*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα  (Αναγνώστηκε 15527 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #28 στις: Αυγούστου 13, 2009, 01:08:58 pm »
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες. Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....
Αυτό δεν ισχύει, ειδικά για τα χρήματα. Πάντα υπάρχει τρόπος να συνεχίσει κανείς τις σπουδές του χωρίς να έχει οικογενειακή επιδότηση.

2
Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?
Ούτε αυτό ισχύει. Τα βάζεις όλα σε ένα καζάνι και πυροβολείς. Σου φαίνεται τόσο περίεργο κάποιος να θέλει να συνεχίσει σπουδές όχι για ακαδημαϊκή καριέρα αλλά για τη γνώση αυτή καθαυτή; Ειδικά οι εκπαιδευτικοί δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα τόσο στενά.

Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
Διαφωνώ. Η πριμοδότηση των μεταπτυχιακών στο Ασεπ είναι το ελάχιστον bonus που μπορούν να δώσουν σε κάποιον που είχε τα κότσια και το μεράκι να συνεχίσει σπουδές. Και φυσικά τα μεταπτυχιακά πριμοδοτούνται και μέσα στο επάγγελμα, γιατί δείχνουν μία επιπλέον ικανότητα. Αυτή της επαφής με τη δημιουργία της γνώσης. Η άλλη ικανότητα έχει να κάνει με την τριβή της διδασκαλίας, που είναι επίσης πολύ σημαντική. Ο συνδυασμός των δύο ικανοτήτων κάνει κάποιον πραγματικά καλό εκπαιδευτικό.



Χρειάζονται χρήματα ,για να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε τέτοιο επίπεδο.Λυπάμαι αλλά το έχω δει live πολλές φορές.Πάρα πολλές φορές κ το έχω ζήσει κ  η ίδια.


Ποιος έχει την πολυτέλεια χωρίς επιχορήγηση από την υπηρεσία ή από τους γονείς να κάνει περαιτέρω σπουδές απλά μόνο για τη γνώση??Νομίζεις ότι αυτό που λες είναι κανόνας?


Φυσικά κ οι σπουδές σε συνδυασμό με τη διδασκαλία σε κάνουν πιο ικανό δάσκαλο αλλά αν  νομίζεις ότι είναι εύκολο κ γίνεται να δουλεύεις κανονικά κ να κάνεις διδακτορικό κ μάλιστα πριν διοριστείς?Είναι εύκολο?Συνήθως, γίνεσαι μονόπλευρος κ θυσιάζεις την κοινωνικότητα σου κ άλλα πραγματα ,για να σπουδάζεις.


Κ τεσπα,δε συμφωνώ μαυτα που λες ειναι τελείως ''ρομαντικά ''για μένα


υγ.1Σε παρακαλώ επειδή το έχεις ξανακάνει μην σπας το συλλογισμό  μου σε κομμάτια ,γιατί έτσι πραγματικά κανείς δεν πρόκειται να καταλάβει τι έγραψα..


2.Όσο για αυτά που γράφεις Δέσποινα ,σου λέω ότι εφόσον διοριστείς πληρώνεσαι επίδομα για τις έξτρα σπουδές σου.Δεν χάνεις κάτι.Η υπηρεσία εχει προβλέψει κ σε προμοδοτεί.Εγώ αν κατάλαβες μιλώ για τον αξιοκρατικό Ασέπ.Όλοι να ξεκινούν από μηδενική βάση.Επιπλέον όποια επιπλέον γνώση έχει κάποιος χρειάζεται στη διδασκαλία κ τα σεμινάρια κ όλα .Τα λαμβάνει κανεις υπόψη αυτά ?


Με προσμέτρηση 10 από πτυχίο,μεταπτυχιακό  κ διδακτορικό δέχεσαι να πας κόντρα στον Ασέπ???Αν ναι ,πάω πάσο.Για μένα δεν υπάρχει Ασέπ έτσι....Σόρρυ.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 13, 2009, 01:22:56 pm από green ice »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:05:16 »

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #29 στις: Αυγούστου 13, 2009, 01:28:50 pm »
Παράθεση
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.

Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας (

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #30 στις: Αυγούστου 13, 2009, 01:49:53 pm »
γι αυτο δε θα παμε ποτε μπροστα, εδω τα βαζουν με αυτους που διοριστηκαν μεσω ασεπ. σε αλλο θεμα τα βαζουν οι ασεπιτες μ αυτους που εχουν προυπηρεσια. αν δεν παψουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας δεν θα βρεθει ποτε αξιοκρατικος τροπος προσληψεων.. εκει ειναι που πρεπει να επικεντρωθουμε.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #31 στις: Αυγούστου 13, 2009, 02:05:05 pm »
γι αυτο δε θα παμε ποτε μπροστα, εδω τα βαζουν με αυτους που διοριστηκαν μεσω ασεπ. σε αλλο θεμα τα βαζουν οι ασεπιτες μ αυτους που εχουν προυπηρεσια. αν δεν παψουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας δεν θα βρεθει ποτε αξιοκρατικος τροπος προσληψεων.. εκει ειναι που πρεπει να επικεντρωθουμε.

Σώτια μου ,εσύ διορίστηκες κ γιαυτό λες:<< βρε με αυτά θα ασχολούμαστε  ακόμη??>.Αλλά είναι σοβαρά θέματα αυτά κ μέσα από τη συζήτηση θα βρεθούν λύσεις για αξιοκρατικό τρόπο πρόσληψης.Είναι κ μέρα χαράς  για σας.Εύχομαι να έχεις καλή τοποθέτηση .Φιλιά.  :-*

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:05:16 »

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #32 στις: Αυγούστου 13, 2009, 02:09:55 pm »
δεν καταλαβες μαλλον τι λεω...λεω να παψουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας... ισα ισα πρεπει να ασχολουμαστε ολοι με το αξιοκρατικο συστημα προσληψεων ασχετα με το αν διοριστηκαμε ή οχι. και ξερεις πολυ καλα οτι οπου και να μαι θα βοηθησω αδιοριστους εκει. οπως κανουν και πολλα παιδια που ειναι στην ΠΕΑΕ κι ας εχουν διοριστει. εγω λεω απλα οτι συγχιζομαι να μπαινω στο φορουμ και να μαλωνουν αυτοι του 40% με του ασεπ και τουμπαλιν. πρεπει στο προκειμενο να επικεντρωθουμε. καταναλωνουμε φαια ουσια με βλακειες.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #33 στις: Αυγούστου 13, 2009, 02:14:28 pm »
δεν καταλαβες μαλλον τι λεω...λεω να παψουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας... ισα ισα πρεπει να ασχολουμαστε ολοι με το αξιοκρατικο συστημα προσληψεων ασχετα με το αν διοριστηκαμε ή οχι. και ξερεις πολυ καλα οτι οπου και να μαι θα βοηθησω αδιοριστους εκει. οπως κανουν και πολλα παιδια που ειναι στην ΠΕΑΕ κι ας εχουν διοριστει. εγω λεω απλα οτι συγχιζομαι να μπαινω στο φορουμ και να μαλωνουν αυτοι του 40% με του ασεπ και τουμπαλιν. πρεπει στο προκειμενο να επικεντρωθουμε. καταναλωνουμε φαια ουσια με βλακειες.



Επειδή διαφωνούν οι άνθρωποι δε σημαίνει ότι φαγώνονται.Τουλάχιστον, σαυτό το θέμα...Αnyway....

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #34 στις: Αυγούστου 13, 2009, 02:27:35 pm »


Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
  Συμφωνώ απόλυτα!!! Κι επίσης spapioan....ποιος σου λέει ότι ο διοριστέος μέσω ΑΣΕΠ δεν έχει κι αυτός προυπηρεσία;;! Να σου πω πού νιωθω εγώ αδικία...; Όταν κάθε χρονιά που τελειώνει και στο φροντιστήριο και στη ΠΔΣ μου λένε τα παιδιά: "κυρία θα μας έχετε του χρόνου...;" Γιατί θέλουν να τα έχω!!! Ναι,εκεί πνίγομαι απ'το αίσθημα της αδικίας γίατί αυτόείναι το πιο ουσιαστικό κριτήριο,αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να προσμετρηθεί ούτε να αξιολογηθεί!! Ο ΑΣΕΠ είναι θεμιτός...αλλά όχι στη μορφή που είναι τώρα! Δεν το αρνείται κανείς αυτό!! ΥΓ:Όσο για τα βύσματα...ναι,να καταργηθούν τα παράθυρα,αλλάτουλάχιστον αυτούς που έχουν προυπηρεσία από ΣΜΕΑ ας μην τους βάζουμε στο ίδιο καλάθι με τους ΟΑΕΔΙΤΕΣ  και αυτούς απ'τα ΣΔΕ γιατί για να μπουν στα ΣΜΕΑ απέκτησαν τουλάχιστον κάποια προσόντα...δεν τους έβαλαν για τα ωραία τους ΓΑΛΑΖΙΑ μάτια!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #35 στις: Αυγούστου 13, 2009, 02:40:09 pm »


Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
  Συμφωνώ απόλυτα!!! Κι επίσης spapioan....ποιος σου λέει ότι ο διοριστέος μέσω ΑΣΕΠ δεν έχει κι αυτός προυπηρεσία;;! Να σου πω πού νιωθω εγώ αδικία...; Όταν κάθε χρονιά που τελειώνει και στο φροντιστήριο και στη ΠΔΣ μου λένε τα παιδιά: "κυρία θα μας έχετε του χρόνου...;" Γιατί θέλουν να τα έχω!!! Ναι,εκεί πνίγομαι απ'το αίσθημα της αδικίας γίατί αυτόείναι το πιο ουσιαστικό κριτήριο,αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να προσμετρηθεί ούτε να αξιολογηθεί!! Ο ΑΣΕΠ είναι θεμιτός...αλλά όχι στη μορφή που είναι τώρα! Δεν το αρνείται κανείς αυτό!! ΥΓ:Όσο για τα βύσματα...ναι,να καταργηθούν τα παράθυρα,αλλάτουλάχιστον αυτούς που έχουν προυπηρεσία από ΣΜΕΑ ας μην τους βάζουμε στο ίδιο καλάθι με τους ΟΑΕΔΙΤΕΣ  και αυτούς απ'τα ΣΔΕ γιατί για να μπουν στα ΣΜΕΑ απέκτησαν τουλάχιστον κάποια προσόντα...δεν τους έβαλαν για τα ωραία τους ΓΑΛΑΖΙΑ μάτια!!
[/color]


συμφωνω απολυτα... δυστυχως καποιοι εδω μεσα (πιθανοτατα απο αγνοια και οχι με δολο), εμφανιζουν τα ΣΜΕΑ ως βυσματικη θεση. καποτε ηταν βυσματικη, οταν καναμε αιτησεις σε καθε διευθυνση ξεχωριστα. τωρα με τους πινακες καπως εξομαλυνθηκαν τα πραγματα.
οχι οτι δεν γινονται ακομα παρατυπιες, βλεπε την φετινη προκυρηξη που αλλαξαν τα κριτηρια κατα το δοκουν. εγω την προϋπηρεσια μου την μαζευω απο ΣΜΕΑ χωρις κανενα μεσον, μιας και εχω καστανα και οχι γαλαζια ματια!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #36 στις: Αυγούστου 14, 2009, 01:31:46 pm »
Παράθεση
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.

Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας (
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος Eleni_volos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λογιστικη & Χρηματοοικονομικη
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #37 στις: Αυγούστου 14, 2009, 02:26:19 pm »
Συμφωνω με τον θεματογραφο

ειμαι σχετικα νεα,γραφτηκα φετος το καλοκαιρι στο φορουμ, και πιο νεα ακομα στα εκπαιδευτικα του δημοσιου(ζουσα ωραιο παραμυθι στον ιδιωτικο τομεα)
σοκαριστηκα με το θεμα ''Ενσταση κατα οαεδιτων'' και μαλιστα εγραψα την ταπεινη μου αποψη στο συγκεκριμενο θεμα.
οταν ειδα και θεματα αλλα και σχολια κατα των πολυτεκνων τοτε στεναχωρεθηκα ειλικρινα.
ειμαστε ενα μεγαλο καζανι με ολους τους πιθανους χαρακτηρες.ορισμενοι μεσα απο εδω βγαζουν ολη τη χολη που εχουν κατα συναδελφων. Μαλλον ειμαι πολυ μικρη και απειρη,ισως και ανοητη γιατι δεν ειχα φανταστει τι κοσμος υπαρχει. που να μπω και σε καποιο σχολειο,τι εχω να συναντησω.
Προσφατα σε μια παρεα,μιλουσα με μια κυρια,συζυγος δασκαλου. και καναμε κουβεντα για τους πολυτεκνους που διοριζονται. Της λεω , θεωρω πολυ σωστο που το κρατος μεριμνα για τους πολυτεκνους και τους διοριζει στο διπλανο σχολειο. απαντα μεσα στην κακια,ε οχι και σωστο,να πληρωνω εγω με τους φορους μου τα επιδοματα του καθε πολυτεκνου,επειδη του ηρθε να γεννοβολισει 4 και 5 παιδια.......!!!!
ημουν και ετοιμη να της πω οτι εχω  σκοπο με τον ανδρα μου να κανουμε 3 παιδια πρωτα ο Θεος.θα με ετρωγε λαχανο αν ξαφνικα προεκυπτε και ενα 4ο.

οσον αφορα τον τροπο διορισμου
θα προτιμουσα ενα και μονο συστημα μονιμων εκπαιδευτικων με εξετασεις οχι τυπου ασεπ, και να γινεται ο διορισμος εκει οπου επιθυμει ο καθενας.αν για παραδειγμα οι θεσεις συμπληρωνονταν σε μια περιφερεια τοτε και μονο τοτε να υπηρχε διορισμος καπου αλλου ,εφοσον ο ενδιαφερομενος το επιθυμουσε και συμφωνουσε.
δεν μπορω να καταλαβω την αδικια σε βαρος των αναπληρωτων και ωρομισθιων οσον αφορα το ενσημο , το ξεφτυλισμενο μισθο, την ανεργια κατα το καλοκαιρι.νομιζω οτι προσφερουν τα ιδια με τους μονιμους,αλλα δεν τα απολαμβανουν .οταν μπηκα στη σχολη μου ειχα ονειρο για τα οικονομικα.εφαγα πολλες σφαλιαρες και βρηκα πολλες πορτες κλειστες.Η μονη που μου ανοιξε ηταν αυτη της εκπαιδευσης .μπηκα στην ιδεα να κανω μεταπτυχιακο,αλλα οταν ακουσα το χρηματικο ποσο ,το ξεχασα.εχω βαρεθει να ακουω για βυσματα και τυπους αχρηστους να γινονται λεκτορες επειδη ηταν κομματοσκυλα η ειχαν μπαρμπα τον πρυτανη.
το αποτελσμα ειναι οτι εμεις φαγωνομαστε και το προβλημα παραμενει γιατι μια υπουργικη αποφαση ειναι αρκετη καθε φορα να μας βαλει σε αυτη τη θεση.
ενα τελευταιο για τον ασεπ.ακουω απο τους περισσοτερους οτι ο ασεπ ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσα.δηλαδη ειναι απιθανο να διοριστει καποιος που εχει ξαδερφο τον καραμανλη.
η νατασα εγινε γιατρος και μαλιστα τελειωσε την ιατρικη σε 3 χρονια!!!!!τωρα ειναι και χειρουργος.θεωρω οτι ουτε ο ασεπ δεν ειναι απολυτα αξιοκρατικος.
Οικονομολογος σε ανεργια

Αποσυνδεδεμένος ΜΙΛΤΟΣΤΑΜΜΥ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #38 στις: Αυγούστου 14, 2009, 02:29:05 pm »
Πέρασα μαθηματικό Ιωαννίνων το 1992 με Δέσμες. ------>   1η Εξέταση
32 μαθήματα για πτυχίο ---------------------------------------->   32 εξετάσεις
Πιστεύω τα ίδια ίσως λίγο καλλίτερα ίσως πολύ χειρότερα και για όλους εσάς.
Συνειδητοποιημένος πολέμιος του ΑΣΕΠ όχι των ΑΣΕΠΙΤΩΝ. Δεν ανέχομαι άλλο έλεγχο παρά μόνο από τους μαθητές μου. Δούλεψα ΠΔΣ και ενισχυτική από το 2002. Για όσους βιαστούν να πουν βύσμα να πω ότι Ιανουάριο του 2002 η
ΜΕΓΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ;;;  ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #39 στις: Αυγούστου 14, 2009, 03:03:43 pm »
Παράθεση
Η διαφορά με το δυσκολότερο λόγω καθηγητή, μαθήματος, κλπ πτυχίο, βρίσκεται στο οτι, ο φοιτητής έχει κάποια επιλογή κάποιο "λόγο" στο θέμα της δυσκολίας του πτυχίου του, δηλαδή να επιλέξει τον όποιο "Πασάλογλου" ή τον όποιο "Καζαζή" μπορεί να έχει η σχολή του. Οπότε, ένας φοιτητής που θα επιλέξει τον "δύσκολο" καθηγητή ενώ ο διορισμός θα γίνεται μέσω βαθμού πτυχίου, μπορεί να το κάνει επειδή δεν ενδιαφέρεται
να διοριστεί στη πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια (ενδεχομένως να επιθυμεί να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα) ή γιατί θεωρεί οτι έχει τις ικανότητες να αποσπάσει ένα καλό βαθμό από το "δύσκολο" καθηγητή. Εν πάσει περιπτώσει, ΓΝΩΡΙΖΕΙ πού πηγαίνει, και έχει ένα κάποιο έλεγχο.
Παράθεση

σε αυτό που λες gianni, μην ξεχνάς πμως οτι δεν υπαρχει παντα αυτή η επιλογή. πχ. στην δική μου σχολη στο πρώτο ετος χωριζομασταν σε τμήματα αλφαβητικά έτσι π.χ. αυτοι που το επιθετο ξεκινά απο α-μ να ειχαν ενα πιο καλο και πιο επιεική καθηγητή στην γλωσσολογια σε σχέση με τους υπολοιπους μισούς. επίσης αργότερα που είχαμε την επιλογη μαθημάτων και ξέραμε ποιοι καθηγητές ήταν πιο αυστηροί τους αποφεύγαμε στις δηλώσεις μας ΟΜΩΣ  ο κάθε καθηγητής δίδασκε σε συγκεκριμενο αριθμο φοιτητών. και λογικά ολοι επιλεγαν τους πιο "ευκολους" καθηγητες με αποτελεσμα τα μαθηματα  αυτα να κλεινουνι γρηγορα και οι υπολοιποι αναγκαστηκα να παιρνουν τα μαθηματα των "δυσκολων" καθηγητων για να μαζεψουν τις απαραιτητες διδακτικες μοναδες και να μην μεινουν πισω.

δεν εχω καμια αντίρρηση σε αυτά που λες, μια παρατηρηση απλα στην σκεψη σου.

σωστα ολα αυτα που λεμε και ξαναλεμε για το πως εχει καταντησει ο τροπος διορισμου. αυτο 60%-40% ουσιαστικα δεν υπαρχει. ειναι μονο στα χαρτια γιατι αν προσθεσει κανεις τους διορισμους του 30-24 μηνου το 40% (μην πω και λιγοτερο) καταληγει να ειναι οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ.
και για να λεμε και το αλλο θα επρεπε να αρνηθουμε και την ρυθμιση αυτη του 30-24 μηνου αν θελαμε αξιοκρατικους διορισμους και να πιεζαμε για την σταδιακη μειωση του 40% του ενιαιου ωσπου να φταναμε στο 100% μεσω ασεπ (οπως και ηταν και ο αρχικος σχεδιασμος) αλλα τελος παντων, να 'χαμε να λεγαμε!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #40 στις: Αυγούστου 16, 2009, 12:25:20 pm »
Παράθεση
Η διαφορά με το δυσκολότερο λόγω καθηγητή, μαθήματος, κλπ πτυχίο, βρίσκεται στο οτι, ο φοιτητής έχει κάποια επιλογή κάποιο "λόγο" στο θέμα της δυσκολίας του πτυχίου του, δηλαδή να επιλέξει τον όποιο "Πασάλογλου" ή τον όποιο "Καζαζή" μπορεί να έχει η σχολή του. Οπότε, ένας φοιτητής που θα επιλέξει τον "δύσκολο" καθηγητή ενώ ο διορισμός θα γίνεται μέσω βαθμού πτυχίου, μπορεί να το κάνει επειδή δεν ενδιαφέρεται
να διοριστεί στη πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια (ενδεχομένως να επιθυμεί να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα) ή γιατί θεωρεί οτι έχει τις ικανότητες να αποσπάσει ένα καλό βαθμό από το "δύσκολο" καθηγητή. Εν πάσει περιπτώσει, ΓΝΩΡΙΖΕΙ πού πηγαίνει, και έχει ένα κάποιο έλεγχο.
Παράθεση

σε αυτό που λες gianni, μην ξεχνάς πμως οτι δεν υπαρχει παντα αυτή η επιλογή. πχ. στην δική μου σχολη στο πρώτο ετος χωριζομασταν σε τμήματα αλφαβητικά έτσι π.χ. αυτοι που το επιθετο ξεκινά απο α-μ να ειχαν ενα πιο καλο και πιο επιεική καθηγητή στην γλωσσολογια σε σχέση με τους υπολοιπους μισούς. επίσης αργότερα που είχαμε την επιλογη μαθημάτων και ξέραμε ποιοι καθηγητές ήταν πιο αυστηροί τους αποφεύγαμε στις δηλώσεις μας ΟΜΩΣ  ο κάθε καθηγητής δίδασκε σε συγκεκριμενο αριθμο φοιτητών. και λογικά ολοι επιλεγαν τους πιο "ευκολους" καθηγητες με αποτελεσμα τα μαθηματα  αυτα να κλεινουνι γρηγορα και οι υπολοιποι αναγκαστηκα να παιρνουν τα μαθηματα των "δυσκολων" καθηγητων για να μαζεψουν τις απαραιτητες διδακτικες μοναδες και να μην μεινουν πισω.

δεν εχω καμια αντίρρηση σε αυτά που λες, μια παρατηρηση απλα στην σκεψη σου.

σωστα ολα αυτα που λεμε και ξαναλεμε για το πως εχει καταντησει ο τροπος διορισμου. αυτο 60%-40% ουσιαστικα δεν υπαρχει. ειναι μονο στα χαρτια γιατι αν προσθεσει κανεις τους διορισμους του 30-24 μηνου το 40% (μην πω και λιγοτερο) καταληγει να ειναι οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ.
και για να λεμε και το αλλο θα επρεπε να αρνηθουμε και την ρυθμιση αυτη του 30-24 μηνου αν θελαμε αξιοκρατικους διορισμους και να πιεζαμε για την σταδιακη μειωση του 40% του ενιαιου ωσπου να φταναμε στο 100% μεσω ασεπ (οπως και ηταν και ο αρχικος σχεδιασμος) αλλα τελος παντων, να 'χαμε να λεγαμε!

Δεν έχεις άδικο Evi, αλλά πάλι αναφέρεσαι σε κάτι που γίνεται στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή στο "άβατο" της φοβερής ΠΟΣΔΕΠ. Ένα άσχημο πράγμα που γίνεται εκεί, είναι απαραίτητο να επεκτείνεται και στο τρόπο επιλογής των διδασκόντων στη "ταπεινή" πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια?
Η Γλωσσολογία 1 είναι ένας μόνο βαθμός και, μολονότι μετράει με υψηλότερο συντελεστή (αν θυμάμαι καλά, είμαι και κάποιας ηλικίας) ένας καλός φοιτητής θα έχει τη δυνατότητα να διορθώσει και να ανεβάσει βαθμό αργότερα, ακόμα και αν τον "τσεκουρώσει" ο καθηγητής σε 1-2 μαθήματα του πρώτου έτους. Αντίθετα, ο κακός φοιτητής μοιραία θα φανεί κι αυτός. Στη τελική, είμαι πιο πολύ υπέρ του βαθμού πτυχίου λόγω του οτι είναι προϊόν πολλών εξετάσεων και οχι μιας. Για τον Ασεπ περιέγραψα τα βασικά του προβλήματα, δηλαδή ένας υποψήφιος που θα πιάσει Χ μόρια σε μια εξέταση και θα διοριστεί ή θα γίνει αναπληρωτής, και ένας άλλος υποψήφιος που θα πιάσει τα ίδια μόρια σε μια άλλη εξέταση (δηλαδή ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ θα είναι "καθηγητής ίδιας ποιότητας" (λέμε τώρα)) θα πάει ωρομίσθιος και αν, γιατί έχει αλλάξει ο αριθμός προσφερόμενων θέσεων, έχουν μπει μπροστά ΟΑΕΔίτες, ΙΕΚτζήδες (κάνω κι εγώ τα όνειρά μου) και λοιποί, και θα πέσει χαμηλότερα.
Τεσπα, αντιλαμβάνομαι πως εδώ τα συζητάμε στο στύλ "να'χαμε να λέγαμε", είτε εμείς βγάλουμε συμπέρασμα οτι είναι κακός ο ΑΣΕΠ και πρέπει να καταργηθεί είτε οτι είναι καλός, οι κυβερνώντες μας θα αποφασίσουν και θα διατάξουν.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος pegipapad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #41 στις: Αυγούστου 16, 2009, 01:18:33 pm »
GiannisV να σχολιάσω και να προσθέσω στην τελευταία σου φράση. Ο αείμνηστος Καραμανλής ειλικρινέστατα μίλησε. Κι επειδή η πολιτική αριβώς με αυτόν τον τρόπο ασκείται από τους πολιτικούς, οι εκλογές επαναλαμβάνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, για να κρίνει στο τέλος ο λαός.Κι όσο στην πολιτική συμβαίνει το παράνω φαινόμενο που ανέφερε ο αείμνηστος Καραμανλής, τόσο θα μικραίνει το χρονικό διάστημα μεταξύ των βουλευτικών εκλογών. Προσωπικά, ήδη ζήτησα από τους γονείς μου και τις δύο μου γιαγιάδες, πως αν δε δω στις επόμενες μέρες, αναστολή του νομου για τους Οαεδίτες, να μην ξαναψηφίσουν στις επικείμενεσ εκλογές ΝΔ .6 ψήφοι μιας οικογένειας θα φύγουν από τη ΝΔ που υποσχέθηκε διαφάνεια στις προσλήψεις και δεν το έπραξε. Οι γονείς αφουγκράζονται την γνώμη του άνεργου κι εξαπατημένου παιδιού τους και εγγονιού τους.
Ευχαριστώ το Υπουργείο Παιδείας που με έκανε πειραματόζωο, εμένα και την οικογένεια μου, αναγνωρίζοντας την Προϋπηρεσία των Οαεδιτών. Δεν πρόκειται να το ξεχάσω αυτό που μας έκανε!
15/08/09

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182746
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 738
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 680
Σύνολο: 687

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.