*

Αποστολέας Θέμα: Γ Λυκείου Θεωρητική  (Αναγνώστηκε 31840 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #28 στις: Ιουνίου 17, 2009, 10:36:37 am »
απο γραμματικη χρηισιμοποιω του Αχ.Τζαρτζανου που ειναι πιο ευχρηστη και μαλλον πολυ καλυτερη απο του οικονομου (προσωπικη αποψη).

Χμμμμμ.... Λες; Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δουλέψει καθόλου με το συγκεκριμένο βιβλίο. Επειδή τα παιδιά εξοικειώνονται από το Γυμνάσιο με τον Οικονόμου το θεωρούσα καλύτερο να μην τους ζαλίζω με άλλα βιβλία. Πάντως θα μπορούσα να κάνω ένα "πείραμα" φέτος με ένα από τα καινούρια μου παιδιά να δω πώς θα πάει....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:18:22 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #29 στις: Ιουνίου 17, 2009, 10:45:00 am »
δεν ξερω αν την εχεις. Ομως ειναι παρα πολυ καλη και πολυ σωστα οργανωμενη. (απορω γιατι την αλλαξαν)ή τι απορω , ξερω.... για να δωσουν πεταμενα λεφτα.βιβλια δοκιμασμενα στο χρονο δεν τα αλλαζεις.
μπορεις να τους δωσεις σε φωτοτυπια τους πινακες των προτυπων ρηματων που ειναι σε 1 σελιδα, αντι το μπρος πισω του οικονομου. σιγουρα θα βοηθηθουν τουλαχιστον στα ρηματα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #30 στις: Ιουνίου 17, 2009, 11:11:45 am »
Καλημέρα!  :)

Εγώ κάνω Άγνωστο από τότε που ορκίστηκα.
Το κείμενο αρχικά είναι απλό, σταδιακά, όμως, η δυσκολία του μεγαλώνει.
Ξεκινάω τη γραμματική και το συντακτικό ανάποδα: διδάσκω πρώτα τα ρήματα και τις προτάσεις αντίστοιχα και μετά πηγαίνω σε ουσιαστικά και Α, Υ (γνωστά τους, εξάλλου, από το γυμνάσιο), συντακτικός ρόλος πτώσεων.

Η γραμματική και το συντακτικό μόνα τους δεν φτάνουν, δεν επαρκούν.
Οι φωτοτυπίες με ασκήσεις για κάθε γραμματικό και συντακτικό φαινόμενο είναι απαραίτητες και ο μαθητής, αν δεν βρέξει πωπό, ψάρι (στα Αρχαία) δεν πιάνει.  ;)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #31 στις: Ιουνίου 17, 2009, 11:32:55 am »
Και γω αναποδα ξεκινω. παντα πρωτα με τα ρηματα.
συμφωνω με την αποψη οτι οσο καλα κι αν κατεχεις τη γραμματικη, το συντακτικο, το λεξιλογιο ποτε μα ποτε δε φτανει για να μεταφρασεις σωστα ενα αγνωστο κειμενο.
θεωρω οτι η "τριβη" με τα αρχαια κειμενα ειναι τελικα αυτο που βοηθαει.και κυριως οταν διαβαζεις το κειμενο δυνατα και με χρωμα στη φωνη, τοτε ο μαθητης θα πιασει το  βασικο νοηματικο πυρηνα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:18:22 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #32 στις: Ιουνίου 17, 2009, 11:34:28 am »
Να σας ρωτήσω κάτι βρε παιδιά. Στη Γ Λυκείου πόσες ώρες κάνετε το Άγνωστο? Σε ιδιαίτερο πάντα. Στην περιοχή που είμαι στα φροντιστήρια το διδάσκουν 4-5 45λεπτα. Εγώ τους ζητάω περίπου 3 ώρες τη βδομάδα, ανάλογα με το μαθητή φυσικά. Δυστυχώς όμως κάποιοι γονείς το θεωρούν υπερβολικό....

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #33 στις: Ιουνίου 17, 2009, 11:43:20 am »
εγω 2 ωρες την εβδομαδα. αλλα βαζω λιγη δουλεια παραπανω για το σπιτι (αναλογα με τα κενα του μαθητη φυσικα). εγω λειτουργω αντιστροφα σε αυτο: δηλ. οταν ο μαθητης εχει πολλα κενα τοτε του δινω λιγες ασκησεις για το σπιτι. ο σκοπος ειναι να τα αφομοιωσει, λιγα ,αργα και σταθερα.
οταν ο μθητης ειναι καλος τοτε δινω παραπανω.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #34 στις: Ιουνίου 17, 2009, 11:50:15 am »
Όταν ασχολούμουν με τα ιδιαίτερα, έκανα 12 ώρες (ολόκληρες) μάθημα:
- 2 γνωστό
- 3 άγνωστο
- 2 λατινικά
- 2 λογοτεχνία
- 2 ιστορία κατεύθυνσης
- 1 ιστορία γενικής
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #35 στις: Ιουνίου 17, 2009, 12:08:07 pm »
Ευχαριστώ πολύ! Πάντως bikini στην περιοχή μου αμφιβάλλω αν θα υπάρξει γονιός που θα πληρώσει 12 ώρες εβδομαδιαίως σε δάσκαλο. Οι περισσότεροι κάνουν λες και τους ζητάς ώρες από τη ζωή τους... :P

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #36 στις: Ιουνίου 17, 2009, 12:20:12 pm »
Ήξερα ότι θα έχεις αντιδράσεις!  ;)  ;D
Δεν έγραψα, και φοβερή μου παράλειψη μου, τα του οικονομικού: έπαιρνα όσο το φροντιστήριο, γιατί ήταν οικογενειακοί μας φίλοι που τα έβγαζαν δύσκολα πέρα.

Δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό να μην αναλάβω την κόρη τους!
Σχεδόν τους πίεσα να την αναλάβω χωρίς να στενοχωριούνται για το οικονομικό.
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #37 στις: Ιουνίου 17, 2009, 02:00:30 pm »
το βοηθημα για την εκθεση ειναι:  "εκθεση-εκφραση" για την γ' Λυκειου, εκδοσεις ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ  των Αλεξανδρος Μητσέλος & Σπυρος Μητσελος.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #38 στις: Ιουνίου 17, 2009, 02:05:38 pm »
Μάρκο ευχαριστώ. Αυτό που έλεγα εγώ τελικά ήταν ένα τρίτομο των ίδιων εκδόσεων με τίτλο "Κοινός Νους". Μου φάνηκε αρκετά αναλυτικό και μάλλον θα το προτιμήσω.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #39 στις: Ιουνίου 17, 2009, 02:14:26 pm »
δεν ειναι ο "κοινος νους" αυτο ειναι αλλο. το ξερω κι αυτο.ειναι πολυ καλο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #40 στις: Ιουνίου 17, 2009, 03:13:44 pm »
Παιδιά, θα φανεί λίγο σαν κουιζ αλλά ακούω τελευταία για μια θεματογραφία για τη Γ΄λυκείου από όπου (λέει) πέφτουν κείμενα από εκεί στις πανελλαδικές.Την είχε μια καθηγήτρια στο σχολείο και τους είπε ότι από εκεί πέφτουν συνήθως. Το εξώφυλλο είναι γκρι και έχει πολλές σελίδες. Εγώ έχω μία με γκρι εξώφυλλο, παμπάλαιη (του Εργολάβου), αλλά τα παιδιά μου έφεραν μια φωτοτυπία από ένα κείμενο και κατάλαβα ότι δεν είναι αυτή. Δεν τους είπε ούτε τον εκδοτικό οίκο, ούτε το συγγραφέα, μόνο τους έδειξε το βιβλίο. Έχετε κάτι υπόψη σας;;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« Απάντηση #41 στις: Ιουνίου 18, 2009, 09:44:38 am »
frerar, αυτο το "συνηθως" της καθηγητριας καπως μου κανει. δεν νομιζω οτι βαζουν πια θεματα που να περιεχονται στις θεματογραφιες (οχι πως δεν συμβαινει,ετσι;). απλα προτιμουν να μην ειναι κατι που ευκολα το συναντας σε θεματογραφια.

τωρα, οσο για το χρωμα δεν μου λεει τιποτα. ξερεις, συχνα σε νεες εκδοσεις του ιδιου βιβλιου αλλαζουν και το χρωμα στο εξωφυλλο. σπιτι μου εχω πανω απο 20 θεματογραφιες και θα μπορουσα να δω και να σου πω. για να δω πρεπει να σκαναρεις τη φωτοτυπια ωστε να τη δουμε και να σου πουμε. ολο και καποιος θα την εχει υποψη του.
ή μπορεις να δωσεις ποιο κειμενο ειναι, αριθμο σειρας στη θεματογραφια αν εχει, συγγραφεα,τιτλο -αποσπασμα κειμενου, αριθμο σελιδας κλπ ωστε να το δουμε ετσι.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182625
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 631
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.