Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: morgan στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 12:35:01 pm
-
Μια και πήραμε φόρα με τις ψηφοφορίες και τα γκάλοπ, ας μη το αφήσουμε κι αυτό παραπονεμένο! ;D ;D ;D
-
Παιδιά ισχύει η αρνητική βαθμολόγηση στα πολλαπλής των αρχαίων;
-
Ναι ισχύει
-
3 λάθη: αυτή με τον Αρχίλοχο, την ανεκδιήγητη με τις στατιστικές μεθόδους για τη χρονολόγηση των έργων του Ευριπίδη και η τρίτη που πόνεσε ήταν μια που ήξερα και απάντησα λάθος γιατί δε διάβασα σωστά τα ονόματα ( με την εικόνα της πόλης σαν πλοίο) είδα τα θέματα όταν βγήκαν στο διαδίκτυο και νόμιζα ότι κάποιο λάθος είχε γίνει γιατί εγώ αλλιώς τα θυμόμουν... >:(
-
Μία λάθος ,αυτή με τον Αρχίλοχο κ την έκλειψη.
-
Στο 2ο ερώτημα το ιδεατό σχήμα της τυπικής σκηνής φαγητού είναι η ένταξη της στην τυπική σκηνή της φιλοξενίας ή έπρεπε αποκλειστικά να αναφερθούμε στη διαδικασία του φαγητού; Προσωπικά παρέθεσα όλα τα στάδια της φιλοξενίας (υποδοχή....προσφορά δώρων) και κάπου στη μέση έκανα λόγο για το φαγητό.
-
Στο 2ο ερώτημα το ιδεατό σχήμα της τυπικής σκηνής φαγητού είναι η ένταξη της στην τυπική σκηνή της φιλοξενίας ή έπρεπε αποκλειστικά να αναφερθούμε στη διαδικασία του φαγητού; Προσωπικά παρέθεσα όλα τα στάδια της φιλοξενίας (υποδοχή....προσφορά δώρων) και κάπου στη μέση έκανα λόγο για το φαγητό.
παρομοίως. Να τονίσω επίσης ότι προσωπικά δεν έχω δει ποτέ κάτι για τυπική σκηνή φαγητού, με τον τρόπο που την έχει ανεπτυγμένη π.χ. το φροντιστήριο "καρφής". Τι να πω... εκ των υστέρων, ο καθείς το μακρύ και το κοντό του...
-
και εγω το ιδιο ακριβως εκανα!ανεφερε τα σταδια της φιλοξενιας και ενεταξα και καποιες πληροφοριες για την προσφορα του φαγητου.κανατε και συγκριση των κειμενων οπως τα γραφει ο καρφης?
-
Οσοι αναφέραμε όλη τη φιλοξενία ή που την κάτσαμε ή που αυτό έπρεπε να κάνουμε. Ενδιάμεσο δεν υπάρχει.
-
Οσοι αναφέραμε όλη τη φιλοξενία ή που την κάτσαμε ή που αυτό έπρεπε να κάνουμε. Ενδιάμεσο δεν υπάρχει.
Εγώ ανέφερα τη φιλοξενία, αλλά σαν εισαγωγικά πριν ν' αρχίσω να γράφω για τη σκηνή του φαγητού. Αφού είπα για τη φιλοξενία επιγραμματικά, μετά είπα ότι ξεκινάει η τυπική σκηνή του φαγητού που μας ενδιαφέρει και ανέλυσα με λεπτομέρειες τα στάδια. Γνώμη μου είναι ότι επειδή το φαγητό υπάγεται πάντα στη φιλοξενία, σαν εισαγωγικό πλαίσιο δεν ήταν λάθος να γράψουμε και για τη φιλοξενία. Ωστόσο όμως έπρεπε να τονίσουμε ότι μας ενδιαφέρει η σκηνή του φαγητού που αρχίζει από το τάδε σημείο και προχωρά. Μου φαίνεται αυτονόητο ότι δεν μπορούσες ν' αρχίσεις κατευθείαν να λες για το φαγητό. Θα δείξει βέβαια καθώς πιστεύω και πάλι ότι λόγω υποκειμενικότητας θα δούμε γραπτά με ολόκληρη τη φιλοξενία να παίρνουν καλό βαθμό όπως επίσης και άλλα που να μην αναφέρονται καθόλου στη φιλοξενία.
-
και εγω το ιδιο ακριβως εκανα!ανεφερε τα σταδια της φιλοξενιας και ενεταξα και καποιες πληροφοριες για την προσφορα του φαγητου.κανατε και συγκριση των κειμενων οπως τα γραφει ο καρφης?
για σύγκριση κειμένων προσωπικά δεν είχα χρόνο (και μάλιστα το ανέφερα σε υποσημείωση... :-\) , αφού στο Θουκυδίδη έγραψα ολόκληρο δοκίμιο και γω δεν ξέρω τι έκτασης και είχα να "αντιμετωπίσω" και ιστορία με νέα...
Να ρωτήσω κάτι άλλο που προσωπικά με καίει.. πιστεύετε πραγματικά ότι με τα δεδομένα θέματα ιστορίας οι βάσεις θα άνέβουν τόοοοσο πολύ όσο το αφήνει να εννοηθεί η αλφαβήτα?
-
Από τις οδηγίες των διορθωτών στο γνωστικό στον προηγούμενο ΑΣΕΠ:
Για την οριοθέτηση των Τ.Σ. στο δεδομένο χωρίο:
Ξεχωρίζουμε μία τυπική σκηνή υποδοχής, και δύο τυπικές σκηνές γεύματος.
ΣΗΜ. Αν κανείς μιλήσει για τον «θεματικό τύπο φιλοξενίας» δηλαδή για ένα complex από Τ.Σ., τότε σ’ αυτόν οφείλει να περιλάβει 2 τυπικές σκηνές («Υποδοχής και Α’ γεύματος»), και ξέχωρα να μιλήσει για την Τ.Σ. του δεύτερου γεύματος των μνηστήρων.
Όπως βλέπετε, σύμφωνα με τις οδηγίες, ξεκάθαρα υπάρχει Τ.Σ. γεύματος και μάλιστα, ακόμη και το θεματικό τύπο της φιλοξενίας, τον αναλύει σε επιμέρους σκηνές υποδοχής και παράθεσης γεύματος!
-Κι έτσι εξηγείται γιατί ενώ πίστευα ότι στον προηγούμενο ΑΣΕΠ πίστευα πως είχα γράψει σούπερ στα αρχαία, μου ήρθε κατακέφαλα ένα 62,5!
-
Από τις οδηγίες των διορθωτών στο γνωστικό στον προηγούμενο ΑΣΕΠ:
Για την οριοθέτηση των Τ.Σ. στο δεδομένο χωρίο:
Ξεχωρίζουμε μία τυπική σκηνή υποδοχής, και δύο τυπικές σκηνές γεύματος.
ΣΗΜ. Αν κανείς μιλήσει για τον «θεματικό τύπο φιλοξενίας» δηλαδή για ένα complex από Τ.Σ., τότε σ’ αυτόν οφείλει να περιλάβει 2 τυπικές σκηνές («Υποδοχής και Α’ γεύματος»), και ξέχωρα να μιλήσει για την Τ.Σ. του δεύτερου γεύματος των μνηστήρων.
Όπως βλέπετε, σύμφωνα με τις οδηγίες, ξεκάθαρα υπάρχει Τ.Σ. γεύματος και μάλιστα, ακόμη και το θεματικό τύπο της φιλοξενίας, τον αναλύει σε επιμέρους σκηνές υποδοχής και παράθεσης γεύματος!
-Κι έτσι εξηγείται γιατί ενώ πίστευα ότι στον προηγούμενο ΑΣΕΠ πίστευα πως είχα γράψει σούπερ στα αρχαία, μου ήρθε κατακέφαλα ένα 62,5!
Ενδιαφέρον... και γω στον προηγούμενο διαγωνισμό δε νομίζω να είχα κάνει διαχωρισμό στις σκηνές... και ήρθε ένα 65αράκι.
Για να δούμε φέτος...
-
Από τις οδηγίες των διορθωτών στο γνωστικό στον προηγούμενο ΑΣΕΠ:
Για την οριοθέτηση των Τ.Σ. στο δεδομένο χωρίο:
Ξεχωρίζουμε μία τυπική σκηνή υποδοχής, και δύο τυπικές σκηνές γεύματος.
ΣΗΜ. Αν κανείς μιλήσει για τον «θεματικό τύπο φιλοξενίας» δηλαδή για ένα complex από Τ.Σ., τότε σ’ αυτόν οφείλει να περιλάβει 2 τυπικές σκηνές («Υποδοχής και Α’ γεύματος»), και ξέχωρα να μιλήσει για την Τ.Σ. του δεύτερου γεύματος των μνηστήρων.
Όπως βλέπετε, σύμφωνα με τις οδηγίες, ξεκάθαρα υπάρχει Τ.Σ. γεύματος και μάλιστα, ακόμη και το θεματικό τύπο της φιλοξενίας, τον αναλύει σε επιμέρους σκηνές υποδοχής και παράθεσης γεύματος!
-Κι έτσι εξηγείται γιατί ενώ πίστευα ότι στον προηγούμενο ΑΣΕΠ πίστευα πως είχα γράψει σούπερ στα αρχαία, μου ήρθε κατακέφαλα ένα 62,5!
olgalia μπορούμε εμείς να τις βρούμε καπου αυτές τις οδηγίες ή τις έχεις βρει απο γνωστούς σου διορθωτές;( ευχαριστούμε πάντως που τις μοιράζεσαι ..)
-
Τις είχα δώσει λίγο πριν το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά δε θυμάμαι τώρα το τόπικ. μήπως σ' αυτό με τη διδακτική; Θυμάται κανείς; αλλιώς να τις επισυνάψω πάλι σε νέο μήνυμα εδώ.
-
Τις είχα δώσει λίγο πριν το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά δε θυμάμαι τώρα το τόπικ. μήπως σ' αυτό με τη διδακτική; Θυμάται κανείς; αλλιώς να τις επισυνάψω πάλι σε νέο μήνυμα εδώ.
δεν τις βρίσκω..είναι κ περυσινές κ φετινές;; αν δε σου κάνει κόπο παράθεσέ τις ή στείλε μου τις σε μήνυμα..ευχαριστώ..
-
ολγαλια,αν μπορείς να τα στείλεις κ σε μένα.Ευχαριστώ.
-
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10690.msg146969#msg146969 (http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10690.msg146969#msg146969)
εδώ οι οδηγίες που είχε παραθέσει η olgalia
-
Δηλαδή για να καταλάβω: έπρεπε να κάνουμε αναφορά σε όλο το τυπικό της φιλοξενίας ξεχωρίζοντας τη σκηνή του γεύματος.
Κατάλαβα καλά;
-
δεν νομιζω. εφοσον ζητουσε να αποκαταστησουμε τα σταδια μονο αυτης της σκηνης. απλα αναφερουμε οτι συνηθως αποτελει σκηνη του τυπικου της φιλοξενιας.
-
δεν νομιζω. εφοσον ζητουσε να αποκαταστησουμε τα σταδια μονο αυτης της σκηνης. απλα αναφερουμε οτι συνηθως αποτελει σκηνη του τυπικου της φιλοξενιας.
Τα στάδια μια χαρά τα αποκατέστησα ρε γμτ, αλλά ανέπτυξα και την υπόλοιπη σκηνή (τα στάδιά της δηλ.). Και το γεύμα το ξεχώρισα λέγοντας ότι εντάσσεται στη φιλοξενία. Ρε παιδιά, ειλικρινά, αν έκανα πατάτα πείτε το ξεκάθαρα να ξέρω τι να περιμένω.
-
δεν μπορει κανενας μας να το πει αυτο morgan μου γιατι δεν ξερουμε πως θα κινηθουν. ειναι πολυ ρευστα τα πραγματα.το εχουν κανει πολλοι αυτο που εκανες. εγω νομιζω οτι ζητουσε μονο την σκηνη του γευματος αλλα δεν ξερεις τι παιζει.
-
Πιστεύω πως έχει να κάνει με τη συνολική δομή της απάντησης που θα έχεις δώσει... και γω μέσα στο μπλα μπλα μου έκανα πολλά σχόλια για τη σκηνή της φιλοξενίας. Θα μπορούσα να τα παραλείψω. Ωστόσο, ο ρους της σκέψης μου με οδηγούσε στο να κινηθώ μ' αυτόν τον τρόπο. Εξαρτάται τελικά από τον διορθωτή...
-
αμαν πια,με αυτη τη φιλοξενια και το φαγητο!!!!
φιλοξενια χωρις φαγητο δεν γινεται.
φαγητο χωρις φιλοξενια δε γινεται.
αρα morgan μην ανησυχεις....τελεια τα πηγες.
-
πάντως κι εγώ το τυπικό της φιλοξενίας έγραψα... και στο σημείο του φαγητού έκανα διαχωρισμό ανάμεσα στη θνητή και την αθάνατη τροφη.
-
Εγώ πάλι όπως έχω ξαναπεί, πιστεύω ότι μια αναφορά στη φιλοξενία έπρεπε να γίνει. Δεν μπορεί ν' αρχίσεις να λες "η σκηνή του φαγητού.....μπλα μπλα" εφόσον η σκηνή αυτή εντάσσεται πάντα στη φιλοξενία. Από την άλλη όμως δεν έπρεπε να φαίνεται ότι ανέλυες τις φάσεις της σκηνής της φιλοξενίας με τον ίδιο τρόπο που θα ανέλυες και τη σκηνή του φαγητού. Γνώμη μου πάντα.
-
συμφωνω με stratos91.
-
Εγώ πάλι όπως έχω ξαναπεί, πιστεύω ότι μια αναφορά στη φιλοξενία έπρεπε να γίνει. Δεν μπορεί ν' αρχίσεις να λες "η σκηνή του φαγητού.....μπλα μπλα" εφόσον η σκηνή αυτή εντάσσεται πάντα στη φιλοξενία. Από την άλλη όμως δεν έπρεπε να φαίνεται ότι ανέλυες τις φάσεις της σκηνής της φιλοξενίας με τον ίδιο τρόπο που θα ανέλυες και τη σκηνή του φαγητού. Γνώμη μου πάντα.
κι εγω το ιδιο εκανα. ειπα οτι κυριως βρισκεται ενταγμενη στο τυπικο της φιλοξενιας, ωστοσο μπορει να υπαρχει και αυτονομη. πχ. το γευμα καλυψους- οδυσσεα. και απο κει και περα ανελυσα τα σταδια της σκηνης του γευματος.
-
τελικα, το ιδιο γραψαμε ολοι.
μη το πιασουμε παλι απ'την αρχη?!!!
(θυμαστε το ...τοιχακι? μια ερωτηση σας ειχα κανει που βρισκεται και το τι απαντησεις πηρα δε λεγεται)
-
το τοιχακι δεν επαναλαμβανεται.. μεσα ή εξω.. χιχιχιχιιχι
-
τελικα,θα ειχε τη χρηση συρωμενης πορτας στην εισοδο της σπηλιας
-
Πες μου ότι δεν ρωτούσες για το τοιχάκι στην αλληγορία;;;;
-
Ω, ναι! Γι' αυτό το τοιχάκι...
-το οποίο, μεταξύ μας, είναι ξεκάθαρα μέσα στο σπήλαιο... ;D ;D ;D ;D
-
Συγγνώμη ρε παιδιά στα αρχαία
με 2 αναπάντητες
1 λάθος
και 7 σωστές πιάνω 16
-
Οσοι αναφέραμε όλη τη φιλοξενία ή που την κάτσαμε ή που αυτό έπρεπε να κάνουμε. Ενδιάμεσο δεν υπάρχει.
Εγώ ανέφερα τη φιλοξενία, αλλά σαν εισαγωγικά πριν ν' αρχίσω να γράφω για τη σκηνή του φαγητού. Αφού είπα για τη φιλοξενία επιγραμματικά, μετά είπα ότι ξεκινάει η τυπική σκηνή του φαγητού που μας ενδιαφέρει και ανέλυσα με λεπτομέρειες τα στάδια. Γνώμη μου είναι ότι επειδή το φαγητό υπάγεται πάντα στη φιλοξενία, σαν εισαγωγικό πλαίσιο δεν ήταν λάθος να γράψουμε και για τη φιλοξενία. Ωστόσο όμως έπρεπε να τονίσουμε ότι μας ενδιαφέρει η σκηνή του φαγητού που αρχίζει από το τάδε σημείο και προχωρά. Μου φαίνεται αυτονόητο ότι δεν μπορούσες ν' αρχίσεις κατευθείαν να λες για το φαγητό. Θα δείξει βέβαια καθώς πιστεύω και πάλι ότι λόγω υποκειμενικότητας θα δούμε γραπτά με ολόκληρη τη φιλοξενία να παίρνουν καλό βαθμό όπως επίσης και άλλα που να μην αναφέρονται καθόλου στη φιλοξενία.
Συμφωνώ απολύτα με την απάντηση που δίνει ο Στράτος.
-
Οσοι αναφέραμε όλη τη φιλοξενία ή που την κάτσαμε ή που αυτό έπρεπε να κάνουμε. Ενδιάμεσο δεν υπάρχει.
Εγώ ανέφερα τη φιλοξενία, αλλά σαν εισαγωγικά πριν ν' αρχίσω να γράφω για τη σκηνή του φαγητού. Αφού είπα για τη φιλοξενία επιγραμματικά, μετά είπα ότι ξεκινάει η τυπική σκηνή του φαγητού που μας ενδιαφέρει και ανέλυσα με λεπτομέρειες τα στάδια. Γνώμη μου είναι ότι επειδή το φαγητό υπάγεται πάντα στη φιλοξενία, σαν εισαγωγικό πλαίσιο δεν ήταν λάθος να γράψουμε και για τη φιλοξενία. Ωστόσο όμως έπρεπε να τονίσουμε ότι μας ενδιαφέρει η σκηνή του φαγητού που αρχίζει από το τάδε σημείο και προχωρά. Μου φαίνεται αυτονόητο ότι δεν μπορούσες ν' αρχίσεις κατευθείαν να λες για το φαγητό. Θα δείξει βέβαια καθώς πιστεύω και πάλι ότι λόγω υποκειμενικότητας θα δούμε γραπτά με ολόκληρη τη φιλοξενία να παίρνουν καλό βαθμό όπως επίσης και άλλα που να μην αναφέρονται καθόλου στη φιλοξενία.
Συμφωνώ απολύτα με την απάντηση που δίνει ο Στράτος.
κι εγω συμφωνω.. το μονο σημειο που διαφωνω ειναι οτι η τυπικη σκηνη του φαγητου δεν εντασσεται παντα στη σκηνη της φιλοξενιας. συνανταται και απομονωμενα
-
Αυτό φάνηκε από τα παράλληλα που δόθηκαν
-
Ό,τι και να λέμε βέβαια θεωρώ πως στις ερωτήσεις ανάπτυξης, πέραν των οδηγιών που δίδονται, υπεισέρχεται σαφώς και ο υποκειμενικός παράγοντας, οπότε είναι αδύνατο να γίνει έγκυρη πρόβλεψη.
-
Αυτό φάνηκε από τα παράλληλα που δόθηκαν
Και πάλι όμως επειδή το κύριο απόσπασμα ήταν αυτό από την Οδύσσεια, εξακολουθώ να υποστηρίζω την άποψη ότι επιγραμματικά χρειάζονταν και αναφορά στη φιλοξενία. Όσον αφορά το αν πάντα υπάγεται το γεύμα στη φιλοξενία, δεν το γνωρίζω. Προσωπικά, αν θυμάμαι καλά, είπα ότι "απαντάται κυρίως" σε σκηνές φιλοξενίας. Ελπίζω να είναι σωστό.
Πάντως όπως είπε και η marion, ακόμα και αντικειμενικά να τα έχεις σωστά και καλογραμμένα, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το βαθμό.
-
Ο Θεός μόνο ξέρει... :-X :-X
-
Αυτό φάνηκε από τα παράλληλα που δόθηκαν
Και πάλι όμως επειδή το κύριο απόσπασμα ήταν αυτό από την Οδύσσεια, εξακολουθώ να υποστηρίζω την άποψη ότι επιγραμματικά χρειάζονταν και αναφορά στη φιλοξενία. Όσον αφορά το αν πάντα υπάγεται το γεύμα στη φιλοξενία, δεν το γνωρίζω. Προσωπικά, αν θυμάμαι καλά, είπα ότι "απαντάται κυρίως" σε σκηνές φιλοξενίας. Ελπίζω να είναι σωστό.
Πάντως όπως είπε και η marion, ακόμα και αντικειμενικά να τα έχεις σωστά και καλογραμμένα, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το βαθμό.
ε ναι επιγραμματικα χρειαζοταν απλα δεν απανταται σιγουρα μονο στη φιλοξενια. εξαλλου οπως ειπε και η supreme φαινοταν και απο τα παραλληλα. το γευμα οδυσσεα - καλυψως που δεν εντασσοταν στα πλαισια της φιλοξενιας
-
Άρα έπρεπε να δούμε το τυπικό του γεύματος σε 3 διαστάσεις- εκπαιδευτικοί indigo ;D ;D
-
Πάντως, η διατύπωση στο ερώτημα αυτό ήταν σαφής. Ζητούσε πλήρη αποκατάσταση του σχήματος της συγκεκριμένης σκηνής γεύματος Έρμή-Καλυψώς και δεν αφορούσε οποιαδήποτε σκηνή γεύματος γενικά, αφού λέει "Να αποκαταστήσετε το πλήρες "ιδεατό σχήμα", της ομηρικής αυτής τυπικής σκηνής., και ακολουθούσε το παράλληλο. Η σκηνή σαφώς δεν ήταν ολοκληρωμένη, άρα και θα έπρεπε να συμπληρωθούν τα στάδια που απουσίαζαν-στα πλαίσια της ομηρικής οικονομίας- βήμα προς βήμα, να επισημανθούν οι διαφορές που υφίστανται ανάμεσα σ'ένα γεύμα αθανάτων σε σύγκριση με την παράθεση ενός γεύματος θνητών και είναι σαφές για 'μενα ότι εμπεριέχεται η έννοια της φιλοξενίας, αφού και η παράθεση γεύματος αποτελεί μέρος του τυπικού της φιλοξενίας. Συμφωνώ βεβαίως ότι η σκηνή του γεύματος μπορεί να λειτουργήσει και ανεξαρτήτως φιλοξενίας.
Σαφώς όλα τα παραπάνω αποτελούν υποκειμενική γνώμη. Τ' αποτελέσματα θα δείξουν τι ζητούσαν ακριβώς...
-
εγώ παιδιά δεν ανέφερα τίποτα για φιλοξενία μπήκα κατευθείαν στο θέμα , έγραψα το σχήμα τυπ. σκ. γεύματος κι έκανα σύγκριση γευμα αθανατων -γεύμα θνητών.. σίγουρα θα μετρήσει θετικά η ανάφορά στη φιλοξ.(σύντομη όμως) αφού δε ζητουσε τίποτα τέτοιο ..θα δούμε ..κι αυτός ο καιρός δεν περνάει με τίποτα....
-
εγώ παιδιά δεν ανέφερα τίποτα για φιλοξενία μπήκα κατευθείαν στο θέμα , έγραψα το σχήμα τυπ. σκ. γεύματος κι έκανα σύγκριση γευμα αθανατων -γεύμα θνητών.. σίγουρα θα μετρήσει θετικά η ανάφορά στη φιλοξ.(σύντομη όμως) αφού δε ζητουσε τίποτα τέτοιο ..θα δούμε ..κι αυτός ο καιρός δεν περνάει με τίποτα....
Sharon πιστεύω ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι αυτό είναι σωστό ή το άλλο. Ακόμα κι αν νομίζουμε ότι κάτι είναι σωστό μπορεί μετά ο βαθμός να είναι κατώτερος των προσδοκιών μας. Οπότε καλύτερα να περιμένουμε για τ' αποτελέσματα. Συμφωνώ ο χρόνος περνάει αργά αλλά καλύτερα να μην το έχουμε συνέχεια στο μυαλό μας γιατί τελικά καταντάει βασανιστικό. Εύχομαι καλά αποτελέσματα.
-
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΥΖΗΤΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ;
-
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΥΖΗΤΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ;
συμφωνω απολυτα!!!!!!
αυτη πια η εμμονη χρηζει....νευροψυχιατρου. ειναι κατι παραπανω των νευρωσεων.
χαλαρωστε επιτελους!
-
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΥΖΗΤΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ;
συμφωνω απολυτα!!!!!!
αυτη πια η εμμονη χρηζει....νευροψυχιατρου. ειναι κατι παραπανω των νευρωσεων.
χαλαρωστε επιτελους!
Νεύρωση είναι το όλο σύστημα του διαγωνισμού!
Τα θέματα ήταν διφορούμενα και είναι λογικό σε κάποιους συνάδελφους να υπάρχει έντονη ανασφάλεια.Ειδικά όταν έχουν επενδύσει στο διαγωνισμό και δίνουν πρώτη φορά!
Προσωπικά διάβαζα πολλούς μήνες και θα ήθελα σαφείς απαντήσεις για το τί ζητούσαν αλλά δε θέλω να το ψάξω περεταίρω!Υπάρχουν άλλοι όμως που θέλουν να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα και τους κατανοώ.
Όλοι ξέρουμε βέβαια ότι τις ουσιαστικές απαντήσεις στις απορίες μας θα τις πάρουμε μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων!
-
maryk, καταλαβαινω τι λες και το δεχομαι.
πες μου ομως σε παρακαλω, σε τι βοηθαει αυτο? μονο ψυχικη ανασταωση δημιουργει,
δεν εχουμε καθολου ηρεμια, δεν θα βγουν ποτε να μας πουν τιποτα κλπ κλπ
αρα, το να εχω κολλησει και να σκεπτομαι τι εγραψα, πως το εγραψα, γιατι το εγραψα ετσι, γιατι απαντησα το α ενω ηταν το γ, γιατι επελεξα το β ενω ηξερα οτι το δ ηταν σωστο, γιατι, ...γιατι,...γιατι....
αν ηθελε το ενα, αν ηθελε το αλλο, αν , αν αν,
αν αυτο εσυ πιστευεις οτι βοηθα στη ψυχικη ισορροπια και γαληνη τοτε ψαχνε...
αλλα μη λεμε μονο οτι ο ασεπ ειναι ψυχοφθορος κλπ κλπ τι στιγμη που εμεις οι ιδιοι τον κανουμε ψυχοφθορο στο τετραγωνο με την οποια σταση μας και τακτικη
ΟΚ. ειναι μια διαδικασια σκληρη, αργρια,περιεργη, αδικη ...κλπ , ολα αυτα τα δεχομαι.
ομως μη μπαινουμε στο τρυπακι αυτο, θα τρελλαθουμε στο τελος....
-
"θα τρελλαθουμε στο τελος...."
Ε, όχι δα, βρε Μάρκο! Συζήτηση κάνουμε, έτσι, γιατί κάποιοι έχουμε την ανάγκη να το κάνουμε...
Όποιος, όμως, ενοχλείται που "το συζητάμε ακόμη προτιμότερο είναι να απέχει της κουβέντας και όχι... να μας τη λέει... :-\
-
οχι, δεν τη "λεω" σε κανεναν. κι ο καθενας κανει ο,τι νομιζει
αν αντεχουν μερικοι να ασχολουνται με αυτο ακομα....τι να πω?.....
εγω ακουω που λενε "οχι, δεν θελω να ακουσω τιποτα για ασεπ" και αυτη ειναι η καραμελα τους.
υπαρχουν παρα πολλες συζητησεις γυρω απο τον ασεπ, ετσι κι αλλιως.
αυτα τα εχουμε πει και ξαναπει.
εντυπωση μου εκανε το "μαζοχιστικο"πνευμα.
αν δεν εχουν προβλημα εμενα μου περισσευει. μια συμβουλη ειπα να δωσω.
εγω προσωπικα δεν θα χαλασω την οποια ποιοτητα ζωης μου μενοντας κολλημενος και γατζωμενος στα θεματα του ασεπ για μηνες....
-
Δε νομίζω πως είναι μαζοχισμός. Απλώς η όλη κουβέντα λειτουργεί λίγο και ως "ομαδική ψυχοθεραπεία"- (προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, την καλύτερη των εννοιών δίνω στον όρο). Εξάλλου αυτό δεν κάνουμε εδωπέρα; Ένα είδος διαδικτυακού καφενείου.
-
οχι, δεν τη "λεω" σε κανεναν. κι ο καθενας κανει ο,τι νομιζει
αν αντεχουν μερικοι να ασχολουνται με αυτο ακομα....τι να πω?.....
εγω ακουω που λενε "οχι, δεν θελω να ακουσω τιποτα για ασεπ" και αυτη ειναι η καραμελα τους.
υπαρχουν παρα πολλες συζητησεις γυρω απο τον ασεπ, ετσι κι αλλιως.
αυτα τα εχουμε πει και ξαναπει.
εντυπωση μου εκανε το "μαζοχιστικο"πνευμα.
αν δεν εχουν προβλημα εμενα μου περισσευει. μια συμβουλη ειπα να δωσω.
εγω προσωπικα δεν θα χαλασω την οποια ποιοτητα ζωης μου μενοντας κολλημενος και γατζωμενος στα θεματα του ασεπ για μηνες....
-
μα και γω δεν μιλουσα προσωπικα. ειπα και ξαναλεω ο καθενας ας κανει αυτο που λειτουργει "ψυχοθεραπευτικα"για τον ιδιο,την ηρεμια του, τις αντοχες του....
δεν εχω αντιλογο στα λεγομενα σου bikini, και συμφωνω ως προς την αντιμετωπιση που εχεις.
αυτο το ειπα ως "συμβουλη" και "απορια" (=θαυμασμος) για το πως αντεχουν ακομα καποιοι και κρατουν και επιμενουν....
χαρα στο κουραγιο τους. αυτο ειπα τιποτε αλλο.κατα τα αλλα γουστο τους και καπελο τους και καουμποιλικι τους και δεν θα δωσουν και λογαριασμο και πολυ καλα κανουν.
-
Μπορεί κανείς να μου λύσει την εξής απορία: Το επεισόδιο με την Ελένη Ράντου ως φιλόλογο, προβλήθηκε την Πέμπτη?
Υ.Γ. Μην με βρίσετε, αλλά ας ξεκολλήσουμε λιγάκι από τον ασέπ. :-*
-
Nαι κι ως συνήθως η φιλόλογος ήταν ένα πυροβολημένο παρλιακό (καταλαβαίνετε τη λέξη παρλιακό ελπίζω, δε νομίζω να είναι ντοπιολαλιά). :D Έχουν μείνει πολύ πίσω τα σίριαλ....
-
Μεθαύριο Πέμπτη θα προβληθεί και το
-
Κανονικά θα έπρεπε να δίνουν και οι σκηνοθέτες ΑΣΕΠ για να είναι μέσα στα πράγματα
-
Κανονικά θα έπρεπε να δίνουν και οι σκηνοθέτες ΑΣΕΠ για να είναι μέσα στα πράγματα
και οι σεναριογραφοι...
-
Κανονικά θα έπρεπε να δίνουν και οι σκηνοθέτες ΑΣΕΠ για να είναι μέσα στα πράγματα
και οι σεναριογραφοι...
Η Ράντου που ήταν πάλι στο τέταρτο ερώτημα των Αρχαίων??????Αμάν πια της παναγιάς τα μάτια είχε αυτό το 4,έλεος.... :-\ :-\ :D :D :D :D :D :P
-
ναι, ξεφυγαμε !!! δικαιο εχεις green ice. ντροπη πραγμα! φιλολογοι...και να βγαινουμε εκτος θεματος?!!
υστερα απορουμε γιατι δεν ειμαστε στους διοριστεους!
λοιπον, ηταν απλες οι ερωτησεις και αναμενομενες. εκτος απο μια (που τωρα δεν τη θυμαμαι)
ολες περιεχονταν στα σχολικα βιβλια και σωστα διατυπωμενες οι ερωτησεις δηλ χωρις παγιδες.
τωρα αν εγω δεν εγραψα παρα 6 στις 10, σε αυτο φταιω εγω που δεν διαβασα αρκετα.
-
νομίζω ότι οι προβληματικές ερωτήσεις ήταν 2. αυτή με το πώς χρονολογείται ο αρχίλοχος και αυτή με τη στατιστική μέθοδο.
-
νομίζω ότι οι προβληματικές ερωτήσεις ήταν 2. αυτή με το πώς χρονολογείται ο αρχίλοχος και αυτή με τη στατιστική μέθοδο.
Συμφωνώ....
-
αυτη με τη στατιστικη τη θεωρησα ευκολη στην απαντηση της γιατι σκεφτηκα οτι τον Ευριπιδη τον ονομαζαν "απο σκηνης φιλοσοφος". οποτε οταν στη διατυπωση ελεγαν "ποιου σκηνικου ποιητη.." τοτε απαντησα αμεσως του ευριπιδη.
για τον αρχιλοχο οντως ηταν "καπως"
-
συμπερασμα : την επομενη φορα θα διαβασω προσεκτικοτερα για να γραψω ακομα....χειροτερα
-
ομολογώ ότι δεν κατάλαβα το συλλογισμό σου.
αλλά το πρόβλημα είναι ότι κάποιες ερωτήσεις θα ναι υπερβολικά γελοίες και κάποιες που θα χρειάζονται πραγματικά ξεσκόνισμα. και με τον όγκο της ύλης τι να πρωτοξεσκονίσεις? ???
-
νομίζω ότι οι προβληματικές ερωτήσεις ήταν 2. αυτή με το πώς χρονολογείται ο αρχίλοχος και αυτή με τη στατιστική μέθοδο.
Ενώ εκείνη με τα ποιήματα "πολιτεία-σκάφος" ήταν εύκολη;;;
Ποιος την απάντησε όντας σίγουρος και πού τη διάβασε ήθελα νά' ξερα...
-
maryk, καταλαβαινω τι λες και το δεχομαι.
πες μου ομως σε παρακαλω, σε τι βοηθαει αυτο? μονο ψυχικη ανασταωση δημιουργει,
δεν εχουμε καθολου ηρεμια, δεν θα βγουν ποτε να μας πουν τιποτα κλπ κλπ
αρα, το να εχω κολλησει και να σκεπτομαι τι εγραψα, πως το εγραψα, γιατι το εγραψα ετσι, γιατι απαντησα το α ενω ηταν το γ, γιατι επελεξα το β ενω ηξερα οτι το δ ηταν σωστο, γιατι, ...γιατι,...γιατι....
αν ηθελε το ενα, αν ηθελε το αλλο, αν , αν αν,
αν αυτο εσυ πιστευεις οτι βοηθα στη ψυχικη ισορροπια και γαληνη τοτε ψαχνε...
αλλα μη λεμε μονο οτι ο ασεπ ειναι ψυχοφθορος κλπ κλπ τι στιγμη που εμεις οι ιδιοι τον κανουμε ψυχοφθορο στο τετραγωνο με την οποια σταση μας και τακτικη
ΟΚ. ειναι μια διαδικασια σκληρη, αργρια,περιεργη, αδικη ...κλπ , ολα αυτα τα δεχομαι.
ομως μη μπαινουμε στο τρυπακι αυτο, θα τρελλαθουμε στο τελος....
Μάρκο αν ψάξεις δε θα βρεις μηνύματά μου σε θέματα που συνεχίζουν το "ψάξιμο"..Όχι γιατί δεν ξέρω τις απαντήσεις ή δεν έχω κάποιες απορίες...Ασχολήθηκα λίγο στην αρχή και μετά σταμάτησα επειδή ήξερα ότι μέχρι το καλοκαίρι που περιμένουμε να βγουν τα αποτελέσματα θα έχω φτάσει στο επίπεδο που περιγράφεις...θα έχω χάσει την ψυχική μου ισορροπία!
Ξέρω πολύ καλά πόσο είχα προετοιμαστεί όσο και το τί έγραψα!Έβγαλα τα συμπεράσματά μου με τις επίσημες απαντήσεις και τέλος!
Αυτό που είπα είναι ότι πέρα από τη δική μου αντιμετώπιση στο θέμα και πολλών άλλων καταλαβαίνω την ψυχολογία όσων αγχώνονται και συνεχίζουν το ψάξιμο...Και είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι από αυτούς δίνουν για πρώτη φορά...
-
νομίζω ότι οι προβληματικές ερωτήσεις ήταν 2. αυτή με το πώς χρονολογείται ο αρχίλοχος και αυτή με τη στατιστική μέθοδο.
Ενώ εκείνη με τα ποιήματα "πολιτεία-σκάφος" ήταν εύκολη;;;
Ποιος την απάντησε όντας σίγουρος και πού τη διάβασε ήθελα νά' ξερα...
Την είχε ο Γεωργοπαππαδάκος. Το είχα διαβάσει, αλλά δεν το θυμόμουν καλά δεν ήμουν σίγουρη και την άφησα αναπάντητη. Το έχω ξαναπεί... Το θέμα δεν είναι τι διαβάζουμε μόνο, αλλά και τι απ' όλο αυτόν τον όγκο πληροφοριών μπορούμε να θυμηθούμε εκείνη την ώρα...
-
νομίζω ότι οι προβληματικές ερωτήσεις ήταν 2. αυτή με το πώς χρονολογείται ο αρχίλοχος και αυτή με τη στατιστική μέθοδο.
Ενώ εκείνη με τα ποιήματα "πολιτεία-σκάφος" ήταν εύκολη;;;
Ποιος την απάντησε όντας σίγουρος και πού τη διάβασε ήθελα νά' ξερα...
την απαντησα κ ημουν σιγουρη οτι ηταν σωστη. ηξερα σιγουρα οτι ειχε γραψει ο θεογνης για το σκαφος κ την πολιτεια κ νομιζω οτι το ειχα διαβασει οταν διαβαζα για πλατωνα. δεν το εμαθα δλδ απο καποια γραμματολογια. οποτε αφου ο θεογνης ηταν στην πρωτη εβαλα το α. αν θυμαμαι καλα ειχε γραψει κ ο αλκαιος. γενικα γραμματολογια ειχα κανει μια αναγνωση τη δραματικη ποιηση απο το σχολικο του γυμνασιου κατα το νοεμβρη. την παρασκευη πριν δωσουμε διαβασα 2 ωρες γραμματολογια αρχαιων, τη λυρικη κ ξανα μια αναγνωση τη δραματικη. ελεγα οτι δεν παιρνουν αρνητικη βαθμολογια κ επειδη ειχα μια αρνηση στο να τα μαθω πηγα ετσι. κ ομως τα πηγα αρκετα καλα. εκανα 7 σωστες κ 3 αναπαντητες. κ απο τις 3 αυτες, τη μια την ηξερα (αυτη με τον πινδαρο) απλα δεν ημουν 100% σιγουρη. κ για αλλη μια φορα επιβεβαιωνεται ο κανονας οτι εκει που δεν το περιμενουμε τα πηγαινουμε καλυτερα απο εκει που πονταρουμε
-
αυτη με τη στατιστικη τη θεωρησα ευκολη στην απαντηση της γιατι σκεφτηκα οτι τον Ευριπιδη τον ονομαζαν "απο σκηνης φιλοσοφος". οποτε οταν στη διατυπωση ελεγαν "ποιου σκηνικου ποιητη.." τοτε απαντησα αμεσως του ευριπιδη.
για τον αρχιλοχο οντως ηταν "καπως"
ομολογουμενως κι εγω δεν μπορω να καταλαβω το συλλογισμο σου. ολοι τους σκηννικοι ποιητες ηταν
-
Αυτό είναι που λένε τύχη! Ο Μαρκούλης μας έκανε ένα λάθος συλλογισμό που -από σύμπτωση (από σκηνής φιλοσοφος- σκηνικός ποιητής) του βγήκε σωστά!!!
-
ετσι ακριβως! η Ολγκαλια το πετυχε.
ειναι αυτο που επεσημανε λιγο πιο πανω η maryvas, οτι δλδ εκει που εχουμε διαβασει δεν τα παμε και τοσο καλα.
απλα εκανα το συνειρμο "σκηνικος" με τον Ευριπιδη!
μονο αυτον λενε "απο ακηνης φιλοσοφος"
επειτα σκεφτηκα: αυτος εγραψε πολλα εργα, αρα δεν θα εχουν ευκολα τη χρονολογηση,αρα κατεφυγαν στη στατιστικη μεθοδο, αρα το απαντω και ο,τι γινει, ετσι κι αλλιως δεν θα ειναι η μοναδικη λαθος απαντηση μου. τελικα ηταν αυτη σωστη και οι αλλες που ημουνα σιγουρος .....λαθος!
-
Και δεν είσαι ο μόνος που την πάτησε σ' αυτά που ήξερε και πέτυχε αυτές που δεν ήξερε... ::)
-
νομίζω ότι οι προβληματικές ερωτήσεις ήταν 2. αυτή με το πώς χρονολογείται ο αρχίλοχος και αυτή με τη στατιστική μέθοδο.
Ενώ εκείνη με τα ποιήματα "πολιτεία-σκάφος" ήταν εύκολη;;;
Ποιος την απάντησε όντας σίγουρος και πού τη διάβασε ήθελα νά' ξερα...
Η απάντηση υπάρχει και στο βιβλίο του καθηγητή. Εγώ από 'κει την θυμόμουν.
-
Το ήξερα από το μάθημα ''Λυρική Ποίηση'' στο Πανεπιστήμιο.
-
νομίζω ότι οι προβληματικές ερωτήσεις ήταν 2. αυτή με το πώς χρονολογείται ο αρχίλοχος και αυτή με τη στατιστική μέθοδο.
Ενώ εκείνη με τα ποιήματα "πολιτεία-σκάφος" ήταν εύκολη;;;
Ποιος την απάντησε όντας σίγουρος και πού τη διάβασε ήθελα νά' ξερα...
Η απάντηση υπάρχει και στο βιβλίο του καθηγητή. Εγώ από 'κει την θυμόμουν.
Κι εμένα κάπου την είχε πάρει το μάτι μου και την απάντησα σωστά. Δεν θυμάμαι πού. Νομίζω στην εισαγωγή του Πλάτωνα στο "Φιλοσοφικός Λόγος" Γ' Λυκείου. Δεν είμαι σίγουρη...