Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: PHYSCIENCE στις Ιουλίου 18, 2009, 10:50:17 am
-
Δεν ξέρω αν το θέμα περισσεύει ,αλλά δημιουργείτε γιατί η αντικειμενικότητα δεν περισσεύει καθόλου εδώ μέσα.Εννοώ και το λέω ξεκάθαρα και απαιτώ να μην παρεξηγηθώ γιατί υπάρχουν ψηφοφορίες όπως:
Τίτλος Ψηφοφορία υπέρ της Αξιοκρατίας!
1η αξιοκρατική επιλογή
1) Προαπαιτούμενο για διορισμό ( σε όλους τους πίνακες διορισμών ) η επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
2) Από εδώ και πέρα , προαπαιτούμενο για την είσοδο στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων η επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
3) Από τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων να γίνεται η επιλογή για την Π.Δ.Σ.
2η αξιοκρατική επιλογή
να ψηφιστεί το 2009 ότι από το 2015 και μετά θα ισχύσει το 100% ΑΣΕΠ
Ο καθένας μπορεί να κρίνει πόσο καθοδηγούμενη είναι αυτή η ψηφοφορία !Και πόσο χάνει το πιθανό δίκαιό της!
Αλλού έχουμε:
ποιο σύστημα διορισμών είναι σωστό ?
το τωρινο οπως ειναι
το τωρινο με προσαυξηση για ολες τις επιτυχιες
σταδιακη αυξηση ποσοστου ΑΣΕΠ
100% μεσω ΑΣΕΠ
100% μεσω ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις
------------------------------------------------------------------------------------
Γιατί αυτή η καθοδήγηση?????
Γιατί να φαίνονται μόνο όσοι θέλουν αυτές τις επιλογές?
Ειδικά όταν κάποιος μιλάει για αξιοκρατία είναι δίκαιο ρε συνάδελφοι να στήνει ... να μην το πω καλύτερα.Δεν το λέω γιατί πιστεύω ότι γίνεται από πάθος και αφέλεια και όχι από προβοκατόρικες απόψεις!
Αυτό λέγεται στην γλώσσα του μάρκετινγκ ή προώθηση προϊόντος.Ελληνιστή: πιπίλισμα.
Σε άλλο thread υπάρχει :Αναφορά για ένσταση κατά των ΟΑΕΔιτών !
Και τους θάβουμε!
Κάποιοι λεν ότι οι ΑΣΕΠιτες θα τους περιμένουν στο σχολείο ...γιατί θα τους βρουν ....από τους πίνακες προϋπηρεσίας.... τι λέτε βρε παιδιά????
Μου θυμίζει τον πρώτο ΑΣΕΠ που ήταν μαζεμένοι έξω από τα εξεταστικά κέντρα όλοι οι 35αρηδες-40άριδες της επετηρίδας και έβριζαν ως ρουφιάνους όσους έδιναν ΑΣΕΠ!!!Οι άνθρωποι περίμεναν ότι θα διοριστούν σε 1 ή δυο χρόνια με ένα απόλυτα αξιοκρατικό σύστημα, κάναν τον προγραμματισμό της ζωής τους , και κάτι τσουτσέκια σε σχέση με την ηλικία τους, θα δίναν εξετάσεις που κανένας δεν ήξερε ποιος είναι ο διορθωτής και ποιος βάζει θέματα.Και οι οικογένειες τους αλλά και οι ζωές τους .....στον αέρα!
Ξέρετε τι λέγαν τότε ? Οι ρουφ..... οι ΑΣΕΠίτες θα έρθουν στα σχολεία δεν θα έρθουν ....θα ξέρουμε ποιοι είναι και θα φαίνονται και από την ηλικία τα τσουτσέκια που εκμεταλλεύονται το σύστημα και καταστρέφουν την οικογένειά μου!Αν είναι δυνατόν!
Και τώρα ........Ο φανατισμός .....ΤΥΦΛΩΝΕΙ συνάδελφοι.Αν δεν γίνεται με σκοπιμότητα ....είναι ανθρώπινη αδυναμία!Αν γίνεται με σκοπιμότητα όμως είναι ανθρώπινη ανηθικότητα!!!
Θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν θέλω να κάνω προσωπική επίθεση σε κανένα, και για αυτό το λόγο προσπάθησα πρώτα με προσωπικά μηνύματα να "διευρύνω" κάποια (κατά την γνώμη μου)"προσηλυτιστικά θέματα του forum" .
Θα ήθελα εδώ να ακουστούν οι απόψεις των συναδέλφων από όλες τις κατηγορίες ,είμαι σίγουρος ότι θα ακούσουμε και ιστορίες και απόψεις που δεν το περιμέναμε.......και έτσι θα ....Μάθουμε. Γιατί κυρίως όταν ακούς και βλέπεις αυτό που δεν περιμένεις, (η γνωστική σύγκρουση που χρησιμοποιούμε όλοι μας) ,Μαθαίνεις .
Τέλος θα ήθελα να σας παρακαλέσω να κατατεθεί η άποψη του καθενός αν είναι δυνατόν ΜΙΑ ΦΟΡΑ !Δεν είναι ανάγκη να γίνει το πρώτο thread σε μηνύματα....
Αν είναι ανάγκη, ας διευκρινιστεί.Αν αλλάξει η άποψη ,ας ειπωθεί.Δεν θα ήθελα όμως σε αυτό το θέμα να αναπτύξουμε προσωπικές αντιπαλότητες.Υπάρχουν άλλα θέματα που μπορεί να γίνει αν θέλετε.Ας καταθέσουμε και ας διαβάσουμε απόψεις μόνο.
Είμαι σίγουρος ότι θα το σεβαστείτε .Ευχαριστώ!
Υ.Γ Ας γραφτούν οι απόψεις μας και ας είναι μεγάλες και εκτενείς για να είναι πλήρης.Και αν αυτό είναι "αντι-ιντερνετικό" χαρακτηριστικό δεν πειράζει.Αυτοί που θέλουν να τις διαβάσουν ,θα το κάνουν,οι άλλοι....... ας κουραστούν και ας προσπεράσουν, δεν θα πάθουν τίποτα μη φοβάστε!!!
-
Μια πρώτη παρατήρηση έχει να κάνει με το χαρακτηρισμό της επετηρίδας ως "αξιοκρατικό" (όρος που συχνά αναφέρεται) σύστημα.
Η επετηρίδα ήταν διαφανές σύστημα διορισμού και όχι υποχρεωτικά αξιοκρατικό. Όσοι λάμβαναν πτυχίο και έκαναν αίτηση έμπαιναν στη σειρά σύμφωνα με τη χρονολογία κατάθεσης της αίτησης. Με ποιο τρόπο επικρατούσε η "αξία" ώστε ο τρόπος να χαρακτηρισθεί αξιοκρατικός?
Οι πίνακες καταγραφής προϋπηρεσίας δεν καταγράφουν επίσης καμία "αξία", αθροίζουν μόνο μήνες για τους οποίους ο εκπαιδευτικός πληρώθηκε, ανεξαρτήτως αν παρήγαγε ή όχι (μη αξιολογητέο) έργο. Έχουν και το μεγάλο μειονέκτημα ότι σε αυτούς προσμετρούνται μόρια από προσλήψεις που γίνονται εκτός πινάκων και επομένως υπάρχει ευνοιοκρατική αντιμετώπιση.
Για την πολυτεκνία και την τριτεκνία δε ξέρω τι να πω, αφού μου φαίνεται ως ελληνική πρωτοτυπία η χρησιμοποίηση της γεννοβολίας ως αυτόματος τρόπος διορισμού ή πρόσληψης στην εκπαίδευση.
Από όλους τους παραπάνω τρόπους, λοιπόν, ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ δείχνει να είναι ο μοναδικός τρόπος που εισάγει κριτήρια αξιοκρατίας.
Αρχίζουν, όμως, τα ερωτήματα. Τι είδους "αξία" μετράει ο ΑΣΕΠ;
Δε θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει το αντικείμενο που θα διδάξει, άρα ορθώς εξετάζεται σε αυτό; Δεν πρέπει να έχει παιδαγωγικές γνώσεις αφού το απαιτεί η φύση της εργασίας του; Δε θα πρέπει να μπορεί να σκεφτεί και να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο θα διδάξει, άρα ορθώς εξετάζεται στη διδακτική;
Δεν πρέπει να έχει σώας τας φρένας; Άρα γιατί δεν εξετάζεται σε αυτό;
Δεν πρέπει να έχει ήθος; Και πως μετράται το ήθος;
Δεν πρέπει να εκπέμπει κύρος; Και πως θα μετρηθεί;
Δεν πρέπει να έχει τις βασικές γενικές γνώσεις; Και άρα γιατί δεν προσμετράται η επίδοση του σε κάποιο δοκίμιο δεξιοτήτων;
Δε θα πρέπει να είναι μη αλλαζονικός, συνεργάσιμος, συναισθηματικά ώριμος, κ.α.;
Και γιατί η επιτυχία κάποιου στο διαγωνισμό κυρήσσεται άκυρη αν δεν συμπεριληφθεί στους διοριστέους;
Επειδή όλα τα μη μετρήσιμα είναι δύσκολο να συνεκτιμηθούν (είδαμε και την παρωδία των συνεντεύξεων), σε ποιό τρόπο καταλήγει άρα κάποιος, που θέλει να έχει εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα έχουν συναίσθηση του σημαντικού ρόλου που παίζουν στη διαμόρφωση της κοινωνίας;
Έχουν απαντήσει οι σχεδιαστές στο ερώτημα, τι εκπαιδευτικούς, τι μαθητές και τι πολίτες θέλουμε;
Πέραν των ευχολογίων για την απόκτηση κριτικής σκέψης, πως αυτό επιτυγχάνεται στην ουσία;
-
περα απο το ιδανικο συστημα αξιολογησης και εστω οτι καταληξουμε σε αυτο δεν θα πρεπει να τεθει και το ερωτημα
απο ποτε πρεπει να εφαρμοσθει αυτο
θυμιζω με την εφαρμογη του ΑΣΕΠ ,
πως 'αποζημειωθηκαν' τα χρονια αναμονης καποιου στην επετηριδα ?
ηταν δικαιο να περιμενει 6 - 7-8 χρονια και ενω περιμενει να του πουν οτι τωρα αλλαξε με τον α' ή β τροπο ?
για σκεφτειιτε αυτοι που περιμενουν να διοριστουν φετος ή απο τον ΑΣΕΠ ή απο προυπηρεσια
να βρεθει ενα πιο δικαιο συστημα αξιολογησης που να ακυρωνει αυτη τη σειρα
εγω θεωρω τελειως αδικη την εφαρμογη οποιασδηποτε αποφασης με αναδρομικη ισχυ που ακυρωνει και διαγραφει οποιαδηποτε προγραμματισμο .
θα μπορουσα να πω και άλλα θεωρω ομως το πως ακουγονται αυτες οι θεσεις ειναι θεμα διαθεσης και οχι επιχειρηματων αφου σε ολους υπαρχει η αισθηση της δικαιοσυνης
γιατι τελικα δεν εχει σημασια ποσο δικαιος ή αδικος ειναι ενας νομος αλλα να εχει σε ολους την ιδια εφαρμογη
-
sartr με κάλυψες ως προς τις βασικές αρχές οπότε ας μη κουράσω για άλλη μια φορά .
Θα προσπαθήσω μόνο να δώσω μια εξήγηση για το θέμα που έθεσε ο συνάδελφος PHYSCIENCE σχετικά με τις ψηφοφορίες
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10822.msg185059;topicseen#new
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=12025.75
κάτω από τις οποίες υπάρχουν λεπτομερείς σκέψεις για όποιον ενδιαφέρεται .
Ο βασικός στόχος των ψηφοφοριών αυτών δεν ήταν να προωθήσω κάτι . Θα ήταν άλλωστε πολύ τρελό αν πίστευα ότι μπορώ να πετύχω κάτι τέτοιο .
-
Είμαι από αυτούς που υπερασπίζονται τον ΑΣΕΠ , και εδώ βρήκα μια ευκαιρία να αιτιολογήσω όσο γίνεται καλύτερα το γιατί.
Είμαι 41 χρονών και εξασκώ χρόνια το επάγγελμα.
Πρόλαβα λοιπόν την επετηρίδα γράφτηκα και περίμενα .
Κατόπιν ήρθε ο ΑΣΕΠ.
Μετά 200 πίνακες γύρω από τον ΑΣΕΠ.
Μετά οι πολυτεκνοι.
Μετά οι τρίτεκνοι .
Μετά .... Μετά ..... Μετά ..... !!
Εφ'όσον λοιπόν ο καθένας ανεγκέφαλος-καρεκλοκένταυρος έκανε πειράματα στου "Κασίδη το κεφάλι " ,φτάσαμε στο σημείο οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι ( Εμείς δηλαδή) να χωριστούμε σε φατρίες και η μία βέβαια να πολεμά την άλλη.
Το ερώτημα είναι αν με αυτούς τους τρόπους εισάγονται στην εκπαίδευση καλοί ή κακοί εκπαιδευτικοί.
Η απάντηση είναι απλή , και οι δυό !.
Ομως οι κακοί εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που χρησιμοποιούν βυσματικούς τρόπους.
Γιατι; Μα πολύ απλά όσοι χρησιμοποιούν ανήθικα μέσα ,(ακόμα και αν είναι διδάκτορες στο αντικείμενό τους.) στερούνται αυτά τα μή μετρήσιμα μεγέθη που αναφέρει η Sartr (Ηθος , Κύρος , Μη Αλλαζονικότητα , Συνεργασιμότητα , Συναισθηματική Ωριμότητα ).
Ενας όμως που προσπαθεί με τον ΑΣΕΠ ( Ακόμα και αν κάνει ΠΔΣ, δεν έχω πρόβλημα με αυτό.) σίγουρα προσπαθεί να πετύχει κάτι με το σπαθί του.
Εφ'όσον λοιπόν τα παραπάνω χαρακτηριστικά αποτελούν και την ταυτότητα του καλού δασκάλου , τότε αυτός ο τρόπος δεν αποτελεί ένα είδος εγγύησης ότι θα τα έχει ;
Σε ένα θέμα που έχω ανοίξει , δίνω αρχεία που έχουν σχέση με τον ΑΣΕΠ. Σε κάποια από αυτά αναφέρω ότι μου τα έχει δώσει συνάδελφος που υπηρετεί σε κάποιο λύκειο.
Αναφέρω λοιπόν ότι αυτός ο συνάδελφος είναι πρώην μαθητής μου, που του έκανα μάθημα και στις 3 τάξεις του λυκείου.
Εγραψε σε ένα ΑΣΕΠ τόσο καλά ,που μάζεψε πολλά μόρια. Είχε και λίγα χρόνια ΠΔΣ, Οπότε διορίστηκε αναπληρωτής .
Επόμενο βήμα προφανώς το 40%.
Θα ήμουν πολύ μικρόψυχος αν έλεγα :
"Ορίστε διορίστηκε ο πιτσιρικάς και εγώ είμαι απ'έξω."
Ισα - ίσα όμως , είμαι περήφανος γιατί είμαι σίγουρος ότι αυτό το παιδί πληρεί όλα τα παραπάνω θετικά χαρακτηριστικά.
Μη βιαστεί κάποιος να πεί ότι αυτό αποτελεί ένα μόνο παράδειγμα.
Δέν μπορεί ένας άνθρωπος που παλεύει σωστά , να στερείται ηθικών αξιών .
Πρέπει λοιπόν ,από το ράφι των επιλογών , να διαλέξουμε μία.
Επιλέγω λοιπόν ΑΣΕΠ , γιατί είναι (Όπως έχω γράψει πολλές φορές )
Ο μοναδικός σωστος τρόπος που έχουμε ΤΩΡΑ .
-
συνάδελφε ωραία τα έλεγες περί επετηρίδας ως ότου σχεδόν δάκρυσες που ο ΠΡΩΗΝ μαθητής σου επί τριετία σε βοήθησε στην υπηρεσία όπου ΗΔΗ βρισκόταν διότι είχε και ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΔΣ ως καλό βύσμα. Έλεος πια! είμαι συνομήλικος με οικογένεια και πασχίζω να διαβάσω τα τελευταία χρόνια, μήπως και τρυπώσω. Ε, και τρύπωσα! ¨εγινα αναπληρωτής-δοξάστε με.Όταν στην ηλικία μου θα είχα ήδη 10 χρόνια δουλειάς με την επετηρίδα και πριν την ΠΔΣ, την ενισχυτική,τους τρίτεκνους, τους ΟΑΕΔίτες, τους ΣΜΕΑ και τους σεα.Κανένας δε ζήτησε τουλάχιστον τη μοριοδότηση όσων επί σειρά ετών λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο-Αρσένη. Σαφώς και υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές, σαφώς και υπάρχουν πικρίες. ¨Οχι να τα ξεχνάμε αφού μπούμε σε μία σειρά και να δίνουμε άφεση αμαρτιών στο όνομα της συναδελφικότητας.
-
Όταν το έτος 1986 ,δηλαδή πριν τα κινητά, την κατάρρευση του ανατολικού μπλόκ και με δύο μόνο κανάλια τηλεόρασης ( η ΕΡΤ3 δεν πιάνεται)αποφάσιζα να πάω στην τρίτη δέσμη ήξερα από γνωστές περιπτώσεις ότι οι φιλόλογοι διορίζονται εντός διετίας το πολύ! Αν γνώριζα τις αλλαγές όσο κι αν αγαπούσα τις σπουδές αυτές δεν επρόκειτο να επιλέξω να επανεξετάζομαι ατέρμονα και με τις γνωστές συνθήκες μπας και...Και αν πάλι το διάλεγα θα ήμουν ενήμερος για τις συνέπειες. Αλλά ας πάμε στο τώρα. Είναι καλύτερες οι συνθήκες του ΑΣΕΠ λες; το να μην έχεις ύλη; το να μην υπάρχουν κριτήρια γνωστά εκ των προτέρων;να μην έχεις δικαιώματα στο γραπτό σου γιατί ο ΑΣΕΠ ξέρει καλύτερα; Και ποιος ΑΣΕΠ; Αφού το 40% διορίζεται χωρίς προυπόθεση το διαγωνισμό; Πρόσθεσε την αναξιοκρατία που παρεμβάλλεται και έχεις τη σημερινή εικόνα που λες ότι προτιμάς. Και ρωτώ: προτιμάς λόγω άγνοιας, λόγω μεγαλοψυχίας ή σε βολεύει καλύτερα έτσι;Μην το εκλαμβάνεις ως προσωπική επίθεση, δε συνηθίζω καν να συμμετέχω στο φόρουμ αλλά δεν μπορώ να είμαι τόσο large στο θέμα έτσι όπως τέθηκε.
-
Πιστεύω οτι για να δώσεις τη σωστή λύση σε ένα πρόβλημα πρέπει να εξετάσεις την αιτία που το δημιουργεί. Σε αυτή την περίπτωση οι αιτίες είναι δυο:
1. η γιγάντωση του αριθμού των εισακτέων στις σχολές. Δηλαδη η επί της ουσίας αποσύνδεση πτυχίου-επαγγέλματος
2. η προσληψη διδακτικού προσωπικού με το σταγονόμετρο.
Ουσιαστικά όταν η χώρα 'σηκώνει' πχ 500 αγγλικούς και εσύ φτιάχνεις 1000 είναι λογικό οτι οι μισοί θα οδηγηθούν μοιραία στην ανεργία. Καποιος θα πει: 'Μα δεν έχει κανείς το δικαίωμα να σπουδάσει κάτι αν το αγαπά;" '
-
Επειδη πιο ευστοχη τοποθετηση απο αυτην της Σταυρουλας δεν μπορει να υπαρξει το μονο που θελω να πω ειναι οτι τα εκπαιδευτικα ιδρυματα καθε βαθμιδας ειχαν και εχουν ελλειψεις σε διδακτικο προσωπικο(και οχι μονο) αρα το ζητουμενο ολων μας θα πρεπει να ειναι οι μαζικοι διορισμοι που αποκλειουν τις ελαστικες μορφες εργασιας.
Το "πως" ειναι θεμα που θα πρεπει να απασχολησει αφου δουμε κινησεις προς αυτην την κατευθυνση.
Επειδη ομως οι υπευθυνοι δεν ανησυχουν για την κατασταση(μιας και βρισκουν αποκουμπι στην ιδιωτικη εκπ/ση για τα βλασταρια τους η γιατι δεν εχουν την προθεση να ενδυναμωσουν την δημοσια εκπ/ση ετσι κι αλλιως) νομιζω οτι ειναι καιρος να τους ανησυχησουμε εμεις ,συλλογικα οι εν δυναμει εκπ/τικοι ολων των βαθμιδων περα απο αποσπασματικες κινησεις κλαδων κ βαθμιδων που παρατηρουμε .
Αφου μιλω για διεκδικησεις προτεινω επισης μαζικη συμμετοχη στα συλλογικα οργανα εκπροσωπησης μας για να μην λαμβανονται ερημην μας αποφασεις απο τους επαγγελματιες συνδικαλιστες -εκπροσωπους("οταν κοιμασαι αλλος φταχνει ιστορια").
-
Είναι καλύτερες οι συνθήκες του ΑΣΕΠ λες; το να μην έχεις ύλη; το να μην υπάρχουν κριτήρια γνωστά εκ των προτέρων;να μην έχεις δικαιώματα στο γραπτό σου γιατί ο ΑΣΕΠ ξέρει καλύτερα; Και ποιος ΑΣΕΠ; Αφού το 40% διορίζεται χωρίς προυπόθεση το διαγωνισμό; Πρόσθεσε την αναξιοκρατία που παρεμβάλλεται και έχεις τη σημερινή εικόνα που λες ότι προτιμάς. Και ρωτώ: προτιμάς λόγω άγνοιας, λόγω μεγαλοψυχίας ή σε βολεύει καλύτερα έτσι;Μην το εκλαμβάνεις ως προσωπική επίθεση, δε συνηθίζω καν να συμμετέχω στο φόρουμ αλλά δεν μπορώ να είμαι τόσο large στο θέμα έτσι όπως τέθηκε.
Πρέπει να διευκρινισω κάποια πράγματα.
Δεν είμαι Large, και σίγουρα δεν ξέρω αν με βολεύει έτσι. Σαφέστατα όμως συμφωνώ με ότι γράφεις αλλά νομίζω δεν κατάλαβες καλά ( ή δεν διατύπωσα εγώ καλά) την λογική μου.
Είπα ότι ο ΑΣΕΠ είναι το ποιο σωστό που έχουμε ΤΩΡΑ.
Δηλαδή ,από όλα τα σκ...α, επιλέγω αυτό που βρωμάει λιγότερο !!!!
Επί πλέον. Το μύνημά μου δεν είχε ως σκοπό να κρίνει τα κακώς κείμενα του συστήματος. Υπάρχουν εκατοντάδες μυνήματα σε αυτό το forum που αναφέρουν ακριβώς αυτά που λες και που ΟΛΟΙ συμφωνούμε με ΟΛΑ. Με αφορμή λοιπόν το μύνημα της sartr ήθελα να θέσω κάτι διαφορετικό.
Απλά επικεντρώθηκα στο ερώτημα :
"Από όλους τους τρόπους που υπάρχουν ,ποιος είναι αυτός που διορίζει με κάποια σχετική εγγύηση έναν καλό δάσκαλο ;"
-
Πιστεύω ότι η απάντηση βρίσκεται στη δυνατότητα των ΑΕΙ να επιλέγουν με δικά τους κριτήρια το σε πόσους θα επιτρέψουν την πρόσβαση στις τάξεις τους και η αφαίρεση του δικαιώματος αυτού από το ΥΠ. Παιδ. με παράλληλο κλείσιμο σχολών σε πόλεις που είδαν τη δημιουργία ΑΕΙ ως ευκαιρία να χτιστούν οικοδομές για ενοίκια σε φοιτητές. Έτσι θα πάψει το απαράδεκτο φαινόμενο να σπουδάζουν σε παν/κές σχολές μαθητές κάτω του μετρίου, θα αποφοιτούν όσοι είναι απαραίτητοι για την πραγματική αγορά εργασίας και αν χρειάζονται μαζικές προσλήψεις θα μπορεί να προβλεφθεί η επιτυχία περισσσοτέρων. Αυτό γίνεται παντού. Τότε δε θα υπάρχει λόγος για ΑΣΕΠ ή ό,τι άλλο Ελληνικό.
-
Πιστεύω οτι για να δώσεις τη σωστή λύση σε ένα πρόβλημα πρέπει να εξετάσεις την αιτία που το δημιουργεί. Σε αυτή την περίπτωση οι αιτίες είναι δυο:
1. η γιγάντωση του αριθμού των εισακτέων στις σχολές. Δηλαδη η επί της ουσίας αποσύνδεση πτυχίου-επαγγέλματος
2. η προσληψη διδακτικού προσωπικού με το σταγονόμετρο.
Ουσιαστικά όταν η χώρα 'σηκώνει' πχ 500 αγγλικούς και εσύ φτιάχνεις 1000 είναι λογικό οτι οι μισοί θα οδηγηθούν μοιραία στην ανεργία. Καποιος θα πει: 'Μα δεν έχει κανείς το δικαίωμα να σπουδάσει κάτι αν το αγαπά;" '
-
Απλώς υποκλίνομαι στα λόγια της συναδέλφου Stavroula.V!!
-
συμφωνω και εγω με σταυρούλα ... αλλα με μεγαλη μου λυπη καταλαβαινω οτι εμεις τα λεμε ,εμεις τα ακουμε και θα συνεχισουμε ετσι....
-
Να προσθέσω μόνο σ' αυτά που είπε η Σταυρούλα οτι δεν είναι πάντα ΜΟΝΟ θέμα τοπικών κοινωνιών οι πολλοί φοιτητές, αλλά υπάρχει και μεγαλύτερη εικόνα. Σκεφτείτε μόνο, οτι οσοι είναι φοιτητές δεν υπολογίζονται ως άνεργοι.
-
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο. κ αν εκλειναν τα παραθυρακια δεν θα επαιρναν 480 αλλα 1480 κ παραπανω ακομη. δε θεωρω λογικο να βλεπω στον πινακα αναπληρωτων ατομο που πηρε το πτυχιο τον ιουλιο του 2008 κ χωρις επιτυχια στον ασεπ να εχει γυρω στα 3,5 μορια κ ατομο που εγραψε στον προηγουμενο ασεπ 65 να μην εχει ουτε μια ωρα πδς κ αρα καθολου προυπηρεσια. αυτο ειναι το δικαιο? πιστευω οτι θα επρεπε να καταργηθουν ολα κ οι προσληψεις να γινονται 100% μεσω ασεπ. να πηγαινει καποιος αναπληρωτης καθαρα κ μονο επειδη ειχε υψηλο βαθμο στον ασεπ κ υστερα απο 2 χρονιες να διοριζεται. αυτος δλδ που δεν εχει δωσει καθολου ασεπ αλλα ο μπαρμπας του ειναι στη ββαθμια ή δεν ξερω κ εγω που αλλου γιατι να διοριστει μετα απο μερικα χρονια χωρις ασεπ? πσς, σιβιτανιδειος, οαεδ κτλ ολα μεσω ασεπ. αυτος που εχει γραψει υψηλοτερα ας πηγαινει.
κ ναι ξερω οτι θα πειτε οτι μερικοι απο εσας ειναι καπως πιο μεγαλοι στην ηλικια κ οτι εχουν παιδια κ ετσι δε μπορουν να διαβασουν αλλα αν κοιταξετε τους διοριστεους του ασεπ οι περισσοτεροι ειναι πανω απο 30. αν εκλειναν ολα αυτα τα παραθυρα που υπαρχουν δεν θα ηταν τοσο δυσκολο να διοριστει καποιος μεσω ασεπ. ετσι κ τα θεματα πιο βατα θα ηταν κ ολα θα ηταν πιο ομαλα. οταν ομως δινουν 18646 κ παιρνουν 480 καπως πρεπει να τα δικαιολογησουν. για αυτο κ βαζουν θεματα που απλα δε μπαινω στον κοπο καν να τα σχολιασω. θελουν να φορτωσουν την αποτυχια σε μας...
-
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.
Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας (
-
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.
Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας (
-
Maryvas, έχεις τελειώσει Φιλολογία Θεσσαλονίκης; Ποιά χρονιά; Εγώ τελείωσα το 2004 το κλασικό. όσο για τους καθηγητές που αναφέρεις τους είχα και τους δυο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ως προς το βαθμό δυσκολίας τους ,ήταν ο ουρανός με τη γη...
-
Maryvas, έχεις τελειώσει Φιλολογία Θεσσαλονίκης; Ποιά χρονιά; Εγώ τελείωσα το 2004 το κλασικό. όσο για τους καθηγητές που αναφέρεις τους είχα και τους δυο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ως προς το βαθμό δυσκολίας τους ,ήταν ο ουρανός με τη γη...
ναι τελειωσα το 2006 με ειδικευση γλωσσολογια ομως. το κλασικο ηταν πολυ δυσκολο για μενα... :D
-
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
-
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
αντιφατικο αυτο που λες. πιστευεις σε ενα διαγωνισμο που εξεταζει τη στειρα γνωση και αποστηθιση και βασιζεται κατα ενα μεγαλο ποσοστο στον παραγοντα τυχη. δεν θελεις καμια προσμετρηση (προφανως ουτε προϋπηρεσια). και μετα λες οτι η τριβη με τα παιδια σε κανει καλο δασκαλο. γιατι να με περασει ενας ασεπιτης τη στιγμη που εχω 10 μηνες προϋπηρεσια; την οποια απεκτησα χωρις κανενα βυσμα;
ειναι αυτος καλυτερος απο εμενα; επειδη πετυχε σε εναν εξαωρο διαγωνισμο; συμφωνω στο να κλεισουν τα παραθυρα. εκει ειναι η ουσια, οχι στο 100% ασεπ.
-
Να σου πω.Καθόλου αντιφατικό.Θελω να διασφαλίσω την αξιοπιστία του διαγωνισμού.Πως ξέρω πως αποκτιέται αυτή η προϋπηρεσία που αναφέρεις?Επιπλέον ,στον διαγωνισμό αν μετράμε την προϋπηρεσία δε θα παίζουμε όλοι επί ίσοις όροις.Ίδια θέματα ,ιδιες πιθανότητες επιτυχίας.Όλοι πρέπει να ξεκινούν από μηδενική βάση.Διαφορετικά, πρέπει να αναγνωρίσουν κ σε μας τους ασεπίτες το δικαίωμα μας να αποκτούμε ως επιτυχόντες προϋπηρέσια στην ενισχυτική κ φυσικά να μην χάνουμε τα μόρια μας από διαγωνισμό σε διαγωνισμό.Είναι δυνατόν ο επιτυχών να μην μπορεί να σταυρώσει ώρα διδασκαλίας κ ο άλλος με την προϋπηρεσία που μπορεί να απέκτησε με γνωριμίες πιθανόν να μπαίνει παντού?Νομίζω είναι άδικο κ παράλογο.
-
γι'αυτο ακριβως το λογο σου ειπα οτι πρεπει να βρεθουν αντικειμενικα κριτηρια για την αποκτηση προϋπηρεσιας και να κλεισουν τα παραθυρα. δεν απαξιωνω τους ασεπιτες, μετραω και εγω μια επιτυχια σε ασεπ (του 2005). δεν θελω ομως και οι διοριστεοι απο ασεπ να απαξιωνουν την δικη μου δουλεια,την οποια -το ξανατονιζω- την απεκτησα χωρις κανενα μεσο.
οσον αφορα την αντικειμενικοτητα του ασεπ, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. χωρις υλη, χωρις προσβαση στο γραπτο, χωρις επισημες οδηγιες διορθωσης, με θεματα που γραφονται στο ποδι... αστα να πανε δηλαδη. αθανατη ελλαδα, ενα απεραντο μπουρδελο.
-
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες. Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....
Αυτό δεν ισχύει, ειδικά για τα χρήματα. Πάντα υπάρχει τρόπος να συνεχίσει κανείς τις σπουδές του χωρίς να έχει οικογενειακή επιδότηση.
Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?
Ούτε αυτό ισχύει. Τα βάζεις όλα σε ένα καζάνι και πυροβολείς. Σου φαίνεται τόσο περίεργο κάποιος να θέλει να συνεχίσει σπουδές όχι για ακαδημαϊκή καριέρα αλλά για τη γνώση αυτή καθαυτή; Ειδικά οι εκπαιδευτικοί δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα τόσο στενά.
Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
Διαφωνώ. Η πριμοδότηση των μεταπτυχιακών στο Ασεπ είναι το ελάχιστον bonus που μπορούν να δώσουν σε κάποιον που είχε τα κότσια και το μεράκι να συνεχίσει σπουδές. Και φυσικά τα μεταπτυχιακά πριμοδοτούνται και μέσα στο επάγγελμα, γιατί δείχνουν μία επιπλέον ικανότητα. Αυτή της επαφής με τη δημιουργία της γνώσης. Η άλλη ικανότητα έχει να κάνει με την τριβή της διδασκαλίας, που είναι επίσης πολύ σημαντική. Ο συνδυασμός των δύο ικανοτήτων κάνει κάποιον πραγματικά καλό εκπαιδευτικό.
-
γι'αυτο ακριβως το λογο σου ειπα οτι πρεπει να βρεθουν αντικειμενικα κριτηρια για την αποκτηση προϋπηρεσιας και να κλεισουν τα παραθυρα. δεν απαξιωνω τους ασεπιτες, μετραω και εγω μια επιτυχια σε ασεπ (του 2005). δεν θελω ομως και οι διοριστεοι απο ασεπ να απαξιωνουν την δικη μου δουλεια,την οποια -το ξανατονιζω- την απεκτησα χωρις κανενα μεσο.
οσον αφορα την αντικειμενικοτητα του ασεπ, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. χωρις υλη, χωρις προσβαση στο γραπτο, χωρις επισημες οδηγιες διορθωσης, με θεματα που γραφονται στο ποδι... αστα να πανε δηλαδη. αθανατη ελλαδα, ενα απεραντο μπουρδελο.
Ακριβώς αυτό σου λέω αν ο Ασέπ ήταν τέλειια οργανωμένος θα έφευγες μια κ έξω για διορισμό,θα έπαυσαν αυτές οι ελαστικές σχέσεις εργασίας ή έστω θα ελαχιστοποιούνταν.Θα ήταν περισσότεροι οι μόνιμοι.Φυσικά ,συνεχίζω να πιστεύω πως το να αποδείξουμε κατά πόσο κάποιος καθηγητής είναι ηθκός ,υγιής στο μυαλό κ άλλα χαρακτηριστικά που δεν μπορούν να εξεταστούν κ να διαπιστωθούν με τις εξετάσεις χρειάζεται περαιτέρω οργάνωση κ πιο αυστηρά μέτρα.Επιπλέον,τα μπόνους στην καλή εργασία κάποιου εκπαιδευτικού θα ήταν ένα καλό κίνητρο.Φυσικά, η αξιολόγηση να είναι σύνθετη,να περιλαμβάνει γονείς ,παιδιά,συναδέλφους κλπ.
-
ελα ομως που μονο τελεια οργανωμενος δεν ειναι. και το προβλημα ειναι οτι ποτε δεν θα οργανωθει τελεια.
-
Εγώ κάνω μεταπτυχιακό, απλώς γιατί με ενδιαφέρει πάντα να ψάχνομαι γύρω από θέματα σχετικά με το αντικείμενό μου. Είμαι από τους τυχερούς που πρόλαβε τα μεταπτυχιακά χωρίς δίδακτρα (200 παράβολο το χρόνο μόνο), οπότε το ότι κάνω μεταπτυχιακό δε σημαίνει ότι είμαι "βολεμένη". Ζορίζομαι για να το τελειώσω, γιατί όλο το χρόνο έχω πλήρες ωράριο σε φροντιστήιρα, ιδιαίτερα κτλ. Δε σκοπεύω να κάνω ακαδημαΐκή καριέρα, απλώς επέλεξα να μάθω κάτιι παραπάνω και να ασκήσω την κριτική μου ικανότητα. Τα 2 μόρια που παίρνω ή τα 40 ευρώ προσάυξησης στο μισθό είναι τόσα πολλά μπροστά σε αυτό που κάνω; Σας πληροφορώ πως όχι.
Σίγουρα η βάση όλων των καθηγητών είναι το πτυχίο του. Αυτό του δίνει τα όποια επαγγελματικά δικαιώματα. Αλλά μην αφορίζουμε τα παντα! Όπως προείπε κάποιος συνάδελφος, τα μεταπτυχιακά παράγεις γνώση, δεν την αποστηθίζεις απλώς. Αυτό θεωρείται ότι δεν είναι χρήσιμο για κάποιον καθηγητή; Εμείς πρέπει να ανανεώνουμε συνεχώς τις γνώσεις μας και να έχουμε διευρυμένους ορίζοντες. Μη πούμε σε λίγο ότι και το διδακτορικό είναι ένα τίποτα και δε θα'πρεπε να λαμβάνεται πουθενά υπόψη!
-
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες. Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....
Αυτό δεν ισχύει, ειδικά για τα χρήματα. Πάντα υπάρχει τρόπος να συνεχίσει κανείς τις σπουδές του χωρίς να έχει οικογενειακή επιδότηση.
2Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?
Ούτε αυτό ισχύει. Τα βάζεις όλα σε ένα καζάνι και πυροβολείς. Σου φαίνεται τόσο περίεργο κάποιος να θέλει να συνεχίσει σπουδές όχι για ακαδημαϊκή καριέρα αλλά για τη γνώση αυτή καθαυτή; Ειδικά οι εκπαιδευτικοί δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα τόσο στενά.
Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
Διαφωνώ. Η πριμοδότηση των μεταπτυχιακών στο Ασεπ είναι το ελάχιστον bonus που μπορούν να δώσουν σε κάποιον που είχε τα κότσια και το μεράκι να συνεχίσει σπουδές. Και φυσικά τα μεταπτυχιακά πριμοδοτούνται και μέσα στο επάγγελμα, γιατί δείχνουν μία επιπλέον ικανότητα. Αυτή της επαφής με τη δημιουργία της γνώσης. Η άλλη ικανότητα έχει να κάνει με την τριβή της διδασκαλίας, που είναι επίσης πολύ σημαντική. Ο συνδυασμός των δύο ικανοτήτων κάνει κάποιον πραγματικά καλό εκπαιδευτικό.
Χρειάζονται χρήματα ,για να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε τέτοιο επίπεδο.Λυπάμαι αλλά το έχω δει live πολλές φορές.Πάρα πολλές φορές κ το έχω ζήσει κ η ίδια.
Ποιος έχει την πολυτέλεια χωρίς επιχορήγηση από την υπηρεσία ή από τους γονείς να κάνει περαιτέρω σπουδές απλά μόνο για τη γνώση??Νομίζεις ότι αυτό που λες είναι κανόνας?
Φυσικά κ οι σπουδές σε συνδυασμό με τη διδασκαλία σε κάνουν πιο ικανό δάσκαλο αλλά αν νομίζεις ότι είναι εύκολο κ γίνεται να δουλεύεις κανονικά κ να κάνεις διδακτορικό κ μάλιστα πριν διοριστείς?Είναι εύκολο?Συνήθως, γίνεσαι μονόπλευρος κ θυσιάζεις την κοινωνικότητα σου κ άλλα πραγματα ,για να σπουδάζεις.
Κ τεσπα,δε συμφωνώ μαυτα που λες ειναι τελείως ''ρομαντικά ''για μένα
υγ.1Σε παρακαλώ επειδή το έχεις ξανακάνει μην σπας το συλλογισμό μου σε κομμάτια ,γιατί έτσι πραγματικά κανείς δεν πρόκειται να καταλάβει τι έγραψα..
2.Όσο για αυτά που γράφεις Δέσποινα ,σου λέω ότι εφόσον διοριστείς πληρώνεσαι επίδομα για τις έξτρα σπουδές σου.Δεν χάνεις κάτι.Η υπηρεσία εχει προβλέψει κ σε προμοδοτεί.Εγώ αν κατάλαβες μιλώ για τον αξιοκρατικό Ασέπ.Όλοι να ξεκινούν από μηδενική βάση.Επιπλέον όποια επιπλέον γνώση έχει κάποιος χρειάζεται στη διδασκαλία κ τα σεμινάρια κ όλα .Τα λαμβάνει κανεις υπόψη αυτά ?
Με προσμέτρηση 10 από πτυχίο,μεταπτυχιακό κ διδακτορικό δέχεσαι να πας κόντρα στον Ασέπ???Αν ναι ,πάω πάσο.Για μένα δεν υπάρχει Ασέπ έτσι....Σόρρυ.
-
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.
Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας (
-
γι αυτο δε θα παμε ποτε μπροστα, εδω τα βαζουν με αυτους που διοριστηκαν μεσω ασεπ. σε αλλο θεμα τα βαζουν οι ασεπιτες μ αυτους που εχουν προυπηρεσια. αν δεν παψουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας δεν θα βρεθει ποτε αξιοκρατικος τροπος προσληψεων.. εκει ειναι που πρεπει να επικεντρωθουμε.
-
γι αυτο δε θα παμε ποτε μπροστα, εδω τα βαζουν με αυτους που διοριστηκαν μεσω ασεπ. σε αλλο θεμα τα βαζουν οι ασεπιτες μ αυτους που εχουν προυπηρεσια. αν δεν παψουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας δεν θα βρεθει ποτε αξιοκρατικος τροπος προσληψεων.. εκει ειναι που πρεπει να επικεντρωθουμε.
Σώτια μου ,εσύ διορίστηκες κ γιαυτό λες:<< βρε με αυτά θα ασχολούμαστε ακόμη??>.Αλλά είναι σοβαρά θέματα αυτά κ μέσα από τη συζήτηση θα βρεθούν λύσεις για αξιοκρατικό τρόπο πρόσληψης.Είναι κ μέρα χαράς για σας.Εύχομαι να έχεις καλή τοποθέτηση .Φιλιά. :-*
-
δεν καταλαβες μαλλον τι λεω...λεω να παψουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας... ισα ισα πρεπει να ασχολουμαστε ολοι με το αξιοκρατικο συστημα προσληψεων ασχετα με το αν διοριστηκαμε ή οχι. και ξερεις πολυ καλα οτι οπου και να μαι θα βοηθησω αδιοριστους εκει. οπως κανουν και πολλα παιδια που ειναι στην ΠΕΑΕ κι ας εχουν διοριστει. εγω λεω απλα οτι συγχιζομαι να μπαινω στο φορουμ και να μαλωνουν αυτοι του 40% με του ασεπ και τουμπαλιν. πρεπει στο προκειμενο να επικεντρωθουμε. καταναλωνουμε φαια ουσια με βλακειες.
-
δεν καταλαβες μαλλον τι λεω...λεω να παψουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας... ισα ισα πρεπει να ασχολουμαστε ολοι με το αξιοκρατικο συστημα προσληψεων ασχετα με το αν διοριστηκαμε ή οχι. και ξερεις πολυ καλα οτι οπου και να μαι θα βοηθησω αδιοριστους εκει. οπως κανουν και πολλα παιδια που ειναι στην ΠΕΑΕ κι ας εχουν διοριστει. εγω λεω απλα οτι συγχιζομαι να μπαινω στο φορουμ και να μαλωνουν αυτοι του 40% με του ασεπ και τουμπαλιν. πρεπει στο προκειμενο να επικεντρωθουμε. καταναλωνουμε φαια ουσια με βλακειες.
Επειδή διαφωνούν οι άνθρωποι δε σημαίνει ότι φαγώνονται.Τουλάχιστον, σαυτό το θέμα...Αnyway....
-
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
Συμφωνώ απόλυτα!!! Κι επίσης spapioan....ποιος σου λέει ότι ο διοριστέος μέσω ΑΣΕΠ δεν έχει κι αυτός προυπηρεσία;;! Να σου πω πού νιωθω εγώ αδικία...; Όταν κάθε χρονιά που τελειώνει και στο φροντιστήριο και στη ΠΔΣ μου λένε τα παιδιά: "κυρία θα μας έχετε του χρόνου...;" Γιατί θέλουν να τα έχω!!! Ναι,εκεί πνίγομαι απ'το αίσθημα της αδικίας γίατί αυτόείναι το πιο ουσιαστικό κριτήριο,αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να προσμετρηθεί ούτε να αξιολογηθεί!! Ο ΑΣΕΠ είναι θεμιτός...αλλά όχι στη μορφή που είναι τώρα! Δεν το αρνείται κανείς αυτό!! ΥΓ:Όσο για τα βύσματα...ναι,να καταργηθούν τα παράθυρα,αλλάτουλάχιστον αυτούς που έχουν προυπηρεσία από ΣΜΕΑ ας μην τους βάζουμε στο ίδιο καλάθι με τους ΟΑΕΔΙΤΕΣ και αυτούς απ'τα ΣΔΕ γιατί για να μπουν στα ΣΜΕΑ απέκτησαν τουλάχιστον κάποια προσόντα...δεν τους έβαλαν για τα ωραία τους ΓΑΛΑΖΙΑ μάτια!!
-
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
Συμφωνώ απόλυτα!!! Κι επίσης spapioan....ποιος σου λέει ότι ο διοριστέος μέσω ΑΣΕΠ δεν έχει κι αυτός προυπηρεσία;;! Να σου πω πού νιωθω εγώ αδικία...; Όταν κάθε χρονιά που τελειώνει και στο φροντιστήριο και στη ΠΔΣ μου λένε τα παιδιά: "κυρία θα μας έχετε του χρόνου...;" Γιατί θέλουν να τα έχω!!! Ναι,εκεί πνίγομαι απ'το αίσθημα της αδικίας γίατί αυτόείναι το πιο ουσιαστικό κριτήριο,αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να προσμετρηθεί ούτε να αξιολογηθεί!! Ο ΑΣΕΠ είναι θεμιτός...αλλά όχι στη μορφή που είναι τώρα! Δεν το αρνείται κανείς αυτό!! ΥΓ:Όσο για τα βύσματα...ναι,να καταργηθούν τα παράθυρα,αλλάτουλάχιστον αυτούς που έχουν προυπηρεσία από ΣΜΕΑ ας μην τους βάζουμε στο ίδιο καλάθι με τους ΟΑΕΔΙΤΕΣ και αυτούς απ'τα ΣΔΕ γιατί για να μπουν στα ΣΜΕΑ απέκτησαν τουλάχιστον κάποια προσόντα...δεν τους έβαλαν για τα ωραία τους ΓΑΛΑΖΙΑ μάτια!!
[/color]
συμφωνω απολυτα... δυστυχως καποιοι εδω μεσα (πιθανοτατα απο αγνοια και οχι με δολο), εμφανιζουν τα ΣΜΕΑ ως βυσματικη θεση. καποτε ηταν βυσματικη, οταν καναμε αιτησεις σε καθε διευθυνση ξεχωριστα. τωρα με τους πινακες καπως εξομαλυνθηκαν τα πραγματα.
οχι οτι δεν γινονται ακομα παρατυπιες, βλεπε την φετινη προκυρηξη που αλλαξαν τα κριτηρια κατα το δοκουν. εγω την προϋπηρεσια μου την μαζευω απο ΣΜΕΑ χωρις κανενα μεσον, μιας και εχω καστανα και οχι γαλαζια ματια!
-
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.
Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας (
-
Συμφωνω με τον θεματογραφο
ειμαι σχετικα νεα,γραφτηκα φετος το καλοκαιρι στο φορουμ, και πιο νεα ακομα στα εκπαιδευτικα του δημοσιου(ζουσα ωραιο παραμυθι στον ιδιωτικο τομεα)
σοκαριστηκα με το θεμα ''Ενσταση κατα οαεδιτων'' και μαλιστα εγραψα την ταπεινη μου αποψη στο συγκεκριμενο θεμα.
οταν ειδα και θεματα αλλα και σχολια κατα των πολυτεκνων τοτε στεναχωρεθηκα ειλικρινα.
ειμαστε ενα μεγαλο καζανι με ολους τους πιθανους χαρακτηρες.ορισμενοι μεσα απο εδω βγαζουν ολη τη χολη που εχουν κατα συναδελφων. Μαλλον ειμαι πολυ μικρη και απειρη,ισως και ανοητη γιατι δεν ειχα φανταστει τι κοσμος υπαρχει. που να μπω και σε καποιο σχολειο,τι εχω να συναντησω.
Προσφατα σε μια παρεα,μιλουσα με μια κυρια,συζυγος δασκαλου. και καναμε κουβεντα για τους πολυτεκνους που διοριζονται. Της λεω , θεωρω πολυ σωστο που το κρατος μεριμνα για τους πολυτεκνους και τους διοριζει στο διπλανο σχολειο. απαντα μεσα στην κακια,ε οχι και σωστο,να πληρωνω εγω με τους φορους μου τα επιδοματα του καθε πολυτεκνου,επειδη του ηρθε να γεννοβολισει 4 και 5 παιδια.......!!!!
ημουν και ετοιμη να της πω οτι εχω σκοπο με τον ανδρα μου να κανουμε 3 παιδια πρωτα ο Θεος.θα με ετρωγε λαχανο αν ξαφνικα προεκυπτε και ενα 4ο.
οσον αφορα τον τροπο διορισμου
θα προτιμουσα ενα και μονο συστημα μονιμων εκπαιδευτικων με εξετασεις οχι τυπου ασεπ, και να γινεται ο διορισμος εκει οπου επιθυμει ο καθενας.αν για παραδειγμα οι θεσεις συμπληρωνονταν σε μια περιφερεια τοτε και μονο τοτε να υπηρχε διορισμος καπου αλλου ,εφοσον ο ενδιαφερομενος το επιθυμουσε και συμφωνουσε.
δεν μπορω να καταλαβω την αδικια σε βαρος των αναπληρωτων και ωρομισθιων οσον αφορα το ενσημο , το ξεφτυλισμενο μισθο, την ανεργια κατα το καλοκαιρι.νομιζω οτι προσφερουν τα ιδια με τους μονιμους,αλλα δεν τα απολαμβανουν .οταν μπηκα στη σχολη μου ειχα ονειρο για τα οικονομικα.εφαγα πολλες σφαλιαρες και βρηκα πολλες πορτες κλειστες.Η μονη που μου ανοιξε ηταν αυτη της εκπαιδευσης .μπηκα στην ιδεα να κανω μεταπτυχιακο,αλλα οταν ακουσα το χρηματικο ποσο ,το ξεχασα.εχω βαρεθει να ακουω για βυσματα και τυπους αχρηστους να γινονται λεκτορες επειδη ηταν κομματοσκυλα η ειχαν μπαρμπα τον πρυτανη.
το αποτελσμα ειναι οτι εμεις φαγωνομαστε και το προβλημα παραμενει γιατι μια υπουργικη αποφαση ειναι αρκετη καθε φορα να μας βαλει σε αυτη τη θεση.
ενα τελευταιο για τον ασεπ.ακουω απο τους περισσοτερους οτι ο ασεπ ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσα.δηλαδη ειναι απιθανο να διοριστει καποιος που εχει ξαδερφο τον καραμανλη.
η νατασα εγινε γιατρος και μαλιστα τελειωσε την ιατρικη σε 3 χρονια!!!!!τωρα ειναι και χειρουργος.θεωρω οτι ουτε ο ασεπ δεν ειναι απολυτα αξιοκρατικος.
-
Πέρασα μαθηματικό Ιωαννίνων το 1992 με Δέσμες. ------> 1η Εξέταση
32 μαθήματα για πτυχίο ----------------------------------------> 32 εξετάσεις
Πιστεύω τα ίδια ίσως λίγο καλλίτερα ίσως πολύ χειρότερα και για όλους εσάς.
Συνειδητοποιημένος πολέμιος του ΑΣΕΠ όχι των ΑΣΕΠΙΤΩΝ. Δεν ανέχομαι άλλο έλεγχο παρά μόνο από τους μαθητές μου. Δούλεψα ΠΔΣ και ενισχυτική από το 2002. Για όσους βιαστούν να πουν βύσμα να πω ότι Ιανουάριο του 2002 η
-
Η διαφορά με το δυσκολότερο λόγω καθηγητή, μαθήματος, κλπ πτυχίο, βρίσκεται στο οτι, ο φοιτητής έχει κάποια επιλογή κάποιο "λόγο" στο θέμα της δυσκολίας του πτυχίου του, δηλαδή να επιλέξει τον όποιο "Πασάλογλου" ή τον όποιο "Καζαζή" μπορεί να έχει η σχολή του. Οπότε, ένας φοιτητής που θα επιλέξει τον "δύσκολο" καθηγητή ενώ ο διορισμός θα γίνεται μέσω βαθμού πτυχίου, μπορεί να το κάνει επειδή δεν ενδιαφέρεται
να διοριστεί στη πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια (ενδεχομένως να επιθυμεί να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα) ή γιατί θεωρεί οτι έχει τις ικανότητες να αποσπάσει ένα καλό βαθμό από το "δύσκολο" καθηγητή. Εν πάσει περιπτώσει, ΓΝΩΡΙΖΕΙ πού πηγαίνει, και έχει ένα κάποιο έλεγχο.
σε αυτό που λες gianni, μην ξεχνάς πμως οτι δεν υπαρχει παντα αυτή η επιλογή. πχ. στην δική μου σχολη στο πρώτο ετος χωριζομασταν σε τμήματα αλφαβητικά έτσι π.χ. αυτοι που το επιθετο ξεκινά απο α-μ να ειχαν ενα πιο καλο και πιο επιεική καθηγητή στην γλωσσολογια σε σχέση με τους υπολοιπους μισούς. επίσης αργότερα που είχαμε την επιλογη μαθημάτων και ξέραμε ποιοι καθηγητές ήταν πιο αυστηροί τους αποφεύγαμε στις δηλώσεις μας ΟΜΩΣ ο κάθε καθηγητής δίδασκε σε συγκεκριμενο αριθμο φοιτητών. και λογικά ολοι επιλεγαν τους πιο "ευκολους" καθηγητες με αποτελεσμα τα μαθηματα αυτα να κλεινουνι γρηγορα και οι υπολοιποι αναγκαστηκα να παιρνουν τα μαθηματα των "δυσκολων" καθηγητων για να μαζεψουν τις απαραιτητες διδακτικες μοναδες και να μην μεινουν πισω.
δεν εχω καμια αντίρρηση σε αυτά που λες, μια παρατηρηση απλα στην σκεψη σου.
σωστα ολα αυτα που λεμε και ξαναλεμε για το πως εχει καταντησει ο τροπος διορισμου. αυτο 60%-40% ουσιαστικα δεν υπαρχει. ειναι μονο στα χαρτια γιατι αν προσθεσει κανεις τους διορισμους του 30-24 μηνου το 40% (μην πω και λιγοτερο) καταληγει να ειναι οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ.
και για να λεμε και το αλλο θα επρεπε να αρνηθουμε και την ρυθμιση αυτη του 30-24 μηνου αν θελαμε αξιοκρατικους διορισμους και να πιεζαμε για την σταδιακη μειωση του 40% του ενιαιου ωσπου να φταναμε στο 100% μεσω ασεπ (οπως και ηταν και ο αρχικος σχεδιασμος) αλλα τελος παντων, να 'χαμε να λεγαμε!
-
Η διαφορά με το δυσκολότερο λόγω καθηγητή, μαθήματος, κλπ πτυχίο, βρίσκεται στο οτι, ο φοιτητής έχει κάποια επιλογή κάποιο "λόγο" στο θέμα της δυσκολίας του πτυχίου του, δηλαδή να επιλέξει τον όποιο "Πασάλογλου" ή τον όποιο "Καζαζή" μπορεί να έχει η σχολή του. Οπότε, ένας φοιτητής που θα επιλέξει τον "δύσκολο" καθηγητή ενώ ο διορισμός θα γίνεται μέσω βαθμού πτυχίου, μπορεί να το κάνει επειδή δεν ενδιαφέρεται
να διοριστεί στη πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια (ενδεχομένως να επιθυμεί να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα) ή γιατί θεωρεί οτι έχει τις ικανότητες να αποσπάσει ένα καλό βαθμό από το "δύσκολο" καθηγητή. Εν πάσει περιπτώσει, ΓΝΩΡΙΖΕΙ πού πηγαίνει, και έχει ένα κάποιο έλεγχο.
σε αυτό που λες gianni, μην ξεχνάς πμως οτι δεν υπαρχει παντα αυτή η επιλογή. πχ. στην δική μου σχολη στο πρώτο ετος χωριζομασταν σε τμήματα αλφαβητικά έτσι π.χ. αυτοι που το επιθετο ξεκινά απο α-μ να ειχαν ενα πιο καλο και πιο επιεική καθηγητή στην γλωσσολογια σε σχέση με τους υπολοιπους μισούς. επίσης αργότερα που είχαμε την επιλογη μαθημάτων και ξέραμε ποιοι καθηγητές ήταν πιο αυστηροί τους αποφεύγαμε στις δηλώσεις μας ΟΜΩΣ ο κάθε καθηγητής δίδασκε σε συγκεκριμενο αριθμο φοιτητών. και λογικά ολοι επιλεγαν τους πιο "ευκολους" καθηγητες με αποτελεσμα τα μαθηματα αυτα να κλεινουνι γρηγορα και οι υπολοιποι αναγκαστηκα να παιρνουν τα μαθηματα των "δυσκολων" καθηγητων για να μαζεψουν τις απαραιτητες διδακτικες μοναδες και να μην μεινουν πισω.
δεν εχω καμια αντίρρηση σε αυτά που λες, μια παρατηρηση απλα στην σκεψη σου.
σωστα ολα αυτα που λεμε και ξαναλεμε για το πως εχει καταντησει ο τροπος διορισμου. αυτο 60%-40% ουσιαστικα δεν υπαρχει. ειναι μονο στα χαρτια γιατι αν προσθεσει κανεις τους διορισμους του 30-24 μηνου το 40% (μην πω και λιγοτερο) καταληγει να ειναι οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ.
και για να λεμε και το αλλο θα επρεπε να αρνηθουμε και την ρυθμιση αυτη του 30-24 μηνου αν θελαμε αξιοκρατικους διορισμους και να πιεζαμε για την σταδιακη μειωση του 40% του ενιαιου ωσπου να φταναμε στο 100% μεσω ασεπ (οπως και ηταν και ο αρχικος σχεδιασμος) αλλα τελος παντων, να 'χαμε να λεγαμε!
Δεν έχεις άδικο Evi, αλλά πάλι αναφέρεσαι σε κάτι που γίνεται στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή στο "άβατο" της φοβερής ΠΟΣΔΕΠ. Ένα άσχημο πράγμα που γίνεται εκεί, είναι απαραίτητο να επεκτείνεται και στο τρόπο επιλογής των διδασκόντων στη "ταπεινή" πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια?
Η Γλωσσολογία 1 είναι ένας μόνο βαθμός και, μολονότι μετράει με υψηλότερο συντελεστή (αν θυμάμαι καλά, είμαι και κάποιας ηλικίας) ένας καλός φοιτητής θα έχει τη δυνατότητα να διορθώσει και να ανεβάσει βαθμό αργότερα, ακόμα και αν τον "τσεκουρώσει" ο καθηγητής σε 1-2 μαθήματα του πρώτου έτους. Αντίθετα, ο κακός φοιτητής μοιραία θα φανεί κι αυτός. Στη τελική, είμαι πιο πολύ υπέρ του βαθμού πτυχίου λόγω του οτι είναι προϊόν πολλών εξετάσεων και οχι μιας. Για τον Ασεπ περιέγραψα τα βασικά του προβλήματα, δηλαδή ένας υποψήφιος που θα πιάσει Χ μόρια σε μια εξέταση και θα διοριστεί ή θα γίνει αναπληρωτής, και ένας άλλος υποψήφιος που θα πιάσει τα ίδια μόρια σε μια άλλη εξέταση (δηλαδή ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ θα είναι "καθηγητής ίδιας ποιότητας" (λέμε τώρα)) θα πάει ωρομίσθιος και αν, γιατί έχει αλλάξει ο αριθμός προσφερόμενων θέσεων, έχουν μπει μπροστά ΟΑΕΔίτες, ΙΕΚτζήδες (κάνω κι εγώ τα όνειρά μου) και λοιποί, και θα πέσει χαμηλότερα.
Τεσπα, αντιλαμβάνομαι πως εδώ τα συζητάμε στο στύλ "να'χαμε να λέγαμε", είτε εμείς βγάλουμε συμπέρασμα οτι είναι κακός ο ΑΣΕΠ και πρέπει να καταργηθεί είτε οτι είναι καλός, οι κυβερνώντες μας θα αποφασίσουν και θα διατάξουν.
-
GiannisV να σχολιάσω και να προσθέσω στην τελευταία σου φράση. Ο αείμνηστος Καραμανλής ειλικρινέστατα μίλησε. Κι επειδή η πολιτική αριβώς με αυτόν τον τρόπο ασκείται από τους πολιτικούς, οι εκλογές επαναλαμβάνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, για να κρίνει στο τέλος ο λαός.Κι όσο στην πολιτική συμβαίνει το παράνω φαινόμενο που ανέφερε ο αείμνηστος Καραμανλής, τόσο θα μικραίνει το χρονικό διάστημα μεταξύ των βουλευτικών εκλογών. Προσωπικά, ήδη ζήτησα από τους γονείς μου και τις δύο μου γιαγιάδες, πως αν δε δω στις επόμενες μέρες, αναστολή του νομου για τους Οαεδίτες, να μην ξαναψηφίσουν στις επικείμενεσ εκλογές ΝΔ .6 ψήφοι μιας οικογένειας θα φύγουν από τη ΝΔ που υποσχέθηκε διαφάνεια στις προσλήψεις και δεν το έπραξε. Οι γονείς αφουγκράζονται την γνώμη του άνεργου κι εξαπατημένου παιδιού τους και εγγονιού τους.
-
GiannisV να σχολιάσω και να προσθέσω στην τελευταία σου φράση. Ο αείμνηστος Καραμανλής ειλικρινέστατα μίλησε. Κι επειδή η πολιτική αριβώς με αυτόν τον τρόπο ασκείται από τους πολιτικούς, οι εκλογές επαναλαμβάνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, για να κρίνει στο τέλος ο λαός.Κι όσο στην πολιτική συμβαίνει το παράνω φαινόμενο που ανέφερε ο αείμνηστος Καραμανλής, τόσο θα μικραίνει το χρονικό διάστημα μεταξύ των βουλευτικών εκλογών. Προσωπικά, ήδη ζήτησα από τους γονείς μου και τις δύο μου γιαγιάδες, πως αν δε δω στις επόμενες μέρες, αναστολή του νομου για τους Οαεδίτες, να μην ξαναψηφίσουν στις επικείμενεσ εκλογές ΝΔ .6 ψήφοι μιας οικογένειας θα φύγουν από τη ΝΔ που υποσχέθηκε διαφάνεια στις προσλήψεις και δεν το έπραξε. Οι γονείς αφουγκράζονται την γνώμη του άνεργου κι εξαπατημένου παιδιού τους και εγγονιού τους.
Σωστά τα λες. Ωστόσο ακόμα και στη ΝΔ, σε κάποιο βαθμό, γνωρίζουν οτι δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα που να μπορεί να κάνει κάποιος από το να δώσει κάτι σε κάποιον και μετά να ζητάει να του το πάρει πίσω. Το μίσος που δημιουργεί κάτι τέτοιο είναι πραγματικά απίστευτο. Οπότε τώρα είναι πάρα πολύ δύσκολο να κάνουν πίσω, μολονότι κάποιοι στη ΝΔ φαίνεται να πιστεύουν οτι αν δωσουν μια σύμβαση ορισμένου χρόνου σε κάποιον, τότε τον έχουν σκλάβο για όλη τους τη ζωή. Κούνια που τους κούναγε λέω κι εγώ, που είμαι ΚΑΙ εγώ ένας από αυτούς που του έφερε στην εξουσία. Το ΠΑΣΟΚ από την άλλη μεριά, γνώριζε πολύ καλά το κανόνα που περιέγραψα πιο πάνω. Γι αυτό και δίοριζε ΜΟΝΙΜΟΥΣ. Μ' αυτό το τρόπο (δημιουργία μιας στρατιάς κρατικοδίαιτων πραιτωριανών) και με τον έλεγχο των ΜΜΕ, κατόρθωσε να παραμείνει στην εξουσία για όσο καιρό παρέμεινε. Ζητώ συγνώμη που παρεκτράπηκα στη πολιτική σε τέτοιο βαθμό αλλά νομίζω πως το θέμα έχει και παραέχει να κάνει με τη πολιτική.