θα υπήρχε…

Το πρόβλημα πιστεύω δεν είναι τόσο η παιδεία όσο η αγορά εργασίας. Αν αυτή προσέφερε ανάλογες θέσεις εργασίας σε άτομα όλων των επιπέδων εκπαίδευσης δεν θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα με τα Πανεπιστήμια. Αυτόματα θα υπήρχε αποσυμφόρηση. Μου άρεσε κάτι που είπε κάποιος σχετικά με αυτό, ότι δηλ. αν γίνει ελεύθερη η πρόσβαση στα Πανεπιστήμια, την επόμενη ημέρα θα πάνε όλοι να γραφτούνε στην ιατρική ή την νομική ή το πολυτεχνείο.
Δεν πειράζει με τα χρόνια τα δέντρα θα ξαναγίνουν ..... βίλες!

Αποσυνδεδεμένος stasi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά αλλαγή νοοτροπίας. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα είπε η Ritalamp, πώς μπορεί να γίνει σωστό μάθημα όταν τα σχολεία είναι σε άθλια κατάσταση και οι υψηλά ιστάμενοι αδιαφορούν? Και κάτι άλλο..Είπατε για αξιολόγηση κ.τ.λ. Ποιός θα μας αξιολογήσει και με βάση ποιά κριτήρια? Διαβάσατε το απελπισμένο μήνυμα μιάς νεοδιόριστης, που της έχουν δώσει ένα πάρα πολύ δύσκολο τμήμα και αντί να την βοηθήσει η διευθύντριά της, επειδή δεν την συμπαθεί, ετοιμάζει επιστολή για να τη διώξει? Ευτυχώς, που υπάρχουν νόμοι και δεν θα μπορέσει να το κάνει αλλιώς, θα ήταν έρμαια οι εκπαιδευτικοί της συμπάθειας ή αντιπάθειας των υψηλά ισταμένων που για να διορίσουν τους δικούς τους δεν θα δίσταζαν να βρίσκουν λόγους ανικανότητας του εκπαιδευτικού.

Συμφωνώ απόλυτα. Η αξιολόγηση στην Ελλάδα ΠΟΤΕ δεν θα είναι αντικειμενική. Το πιο πιθανό είναι το κριτήριο να είναι κομματικό.
Δεν πειράζει με τα χρόνια τα δέντρα θα ξαναγίνουν ..... βίλες!

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Πριν μπούμε στην διαδικασία να ζητάμε διαγραφή του ¨και θρησκευμάτων¨ ας μελετήσουμε πρώτα γιατί ονομάστηκε έτσι το συγκεκριμένο Υπουργείο. Κάποιος λόγος θα υπήρχε…

Το πρόβλημα πιστεύω δεν είναι τόσο η παιδεία όσο η αγορά εργασίας. Αν αυτή προσέφερε ανάλογες θέσεις εργασίας σε άτομα όλων των επιπέδων εκπαίδευσης δεν θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα με τα Πανεπιστήμια. Αυτόματα θα υπήρχε αποσυμφόρηση. Μου άρεσε κάτι που είπε κάποιος σχετικά με αυτό, ότι δηλ. αν γίνει ελεύθερη η πρόσβαση στα Πανεπιστήμια, την επόμενη ημέρα θα πάνε όλοι να γραφτούνε στην ιατρική ή την νομική ή το πολυτεχνείο.


Σίγουρα υπήρχε, τον περασμένο αιώνα, όταν δημιουργήθηκε το ελληνικό κράτος. Οι αντιλήψεις και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει από τότε.

Πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά αλλαγή νοοτροπίας. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα είπε η Ritalamp, πώς μπορεί να γίνει σωστό μάθημα όταν τα σχολεία είναι σε άθλια κατάσταση και οι υψηλά ιστάμενοι αδιαφορούν? Και κάτι άλλο..Είπατε για αξιολόγηση κ.τ.λ. Ποιός θα μας αξιολογήσει και με βάση ποιά κριτήρια? Διαβάσατε το απελπισμένο μήνυμα μιάς νεοδιόριστης, που της έχουν δώσει ένα πάρα πολύ δύσκολο τμήμα και αντί να την βοηθήσει η διευθύντριά της, επειδή δεν την συμπαθεί, ετοιμάζει επιστολή για να τη διώξει? Ευτυχώς, που υπάρχουν νόμοι και δεν θα μπορέσει να το κάνει αλλιώς, θα ήταν έρμαια οι εκπαιδευτικοί της συμπάθειας ή αντιπάθειας των υψηλά ισταμένων που για να διορίσουν τους δικούς τους δεν θα δίσταζαν να βρίσκουν λόγους ανικανότητας του εκπαιδευτικού.

Συμφωνώ απόλυτα. Η αξιολόγηση στην Ελλάδα ΠΟΤΕ δεν θα είναι αντικειμενική. Το πιο πιθανό είναι το κριτήριο να είναι κομματικό.

Κι αυτό σημαίνει ότι το καλύτερο είναι να μην υπάρξει ποτέ αξιολόγηση και να διαιωνίζεται η σημερινή κατάσταση; Αξιολόγηση μπορεί να υπάρξει, νόμοι υπάρχουν και μπορούν να υπάρξουν και πολύ καλύτεροι. Αλλαγή νοοτροπίας απαιτείται!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 26, 2009, 01:58:15 am από AntreaEirini »

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αυτό είπα κι εγώ..χρειάζεται ριζική αναθεώρηση του εκπαιδ.συστήματος & αλλαγή νοοτροπίας.
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος stasi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Θα τού πρότεινα να δει και να εφαρμόσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας ,έτσι όπως παρουσιάστηκε στην εκπομπή "Ερευνα" του Παύλου Τσίμα στο Μέγκα την περασμένη Τρίτη. Τίποτα λιγότερο ...

http://www.megatv.com/summaries.asp?catid=15313&subid=2&tag=11477&pubid=1318782



Ξέρει κανείς αν μπορούμε κάπου να "κατεβάσουμε" ολόκληροι την εκπομπή;
Δεν πειράζει με τα χρόνια τα δέντρα θα ξαναγίνουν ..... βίλες!

Αποσυνδεδεμένος stasi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αυτό είπα κι εγώ..χρειάζεται ριζική αναθεώρηση του εκπαιδ.συστήματος & αλλαγή νοοτροπίας.

Πιο εύκολο είναι ο Αράπης να γίνει λευκός.

Στην Ελλάδα ζούμε. Εδώ δεν αλλάζει τίποτα, εκτός από το κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία και αυτό σε τακτά διαστήματα για να μπορούμε να τα ρίχνουμε στους άλλους.

Δεν αλλάζει τίποτα γιατί η πλειοψηφία ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ!!!


Δεν πειράζει με τα χρόνια τα δέντρα θα ξαναγίνουν ..... βίλες!

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Επομένως αυτό που μας μένει είναι να γίνουμε μέρος του συστήματος που κατακρίνουμε ή να δέσουμε μια πέτρα στο λαιμό μας και να βουτήξουμε;


Πιο εύκολο είναι ο Αράπης να γίνει λευκός.

Στην Ελλάδα ζούμε. Εδώ δεν αλλάζει τίποτα, εκτός από το κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία και αυτό σε τακτά διαστήματα για να μπορούμε να τα ρίχνουμε στους άλλους.

Δεν αλλάζει τίποτα γιατί η πλειοψηφία ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ!!!


Αν είναι ν' αλλάξει κάτι τέτοιες απόψεις δεν είναι οι πρώτες που πρέπει ν' αλλάξουν;

Αποσυνδεδεμένος Teko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα τού πρότεινα να δει και να εφαρμόσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας ,έτσι όπως παρουσιάστηκε στην εκπομπή "Ερευνα" του Παύλου Τσίμα στο Μέγκα την περασμένη Τρίτη. Τίποτα λιγότερο ...

http://www.megatv.com/summaries.asp?catid=15313&subid=2&tag=11477&pubid=1318782



Ξέρει κανείς αν μπορούμε κάπου να "κατεβάσουμε" ολόκληροι την εκπομπή;

Για να το δεις μπορείς στο παρακάτω link:
http://video.google.com/videoplay?docid=143044669718494007
ΠΕ20

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182760
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 696
Σύνολο: 711

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.