Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dadi στις Νοεμβρίου 13, 2009, 09:40:20 am
-
πως σας φαίνεται σαν ιδέα ?
Οι πολύτεκνοι που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΙΑΣΕΙ την βαση σε κάποιον ΑΣΕΠ , να τοποθετούνται / τοποθετηθούν ως διοικητικοί στις
-
Η δική μου άποψη είναι να μην διορίζονται οι πολύτεκνοι ως ιδιαίτερες περιπτώσεις!
Να δίνουν και αυτοί ΑΣΕΠ όπως ο υπόλοιπος κόσμος. Και να παίρνουν extra χρήματα για κάθε παιδί.
Αν θεωρείς ότι είναι μια ομάδα που πρέπει να προστατευτεί, εμένα που δεν είναι πολύτεκνη ποιος θα με προστατεύσει???
-
Η δική μου άποψη είναι να μην διορίζονται οι πολύτεκνοι ως ιδιαίτερες περιπτώσεις!
Να δίνουν και αυτοί ΑΣΕΠ όπως ο υπόλοιπος κόσμος. Και να παίρνουν extra χρήματα για κάθε παιδί.
Σορρυ αλλα δεν θέλω να πάει προς τα εκει το θέμα ... ( κατα πόσο η πρόσληψη τους γίνεται εις βάρος αλλων κοινωνικών ομάδων )
Ας θεωρήσουμε την πρόσληψή τους ώς γεγονός ( καλώς ή κακώς )
Το θέμα είναι η διάθεση τους στην υπηρεσία ...
Η πρόταση μου έχει πλεονεκτήματα και για αυτούς ( τους μη πολύτεκνους ) που είναι "απ'έξω"
Ξερεις πόσες ακόμα θέσεις ΑΣΕΠ / προσλήψεις - πραγματικου - εκπαιδευτικού προσωπικού θα είχαμε εάν δεν είχαμε καθε χρόνο 600 - 700 θέσεις πολυτέκνων ως εκπαιδετυικών στα σχολεια ???? !!!
( δηλ 1000 - 1300 ανα διετία ( που γίνεται και ο ΑΣΕΠ )... για να έχεις να συγκρίνεις τις θέσεις που ΔΕΝ διατίθενται για μεταθέσεις - προσλήψεις )
-
Συμφωνώ με τον Dadi. Οι πολύτεκνοι που δεν έκαναν καμία προσπάθεια να διοριστούν, εκτός από μία αίτηση να πάνε στις δευτεροβάθμιες. Μην ξεχνάτε ότι από πέρυσι όσοι ακόμα και αυτοί που ήταν διορισμένοι σε δήμους, νομαρχίες τους δίνεται το δικαίωμα να παραιτηθούν και να προσληφθούν στην εκπαίδευση. Πόσοι από εμάς τα έχουν συνειδητοποιήσει αυτά. Έχουν διοριστεί πλέον χιλιάδες πολύτεκνοι με μία απλή αίτηση, πολλοί από αυτούς χωρις καν να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση (τεχνικές ειδικότητες) και δεν μιλάει κανείς γι αυτό. Οι θέσεις όμως για διορισμό συνεχώς θα μειώνονται.
-
Αν προσέξατε για τους πολύτεκνους στην εκπάίδευση δεν ανέφερε τίποτα η Διαμαντοπούλου. Μήπως φοβάται ότι θα χάσει ψήφους;
-
Αν προσέξατε για τους πολύτεκνους στην εκπάίδευση δεν ανέφερε τίποτα η Διαμαντοπούλου. Μήπως φοβάται ότι θα χάσει ψήφους;
Εδώ δε φοβάται τους ψήφους που θα χάσει από τους αναπληρωτές (που είναι χιλιάδες) τους πολύτεκνους θα φοβηθεί;
-
μου επιτρέπετε να χαριτολογήσω λίγουλάκι :-[
οι τρίτεκνοι .....στον τρίτο όροφο των
-
μου επιτρέπετε να χαριτολογήσω λίγουλάκι :-[
οι τρίτεκνοι .....στον τρίτο όροφο των
-
μου επιτρέπετε να χαριτολογήσω λίγουλάκι :-[
οι τρίτεκνοι .....στον τρίτο όροφο των
-
Το θέμα των πολυτέκνων είναι σοβαρό και θέλει μελέτη. Η αννούλα δεν μίλησε ακόμα γιατί ως κοινότητα οι πολύτεκνοι είναι αμελητέα./Δεν έχει νόημα να φορτώσει το νομοσχέδιό της με μια ακόμα πιο αντικοινωνική ρύθμιση. Το αφήνει για αργότερα. Θα τους αφήσει και φέτος να διοριστούν κανονικά και μετά τον επόμενο ΑΣΕΠ θα κάνει τις τελικές ρυθμίσεις. Σιγά σιγά θα τους τακτοποιήσει όλους. Αν και δεν είμαι αντίθετος στο μέτρο των πολυτέκνων, χρειάζεται βελτίωση. Εξηγούμαι : να τους διορίζει, αλλά να μην τους δίνει την δυνατότητα να παραιτούνται από άλλες θέσεις του δημοσίου και να έρχονται στην εκπαίδευση. να διορίζονται δηλ. μόνο οι άνεργοι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί. Είναι λίγοι, δεν είναι πολλοί. Δεν είναι ο εξωφρενικός αριθμός των 500, όπως φέτος. Αυτό μου φαίνεται πιο δίκαιο.
-
Dadi ωραία η πρότασή σου. Εγώ θα έλεγα αυτό θα έπρεπε να ισχύσει υποχρεωτικά όλους αυτούς που είχαν να ασχολήθούν με την εκπαίδευση από τότε που πήραν πτυχίο και ξαφνικά θυμήθηκαν στα 40 να κάνουν και τέταρτο παιδί για να διοριστούν. 'Ομως δεν νομίζω να συμφωνήσουν οι πολύτεκνοι να φύγουν από το σχολείο με το μειωμένο ωράριο και τη μη υποχρέωση εξωδιδακτικής απασχόλησης προκειμένου να πάνε για διοικητική δουλεια σε γραφείο. Η οποία δουλειά σημειωτέον δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα, συν το ότι δεν έχει άδειες συν το ότι έχει μεγαλύτερο ωράριο (αλλά μέχρι τώρα το Υπουργείο έδινε το bonus των μορίων δυσπρόσιτου...).
Οπότε πλέον δεν συμφέρει κανέναν και πόσο μαλλόν τους πολύτεκνους που θέλουν να φεύγουν και μια ώρα νωρίτερα από το σχολείο για να ετοιμάσουν το μεσημεριανό φαγητό.. Δεν σας έκανε εντύπωση ότι όλοι έφυγαν από τις θέσεις τους σε δήμους κτλ. για το καθηγητηλίκι;
-
.....'Ομως δεν νομίζω να συμφωνήσουν οι πολύτεκνοι να φύγουν από το σχολείο με το μειωμένο ωράριο και τη μη υποχρέωση εξωδιδακτικής απασχόλησης προκειμένου να ...
Στο προηγουμενο σχολείο μου , όταν ο πολύτεκνος "κουνηθηκε" λίγο στον διευθυντή μου και απάγγειλε την περιφημη διάταξη Καρα-τέτοιου ( ή όπως τον έλεγαν ) αυτόν .... - που ίσως εχετε προσέξει πως την ξέρουν ΟΛΟΙ τους απ'έξω ..-
.. ο διευθυντής μου του "θυμησε" ότι πρωτα από όλα είναι δημόσιος υπάλληλος ... με ωραριο 8 - 2 ... και ότι η διάταξη προέβλεπε συνεχες εκπαιδευτικό ωράριο και όχι 3ωρη εργασία ... το θέμα εκλεισε σε χρονο dt ...
-
οχι συναδελφοι να τα χετε ολα ετοιμα συγνωμη τ οοσα χρονια διιοριζοσασταν πανευκκολα και χωρις καν ασεπ εις βαρος μας και τωρα θελετε παλι τα ιδια. να διιοριζεστε εσεις επειδη εχετε πολλα παιδια και να μην εχουμε δουλεια εμεις και να μην μποορυμε να κανουμε εμεις οικογενειια? εγω θα προτεινα να ανακαλεσει ολους σας αν θελετε να μαστε δικαιοι και να δωσετε ασεπ οπως εμεις να δουμε και τοτοε να διοριστειτε
-
Τώρα πρέπει ναπιέσουμε να σταματήσει αυτή η ιστορία με τους πολύτεκνους στην εκπαίδευση. Στο τέλος να δείτε ότι θα είναι οι μόνοι που θα διορίζονται 'πανεύκολα (στις λίγες θέσεις πια) με μια απλή αίτηση όπως άλλωστε κάνουν μέχρι σήμερα. Τις αγωνίες που περνούν οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί αύτοί δεν τις περνάνε και μεταξύ τους λένε και κορόιδα αυτούς που έχουν δώσει ή θα θα δώσουν ΑΣΕΠ. Η ΑΣΠΕ αυτή την εποχή πιέζει φοβερά να μην αλλάξει τίποτα με τους πολύτεκνους. Εμείς τι κάνουμε; Μέχρι πότε θα το ανεχόμαστε;
-
Αν δεν κάνω λάθος, οι πολύτεκνοι μέχρι τώρα διορίζονται αν απλά πιάσουν τη βάση στον ΑΣΕΠ (και ως υπεράριθμοι). Άρα δεν έπαιζε να διοριστεί μόνιμος πολύτεκνος χωρίς να πιάσει βάση στον ΑΣΕΠ. Οπότε τι συζητάμε; Εκτός αν πάμε στο ζήτημα που θα διατεθεί - σε σχολείο ή σε υπηρεσία - ένας πολύτεκνος που απλά έπιασε τη βάση (εκτός αν έγραψε τόσο καλά που διορίζεται κανονικά και όχι ως υπεράριθμος).
-
Αν δεν κάνω λάθος, οι πολύτεκνοι μέχρι τώρα διορίζονται αν απλά πιάσουν τη βάση στον ΑΣΕΠ (και ως υπεράριθμοι). Άρα δεν έπαιζε να διοριστεί μόνιμος πολύτεκνος χωρίς να πιάσει βάση στον ΑΣΕΠ.
Δε νομιζω οτι ηταν ετσι περυσι. Δεν ειδα πουθενα πινακες επιτυχοντων ΑΣΕΠ-πολυτεκνων... ???
Για να μην παρεξηγηθω: δεν ειμαι κατα του διορισμου πολυτεκνων, ισα-ισα! (αρκει να εχουν τη βαση του ΑΣΕΠ)
-
Αν δεν κάνω λάθος, οι πολύτεκνοι μέχρι τώρα διορίζονται αν απλά πιάσουν τη βάση στον ΑΣΕΠ (και ως υπεράριθμοι). Άρα δεν έπαιζε να διοριστεί μόνιμος πολύτεκνος χωρίς να πιάσει βάση στον ΑΣΕΠ.
Δε νομιζω οτι ηταν ετσι περυσι. Δεν ειδα πουθενα πινακες επιτυχοντων ΑΣΕΠ-πολυτεκνων... ???
Ξανακοίτα τους πίνακες. Είχαν ξεχωριστό αρχείο για πολύτεκνους (συνήθως από 1 έως 3-4 άτομα που έπιασαν τη βάση του 55).
-
Το Σεπτέμβριο διορίστηκαν 600 πολύτεκνοι με μία απλή αίτηση που έκαναν τον Ιούλιο (αυτό ισχύει από το 2004). Δεν χρειάζεται γι αυτούς ούτε ΑΣΕΠ ούτε προυπηρεσία. Είναι οι ΜΟΝΟΙ που διορίζονται με αυτό τον τρόπο. Εντελώς άδικο για τους υπόλοιπους.
-
Οι πολύτεκνοι διορίζονται στον τόπο κατοικίας τους χωρίς ασεπ, από ξεχωριστούς πίνακες που δημιουργούνται κάθε χρόνο, αρκει να μην εργάζονταν στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Φέτος για πρώτη φορά, ψηφίστηκε νόμος όπου πολύτεκνοι που εργαζονταν και στον δημόσιο τομέα, πχ σε άλλο υπουργείο, μπορούν να καταθέσουν τα χαρτιά τους, να παραιτηθούν και να προσληφθούν στο υπεπθ! (Λυκουρέντζος, ο εμπνευστής και αυτού του νόμου)
Τα τέκνα πολυτέκνων διορίζονται μέσω ασεπ, εκτός σειράς και καθ' υπέρβασιν του αριθμού διοριστέων, αρκεί να πιάσουν τη βάση στο διαγωνισμό του ασεπ.
-
Διορίζονται ως ΜΟΝΙΜΟΙ; Γιατί εγώ γνωρίζω το περί βάσης στον ΑΣΕΠ και ως υπεράριθμοι (δεν είναι και τόσοι πολλοί οι πολύτεκνοι στην Ελλάδα άλλωστε, τουλάχιστον σε σύγκριση με τους μη πολύτεκνους).
Εκτός αν εννοείς για αναπλήρωση ή ωρομισθία.
Θα κοιτάξω τα σχετικά ΦΕΚ για να το επιβεβαιώσω.
Υ.Γ.: Με πρόλαβε η rozy4. Έχω μπερδέψει τους πολύτεκνους με τα τέκνα πολυτέκνων μάλλον :)
-
Διορίζονται ως ΜΟΝΙΜΟΙ; Γιατί εγώ γνωρίζω το περί βάσης στον ΑΣΕΠ και ως υπεράριθμοι (δεν είναι και τόσοι πολλοί οι πολύτεκνοι στην Ελλάδα άλλωστε, τουλάχιστον σε σύγκριση με τους μη πολύτεκνους).
Εκτός αν εννοείς για αναπλήρωση ή ωρομισθία.
Θα κοιτάξω τα σχετικά ΦΕΚ για να το επιβεβαιώσω.
μόνιμοι και μάλιστα προηγούνται των τοποθετήσεων όλων στη σχολική μονάδα που δήλωσαν, γιατί δεν δηλώνουν
-
Επομένως σε κάποια σχολεία διδάσκουν κάποιοι που το κυριότερο προσόν τους είναι ότι είναι καρπεροί και δεν έχει εξεταστεί αν είναι γενικά κατάλληλοι. Ας έδιναν όλοι τους ΑΣΕΠ και ας περνούσαν τη βάση διορισμού όπως όλοι, και μετά ας έχουν την προτεραιότητα στην επιλογή περιοχής ως επιβράβευση.
Τι να πεις...
-
Δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά αν τοποθετηθεί πολύτεκνος στο σχολείο σου μπορεί να σε βγάλει υπεράριθμο γιατί οι πολύτεκνοι δεν βγαίνουν υπεράριθμοι.
Οι πολύτεκνοι δεν είναι λίγοι. Τα τελευταία 5 χρόνια διορίστηκαν με απλή αίτηση 3000 πολύτεκνοι και όταν πάνε στο σχολείο δεν κάνουν καμία εξωδιδακτική εργασία. Τις κάνουν οι υπόλοιποι γι αυτούς.
Όχι να λέμε τι να πούμε Landau να τα λέμε αυτά, να διαμαρτυρόμαστε στην ΕΛΜΕ στη δημόσια διαβούλευση αυτά κ.ο.κ. Αλλιώς καλά να πάθουμε
-
Θέματα όπως αυτό αλλά και άλλα είδη παραθύρων πρέπει να αναφερθούν στη δημόσια διαβούλευση (αν τη λάβουν καθόλου υπόψη τους)
-
... εγω ξερω πολύτεκνο που έγραψε 18 γνωστικό ... 25 διδακτική .... διορίστηκε δια της εκσπερατώσεως ... και ΄τωρα κάνει τα χαρτιά του για βελτίωση θέσης για να πάει σε Γενικό ( θέλει και κατευθυνση για κανενα ιδιατεράκι )
Με τις υγείες σας (μας) ...
-
Αφου διορίζονται με τη συμπλήρωση της αίτησης και μόνο ΄τι ΑΣΕΠ έδωσε; Οι πολύτεκνοι διορίζονται χωρίς ΑΣΕΠ
-
Δείτε η ΑΣΠΕ (πολύτεκνοι) επιστολή στη Διαμαντοπουλου (16/11/2009). Μόνο αυτοί να διορίζονται, οι υπόλοιποι ας περιμένουν.
http://www.aspe.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=891&Itemid=2
-
Δείτε η ΑΣΠΕ (πολύτεκνοι) επιστολή στη Διαμαντοπουλου (16/11/2009). Μόνο αυτοί να διορίζονται, οι υπόλοιποι ας περιμένουν.
http://www.aspe.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=891&Itemid=2
Έχουν το θράσος να λένε ότι προγραμμάτισαν το 4ο παιδί τους πολλοί, επειδή βασίζονται στη μέχρι τώρα νομοθεσία για διορισμό κλπ. ΟΚ σέβομαι το γεγονός ότι οι πολύτεκνοι πρέπει να έχουν βοήθεια από το κράτος. Αλλά τα παιδιά τα κάνει κανείς όταν το νοιώθει και το θέλει μέσα του πραγματικά και όχι επειδή θα βολευτεί με έναν νόμο κλπ. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ! ΚΡΙΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ!
Και θα επαναλάβω: κανένας διαχωρισμός στον τρόπο διορισμού πολυτέκνων και μη πολυτέκνων ή ατέκνων. Τι σκ..ά ισονομία και ισότητα έχουμε τότε; Απλά ως βοήθεια να έχουν προτεραιότητα στην επιλογή περιοχής (και να ΜΗΝ εκτοπίζουν κάποιον που είναι ήδη διορισμένος σε ένα σχολείο, όπως ισχύει τώρα).
ΝΤΡΟΠΗ στους συνδικαλιστές-κομματόσκυλα των πολυτέκνων (γιατί είμαι σίγουρος ότι δεν ενστερνίζονται όλοι τους τις ίδιες απόψεις).
-
εμενα μου αρεσει αυτη η προταση που προταθηκε στο θεμα και συμφωνω!γιατι δλδ οι πολυτεκνοι να διοριζοται καθηγητες αφου συγκριτικα με αλλους εχουν πολυυυυυυυ λιγοτερα προσοντα[/right] το θεωρω αδικο και αναξιοκρατικο και αντισυνταγματικο και αντοδημοκρατικο... >:( :(
-
Οι πολύτεκνοι απαιτούν και κατάφεραν να διορίζονται με μια αίτηση. Στη δημόσια διαβούλευση να αναφερθεί αυτή η αδικία. Οι διορισμοί θα μειώνονται, στο τέλος θα διορίζονται μόνο πολύτεκνοι. Οι διορισμένοι θα πάνε στα γραφεία γιατί οι πολύτεκνοι δεν βγαίνουν υπεράριθμοι
-
.... εχουν πεσει οι πολύτεκνοι να με φάνε ... :D :D :D :D
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=11&cp=35#comments
-
πως σας φαίνεται σαν ιδέα ?
Οι πολύτεκνοι που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΙΑΣΕΙ την βαση σε κάποιον ΑΣΕΠ , να τοποθετούνται / τοποθετηθούν ως διοικητικοί στις
-
Οι πολύτεκνοι που δεν έχουν πιάσει τη βάση σε κανέναν ΑΣΕΠ θα μπορούσαν να τοποθετούνται στα σχολεία αλλά όχι για διδασκαλία, μόνο ως γραμματείς, για κάθε είδους δουλειά του σχολείου: π.χ.: πρωτόκολλο, απουσίες, έλεγχοι, πρακτικό κτλ.
Για να είμαστε κι εντελώς δίκαιοι: οι πολύτεκνοι ισχυρίζονται ότι δεν έχουν χρόνο με 4 παιδιά να διαβάσουν για ΑΣΕΠ. Πώς, όμως, βρίσκουν χρόνο για καθημερινή προετοιμασία στη διδασκαλία των μαθημάτων τους, για διόρθωση διαγωνισμάτων, για... για...;;; ??? ??? ::)
Οντως, θα ηταν καλυτερα και για τους ιδιους να χρησιμοποιουνται ως διοικητικο προσωπικο που δεν εχει υποχρεωσεις εκτος του σχολειου.
-
Οι πολύτεκνοι που δεν έχουν πιάσει τη βάση σε κανέναν ΑΣΕΠ θα μπορούσαν να τοποθετούνται στα σχολεία αλλά όχι για διδασκαλία, μόνο ως γραμματείς, για κάθε είδους δουλειά του σχολείου: π.χ.: πρωτόκολλο, απουσίες, έλεγχοι, πρακτικό κτλ.
Για να είμαστε κι εντελώς δίκαιοι: οι πολύτεκνοι ισχυρίζονται ότι δεν έχουν χρόνο με 4 παιδιά να διαβάσουν για ΑΣΕΠ. Πώς, όμως, βρίσκουν χρόνο για καθημερινή προετοιμασία στη διδασκαλία των μαθημάτων τους, για διόρθωση διαγωνισμάτων, για... για...;;; ??? ??? ::)
Οντως, θα ηταν καλυτερα και για τους ιδιους να χρησιμοποιουνται ως διοικητικο προσωπικο που δεν εχει υποχρεωσεις εκτος του σχολειου.
Ούτως ή άλλως είναι απαλλαγμένοι από εξωδιδακτικές υποχρεώσεις από το νόμο.
Ας αντιστραφούν τα πράγματα: να απαλλάσσονται από διδακτικές υποχρεώσεις και να εκτελούν χρέη γραμματέων.
-
Οι πολύτεκνοι που δεν έχουν πιάσει τη βάση σε κανέναν ΑΣΕΠ θα μπορούσαν να τοποθετούνται στα σχολεία αλλά όχι για διδασκαλία, μόνο ως γραμματείς, για κάθε είδους δουλειά του σχολείου: π.χ.: πρωτόκολλο, απουσίες, έλεγχοι, πρακτικό κτλ.
Για να είμαστε κι εντελώς δίκαιοι: οι πολύτεκνοι ισχυρίζονται ότι δεν έχουν χρόνο με 4 παιδιά να διαβάσουν για ΑΣΕΠ. Πώς, όμως, βρίσκουν χρόνο για καθημερινή προετοιμασία στη διδασκαλία των μαθημάτων τους, για διόρθωση διαγωνισμάτων, για... για...;;; ??? ??? ::)
Οντως, θα ηταν καλυτερα και για τους ιδιους να χρησιμοποιουνται ως διοικητικο προσωπικο που δεν εχει υποχρεωσεις εκτος του σχολειου.
Ούτως ή άλλως είναι απαλλαγμένοι από εξωδιδακτικές υποχρεώσεις από το νόμο.
Ας αντιστραφούν τα πράγματα: να απαλλάσσονται από διδακτικές υποχρεώσεις και να εκτελούν χρέη γραμματέων.
Οταν ειπα "υποχρεωσεις εκτος του σχολειου" εννοουσα τη διορθωση γραπτων, την προετοιμασια για τη διδασκαλια, κλπ. Απο αυτα δεν ειναι απαλλαγμενοι, εφοσον διδασκουν!