Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Elpida82 στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 12:37:26 am

Τίτλος:
Αποστολή από: Elpida82 στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 12:37:26 am
Θα ήθελα τη γνώμη σας,και περισσότερο απο αυτούς που έχουν κάποια εμπειρία.

Μια δασκάλα τάξης μου που διδάσκω γερμανικά  με ..συμβούλεψε ευγενικά βεβαια,να ξεχωρίσω τα 10αρια που θα βάλω και σε ολους τους άλλους να βάλω 9αρια. Είναι σωστό? Εχω κάποια παιδιά που μου έχουν βγάλει το λάδι μεχρι στιγμής και σκεφτόμουν να τους βαλω 8. Μην πω για 7 σε όσους είναι παντελώς αδιάφοροι και μου κάνουν τη ζωή δύσκολη απο πάνω...αλλά συγκρατιέμαι. (Εχω βεβαια τεστς και ορθογραφίες των παιδιών, συν τη γενική εικόνα τους και προσπάθειά τους μεσα στην τάξη.)

Τι πιστεύετε?
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: nellynelly στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 01:01:52 am
Tα κλασικά.....να βάλεις τους βαθμούς που κρίνεις εσύ ότι πρέπει να βάλεις...μην τα τσακίσεις αλλά άμα βάλεις όλο 9 και 10 θα σε τσακίσουν αυτά στο επόμενο τρίμηνο.κάποιοι δάσκαλοι λένε τέτοια γιατί θέλουν να τα έχουν καλά με τους γονείς και να δείχνουν ότι είναι υψηλό το επίεπδο.ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι...κακώς πάντως ανακατεύτηκε.εξάλλου είναι άδικο για τα παιδιά που διαβάζουν και είναι συνεπή να πάρουν σχεδόν τον ίδιο βαθμό με άλλα που δεν φέρνουν καν βιβλία και ενοχλούν συνέχεια...εμένα μου είχε κάνει παρατήρηση δασκάλα επειδή θα χάλαγα τον μέσο όρο του σημαιοφόρου...σε άλλη περίπτωση που δεν είχα βάλει 10 στην σημαιοφόρο,ήρθε ο δάσκαλος της και μου έδωσε...συγχαρητήρια,επειδή το κοριτσάκι το είχε πάρει πάνω της και τους είχε βγάλει το λάδι.άσε,έχεις να δεις πολλά...
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: aghathi στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 01:08:37 am
μια απορία:είσαι μόνιμη, αναπληρώτρια ή ωρομίσθια;
Μπορεί να φαίνεται άσχετη ερώτηση αλλά νομίζω ότι αν ήσουν μόνιμη καμία δασκάλα δεν θα τολμούσε να σου κάνει τέτοια υπόδειξη αλλα και εσύ δεν θα το σκεφτόσουν. Αν είσαι ωρομίσθια να θυμάσαι ότι η δασκάλα της κάθε τάξης δεν είναι προϊσταμένη σου και μην αγχώνεσαι.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: Elpida82 στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 01:11:35 am
οχι δεν αγχώνομαι καθόλου. Μάλιστα και εμενα μου φάνηκε άσχημο που μου υπέδειξε τι βαθμούς θα βάλω.
Ειμαι ωρομίσθια και δεν εχει σημασία για μένα, την ίδια δουλειά θα έκανα και ως μόνιμη.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: aghathi στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 01:20:36 am
 :) :). Μια αξιολόγηση, τι στα κομμάτια, ξέρουμε να κάνουμε! Οι υψηλές βαθμολογίες όταν δεν έχουν βάση μόνο κακό κάνουν στα παιδιά. Επαναπαύονται τα ίδια και οι γονείς σταματούν να δίνουν τη σημασία και τη βοήθεια που χρειάζονται. Ακόμη και στα φροντιστήρια έχει αρχίσει να εκλίπει αυτή η τάση.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: bikini στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 06:36:44 am
Tα κλασικά.....να βάλεις τους βαθμούς που κρίνεις εσύ ότι πρέπει να βάλεις...μην τα τσακίσεις αλλά άμα βάλεις όλο 9 και 10 θα σε τσακίσουν αυτά στο επόμενο τρίμηνο.κάποιοι δάσκαλοι λένε τέτοια γιατί θέλουν να τα έχουν καλά με τους γονείς και να δείχνουν ότι είναι υψηλό το επίεπδο.ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι...κακώς πάντως ανακατεύτηκε.εξάλλου είναι άδικο για τα παιδιά που διαβάζουν και είναι συνεπή να πάρουν σχεδόν τον ίδιο βαθμό με άλλα που δεν φέρνουν καν βιβλία και ενοχλούν συνέχεια...εμένα μου είχε κάνει παρατήρηση δασκάλα επειδή θα χάλαγα τον μέσο όρο του σημαιοφόρου...σε άλλη περίπτωση που δεν είχα βάλει 10 στην σημαιοφόρο,ήρθε ο δάσκαλος της και μου έδωσε...συγχαρητήρια,επειδή το κοριτσάκι το είχε πάρει πάνω της και τους είχε βγάλει το λάδι.άσε,έχεις να δεις πολλά...

+++++++++++++++++++++++++  :-X

μια απορία:είσαι μόνιμη, αναπληρώτρια ή ωρομίσθια;
Μπορεί να φαίνεται άσχετη ερώτηση αλλά νομίζω ότι αν ήσουν μόνιμη καμία δασκάλα δεν θα τολμούσε να σου κάνει τέτοια υπόδειξη αλλα και εσύ δεν θα το σκεφτόσουν. Αν είσαι ωρομίσθια να θυμάσαι ότι η δασκάλα της κάθε τάξης δεν είναι προϊσταμένη σου και μην αγχώνεσαι.

Όταν "ο από πάνω" σου έχει μάθει να εκβιάζει, άμεσα ή έμμεσα, για τους βαθμούς, δεν τον ενδιαφέρει αν "ο από κάτω" του είναι ωρομίσθιος, αναπληρωτής ή μόνιμος: μπορεί άνετα να χειραγωγεί τον οποιονδήποτε. Το βασικό είναι να αντισταθείς εσύ και να "του κόψεις τον αέρα".
Είδα να συμβαίνει ο εν λόγω εκβιασμός και στις 3 κατηγορίες εκπαιδευτικών...  ::)
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: maria_pol στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 10:43:04 am
Εννοείται ότι θα βάλεις τους βαθμούς που εσύ κρίνεις. Εσύ μπαίνεις στην τάξη και διδάσκεις το συγκεκριμένο μάθημα κι εσύ γνωρίζεις πόσο διαβάζει ή προσπαθεί ο καθένας. Προσωπικά έχω βάλει και 7 σε παιδιά που δεν ασχολούνταν καθόλου και ενοχλούσαν πάρα πολύ. Παρακάτω άξιζαν... αλλά χαριστικά και πάλι. Άσε που έχεις και τα τεστάκια και τις ορθογραφίες για να στηρίξουν την άποψή σου. Όσο για το αν κάποιος είναι ωρομίσθιος, αναπληρωτής ή μόνιμος στο συγκεκριμένο θέμα δεν έχει σημασία. Στην τάξη είμαστε όλοι ίσοι.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: kyra_daskala στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 04:06:08 pm
Θα ήθελα τη γνώμη σας,και περισσότερο απο αυτούς που έχουν κάποια εμπειρία.

Μια δασκάλα τάξης μου που διδάσκω γερμανικά  με ..συμβούλεψε ευγενικά βεβαια,να ξεχωρίσω τα 10αρια που θα βάλω και σε ολους τους άλλους να βάλω 9αρια. Είναι σωστό? Εχω κάποια παιδιά που μου έχουν βγάλει το λάδι μεχρι στιγμής και σκεφτόμουν να τους βαλω 8. Μην πω για 7 σε όσους είναι παντελώς αδιάφοροι και μου κάνουν τη ζωή δύσκολη απο πάνω...αλλά συγκρατιέμαι. (Εχω βεβαια τεστς και ορθογραφίες των παιδιών, συν τη γενική εικόνα τους και προσπάθειά τους μεσα στην τάξη
Τι πιστεύετε?

Εν μέρει με κάλυψε η nellynelly σε όσα σου απάντησε. Απλώς θα σου θέσω ένα παράγοντα ακόμα να λάβεις υπ'όψιν σου...
το κλίμα του σχολείου ή της κοινωνίας στην οποία υπηρετείς
και να σου δώσω παράδειγμα. Όταν πρωτοδιορίστηκα στο δημόσιο σε ένα ωραιότατο σχολείο της επαρχίας και έφτασε αυτή η εποχή των βαθμών, είχα αμφιβολίες για κάποια παιδάκια. Δεν τα κατάφερναν στα μαθήματα, ήσυχα δεν ήταν και μου δυσκόλευαν λίγο τη ζωή αλλά δεν μου πήγαινε η καρδιά να τους βάλω Γ, παρόλο που είχα δείγματα γραφής για να υπερασπιστώ αυτό το βαθμό. Μίλησα στη διευθύντρια, διότι ήταν η περσινή τους δασκάλα, με πήρε από το χέρι, βγήκαμε στην αυλή και μου έδειξε το απέναντι βουνό λέγοντάς μου ότι κάποιος θα πρέπει να σκάψει και το βουνό. Τόσο ο μαθητής μου όσο και ο γονιός του γνωρίζουν τις δυνατότητές του και να προσπαθώ να μην συντρίψω αυτόν που έχω μπροστά μου.
Δεν το μετάνιωσα που την άκουσα. Από τότε προσπαθώ να είμαι υπέρ του μαθητή στη βαθμολογία αλλά το 9 και το 10 είναι άριστα. Δεν είναι δυνατό να υπάρχει μια τάξη μόνο με άριστους μαθητές.  Υπάρχει και το 8 και το 7, που θα θεωρώ μια χαρά βαθμούς.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: Νάκης Ιωάννης στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 06:36:08 pm
Είναι απαράδεκτο αυτό που έκανε ο συνάδελφος. Στο μάθημά σου να μη δέχεσαι υποδείξεις ειδικά στο θέμα αξιολόγησης, γιατί θα μπλέξεις. Αν είσαι και στην πέμπτη (=σημαία), θα σου φορτώσουν κάθε "στραβό". Κάνε τη δουλειά σου, κράτα τα τεστ που βάζεις για αποδείξεις και μη σκύψεις το κεφάλι σου. Μπορείς , αν θες, να ζητήσεις τη γνώμη του δασκάλου για τους μαθητές σου μήπως υπάρχουν κάποια προσωπικά προβλήματα των μαθητών, τα οποία, ενώ θα έπρεπε,δε γνωρίζεις. Ευγενικά απάντησε πως έχεις ήδη περάσει τη βαθμολογία.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: catwoman στις Δεκεμβρίου 02, 2009, 07:58:08 pm
παιδια και γω ειμαι ωρομισθια και κανω αγγλικα τριτη δημοτικου. σε λιγες μερες πρεπει να παραδωσω βαθμους και σε δημοτικο δεν εχω βαλει ξανα, ουτε με την κλιμακα Α
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: fragy στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 10:24:40 am
εγώ συμφωνώ μ'αυτό γιατί ουσιαστικά το α είναι 9-10, το β 7-8 και πάει λέγοντας. Επίσης ώς νηπιαγωγός σε διαβεβαιώνω οτι τα παιδια σ'αυτήν την ηλικία θέλουν λίγο παραπάνω ενίσχυση απ'ότι στις επόμενες τάξεις.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: nellynelly στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 11:49:46 am
Aπό όσο γνωρίζω στην τρίτη βαθμολογούν με αυτόν τον τρόπο.Δεν υπάρχει κάποια άλλη συνάδελφος σου στο σχολείο με μεγαλύτερη εμπειρία ώστε να την ρωτήσεις;
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: catwoman στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 12:04:56 pm
ναι αυτο θα κανω!!!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: kyra_daskala στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 05:31:36 pm
Η αντιστοίχιση αριθμητικής βαθμολογίας και αυτής με τα γράμματα είναι όπως στα είπε ο/η fragy.
Στη Γ τάξη, επειδή είναι και η πρώτη τάξη που παίρνει βαθμούς και όχι περιγραφική αξιολόγηση όπως τα προηγούμενα χρόνια, όλοι οι συνάδελφοι έχουμε την τάση να είμαστε επιεικείς.
Συν το γεγονός ότι για ένα παιδί της Γ τάξης το Α σημαίνει είμαι καλός....
το
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: catwoman στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 06:33:18 pm
Η αντιστοίχιση αριθμητικής βαθμολογίας και αυτής με τα γράμματα είναι όπως στα είπε ο/η fragy.
Στη Γ τάξη, επειδή είναι και η πρώτη τάξη που παίρνει βαθμούς και όχι περιγραφική αξιολόγηση όπως τα προηγούμενα χρόνια, όλοι οι συνάδελφοι έχουμε την τάση να είμαστε επιεικείς.
Συν το γεγονός ότι για ένα παιδί της Γ τάξης το Α σημαίνει είμαι καλός....
το
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: maria_pol στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 10:52:14 pm
Η αντιστοίχιση αριθμητικής βαθμολογίας και αυτής με τα γράμματα είναι όπως στα είπε ο/η fragy.
Στη Γ τάξη, επειδή είναι και η πρώτη τάξη που παίρνει βαθμούς και όχι περιγραφική αξιολόγηση όπως τα προηγούμενα χρόνια, όλοι οι συνάδελφοι έχουμε την τάση να είμαστε επιεικείς.
Συν το γεγονός ότι για ένα παιδί της Γ τάξης το Α σημαίνει είμαι καλός....
το
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: KATRIN1 στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 10:28:39 am
Να πω κι εγω την αποψη μου απο πλευρας γονιου αυτη τη φορα κι οχι του εκπαιδευτικου.Οταν πηγαινε γ δημοτικου το παιδι μου ειχαμε ολοι οι γονεις ενα θεμα με τη αγγλικων. Τιμωριες της ταξεως 350 φορες "next time i will be quiet" γιατι πεταχτηκαν καποια παιδακια μετρωντας απο το 1 εως το 10. Απορουσαμε ολοι.Πρωτη επαφη με τη γλωσσα και αυτο εγινε την πρωτη εβδομαδα. Οι βαθμολογιες στη Γ δημ. "
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: talkinghead στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 03:59:09 pm
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: Elpida82 στις Δεκεμβρίου 14, 2009, 09:38:06 pm
Στην παράδοση των βαθμών πρέπει να είμαστε παρόντες ως ωρομίσθιοι? Εννοείται πως δεν μπορούμε να ειμαστε σε όλα τα σχολεία, αφού πολλές φορές συμπίπτουν οι μέρες/ωρες των σχολείων στα οποία μοιραζόμαστε.

Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: nellynelly στις Δεκεμβρίου 14, 2009, 09:41:22 pm
Όχι,δεν πρέπει.Συνήθως δεν δίνουν βαθμούς τις ημέρες που είμαστε εκεί γιατί οι δάσκαλοι σχολάνε νωρίς και δεν θέλουν να μένουν αργά εξαιτίας μας :P
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: Ms Daisy στις Δεκεμβρίου 15, 2009, 09:29:51 pm
Όχι,δεν πρέπει.Συνήθως δεν δίνουν βαθμούς τις ημέρες που είμαστε εκεί γιατί οι δάσκαλοι σχολάνε νωρίς και δεν θέλουν να μένουν αργά εξαιτίας μας :P
Το αντίθετο, πιστεύω. Και πέρσυ στο Γυμνάσιο, αλλά και φέτος στο Δημοτικό δίνουμε μέρες και ώρες που είμαι κι εγώ (ωρομίσθια Αγγλικών) για να δω γονείς (αν έρθει κανείς :P). Μια δασκάλα που σχολάει νωρίς θα δώσει πιο πριν τους βαθμούς της.
Όσον αφορά την βαθμολογία, στην Γ έβαλα όλο Α (άλλα αξίζουν για 9 κι άλλα για 10). Στην Δ έβαλα Α,
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: AnnaB στις Δεκεμβρίου 16, 2009, 12:00:01 am
Tα κλασικά.....να βάλεις τους βαθμούς που κρίνεις εσύ ότι πρέπει να βάλεις...μην τα τσακίσεις αλλά άμα βάλεις όλο 9 και 10 θα σε τσακίσουν αυτά στο επόμενο τρίμηνο.κάποιοι δάσκαλοι λένε τέτοια γιατί θέλουν να τα έχουν καλά με τους γονείς και να δείχνουν ότι είναι υψηλό το επίεπδο.ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι...κακώς πάντως ανακατεύτηκε.εξάλλου είναι άδικο για τα παιδιά που διαβάζουν και είναι συνεπή να πάρουν σχεδόν τον ίδιο βαθμό με άλλα που δεν φέρνουν καν βιβλία και ενοχλούν συνέχεια...εμένα μου είχε κάνει παρατήρηση δασκάλα επειδή θα χάλαγα τον μέσο όρο του σημαιοφόρου...σε άλλη περίπτωση που δεν είχα βάλει 10 στην σημαιοφόρο,ήρθε ο δάσκαλος της και μου έδωσε...συγχαρητήρια,επειδή το κοριτσάκι το είχε πάρει πάνω της και τους είχε βγάλει το λάδι.άσε,έχεις να δεις πολλά...

+++++++++++++++