*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στους Διορισμούς και στην Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 4746 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα του συγκεκριμένου τμήματος (κάνω εκεί το διδακτορικό μου) και ξέρω πολύ καλά σε τι αναφέρεσαι. (καθηγητές που δεν πατάνε στα μαθήματα, νεποτισμός στο έπακρο και διάφορα άλλα εκπληκτικά).

Είναι καιρός να ξεσηκωθείτε και να διεκδικήσετε πράγματα (τον ρημάδη το σύλλογο όχι μόνο για εκδρομές! Λύσσαξα σε αμφιθέατρο στην αρχή της χρονιάς που δεν πάτησε η καθηγήτρια για μάθημα και χασκογελούσανε οι φοιτητές λέγοντας γιαυτό το επιλέξαμε και τους πήρε και τους σήκωσε). Το επίπεδο των σπουδών σας διεκδικήστε το με μανία.

Αυτά που ανέφερα για την αναμόρφωση του προγράμματος του τμήματος δεν ισχύουν ακόμα. Τώρα καταρτίστηκε η πρόταση, περιμένουν την έγκριση της συνέλευσης και πάει λέγοντας (αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου π,μ,).

Έχεις δίκιο για τα περί ματιών και προτύπων. Κι εγώ τα ίδια σκέφτομαι, απλά μετά από καιρό κατέληξα ότι αν απλώς περιμένεις να γίνουν τα πράγματα όπως τα θέλεις, απλά θα περιμένεις. Πρέπει εσύ να παίρνεις πάντα το καλύτερο από αυτά που σου προσφέρονται και με το δικό σου κόπο να το μετουσιώνεις σε κάτι ακόμα πιο καλό. Κράτα στο μυαλό σου τα άσχημα πρότυπα για να έχεις οδηγό για τη μελλοντική σου συμπεριφορά ως παιδαγωγός. Καλή συνέχεια. btw αν δεις παλιότερα μηνύματά μου θα καταλάβεις ότι δεν εντάσσομαι στην κατηγορία καλοβολεύομαι.

ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Κατά τη γνώμη μου, η "κοινωνία" κάθε σχολής πρέπει να είναι αρκετά κλειστή. Δηλαδή, λίγοι φοιτητές κάθε χρονιά (όχι όπως στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, που το κάθε έτος καταλήγει να έχει 400 φοιτητές) και καθηγητές οι οποίοι παραμένουν μόνιμα σε κάθε τμήμα και συμμετέχουν στη διαμόρφωση του προγράμματος σπουδών του.

τα πάντα ξεκινουν μέσα απο το πανεπιστήμιο.όταν φτάνουμε στο γ' έτος σπουδών για να καταλάβουμε οτι είμαστε δάσκαλοι,οταν το γνωστικό αντικείμενο ειναι ελλιπές και δίνεται βάρος σε στασεις που δήθεν πρεπει να ακολουθησουμε,αλλα οι καθηγητές μας γίνονται τα χειρότερα για εμάς παραδειγματα,η κατάσταση δεν αλλάζει.δημοσιουπάλληλοι θα γίνουν οι περισσότεροι χωρις κανένα όραμα για την Παιδεια.

Συμφωνώ απόλυτα! Ιδίως επειδή αυτό συμβαίνει σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Και να θυμάστε πως ποτέ τα πράγματα δεν είναι ή μαύρο ή άσπρο. Δηλαδή, ή κάποιος είναι ζαμάν φου και δεν του καίγεται καρφί αρκεί να περνάει αυτός καλά και με όσο λιγότερα "προβλήματα" ή κάποιος είναι πάρα πολύ συνειδητοποιημένος και πάει ενάντια στο κατεστημένο. Πολλές φορές και να θες να αντιτεθείς διακυβέβονται πάρα πολλά για να προσπαθήσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 16, 2009, 09:03:28 pm από Demetroula »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5933
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Ποιες αλλαγές συζητούνται
Ενδεκαετή υποχρεωτική εκπαίδευση στο τραπέζι του διαλόγου για την Παιδείαwww.in.gr

16/06/09 20:39

Αθήνα
Την επέκταση της διάρκειας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα 11 χρόνια, προσθέτοντας δύο επιπλέον τάξεις για νήπια και προνήπια, εξετάζει το Συμβούλιο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία.

Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Γιώργος Μπαμπινιώτης, σχολίασε σχετικά ότι «το βάρος πρέπει να πέσει στην υποχρεωτική εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο μέχρι το γυμνάσιο, και να ενισχυθεί με υπηρεσίες συμβουλευτικού τύπου και υποστήριξης των μαθητών».

Στην ίδια λογική εντάσσεται και η σκέψη για διεύρυνση του σχολικού ωραρίου μέχρι τις 4 το απόγευμα για το Γυμνάσιο «όχι για διδακτικούς, αλλά για κοινωνικούς και παιδευτικούς λόγους», ανέφερε, στοχεύοντας «και στην αποφυγή της σχολικής διαρροής».

Συζητήθηκε επίσης το ενδεχόμενο διεύρυνσης του σχολικού ωραρίου όχι ως παραμονή στο σχολείο ή με προσθήκη γνωστικών αντικειμένων, αλλά ως χρόνου «αξιοποίησης δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων των μαθητών».

Για τον χαρακτήρα του Λυκείου, ο πρόεδρος του Συμβουλίου δήλωσε πως κατά τη συζήτηση «φάνηκε ότι υπάρχουν δύο απόψεις».

Η μία «στοχεύει στην αυτοτέλεια του Λυκείου, που θα πρέπει να δίνει γενική παιδεία και μέσα από επιλογές να διαμορφώνονται οι τάσεις των παιδιών, με υποχρεωτικά μαθήματα γενικής παιδείας και μαθήματα επιλογών». Αποτέλεσμα, δήλωσε ο Γ.Μπαμπινιώτης, θα είναι η διαμόρφωση ενός είδους εθνικού απολυτηρίου.

Η άλλη άποψη προτείνει τη δημιουργία γενικών κύκλων μέσα στο Λύκειο.

Ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ τόνισε την ανάγκη δημιουργίας υποδομών πριν γίνει υποχρεωτικό το δεύτερο έτος στα ήπια, ενώ άσκησε κριτική σε ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ για μη συμμετοχή στο διάλογο, ενώ η εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ επισήμανε τις χαμηλές δαπάνες για την Παιδεία.

 
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Άκουσα και δηλώσεις του στις ειδήσεις. Άντε να δούμε. Είναι η πρώτη φορά πάντως που ασχολείται κάποιος και με την προσχολική. Μακάρι να γίνει κάτι αξιόλογο και επιτέλους ας μας ρωτήσει και κάποιος.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα του συγκεκριμένου τμήματος (κάνω εκεί το διδακτορικό μου) και ξέρω πολύ καλά σε τι αναφέρεσαι. (καθηγητές που δεν πατάνε στα μαθήματα, νεποτισμός στο έπακρο και διάφορα άλλα εκπληκτικά).

Είναι καιρός να ξεσηκωθείτε και να διεκδικήσετε πράγματα (τον ρημάδη το σύλλογο όχι μόνο για εκδρομές! Λύσσαξα σε αμφιθέατρο στην αρχή της χρονιάς που δεν πάτησε η καθηγήτρια για μάθημα και χασκογελούσανε οι φοιτητές λέγοντας γιαυτό το επιλέξαμε και τους πήρε και τους σήκωσε). Το επίπεδο των σπουδών σας διεκδικήστε το με μανία.

Αυτά που ανέφερα για την αναμόρφωση του προγράμματος του τμήματος δεν ισχύουν ακόμα. Τώρα καταρτίστηκε η πρόταση, περιμένουν την έγκριση της συνέλευσης και πάει λέγοντας (αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου π,μ,).

Έχεις δίκιο για τα περί ματιών και προτύπων. Κι εγώ τα ίδια σκέφτομαι, απλά μετά από καιρό κατέληξα ότι αν απλώς περιμένεις να γίνουν τα πράγματα όπως τα θέλεις, απλά θα περιμένεις. Πρέπει εσύ να παίρνεις πάντα το καλύτερο από αυτά που σου προσφέρονται και με το δικό σου κόπο να το μετουσιώνεις σε κάτι ακόμα πιο καλό. Κράτα στο μυαλό σου τα άσχημα πρότυπα για να έχεις οδηγό για τη μελλοντική σου συμπεριφορά ως παιδαγωγός. Καλή συνέχεια. btw αν δεις παλιότερα μηνύματά μου θα καταλάβεις ότι δεν εντάσσομαι στην κατηγορία καλοβολεύομαι.



είμαι σίγουρη πως δεν μένεις στο ρήμα "καλοβολεύομαι",το καταλαβα κατευθειαν απο αυτο που ειπες για την καθηγητρια,καταλαβα και ποιά είναι...
χαίρομαι πολύ που βρήκα ανθρώπους να μοιράζομαι τα όσα με πνίγουν.και σε ό,τι αφορα τη διεκδικηση εκ μέρους μας,εχεις απόλυτο δίκιο.όλοι πιστεύουν ότι θα διοριστούν και ότι όλα για όλους θα πάνε κατ'ευχήν..παρόλα αυτα,οτιδήποτε δεν τους αρέσει στις εξεταστικές ή γενικα στην "πολιτικη" του πανεπιστημίου,βγαίνουν και ορίωνται μια φορα το χρονο.γιατί αυτό είναι πιό εύκολο:η καταγγελια και η κατηγορία.πρέπει εν δυνάμει και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί να συνειδητοποιήσουμε πως αυτος ο δρόμος είναι ο πιό ασφαλής προς την ανασφάλεια.ας διεκδικεί έκαστος ό,τι μπορει!

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Τι μου θυμήσατε τώρα..Όταν ήμασταν μέσα στο αμφιθέατρο της σχολής και μας ενημέρωναν ότι αλλάζει ο τρόπος διορισμού προς το χειρότερο και  να συνεχίσουμε κατάληψη, οι περισσότεροι ψήφισαν "κατά" γιατί θα έχαναν την εξεταστική!!! Δεν έχει σημασία τι θα πετυχαίναμε αν συνεχίζαμε, σημασία είχε ο αγώνας της διεκδίκησης κάτι καλύτερου. Συχνά σκέφτομαι πόσοι από αυτούς τους συναδέλφους μέχρι σήμερα πασχίζουν για μια καλή θέση στον ΑΣΕΠ και έχουν χάσει τα καλύτερά τους χρόνια!!

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Γουστάρω αξιολόγηση (θα γελάσει κάθε πικραμένος και θα πικραθούν και οι υπόλοιποι γιατί ποιος θα αξιολογήσει ποιον με τι κριτήρια και τι προσόντα.)

Ακριβώς εκεί είναι το πρόβλημα .  Στην Ελλάδα των παραθύρων ποιος περιμένει σωστή αξιολόγηση ?
Υ.Γ. από την άλλη αισιοδοξώ λίγο όταν βλέπω τα αποτελέσματα στο
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10822.255

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182629
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.