*

Αποστολέας Θέμα: Γ Λυκείου Θεωρητική  (Αναγνώστηκε 29865 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Γ Λυκείου Θεωρητική
« στις: Μάιος 17, 2009, 06:09:31 μμ »
Θα ήθελα τη βοήθειά σας, αν αυτό είναι δυνατό. Μου ζητήθηκε να αναλάβω από του χρόνου μια κοπελιά σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα της Θεωρητικής κατεύθυνσης. Δηλαδή Έκθεση, Αρχαία (γνωστό-άγνωστο), Λατινικά, Ιστορία και Λογοτεχνία. Το κοριτσάκι είναι καλή μαθήτρια και με αρκετή όρεξη για διάβασμα. Η αλήθεια είναι όμως ότι δισταζω λίγο, μιας και πλην των αρχαίων, τα υπόλοιπα μαθήματα δεν τα έχω διδάξει ποτέ στην Γ λυκείου και φοβάμαι μην ο "κάψω" το παιδί. Από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι για όλα υπάρχει πρώτη φορά. Με το κοριτσάκι έχουμε πολύ καλή σχέση, κάνουμε μαζί από το Γυμνάσιο μάθημα και δεν διανοείται να κάνει μάθημα με άλλον καθηγητή του χρόνου. Ποιά είναι η άποψή σας?

Και αν τελικά το αποφασίσω, πόσες ώρες θα πρέπει να αφιερώσω σε κάθε μάθημα εβδομαδιαίως? Θα ήθελα να κάνω ένα μικρό πρόγραμμα και αν είναι να αρχίσω διάβασμα, μιας και θέλει να κάνουμε και το καλοκαίρι μάθημα, ξεκινώντας από της !η Ιουλίου (χαρά στο κουράγιο της!)

Ευχαριστώ πολύ, και καλή επιτυχία στους μαθητές μας! :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:58:25 »

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 17, 2009, 08:56:54 μμ »
Θα ήθελα τη βοήθειά σας, αν αυτό είναι δυνατό. Μου ζητήθηκε να αναλάβω από του χρόνου μια κοπελιά σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα της Θεωρητικής κατεύθυνσης. Δηλαδή Έκθεση, Αρχαία (γνωστό-άγνωστο), Λατινικά, Ιστορία και Λογοτεχνία. Το κοριτσάκι είναι καλή μαθήτρια και με αρκετή όρεξη για διάβασμα. Η αλήθεια είναι όμως ότι δισταζω λίγο, μιας και πλην των αρχαίων, τα υπόλοιπα μαθήματα δεν τα έχω διδάξει ποτέ στην Γ λυκείου και φοβάμαι μην ο "κάψω" το παιδί. Από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι για όλα υπάρχει πρώτη φορά. Με το κοριτσάκι έχουμε πολύ καλή σχέση, κάνουμε μαζί από το Γυμνάσιο μάθημα και δεν διανοείται να κάνει μάθημα με άλλον καθηγητή του χρόνου. Ποιά είναι η άποψή σας?

Και αν τελικά το αποφασίσω, πόσες ώρες θα πρέπει να αφιερώσω σε κάθε μάθημα εβδομαδιαίως? Θα ήθελα να κάνω ένα μικρό πρόγραμμα και αν είναι να αρχίσω διάβασμα, μιας και θέλει να κάνουμε και το καλοκαίρι μάθημα, ξεκινώντας από της !η Ιουλίου (χαρά στο κουράγιο της!)

Ευχαριστώ πολύ, και καλή επιτυχία στους μαθητές μας! :)

Για όλα υπάρχει μία πρώτη φορά, το είπες και μόνη σου! Και γω είχα αυτόν τον ενδοιασμό όταν ανέλαβα πρώτη φορά κατεύθυνση. Θα ρίξεις πολύ διάβασμα, η αλήθεια είναι. Τοσο για να προετοιμαστείς η ίδια για το μάθημα, όσο και για το ίδιο το υλικό που θα πρέπει να δίνεις. :) Είναι καλό που η κοπέλα είναι καλή μαθήτρια και γουστάρει το μάθημα μαζί σου!!! Είναι πολύ θετικό!!! :) :)

Μέχρι στιγμής, από κατεύθυνση έχω αναλάβει λατινικά, έκθεση και αρχαία. Λατινικά νομίζω χρειάζεται ένα διωράκι, το ίδιο και η έκθεση. Για τα αρχαία, 2 ώρες γνωστό και 1 ώρα άγνωστο.

Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο! Καλή αρχή να έχεις!!  :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 17, 2009, 10:07:10 μμ »
gringa, θα σου βάλω έναν παράγοντα ακόμα να σκεφτείς - χωρίς να θέλω καθόλου να σε μπερδέψω - απλά, επειδή μου έχει συμβεί: ασφαλώς για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά, και κάποτε θα ξεκινήσεις να κάνεις κατεύθυνση, δεν μπορεί, ωστόσο μέτρα προσεκτικά τις δυνάμεις σου και το υπόλοιπό πρόγραμμά σου, γιατί άλλο να κάνεις ΕΝΑ νέο μάθημα κάθε χρονιά και άλλο ν'αναλάβεις ΟΛΗ τη θεωρητική κατεύθυνση μονομιάς χωρίς να το έχεις ξανακάνει. Ενδέχεται να "πήξεις" αρκετά για να τα προλαβαίνεις όλα ή - το άλλο που έπαθα εγώ - να καταλήξεις να κάνεις "λίγο απ' όλα" χωρίς τελικά να είσαι ευχαριστημένος από την απόδοσή σου σε κανένα μάθημα!

Και πάλι συγνώμη, δεν θέλω να σε αγχώσω, απλά μεταφέρω μια  - οδυνηρή! - προσωπική μου εμπειρία.

Όσο για το άγνωστο, 1 ώρα εφόσον η μαθήτρια δεν έχει κενά ή σοβαρές αδυναμίες, αλλιώς 1,5 ή και 2 / εβδομάδα!

Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 17, 2009, 10:47:37 μμ »
Δε με πειράζει τόσο το ότι με περιμένει διάβασμα, άλλωστε για να πω την αλήθεια με τα Λατινικά και την Ιστορία έχω ασχολήθεί και μόνη μου. Τα έχω "διαβασμένα" δηλαδή κατά κάποιο τρόπο, έχω ετοιμάσει σημειώσεις, χρονολόγια, πηγές κτλ.  Η Λογοτεχνία είναι αυτή που με αγχώνει περισσότερο για να είμαι ειλικρινής. Προσωπικά πιστεύω ότι ότι το ιδιαίτερο στο συγκεκριμένο μάθημα είναι "πεταμένα λεφτά", μιας και μέσα σε ένα καλό τμήμα φροντιστηρίου και με ένα καλό βοήθημα μπορεί να τα πάει μια χαρά (η συγκεκριμένη μαθήτρια). Μάλλον όμως απ' ό,τι φαίνεται έχει "καλομάθει" με το ιδιαίτερο και δεν τι συζητάει καν.
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και τις προειδοποιήσεις σας πάντως παιδιά, πραγματικά με βοηθήσατε πολύ. Για τα υπόλοιπα μαθήματα (Ιστορία - Λογοτεχνία) πόσες ώρες πιστεύετε ότι χρειάζονται τη βδομάδα?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:58:25 »

Αποσυνδεδεμένος psira

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 18, 2009, 08:17:01 πμ »
Εγω που τα διδάσκω σε φροντιστήριο κάνω 1 ώρα ιστορία και 1 λογοτεχνία (45 λεπτά), αλλά το θεωρω λίγο. Στο σπίτι με 1 παιδί  και 1 γεμάτη ωρα νομίζω πως φτάνει

Αποσυνδεδεμένος Nepheli

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 18, 2009, 09:11:51 πμ »
Από τη στιγμή που θα κάνεις μάθημα και το καλοκαίρι και μιλάμε για ένα παιδί που έχει διάθεση για διάβασμα σίγουρα θα καταφέρεις να βάλεις την ύλη με τον προγραμματισμό που ανέφεραν και οι συνάδελφοι. Μην αγχώνεσαι, όρεξη για δουλειά να έχεις και κάποια στιγμή θα ερχόταν η ώρα που θα έπρεπε να κολυμπήσεις στα βαθιά. Καλή επιτυχία!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 18, 2009, 09:20:23 πμ »
gringa, θα συμφωνησω και γω με τους συναδελφους. θεωρω οτι ειναι μια παρα πολυ καλη ευκαιρια για σενα.
εχω διδαξει και γω σε ιδιαιτερα και λεω πως απο 1,30 ωρα σε καθε ενα απο τα μαθηματα ειναι αρκετη.
βεβαια, θα δεις εσυ τι κενα υπαρχουν και αν και οπου χρειαζεται κάνεις  τη 1.30 ωρα σε 2.ωρο
καλη δυναμη σου ευχομαι,και μην αγχωνεσαι, θα τα πας πολυ καλα. βλεπω οτι εχεις ορεξη και διαθεση και αυτο θα σε βοηθησει.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2009, 09:22:19 πμ από Μarkos »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 18, 2009, 09:27:04 πμ »
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ. Σήμερα έχουμε μάθημα με τη μικρή και σκοπεύω να το συζητήσω μαζί της και με τους γονείς της και ελπίζω να βρούμε μια άκρη!

Καλή επιτυχία στα παιδιά που δίνουν σήμερα!

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 18, 2009, 01:02:14 μμ »
Εγώ διδάσκω και Λογοτεχνία και Ιστορία και πιστεύω ότι 1,5 ώρα για το καθένα χρειάζεται.

    Σε καταλαβαίνω για τη Λογοτεχνία. Εγώ ευτυχώς την πρώτη χρονιά που την ανέλαβα σε φροντιστήριο δεν δίδασκα άλλο μάθημα στην Γ'λυκείου, οπότε είχα το περιθώριο να επικεντρωθώ στην προετοιμασία σημειώσεων κτλ.  Ωστόσο πιστεύω ότι αξίζει να προσπαθήσεις, γιατί θα είναι μεγάλο βήμα για 'σένα να αναλάβεις ένα τέτοιο ιδιαίτερο. Μπορεί να κουραστείς λίγο φέτος, αλλά μετά πιστεύω ότι θα ανοίξεις πολλές πόρτες, ειδικά αν η μαθήτρια είναι καλή και πρόθυμη για δουλειά!
   Καλή επιτυχία και πάνω από όλα καλό κουράγιο!

Αποσυνδεδεμένος vicsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 18, 2009, 03:56:18 μμ »
   Αν και δουλεύω από το 1995, φέτος ήταν η πρώτη φορά που έκανα όλα τα μαθήματα σε μαθητή θεωρητικής κατεύθυνσης. Μπορώ να πω ότι είναι εξοντωτικό και ψυχοφθόρο.
   Επειδή, όμως, είσαι προετοιμασμένη για πολλή δουλειά, απ' ό,τι βλέπω, η συμβουλή που θα μπορούσα να σου δώσω είναι να μην προκαθορίσεις τον αριθμό των ωρών. Προσπάθησε τα θερινά μαθήματα να τα αξιοποιήσεις και λίγο ως διαγνωστικά, γιατί δεν μπορείς να ξέρεις εκ των προτέρων πού θα αποδίδει περισσότερο το κάθε παιδί (εκτός και αν, επειδή του κάνεις από το γυμνάσιο, έχεις αυτή τη δυνατότητα).
   Για παράδειγμα, ο δικός μου μαθητής είχε μια έμφυτη αντιπάθεια στα λατινικά και μια λατρεία στην ιστορία. Εκ των υστέρων διαπιστώνω πως έπρεπε να του έχω κάνει λιγότερη ιστορία (γιατί τη διάβαζε με χαρά και μόνος του, οπότε θα μπορούσα να περιοριστώ σε ερωτήσεις εμβάθυνσης, συνδυαστικές ερωτήσεις και πηγές) και περισσότερα λατινικά, για τα οποία εγώ δε θεωρούσα ότι χρειάζεται πάνω από 1 ώρα την εβδομάδα, αλλά αποδείχθηκε ότι χρειαζόταν (για το συγκεκριμένο παιδί πάντα).
   Όσο για τη Λογοτεχνία, εγώ τη θεωρώ πολύ δύσκολο μάθημα, γιατί προϋποθέτει γενικότερη γνώση - και δεν αναφέρομαι σε θεωρητική γνώση - των συγγραφέων, των λογοτεχνικών ρευμάτων, των συγχρόνων τους συγγραφέων, συναφών ή ομοθεματικών κειμένων κ.λπ. Φαίνεται και από το πολύ μεγάλο ποσοστό αναβαθμολόγησης των γραπτών η δυσκολία του μαθήματος.
   Πιστεύω, λοιπόν, πως δεν πρέπει να διδάξεις κανένα κείμενο πριν να ολοκληρώσεις τις σημειώσεις του. Το ξέρω ότι μπορεί να φαίνεται αυτονόητο αυτό που λέω, αλλά υπάρχουν συνάδελφοι που αρχίζουν να διδάσκουν ένα κείμενο και προχωρούν λίγο "βλέποντας και κάνοντας". Εμένα αυτό θα με άγχωνε!
   Το κλειδί, λοιπόν, νομίζω, είναι να μην αγχωθείς. Με ψυχραιμία και πολλή δουλειά όλα θα γίνουν. Απλά φρόντισε τα άλλα ιδιαίτερα που θα αναλάβεις να είναι σε μαθήματα τα οποία έχεις ξαναδιδάξει και για τα οποία δε χρειάζεσαι ιδιαίτερη προετοιμασία.
   Καλή δύναμη και καλό κουράγιο!
                      :)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 18, 2009, 04:09:30 μμ »
   ....... να μην προκαθορίσεις τον αριθμό των ωρών.

   Όσο για τη Λογοτεχνία, εγώ τη θεωρώ πολύ δύσκολο μάθημα, γιατί προϋποθέτει γενικότερη γνώση - και δεν αναφέρομαι σε θεωρητική γνώση - των συγγραφέων, των λογοτεχνικών ρευμάτων, των συγχρόνων τους συγγραφέων, συναφών ή ομοθεματικών κειμένων κ.λπ.                       :)


ακριβως ετσι.
και γω απο εμπειρια τα λεω.

 επισης, απο εμπειρια σας λεω να βγαινεται  για καφε με τις μαθητριες σας (ετσι κανω εγω παντα) οσο μπορειται πιο συχνα. κανει καλο και στα παιδια και στο καθηγητη.

καλα που το ανεφερα. να παρω τηλ μια παλια μαθητρια μου (φοιτηρια τωρα) να παμε για ποτο το σαββατο το βραδυ στο Τζακσον στο Κολωνακι.



Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 18, 2009, 07:12:09 μμ »
'Εχει λίγη ώρα που επέστρεψα από το σπίτι της μικρής. Είπα στην ίδια και στους γονείς της ότι θα μπορέσω να την αναλάβω σε όλα τα μαθήματα εκτός από τη λογοτεχνία. Αν και η κοπελιά τσίνισε λίγο, οι γονείς έμειναν σύμφωνοι.

Δεν ξέρω αν έκανα καλά, πάντως επειδή πραγματικά ενδιαφέρομαι για το κοριτσάκι δε θέλησα να κάνω "πειράματα" πάνω του στην τελευταία του σχολική χρονιά. Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα να προετοιμαστώ καλά όλο το χειμώνα στο συγκεκριμένο μάθημα και να επιχειρήσω να το διδάξω με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση του χρόνου. Ο χρόνος θα δείξει αν έκανα καλά!

Συμφωνήσαμε επίσης να ξεκινησουμε από 1 Ιουλίου με ένα 2ωρο κάθε μέρα. 10 ώρες τη βδομάδα ίσως τελικά να είναι πολλές χωρίς τη Λογοτεχνία, αλλά θέλουν να βγάλουμε τη μισή σχεδόν ύλη πριν αρχίσει το σχολείο. Επίσης μου μου πρότειναν και οι ίδιοι να αυξήσω τις ώρες αντο κρίνω απαραίτητο. Γενικώς, οι γονείς της είναι πολύ "εντάξει". Άλλωστε και ο πατέρας είναι και ο ίδιος εκπαιδευτικός (μαθηματικός), οπότε έχει γνώση των πραγματων.

Αυτά τα ολίγα. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τη βοήθεια. Όσο γι΄αυτό που είπε ο Markos :

 "επισης, απο εμπειρια σας λεω να βγαινεται  για καφε με τις μαθητριες σας (ετσι κανω εγω παντα) οσο μπορειται πιο συχνα. κανει καλο και στα παιδια και στο καθηγητη. "

το κάνω σχεδόν πάντα με τους μαθητές μου. Τους μεγαλύτερους τους πηγαίνω για καφέ και τους μικρότερους στο γήπεδο ή στον κινηματογράφο. Μάλιστα πολλές φορές λειτουργεί και ως κίνητρο. Ένας πιτσιρικάς λ.χ με παρακάλεσε να τον πάρω μαζί μου στην ΑΕΚ και ως αντάλλαγμα μου υποσχέθηκε να γράψει πάνω από 18 στο διαγώνισμα του σχολείου του!!! ;D ;D ;D   ;)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 19, 2009, 09:45:54 πμ »
στην ΑΕΚ ; στον Παναθηναικο να τους πηγαινεις. Γραφουν καλυτερα μετα. (βασικο κριτηριο για να αναλαβω μαθημα ειναι να ειναι Παναθηναικοι, αλλιως....δεν αναλαμβανω γαυρους και χανουμακια)

και για να σοβαρευτουμε: 1ον εκανες πολυ καλα που το ανελαβες. 2ο νομιζω οτι 2ωρες την ημερα ειναι αρκετες. οσο για τη λογοτεχνια αφου θεωρησες οτι θα δυσκολευτεις καλα εκανες και δεν ανελαβες. Εγω παντως θα τολμουσα 1ο γιατι απο τη φυση μου ειμαι μες τα ολα και 2ο θα ηταν προκληση και στοιχημα με τον εαυτο μου.

προτεινω να κανεις οπωσδηποτε ενα διαγνωστικο τεστ τουλαχιστον στο αγνωστο των αρχαιων και στη νεοελληνικη γλωσσα. δες τι κενα υπαρχουν και δουλεψε λιγο περισσοτερο πανω σε αυτα.

καλη δυναμη. ολα καλα θα πανε.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 19, 2009, 09:54:32 πμ »
Markos θα δοκιμάσω και τον Παναθηναϊκό φέτος για να συγκρίνω! Θόξα τω θεώ η Πανθρακικάρα μας παρέμεινε στη Super League! ;D ;D

Όσο για την κοπελιά, κάνουμε μαζί μάθημα από το Γυμνάσιο, οπότε το ξέρω καλά το παιδί. Τόσο στα αρχαία όσο και στην έκθεση είναι αρκετά καλή. Όχι τέλεια, αλλά συνεπής και σε καλό επίπεδο. Οπότε σκέφτομαι να ασχοληθώ περισσότερο εκεί που υστερεί λχ στη μετάφραση του Άγνωστου. Γραμματική και συντακτικό δεν έχει πρόβλημα.

Όσο για τη Λογοτεχνία, νομίζω ότι πραγματικά δεν είμαι έτοιμη ακόμα και είμαι σίγουρη πως και οι γονείς της εκτίμησαν την ειλικρίνειά μου! Του χρόνου. Άλλωστε η κοπελία έχει μικρότερη αδερφή στη Α λυκείου που θα πάρει θεωρητική κατεύθυνση.. ;) ;)

Φιλά σε όλους!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161795
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 511
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 394

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.