Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sun στις Ιουνίου 15, 2009, 02:34:42 pm
-
Ανάβει «φωτιές» ο Γ. Μπαμπινιώτης με αξιολόγηση, αλλαγή στους διορισμούς και κατάρτιση
Κυριακή, 14 Ιούνιος 2009
Ρεπορτάζ:esos.gr
Eντεκα προτάσεις (αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την αλλαγή στους διορισμούς,την κατάρτιση φοιτητών «καθηγητικών» σχολών κλπ ) για την Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίεδευση -οι οποίες απ ότι φαίνεται θα υιοθετηθούν- από το Φθινόπωρο θα προωθηθούν προς ψήφιση στη
-
δηλαδή αν διορίζανε την γυναίκα του μπαμπινιώτη στη Χίο και μέχρι τότε ζούσανε μόνιμα στην Αθήνα,τι θα της έλεγε?μείνε αγάπη μου στη Χίο για να μην υποβαθμιστεί το εκπαιδευτικό σου έργο??????????????????????????????
-
για την αγάπη του θα τα παράταγε όλα και θα πήγαινε να γίνει ψαράς στη χίο..... :)
-
την κατάρτιση φοιτητών «καθηγητικών» σχολών κλπ ) για την Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση -οι οποίες απ ότι φαίνεται θα υιοθετηθούν- από το Φθινόπωρο
οπότε, δεν είναι τυχαίο (και γιατί άλλωστε να ήταν) ότι η παιδαγωγική κατάρτιση στις αιτήσεις αναπληρωτών/ωρομισθίων εμφανίσθηκε ως 12μηνη.
-
– Αλλαγή στους διορισμούς: Χορήγηση κινήτρων ώστε οι εκπαιδευτικοί να παραμένουν σε παραμεθόριες περιοχές και να μην υπάρχει συνεχής αλλαγή εκπαιδευτικών στα σχολεία·
αυτό τώρα μου ακούγεται σαν να μιλάνε για προσλήψεις σε επίπεδο περιφέρειας και όχι επικράτειας και μάλιστα με τη μορφή προσωποπαγών θέσεων.
-
rozy4 δεν το νομιζω αυτο που λες. Εικαζω οτι μακροπροθεσμα μεσα στις αλλαγες διορισμων θα ειναι και ο στοχος σταθεροτητας των ιδιων εκπαιδευτικων στις παραμεθοριες.
Τωρα γιατι το esos λεει οτι αναβει φωτιες ο Μπαμπινιωτης δεν καταλαβαινω ???
-
Αντί να δίνουν κίνητρα στον εκπαιδευτικό με την εντοπιότητα τον αποθαρύνουν όλο και περισσότερο. Γιατί να μην ισχύει βρε παιδιά η εντοπιότητα και εδώ?Όποιος θέλει να διορίζεται μακριά μετά είναι άλλο καπέλο. Μου φαίνεται ότι βολεύει το Υπουργείο να προσλαμβάνει άγαμους εκπαιδευτικούς...γλιτώνει και επιδόματα...οι υπόλοιποι κόφτε λαικιστί το σβέρκο σας. ::)
-
Γιατι αν ισχυσει η εντοπιοτητα ολοι θα αλλαξουν για δημοτες στα ΚΕΠ και θα γινει χαμος στις παραμεθοριες απο δηλωμενο εκπαιδευτικο κοσμο.Δηλαδη παλι καμια αλλαγη.Μην ξεχνας την πονηρια του Ελληνα ;)
-
Να γράψουμε και τις υπόλοιπες προτάσεις, γιατί υπάρχουν και άλλα σημεία άξια προσοχής.
Eντεκα προτάσεις (αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την αλλαγή στους διορισμούς,την κατάρτιση φοιτητών «καθηγητικών» σχολών κλπ ) για την Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίεδευση -οι οποίες απ ότι φαίνεται θα υιοθετηθούν- από το Φθινόπωρο θα προωθηθούν προς ψήφιση στη
-
αν και έχω κάποιες ενστάσεις θεωρώ προσωπικά καλή κίνηση όσα προαναγγέλθηκαν.
-
Μείωση της ύλης αλλά οι μαθητές θα πηγαίνουν στο σχολείο μέχρι τις 4; Πάλι δε θα κάνουν μαθήματα μέχρι τις 4;
-
Οι μαθητες της γ΄ λυκειου υστερα απο τις εξετασεις θα εισαγονται στις σχολες ΑΕΙ ή στα τμηματα των σχολων ΑΕΙ?
-
Σωστή απορία μπόμπο. Νομίζω ότι συζητιέται ιδιαίτερα η εκδοχή να γίνει όπως στην Αμερική με κύριο κορμό (major) και λοιπά μαθήματα.
Το ΠΤΔΕ Αθήνας πάντως έχει επιλέξει για το νέο του πρόγραμμα άλλη κατεύθυνση, στη βάση του ήδη υπάρχοντος μοντέλου, αλλά με πλήρη εξυγχρονισμό των αντικειμένων και ιδαίτερη έμφαση στα εργαστηριακά μαθήματα και τις πρακτικές.
Γουστάρω αξιολόγηση (θα γελάσει κάθε πικραμένος και θα πικραθούν και οι υπόλοιποι γιατί ποιος θα αξιολογήσει ποιον με τι κριτήρια και τι προσόντα.)
-
καλησπέρα συνάδελφοι!
είμαι καινούργια στο φόρουμ και σπουδάζω στο ΠΤΔΕ Αθηνών.μπορώ να πω πως τα λόγια είναι πολυ όμορφα,η αναβάθμιση της κρατούσας κατάστασης στα πανεπιστήμια(και συγκεκριμένα στο ΠΤΔΕ)ειναι απολύτως αναγκαία..αλλά συναδελφοι,μην εθελοτυφλούμε...!
τα πάντα ξεκινουν μέσα απο το πανεπιστήμιο.όταν φτάνουμε στο γ' έτος σπουδών για να καταλάβουμε οτι είμαστε δάσκαλοι,οταν το γνωστικό αντικείμενο ειναι ελλιπές και δίνεται βάρος σε στασεις που δήθεν πρεπει να ακολουθησουμε,αλλα οι καθηγητές μας γίνονται τα χειρότερα για εμάς παραδειγματα,η κατάσταση δεν αλλάζει.δημοσιουπάλληλοι θα γίνουν οι περισσότεροι χωρις κανένα όραμα για την Παιδεια.
επομένως,αγαπητοι συναδελφοι και ritalamp,αν αυτο το συστημα "καλοβολευμαι εγω και ασε τους επομενους να τρελενονται" δεν ξεριζωθει,αν αυτή η αδράνεια,οι υπεκφυγές και η αναβλητικότητα δεν αποφευχθούν,δυστυχως δε θα αλλάξει και το πρακτικό κομμάτι των διδασκαλιων στο ΠΤΔΕ.
δεν ξέρω αν είμαι η αρμόδια να αξιολογησω,ουτε αν εχω τα προσοντα να το κανω,αλλα επειδή βλέπω ιδίοις όμασι την κατάσταση,θελησα να τη μοιραστώ μαζί σας!μακάρι να μην εχουμε μόνο ΕΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ και ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ...θα ήταν πραγματικά πιο ενδιαφέρον!
και κατι τελευταιο:σα μελλοντικη δασκάλα,θα προτιμούσα αντι για διαφορες μεθόδους που διδασκόμαστε,να μας "διδάξουν" πρώτα από όλα πως όταν μπαίνουμε στην τάξη,πρέπει να κοιτάζουμε τα παιδιά στα μάτια,να τα κάνουμε να μας εμπιστεύονται.καλές οι αλλαγές σε πρακτικό επιπεδο στα μαθηματα του πανεπιστημιου,αλλα θεωρω καλυτερη μια αξιοπρεπη σταση απο τους δασκάλους εν ώρα μαθήματος.(συγγνωμη αν ξεφυγα :P)
-
Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα του συγκεκριμένου τμήματος (κάνω εκεί το διδακτορικό μου) και ξέρω πολύ καλά σε τι αναφέρεσαι. (καθηγητές που δεν πατάνε στα μαθήματα, νεποτισμός στο έπακρο και διάφορα άλλα εκπληκτικά).
Είναι καιρός να ξεσηκωθείτε και να διεκδικήσετε πράγματα (τον ρημάδη το σύλλογο όχι μόνο για εκδρομές! Λύσσαξα σε αμφιθέατρο στην αρχή της χρονιάς που δεν πάτησε η καθηγήτρια για μάθημα και χασκογελούσανε οι φοιτητές λέγοντας γιαυτό το επιλέξαμε και τους πήρε και τους σήκωσε). Το επίπεδο των σπουδών σας διεκδικήστε το με μανία.
Αυτά που ανέφερα για την αναμόρφωση του προγράμματος του τμήματος δεν ισχύουν ακόμα. Τώρα καταρτίστηκε η πρόταση, περιμένουν την έγκριση της συνέλευσης και πάει λέγοντας (αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου π,μ,).
Έχεις δίκιο για τα περί ματιών και προτύπων. Κι εγώ τα ίδια σκέφτομαι, απλά μετά από καιρό κατέληξα ότι αν απλώς περιμένεις να γίνουν τα πράγματα όπως τα θέλεις, απλά θα περιμένεις. Πρέπει εσύ να παίρνεις πάντα το καλύτερο από αυτά που σου προσφέρονται και με το δικό σου κόπο να το μετουσιώνεις σε κάτι ακόμα πιο καλό. Κράτα στο μυαλό σου τα άσχημα πρότυπα για να έχεις οδηγό για τη μελλοντική σου συμπεριφορά ως παιδαγωγός. Καλή συνέχεια. btw αν δεις παλιότερα μηνύματά μου θα καταλάβεις ότι δεν εντάσσομαι στην κατηγορία καλοβολεύομαι.
-
Κατά τη γνώμη μου, η "κοινωνία" κάθε σχολής πρέπει να είναι αρκετά κλειστή. Δηλαδή, λίγοι φοιτητές κάθε χρονιά (όχι όπως στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, που το κάθε έτος καταλήγει να έχει 400 φοιτητές) και καθηγητές οι οποίοι παραμένουν μόνιμα σε κάθε τμήμα και συμμετέχουν στη διαμόρφωση του προγράμματος σπουδών του.
τα πάντα ξεκινουν μέσα απο το πανεπιστήμιο.όταν φτάνουμε στο γ' έτος σπουδών για να καταλάβουμε οτι είμαστε δάσκαλοι,οταν το γνωστικό αντικείμενο ειναι ελλιπές και δίνεται βάρος σε στασεις που δήθεν πρεπει να ακολουθησουμε,αλλα οι καθηγητές μας γίνονται τα χειρότερα για εμάς παραδειγματα,η κατάσταση δεν αλλάζει.δημοσιουπάλληλοι θα γίνουν οι περισσότεροι χωρις κανένα όραμα για την Παιδεια.
Συμφωνώ απόλυτα! Ιδίως επειδή αυτό συμβαίνει σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Και να θυμάστε πως ποτέ τα πράγματα δεν είναι ή μαύρο ή άσπρο. Δηλαδή, ή κάποιος είναι ζαμάν φου και δεν του καίγεται καρφί αρκεί να περνάει αυτός καλά και με όσο λιγότερα "προβλήματα" ή κάποιος είναι πάρα πολύ συνειδητοποιημένος και πάει ενάντια στο κατεστημένο. Πολλές φορές και να θες να αντιτεθείς διακυβέβονται πάρα πολλά για να προσπαθήσεις.
-
Ποιες αλλαγές συζητούνται
Ενδεκαετή υποχρεωτική εκπαίδευση στο τραπέζι του διαλόγου για την Παιδείαwww.in.gr
16/06/09 20:39
Αθήνα
Την επέκταση της διάρκειας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα 11 χρόνια, προσθέτοντας δύο επιπλέον τάξεις για νήπια και προνήπια, εξετάζει το Συμβούλιο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία.
Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Γιώργος Μπαμπινιώτης, σχολίασε σχετικά ότι «το βάρος πρέπει να πέσει στην υποχρεωτική εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο μέχρι το γυμνάσιο, και να ενισχυθεί με υπηρεσίες συμβουλευτικού τύπου και υποστήριξης των μαθητών».
Στην ίδια λογική εντάσσεται και η σκέψη για διεύρυνση του σχολικού ωραρίου μέχρι τις 4 το απόγευμα για το Γυμνάσιο «όχι για διδακτικούς, αλλά για κοινωνικούς και παιδευτικούς λόγους», ανέφερε, στοχεύοντας «και στην αποφυγή της σχολικής διαρροής».
Συζητήθηκε επίσης το ενδεχόμενο διεύρυνσης του σχολικού ωραρίου όχι ως παραμονή στο σχολείο ή με προσθήκη γνωστικών αντικειμένων, αλλά ως χρόνου «αξιοποίησης δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων των μαθητών».
Για τον χαρακτήρα του Λυκείου, ο πρόεδρος του Συμβουλίου δήλωσε πως κατά τη συζήτηση «φάνηκε ότι υπάρχουν δύο απόψεις».
Η μία «στοχεύει στην αυτοτέλεια του Λυκείου, που θα πρέπει να δίνει γενική παιδεία και μέσα από επιλογές να διαμορφώνονται οι τάσεις των παιδιών, με υποχρεωτικά μαθήματα γενικής παιδείας και μαθήματα επιλογών». Αποτέλεσμα, δήλωσε ο Γ.Μπαμπινιώτης, θα είναι η διαμόρφωση ενός είδους εθνικού απολυτηρίου.
Η άλλη άποψη προτείνει τη δημιουργία γενικών κύκλων μέσα στο Λύκειο.
Ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ τόνισε την ανάγκη δημιουργίας υποδομών πριν γίνει υποχρεωτικό το δεύτερο έτος στα ήπια, ενώ άσκησε κριτική σε ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ για μη συμμετοχή στο διάλογο, ενώ η εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ επισήμανε τις χαμηλές δαπάνες για την Παιδεία.
-
Άκουσα και δηλώσεις του στις ειδήσεις. Άντε να δούμε. Είναι η πρώτη φορά πάντως που ασχολείται κάποιος και με την προσχολική. Μακάρι να γίνει κάτι αξιόλογο και επιτέλους ας μας ρωτήσει και κάποιος.
-
Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα του συγκεκριμένου τμήματος (κάνω εκεί το διδακτορικό μου) και ξέρω πολύ καλά σε τι αναφέρεσαι. (καθηγητές που δεν πατάνε στα μαθήματα, νεποτισμός στο έπακρο και διάφορα άλλα εκπληκτικά).
Είναι καιρός να ξεσηκωθείτε και να διεκδικήσετε πράγματα (τον ρημάδη το σύλλογο όχι μόνο για εκδρομές! Λύσσαξα σε αμφιθέατρο στην αρχή της χρονιάς που δεν πάτησε η καθηγήτρια για μάθημα και χασκογελούσανε οι φοιτητές λέγοντας γιαυτό το επιλέξαμε και τους πήρε και τους σήκωσε). Το επίπεδο των σπουδών σας διεκδικήστε το με μανία.
Αυτά που ανέφερα για την αναμόρφωση του προγράμματος του τμήματος δεν ισχύουν ακόμα. Τώρα καταρτίστηκε η πρόταση, περιμένουν την έγκριση της συνέλευσης και πάει λέγοντας (αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου π,μ,).
Έχεις δίκιο για τα περί ματιών και προτύπων. Κι εγώ τα ίδια σκέφτομαι, απλά μετά από καιρό κατέληξα ότι αν απλώς περιμένεις να γίνουν τα πράγματα όπως τα θέλεις, απλά θα περιμένεις. Πρέπει εσύ να παίρνεις πάντα το καλύτερο από αυτά που σου προσφέρονται και με το δικό σου κόπο να το μετουσιώνεις σε κάτι ακόμα πιο καλό. Κράτα στο μυαλό σου τα άσχημα πρότυπα για να έχεις οδηγό για τη μελλοντική σου συμπεριφορά ως παιδαγωγός. Καλή συνέχεια. btw αν δεις παλιότερα μηνύματά μου θα καταλάβεις ότι δεν εντάσσομαι στην κατηγορία καλοβολεύομαι.
είμαι σίγουρη πως δεν μένεις στο ρήμα "καλοβολεύομαι",το καταλαβα κατευθειαν απο αυτο που ειπες για την καθηγητρια,καταλαβα και ποιά είναι...
χαίρομαι πολύ που βρήκα ανθρώπους να μοιράζομαι τα όσα με πνίγουν.και σε ό,τι αφορα τη διεκδικηση εκ μέρους μας,εχεις απόλυτο δίκιο.όλοι πιστεύουν ότι θα διοριστούν και ότι όλα για όλους θα πάνε κατ'ευχήν..παρόλα αυτα,οτιδήποτε δεν τους αρέσει στις εξεταστικές ή γενικα στην "πολιτικη" του πανεπιστημίου,βγαίνουν και ορίωνται μια φορα το χρονο.γιατί αυτό είναι πιό εύκολο:η καταγγελια και η κατηγορία.πρέπει εν δυνάμει και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί να συνειδητοποιήσουμε πως αυτος ο δρόμος είναι ο πιό ασφαλής προς την ανασφάλεια.ας διεκδικεί έκαστος ό,τι μπορει!
-
Τι μου θυμήσατε τώρα..Όταν ήμασταν μέσα στο αμφιθέατρο της σχολής και μας ενημέρωναν ότι αλλάζει ο τρόπος διορισμού προς το χειρότερο και να συνεχίσουμε κατάληψη, οι περισσότεροι ψήφισαν "κατά" γιατί θα έχαναν την εξεταστική!!! Δεν έχει σημασία τι θα πετυχαίναμε αν συνεχίζαμε, σημασία είχε ο αγώνας της διεκδίκησης κάτι καλύτερου. Συχνά σκέφτομαι πόσοι από αυτούς τους συναδέλφους μέχρι σήμερα πασχίζουν για μια καλή θέση στον ΑΣΕΠ και έχουν χάσει τα καλύτερά τους χρόνια!!
-
Γουστάρω αξιολόγηση (θα γελάσει κάθε πικραμένος και θα πικραθούν και οι υπόλοιποι γιατί ποιος θα αξιολογήσει ποιον με τι κριτήρια και τι προσόντα.)
Ακριβώς εκεί είναι το πρόβλημα . Στην Ελλάδα των παραθύρων ποιος περιμένει σωστή αξιολόγηση ?
Υ.Γ. από την άλλη αισιοδοξώ λίγο όταν βλέπω τα αποτελέσματα στο
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10822.255