Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: gringa στις Μάιος 17, 2009, 06:09:31 μμ

Τίτλος: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Μάιος 17, 2009, 06:09:31 μμ
Θα ήθελα τη βοήθειά σας, αν αυτό είναι δυνατό. Μου ζητήθηκε να αναλάβω από του χρόνου μια κοπελιά σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα της Θεωρητικής κατεύθυνσης. Δηλαδή Έκθεση, Αρχαία (γνωστό-άγνωστο), Λατινικά, Ιστορία και Λογοτεχνία. Το κοριτσάκι είναι καλή μαθήτρια και με αρκετή όρεξη για διάβασμα. Η αλήθεια είναι όμως ότι δισταζω λίγο, μιας και πλην των αρχαίων, τα υπόλοιπα μαθήματα δεν τα έχω διδάξει ποτέ στην Γ λυκείου και φοβάμαι μην ο "κάψω" το παιδί. Από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι για όλα υπάρχει πρώτη φορά. Με το κοριτσάκι έχουμε πολύ καλή σχέση, κάνουμε μαζί από το Γυμνάσιο μάθημα και δεν διανοείται να κάνει μάθημα με άλλον καθηγητή του χρόνου. Ποιά είναι η άποψή σας?

Και αν τελικά το αποφασίσω, πόσες ώρες θα πρέπει να αφιερώσω σε κάθε μάθημα εβδομαδιαίως? Θα ήθελα να κάνω ένα μικρό πρόγραμμα και αν είναι να αρχίσω διάβασμα, μιας και θέλει να κάνουμε και το καλοκαίρι μάθημα, ξεκινώντας από της !η Ιουλίου (χαρά στο κουράγιο της!)

Ευχαριστώ πολύ, και καλή επιτυχία στους μαθητές μας! :)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: nebula στις Μάιος 17, 2009, 08:56:54 μμ
Θα ήθελα τη βοήθειά σας, αν αυτό είναι δυνατό. Μου ζητήθηκε να αναλάβω από του χρόνου μια κοπελιά σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα της Θεωρητικής κατεύθυνσης. Δηλαδή Έκθεση, Αρχαία (γνωστό-άγνωστο), Λατινικά, Ιστορία και Λογοτεχνία. Το κοριτσάκι είναι καλή μαθήτρια και με αρκετή όρεξη για διάβασμα. Η αλήθεια είναι όμως ότι δισταζω λίγο, μιας και πλην των αρχαίων, τα υπόλοιπα μαθήματα δεν τα έχω διδάξει ποτέ στην Γ λυκείου και φοβάμαι μην ο "κάψω" το παιδί. Από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι για όλα υπάρχει πρώτη φορά. Με το κοριτσάκι έχουμε πολύ καλή σχέση, κάνουμε μαζί από το Γυμνάσιο μάθημα και δεν διανοείται να κάνει μάθημα με άλλον καθηγητή του χρόνου. Ποιά είναι η άποψή σας?

Και αν τελικά το αποφασίσω, πόσες ώρες θα πρέπει να αφιερώσω σε κάθε μάθημα εβδομαδιαίως? Θα ήθελα να κάνω ένα μικρό πρόγραμμα και αν είναι να αρχίσω διάβασμα, μιας και θέλει να κάνουμε και το καλοκαίρι μάθημα, ξεκινώντας από της !η Ιουλίου (χαρά στο κουράγιο της!)

Ευχαριστώ πολύ, και καλή επιτυχία στους μαθητές μας! :)

Για όλα υπάρχει μία πρώτη φορά, το είπες και μόνη σου! Και γω είχα αυτόν τον ενδοιασμό όταν ανέλαβα πρώτη φορά κατεύθυνση. Θα ρίξεις πολύ διάβασμα, η αλήθεια είναι. Τοσο για να προετοιμαστείς η ίδια για το μάθημα, όσο και για το ίδιο το υλικό που θα πρέπει να δίνεις. :) Είναι καλό που η κοπέλα είναι καλή μαθήτρια και γουστάρει το μάθημα μαζί σου!!! Είναι πολύ θετικό!!! :) :)

Μέχρι στιγμής, από κατεύθυνση έχω αναλάβει λατινικά, έκθεση και αρχαία. Λατινικά νομίζω χρειάζεται ένα διωράκι, το ίδιο και η έκθεση. Για τα αρχαία, 2 ώρες γνωστό και 1 ώρα άγνωστο.

Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο! Καλή αρχή να έχεις!!  :) :) :)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: daffyduck στις Μάιος 17, 2009, 10:07:10 μμ
gringa, θα σου βάλω έναν παράγοντα ακόμα να σκεφτείς - χωρίς να θέλω καθόλου να σε μπερδέψω - απλά, επειδή μου έχει συμβεί: ασφαλώς για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά, και κάποτε θα ξεκινήσεις να κάνεις κατεύθυνση, δεν μπορεί, ωστόσο μέτρα προσεκτικά τις δυνάμεις σου και το υπόλοιπό πρόγραμμά σου, γιατί άλλο να κάνεις ΕΝΑ νέο μάθημα κάθε χρονιά και άλλο ν'αναλάβεις ΟΛΗ τη θεωρητική κατεύθυνση μονομιάς χωρίς να το έχεις ξανακάνει. Ενδέχεται να "πήξεις" αρκετά για να τα προλαβαίνεις όλα ή - το άλλο που έπαθα εγώ - να καταλήξεις να κάνεις "λίγο απ' όλα" χωρίς τελικά να είσαι ευχαριστημένος από την απόδοσή σου σε κανένα μάθημα!

Και πάλι συγνώμη, δεν θέλω να σε αγχώσω, απλά μεταφέρω μια  - οδυνηρή! - προσωπική μου εμπειρία.

Όσο για το άγνωστο, 1 ώρα εφόσον η μαθήτρια δεν έχει κενά ή σοβαρές αδυναμίες, αλλιώς 1,5 ή και 2 / εβδομάδα!

Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Μάιος 17, 2009, 10:47:37 μμ
Δε με πειράζει τόσο το ότι με περιμένει διάβασμα, άλλωστε για να πω την αλήθεια με τα Λατινικά και την Ιστορία έχω ασχολήθεί και μόνη μου. Τα έχω "διαβασμένα" δηλαδή κατά κάποιο τρόπο, έχω ετοιμάσει σημειώσεις, χρονολόγια, πηγές κτλ.  Η Λογοτεχνία είναι αυτή που με αγχώνει περισσότερο για να είμαι ειλικρινής. Προσωπικά πιστεύω ότι ότι το ιδιαίτερο στο συγκεκριμένο μάθημα είναι "πεταμένα λεφτά", μιας και μέσα σε ένα καλό τμήμα φροντιστηρίου και με ένα καλό βοήθημα μπορεί να τα πάει μια χαρά (η συγκεκριμένη μαθήτρια). Μάλλον όμως απ' ό,τι φαίνεται έχει "καλομάθει" με το ιδιαίτερο και δεν τι συζητάει καν.
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και τις προειδοποιήσεις σας πάντως παιδιά, πραγματικά με βοηθήσατε πολύ. Για τα υπόλοιπα μαθήματα (Ιστορία - Λογοτεχνία) πόσες ώρες πιστεύετε ότι χρειάζονται τη βδομάδα?
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: psira στις Μάιος 18, 2009, 08:17:01 πμ
Εγω που τα διδάσκω σε φροντιστήριο κάνω 1 ώρα ιστορία και 1 λογοτεχνία (45 λεπτά), αλλά το θεωρω λίγο. Στο σπίτι με 1 παιδί  και 1 γεμάτη ωρα νομίζω πως φτάνει
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: Nepheli στις Μάιος 18, 2009, 09:11:51 πμ
Από τη στιγμή που θα κάνεις μάθημα και το καλοκαίρι και μιλάμε για ένα παιδί που έχει διάθεση για διάβασμα σίγουρα θα καταφέρεις να βάλεις την ύλη με τον προγραμματισμό που ανέφεραν και οι συνάδελφοι. Μην αγχώνεσαι, όρεξη για δουλειά να έχεις και κάποια στιγμή θα ερχόταν η ώρα που θα έπρεπε να κολυμπήσεις στα βαθιά. Καλή επιτυχία!
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Μάιος 18, 2009, 09:20:23 πμ
gringa, θα συμφωνησω και γω με τους συναδελφους. θεωρω οτι ειναι μια παρα πολυ καλη ευκαιρια για σενα.
εχω διδαξει και γω σε ιδιαιτερα και λεω πως απο 1,30 ωρα σε καθε ενα απο τα μαθηματα ειναι αρκετη.
βεβαια, θα δεις εσυ τι κενα υπαρχουν και αν και οπου χρειαζεται κάνεις  τη 1.30 ωρα σε 2.ωρο
καλη δυναμη σου ευχομαι,και μην αγχωνεσαι, θα τα πας πολυ καλα. βλεπω οτι εχεις ορεξη και διαθεση και αυτο θα σε βοηθησει.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Μάιος 18, 2009, 09:27:04 πμ
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ. Σήμερα έχουμε μάθημα με τη μικρή και σκοπεύω να το συζητήσω μαζί της και με τους γονείς της και ελπίζω να βρούμε μια άκρη!

Καλή επιτυχία στα παιδιά που δίνουν σήμερα!
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: despoina25 στις Μάιος 18, 2009, 01:02:14 μμ
Εγώ διδάσκω και Λογοτεχνία και Ιστορία και πιστεύω ότι 1,5 ώρα για το καθένα χρειάζεται.

    Σε καταλαβαίνω για τη Λογοτεχνία. Εγώ ευτυχώς την πρώτη χρονιά που την ανέλαβα σε φροντιστήριο δεν δίδασκα άλλο μάθημα στην Γ'λυκείου, οπότε είχα το περιθώριο να επικεντρωθώ στην προετοιμασία σημειώσεων κτλ.  Ωστόσο πιστεύω ότι αξίζει να προσπαθήσεις, γιατί θα είναι μεγάλο βήμα για 'σένα να αναλάβεις ένα τέτοιο ιδιαίτερο. Μπορεί να κουραστείς λίγο φέτος, αλλά μετά πιστεύω ότι θα ανοίξεις πολλές πόρτες, ειδικά αν η μαθήτρια είναι καλή και πρόθυμη για δουλειά!
   Καλή επιτυχία και πάνω από όλα καλό κουράγιο!
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: vicsk στις Μάιος 18, 2009, 03:56:18 μμ
   Αν και δουλεύω από το 1995, φέτος ήταν η πρώτη φορά που έκανα όλα τα μαθήματα σε μαθητή θεωρητικής κατεύθυνσης. Μπορώ να πω ότι είναι εξοντωτικό και ψυχοφθόρο.
   Επειδή, όμως, είσαι προετοιμασμένη για πολλή δουλειά, απ' ό,τι βλέπω, η συμβουλή που θα μπορούσα να σου δώσω είναι να μην προκαθορίσεις τον αριθμό των ωρών. Προσπάθησε τα θερινά μαθήματα να τα αξιοποιήσεις και λίγο ως διαγνωστικά, γιατί δεν μπορείς να ξέρεις εκ των προτέρων πού θα αποδίδει περισσότερο το κάθε παιδί (εκτός και αν, επειδή του κάνεις από το γυμνάσιο, έχεις αυτή τη δυνατότητα).
   Για παράδειγμα, ο δικός μου μαθητής είχε μια έμφυτη αντιπάθεια στα λατινικά και μια λατρεία στην ιστορία. Εκ των υστέρων διαπιστώνω πως έπρεπε να του έχω κάνει λιγότερη ιστορία (γιατί τη διάβαζε με χαρά και μόνος του, οπότε θα μπορούσα να περιοριστώ σε ερωτήσεις εμβάθυνσης, συνδυαστικές ερωτήσεις και πηγές) και περισσότερα λατινικά, για τα οποία εγώ δε θεωρούσα ότι χρειάζεται πάνω από 1 ώρα την εβδομάδα, αλλά αποδείχθηκε ότι χρειαζόταν (για το συγκεκριμένο παιδί πάντα).
   Όσο για τη Λογοτεχνία, εγώ τη θεωρώ πολύ δύσκολο μάθημα, γιατί προϋποθέτει γενικότερη γνώση - και δεν αναφέρομαι σε θεωρητική γνώση - των συγγραφέων, των λογοτεχνικών ρευμάτων, των συγχρόνων τους συγγραφέων, συναφών ή ομοθεματικών κειμένων κ.λπ. Φαίνεται και από το πολύ μεγάλο ποσοστό αναβαθμολόγησης των γραπτών η δυσκολία του μαθήματος.
   Πιστεύω, λοιπόν, πως δεν πρέπει να διδάξεις κανένα κείμενο πριν να ολοκληρώσεις τις σημειώσεις του. Το ξέρω ότι μπορεί να φαίνεται αυτονόητο αυτό που λέω, αλλά υπάρχουν συνάδελφοι που αρχίζουν να διδάσκουν ένα κείμενο και προχωρούν λίγο "βλέποντας και κάνοντας". Εμένα αυτό θα με άγχωνε!
   Το κλειδί, λοιπόν, νομίζω, είναι να μην αγχωθείς. Με ψυχραιμία και πολλή δουλειά όλα θα γίνουν. Απλά φρόντισε τα άλλα ιδιαίτερα που θα αναλάβεις να είναι σε μαθήματα τα οποία έχεις ξαναδιδάξει και για τα οποία δε χρειάζεσαι ιδιαίτερη προετοιμασία.
   Καλή δύναμη και καλό κουράγιο!
                      :)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Μάιος 18, 2009, 04:09:30 μμ
   ....... να μην προκαθορίσεις τον αριθμό των ωρών.

   Όσο για τη Λογοτεχνία, εγώ τη θεωρώ πολύ δύσκολο μάθημα, γιατί προϋποθέτει γενικότερη γνώση - και δεν αναφέρομαι σε θεωρητική γνώση - των συγγραφέων, των λογοτεχνικών ρευμάτων, των συγχρόνων τους συγγραφέων, συναφών ή ομοθεματικών κειμένων κ.λπ.                       :)


ακριβως ετσι.
και γω απο εμπειρια τα λεω.

 επισης, απο εμπειρια σας λεω να βγαινεται  για καφε με τις μαθητριες σας (ετσι κανω εγω παντα) οσο μπορειται πιο συχνα. κανει καλο και στα παιδια και στο καθηγητη.

καλα που το ανεφερα. να παρω τηλ μια παλια μαθητρια μου (φοιτηρια τωρα) να παμε για ποτο το σαββατο το βραδυ στο Τζακσον στο Κολωνακι.



Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Μάιος 18, 2009, 07:12:09 μμ
'Εχει λίγη ώρα που επέστρεψα από το σπίτι της μικρής. Είπα στην ίδια και στους γονείς της ότι θα μπορέσω να την αναλάβω σε όλα τα μαθήματα εκτός από τη λογοτεχνία. Αν και η κοπελιά τσίνισε λίγο, οι γονείς έμειναν σύμφωνοι.

Δεν ξέρω αν έκανα καλά, πάντως επειδή πραγματικά ενδιαφέρομαι για το κοριτσάκι δε θέλησα να κάνω "πειράματα" πάνω του στην τελευταία του σχολική χρονιά. Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα να προετοιμαστώ καλά όλο το χειμώνα στο συγκεκριμένο μάθημα και να επιχειρήσω να το διδάξω με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση του χρόνου. Ο χρόνος θα δείξει αν έκανα καλά!

Συμφωνήσαμε επίσης να ξεκινησουμε από 1 Ιουλίου με ένα 2ωρο κάθε μέρα. 10 ώρες τη βδομάδα ίσως τελικά να είναι πολλές χωρίς τη Λογοτεχνία, αλλά θέλουν να βγάλουμε τη μισή σχεδόν ύλη πριν αρχίσει το σχολείο. Επίσης μου μου πρότειναν και οι ίδιοι να αυξήσω τις ώρες αντο κρίνω απαραίτητο. Γενικώς, οι γονείς της είναι πολύ "εντάξει". Άλλωστε και ο πατέρας είναι και ο ίδιος εκπαιδευτικός (μαθηματικός), οπότε έχει γνώση των πραγματων.

Αυτά τα ολίγα. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τη βοήθεια. Όσο γι΄αυτό που είπε ο Markos :

 "επισης, απο εμπειρια σας λεω να βγαινεται  για καφε με τις μαθητριες σας (ετσι κανω εγω παντα) οσο μπορειται πιο συχνα. κανει καλο και στα παιδια και στο καθηγητη. "

το κάνω σχεδόν πάντα με τους μαθητές μου. Τους μεγαλύτερους τους πηγαίνω για καφέ και τους μικρότερους στο γήπεδο ή στον κινηματογράφο. Μάλιστα πολλές φορές λειτουργεί και ως κίνητρο. Ένας πιτσιρικάς λ.χ με παρακάλεσε να τον πάρω μαζί μου στην ΑΕΚ και ως αντάλλαγμα μου υποσχέθηκε να γράψει πάνω από 18 στο διαγώνισμα του σχολείου του!!! ;D ;D ;D   ;)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Μάιος 19, 2009, 09:45:54 πμ
στην ΑΕΚ ; στον Παναθηναικο να τους πηγαινεις. Γραφουν καλυτερα μετα. (βασικο κριτηριο για να αναλαβω μαθημα ειναι να ειναι Παναθηναικοι, αλλιως....δεν αναλαμβανω γαυρους και χανουμακια)

και για να σοβαρευτουμε: 1ον εκανες πολυ καλα που το ανελαβες. 2ο νομιζω οτι 2ωρες την ημερα ειναι αρκετες. οσο για τη λογοτεχνια αφου θεωρησες οτι θα δυσκολευτεις καλα εκανες και δεν ανελαβες. Εγω παντως θα τολμουσα 1ο γιατι απο τη φυση μου ειμαι μες τα ολα και 2ο θα ηταν προκληση και στοιχημα με τον εαυτο μου.

προτεινω να κανεις οπωσδηποτε ενα διαγνωστικο τεστ τουλαχιστον στο αγνωστο των αρχαιων και στη νεοελληνικη γλωσσα. δες τι κενα υπαρχουν και δουλεψε λιγο περισσοτερο πανω σε αυτα.

καλη δυναμη. ολα καλα θα πανε.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Μάιος 19, 2009, 09:54:32 πμ
Markos θα δοκιμάσω και τον Παναθηναϊκό φέτος για να συγκρίνω! Θόξα τω θεώ η Πανθρακικάρα μας παρέμεινε στη Super League! ;D ;D

Όσο για την κοπελιά, κάνουμε μαζί μάθημα από το Γυμνάσιο, οπότε το ξέρω καλά το παιδί. Τόσο στα αρχαία όσο και στην έκθεση είναι αρκετά καλή. Όχι τέλεια, αλλά συνεπής και σε καλό επίπεδο. Οπότε σκέφτομαι να ασχοληθώ περισσότερο εκεί που υστερεί λχ στη μετάφραση του Άγνωστου. Γραμματική και συντακτικό δεν έχει πρόβλημα.

Όσο για τη Λογοτεχνία, νομίζω ότι πραγματικά δεν είμαι έτοιμη ακόμα και είμαι σίγουρη πως και οι γονείς της εκτίμησαν την ειλικρίνειά μου! Του χρόνου. Άλλωστε η κοπελία έχει μικρότερη αδερφή στη Α λυκείου που θα πάρει θεωρητική κατεύθυνση.. ;) ;)

Φιλά σε όλους!
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Μάιος 19, 2009, 09:57:33 πμ
τοτε τραβα μπρος και ολα καλα θα πανε.

Τελικα μου φαινεται οτι πιο πολυ αγχος εχουμε εμεις παρα οι μαθητες.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: nebula στις Μάιος 19, 2009, 10:01:38 πμ
Καλή αρχή να 'χεις!!
Γενικώς πάντως, για τα της θεωρητικής είμαι της άποψης ότι καλό είναι να "ειδικευόμαστε" σε συγκεκριμένα μαθήματα και όχι σε όλα. Μέχρι τώρα, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν έχω αναλάβει ποτέ λογοτεχνία και ιστορία (φαντάσου πως το βιβλίο της ιστορίας κατεύθυνσης το άνοιξα για το ΑΣΕΠ...). Αν τύχει όμως κάτι τέτοιο, στην παρούσα φάση, ίσως και αναλάμβανα. Επειδή ακριβώς έχω περάσει το μανίκι του διαβάσματος και της προετοιμασίας των υπολοίπων!!

Και πάλι καλή αρχή!! :)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Μάιος 19, 2009, 10:20:36 πμ
nebula, πολυ σωστα το λες. αλλα σε τετοιες περιπτωσεις νομιζω οτι ετσι κανουμε ολοι.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: Βεργάκη στις Ιούνιος 15, 2009, 09:46:41 μμ
Συνάδελφοι,όποιος μπορεί,ας με κατατοπίσει και μένα λίγο για τα αρχαία της Γ' λυκείου.Τι βοηθήματα μπορείτε να μου προτείνετε γιατί και γω θα τα διδάξω από αυτό το καλοκαίρι πρώτη φορά.
Ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: Βεργάκη στις Ιούνιος 15, 2009, 09:48:59 μμ
Α! Επίσης,ποια είναι η ύλη;;;
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: Nepheli στις Ιούνιος 15, 2009, 11:07:37 μμ
Σ' αυτό το link http://www.ypepth.gr/el_ec_categoryssm1956.htm θα βρεις την ύλη για τη σχολική χρονιά που τελειώνει. Συνήθως δεν υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις αλλά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς να δεις την εγκύκλιο του υπουργείου μήπως υπάρχουν αλλαγές.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 16, 2009, 10:29:40 πμ
Βεργάκη σε όποιο βιβλιοπωλείο κι αν πας, θα βρεις αρκετά μεγάλη πικοιλία, από όπου μπορείς να επιλέξεις ό,τι θεωρείς εσύ καλύτερο. Η γνώμη μου είναι πάντως να μην περιοριστείς σε ένα μόνο βοήθημα. Εγώ έχω πάρει 2-3 και έγραψα τις σημειώσεις μου βλέποντάς τα παράλληλα. Τώρα για το άγνωστο, θα χρειαστείς μία καλή θεματογραφία (τουλάχιστον) και ένα Συντακτικό. Εγώ χρησιμοποιώ το παλιό του Μπαχαράκη (εκείνιο το τεράστιο, αν και νομίζω υπάρχει και σε νέα έκδοση) , ένα του Ασωνίτη και ένα του Πασχαλίδη, όπου έχει και ασκήσεις παράλληλα.
Καλή δύναμη! :)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 16, 2009, 11:11:01 πμ
εχουν κυκλοφορησει και νεα πολυ καλα βοηθηματα  απο ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ για Αρχαια Ελληνικα και Εκθεση.
ριξε και σε αυτα μια ματια.
απο θεματογραφιες εγω προσωπικα εχω πανω απο 20 σπιτι μου. επιλεγω βεβαια απ ολες,οποτε τι να σου πω για το ποια ειναι καλη!!  Η καθε μια εχει το δικο της τροπο και μεθοδο αναλυσης του κειμενου.εξαρταται τι σε εξυπηρετει
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 16, 2009, 11:23:13 πμ
Μάρκο για την Έκθεση αυτό το τρίτομο λες? Το έριξα μια ματιά στο βιβλιοπωλείο και μου φάνηκε πολύ καλό και εύχρηστο, αλλά δε θυμάμαι τον εκδότη.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 16, 2009, 11:25:08 πμ
νομιζω 2τομο. θα το τσεκαρω το απογευμα σπιτι και θα σου/σας  απαντησω.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 16, 2009, 11:25:43 πμ
Thank you! :D
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 17, 2009, 10:05:28 πμ
Μάρκο για την Έκθεση αυτό το τρίτομο λες? Το έριξα μια ματιά στο βιβλιοπωλείο και μου φάνηκε πολύ καλό και εύχρηστο, αλλά δε θυμάμαι τον εκδότη.

ειναι 2τομο. ο εκδοτης ειναι "ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ" και λεγεται "εκθεση-εκφραση"γ'λυκειου.
του ιδιου εκδοτικου οικου υπαρχουν πολυ καλα για αγνωστο αρχαιων.

προσωπικα για εκεθση και θεματογραφια εχω κανει ενα δικο μου ας το πουμε "βιβλιο" οπου εχω χωρησει διδακτικες ενοτητες-μαθηματα. καθε διδακτικη ενοτητα περιλαμβανει διαφορα θεματα/ασκησεις.
παραδειγμα καθε ενοτητα στα αρχαια-αγνωστο τη χωριζω σε 5 φασεις:

η 1η περιλαμβανει ενα υποδειγματικο κειμενο 5-6 σειρων με λεξιλογιο και πληρη συντακτικη αναγνωριση ΟΛΩΝ των τυπων.(αυτο το κανω παντα μαζι με το μαθητη)
η 2η, τη θερωρια της γραμματικης/συντακτικου με απλα παραδειγματα
η 3η εφαρμογη πανω στη θεωρια που προηγηθηκε με βαση ενα κειμενο οπου εκει υπαρχουν τα διδαχθεντα στην ενοτητα συντακτικα και γραμματικα φαινομενα.(αυτο το κανει ο μαθητης μονος του αλλα με την παρουσια μου και τον βοηθαω οπου χρειαστει)
η 4η ενα κειμενο σε μορφη πανελληνιων (ως ασκηση για το σπιτι)
και η 5 ,μη γελασετε, ιστορια λεξεων,ανεκδοτα,γνωμικα, και ενα σχολιο καθε φορα πανω στην εξελιξη της ελληνικης γλωσσας απο την ομηρικη εποχη μεχρι σημερα με παραδειγματα πανω σε λεξεις.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 17, 2009, 10:19:04 πμ
Ευχαριστώ πολύ Μάρκο. Να του ρίξω κι αυτουνού  :P μια ματιά. Με την έκθεση να σου πω την αλήθεια δεν έχω ασχοληθεί και τόσο πολύ, αν και φέτος θα πρέπει να ασχοληθώ αναγκαστικά περισσότερο.
Όσο για το Άγνωστο, κάπως έτσι κάνω κι εγώ το μάθημά μου. Μόνο που τη θεωρία της Γραμματικής τη βλέπουμε από το σχολικό βιβλίο του Οικονόμου και στη συνέχεια για το σπίτι πολλές ασκήσεις γραμματικής, μιας και έχω διαπιστώσει πως δυστυχώς ακόμα και στην κατεύθυνση υπάρχουν παιδιά που αγνοούν τα βασικά. Τέλοςτους δίνω πάντα τουα αρχικούς χρόνους των ρηματικών τύπων του κειμένου, σημασίες των λέξεων και την ετυμολογία τους.
Τέλος, το μάθημα διαρκεί περίπου μιάμιση ώρα (με έναν "νορμάλ"μαθητή)!
Χαίρομαι πάντως που βλέπω πως βαδίζω  στα ίδια βήματα με τους πιο παλιούς και τους πιο έμπειρους! Thank you!
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 17, 2009, 10:27:49 πμ
απο γραμματικη χρηισιμοποιω του Αχ.Τζαρτζανου που ειναι πιο ευχρηστη και μαλλον πολυ καλυτερη απο του οικονομου (προσωπικη αποψη).
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 17, 2009, 10:36:37 πμ
απο γραμματικη χρηισιμοποιω του Αχ.Τζαρτζανου που ειναι πιο ευχρηστη και μαλλον πολυ καλυτερη απο του οικονομου (προσωπικη αποψη).

Χμμμμμ.... Λες; Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δουλέψει καθόλου με το συγκεκριμένο βιβλίο. Επειδή τα παιδιά εξοικειώνονται από το Γυμνάσιο με τον Οικονόμου το θεωρούσα καλύτερο να μην τους ζαλίζω με άλλα βιβλία. Πάντως θα μπορούσα να κάνω ένα "πείραμα" φέτος με ένα από τα καινούρια μου παιδιά να δω πώς θα πάει....
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 17, 2009, 10:45:00 πμ
δεν ξερω αν την εχεις. Ομως ειναι παρα πολυ καλη και πολυ σωστα οργανωμενη. (απορω γιατι την αλλαξαν)ή τι απορω , ξερω.... για να δωσουν πεταμενα λεφτα.βιβλια δοκιμασμενα στο χρονο δεν τα αλλαζεις.
μπορεις να τους δωσεις σε φωτοτυπια τους πινακες των προτυπων ρηματων που ειναι σε 1 σελιδα, αντι το μπρος πισω του οικονομου. σιγουρα θα βοηθηθουν τουλαχιστον στα ρηματα.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: bikini στις Ιούνιος 17, 2009, 11:11:45 πμ
Καλημέρα!  :)

Εγώ κάνω Άγνωστο από τότε που ορκίστηκα.
Το κείμενο αρχικά είναι απλό, σταδιακά, όμως, η δυσκολία του μεγαλώνει.
Ξεκινάω τη γραμματική και το συντακτικό ανάποδα: διδάσκω πρώτα τα ρήματα και τις προτάσεις αντίστοιχα και μετά πηγαίνω σε ουσιαστικά και Α, Υ (γνωστά τους, εξάλλου, από το γυμνάσιο), συντακτικός ρόλος πτώσεων.

Η γραμματική και το συντακτικό μόνα τους δεν φτάνουν, δεν επαρκούν.
Οι φωτοτυπίες με ασκήσεις για κάθε γραμματικό και συντακτικό φαινόμενο είναι απαραίτητες και ο μαθητής, αν δεν βρέξει πωπό, ψάρι (στα Αρχαία) δεν πιάνει.  ;)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 17, 2009, 11:32:55 πμ
Και γω αναποδα ξεκινω. παντα πρωτα με τα ρηματα.
συμφωνω με την αποψη οτι οσο καλα κι αν κατεχεις τη γραμματικη, το συντακτικο, το λεξιλογιο ποτε μα ποτε δε φτανει για να μεταφρασεις σωστα ενα αγνωστο κειμενο.
θεωρω οτι η "τριβη" με τα αρχαια κειμενα ειναι τελικα αυτο που βοηθαει.και κυριως οταν διαβαζεις το κειμενο δυνατα και με χρωμα στη φωνη, τοτε ο μαθητης θα πιασει το  βασικο νοηματικο πυρηνα.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 17, 2009, 11:34:28 πμ
Να σας ρωτήσω κάτι βρε παιδιά. Στη Γ Λυκείου πόσες ώρες κάνετε το Άγνωστο? Σε ιδιαίτερο πάντα. Στην περιοχή που είμαι στα φροντιστήρια το διδάσκουν 4-5 45λεπτα. Εγώ τους ζητάω περίπου 3 ώρες τη βδομάδα, ανάλογα με το μαθητή φυσικά. Δυστυχώς όμως κάποιοι γονείς το θεωρούν υπερβολικό....
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 17, 2009, 11:43:20 πμ
εγω 2 ωρες την εβδομαδα. αλλα βαζω λιγη δουλεια παραπανω για το σπιτι (αναλογα με τα κενα του μαθητη φυσικα). εγω λειτουργω αντιστροφα σε αυτο: δηλ. οταν ο μαθητης εχει πολλα κενα τοτε του δινω λιγες ασκησεις για το σπιτι. ο σκοπος ειναι να τα αφομοιωσει, λιγα ,αργα και σταθερα.
οταν ο μθητης ειναι καλος τοτε δινω παραπανω.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: bikini στις Ιούνιος 17, 2009, 11:50:15 πμ
Όταν ασχολούμουν με τα ιδιαίτερα, έκανα 12 ώρες (ολόκληρες) μάθημα:
- 2 γνωστό
- 3 άγνωστο
- 2 λατινικά
- 2 λογοτεχνία
- 2 ιστορία κατεύθυνσης
- 1 ιστορία γενικής
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 17, 2009, 12:08:07 μμ
Ευχαριστώ πολύ! Πάντως bikini στην περιοχή μου αμφιβάλλω αν θα υπάρξει γονιός που θα πληρώσει 12 ώρες εβδομαδιαίως σε δάσκαλο. Οι περισσότεροι κάνουν λες και τους ζητάς ώρες από τη ζωή τους... :P
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: bikini στις Ιούνιος 17, 2009, 12:20:12 μμ
Ήξερα ότι θα έχεις αντιδράσεις!  ;)  ;D
Δεν έγραψα, και φοβερή μου παράλειψη μου, τα του οικονομικού: έπαιρνα όσο το φροντιστήριο, γιατί ήταν οικογενειακοί μας φίλοι που τα έβγαζαν δύσκολα πέρα.

Δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό να μην αναλάβω την κόρη τους!
Σχεδόν τους πίεσα να την αναλάβω χωρίς να στενοχωριούνται για το οικονομικό.
Βέβαια, η κοπελίτσα "φυσούσε": 2 πράγματα της ζητούσε να μάθει, 4 μάθαινε.
3 αρχικούς χρόνους ρημάτων της ζητούσα, 6 μου έλεγε.

Σιγά μην άφηνα τέτοια αστεράκι για χάρη των χρημάτων!  :D
Με ένοιαζε η επιτυχία της, γιατί γνωριζόμασταν χρόνια, και όχι να κάνω κομπόδεμα από τη συγκεκριμένη οικογένεια.  ;)

Υ.Γ: Α, για να μην αντιδράσεις ξανά  ;D ήταν μέσα στην πόλη μου το ιδιαίτερο αυτό, δεν είχα μακρινές αποστάσεις.  ;)  :)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 17, 2009, 02:00:30 μμ
το βοηθημα για την εκθεση ειναι:  "εκθεση-εκφραση" για την γ' Λυκειου, εκδοσεις ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ  των Αλεξανδρος Μητσέλος & Σπυρος Μητσελος.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 17, 2009, 02:05:38 μμ
Μάρκο ευχαριστώ. Αυτό που έλεγα εγώ τελικά ήταν ένα τρίτομο των ίδιων εκδόσεων με τίτλο "Κοινός Νους". Μου φάνηκε αρκετά αναλυτικό και μάλλον θα το προτιμήσω.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 17, 2009, 02:14:26 μμ
δεν ειναι ο "κοινος νους" αυτο ειναι αλλο. το ξερω κι αυτο.ειναι πολυ καλο.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: frerar στις Ιούνιος 17, 2009, 03:13:44 μμ
Παιδιά, θα φανεί λίγο σαν κουιζ αλλά ακούω τελευταία για μια θεματογραφία για τη Γ΄λυκείου από όπου (λέει) πέφτουν κείμενα από εκεί στις πανελλαδικές.Την είχε μια καθηγήτρια στο σχολείο και τους είπε ότι από εκεί πέφτουν συνήθως. Το εξώφυλλο είναι γκρι και έχει πολλές σελίδες. Εγώ έχω μία με γκρι εξώφυλλο, παμπάλαιη (του Εργολάβου), αλλά τα παιδιά μου έφεραν μια φωτοτυπία από ένα κείμενο και κατάλαβα ότι δεν είναι αυτή. Δεν τους είπε ούτε τον εκδοτικό οίκο, ούτε το συγγραφέα, μόνο τους έδειξε το βιβλίο. Έχετε κάτι υπόψη σας;;
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 18, 2009, 09:44:38 πμ
frerar, αυτο το "συνηθως" της καθηγητριας καπως μου κανει. δεν νομιζω οτι βαζουν πια θεματα που να περιεχονται στις θεματογραφιες (οχι πως δεν συμβαινει,ετσι;). απλα προτιμουν να μην ειναι κατι που ευκολα το συναντας σε θεματογραφια.

τωρα, οσο για το χρωμα δεν μου λεει τιποτα. ξερεις, συχνα σε νεες εκδοσεις του ιδιου βιβλιου αλλαζουν και το χρωμα στο εξωφυλλο. σπιτι μου εχω πανω απο 20 θεματογραφιες και θα μπορουσα να δω και να σου πω. για να δω πρεπει να σκαναρεις τη φωτοτυπια ωστε να τη δουμε και να σου πουμε. ολο και καποιος θα την εχει υποψη του.
ή μπορεις να δωσεις ποιο κειμενο ειναι, αριθμο σειρας στη θεματογραφια αν εχει, συγγραφεα,τιτλο -αποσπασμα κειμενου, αριθμο σελιδας κλπ ωστε να το δουμε ετσι.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 18, 2009, 09:46:59 πμ
Προσωπικά δεν την έχω υπ' όψιν μου. Πέρα από τη σειρά με τις γκρί του Κωνσταντινίδη, δε γνωρίζω καμία άλλη σ' αυτό το χρώμα! :D. Πάντως του Κωνσταντινίδη είναι πολύ καλές, ρίξε μια ματιά, αν και δεν είμαι σίγουρη ότι κυκλοφορούν ακόμα.
Αν και νομίζω πως αν ίσχυε κάτι τέτοιο, θα ήταν "κοινό μυστικό", και δε θα το ήξερε μόνο η συγκεκριμένη καθηγήτρια.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: bikini στις Ιούνιος 18, 2009, 11:08:49 πμ
Παιδιά, θα φανεί λίγο σαν κουιζ αλλά ακούω τελευταία για μια θεματογραφία για τη Γ΄λυκείου από όπου (λέει) πέφτουν κείμενα από εκεί στις πανελλαδικές.Την είχε μια καθηγήτρια στο σχολείο και τους είπε ότι από εκεί πέφτουν συνήθως. Το εξώφυλλο είναι γκρι και έχει πολλές σελίδες. Εγώ έχω μία με γκρι εξώφυλλο, παμπάλαιη (του Εργολάβου), αλλά τα παιδιά μου έφεραν μια φωτοτυπία από ένα κείμενο και κατάλαβα ότι δεν είναι αυτή. Δεν τους είπε ούτε τον εκδοτικό οίκο, ούτε το συγγραφέα, μόνο τους έδειξε το βιβλίο. Έχετε κάτι υπόψη σας;;

 ???  ???  ::)  ::)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: olgalia στις Ιούνιος 18, 2009, 11:25:21 πμ
Eμένα μου αρέσει και η θεματογραφία του Τότσικα "Το αδιδακτο κείμενο, 100 επιλεγμένα κείμενα" των εκδόσεων Gutemberg.
τα πρώτα 40 κείμενα αναφέρονται το καθένα και σε ένα συντακτικό φαινόμενο (πχ κατηγορούμενο, δοτ. προσωπική, ειδικές προτάσεις κτλ), έχει πλήρη συντακτική ανάλυση του κειμένου, πινακα με τη θεωρία συντακτικού ή γραμματικής που διαπραγματεύεται στο κάθε κεφάλαιο, επιπλέον προτάσεις για εξάσκηση πάνω στο φαινόμενο και στο τέλος ασκήσεις πάνω στο κείμενο. Δεν έχει απαντήσεις όμως των ασκήσεων.
Στο β' μέρος έχει άλλα 40 κείμενα μόνο με λεξιλογικά σχόλια και ασκήσεις και στο γ' 20 κείμενα χωρίς κανένα σχόλιο. Δυστυχώς σε αυτά τα τελευταία δε δίνει τη μεταφραση, πρέπει να τη βγάλεις μόνος σου, αλλά υπάρχει μετάφραση στα προηγούμενα 80 κείμενα.
Α, το κείμενο 2 έχει πέσει παλιά στις πανελλαδικές (νομίζω της β' λυκείου όταν έδιναν κι αυτοί πανελλαδικές). Ήταν αυτό με το Σωκράτη και τον Αντισθένη που μιλούσαν για την αγωγή των γυναικών και παρομοίαζαν τη δύστριοπη γυναίκα με ατίθασο άλογο...
Το βιβλίο έχει λευκό εξώφυλλο.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: nebula στις Ιούνιος 18, 2009, 11:34:50 πμ
Περίπου τέτοια δομή έχει και η θεματογραφία του Παρασκευόπουλου (εκδόσεις Ρώσση). Προπαρασκευαστικά κείμενα με βάση συγκεκριμένα συντακτικά φαινόμενα, παρατηρήσεις, κάποιες ασκήσεις και μετάφραση. Και δεύτερο μέρος με κλιμακούμενης δυσκολίας κείμενα... χωρίς μετάφραση....

Και του Τζουγανάτου είναι καλή (εκδόσεις Εστία), αν και πιο παλιά. Αλλά έχει καλό υλικό.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: frerar στις Ιούνιος 18, 2009, 01:26:02 μμ
Σας ευχαριστώ όλους σας, δεν έχω σαρωτή αλλά θα προσπαθήσω να το σκανάρω και να σας το δείξω...Πιό πολύ με πείραξε μια διάθεση που αντιλαμβανόμουν ότι είχε η συγκεκριμένη καθηγήτρια όλη τη χρονιά να "πικάρει" λίγο τους ιδιαιτερατζήδες και θέλω να το βρω από περιέργεια...για να δω αν τελικά ισχύει..σας ευχαριστώ όλους και πάλι (εγώ χρησιμοποιώ όπως η olgalia Tότσικα, Τσουρέα, και ενίοτε Ζήτη).
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: gringa στις Ιούνιος 18, 2009, 01:36:01 μμ
Τώρα που το σκέφτομαι, έχω κι ένα άλλο σε γκρι: "Τα Αρχαία Ελληνικά", του Νίκου Μουλακάκη, των εκδόσεων Gutenberg.
Αν και στο συγκεκριμένο, το φετινό θέμα τουλάχιστον, δεν περιέχεται.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: frerar στις Ιούνιος 18, 2009, 01:48:14 μμ
Τώρα που το σκέφτομαι, έχω κι ένα άλλο σε γκρι: "Τα Αρχαία Ελληνικά", του Νίκου Μουλακάκη, των εκδόσεων Gutenberg.
Αν και στο συγκεκριμένο, το φετινό θέμα τουλάχιστον, δεν περιέχεται.

Λες; Καλά, αυτή τους το έλεγε κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς...απλώς θα είναι και φέτος στο σχολείο και θα μας ζαλίσει πάλι...
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 18, 2009, 01:51:29 μμ
Τώρα που το σκέφτομαι, έχω κι ένα άλλο σε γκρι: "Τα Αρχαία Ελληνικά", του Νίκου Μουλακάκη, των εκδόσεων Gutenberg.
Αν και στο συγκεκριμένο, το φετινό θέμα τουλάχιστον, δεν περιέχεται.

τι μου θυμησες τωρα!!! αυτο το βιβλιο το ειχα δανεισει καποτε και οπως καταλαβαινετε δεν το ειδα ξανα!!!
(πρωτοφανες?!!!, οχι δα!) Αραγε τωρα κυκλοφορει? δεν ξερω? παντως θυμαμαι ηταν πολυ καλο.

συμπερασμα?: ποτε μη δανειζετε βιβλια. 99,999999% δεν θα το παρετε πισω!
και να σας πω?!, αυτοι που πραγματικα αγαπουν το βιβλιο θα το αγορασουν,δεν υπαρχει περιπτωση.

Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: frerar στις Ιούνιος 18, 2009, 02:06:50 μμ
Εγώ πάλι  :που δε θυμάμαι ποιά δανείζω και που; ....................... :'( :'( :'(
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 18, 2009, 02:08:37 μμ
εγω θυμαμαι. και οταν κανω (σπανια βεβαια) επισκεψη στο σπιτι του δανειζομενου/ης τοτε φευγοντας το παιρνω μαζι μου.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: xariklia στις Ιανουάριος 26, 2011, 09:10:38 μμ
γεια σας και από μενα λοιπον ψαχνω μια καλή θεματογραφία εχω του ζητη με συγγραφέα τον μπατζινα αλλά το έχουμε τελειώσει.Πήρα του μπαχαρακη αλλά ειναι δυσνοητο τελείως όμως τι έχετε να προτεινετε?
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιανουάριος 26, 2011, 10:40:23 μμ
εχω αρκετες και καλες, αλλα προσφατα πηρα την "Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία" του Αντωνη Σαχπεκίδη, εκδ. ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ, γιατι τη βρηκα παρα πολυ καλη και με καλη οργανωση. Εχει μεταξυ πολλων αλλων και οδηγιες για τη διδασκαλια στο αγνωστο κειμενο.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: xariklia στις Ιανουάριος 28, 2011, 12:00:19 πμ
ευχαριστώ πολύ....
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: xariklia στις Ιανουάριος 28, 2011, 12:06:19 πμ
και πάλι ζητώ την πολύτιμη βοήθεια σας....τελειώνω την ύλη μεσα φλεβάρη.Φέτος ανελαβα για πρώτη φορά λατινικά πώς προτείνετε να γινει η επανάληψη. Σκέφτηκα να ξεκινήσω τρια κειμενα την φορά να έχει διαβάσει πρωτυτερα και να αναλύουμε συντακτικα και γραμματικά φαινόμενα και στη συνεχεια επαναληπτικά διαγωνισματα τι λέτε?
τώρα όσον αφορά το γνωστό όπως και πέρυσι έβαζα επαναληπτικά διαγωνίσματα προτείνετε κατι διαφορετικό?
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιανουάριος 28, 2011, 09:29:17 πμ
νομιζω εισαι στο σωστο δρομο....
και αν μπορεις πριν τα επαναληπτικα,αφιερωσε καποιες ωρες (θα κρινεις ποσες χρειαζονται απο το τι εχει αφομοιωσει ο μαθητης) να τονισεις τα κυρια σημεια συντακτικου και γραμματικης.

αυτο στο λεω γιατι ισως στα 3 κειμενα καθε φορα σιγουρα θα χρειαστει να ξερει καποιο φαινομενο που το συνανταται παρακατω,...
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: svoura02 στις Ιανουάριος 28, 2011, 11:22:22 πμ
Καλημέρα!Συνάδελφος θεολόγος μου είπε πως στην επιμόρφωση του Νοεμβρίου στους μόνιμους()οι θεολόγοι επιμορφώθηκαν μαζί με τους φιλολόγους) αναφέρθηκε από μια επιμορφώτρια το βιβλίο από το οποίο μπαίνουν υποτιθεται τα θέματα στο άγνωστο,αλλά δεν είπε τίτλο.(το "μάζεψε" αμέσως!)Όταν ρώτησα άλλη συνάδελφο στο σχολείο με μεγάλη εμπειρία στο άγνωστο αν ισχύει κάτι τέτοιο μου είπε πως όχι αλλά το βιβλίο που ίσως εννοούσε είναι το εξής:"Τα 91 κείμενα που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας", Σοφοκλής Α. Μητρούσιας ,εκδόσεις Γρηγόρη.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: xariklia στις Ιανουάριος 28, 2011, 11:25:06 πμ
ναι έχεις δίκιο.ευχαριστώ και πάλι για την πολυτιμη βοήθεια σου
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: MARKOS στις Ιανουάριος 28, 2011, 12:45:46 μμ
Καλημέρα!Συνάδελφος θεολόγος μου είπε πως στην επιμόρφωση του Νοεμβρίου στους μόνιμους()οι θεολόγοι επιμορφώθηκαν μαζί με τους φιλολόγους) αναφέρθηκε από μια επιμορφώτρια το βιβλίο από το οποίο μπαίνουν υποτιθεται τα θέματα στο άγνωστο,αλλά δεν είπε τίτλο.(το "μάζεψε" αμέσως!)Όταν ρώτησα άλλη συνάδελφο στο σχολείο με μεγάλη εμπειρία στο άγνωστο αν ισχύει κάτι τέτοιο μου είπε πως όχι αλλά το βιβλίο που ίσως εννοούσε είναι το εξής:"Τα 91 κείμενα που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας", Σοφοκλής Α. Μητρούσιας ,εκδόσεις Γρηγόρη.

δεν στεκει αυτο που ειπε η "επιμορφωτρια" και αυτο μπορει ο καθενας να το επιβεβαιωσει βλεποντας τα θεματα ετων τωρα στο "αγνωστο". Μονο 1 χρονια επεσε απο αυτο το βιβλιο και εγινε και "θεμα" συζητησης. Ηταν το 1988.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: bania στις Ιανουάριος 28, 2011, 03:51:03 μμ
Καλημέρα!Συνάδελφος θεολόγος μου είπε πως στην επιμόρφωση του Νοεμβρίου στους μόνιμους()οι θεολόγοι επιμορφώθηκαν μαζί με τους φιλολόγους) αναφέρθηκε από μια επιμορφώτρια το βιβλίο από το οποίο μπαίνουν υποτιθεται τα θέματα στο άγνωστο,αλλά δεν είπε τίτλο.(το "μάζεψε" αμέσως!)Όταν ρώτησα άλλη συνάδελφο στο σχολείο με μεγάλη εμπειρία στο άγνωστο αν ισχύει κάτι τέτοιο μου είπε πως όχι αλλά το βιβλίο που ίσως εννοούσε είναι το εξής:"Τα 91 κείμενα που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας", Σοφοκλής Α. Μητρούσιας ,εκδόσεις Γρηγόρη.

δεν στεκει αυτο που ειπε η "επιμορφωτρια" και αυτο μπορει ο καθενας να το επιβεβαιωσει βλεποντας τα θεματα ετων τωρα στο "αγνωστο". Μονο 1 χρονια επεσε απο αυτο το βιβλιο και εγινε και "θεμα" συζητησης. Ηταν το 1988.

θα έλεγα κινητή εγκυκλοπαίδεια... μετά σκέφτηκα μηχανή αναζήτησης... αλλά έχεις ξεπεράσει το google κατά πολύ!
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: xariklia στις Φεβρουάριος 04, 2011, 12:14:22 μμ
γεια σας μια ερώτηση για το γνωστό....έχει δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα του υπυργείου παιδειας, η οποία παρέχει σημειώσεις για κάθε ενότητα...Ηθελα να ρωτησω αν χρησιμοποιείτε υλικο απο εκει...προσωπικά δίνω απο ζήτη και ερωτησεις του κεε απο εκδοτικό ομιλο ελλήνων συγγραφέων καθηγητών και παλαιοτερα θεματα ανα ενότητα..
η ιστοσελιδα είναι:www.diakrisi.edu.gr
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: para5 στις Φεβρουάριος 04, 2011, 12:23:36 μμ
Εμένα στην ιστοσελίδα που έδωσες μου βγάζει ένα φροντιστήριο στην Κεφαλλονιά.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: steven_seagal στις Φεβρουάριος 04, 2011, 12:24:17 μμ
www.study4exams.gr
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: xariklia στις Φεβρουάριος 04, 2011, 04:18:21 μμ
συγγνώμη κατέβαζα κατι θεματα και εβαλα λάθος σελίδα.Λοιπον?
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: pelazi στις Αύγουστος 04, 2011, 04:38:00 μμ
Αρχές Σεπτεμβρίου ξεκινάω αρχαία κατεύθυνσης για πρώτη φορα και προσπαθώ να οργανώσω σημειώσεις. .Εχω αγχωθεί απίστευτα.  Εσείς φωτοτυπείτε από βοήθημα ή ετοιμάζετε δικές σας σημειώσεις για να δώσετε στα παιδιά? Σκέφτομαι όμως τι να της πρωτοδώσω? Είναι τόσα πολλά!
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: non-stop στις Αύγουστος 04, 2011, 05:02:11 μμ
Ταπεινή μου άποψη είναι να μην την τρελάνεις με σημειώσεις. Έλεγξε το επίπεδό της και προχώρα ανάλογα ;)
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: pelazi στις Αύγουστος 05, 2011, 12:10:58 πμ
Το επίπεδό της είναι πάρα πολύ καλό! Το θέμα είναι οτι η μικρή πάει σε ιδιωτικό και πιστεύω πως θα της δώσουν και εκεί σημειώσεις και φοβάμαι πως αν της δώσω και εγώ θα πελαγώσει. Αλλά κάτι δεν πρέπει να της δώσω και εγώ που της κάνω ιδιαιτερο?
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: non-stop στις Αύγουστος 05, 2011, 10:21:05 πμ
Εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις χρησιμοποιώ τις δικές τους σημειώσεις και όπου κρίνω ότι υπάρχουν ελλείψεις προσθέτω. Δεν υπάρχει λόγος να την φορτώσεις, εκτός κι αν έτσι θέλουν οι γονείς.
Τίτλος: Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
Αποστολή από: miss butterfly στις Ιούλιος 10, 2014, 04:38:38 μμ
Καλό απόγευμα σε όλους! Μου ζήτησαν προετοιμασία ενός μαθητή που θα πάει τώρα Γ΄λυκείου Θεωρητικής Κατεύθυνσης να το προετοιμάσω σε αρχαία (γνωστό-άγνωστο), έκθεση, ιστορία και λογοτεχνία. Είναι πολύ καλός μαθητής (στο σχολείο μαθητής του 19-20) και πέρσυ του έκανα 2 ώρες άγνωστο και 1, 5 ώρα έκθεση την εβδομάδα. Μου φάνηκαν πολλά τα μαθήματα που μου ζητούν φέτος και έχω μπερδευτεί σχετικά με το πόσες ώρες αρκούν για να βγει η ύλη ξεκινώντας προετοιμασία από τώρα;